Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Listopada 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Erazm,
Katarzyna
DZIEŃ
KOLEJARZA
Do końca roku 36 dni.
Start arrow Głogów arrow Większość zmarłych nie była zaszczepiona

Raport Ministerstwa Zdrowia

Większość zmarłych nie była zaszczepiona

29.12.2021. Radio Elka, Hania Ciesielska


(Fot. Archiwum)
Blisko 800 osób zarażonych koronawirusem zmarło w Polsce - wynika z dzisiejszych danych. To rekordowo dużo w tej fali pandemii.  Ministerstwo Zdrowia informuje, że ponad 70 procent z nich było niezaszczepionych, a spośród zaszczepionych większość miała choroby współistniejące. W trzech powiatach Zagłębia Miedziowego zmarło 5 osób, dwie wyłącznie z powodu COVID-19.  
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Od wielu dni w kraju utrzymuje się bardzo duża liczba śmiertelnych przypadków u osób zakażonych koronawirusem, ale dzisiejsze
dane są rekordowe. Z najnowszego raportu Ministerstwa Zdrowia wynika, że zmarły 794 osoby. Większość z nich, bo ponad 70 procent nie była zaszczepiona. Z kolei spośród zmarłych, którzy byli w pełni zaszczepieni, 77 procent już wcześniej zmagało się z innymi chorobami.

Nowych zakażeń SARS CoV2 odnotowano w kraju ponad 15,5 tysiąca. W regionie dokładnie 125. Najwięcej w powiecie lubińskim, bo 68, w mniejszym powiecie polkowickim 37, a w powiecie głogowskim 20.

 
Komentarze (76)
1. Dodane przez Łukasz, w dniu - 29-12-2021 16:10
Skumulowali zgony ze świąt bo nie miał kto wypisać aktów zgonów i sięją dalej panikę , dlaczego w święta było tyko kilkanaście osób zmarłych . COVIDOWA PROPAGANDA
2. Dodane przez Mgr.inz, w dniu - 29-12-2021 16:45
Wyłacz tv i radio włącz MYŚLENIE to zmowa swiatowa
3. Dodane przez Arciszewski, w dniu - 29-12-2021 17:08
Większość zmarłych na HIV i AIDS też nie była zaszczepiona
4. Dodane przez Przeszedłem jak przeziębienie, w dniu - 29-12-2021 17:26
Każdy zgon jest smutny, gdyż z każdym wiążą się jakieś historie rodzinne i cierpienie. Z liczbami nie można dyskutować. Jednak sposób podawania informacji, zarówno przez źródła rządowe i/lub "pro", jak również szeroko pojęte grupy "anty", jest zawsze rozczarowująco tendencyjny. W tym artykule: 70 procent zmarłych było nieszczepionych. Pozostałe 30% zmarłych, szczepionych, miało choroby współistniejące. Dlaczego nie podano, ile % ze zmarłych nieszczepionych miało choroby współistniejące? Nie dyskutuję tu i nie odnoszę się do zagadnienia szczepień, czy kwalifikacji przyczyny zgonu u każdego zmarłego. Chodzi o elementarną uczciwość związaną ze statystyką ... Przypomina m się ze statystyką związana anegdota - średnia głębokość Wisły w okresie suszy, to 1 m, co nie przeszkadza się tu i ówdzie komuś utopić, na całej długości królowej polskich rzek.
5. Dodane przez Bolek, w dniu - 29-12-2021 17:34
Jakie bzdury wy piszecie
reklama
6. Dodane przez Obserwator, w dniu - 29-12-2021 18:07
Rok temu twierdzono, że zaszczepieni nie będą chorować, dzisiaj okazuje się, że co czwarta ofiara śmiertelna to zaszczepiony...o innych skutkach ubocznych nikt głośno nie mówi...
7. Dodane przez normalny, w dniu - 29-12-2021 18:11
73% zmarłych ostatniej doby to osoby niezaszczepione,czyi na niemal na 800 osób prawie 600 by żyło gdyby byli zaszczepieni taka jest rzeczywistość
8. Dodane przez PrOpAgAnDa, w dniu - 29-12-2021 18:28
Dawno takich śmieci nie czytałam ...
9. Dodane przez Hektor Kiszkowicz, w dniu - 29-12-2021 18:36
Suweren się wykrusza!!! Tylko obowiązkowe szczepienia są ratunkiem. Ale nie z tym pseudrządem!! PIS swoją biernością i brakiem działań skazuje Polaków na wyniszczenie.
10. Dodane przez Emeryt gňrniczy, w dniu - 29-12-2021 18:48
Ja się zastrzepił 3 razy i co zachorował na covida.
11. Dodane przez Realistka, w dniu - 29-12-2021 19:02
Dlaczego nie ma obostrzeń na Sylwestra? W innych krajach będa, u nas nie. O co chodzi?
12. Dodane przez RE9, w dniu - 29-12-2021 19:11
twoim zdaniem rząd powinien na siłę zaszczepić tych co szczepieniom mówią nie,Polaków skazuje na wyniszczenie tak bzdury jak ty wypisujesz
13. Dodane przez do10, w dniu - 29-12-2021 19:13
Najważniejsze że żyjesz.
14. Dodane przez Do 12, w dniu - 29-12-2021 19:33
Prawdopodobnie przyjąłeś 14 obowiązkowych szczepień w dzieciństwie. Podaj do sądu rodziców że chcieli żebyś był zdrowy.
15. Dodane przez Daniel, w dniu - 29-12-2021 19:38
A czy ta większość nie zaszczepionych zmarła tylko z powodu covida , czy miała również inne choroby współistniejące , czy leczono chociaż te pozostałe choroby czy nie leczono , bo miały pozytywny wynik testu i zamknięto ich w domy na kwarantannie czekając na dalszy rozwój choroby by później ewentualnie podłączyć ich pod respirator jak już ci chorzy są w ciężkim stanie?  
I czy zmarli zaszczepieni w okresie krótszym niż 40 dni od dnia śmierci są wykazywani jako zaszczepieni czy nie ?
16. Dodane przez Tati, w dniu - 29-12-2021 20:29
Do kom.nr 4.Ty powinieneś pisarzem być. Dla mnie szczepienie powinno być obowiązkowe i bez dyskusji. NO I TYLE W TYLE W TEMACIE
17. Dodane przez aun, w dniu - 29-12-2021 20:32
To jest wojna biologiczna o której ponad 50 lat temu gdy byłe w zasadniczej służbie wojskowej miałem takie wykłady.
18. Dodane przez Do11, w dniu - 29-12-2021 20:37
Że Ty będziesz mulić w domu to nie znaczy że wszyscy muszą,najlepiej pozamykać wszystkich na 3 lata w domach i patrzeć jak się psychicznie wykańczają,kufa w innych krajach będą a my jak zwykle na końcu,banda oszołomów
19. Dodane przez Sprawiedliwy, w dniu - 29-12-2021 21:04
A ile osob bylo nie zaszczepionych bo nie mogli z powodu chorób ?
20. Dodane przez Krzychu, w dniu - 29-12-2021 21:24
Nie wojna biologiczna tylko NWO w natarciu. Ostatnia prosta.
21. Dodane przez Fghjjhc cv h, w dniu - 29-12-2021 21:50
Ja jestem po szczepieniu i byłem bardzo chory mało płuc mi nie rozerwało nie mogłem chodzić to nie pomaga trzeciej nie przyjmę
22. Dodane przez Zzz, w dniu - 29-12-2021 22:02
Uczepili sie jak pies psiego ogona z tymi chorobami współistniejacymi . To chyba stanie sie określeniem roku.
23. Dodane przez gornik miedziowy Emeryt, w dniu - 29-12-2021 22:34
Ci co nie wierzą w epidemię niech się nie szczepią......czym więcej umrze tym więcej naliczą mi emeryturę ......tak trzymać niema covida......ja jestem po trzeciej dawce
24. Dodane przez Zyziok, w dniu - 29-12-2021 22:46
Kilka miesięcy temu przekonywano, że zaszczepieni nie tylko nie umierają a nawet ,że nie chorują i nie zarażają. Później podano ,że ułamek procenta zaszczepionych umiera, a na pewno chorują tylko lekko lub wcale, teraz okazuje się ,że ciężko też chorują ,że zarażają i około 30 procent umiera , w tym tempie to za pół roku 70 procent zaszczepionych ????
25. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 29-12-2021 23:13
Dlaczego łżesz foliarzu? 
Kto mówił, że szczepienie chroni przed infekcją? 
Chorzy będą umierać coraz częściej bez względu czy szczepili się czy nie. 
Rządzący chcieli pójść drogą Szwecji i wpadli w bagno bo Szwecja wycofała się szybko z durnego pomysłu. 
W takim tempie jak piszesz to zostaną tylko zaszczepieni. 70 procent to zawsze więcej od zera.
26. Dodane przez Marek, w dniu - 29-12-2021 23:18
Ale propaganda. Wystarczy sobie porównać zachorowania w krajach o wysokim wyszczepienie do takich o niskim. Dzisiaj rekordy bije Francja:) . Na stronach brytyjskiej służby zdrowia są raporty , mogą sobie te niedowiarki poczytać to i owo, troszkę się zdziwią bo statystyki są zupełnie inne. Jak ktoś ma problemy aby sobie przetłumaczyć to również w Polsce może sobie znaleźć rzetelne dane. Choćby prezydent Siemianowic Śląskich publikuje raporty że szpitala miejskiego.. Przypominam, że w radiu i TV niedawno mówili , że 99% to niezaszczepiony są ofiarami, dziś skromnie ministerstwo zdrowia mówi już o 27% zaszczepionych. A te bzdury mające to tłumaczyć , że niby wszyscy zaszczepieni mieli choroby współistniejące to bajki z mchu i paproci. Za chwilę okaże się, że tak jak w GB , zdecydowana większość to będą .... Co którzy wierzyli w ostatnią prostą, rok temu uwierzyli, że nie będą zarażać się oraz swoich bliskich, potem uwierzyli w powrót do normalności, do wczasów, w kolejny paszport, potem im wmówili , że dwudawkowe preparaty już nie są dwudawkowe, potem, że jednak będą się zarażać, ale lekko chorować, potem gdy znów okazało się że to bajki z mchu i paproci, że będą nieśmiertelni wystarczy tylko ukłuć się trzeci, czwarty itd bo to się na tym boosterze na pewno nie skończy. Widzę też tutaj faszystów którym marzy się przymuszanie i obowiązkowe ... Chciałoby się aby wszyscy jechali na jednym wózku. Każdy niech podejmuje decyzje za siebie. Ja nikomu nie zabraniam się kłuć nawet 20 razy..
27. Dodane przez ON, w dniu - 30-12-2021 00:33
To kiedy 4 dawki?? bo ja od razu bym nakaz z 5 dawek będzie spokój na pięć fal..
28. Dodane przez Przeszedłem jak przeziębienie, w dniu - 30-12-2021 00:36
Do 16. Bardzo merytorycznie się interlokutor odniósł. Dziękuję, ale ja nie poruszyłem tematu, czy szczepienie powinno być obowiązkowe, czy nie.
29. Dodane przez Drifter z pegieeru, w dniu - 30-12-2021 00:51
Nie wiem gdzie wy żyjecie. Ja sie nie szczepie, nie nosze szmaty itp. Spotykam codziennie około 50 osób i żyje jak zawsze- chyba w innym wymiarze bo tu bzdury piszecie
30. Dodane przez Do 23, w dniu - 30-12-2021 06:16
Na bank naliczą ci większą emeryturę xD Że też tacy ludzi istnieją w dobie publicznej edukacji...niepojęte
31. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 30-12-2021 07:13
re 28 
Poruszyłeś jednak inną kwestię, ilu szczepionych a ilu nieszczepionych zmarło i czy mieli choroby współistniejące. 
Przekłamałeś jednak ważny aspekt - Ilu z tych szczepionych przyjęło jedną dawkę szczepionki gdy była dwudawkowa. 
re 30 
Wczoraj podano liczby już zatrważające. Prawie 800 zmarło i w pewnym sensie górnik miedziowy Emeryt ma rację. Przy wyliczaniu emerytury bierze się pod uwagę średnią długość życia. Im więcej umrze tym średnia będzie niższa a tym samym kapitał rozłoży się na mniejszą ilość lat. Proste jak bat.
32. Dodane przez POL, w dniu - 30-12-2021 07:39
Mam zdanie podobne do kom 24. Jakby był od początku jasny przekaz, a nie mydlenie oczu to może i więcej osób by się zaszczepiło, ale jeśli ciągle ktoś zmienia retorykę to jak ufać? Statystyki można łatwo oszukać.
33. Dodane przez Do 10, w dniu - 30-12-2021 08:02
No ale jak widać, to z zaświatów nie piszesz.
34. Dodane przez Covid, w dniu - 30-12-2021 08:04
Najważniejsze, że będzie "Sylwester Marzeń" . Wszystkie pisiory do Zakopanego, bawić się pomimo śmierci 100 000 Polaków i składać sobie życzenia z buziaczkami. Też tam będę.
35. Dodane przez ironick, w dniu - 30-12-2021 08:39
Do Zakopanego przybędzie idol (...)slumsów , amerykański Zenek Derulo. Im więcej zgonów tym większe "gwiazdy"!
36. Dodane przez rf4, w dniu - 30-12-2021 08:44
My, zaszczepieni, wyrażamy gorące podziękowania wszystkim niezaszczepionym za bezinteresowny udział w niebezpiecznym eksperymencie medycznym w roli próby kontrolnej. To dzięki Waszemu bohaterskiemu poświęceniu codziennie przekonujemy się jak bardzo szczepionki są skuteczne i jak wielką łaską obdarzyły nas niebiosa przy podejmowaniu decyzji o zaszczepieniu się. Żal nam jednak, że tak szybko odchodzicie z tego świata. Cześć i Wieczna Chwała wszystkim niezaszczepionym, którzy poświęcili swe życie dla dobra nauki i Ludzkości !!!
37. Dodane przez jaewa, w dniu - 30-12-2021 08:45
do Marka, kom. nr 26 
Jedyny mądry komentarz.
38. Dodane przez kolega, w dniu - 30-12-2021 10:03
Rząd nie kłamie! Rząd chce naszego dobra! Poważnie!
39. Dodane przez do 36, w dniu - 30-12-2021 11:14
My, niezaszczepieni, wyrażamy gorące podziękowania wszystkim zaszczepionym ,za brak bezinteresownego udziału w niebezpiecznym eksperymencie medycznym w roli próby kontrolnej. To dzięki Waszemu bohaterskiemu poświęceniu codziennie przekonujemy się jak bardzo szczepionki są nie skuteczne i jak wielką łaską obdarzyły nas niebiosa przy podejmowaniu decyzji o niezaszczepieniu się. Żal nam jednak, że tak szybko odchodzicie z tego świata. Cześć i Wieczna Chwała wszystkim zaszczepionym, którzy poświęcili swe życie dla dobra nauki i Ludzkości !!!
reklama
40. Dodane przez Marek, w dniu - 30-12-2021 12:09
Czy szczepiac sie dostaliscie kopie dokumentów które podpisaliscie? Nie? Podpisujac cyrograf zrzekliscie sie praw obywatelskich itp itd .w usa funkcjóuje takie powiedzenie "głupi jak polak"
41. Dodane przez Iron Man, w dniu - 30-12-2021 13:14
Na Medonecie niejaki Bartosz Fiałek, propagator szczepionkowy, powiedział dzisiaj m.in.: "w pierwszym kwartale 2022 r. do badań ma wejść specyficzna szczepionka przeciw wariantowi Omikron nowego koronawirusa". Także tego, ostatnia prosta. Jak to powiedział Dawid Rockefeller - "najpierw zaszczepimy starych a potem głupich".
42. Dodane przez Damian, w dniu - 30-12-2021 13:43
To fakt sylwester marzen najwazniejszy beda czesi slowacy niemcy austryjacy garnizó krakowski policji w pelnej gotowosci
43. Dodane przez Do40, w dniu - 30-12-2021 13:43
Ale dałeś przykład,duży %amerykanów myśli że mleko jest z kartonu a mięso z puszki,a wymiana żarówki w aucie to kosmiczne przedsięwzięcie,powiem Ci że naprawdę Amerykanie to mądry naród.
44. Dodane przez Olgierd, w dniu - 30-12-2021 15:11
Do 34 a my niezaszczepieni preparatem który jest w fazie eksperymentu i 
jest testowany na ochotnikach którzy muszą się podpisać biorąc pełną  
odpowiedzialność na siebie obserwujemy ....jak na razie wiele jest zgonów  
,, nagle " młodych ludzi . Preparat genetyczny może być groźny nawet po  
kilku latach . Zatem twój sarkazm i złośliwość zostanie dopiero zweryfikowany po kilku latach .
45. Dodane przez RE40, w dniu - 30-12-2021 16:01
ale dałeś teraz pokaz ,czy to czytałeś co napisałeś????idąc na szczepieni nie podpisuje się żadnych dokumentów tylko wypełnia się ankietę,a po szczepieniu otrzymuję potwierdzenie zaszczepienia i to tyle wobec twojej urojonej fantazji
46. Dodane przez glogowiak, w dniu - 30-12-2021 16:07
do44 Lepiej się nie odzywać i uchodzić za idiotę, niż odzywając się rozwiać wszelkie wątpliwości.
47. Dodane przez Do 43, w dniu - 30-12-2021 17:11
Widac ze ty to kupujesz te mleko z kartonów!
48. Dodane przez do 46, w dniu - 30-12-2021 17:21
Wlaśnie tym komentarzem potwierdziłeś swoją filozofię
49. Dodane przez Do45, w dniu - 30-12-2021 17:25
Chyba nie bardzo nawet wiesz co podpisałeś. Tam nad Twoim podpisem jest takim malutkim druczkiem napisane, że zapoznałeś się z karta produktu, że znasz ryzyko, że pytałeś i dostałeś odpowiedzi na swoje wątpliwości itp. Ankieta to pic , nie ma nigdzie podpisu lekarza, że kwalifikuje Cię do szczepienia. To wygląda tak, że to na Twoją prośbę i jakby co to Ty wiesz, że jest dopuszczona warunkowo, że nie odpowiada za jej skutki ani producent ani nikt, oprócz Ciebie. A lekarz jest od tego aby wziąć od Ciebie ten papierek, a nie aby Cię zbadać, zakwalifikować. Mój pies ma lepsze badania i wywiad przed szczepieniem. Już nie wspomnę o tym, że producenci szczepionek w swoich kartach produktu piszą o iniekcji domięśniowej aczyli wbicie igły odciągnięcie tłoczyska strzykawki, upewnienie się czy nie jest w naczyniu krwionośnym i dopiero ewentualnie iniekcja. Kto tak miał? Nawet w telewizor i tego nie robią. Byle jak byle szybko.
50. Dodane przez laallalalaa, w dniu - 30-12-2021 17:47
To ankietę się wypełnia i nie podpisuje? Od kiedy?
51. Dodane przez Do47, w dniu - 30-12-2021 18:18
A Ty jesz barszcz widelcem.
52. Dodane przez Do49, w dniu - 30-12-2021 19:14
dobrze że ty wiesz co podpisujesz,w ankiecie kwalifikacyjnej jest napisane o rzekomym produkcie,chłopie odleciałeś halo tu ziemia ,wracając do kwalifikacji po wypełnieniu ankiety to lekarz przeprowadza wywiad ,przeprowadza badanie trwa to około 15 min i podpisuje się pod kwalifikacją zanim zakwalifikowany(a) pójdzie do innego pomieszczenia przyjąć szczepionkę ,a następnie otrzymuję potwierdzenie zaszczepienia ,ewentualnie wyznaczenia kolejnego terminu około 30 dni ,zaszczepiłem się dwukrotnie i zaszczepię się kolejny raz na nic się zdadzą twoje hejterskie wypociny pobrane z rosyjskich serwerów
53. Dodane przez Do kom 49, w dniu - 30-12-2021 19:17
To zmień lekarz . Mój lekarz mnie przebadał , zrobił wywiad i przybił pieczatke po czym złożył na niej swój podpis.
54. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 30-12-2021 20:26
re 49 
Skąd ty masz takie rewelacje? Dwie dawki zawsze poprzedzone były nie tylko badaniem i wywiadem, badanie jak badanie podstawowe, ale za każdym razem podpis z pieczątką lekarza na ankiecie. 
Dobrze napisał ci w poście 52 dwukrotnie zaszczepiony. Ja jestem po trzeciej dawce i nabyłem odporność na ruskich agentów z farm trolli.
55. Dodane przez Olgierd, w dniu - 30-12-2021 22:06
Do wójta głogowskiego ..twoim zdaniem jezeli ktoś inaczej myśli niż ty 
musi być ruskim trolem , foliarzem czy plaskoziemcom ? Weźmiesz jeszcze 
4 5 i 6 dawkę i będziesz coraz szczęśliwszy i bezpieczniejszy ...I tego 
się trzymaj . Wiesz że kiedyś nawet kobiety pod wpływem reklam piły rad 
dla poprawienia urody by później umierać w cierpieniach .
56. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 30-12-2021 22:45
re 55 
To nie jest moje zdanie, przeczytaj jeszcze raz 52 post bo na mnie masz uczulenie jak na prawdę, która jest bolesna dla ciebie. 
Tak, wziąłem 3 dawkę i jestem szczęśliwy bo codziennie mam bezpośredni kontakt z co najmniej setką osób, które z kolei mają tygodniowo bezpośredni kontakt z innymi osobami z połowy Polski.  
Wiesz, że kiedyś nie było szczepionek i Europa prawie się wyludniła w XIV wieku. Po zakończeniu I wojny hiszpanka skosiła do 100 mln ludzi a zaraziło się nią ponad pół mld. 
Oni się nie szczepili a nie było takiej mobilności ludzi jak dziś. 
Zagłoba zalecał gryzienie ziaren słonecznika i popijanie go winem. Zrób to bo oleum jako lżejsze do głowy ci dojdzie.
57. Dodane przez Marek, w dniu - 31-12-2021 05:49
No widzisz wójcie głogowski, otóż różnica polega na tym, że gdybyś zadał sobie trudu i poczytał kartę produktu na stronie producenta to byś wiedział ,że praktycznie w każdej pozycji jest napisane nie wiadomo, nieznane, nieprzebrane, częściowo itp To dlatego w umowach z rządami producenci zastrzegają brak odpowiedzialności za produkt. Ciekawe czy idąc do sklepu tak samo chętnie kupowalbys rzeczy pozbawione gwarancji. Mówisz o szczepionkach, ale nikt ich nie neguje, tak pomogły w walce z wieloma chorobami. Tylko proces badań klinicznych , proces wprowadzania do obrotu trwa latami. Tutaj poszło to trybem awaryjnym. Sprawdź sobie w materiałach źródłowych na stronach WHAO ilości nopów, powikłań, obecna szczepionka ma ich znacznie więcej niż wszystkie dotychczasowe razem wzięte. To eksperymentalna technologia, dopiero ta od novaxa będzie oparta na starej potwierdzonej latami stosowania. Nie znasz skutków długoletnich i ich znać nie możesz. Przeczytaj sobie jeszcze raz ta ankietę, w pierwszej wersji nazywała się akt woli - potem ładnie to nazwali ankieta aby ludzi nie straszyć. Lekarz potwierdza na niej przyjęcie ankiety, nie ma tam słowa nawet ,że jesteś zakwalifikowany do szczepienia lub nie. Ty też coś tam podpisujesz, że o wszystkim wiesz. Zobacz sobie np na stronie Pfaizera w karcie produktu dla personelu medycznego jak powinien być wykonany sam zastrzyk. No ale Ty wszystkie rozumy pozjadales. Nikt tu Cię do niczego nie namawia ani Cię nie obraża. Merytoryczne fakty proszę. Zobacz sobie statystyki krajów niewyszczepionych z tymi o dużym procencie wyszczepienie a potem nanieść na to statystyki zakażeń. Liderami dziś są Francja, Anglia , a o Izraelu już nawet nie mówią.
58. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 31-12-2021 09:26
re 57 
No widzisz Marku, gdybyś nie wekslował cały czas od ankiety do wydumanej ulotki producenta to byś na durnego nie wychodził. 
Teraz ulotka ostrzegająca przed niepożądanymi skutkami zażycia leku, który kupisz bez recepty a wysysasz być może rokrocznie kilka razy. 
" Jak każdy lek (...) może powodować działania niepożądane, chociaż nie u każdego one wystąpią. (...) Działania niepożądane niezbyt często (częściej niż u 1 na 1000, ale rzadziej niż u 1 na 100 osób stosujących lek) 
* biegunka, zaparcia, wzdęcia, nadmierne oddawanie gazów. 
Dalej inne działania: zabirzenia układu immunologicznego, reakcje nadwrażliwości, tj. świąd, pokrzywka, obrzęk naczynioruchowy i reakcje anafilaktyczne. 
Zaburzenia metabolizmu i odżywiania, zaburzenia gospodarki wodno-elektrolitowej, hipofosfatemia, hipokalcemia, hiperkalciuria, hipermagnezeria, demencja, encefalopatia, osteomalacja. 
Marku, jeszcze raz. Polacy są w ścisłej czołówce populacji pożerających leki kupowane bez recepty. Podałem ci ostrzeżenia z ulotki popularnego leku, który kupisz w kiosku, na stacji paliw, w spożywczym małym i dużym. 
Czy podpiszesz oświadczenie przy zakupie, że wiesz o zagrożeniach zażywania tego leku czy bezmyślnie łykasz. 
Ja ankietę przeczytałem i gdy czytam, że nie ma na niej podpisu lekarza to naprawdę nie wiem co myśleć o takim łgarzu. 
 
Teraz do ostatniego zdania. 
Nałóż Marku teraz ilość zgonów na 1000 zakażonych i zobaczysz czy szczepienia jednak działają. Tak, Polska przy Izraelu czy Wielkiej Brytanii wygląda jakby rząd założył obóz zagłady Polaków bo dziennie umierających ponad pół tysiąca to zwykła granda a jednocześnie potwierdza opinię, że Polak durny przed i po szkodzie. 
Teraz zapytam - Czy słyszałeś błagania o pomoc człowieka mającego saturację poniżej 80 i zarzekającego się, że się zaszczepi teraz na pewno? 
Moja żona słyszy to nieomal codziennie a nie zdarzyło się by błagał tak o pomoc zaszczepiony. Gwoli prawdy, w zeszłym tygodniu zmarł trzydziestosześcioletni mężczyzna po dwóch dawkach AstraZeneki. Tyle tylko, ze miał astmę i zniszczone oskrzela wieloletnim paleniem.  
Marku, nie widzisz tych dziesięć autobusów dziennie zwalających się w przepaść a każdy ma 50 pasażerów? 
Czy w Wielkiej Brytanii, że o Izraelu nie wspomnę tez tylu "ginie" dziennie?
59. Dodane przez Do57, w dniu - 31-12-2021 09:54
ty człowieczku ale frustracja cie ogarnęła,rozumiem że nie byłeś zaszczepiony ale za to wiesz najlepiej co wypełniłem w jaki sposób wpijali mi szczepionkę,i najważniejsze w kom 49 twierdzisz że na kwalifikacji nie ma żadnego podpisu lekarza ,a w kom57 twierdzisz że lekarz potwierdza przyjęcie ankiety,więc zdecyduj ,co do producenta szczepionek to to firma którą się zaszczepiłem zanim dostała akredytację WHO i UE to przetestowali ponad 100000 ochotników i zadeklarowali że doją gwarancję że w 90% chroni przed zarażeniem i wszystkie statystyki się sprawdzają ,a nigdzie nie było napisane że unikają odpowiedzialności i nie dawali gwarancji na nieśmiertelność,poczytaj sobie wiarygodnych źródeł a nie wieści z rosyjskich serwerów sputnik nie dostał akredytacji ponieważ nie podał żadnych wiarygodnych danych i to Putina boli i takich fanatyków jak ty,podajesz kraje o wysokim procencie zaszczepionych np Anglia 183000 zarażonych a zmarło 57 przy zaszczepieniu ponad80%, a w Polsce 15000 i 700 osób zmarło przy zaszczepieniu 51% czy czy jeszcze czegoś nie rozumiesz ?
60. Dodane przez jojo, w dniu - 31-12-2021 11:04
Na covid więcej osób zgłupiało niż umarło.
61. Dodane przez CCC, w dniu - 31-12-2021 11:05
Ludzie ten z post 57 jest oderwany od rzeczywistości nie był na szczepieniu ale najlepiej wie co podpisujecie,co mówi lekarz,co podpisuje lekarz i jak należy szczepić ,czytając jego wypociny w każdym pisze coś innego i sam sobie zaprzecza
62. Dodane przez do 59, w dniu - 31-12-2021 11:09
Co Ty wiesz o ekonomii.Sputnik nie dostał akredytacji bo zyski ze szczepionki poszłyby do Rosji.Zobacz kto ma udziały w pfizerze,Niemcy i Stany zjednoczone.Rozumiesz teraz dlaczego WHO na wniosek urzędników unijnych zablokowała sputnika.Tego w mediach się nie dowiesz.
63. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 31-12-2021 14:10
re 62 
Za to jak na dłoni widzimy co zrobili z tobą rosyjskie trolle. 
To widać w mediach.
64. Dodane przez Olgierd, w dniu - 31-12-2021 14:33
Do 57 . Marek ładnie napisane ja też brałem wszystkie wcześniejsze szczepionki i nie neguję ich działania. Ostatnią brałem na żóltaczke 
i nie przypominam sobie żebym musiał coś podpisywać.  
Już Izrael chce brać przykład ze Szwecji i nie chodzi tylko o skuteczność  
preparatu ale o nagły wzrost zapalen mięśnia sercowego .
65. Dodane przez do kam62, w dniu - 31-12-2021 16:28
rewelacja znasz się na produkcji szczepionek,przewidujesz co piszę na ankiecie i wiesz co mówi i opiniuje lekarz,wiesz jak szczepić , a teraz wyszedł twój kolejny talent ,znasz się na ekonomii ,napisz mi jeszcze co tam piszą na rosyjskich serwerach i czy po przyjęciu sputnika ktoś wyzdrowiał
66. Dodane przez do 65, w dniu - 31-12-2021 17:25
Czytaj ze zrozumieniem,możesz przeczytać dwa razy jak za pierwszym razem nie zrozumiałeś.Nic nie napisałem o produkcji szczepionek to po pierwsze,po drugie nie interesuje mnie co Ty sobie piszesz na ankietach.W ogóle to tym swoim postem wyskoczyłeś jak Filip z Konopii.
67. Dodane przez dddd, w dniu - 31-12-2021 19:12
czy to ważne czy szczepiony czy nie . Może ważniejsze czy wogole lekarze ich leczyli.
68. Dodane przez do66, w dniu - 31-12-2021 19:47
To Ty przeczytaj swoje wypociny które nawypisywałeś np kom49,to ty wypisujesz dyrdymały które nic nie mają do rzeczywistości,idź sobie poczytaj wiadomości z rosyjskich serwerów
69. Dodane przez do 68, w dniu - 31-12-2021 20:32
Czy ty masz jakieś kompleksy? Jak tak to to się leczy. Komentarz nr49 nie jest mój. A z tymi rosyjskimi serwerami to masz jakąś manię prześladowczą?
70. Dodane przez do 69, w dniu - 31-12-2021 22:37
kompleksy to masz ty,nie potrafisz się przyznać do swoich wpisów,podałbym które są twoje ale nie będę ciebie już pogrążał
71. Dodane przez do 70, w dniu - 01-01-2022 06:34
Tak. Podaj moje komentarze. Prawdziwi ich autorzy będą mieli ubaw, w Nowym Roku
72. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 01-01-2022 14:39
re 71 
Odważny jesteś zafoliowany tchórzu.  
Jakim trzeba być ciemnym by wierzyć we wszystko co napiszą trolle rosyjskie . Może sam jesteś takim trollem? 
Prawdziwi autorzy takich postów mają rzeczywiście ubaw. Tyle tylko, że z ciebie. Zwą takich pożytecznymi idiotami.
73. Dodane przez do 72, w dniu - 01-01-2022 15:32
Tak ja jestem odważny bo jestem pewien swego.Ty zaś jesteś pusty.Miałeś podać nr komentarzy i co,przerosło ciebie.Wyglądasz mi na człeka który nigdy w życiu nigdzie nie był,nie przeczytał żadnej książki ale we wszystkim jest najmądrzejszy.Kolejny raz zabrakło argumentów i wyszło buractwo z ciebie.Ale takie typy jak ty tak już mają.
74. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 01-01-2022 18:00
Ja miałem podać jakie komentarze są twoim dziełem? Coś się pomyliło jaśnie foliarzowi.
reklama
75. Dodane przez Julka, w dniu - 02-01-2022 00:50
Odnoszę wrażenie, że ten /odważny/ zaczyna się gubić. To chyba skutki bezobjawowego zakażenia jakimś wirusem. Stawiam na HIF bo na SARSCov za mało lotny.
76. Dodane przez laallalalaa, w dniu - 05-01-2022 11:56
Każdy ma rację, ten zaszczepiony i ten co nie zaszczepił się.Poczekajmy...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama