Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
21
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Janusz, Konrad

DZIEŃ ŻYCZLIWOŚCI
Do końca roku 40 dni.
Start arrow Lubin arrow Tłumy na LubinKon

Kolorowe postacie i niezapomniane wrażenia w CDT

Tłumy na LubinKon

06.10.2024. Radio Elka, Iwona Mierzwiak

(fot. Iwona Mierzwiak)
Centrum Działań Twórczych w Lubinie dosłownie pękało w szwach podczas pierwszej edycji LubinKon - konwentu poświęconego kulturze azjatyckiej. Wydarzenie przyciągnęło setki młodych ludzi z różnych regionów Polski, którzy zaprezentowali swoje kreatywne kostiumy i z pasją wcielali się w postacie z anime, gier oraz mangi.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- To jest fantastyczny LubinKon, czyli konwencja kultury azjatyckiej, a przede wszystkim ostoja dla młodych ludzi - mówiła nam Anna Wiśniewska, dyrektor Centrum Działań Twórczych w Lubinie. - Nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania. To miejsce, gdzie młodzież może się spotkać i czuć bezpiecznie. Jesteśmy zachwyceni, bo odwiedzili nas ludzie z całej Polski.

- Wśród tłumu
można dostrzec cosplaye z takich tytułów jak "Hasbin Hotel", "Vocaloid" czy "Homestuck"
- przyznała współorganizatorka imprezy, Weronika Dobrzyniecka. - Mamy ogromną różnorodność - od postaci z gier i anime po własne projekty. Przyjechały do nas osoby z odległych miejsc kraju.

Nie zabrakło również atrakcji takich jak konkurs cosplay. - Kostiumy uczestników oceniało specjalnie wytypowane jury. Zgłoszenia były przyjmowane online, a podczas konkursu oceniano m.in. jakość wykonania i odwzorowanie detali - wyjaśniła Weronika.

Jedna z uczestniczek, która przyjechała specjalnie z Nysy, zaprezentowała się jako Karkat z komiksu "Homestuck". - To nie jest moja ulubiona postać, ale mamy cosplayową grupę w tym fandomie. Kostiumy tworzyliśmy wspólnie, co ma dla mnie duże znaczenie sentymentalne - opowiadała dziewczyna.

Inny uczestnik, mieszkaniec okolic Lubina, wcielił się w wojskową postać własnego autorstwa, nad którą jeszcze pracował - Jest to postać, którą jeszcze rozwijam, ale już teraz czuję, że tu mogę pokazać siebie.

- Młodzież przybywała do nas przez całą noc - wspomina Anna Wiśniewska. - Opowiadali mi swoje historie, a my na pewno zrobimy LubinKon także w przyszłym roku. To schronienie dla młodych ludzi, miejsce, gdzie mogą być sobą.

W ramach LubinKon odbyły się również sesje fotograficzne, konkurs karaoke, można było pograć w gry planszowe i konsolowe. Prelekcje, warsztaty i stoiska z unikalnymi gadżetami. Wystawcy prezentowali rękodzieło, figurki, słodycze z Azji oraz komiksy i gadżety z ulubionymi postaciami.

Pierwsza edycja imprezy zakończyła się sukcesem i pokazała, że młodzież z pasją tworzy i wciąż poszukuje miejsc, gdzie może dzielić się swoimi zainteresowaniami. Uczestniczyło w niej około pół tysiąca osób.

 
Komentarze (10)
1. Dodane przez Kamil, w dniu - 06-10-2024 10:50
Dużo więcej osób uczestniczyło — zeszły 962 opaski, a dodatkowo część ludzi ich nie miała.
2. Dodane przez ????, w dniu - 06-10-2024 11:35
co w tym jest twórczego ???? stary MDK był genialny w porównaniu z tym czymś !!! ... ale władzy brakło pieniędzy dla dzieci a budynek ... do dziś stoi pusty.! PORAŻKA
3. Dodane przez glogowiak, w dniu - 06-10-2024 14:25
Kamilku, napisz to jeszcze raz po polsku, powoli i daj mamusi do sprawdzenie.
4. Dodane przez Marek 80, w dniu - 06-10-2024 17:40
Może tego nie dostrzegłeś ale czasy się zmieniły i twórczość jest trochę inna niż kiedyś. Więcej wyrozumiałości dla młodego pokolenia.
5. Dodane przez do 4, w dniu - 06-10-2024 19:31
Czasy się zmieniły tak, że każdy uważa się za twórcę.
6. Dodane przez tonia, w dniu - 06-10-2024 22:28
a czego wy ciagle krytykujecie to nie patrzi nie ogladaj musu nie ma
7. Dodane przez oj, w dniu - 06-10-2024 23:13
A gdzie gdzie te tłumy?????
8. Dodane przez Fajnie, w dniu - 07-10-2024 10:39
Super inicjatywa, trzymam kciuki żeby za rok było podobnie!
9. Dodane przez Re 4, w dniu - 07-10-2024 17:49
Więcej wyrozumiałości dla młodego pokolenie, dla tych, dla których czerwone pioruny, manifestacje podczas pandemii, wulgarne hasła na Cham-Plus Polska, wspólne skandowanie osiem gwiazdek - stało się doświadczeniem pokoleniowym i "dorobkiem kulturowym". Mniej poważnego traktowania - jak dorosłych. Mniej liczenia na ich rozum, odpowiedzialność, racjonalne kalkulacje. Więcej przyzwolenia na infantylny świat wiecznej zabawy i happeningu, w którym na pozór wszystko jest dozwolone i dynamicznie się zmienia: od gadżetów po płeć. Więcej zadań stanowiących nadążanie za kolejnymi wezwaniami Wielkiego Brata, który ustala nowe trendy, wskazuje kolejne granice do przekroczenia i limituje nieustanną rewolucję. Dzięki czemu wielu młodych ma fałszywe poczucie uczestniczenia w paradzie wolności i wielkim dziele zmiany świata.
reklama
10. Dodane przez adam, w dniu - 08-10-2024 08:52
tłumy jak na koncertach CDT.. dla garstki osób wydają masę pieniędzy. 
Zwykła fanaberia (...)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust