Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
20
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Agnieszka, Czesław,
Amalia, Teodor,
Szymon
Do końca roku 255 dni.
Start arrow Głogów arrow Komu przeszkadza ukraińska flaga?

Kolejne spotkanie prezydenta z mieszkańcami

Komu przeszkadza ukraińska flaga?

25.10.2022. Radio Elka, Maciej Iżycki

(fot. Maciej Iżycki)
Trwa prezydenckie tournée po głogowskich osiedlach. W poniedziałek Rafael Rokaszewicz spotkał się z mieszkańcami osiedla Chrobry i okolic. Podobnie jak podczas wcześniejszych spotkań, pytań do prezydenta nie brakowało.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Kolejne spotkanie prezydenta Rokaszewicza z mieszkańcami Głogowa odbyło się w Szkole Podstawowej nr 8. Głogowianie pytali tradycyjnie już o drogi, parkingi, chodniki oraz o dostępność do lekarzy specjalistów. Padło również pytanie o ukraińską flagę, która wisi na głogowskim ratuszu.

-
Rozumiem, że jest teraz duża akcja solidarnościowa. Zrozumiałbym, gdyby przez kila dni była rządowa akcja wieszania flag ukraińskich. Ale nie wyobrażam sobie, żeby flaga jakiegokolwiek kraju wisiała na czas nieokreślony obok flagi polskiej. Według mnie oznacza to jedną z dwóch rzeczy, że albo jesteśmy pod okupacją, albo ten drugi kraj jest dla nas tak samo ważny jak Polska. Tu nie chodzi o jakąś dyskryminację, to jest tylko taka moja uwaga -
mówił młody uczestnik spotkania z prezydentem.

Prezydent Rokaszewicz odpowiadając na to pytanie podkreślił, że każdy ma swój osobisty pogląd na ten temat. Przypomniał również, że flagi Polski i Głogowa wiszą najwyżej na ratuszu. - Faktem jest, że przy wejściu są cztery flagi, bo jest także flaga unijna. To nie jest na stałe. Nasz urząd cały czas załatwia formalności ukraińskie. Nie ukrywam też, że jest to również wyraz solidarności i ta flaga wiecznie tam nie będzie wisiała. Jednak na Ukrainie ciągle giną ludzie, ciągle bombardowane są miasta. Cały czas Ukraińcy przyjeżdżają do nas. To jest taki gest w ich kierunku. Słuchajcie wspieramy was, jesteśmy z wami, ale oczywiście każdy ma prawo do wyrażania swych poglądów - mówił Rafael Rokaszewicz.

Kolejne spotkanie mieszkańców z prezydentem Głogowa odbędzie się we wtorek, 25 października w Miejskim Centrum Wpierania Rodziny przy ul. Folwarcznej. Początek tradycyjnie o 17.15.
 
Komentarze (72)
1. Dodane przez Yyyy, w dniu - 25-10-2022 08:48
Tej pomocy to już za dużo niech żyją na swój koszt...tylko że polska zapomniała jak była wojna ukraińsko- polska no ale cóż teraz my wszyscy cierpimy na tym....i to bardzo ale nikt na to nie patrzy ważne żeby oni mieli dobrze a my źle
2. Dodane przez Mieskzaniec, w dniu - 25-10-2022 08:57
Czy radny K, mieszka na Chrobrym czy gdzieś pod Głogowem?
3. Dodane przez 1312, w dniu - 25-10-2022 09:01
Młody dobrze powiedział nt. flagi
4. Dodane przez ja, w dniu - 25-10-2022 09:06
mi przeszkadza, tu jest polska a nie ukraina
5. Dodane przez mmmmmmm, w dniu - 25-10-2022 09:12
Młody ma rację. Co innego pomoc finansowa, a co innego flaga obcego państwa na obiektach państwowych.
6. Dodane przez marek, w dniu - 25-10-2022 09:28
Zgadzam się z młodym człowiekiem. TYlko w USA w poszczególnych Stanach wiszą dwie flagi , stanowa i USA . Ale to jest uzasadnione prawnie. 
Co robi więc ukraińska flaga na budynkach naszych urzedów , szkołach czy instytucjach państwowych? Nie ma na to zgody Polaków i ta sprawa nie byla przedmiotem głosowania . Ani w Sejmie ani w Sejmikach samorzadowych czy na posiedzeniach Rad Miast.
7. Dodane przez jaewa, w dniu - 25-10-2022 09:29
Co prawda to nie grzech. Młody ma rację!
reklama
8. Dodane przez Polak z Wołynia, w dniu - 25-10-2022 09:40
Ta flaga to wyraz wsparcia i solidarności. Niech wisi puki trwa wojna! Niech wiedzą, że Polacy mają dobre serca.
9. Dodane przez Wojciech, w dniu - 25-10-2022 09:53
Wyjazd z tą obcą flagą
10. Dodane przez Marek., w dniu - 25-10-2022 09:57
Kurcze, jak ta Rosyjska propaganda potrafi skutecznie wpływać na ludzi w wydawałoby się drobnych sprawach, takich jak flaga. To jednak znana cecha w niewielkich grupach społecznych głęboko wrażliwych na punkcie swojej wyższości i ważności, łatwa do podgrzania.
11. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 25-10-2022 10:31
Komu przeszkadza ukraińska flaga? 
Przeszkadza ksenofobom i ludziom nie mającym pojęcia o zasadach mówiących o okolicznościach wywieszania flag.  
Ukraińcy są u nas gośćmi a gościa honoruje się choćby wywieszeniem flagi jego kraju. Tylko człowiek tchórzliwy boi się ukraińskiej flagi wiszącej poniżej flagi polskiej i miejskiej jak na przykład na nabrzeżu mariny.
12. Dodane przez Dgl, w dniu - 25-10-2022 10:32
Nacjonalizm i szowinizm to prosta droga do faszyzmu. Ten młody człowiek jest właśnie na tej drodze.
13. Dodane przez re Marek, w dniu - 25-10-2022 10:39
Wyraz "rosyjska" piszemy z małej litery, a co do flagi zgadzam się z mlodym.
14. Dodane przez slawka, w dniu - 25-10-2022 10:43
Ruskie onuce.
15. Dodane przez Wściekły, w dniu - 25-10-2022 10:45
Niech wisi flaga trzeba pomagać Ukrainie i ludziom tym biednym trzeba dać im prace i mieszkanie aby godnie mogli żyć w naszej Rzeczpospolitej
16. Dodane przez patriota, w dniu - 25-10-2022 10:54
Jesteśmy pełni uznania dla tego młodego odważnego i zatroskanego o losy naszej Ojczyzny prawdziwego Polaka. Prawie 80 lat temu ukraińcy składali do grobu polską flagę i godło, aby Polska już nigdy z tego grobu nie powstała.
17. Dodane przez Olo, w dniu - 25-10-2022 11:18
Mi przeszkadza , jesteśmy w Polsce
18. Dodane przez dd, w dniu - 25-10-2022 11:31
Czekam na rajd prezydenta Raczyńskiego po osiedlach Lubina. Ciekawe czy zdobędzie sie na taką odwagę.
19. Dodane przez eleon, w dniu - 25-10-2022 11:58
zawsze coś przeszkadza tym co najwięcej zrobili z własnej inicjatywy , przedsiębiorcom , płatnikom podatków , tym co ruszyli dupy i coś osiągneli, w końcu mają tyle czasu na narzekanie
20. Dodane przez wstyd, w dniu - 25-10-2022 12:43
Młody ma rację, artykuł z tendencyjnym tytułem, bo powinien brzmieć, "Komu przeszkadza ukraińska flaga na budynkach Państwa Polskiego?".
21. Dodane przez HaHa, w dniu - 25-10-2022 13:16
Przede wszystkim czy we Lwowie a może Kijowie wiszą polskie flagi na znak solidarności? Flagi moim zdaniem mogły wisieć tydzień, ale tu jest Polska o która przelewali krew nasi dziadowie. We Wrocławiu dochodzi do takich patologii, że tramwaje obwieszone są tylko we flagi ukraińskie. Często wisi też sama flaga ukraińska a brak jest polskiej. Konsul Ukrainy we Wrocławiu (siedziba otrzymana za darmo od władz miasta) obwieszony samymi flagami ukraińskimi, a nie ma na nim żadnej polskiej (Wrocław - miasto leżące jeszcze chyba w naszych granicach). Pokażcie mi taki drugi kraj? Będąc w USA widziałem jak dzieci od małego mają wpajany patriotyzm do dwóch rzeczy - hymn i flaga. Są to ich świętości narodowe. I nie pozwalają na to, aby na ich urzędach wisiało coś innego niż flaga USA (oraz stanowa). Ma to u nich wielkie podłoże patriotyczne, ale oni nie stracili niepodległości jak my... a my dłużej byliśmy pod zaborami niż jesteśmy teraz wolni. To o czymś świadczy.
22. Dodane przez głogowianin senior, w dniu - 25-10-2022 13:17
mi też przeszkadza, mam 84 lat , urodziłem się na Wołyniu gdzie Polacy byli mordowani przez Ukraińców , bandy ukraińskiej hołoty nie miały litości, dzieci przybijano na wrotach stodoły, kobietom w ciąży rozpruwano brzuch a dziecko topiono w studni, do kościołów podczas mszy wrzucano granaty, żywcem palono w zamkniętych stodołach z okrzykiem "chwała ukrainu" itd. To Niemcy nas Polaków "ratowali" przed banderowcami, deportując do rajchu na roboty. Nie pochwalam wojny, którą sam przeżyłem, ale uważam, że na obiektach gdzie są polskie władze nie powinno eksponować flagi obcego państwa, od tego jest Ukraińska ambasada
23. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 25-10-2022 13:17
Komu przeszkadza? Ksenofobom i nieukom. Ukraińcy są u nas gośćmi i to nie ich wina. Gdy są goście to wywiesza się ich flagę. Etykieta. 
Może ktoś chce się z nimi zamienić?
24. Dodane przez głogowianin, w dniu - 25-10-2022 13:25
a propo co do gości "Ukraińców" , polskie przyslowie brzmi: gośćiu: w pierwszym dniu - żłoto, w drugim - srebro, w trzcim - miedż i do domu jedż
25. Dodane przez gość, w dniu - 25-10-2022 13:25
Flaga jako gest solidarności? Bez przesady. wszędzie Ukraińców pełno-młodych ,wieczorowa pora okolice Starówki. Wszędzie dla nich pomoc,kosztem Polaków. Jakoś inne kraje nie wchodzą Ukrainie tak w 4-litery jak Polska. Dlaczego? Bo własny kraj i jego ludzie są najważniejsi!!! Nie to co u nas
26. Dodane przez ja, w dniu - 25-10-2022 13:28
Mnie przeszkadza obca flaga. Nie mam nic przeciw pomocy ale na flagę się nie godzę!
27. Dodane przez Jan, w dniu - 25-10-2022 13:40
Cmentarz Orląt Lwowskich. 
Polacy systematycznie odnawiali polskie groby, a Ukraińcy je dewastowali... 
Co im złego zrobili młodzi ludzie, którzy zginęli w obronie Lwowa? 
Żyjemy w Polsce. Niech więc polska flaga powiewa nad naszymi głowami.
28. Dodane przez jacek, w dniu - 25-10-2022 13:46
Panie prezydencie Rokaszewicz, pan reprezentuje władze samorządu Głogowa czy ukraiński? Na obiektach polskich władz nie powinno wieszać flag obcych państw
29. Dodane przez do tych którym nie pasuje, w dniu - 25-10-2022 14:02
cieszcie się że Ukraina walczy i dzięki niej Ruski nie depta naszej ziemi , ale przez takich jak Wy różnie może być i pójdziecie albo w kamasze albo do piachu bezpośrednio i nie będzie czasu na głupie komentarze . Amłody pewnie z nowej lewicy albo od (...) z opozycji PO - KO - Hołowni !.
30. Dodane przez vr, w dniu - 25-10-2022 14:06
na pewno oszołomom z opozycji !!!!
31. Dodane przez luzytanka, w dniu - 25-10-2022 14:08
Obecnie nasza gospodarka opiera się na pracy Ukraińców bo to małe i średnie przedsiębiorstwa utrzymują to państwo a nie spółki skarbu państwa. To oni niedługo będą wspierać budżety ZUSu i emerytów tak jak Polacy wspierają finanse emerytalne w Irlandii i na wyspach brytyjskich. W większości polskich miast wywieszone są flagi ukraińskie i nikomu to nie przeszkadza tylko ksenofobom i wyborcom jedynie słusznej partii
32. Dodane przez Emeryt, w dniu - 25-10-2022 14:12
Dzięki taki zawistnym ludziom mamy jak mamy.
33. Dodane przez Ela, w dniu - 25-10-2022 14:33
Polacy się kłócą i nie widzą, że Polska jest w takiej samej sytuacji 
jak Ukraina. Tymczasem nie ma wojny, lecz władza usilnie Polskę 
do niej pcha. Dlaczego? Dokąd będą uciekć Polacy, władza już 
przećwiczyła ucieczkę.
34. Dodane przez Krzysiek, w dniu - 25-10-2022 14:35
Mi tez przeszkadza 
Jakoś ich prezydent slowem nie wspomniał jak było rocznica mordu na ukrainie dalej wielbia morderce wielu Polaków bandere i zadnej flagi Polskiej na ukrainie nie uświadczysz wegiel dostali za darmo za to chetnie go nam odsprzedali
35. Dodane przez Ksenofobia to wstyd., w dniu - 25-10-2022 15:01
Nie musimy Ukraińców kochać, ale czepiać się tych drobnych gestów to takie małe. Piszą to ci sami ludzie którzy żałują że sławetny mur na wschodzie szczelnie nie odgradza polski od europy.
36. Dodane przez anka, w dniu - 25-10-2022 15:17
TU JEST POLSKA NIE UKRAINA . Żądam usunięcia flagi !
37. Dodane przez dola, w dniu - 25-10-2022 15:55
Oto obraz polskiego społeczeństwa, podzielone, nienawistne, dobroci w nich tyle co kot napłakał, a mają się za męczennika narodów, bogobojni i wredni,,,,,,
38. Dodane przez Marek., w dniu - 25-10-2022 16:27
A to wszystko wina Kaczyńskiego. Wymyślił że będzie rządził dzięki nienawiści która była i tak, ale mistrzowsko ją podsyci i skierował na współobywateli. Wymyślił ale nie pomyślał.
39. Dodane przez andy, w dniu - 25-10-2022 16:28
Może prezydent w ramach solidarności niech ogłosi rok 2022 rokiem bandery tak jak to miało być na Ukrainie oficjalnie ogloszone
40. Dodane przez Dobromir, w dniu - 25-10-2022 18:03
Całe spotkanie to obca flaga? Nie ma innych problemów na osiedlu oraz w mieście? Co zaopatrzeniem w ciepło? Kiedy nastąpi przystosowanie terenów zielonych, chodników oraz ulic do tzw opadów gwałtownych czyli dużych? Czy będą nasadzenia zieleni która wyłapuje tzw metale ciężkie?
41. Dodane przez ppp, w dniu - 25-10-2022 18:20
Czy Prezydent Głogowa zapoznał się aby z tzw. "Regulaminem flagowym" głogowskiego ratusza. Jeżeli nie to zapraszam do jego przestudiowania. Jeżeli Prezydent tłumaczy umieszczenie flagi Ukrainy w takim to a takim miejscu ratusza tym, że komuś może się to podobać czy nie- to ja proponuję  
aby prezydent głogowa zastanowił się nad tym co mówi. To czy inne flagi w Głogowie przed ratuszem zawisną decyduje ww dokument a nie widzi sobiesie Prezydenta lub kogoś innego i tyle kropka. Obecna sytacja to naruszenie prawa.
42. Dodane przez emeryt, w dniu - 25-10-2022 18:23
do22 A Niemcy ci nie przeszkadzają?
reklama
43. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 25-10-2022 19:02
re 21 
Świadczy o jednym - jesteś zakompleksionym małym Polaczkiem a nie Polakiem. Czego się boisz? Czy na budynku ambasady jakiegokolwiek kraju w Polsce wiszą polskie flagi? Trochę wiedzy. 
re 24 
Jedź na Ukrainę i zobacz do czego mają wracać kobiety i dzieci, starcy. 
re 27 
Daleki jestem od wybielania zbrodni ukraińskich, daleki jestem od usprawiedliwiania niszczenia Cmentarza Orląt Lwowskich, polskich symboli na Kresach. Skoro jednak tak się to chce pamiętać to zapytam najprościej jak można - Kto nas zapraszał za San i Bug wiele set lat temu? Pamiętacie? Dobrze, ale co zawinił nam chłopak kilkuletni czy kilkunastoletni, dziewczyna, kobieta itd.  
re 30 
Jesteś pewien tego coś napisał? Wydaje się, że to raczej powierzchownym, płytkim "patriotom" to przeszkadza. 
re 36 
Czas na naukę języka polskiego. Przecież jesteś Polką!
44. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 25-10-2022 19:07
Pytanie do 22. 
Wywożąc Polaków na roboty z Łodzi, Radomia, Warszawy, Krakowa też Niemcy ratowali przed Ukraińcami?
45. Dodane przez tkm, w dniu - 25-10-2022 19:12
Widać, że rosyjskich kolaborantów w Głogowie nie brakuje!
46. Dodane przez Ja, w dniu - 25-10-2022 19:18
Mnie i moim bliskim przeszkadza i na nią nie wyrażamy zgody. Tu jest POlska ,a nie Ukraina Nikt tyle im nie pomógł jak my Polacy. Na flagę nie wyrażamy zgody .W swoim domu wywieszajcie jak tak kochacie ich,ale na przestrzeni wspólnej NIe. Dostali od nas i wciąż dostają bardzo duzo, więc nie mogą narzekac,ze im nie pomagamy..
47. Dodane przez Do43, w dniu - 25-10-2022 20:11
wójt głogowski nie masz pojęcia o czym piszesz, prosty przykład, mowa o konsulu a nie ambasadzie - polski konsul w Nowym Jorku na budynku 3 flagi - Polski, unii europejskiej i ukraińska:) Chcesz to sprawdź i wybierz się do NY. Tak jak my pomagamy Ukrainie to nikt nie pomaga. Jednak jesteśmy na terenie swojego kraju i tu przede wszystkim na urzędach powinny być tylko i wyłącznie flagi Polski. Niestety problem z takimi komentarzami pozostał po "akcji Wisła" . W Czechach nie ma z tym problemu, były flagi ukraińskie i po jakimś czasie zostały zdjęte. I prosty komunikat burmistrz Červenego Kostelca, Tomáš Prouza "Mieszkamy w Czechach, a nie na Ukrainie.". I to powinno zamknąć temat jak się podchodzi do tożsamości narodowej. Pomagamy Ukrainie, ale na swojej ziemi powinniśmy przede wszystkim dbać o polskość.
48. Dodane przez głogowianin senior, w dniu - 25-10-2022 20:44
do 44, co za glupoty piszesz młodzieńcu, w Warszawie ,Radomiu itd , bandy ukraińskie nie grasowały i nie mordowali, natomiast ukraiński oddział SS mordował powstańców Warszawy szczególnie na Woli.
49. Dodane przez Xyz, w dniu - 25-10-2022 21:19
Wiedziałem że u nas jest dużo de..li ale że aż tylu się nie spodziewałem.
50. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 25-10-2022 22:14
re 47 
Piszemy o budynkach państwowych, prawda? Czy budynki konsulatów są zawsze budynkami państwowymi? Nie zawsze bo w konwencji wiedeńskiej z początku lat 60-tych mowa jest o pomieszczeniach konsularnych. 
Teraz NY i ta flaga UE obok polskiej i ukraińskiej. To ten polski rząd godzi się na wieszanie "szmaty europejskiej"? Coś tutaj trąci konformizmem i podwójną moralnością a z wyborców PiS ktoś tutaj robi idiotów. 
Teraz Czechy. Jak Czesi wyrwali nam ponad 50 mln to byli źli a teraz są wyrocznią co mamy wieszać a czego nie wypada?  
Tożsamość narodowa każe ci bać się ukraińskiej flagi? Czego ty się boisz? Ty bój się by Ukraińcy nie przegrali bo będziesz Kałmukom i innym Buriatom buty czyścił i za podnóżek służył. 
 
re 48 czyli do właściciela zwapniałych komórek. 
Seniorze z lekka zwapniały, walnąłeś babola w 22 poście i teraz szukasz dziury w całym? 
Napisz jeszcze raz, że Niemcy wyświadczali Polakom wielką przysługę wywożąc ich na roboty i do sanatoriów w KL. 
Nie wpadłeś czasami na to, kto uzbroił tych Ukraińców i kto zorganizował ich wojskowo. Marsjanie?
51. Dodane przez Biker, w dniu - 25-10-2022 22:20
Flaga obcego państwa nie powinna wisieć na budynkach urzędów.  
Jak ginęli cywile w Syrii to nigdzie ich flag nie wieszano a tam tez doszło do ludobójstwa w tym na dzieciach. Dla mnie nie ma znaczenia o jakie państwo chodzi. Obce flagi tylko na budynkach ambasad czy konsulatów.
52. Dodane przez andy, w dniu - 25-10-2022 23:01
A ja się pytam gdzie są flagi palestyńskie chyba że to naród drugiej kategorii a co do naszych władz to zachowują się jakby byli przywódcami ukrainy i jedna rada nie bądźmy ukraińscy bardziej niz sami Ukraińcy pozdrawiam
53. Dodane przez Fhkjxvkk, w dniu - 26-10-2022 03:07
Usunąć flage obcego kraju
54. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 26-10-2022 08:15
Mam ochote wywiesic flage Irlandi to sobie wieszam!!Wkoncu Donald T nam obiecał zielona wyspe!!!Korki w miescie juz nie przeszkadzają drogie rondo itd!!
55. Dodane przez www, w dniu - 26-10-2022 08:17
Na urzędach i instytucjach państwowych powinny być tylko i wyłącznie flagi Polski. Tak jak jest to we wszystkich normalnych krajach, które nigdy nie straciły niepodległości. Gdzie były flagi Czeczeni, albo Gruzji gdy Ruscy tam wjechali? Flagi obcego państwa powinny wisieć tylko na moment spotkania z delegacją obcego kraju, a później powinny zniknąć, tak jak to ma miejsce na całym świecie.
56. Dodane przez DoWojtGlogowski, w dniu - 26-10-2022 08:26
Panie wojt glogowski jesteś niezłym kabareciarzem, ktoś napisał, że konsul Ukrainy we Wrocławiu ma flagi tylko ukraińskie, to mu odpisałeś że to ambasada i że na ambasadach nie ma obcych flag (choć to konsul). A jak Ci odpisał, że na konsulu polskim w Nowym Jorku wisi flaga Polski, Ukrainy i unii to zaczynasz coś pisać o konwencji genewskiej. Odpowiedz prosto dlaczego konsul polski w NY ma wywieszoną flagę ukraińską a dlaczego konsul ukraiński we Wrocławiu w ramach solidarności z nami nie ma wywieszonej flagi Polski (tylko powiewa tam z 5 flag swoje kraju obok siebie).
57. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 26-10-2022 09:13
Kabareciarzem jestem? No to dorównałem prezesowi jedynie słusznej partii i ministrom tego nierządu. 
Teraz cytuj gdzie napisałem, że konsulat to ambasada! 
Nie znasz konwencji wiedeńskiej z 1963 roku to i dziwne wnioski wyciągasz. Konsulat objęty jest takimi samymi prawami jak ambasada i o tym również mówi konwencja wiedeńska z 1961 czy 1960 roku.  
Nie odpowiadasz na wyraźnie zadane pytanie o "szmatę unijną" wiszącą na konsulacie polskim w NY a chcesz bym odpowiedział dlaczego konsulowie wieszają takie a nie inne flagi. Pytaj konsulów a nie mnie. Pytaj konsula polskiego w NY. Co ja jestem, wróż jakowyś czy co? Solidarność z nami? Bo co? Bo Rosja na nas napadła? Zważ na znaczenie wyrażenia "solidaryzować się z kimś" to nie będziesz głupio pytał. 
Czytaj uważniej teksty to nie będziesz miał głupich pretensji, że ja nie odpowiadam za fanaberie konsulów w NY i we Wrocławiu.
58. Dodane przez do " wójta głogowskiego ", w dniu - 26-10-2022 11:36
Tu jest POLSKA jakbyś nie wiedział . Pora przestać utrzymywać ukraińców za pieniądze polaków . Niech wracają do siebie - walczyć o swój kraj a potem go odbudować . A nie " wczasują " za darmochę / czyli za również / moje pieniądze . Ty to sobie weź na garnuszek tylu ilu ci się zmieści w domu . Nie zgadzam sie ani na wywieszanie ich flag , ani na komunikaty w sklepach po ukraińsku , ani na utrzymywanie ich nadal .
59. Dodane przez Rence opadajom, w dniu - 26-10-2022 14:40
Jakim trzeba być (...) aby jakiekolwiek flagi nazywać szmatami. Normalnie Jaruś jakimowicz+
60. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 26-10-2022 15:16
re 58 
Ty to sobie możesz rządzić w zagrodzie jak ci żona pozwoli. 
Tu jest Polska i takie oszołomy jak ty mogą sobie tylko pyskować.
61. Dodane przez Marek., w dniu - 26-10-2022 15:25
Widzę u niektórych palącą konieczność postawienia "białoruskiego" muru dookoła granic naszego zawierzonego wielokrotnie, rozmodlonego na pokaz kraju. Możliwie szczelnie, łącznie z nadmorskimi plażami, bo nie wiadomo nigdy co za bezeceństwo ze Szwecji przypłynie. I będziemy się kisić bezpiecznie do końca świata, sami Polacy.
62. Dodane przez antylewizna, w dniu - 26-10-2022 18:09
Flagę UE szmatą nazwała Pawłowicz jakbyś nie pamiętał. Wójt ma rację co do wywieszania flag. Mówi o tym etykieta międzynarodowa i ustawa. Dobrym przykładem jest marina. Polska flaga w środku, po bokach unijna i miejska a ukraińska poniżej. Nieuki niech się uczą.
reklama
63. Dodane przez xxxx, w dniu - 27-10-2022 09:45
Wszystkim oszołom mówię tak - wspomagamy Ukrainę jestem za, ale wszystkie ukraińskie flagi powinny zniknąć natychmiast. Skandalem jest wieszaniem na urzędach flagi państwa, w którym to rok 2022 jest oficjalnym rokiem upa i bandery. Jedyną zasługą tej organizacji jest to, że wycięli 200 tysięcy mieszkających tam Polaków. Jak to jest oni u siebie uznają za bohatera narodowego banderę i upa a my wywieszamy ich flagi? Rozumiem pomoc, ale wystawianie flag państwa, które jawnie promuje morderców Polaków jest hańbą.
64. Dodane przez Marek., w dniu - 27-10-2022 16:59
No to czas podsumować. Widzę tu silną graniczącą z obłędem potrzebę żeby "białoruski" mur został rozciągnięty szczelnie na wszystkie granice kraju, łącznie z bałtyckimi plażami. Wszędzie czają się wrogowie narodu, jego zwyczajów i religii. Wewnątrz tego tygla zostaniemy my tylko my sami i będziemy się kisić we własnym ..... Ja dziękuje.
65. Dodane przez emeryt, w dniu - 27-10-2022 17:25
Papieskich flag też nigdzie nie wieszać.
66. Dodane przez Pamiętliwy, w dniu - 28-10-2022 08:18
Najlepiej ... szydzić było z tych co ostrzegali przed Rosją , wmawiać im , że są rusofobami na lekach . Twierdzić , że rura gazowa przyjaźni ros-nie to tylko inwestycja biznesowa a teraz Wielcy POmagierzy Ukrainie . Jak nazwać takie zachowanie ? Taka partia ma nami rządzić ? Zostańcie już z reklamówką i łopatą ... flagowcy .
67. Dodane przez Do Pamiętliwego, w dniu - 28-10-2022 11:54
Oj, zapomniał o walizkach Szumowskiego i workach Sasina? Kto po aneksji Krymu zezwolił na import węgla który Rosjanie kradli Ukraińcom w Donbasie i sprzedawali polskim spółkom skarbu państwa?
68. Dodane przez Eureka, w dniu - 28-10-2022 15:50
Nie ma nic gorszego od PO , ludzie otwórzcie oczy !!!
69. Dodane przez Irina, w dniu - 29-10-2022 10:56
Czy można wywiesić flagę rosyjską
70. Dodane przez kobieta, w dniu - 30-10-2022 10:48
Wieszanie flagi Ukrainy nie powinno mieć miejsca. Można prywatnie przypinać wstążeczki w kolorach flagi ale wieszać na budynkach państwowych- przesada.
71. Dodane przez Rysiek z klanu, w dniu - 30-10-2022 17:48
Co za różnica,wiszą flagi Warykanu i dobrze,symbol poddaństwa i ciemnoty.
72. Dodane przez DJE, w dniu - 30-10-2022 20:20
Miejsce Ukraińskiej flagi jest na ziemiach ukrainy , s nie na urzędach i i ulicach Polski .
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama