Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
Start arrow Piłka ręczna arrow Nat: Nerwy do samego końca

Chrobry Głogów - Torus Wybrzeże Gdańsk 27:25

Nat: Nerwy do samego końca

19.10.2022. Radio Elka, Leszek Wspaniały

(fot. Leszek Wspaniały)
Spodziewanych emocji dostarczył środowy mecz PGNiG Superligi szczypiornistów w Głogowie. Po zaciętym i wyrównanym spotkaniu 3 punkty zostały po stronie gospodarzy. Chrobry wygrał z Torus Wybrzeżem Gdańsk 27:25. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Pełne 60 minut meczu było wyrównane. Chrobry prowadził, po czym goście doprowadzali do remisu. Dwa razy nawet prowadzili. Ale generalnie
jest to wygrana ze wskazaniem na gospodarzy. To oni dziś mocniej zasłużyli na wygraną. - Najważniejsze są trzy punkty. Mecz ciekawy dla kibiców, ale nerwowy dla obu sztabów szkoleniowych. Oba zespoły grały falami. Dziękuję kibicom za wsparcie. Ponieśli nas dziś do wygranej. Moim marzeniem jest wypełnienie tej hali po brzegi naszymi fanami. Ale żeby tak się stało, musimy grać jeszcze lepiej - powiedział trener Vitalij Nat.

A mecz z trybun głogowskiej hali według oficjalnego zapisu z protokołu obejrzało 350 osób.
Bramki dla Chrobrego zdobyli: Zdobylak 7, Jamioł 5, Grabowski 3, Tilte, Dadej, Matuszak, Paterek i Skiba po 2 oraz Otrezov i Klinger po 1.
 
Komentarze (11)
1. Dodane przez Kibic SPR CHG, w dniu - 19-10-2022 22:33
Brawo SPR Chrobry!! Tylko szkoda błędów w naszym zespole, był by wyższy wynik ! Ale SPR Chrobry!!
2. Dodane przez Ququ, w dniu - 19-10-2022 22:48
Jak w Chrobrym nie ma działu marketingu, nie ma zachęcania do przyjęcia na mecz. Wszystko pod tym względem leży. Jestem na niemal każdym meczu. I tak słabej frekwencji, jak na ostatnich kilku meczach nie widziałem dawno. To jest po prostu dramat. 350 osób... Przecież, jak Chrobry grał tragicznie za m.in trenera Ok piszą, gdzie Chrobry utrzymał się dzięki wycofaniu się z jednej z drużyn, to wtedy było przynajmniej 2x więcej osób. Szczerze w to wątpię, aby mimo dobrej gry w hali pojawiało się 1200-1500 jak kiedyś. Do tego potrzebne są działania że strony klubu, bo ten klub po prostu umrze.
3. Dodane przez Xyz, w dniu - 20-10-2022 03:40
Koleś z kom 2, na mecz mobilizują dobre miejsce w tabeli a co za tym idzie zwycięstwa. A nie jakiś markietyng. Wolę jak na hali jest 500 dobrych kibiców niż 1500 ztych wielu z siedzących z założonymi nogami i rękoma zplecionymi na brzuchach.
4. Dodane przez iopl, w dniu - 20-10-2022 08:21
Taka ilość kibiców , to wstyd dla klubu , jaki dział marketingu , ażeby był to należy zatrudnić osoby , ale szkoda dzielić się kasą . Należało by zabrać figurantce , ale po co , jakoś się kręci .
5. Dodane przez normal, w dniu - 20-10-2022 08:38
mecz transmitowany przez TVP Sport stąd taka frekwencja, w telewizji widać wszystko znacznie lepiej no i nie trzeba wychodzić z domu. Jasne jasne :) :)
reklama
6. Dodane przez aaa, w dniu - 20-10-2022 08:44
Koleś z kom 3. Czyli Twoim zdaniem wolisz, jak będzie przychodzić garstka kibiców? Chrobry zdobył vice-mistrzostwo nie tylko dzięki dobrym zawodnikom, ale i za sprawą atmosfery w hali, gdzie ludzie nieśli ich do zwycięstwa. Nie bez przyczyny rywale w wywiadach podkreślali, że w tej hali była (bo już jej nie ma) gorąca atmosfera i rywalom się grało tutaj ciężko. I Twoim zdaniem klub ma więcej nic nie robić? Nie zachęcać na mecze, nie organizować akcji, nie być obecnym w szkołach, zakładach pracy, na mieście? Tylko i wyłącznie mają wygrywać? Zgodzę się, wyniki też przyciągają kibiców, ale nie można tylko na to liczyć. Skoro tylu jest kibiców, gdy Chrobry ma 6 miejsce, to jak będzie 4, to na trybunach zobaczymy nie 350 osób, a 550?
7. Dodane przez Xyz, w dniu - 20-10-2022 12:07
Koleś z 6. Na pewno tego nie pamiętasz ale przy medalu hala zapełniała się gdy Chrobry był już wysoko w tabeli. Jak wiem to w każdej szkole jest drużyną piłki ręcznej. Zawodnicy też odwiedzają szkoły. A kiedyś nie było transmisji w TV.
8. Dodane przez Kibic SPR CHG, w dniu - 20-10-2022 12:08
Już przestańcie się kłócić !! Do jasnej cholery!! Dobra publiczności była za czasów trenera Cieslikowskiego! teraz już chyba ta publika taka liczna już na mecze Chrobrego nie wróci? chyba że Chrobry zajmie miejsce w strefie medalowej? tego im życzę -:)!
9. Dodane przez Mt, w dniu - 20-10-2022 16:58
Niestety czasy się zmieniają, bez dobrego marketingu i reklamy hala się nie zapełni, weźmy przykład z innych "podwórek" (patrz Opole, Kalisz czy nawet Ostrów), tam miszkańcy z niecierpliwością czekają na każdy kolejny mecz, a wcale drużyny te w czubie tabeli nie są, a le kluby te wkładają ogrom pracy w marketing (nie tylko w FC). 
Ps: obrażanie się na kibiców którzy nie klaszczą i mniej żywiołowo reagują od Pana J nie jest dobrym kierunkiem (co zresztą już kiedyś podkreslałem) 
PS2: do władz klubu: zbierajcie pomysły od kibiców i mieszkańców i wybierajcie najlepsze i wcielajcie je w życie, klub kibica to nie jedyne Wasze źródło utrzymania,
10. Dodane przez normal, w dniu - 21-10-2022 11:13
spadek frekwencji to nie tylko w Głogowie, słabo wbrew temu co pisze osoba z postu nr 9 jest w Opolu a jeszcze słabiej jest w Kaliszu, Ostrów jest beniaminkiem, takim parę lat temu był Kalisz - hala tam wtedy była pełna dzisiaj jest zapełniona maksymalnie w połowie. Możliwość oglądania każdego meczu w TV praktycznie - robi dzisiaj w porównaniu jeszcze z przed kilku lat ogromną różnicę we frekwencji na hali. Dzisiaj można wygodnie usiąść przed telewizorem i oglądać mecz swojej drużyny co widać nie tylko w piłce ręcznej ale i każdej grze zespołowej na profesjonalnym poziomie. Patrz piłka nożna w Głogowie - na mecze przychodzi w porywach kilkaset osób, w Lubinie jest podobnie, pomimo rozbudowanych działów marketingowych. Tak jest
11. Dodane przez ino, w dniu - 21-10-2022 12:17
Jeżeli ktoś jest prawdziwym KIBICEM/FANEM piłki ręcznej, to żadna wymówka nie jest mu potrzebna aby przyjść na mecz!! Komentarze o wszystkim i o niczym. Terminarz jest podany na cały sezon więc w czym problem?? Chłopaki wygrywają kolejne mecze, są w połowie tabeli..... 
Oj Polakowi to nikt chyba nie dogodzi
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama