Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
21
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Janusz, Konrad

DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI
Do końca roku 40 dni.
Start arrow KGHM arrow Szydło prezesem KGHM

Nowi członkowie zarządu miedziowej spółki

Szydło prezesem KGHM

06.03.2024. Radio Elka, Iwona Mierzwiak


(Fot. KGHM)
Kolejne wieści z KGHM. Konkurs rozstrzygnięty. Prezesem zarządu miedziowej spółki został Andrzej Szydło. Powołani zostali również wiceprezesi: ds. korporacyjnych - Piotr Stryczek, ds. produkcji - Mirosław Laskowski, ds. rozwoju - Zbigniew Bryja oraz ds. finansowych - Piotr Krzyżewski – informuje w komunikacie giełdowym miedziowy gigant.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Już wszystko wiadomo. Konkurs na szefa miedziowego koncernu został rozstrzygnięty. Prezesem zarządu został Andrzej Szydło, niegdyś dyrektor Huty
Miedzi Głogów. Funkcję wiceprezesa ds. korporacyjnych otrzymał Piotr Stryczek, a wiceprezesem ds. produkcji został Mirosław Laskowski, który też przed laty zasiadał w zarządzie spółki.
Wiceprezesem ds. finansowych został Piotr Krzyżewski, a stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju powierzono Zbigniewowi Bryi. Przypomnijmy, że wcześniej złożył on oświadczenie z rezygnacji członka Rady Nadzorczej. Wiceprezesem zarządu ds. aktywów zagranicznych pozostaje Mirosław Kidoń.
 
Komentarze (110)
1. Dodane przez ys, w dniu - 06-03-2024 17:49
gratulacje dla Pana!
2. Dodane przez Xoxo, w dniu - 06-03-2024 17:50
Śmiech na sali. Jeszcze Mirkowi mało KGHMu? Przeczekał i się doczekał...
3. Dodane przez Hutnik, w dniu - 06-03-2024 17:54
BRAWO ! BRAWO I JESZCZE RAZ BRAWO! :) W KOŃCU KTOŚ KTO NA PEWNO DOCENI PRACOWNIKÓW:) Z TYM PANEM MOŻNA NEGOCJOWAĆ:) CZŁOWIEK WESOŁY I NAJWAŻNIEJSZE, Z SERCEM!
4. Dodane przez Easy rider, w dniu - 06-03-2024 17:56
Towarzysz szydło już kiedyś błyszczał w KGHM https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1049983,kghm-huta-miedzi-glogow-babski-comber-dzien-hutnika-tu-polewaj.html urra
5. Dodane przez bamber, w dniu - 06-03-2024 18:00
Piotr Stryczek jest przecież prezesem Automatyki Miedź, która świadczy usługi na Hucie Miedzi Głogów ( błąd nazwiska w artykule miedziowego) nie znam się na tym, ale czy tego typu stanowiska można łączyć?
6. Dodane przez Endriu, w dniu - 06-03-2024 18:13
Wreszcie fachowiec z krwi i kości ,znam z pracy w Hucie na różnych stanowiskach począwszy od mistrza na EC a nie listonosz czy kto tam jeszcze ja obecnie emeryt- pozdrawiao
7. Dodane przez Jerzy, w dniu - 06-03-2024 18:31
W końcu jest zarząd, który związkowców postawi do pionu i wskaże właściwe dla nich miejsce - za bramą zakładów, a nie w gabinetach dyrektorów.
8. Dodane przez Pol, w dniu - 06-03-2024 18:34
I co platfusy Beata załatwiła
9. Dodane przez Hmg, w dniu - 06-03-2024 18:39
W końcu Prezes który się zna na tym przemyśle. Gratulacje.
10. Dodane przez dpl, w dniu - 06-03-2024 18:40
No to odsunięci pijaki-dyrektory (...) wrócą. (...)
11. Dodane przez Vardy, w dniu - 06-03-2024 18:41
Za "po" "ko " bardzo doceniali pracowników - 0 podwyżek
12. Dodane przez Patryk, w dniu - 06-03-2024 18:41
Wypuścić gołębie z kluczy.Grrrrrrr.
13. Dodane przez Szakir, w dniu - 06-03-2024 18:42
Ale tu -polew
14. Dodane przez Gratulacje, w dniu - 06-03-2024 18:44
Do. Kom. 4. Szydło koordynował cały proces powstania nowej Huty w Głogowie, a zwolnili go przez głupotę ludzi którzy bawili się po za godzinami pracy i jeszcze na combrze babskim w którym nie uczestniczył i nie miał na to wplywu
reklama
15. Dodane przez jergol, w dniu - 06-03-2024 18:45
W pierwszej chwili myślałem, że to Becia została prezesem !!!
16. Dodane przez Pracownik KGHM, w dniu - 06-03-2024 18:50
Pan Szydło to za platformy pełnił funkcję dyrektora w Hucie Miedzi Głogów. Teraz za platformy awansował na prezesa. Podobno miały to nie być osoby powiązane politycznie. Zapewne zbieg okoliczności.
17. Dodane przez K2, w dniu - 06-03-2024 19:03
To najbliższa podwyżka za 4 lata chyba ze ten burdel się szybciej rozleci
18. Dodane przez Andrzej, w dniu - 06-03-2024 19:05
Do 16. Conty za durnoty opowiadasz, zwolnili gi w 2017... 
Ti kto rządził??? 
A niech bedzini z Marsa, najważniejsze, ze nie listonosz i inne polityczne wynalazki tylko fachowiec.
19. Dodane przez Antek, w dniu - 06-03-2024 19:06
To teraz będą duże podwyżki wkońcu. Prawda Panie Piotrze Borys? Czy nie? Bo pisowcy tchórze nie dali.
20. Dodane przez Obywatel, w dniu - 06-03-2024 19:16
A ja już wiem kto będzie dyrektorem w poszczególnych zakładach i będziecie zaskoczeni :) jedni bardziej drudzy jeszcze bardziej
21. Dodane przez Lgom, w dniu - 06-03-2024 19:35
Do post16.A co mieli księdza powołać na stanowisko prezesa KGHM.
22. Dodane przez Marian, w dniu - 06-03-2024 19:41
Nie wiecie kiedy coś płacą ?
23. Dodane przez Fred, w dniu - 06-03-2024 19:53
Fachowiec w końcu człowiek z kghmu a nie z Warszawy
24. Dodane przez Kim są oni?, w dniu - 06-03-2024 20:23
Do 20 My wiemy że ty wiesz, my wiemy też kto ty.
25. Dodane przez Firmol, w dniu - 06-03-2024 20:26
Zaraz skończą się zyski i wszystko z kghm do firm bd się przyjmować hehe
26. Dodane przez Andrzej., w dniu - 06-03-2024 20:28
Pan Andrzej Szydło jest najbardziej uprawnionym do objecia tego stanowiska. Powodzenia. Będzie dobrze dla wszystkich.
27. Dodane przez Czlowiek z HMG., w dniu - 06-03-2024 20:40
ABW zapraszamy do Huty jest co sprawdzać,niegospodarność na wydziałach produkcyjnych nieprawdopodobna.
28. Dodane przez Norek, w dniu - 06-03-2024 20:47
Gratulacje to był MÓJ DN . Bo szydło zawsze z worka wychodzi ....!! SUPER
29. Dodane przez Do 7, w dniu - 06-03-2024 21:06
Jeżeli wystawią za bramę panie kolego to rozwala układ zbiorowy gdzie masz jubileusz 14-stke i barborke nie wiesz o czym piszesz prywatne ręce oznaczają jedno brak jakich kolwiek przywilejów żadnych przypomnę ci ze cały biznes Niemiec jest w posiadaniu kapitału niemieckiego i tak to wygląda... I jeszcze jedna ważna rzecz skoro tak uważasz gdy by nie związki zawodowe na przestrzeni lat nie miał byś tego co ma masz jak jesteś kumaty zrozumiesz ...?? Ale można pisać i rozmawiać i tak nic z tego .... pamiętasz lata jak rządziła PO gdy podwyżki wynosiły 0,0% tego już nie pamiętasz kolego .... więc zastanowić się... o czym Ty mówisz związki zawodowe ?? Pan Hajdacki startuje z PO który chcial sprzedac KHGM I NIE Dawały pracowniką nic czy Pan J.M stojący na konwencji PO w polkowicach z tyłu wspierający tych co nagrabili i zabiliaji polskiego gornika ?? Nie wiesz o czym piszesz kolego zapamiętaj w jedności siła tylko i wyłącznie i dbaj o swojego brata w górniczej szychcie....
30. Dodane przez Mortadela, w dniu - 06-03-2024 21:15
Moje gratulacje dla P.Andrzeja. mam nadzieję że hutnicy w końcu będa zarabiać na poziomie ludzi z kopalni.jedna firma a taka rozbieżność.Na sprzedawczyków związkowych nie ma co liczyć bo przez 8 lat nie zrobili nic w tym kierunku.A jakby nie patrzeć gotowy produkt wychodzi z huty a nie z kopalni ...swoją drogą czemu w kopalni nie można wprowadzić systemu czterobrygadowego.pozdrawiam
31. Dodane przez Fajny, w dniu - 06-03-2024 21:21
Fajny, taki żartowniś: Tupolew pośmialiśmy się.
32. Dodane przez 27, w dniu - 06-03-2024 21:29
Ale ze niby gdzie?
33. Dodane przez Pracownik do 7, w dniu - 06-03-2024 21:34
Hahaha co ty będziesz gosciu nie pamiętasz tego co wywalczyły związki dla Ciebie liczy się tu i teraz a gdy by nie związki pracował byś za damski .......!!! Pamiętasz czasy 2007 - 2015 ?? Czy nadal jesteś ........!!! Ojjjj ludzie ..... Brak słów
reklama
34. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-03-2024 21:38
re 29 
Czy ty naprawdę masz ludzi za idiotów? 
Nawet tak niemiecka firma jak VW nie jest w 100% w rękach niemieckich. Nawet Arabowie mają w niej udziały. Podobnie z Oplem, który jest własnością PSA czyli Francuzów a PSA jest również w rękach włosko-amerykańskich. 
To co ty nam tutaj chrzanisz o własności niemieckiej. 
Podobne bzdety wypisujesz o związkach. Popatrz na Solidarność. Tłuste koty obsiadły stołki w pobliżu dyrektorskich gabinetów i w nosie mają interes pracownika. Do czasu aż szefowie związków będą opłacani z kasy zakładów to będą również na ich usługach. Pod nierządem PiS Solidarność była na smyczy Kaczyńskiego tak jak kiedyś CRZZ na smyczy PZPR. 
Ilu górników zabiło PO piesku PiSowski?  
Jak nie wiesz o czym piszesz to milcz bo rozwiałeś wszelkie wątpliwości.
35. Dodane przez Do 29, w dniu - 06-03-2024 21:53
Weź chłopie słownik do ręki bo tego co napisałeś to czytać się nie da.
36. Dodane przez górnik, w dniu - 06-03-2024 22:20
Tak jak dzisiaj ekipa Tuska potraktowała rolników pod Sejmem to podobnie nas potraktowało ZOMO 17 grudnia 1981 r pod kopalnią ZG Rudna. 
To koniec ekipy,, z 13 grudnia,,
37. Dodane przez HMG, w dniu - 06-03-2024 23:15
Kompetentny i dobry człowiek. Serdeczne gratulacje!
38. Dodane przez Wiesiek, w dniu - 06-03-2024 23:51
Śmieszą mnie osoby którzy mówią że "prywatyzacja zrobiła by dobrze dla ludzi." 
Zrobiła by na pewno dobrze dla tych co by to kupili. 
...pozwalniali by połowę dozoru i kasę reszcie pracowników by dali ? Otóż nie, wszystko lądowało by w kieszeni jednej osoby. 
Znacie prywaciarza ktory nie patrzy na zysk tylko troszczy się o pracowników?
39. Dodane przez Forma, w dniu - 06-03-2024 23:53
,,Powiedz na osiedlu, że teraz idzie nowe,, :) 
 
Gratulacje dla Pana Andrzeja! W końcu będzie normalnie - tyle i aż tyle
40. Dodane przez czytelnik, w dniu - 07-03-2024 03:55
Wójt Głogowski ma racje, z tłustymi kotami którzy dorabiali się na plecach pracowników tak właśnie było, natomiast hutnicy nigdy nie będą mogli zarabiać tyle co górnicy bo nie zjeżdżają pod ziemie - to jest chyba logiczne.
41. Dodane przez Ex strzałowy, w dniu - 07-03-2024 04:29
Mirosław Laskowski? Dyrektor ZG Rudna który przyjmował mnie do pracy. 
Facet który szanuje pracownika fizycznego a nie jak ten ostatni który pozwalniał górników którzy borykali się z chorobami niejednokrotnie nabytymi w pracy. Nie jestem lewicowy ale przyznaję że ten zarząd jest kompetentny w porównaniu z listonoszem i Bogami dyrektorami
42. Dodane przez Re8, w dniu - 07-03-2024 06:17
Platfusem to jesteś ty gostku z kom nr 8 , jak można być takim niedouczonym , jak wszyscy , z tej ferajny pisowskiej ,bierni ,ale wierni ,tobie dzwoni gdzieś ,coś , kiedyś , 500+ słyszysz ,łuni dajo i Ciemnota Łyka .taki oto elektorat pisu .Zero w główce .
43. Dodane przez Re36, w dniu - 07-03-2024 06:35
ty lepiej się zamknij , kto kogo potraktował , to nie byli rolnicy tylko bandyci wynajęci za kasę , to najemnicy tacy jak kiedyś byli Obrońcy Chrystusa czy Kościoła . tłuk zawsze będzie tłukiem .
44. Dodane przez Dgl, w dniu - 07-03-2024 06:41
Mamy nowego prezesa, zarząd no to zwiazki wracamy do rozmów, czekam na info kiedy rozmowy o podwyżkach!
45. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 07-03-2024 06:53
re 36 
Czyli prawidłowo. Gdy rozbierasz chodnik żeby rzucać kostką brukowa w policjanta to musisz liczyć się z konsekwencjami. 
To już koniec PiSu i możesz zwijać sztandary pisiorku.
46. Dodane przez A teraz My, w dniu - 07-03-2024 07:36
I PO kolei wyPISywać się na zieloną trawkę
47. Dodane przez Energetyk, w dniu - 07-03-2024 08:01
Pan Andrzej przyszedł do nas na były wydz e1 elektrociepłowni teraz energetyka na mistrza zmianowego. Początek lat 90 tych. Potem zdobywał wszystkie szczeble kierownicze. Odpowiedni człowiek. Swój i Głogowianin.
48. Dodane przez JAN, w dniu - 07-03-2024 08:04
Najbardziej merytoryczny zarząd w porównaniu do ostatnich lat. Zobaczymy co potrafią.
49. Dodane przez Do czytelnika, w dniu - 07-03-2024 08:05
Ale z ciebie Janusz . Gościu ile masz warunków szkodliwych i zagrożeń na karcie do badań? To zapytaj się hutników marny człecze zobaczysz różnicę ty masz tylko zjazd pod ziemie i pył hahaha
50. Dodane przez Strefa, w dniu - 07-03-2024 08:29
Do 36 - górnicy i rolnicy to najbardziej bezczelne i roszczeniowe grupy zawodowe z przywilejami o jakich inni mogą tylko pomarzyć. Nie ma obowiązku bycia górnikiem albo rolnikiem . Jak się nie podoba to zmienić zawód a nie opony palić.
51. Dodane przez Do 40, w dniu - 07-03-2024 08:36
Co to ma za znaczenie czy zjeżdża czy nie? Ile hutników choruje na raka i o tym się nie mówi.. na kopalni górnik umiera szybko jak zasypie..jak hutnika dopadnie nowotwór to umiera powoli i w cierpieniach.. nie powinno być czegoś takiego jak podział.. jest jedna firma.. na kopalni nie jeden hutnik nie da rady, na hucie nie jeden górnik nie da rady..i tu są tragiczne warunki i tu.. hutnicy z roku na rok biją rekordy produkcji i to niezależnie od kopalni..górnicy pójdą strajkować.. hutnicy nie będą mogli na to sobie pozwolić bo odpowiedzą karnie za wygaszenie pieców.. górnik może soboty niedziele zrobić sobie wolne..hutnik nie ma wyboru.. ani górnik nie jest kimś więcej ani hutnik jest jedna firma i pracownicy powinni być traktowani jednakowo bez podziałów na lepszy sort i gorszy sort .
52. Dodane przez John, w dniu - 07-03-2024 09:23
Po przeczytaniu nagłówku pomyślałem, że Beata vel "przez ostatnich osiem lat..." została prezesem KGHM. A szkoda, bo nie będzie się z czego pośmiać.
53. Dodane przez DPL, w dniu - 07-03-2024 09:29
Do 51, aż się łezka w oku kręci jak ktoś tak pięknie i merytorycznie odpowiada. Więcej takich ludzi, a nie niepotrzebne bicie piany. Pozdrawiam i górników i hutników.  
A związki do rozmów ! Raz raz..
54. Dodane przez do 50, w dniu - 07-03-2024 09:34
Mój sąsiad jest górnikiem a na protest pojechał do Warszawy razem z rolnikami, tylko nie wiem po co?
55. Dodane przez Arek, w dniu - 07-03-2024 09:41
Pamietajcie że ZAŁOGA ma swoich przedstawicieli w Radzie Nadzorczej której obowiązkiem jest dbanie o przyszłość Firmy w tym przyszłość Załogi. 
Jak Pracownicy wybiorą .. takich mają "stróżów" ich interesów.
56. Dodane przez Grzesiek, w dniu - 07-03-2024 09:41
Przyjałem się do pracy jako fizyczny w KGHM w 2013 roku po studiach, jednocześnie kontynuując inny kierunek studiów zaocznie. Od pierwszego dnia pracy bylem nagabywany na zapisanie się do związkow, oczywiście bylo to agrumentowane tym, ze to dzieki zwiazkom mam te przywileje jakie mam. A ja miałem i w dalszym ciągu mam to gdzies, co sie sklada na moją wyplate i calkowite roczne wynagrodzenie i jak jest to nazywane. Nie byloby przywilejów i byla gola pensja to by mnie tu dawno nie bylo Co do prywatyzacji& Jako pracownik KGHM odpowiem - a dlaczego nie? To logiczne, ze wlasciciel chce przede wszystkim zarobić i po prostu zrobiłby porządek w firmie. Odnoszę dziwne wrazenie, ze takiego scenariusza boja sie ci, ktorzy maja pelna swiadomosc jak niewiele dają firmie i jak niewiele maja od siebie do zaoferowania potencjalnemu innemu pracodawcy. Kompetentny i swiadom tego czlowiek da sobie rade. Kazdemu z nas nikt nie nakazuje pracy w hucie czy kopalni, nikt tez nie broni zmienic pracodawcy czy otworzyc wlasnej dzialalnosci. A jak sie tego boimy, to najczesciej na wlasne zyczenie, bo gdzies kiedys nie chcialo sie nam zdobyc takich kub innych kompetencji. Ja np dzis zaluje, ze nie jestem lekarzem. Ale to tylko moja wina, bo nie chcialo mi sie w tym kierunku rozwijac i uczyc. I nie płacze jak to lekarze duzo zarabiaja, a ja malo. Kazdy jest kowalem wlasnego losu. I tyle w temacie.
57. Dodane przez do 51, w dniu - 07-03-2024 10:20
Bardzo mądre słowa.
58. Dodane przez do.54, w dniu - 07-03-2024 10:40
do.54 
Rolnicy walczą o Polskę ! 
Oni nie walczą tylko o własne interesy. 
Polska nie może sobie pozwolić by do Polski napływało zboże 
oraz nabiał i inne produkty rolne z Ukrainy i Rosji. 
Tusk podniósł rękę na rolnika. 
Jest ponad 100 nagrań pokazujących bandyckie napaści policji na rolników !! 
Ten napad na rolników to koniec ekipy Tuska i Hołowni i Kamysza.
59. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 07-03-2024 11:25
re 58 
Kłamstwo goni kłamstwo w twoim poście. 
1. Rolnicy walczą o swoje a interes Polski jest lekko z tyłu. 
2. Do Polski nie napływa ukraińskie zboże, ono już jest od 2022 roku gdy PiS wpuścił nie tylko zboże bo pojawio się coś co nazwali zbożem technicznym (czyżby stąd wódka po 10 zł w dwóch sieciach?). 
3. To Polska eksportuje na Ukrainę nabiał a nie importuje z Ukrainy. Nadwyżka eksportu nad importem to ponad 40 mld. 
4. Czy to czasami nie Solidarność podniosła rękę na demokratycznie wybrany rząd bo koryta im się urwały?  
5. Jest ponad tysiąc nagrań pokazujących bandytów którzy podpięli się pod protest rolników wykorzystując ich do robienia zadymy. 
6. Bandyci kiedyś podpalili wóz transmisyjny TVN a teraz nawet Polsat im przeszkadzał bo pokazywał ich bandyckie wyczyny. 
7. Ta zadyma pokazała wreszcie prawdziwe motywy podpinających się pod rolników zawodowych zadymiarzy od Piotrusia Dudy. 
To koniec złudzeń co do roli jaką pełni w Polsce Solidarność zapominająca, że jest związkiem zawodowym a nie bojówką PiS.
60. Dodane przez supernadoperator, w dniu - 07-03-2024 11:44
do 58-dobrze mówisz, tylko pytanie jedno się nasuwa: czemu ten naród na nich głosował? jak ludzie głosowali to tak mają-głosowałeś gamoniu na tuskacza który teraz cie pałuje-miej pretensje tylko do siebie...
61. Dodane przez P, w dniu - 07-03-2024 11:50
Kiedy płacą
62. Dodane przez Spoxman, w dniu - 07-03-2024 11:52
Widać, jak rolnicy walczą. Przede wszystkim z siłą ciążenia. Czterech kolegów musiało dźwigać z posadzki napitego kompana w drodze na protest.
63. Dodane przez Do 61, w dniu - 07-03-2024 12:14
Za chwilę
64. Dodane przez Do 60, w dniu - 07-03-2024 12:32
Dobrze, że pałuje. Bandytom powinni zrobić ścieżkę zdrowia i aż dziwię się rolnikom, że sami ich nie spakowali za kostki z bruku.
65. Dodane przez re 59., w dniu - 07-03-2024 12:38
Brednia za brednią . Czysta propaganda fantasty !
66. Dodane przez Do kom.41, w dniu - 07-03-2024 13:02
Podbijam. Pan Laskowski to fachowiec, do tego ma wielki szacunek u ludzi. Szkoda, że tak krótko był dyrektorem na ZGPS. Wielu sukcesów życzę.
67. Dodane przez gornik miedziowy, w dniu - 07-03-2024 13:43
Ci byli dyrektorzy ,,prezesi ,,siedzą w domach na emeryturach i co jakiś czas dzwonią,,nie dają o sobie zapomnieć.....przypominają że są gotowi podjąć ten trud pracy.......i nic się nie zmienia....TKM
68. Dodane przez wietrzny malkontent, w dniu - 07-03-2024 14:39
Nowy zarząd KGHM. Nowy ze starymi ,wykopanymi trupami. Ogólnie może być ale i tak nic z tego nie będzie. "Titanic" tonie i nic mu nie pomoże.
69. Dodane przez Do 65, w dniu - 07-03-2024 14:57
Brednie to Ty wygadujesz: 
https://demagog.org.pl/wypowiedzi/polsko-ukra(...)odzimy-na-plus/  
Gdzie był były zomowiec Duda przez 8 lat rządów PiSu, gdzie byli rolnicy przez 8 lat rządów PiSu - jak Ci wprowadzali zielony ład. Dlaczego PiS tak bardzo boi się ujawnienia listy firm, które zarobiły na zbożu technicznym z Ukrainy, bo doskonale wiedza, że są w to umoczeni ich ludzie. Gdzie było Wasze oburzenie na policję jak Ci lali kobiety które protestowały. Jakoś nie słyszałem oburzenia Solidarności, że są to metody rodem z czasów PRL.
70. Dodane przez Sołtys, w dniu - 07-03-2024 15:07
Wspaniała wiadomość dla naszej Firmy! W końcu u steru Fachowcy, a nie kukiełki. Tylko niech trochę "przewietrzą" w zakładach i dadzą nam pracować. Będzie dobrze!
71. Dodane przez Praw, w dniu - 07-03-2024 15:52
Jeśli zarzád nie zmniejszy kosztňw to kghm zbankrutuje i żadnych podwyżek nie będzie , a głňwnie przewietrzyć biura o 30 procent od centrali do oddziałňw , ile tam zainstalowanych pociotkňw pislamistňw I innych nierobňw !!!!
72. Dodane przez Do 69, w dniu - 07-03-2024 15:55
Nie obrażaj kobiet i przyrównuj ich do Lempartowej.
73. Dodane przez Cirkawy, w dniu - 07-03-2024 16:14
Do 59 
Nauczyciele o swoje walczyli czy o interes Polski?
74. Dodane przez ZG, w dniu - 07-03-2024 18:41
Jak z emerytury wrócił Mirek Laskowski to będzie inny emeryt Poręb&.Kolejny krok to dwóch byłych dyrektorów z Solidarności z Rudnej , Słynny z ronda i z piasku.
reklama
75. Dodane przez Jerzy, w dniu - 07-03-2024 20:19
Do 29 i 33 
Zarządy związkowe w zakładach KGHM nie są związkami reprezentującymi swoich członków. Zarządy to przybudówki partyjne. W zależności od tego, która partia wygra, ta ciągnie za sobą "ogon związkowy". Dlaczego tak jest? Bo prawie każda osoba z kierownictwa kopalń we wczesnych latach pracy zawodowej była w związkach zawodowych. I ta przynależność ciągnie się za nimi, są jej zakładnikami, gdy awansują na wyższe stanowiska. Jak już "coś mogą" wtedy zgłaszają się do ich gabinetów "szare eminencje związkowe" i wyciągają rękę, jak cyganka-panda pod Lidlem - pan da, pan da...a jak nie da, to pożałujesz, bo myśmy zawsze dbali o twoje awanse. 
O co proszą? Nie o pieniądze dla wszystkich członków związków, dla każdego pracownika, który do ich związku nie należy. Proszą o stanowiska i awanse dla swoich związkowych ulubieńców-aktywistów, proszą o wyższe grupy dla pracowników-nieudaczników mając wszystkich pozostałych pracowników tam, gdzie się plecy kończą. 
Dlatego mam nadzieję, że obecny zarząd okaże się silniejszy od wszystkich poprzednich i położy kres prywacie i działalności zarządów związków zawodowych w dyrektorskich gabinetach. 
Zarząd jednego związku zawodowego, jak chce przyjść z jakimś wnioskiem do gabinetu dyrektora, to wcześniej, za bramą zakładu musi dojść do kompromisu z pozostałymi związkami.  
Jeśli tego działania zarządu KGHM nie będzie, związkowa i polityczna rozpierducha wśród załogi będzie się utrzymywać przez kolejne lata i tu, na tym portalu, wszyscy wszystkim będą skakać do gardeł.
76. Dodane przez Pyziak, w dniu - 07-03-2024 21:11
Zabrać górnika dać rolniką!
77. Dodane przez Kuba, w dniu - 08-03-2024 05:14
Myślałem że Beata
78. Dodane przez Kajtek, w dniu - 08-03-2024 07:28
Do 59 
Jak można mieć tak głowę wyprana środkami masowego przekazu. Łykasz wszystko jak pelikan ale czytając twoje wcześniejsze wpisy myślę że to już nieodwracalna choroba.
79. Dodane przez Newman, w dniu - 08-03-2024 09:23
ZWIĄZKI DO NEGOCJACJI !!!!
80. Dodane przez historia powraca.., w dniu - 08-03-2024 09:30
/10 sierpnia 2009r/ prasa informuje.. 
Jutro o 6.00 rano w KGHM odbędzie się dwugodzinny strajk ostrzegawczy. Taką decyzję podjęli działacze większości zakładowych central związkowych. Protest pracowników Kombinatu jest reakcją na rządowe plany prywatyzacji przedsiębiorstwa. 
 
Związkowcy zwrócili się także do prezydenta z prośbą o podjęcie mediacji. 
ps.dziś ekipa od likwidacji Polski wraca..
81. Dodane przez paweł, w dniu - 08-03-2024 09:54
pracowałem gługo w hucie i jedno jest pewne jak rządzi po to zawsze jest strach,pamietacie dyrktora to spraw pracowniczych nazywali go konus.chciałbym żeby było lepiej ,ale nie będzi jeszcze zatęsknicie za 13,zyskami
82. Dodane przez Ja, w dniu - 08-03-2024 13:11
Kiedy negocjacje?
83. Dodane przez Świder, w dniu - 08-03-2024 16:19
To dzięki mojej ciężkiej pracy macie takie zy zy zy ski. Ja i Stach to kumple i możecie nas cmok...
84. Dodane przez Do 59, w dniu - 08-03-2024 21:07
Pizza mózg ci zeżarła, za dużo coli, i za dużo oglądasz pornoli! 
Nie myjesz się , nie możesz chodzić! 
Za chwilę robaki zajmą się twoim ciałem ! Ogarnij się! Jeszcze możesz wyjść z tego dołka ponurego. Tylko się nawróć do Pana Boga!
85. Dodane przez Creator, w dniu - 08-03-2024 21:15
Kiedy zmiana w zarządzie polmiedzi? Dyrekcję też by się przydało wymienić bo śmierdzi pleśnią.
86. Dodane przez opinia, w dniu - 09-03-2024 03:59
W kopalniach niektóre stanowiska dyrektorskie niepotrzebnie dublują się, np. dyrektor techniczny i dyrektor ds utrzymania ruchu, po co to? Nie wystarczy dyrektor techniczny jak dawniej? A Kombinat zaciąga ogromne pożyczki ...
87. Dodane przez Lubin, w dniu - 09-03-2024 11:46
I bardzo dobrze, GRATULACJE. Teraz niech zrobią porządek w ZetGie. I niech się skończy ta patologia.
88. Dodane przez Do 86, w dniu - 09-03-2024 12:43
Do 86 jak znam zycie, to prozadki zaczna od fizycznych i bedzie nas tylko mniej.
89. Dodane przez Do 85, w dniu - 09-03-2024 16:06
Jak przestaniesz psuć lokomotywy....
90. Dodane przez Kolo, w dniu - 09-03-2024 18:29
Panowie związkowcy naprzód ,do negocjacji. 
Gdzie wasze obietnice,czy popieracie protesty w Polsce czy lepiej siedzieć cicho bo to nas nie dotyczy. 
Przyjmijcie stanowisko w sprawie protestów . 
Nie chowajcie głów w piasek. 
Wstyd , pseudo patrioci.
91. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 09-03-2024 20:38
re 90 
Związki obecne to w większości sługusy władzy a największy związek NSZZ "S" to wręcz obsceniczny przykład oddania się rządzącej poprzednio partii. 
Protesty dla samych protestów? Jakie to typowe postępowanie dla Solidarności po 2015 roku. Związek zawodowy NSZZ "S" na smyczy jedynie partii PiS, to tak jak w PRL-u CRZZ i PZPR. 
Po rozmowach Tuska z rolnikami wyszedł szef NSZZ RI "S" i wszem i wobec ogłosił, że żadnych konkretów niw było, że Tusk niczego konkretnego nie przedstawił. Gdy jedna z rolniczek zarzuciła mu kłamstwo to buc wycofał się i stwierdził, że może go w tym czasie nie było bi wyprowadzał omdlonego związkowca. Przytoczę cytata z "Znaczy Kapitan". 
>>Znaczy się, nie wiedział Pan, ale powiedział Pan.
92. Dodane przez Do Creator 85, w dniu - 09-03-2024 20:52
A co kraść paliwa nie pozwalają....?
93. Dodane przez Krzysztof (głogowianin), w dniu - 10-03-2024 02:00
Jest dokładnie tak jak mówi wójt głogowski. Nasz były Prezydent Polski Lech Wałęsa jako "Naczelna Ikona Solidarności" już dawno temu przedstawił czym była Solidarność działająca w imię demokracji, i na czele której działał we własnym imieniu, a czym jest teraz (czyt. "śmierdzącą szmatą"). " Zastanawiam się, czy nie zbierać podpisów pod odebraniem im nazwy, żeby dalej nie brudzili sztandaru S mówi Lech Wałęsa." czytamy tutaj: 
https://www.newsweek.pl/polska/polityka/lech-(...)tytucji/zsscxfz 
 
W myśl Art.54 Konstytucji RP każdy może mieć swe indywidualne poglądy polityczne, religijne itd., ale każdemu kto myśli wbrew wolności i demokracji radze sięgnąć do historii Państwa Polskiego - szczególnie lat '80 / '90 i dokładnie przeanalizować, w sposób bezstronny, wydarzenia jakie miały miejsce.
94. Dodane przez do 83, w dniu - 10-03-2024 02:05
Wszystko to kwestia czasu. Prokuratura już ma i czeka na więcej.
95. Dodane przez Krągły, w dniu - 10-03-2024 10:05
Miedź po 8500$ dolar po 3,94zł, zadłużenie KGHM po same uszy a w zarządzie same ,,leśne dziadki,,. Czekamy na działania prowadzące do .., no właśnie, Bňg jeden raczy wiedzieć gdzie. Przykre to, jak rňwnież to że DN Haluś w dowňd wdzięczności wymościł gniazdko Świdrowi na zachodzie.
96. Dodane przez do 95, w dniu - 10-03-2024 17:54
A powiedz mi, kto tak firmę zadłużył?  
Leśne dziadki cz orły młodości typu menadżer roku lub listonosz??? 
do twojej rozwagi to pozostawiam,chodź nie spodziewam się cudów :(
97. Dodane przez Gość, w dniu - 10-03-2024 18:29
Kto nowym DN na ZG Lubin i Rudna
98. Dodane przez do 97, w dniu - 10-03-2024 19:09
Na ZG Lubin to podobno Jach wraca razem z Górskim a na Rudną Piasecki i Wachowiak! sprawdzone info!
99. Dodane przez Re 98, w dniu - 10-03-2024 21:03
to dobrze
100. Dodane przez Re71, w dniu - 10-03-2024 22:23
Do 71: racja.
101. Dodane przez Kajko, w dniu - 11-03-2024 04:38
A co z dyrekcją na HT , ZWR ktoś coś konkretnie wie kto będzie rządził
102. Dodane przez Rafał, w dniu - 11-03-2024 18:43
Pan Porębski w Centrali hahaha. A tak mu przeszkadzało nierňbstwo w Centrali jak był w ZG hahaha. Zero honoru
103. Dodane przez Pawel, w dniu - 11-03-2024 18:47
Do 98. Hahahaha sprawdzone info... Na zg Lubin od 11.03 Karino:) naczelnym.
104. Dodane przez Zatroskany, w dniu - 11-03-2024 21:14
A kwalifikacje na prezesa to się ma panie Szydło , bo sytuacja kghm szczegňlnie finansowa słaba I trza poszukać obniżki kosztňw I to pilnie !!!
105. Dodane przez Ja, w dniu - 11-03-2024 23:38
Mamy nowego prezesa, zarząd no to zwiazki wracamy do rozmów, czekam na info kiedy rozmowy o podwyżkach!
reklama
106. Dodane przez do 33, w dniu - 13-03-2024 18:26
gdyby nie związki zawodowe to byś teraz był na minimum 16-17 grupie. to oni załatwili nam że minimalna grupa nie musi być niższa niż minimalna krajowa - policz sobie ile to kasy rocznie (nawet zyski po 3 wyplaty Ci tego nie zrekompensują)
107. Dodane przez Do 105, w dniu - 13-03-2024 20:41
przesunięte na styczeń/luty 2025
108. Dodane przez Prokurator, w dniu - 17-03-2024 00:54
Pytanie zasadnicze: co powie ZFŚS Kopalni ZGPS (największej) na temat pieniędzy świątecznych dla Pracowników Zakładu? ZG Lubin i ZG Rudna pieniądze na święta (Bożonarodzeniowe i/lub Wielkanocne) dostają a ZGPS NIE. Dlaczego?
109. Dodane przez Re 93, w dniu - 17-03-2024 01:03
Do 93: RACJA.
110. Dodane przez ekonom, w dniu - 20-03-2024 21:13
Jestem zdania, że najlepszym wariantem na dziś była by prywatyzacja kombinatu.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust