Chętnie korzystają z tej opcjiPonad 800 mieszkańców w nowym eBOK |
27.04.2021. Radio Elka, Leszek Wspaniały | ||||||||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 - W ciągu tych siedmiu tygodni funkcjonowania nowego eBOKa nadaliśmy uprawnienia do logowania ponad ośmiuset osobom. Właściwie od momentu uruchomienia systemu otrzymywaliśmy codziennie po kilkadziesiąt formularzy zgłoszeniowych od osób chcących otrzymać login i hasło. Dodam, że weryfikacja mieszkańców wysyłających formularz i nadawanie uprawnień odbywa się ręcznie, więc niektórzy musieli poczekać dłużej niż jeden dzień na naszą odpowiedź - odpowiada Mateusz Kowalski z Nadodrza Obecnie zgłoszeń jest już mniej i uprawnienia nadawane są na bieżąco, oczywiście poza pewnymi wyjątkami - jeśli ktoś wypełni formularz w piątkowe popołudnie lub w dzień wolny od pracy, musi poczekać na maila z identyfikatorem i sms z hasłem do najbliższego dnia roboczego. Po kilku tygodniach spółdzielnia ma też już kilka spostrzeżeń. - Bywa na przykład, że osoba, która ma tytuł prawny do kilku mieszkań, wysyła nam zgłoszenie dla każdego adresu osobno. Nie jest to konieczne. Konto na eBOKu jest powiązane z nazwiskiem, a nie z adresem. Zatem jeśli ktoś ma kilka mieszkań, po zalogowaniu będzie widział rozliczenia dla wszystkich swoich lokali. Obecny eBOK jest nowym systemem i wymaga nowych uprawnień. Jeśli ktoś miał nadany login i hasło do starej wersji eBOKa, nie będą one działały. Zdarza się bowiem, że otrzymujemy zgłoszenie z prośbą o reset hasła od osób, które w ogóle nie rejestrowały się do nowego eBOKa. Podejrzewamy, że są to osoby, które miały konto w starym eBOKu i próbują logować się za pomocą starych danych. Niestety, jeżeli korzystaliśmy ze starego eBOKa, musimy na nowo przejść etap rejestracji i uzyskania uprawnień do nowej wersji systemu - zakończył M. Kowalski. Więcej informacji na temat eBOKa można znaleźć na stronie internetowej spółdzielni. Znajduje się tam formularz rejestracyjny dla chętnych do korzystania z eBOKa, instrukcja obsługi systemu, a także opcja resetu hasła, jeśli mamy problem z logowaniem.
reklama
reklama
|
reklama
reklama
reklama