Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
21
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Janusz, Konrad

DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI
Do końca roku 40 dni.
Start arrow Głogów arrow Droga przez kilka godzin była zablokowana

Przewrócił się ciągnik

Droga przez kilka godzin była zablokowana

24.05.2024. Radio Elka, Leszek Wspaniały

W piątek przed godziną 17:00 do niebezpiecznej sytuacji doszło na drodze wojewódzkiej 329 w Jaczowie. Ciągnik siodłowy z naczepą próbując hamować przed autem skręcającym w lewo w kierunku boiska sportowego wpadł w poślizg i przewrócił się na bok. Poszkodowanego kierowcę karetka przewiozła do szpitala. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Najprawdopodobniej nic poważnego mu się nie stało, bo po zdarzeniu pojazd opuścił o własnych siłach. Dopiero po chwili źle się poczuł i został odwiedziony na SOR. Na miejscu jest już kolejne auta. Trwa przeładunek płyt meblowych, bo ten właśnie towar przewoziło Iveco.
 
Komentarze (21)
1. Dodane przez Też kierowca, w dniu - 24-05-2024 19:20
Skręcający kierowca pewnie włączył kierunkowskaz równo z skrętem kierownicy. Żaróweczki szkoda by zrobić to znacznie szybciej. Gwarantuję w 100% że do wypadku by nie doszło. Stoję na podporządkowanej, prawą mam wolną, z lewej jedzie samochód, czekam. Dojeżdża do skrzyżowania włącza kierunkowskaz. Mandat za hamowanie ruchu by się przydał.
2. Dodane przez z.g, w dniu - 24-05-2024 19:37
Jeśli stoisz na podporządkowanej , to stój tam cierpliwie , na pewno dłużej pożyjesz
3. Dodane przez Ktoś, w dniu - 24-05-2024 19:52
No jakbym się dowiedział ile straciłem to też bym się źle poczuł. Noga z gazu koniom lżej i utrzymywać bezpieczną odległość to podstawa. A jak widzę co niektórym to przerasta...
4. Dodane przez Biker, w dniu - 24-05-2024 20:13
Kierowcy aut ciężarowych bardzo często jadą na &&. autom osobowym a potem zaskoczenie, że zestaw ważący około 40 ton nie wyhamował. Dystans i jeszcze raz dystans. Teraz jest jeszcze kwestia odczytu tarczki i czasu pracy oraz prędkości w chwili zdarzenia oraz sprawdzenie czy w czasie zdarzenia nie było coś robione w telefonie komórkowym.
5. Dodane przez Maciek, w dniu - 24-05-2024 20:26
Fakt, że plagą jest włączanie kierunkowskazu przez skręcającego kierującego w ostatniej chwili. Taki zestaw niejednokrotnie waży 40 ton więc nie da rady zatrzymać go w miejscu, zawsze będzie potrzebna jakaś droga hamowania. Kierowcy aut osobowych nie mają pojęcia, że: 1- pole widzenia jest ograniczone z powodu konstrukcji ciągnika siodłowego. 2- auto ważące 40 ton nie ma takiej samej drogi hamowania jak osobówka. Tak w skrócie.
6. Dodane przez Do 5, w dniu - 24-05-2024 20:50
To niech tirówki wezmą pod uwagę to że do wyhamowania potrzeba im więcej drogi a nie siadają na zderzak osobówce.
7. Dodane przez Krzysiek, w dniu - 24-05-2024 21:01
Do kom 5 akurat do przodu z ciagnika siodlowego widac wiecej jak z osobowki a jak zestaw waży 40 to to kierowca o tym wie i odleglosc tez musi byc wieksza i nie bedzie problemu z hamowaniem
8. Dodane przez Krzysiek, w dniu - 24-05-2024 22:11
Do kom 5 akurat do przodu z ciagnika siodlowego widac wiecej jak z osobowki a jak zestaw waży 40 to to kierowca o tym wie i odleglosc tez musi byc wieksza i nie bedzie problemu z hamowaniem
reklama
9. Dodane przez Do 6., w dniu - 24-05-2024 22:15
"Tirówki" jak siedzą na zderzaku osobówce to widocznie kierowca gwizda.
10. Dodane przez slawka, w dniu - 25-05-2024 00:12
Dlatego jak tir za blisko podjeżdża to zwalniam. Czym bliżej, tym wolniej.
11. Dodane przez Creator, w dniu - 25-05-2024 00:32
Jest jeszcze coś takiego z tyłu pojazdu, jak światła zapalające się automatycznie podczas hamowania. Mógł równie dobrze zatrzymać się przed przejściem, aby przepuścić pieszych. Komentarze odnośnie późno włączonego kierunkowskazu napisały dzieci z podstawówki.
12. Dodane przez Policjant, w dniu - 25-05-2024 01:26
Powinni podnieść ograniczenie do z 70km/h do 90 nie byłoby tak nerwowo na tej drodze.
13. Dodane przez Benek, w dniu - 25-05-2024 06:20
A wiesz co to zasada ograniczo ego zaufania? Ja mogę zapomnieć i kierunkowskaz będzie pikał przez całe miasto jesli mam usterkę przy kierownicy
14. Dodane przez Rolnik, w dniu - 25-05-2024 07:00
Jaki ciągnik? Toż to ani do łorania ani do bronowania się nie nadajta
15. Dodane przez Greg, w dniu - 25-05-2024 07:08
z.g. mądre słowa :)
16. Dodane przez Jan, w dniu - 25-05-2024 07:29
Trzeba pamiętać, że podczas skrętu w prawo, czy w lewo, włączamy kierunkowskaz. Dużo kierowców nie robi tego..
17. Dodane przez takie tam, w dniu - 25-05-2024 09:58
ile tu specjalistóf uf niesamowite
18. Dodane przez z, w dniu - 25-05-2024 13:45
Do 11. Filozof odkrył ze po naciśnięciu hamulca zaświeca się światło stopu. A kwestię włączania kierunkowskazów określa kodeks przepisów ruchu drogowego. Sygnalizujemy zamiar wykonania manewru, a nie wykonany manewr. Dzieci to uczyły cię jezdzić i nie bardzo im wyszło.
19. Dodane przez Do 18, w dniu - 26-05-2024 09:51
Co ty nie powiesz? A ty akurat byłeś tam i widziałeś kiedy kierowca włączył kierunkowskaz.
reklama
20. Dodane przez do kom 18, w dniu - 26-05-2024 21:54
Dlaczego mam wrażenie, że jesteś miłośnikiem wiszenia na zderzaku. Jaka różnica jest kiedy hamujesz i hamujesz z włączonym kierunkowskazem. W jednym i drugim przypadku spodziewasz się sytuacji kiedy pojazd przed Tobą może się zatrzymać. Przepisy ruchu drogowego są przejrzyste i proste. Jak jeszcze do nich dołączymy wyobraźnie i zdrowy rozsadek to bardzo mocno ograniczamy sytuacje mogące nas zaskoczyć. Bezpieczna odległość od poprzedzającego pojazdu z uwzględnieniem warunków na drodze, sprawności auta, naszej kondycji, refleksu to już lot w kosmos. Niestety ile kierowców to tyle własnych interpretacji i filozofii. Szczególnie dotyczy to naszego kraju. Wystarczy przejechać się na drugi koniec miasta aby trafić na "sprawniejszego inaczej". Traktujemy kierowanie bardzo emocjonalnie ale bez wręcz odwrotnie bez świadomość. Jedni walczą ze wszystkim co napotkają w swoim otoczeniu inni przemieszczają się jak cienie i każda lekko niestandardowa sytuacja ich przerasta. Kierowanie jak czynność w miejscu pracy, przekraczasz przepisy licz się z konsekwencjami albo nawet wypadkiem.
21. Dodane przez wina pis, w dniu - 27-05-2024 23:15
wina pis.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust