Blogerzy odwiedzą nasz regionSzlakiem lokalnych produktów |
26.08.2021. Radio Elka, Kasia Rososzko | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: 667 70 70 60 - Kampania #SzlakMaSmak to pierwsze takie działanie organizowane na większą skalę we współpracy z osobami opiniotwórczymi. Mamy nadzieję, że dzięki niej więcej Polaków pozna Dolny Śląsk i jego ciekawą historię. Warto podkreślić, że pierwsze wzmianki na temat upraw winorośli w regionie pojawiły się już w średniowieczu. Dzisiaj tradycja jest odbudowywana. Chcemy wykorzystać ten olbrzymi potencjał, wesprzeć lokalnych producentów i zachęcić turystów do odkrywania Dolnego Śląska - mówi Cezary Przybylski, marszałek województwa dolnośląskiego. Dolnośląski Szlak Piwa i Wina istnieje od 2018 roku. Zrzesza 31 obiektów. Na jego trasie znalazły się m.in. winnice z terenu powiatu polkowickiego. W ramach kampanii #SzlakMaSmak wszystkie miejsca odwiedzą i opiszą popularni blogerzy i influencerzy, zajmujący się aktywnym zwiedzaniem, kulinariami oraz turystyką. I tak np. winnice w Jakubowie oraz Ostaszowie odwiedzi ekipa Wolnym Krokiem oraz blogerka Minta Eats. W innych miejscach na Dolnym Śląsku pojawią się m.in. Kołem się Toczy, Beata Śniechowska, Wrocławskie Podróże Kulinarne, Crazy Nauka, Bartek w Podróży, Zbieraj się, Matka w Mieście, Dziewczyna z butelką wina, Wszędobylscy czy Mamba on bike.
reklama
|
reklama
reklama
reklama