Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Głogów arrow Milicz: Komuś zależy na zniszczeniu klubu

Milicz: Komuś zależy na zniszczeniu klubu

Milicz: Komuś zależy na zniszczeniu klubu

13.11.2007. Radio Elka, Maciej Iżycki
thumb_0820_ania_milicz.jpgGłogów. - Zarzuty zostały postawione przez policję, nic mi nie wiadomo, żeby oficjalnie stawiała je prokuratura - tak skomentowała informację przekazaną przez prokuratora rejonowego Anna Milicz /na zdjęciu/, szefowa klubu Mayday. Jak już informowaliśmy, cztery osoby z Maydaya są podejrzane o naruszenie przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dziś o zarzutach poinformował prokurator rejonowy Wojciech Czerwiński. Postępowanie w tej sprawie wszczęte zostało po kontroli, którą policjanci przeprowadzili w klubie jeszcze latem.

- Pierwszy z zarzutów dotyczy braku w miejscu sprzedaży kartki, informującej
o tym, że alkohol szkodzi zdrowiu. Drugi dotyczy natomiast sprzedaży alkoholu bez stosownych zezwoleń mimo, że takie zezwolenia były wystawione i opłacone. Jestem zbulwersowana taką sytuacją, ponieważ jeszcze trzy miesiące temu, zarzucano nam sprzedaż alkoholu nieletnim
- powiedziała nam Anna Milicz.

Klub skontrolowała także gminna komisja rozwiązywania problemów alkoholowych. Jak twierdzi Milicz, jej członkowie nie stwierdzili nieprawidłowości, a mimo to, złożyli w ratuszu wniosek o zakaz sprzedaży piwa w klubie. - Wynika z tego, że Mayday ma być pierwszym klubem muzycznym w Polsce bez baru, a więc ma w ogóle nie istnieć. Uważam, że ktoś bardzo się uparł, żeby zniszczyć ten klub i w złym świetle postawić stowarzyszenie. Uważam też, że ten ktoś robi to wszystkimi możliwymi środkami - twierdzi.

Anna Milicz zapowiada że, jako radna i jako założycielka Stowarzyszenia Edukacji Kulturalnej i Artystycznej, będzie bronić działalności klubu. Nie zdradziła jednak, kto źle życzy Maydayowi, jak nam powiedziała - na ujawnienie tego przyjdzie jeszcze czas. (mai)
 
Komentarze (29)
1. Dodane przez Powodzenia, w dniu - 13-11-2007 15:10
Niech się pani trzyma Pani Aniu. W Głogowie mnie brak zawistnych ludzi.
2. Dodane przez wyborca, w dniu - 13-11-2007 15:20
Zadziwiające. 
O co tu chodzi?Radna twierdzi, że \"ktoś\"chce zniszczyć klub.Przecież do klubu policja trafiła na polecenie prezydenta.Policja zrobiła swoje,sporządziła protokół i przekazała go do dalszego wyjaśniania do prokuratury.Następnie klub odwiedziła komisja z urzędu i jak podaje radna niestwierdziła uchybień wobec ustawy o wychowaniu w trzeźwości ale z \"niewiadomych przyczyn\" wydała opinię zalecającą by prezydent niezezwalał na sprzedaż alkoholu w tym gminnym lokalu.Media tą całą sprawę relacjonuja a pani radna idzie w zaparte i węszy w tej sprawie spisek.Wie ale jeszcze niepowie kto chce zamknąć klub.Jak nasz pan premier, teoria spisku?Z tego co donoszą media za całą sprawą (zamiarem zamknięcia klubu) ukrywa się \"układ\" do układu należą:prezydent miasta,policja,prokuratura,komisja do spraw rozwiązywania problemów alkoholowych i jak zawsze media.Pani radna już raz zbiła sobie \"kapitalik\"wyborczy i dostała ok.100 głosów w wyborach do rady na tym,że twierdziła ,że były prezydent i niektórzy radni chcą jej zabrać klub.Wtedy się udało, czy ten numer przejdzie tym razem?Poczekamy i zobaczymy. 
Radna zamiast szukać kolejny raz \"złych sił\" powinna posypać głowę popiołem,wyjaśnić szczerze sprawę,przeprosić tych,których w tą sytułację wmanewrowała,obiecać poprawę i starać się by podobne rzeczy juz nigdy się niepowtórzyły.
3. Dodane przez Kaczka, w dniu - 13-11-2007 15:44
Pani Aniu. 
Niech sobie pani przypomni swoje działania z przed 2-3 lat.Podobnie jak wtedy powinna pani próbować zorganizować manifę pod urzędem wraz z młodzieżą i zaprotestować przeciw działaniom prezydenta, który śmiał wysłać do pani klubu policję.Potem powinniście przejść pod prokuraturę i kilka redakcji lokalnych mediów,które zajmują sie ta sprawą.W ostateczności prosze sie zgłosić do przewodniczącego rady z proźbą o pomoc w walce z tymi,którzy chcą zamknąc pani klub.
4. Dodane przez nierozumiem, w dniu - 13-11-2007 16:21
A co ma wspólnego bar z klubem muzycznym,że bez niego nie może istnieć,jaka jest zależność.Rozumiem gdyba zakazano tam słuchać muzyki,grać,koncertować to to na pewno mijało by sie to samą nazwą klub muzyczny.A bar to jest bar.Dziwne argumenty.I w ogóle dziwna sprawa,niby wszystko w porządku,niby nie o co tu chodzi? Kto z kim i po co walczy,sie zwalcza.KONKURENCJA?
5. Dodane przez glogow, w dniu - 13-11-2007 17:15
KOBIETO! Widac, ze twoje motto brzmi "pluj w oczy, a ty mowisz, ze deszcz pada!" Wez juz przestan robic z geby cholewy!
6. Dodane przez POLA, w dniu - 13-11-2007 19:31
zgadzam się z opinami, które krytykują p. Milicz. Szczyt obłudy. Gdzie jest Pani sumienie wzgledem tych malolatow, ktorzy pija w tym klubie alkohol? Jakie niszczenie klubu? Hop hop tu ziemia....
7. Dodane przez Przegięcie, w dniu - 13-11-2007 19:46
Skoro Pani tak zależy na trzeźwym wychowaniu młodzieży to po co wogole sie pani o koncesje starała ? A jak sie łamie prawo lub nagina to trzeba potem ponosić konsekwencje. Uważam ze odebranie koncesji to podstawa przy takim łamaniu prawa a moze powinno sie pomyslec o grzywnie np. 30000 - 50000 na dzieci z rodzin alkoholoków
8. Dodane przez obiektywny, w dniu - 13-11-2007 22:38
Bardzo sie dziwie p.prezydentowi,który jest władny do podjęcia właściwej decyzji w imieniu prawa i zgodnie z prawem i nie wiadomo na co czeka, zaniechanie jest przestępstwem w tym przypadku,decyzja może być tylko jedna.Jak można przyzwolić żeby tam gdzie jest podawany alkohol przebywają i bawią sie nieletni.Chęć zysku przyćmiewa wszystkie normy.Nad UM i radnymi na straży stoją inne niezależne lokalnie organy.Pamiętaj o tym panie JZ z Prawa i Sprawiedliwości.Wynik wyborczy mówi za siebie.UKłAD WALKA ALE Z KIM.WSTYD.UKłAD.
9. Dodane przez wstyd wstyd wstyd, w dniu - 13-11-2007 22:51
Niech przestanie mówić pani szefowa klubu dyrdymały,że ktoś chce zniszczyć klub,i liczy na poparcie nieletnich klubowiczów,klub jest i niech będzie,ale bez dostępu do alkoholu nieletnich.Bar może być kawa,herbatka,deser.To jak nie będzie piwa,to klub przestanie istnieć,spadną dochody.Kto sie kogo boi i w jakim działa celu ten przypadek mówi sam za siebie.Tu chodzi tylko o jedno uwolnić nieletnich do dostępu i widoku do alkoholu zgodnie z obowiązującym prawem ,ustawami.Niema pani wstydu za młodociano piwkowano grosz.
10. Dodane przez paragraf, w dniu - 13-11-2007 23:16
to proszę powiedzieć konkretnie i publicznie kto źle życzy M. kto przestał jeść z ręki,dalej niech pani rozpija nieletnią młodzież w imieniu radnego prawa.Nikt nie walczy z klubem tylko sie troszczy o to że Stowarzyszenie edukacji i kultury przyzwala na to.Maślane i mydlane oczy nie robią wrażenia.Ktoś za to beknie że to jeszcze trwa i trwa.Kto trzyma nad tym parasol.WYJASNIMY
11. Dodane przez ZEPSUTy, w dniu - 13-11-2007 23:46
mnie sie tez wydaje ze to jakaś nagonka na ten klub ze strony mediów i nie tylko ale mnie też dziwi jedno ciągle radna mówi że nie jest w klubie a widać ją wszędzie w gazetach telewizji i radiu i dalej media piszą że jest szefową klubu ja tu czegoś nierozumiem ale zrozumiem, jak pomysle nie działa na papierku ale rządy są ?? aha nie mam więcej pytań wysoki sądzie
reklama
12. Dodane przez maria, w dniu - 13-11-2007 23:48
Pani radna zaradna jak zwykle wszędzie widzi spisek. Wszędzie są ci ONI. Ale jacy oni to sie nigdy nie dowiemy... Bo ona najprawdopodobniej sama nie wie. W klubie który należy do stowarzyszenia DLA DZIECI I MLODZIEZY, nie powinno sprzedawać się alkoholu i papierosów. Albo niech zrobi wstęp na koncerty od 18-go roku życia, albo niech zlikwiduje alkohol. Poza tym powinna być ukarana jak każdy inny podmiot gospodarczy, który w ten sposób złamałby prawo. Nie rozumiem nad czym tu się zastanawiać? Każdy inny by beknął. Czyżby Prezydent Miasta Głogowa był STRONNICZY?
13. Dodane przez aneta, w dniu - 14-11-2007 07:07
Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. W klubie dla młodzieży NIE POWINNO być alkoholu i papierosów - od tego nie przestanie działać klub. i wcale nie chodzi o zamknięcie klubu, tylko o wyeliminowanie %. Ale może radna ma jakieś dziwne zobowiązania :x może nawet z prezydentem miasta :x który prawo i obowiązki gminy traktuje wybiórczo :eek
14. Dodane przez Przeciw nagonce., w dniu - 14-11-2007 07:10
A JA MAM KONKRETNE PYTANIE: CZY W TYM KLUBIE ZŁAPANO KOGOŚ NA GORĄCYM UCZYNKU SPRZEDAŻY ALKOHOLU NIELETNIM ??? CAŁY CZAS MÓWI SIĘ, ŻE W KLUBIE PRZEBYWAJĄ NIETRZEŹWE MAŁOLATY, A PRZECIEŻ ONI MOGLI JUŻ PRZYJŚĆ DO KLUBU W TAKIM STANIE ?!
15. Dodane przez stały internauta, w dniu - 14-11-2007 09:22
Pytam a co na to p.Mil..cz.Mówi się,że małolaty mogli już przyjść do klubu nietrzeźwi.I co szefostwo patrzy jak małolat rozrabia?Trochę powagi miła pani,mamona to naprawdę nie wszystko.
16. Dodane przez WIECEJ KTYTYCYZMU, w dniu - 14-11-2007 11:46
Moim zdaniem prawne działania,przeciw łamaniu prawa i podstawowych normom prawnym nie nazwałbym niszczeniem klubu tylko prawidłowa troską o nasze dzieci,służb ,instytucji i organów do tego powołanych i uprawnionych.
17. Dodane przez zadziwiony, w dniu - 14-11-2007 12:45
Fakty i mity na temat tzw.\"Sprawy radnej Milicz\". 
 
1.W kwietniu tego roku zostało publicznie zadane pytanie prezdentowi na temat legalności sprzedaży alkoholu w klubie prowadzonym przez radną Milicz. 
 
2.Rzecznik prezydenta publicznie twierdził,że odpowiedź zostanie sformułowana w ciągu 14 dni. 
Z niejasnych przyczyn odpowiedzi udzielił v-ce prezydent Szulc po ponad 60 dniach! 
Odpowiedź została udzielona dopiero po pisemnej interwencji Biura Rzecznika Praw Obywatelskich.Za tak skandalicznie długi okres oczekiwania prezydent Zubowski osobiście przeprosił . 
 
3.W swojej odpowiedzi v-ce prezydent Szulc jednoznacznie stwierdził, że klub MeyDey nie ma koncesji na sprzedaż alkoholu jak również nie ma prawa na samodzielne poddzierżawianie pomieszczeń innym podmiotom gospodarczym.Takie ograniczenia wynikają z faktu, że niemal cały ciężar utrzymania lokalu (ponad 1700m2)spada na gminę.Zgdę na podnajmowanie pomieszczen w klubie musi, zgodnie z umową wyrazić prezyden.Takiej zgody prezydent nigdy nie wydawał. 
 
4.Pani radna Milicz oskarża wszystkich za całą sytułację ale z niezrozumiałych względów pomija osobę prezydenta Zubowskiego.Faktem niezaprzeczalnym jest, że w dniu 23 lipca do Komendanta Policji w Głogowie wpłynęło pismo, w którym prezydent osobiście prosi o przeprowadzenie w klubie radnej Milicz kontroli pod względem przestrzegania ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. 
 
5.Policja na wniosek prezydenta Zubowskiego dokonała kontroli lokalu dzierżawionego przez radna Milicz i stwierdziła, że w klubie jest sprzedawany alkohol oraz, że spożywa go także młodzież w wieku 15-17 lat! 
 
6.W toku rutynowych działań policjańci stwierdzili,że lokal ani jego dzierżawca czyli radna Milicz nie posiadają koncesji na sprzedaż alkoholu. 
 
7.Jak ustaliło dochodzenie sprzedaża w klubie radnej Milicz zajmowała się firma \"Kalipso\", której właścicielka jest matka radnej Milicz! 
 
8.W jaki sposób radna Milicz tłumaczyła tą sytułację?W dniu 12 lipca 2007r. na antenie radia Elka radna Milicz udzieliła nastepującej wypowiedzi,cyt.\"Gdyby ta sprzedaż nie była prowadzona u nas, ci ludzie próbowaliby wnosić alkohol z zewnątrz.Wychodziliby w trakcie do sklepu, mielibyśmy straszny bałagan przd klubem i wieczne pretensje sąsiadów\".Jak dalej komentuje dziennikarz, zdaniem Anny Milicz, lepiej jest sprzedawać piwo w klubie podczas konceru, niż żeby ich uczestnicy przychodzili już nietrzeźwi na imprezy. 
Zadziwiające! 
 
9.Co na to władze miasta, właściciel lokalu?  
31 lipca pan Sadowski rzecznik prezydenta Zubowskiego stwierdził,cyt\"Czekamy na oficjalne stanowisko głogowskiej policji.Jeżeli funkcjonariusze uznaja, że łamane tam było prawo, oczywiście natychmiast zareagujemy\". 
Zwracam uwage na słowa \"oczywiście\" i \"natychmiast\"-to było w lipcu! 
 
10.Radna Milicz 16 sierpnia na antenie radia Elka dalej idzie w zaparte,cyt.\"Osobiście uważam, że kontrolę przeprowadzono w związku z nagonką na klub i pod nieobecność osób, które mogły składać jakiekolwiek wyjaśnienia.Z materiałów policyjnych nie wynika też to, co podawały media, że alkohol był sprzedawany w klubie\". 
Zadziwiające! 
Dalej jednak radna Milicz się reflektuje (niestety tylko na chwilę) bo dziennikarz stwierdza, że Anna Milicz zapewnia, że procedury wszczęte zarówno przez policję, jak i przez stowarzyszenie Meydey, pozwolą na wyjaśnienie tej sprawy. 
 
11.Już kolejne działania i wypowiedzi radnej Milicz ukazują jej prawdziwą twarz. W dniu 20 sierpnia 2007r. radio Elka donosi\"Kierownictwo Meydey\'a poskarżyło się do komendanta policji na sposób i formę przeprowadzenia kontroli w klubie\". 
Zadziwiajace!Kiedy i jak ma przeprowadzać kontrolę policja chce decydować radna Milicz! 
Oczywiście skarga do komendanta została odrzucona. 
 
12.Radna Milicz w dalszych wypowiedziach brnie jeszcze o jeden krok dalej,cyt\'Artykół,który ukazał się po tej kontroli w jednym z dzienników, oparty był niestety na bardzo wyspekulowanych(!) informacjach...\" 
Dalej radna Milicz stwierdza, że ta sprawa (czyli artkół gazety) znajdzie swój finał w sądzie.Radna wkroczyła na droge gróźb, zresztą pod adresem tej gazety nie pierwszy raz, ale jak z wiekszościa deklaracji radnej Milicz i ta brzmi fałszywie bo mamy listopad a o procesie ani widu ani słychu.Sprawę w sądzie ,jak donoszą media miało już stowarzyszenie i z dużym prawdopodobieństwem będą także ieli procesy członkowie zarządu stowarzyszenia.Ręka sprawiedliwości może też dosięgnąć radnej Milicz ponieważ jak donosi jeden z głogowskich portali internetowych,cyt\"Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się ,że wśród podejrzanych są szefowa klubu Anna Milicz, barmanka i właścicielka firmy cateringowej obsługującej Meydey\". 
Oczywiście najpierw prokuratura musi ustalić wszystkie okoliczności a potem radna Milicz powinna liczyć na sprawiedliwy proces w sądzie. 
 
13.Kolejnym wątkiem sprawy radnej Milicz jest kontrola w klubie przeprowadzona przez komisję rozwiązywania problemów alkoholowych.9 października radio Elka donosi,cyt\"...Efektem tej kontroli jest wniosek aby w przyszłości nie wydawać zezwolenia na sprzedaz alkoholu w tym klubie.Dokument takiej treści, Henryk Jarosz -przewodniczący komisji, skierował do prezydenta miasta.\" 
Co na to prezydent, jak zwykle nic!Przemówił natomiast v-ce prezydent Szulc,cyt\"..Wniosek, który podpisał przewodniczący, jest wnioskiem, ktory wymaga jeszcze przedyskutowania\". 
Jeszcze i jeszcze, dyskusja za dyskusją.Panowie prezydeńci mieli czas od lipca tego roku i ciągle dyskutują, analizują i nie moga podjąc decyzji.Dlaczego?!Jest przecież umowa, na którą v-ce prezydent Szulc się powoływał, przez pół roku niemożna przeanalizować 2-3 kartek prostej umowy dzierżawy? 
 
14.Mimo wielu pokrętnych tłumaczeń ze stony radnej Milicz, straszenia sądem głogowskich mediów, pisaniem skarg na postepowanie policji w dniu 13 listopada br. prokuratura potwierdziła, że są postawione zarzyty czterem osobą związanym z klube.Wśród, którym prokurator postawił zarzuty są:członkowie kierownictwa stowarzyszenia Meydey, właścicielka firmy cateringowej i barmanka. 
Co na to radna Milicz?Ano to samo,cyt.\"Obecność w klubie nietrzeźwych nieletnich, jego szefowa Anna Milicz tłumaczyła tym, że osoby te weszły do Meydeya już po wypiciu alkoholu.W samym klubie jego sprzedaż jest nadzorowana\". 
Zaskakujące? 
 
15.Tego samego dnia w radiu Elka radna Milicz, nic nie wie o zarzutach cyt.\"Zarzuty zostały postawione przez policję, nic mi nie wiadomo, żeby oficjalnie stawiała je prokuratura\". 
Zadziwiające? 
 
Jak można się zorientować sprawa jest prosta.Zdaniem policji i prokuratury zostało złamane prawo.Każdy z nas obywateli odpowiada za swoje czyny i zapewne w podobnej sprawie każdy z nas został by ukarany zgodnie z istniejącymi przepisami. 
Jasne jest, że każdemu komu stawia się zarzuty ma prawo do dowolnej i wybranej przez siebie lini obeony.Tak też czyni radna Milicz, jej sposobem na obrone jest oskarżanie wszystkich (po za prezdentem, niewiedzieć czemu a przeciez to prezydent wysłał do kluby radnej Milicz policje), straszenie sądem głogowskich mediów i wreszcie radna Milicz stwierdza, że cyt.\"Uważam, że ktoś bardzo sie uparł, żeby zniszczyć ten klub i w złym świetle postawic stowarzyszenie.Uważam też, że ten ktoś robi to wszystkimi możliwymi środkami\". 
Zadziwiające? 
Dalej radna Milicz stwierdza, cyt.\" ..że jako radna i jako załorzycielka stowarzyszenia Edukacji Kulturalnej i Artystycznej, bedzie bronić działalności klubu\". 
Zadziwiające? 
Pani radna Milicz mimo, że sprawa ciągnie sie już ponad pół roku dalej za wszelką cene forsuje twierdzenie, że ktoś chce zniszczyć klub.Moim zdanie całkowicie mylnie obrała strategie swojej obrony i ona ja zawiedzie. 
Nikt nie chce zamykać Meydeya, który jest potrzebny w Głogowie, wiele osób docenia działalność społeczna radnej Milicz ale nigdy niemozna dopuścic by prawo było łamane.Sprawa jest o tyle bulwersująca, że dotyczy radnej czyli osoby, która powinna być po za wszelkimi podejżeniami, powinna dawać wzór a w szczególności bo pracuje z młodzieżą.Jesli radna Milicz niepojęła tego do tej pory niestety jej sprawa może mieć dla niejm bolesne konsekwencje.Wystarczyło po pierwszych doniesieniach medialnych udac się do prezydenta (który w tej sprawie wykazuje szczególna przychylnośc dla radnej Milicz) i wnioskowac o zmiane zapisów umowy,rozpocząć dzioałalnosc gospodarczą, wystapić o koncesję na sprzedaz alkoholu i dzis o sprawie by nikt niepamiętał.W klubie radnej Milicz odbywałyby się świetne koncerty, ochrona wpuszczałaby tylko osoby pełnoletnie, monitoring by działał i pomagał utrzymac porządek i bezpieczeństwo, dzieki koncesji każdy pełnoletni uczestnik kupował by piwo bez obaw, klub generowłaby wpływy, odprowadzał podatki itd. 
Zamiast tego dzięki niezrozumiałemu uporowi i ogromnej podejżliwości radnej Milicz sytyłacja jest o wiele gorsza i niewiadomo jak się dla zainteresowanej skończy.Niestety każda wypowiedź radnej Milicz powoduje gorsze skutki dla niej same niz gdyby niemówiła w tej sprawie nic. 
 
Strasznie sie rozpisałem ale chciałem przybliżyć trochę zainteresowanym internautom cała sprawę. 
Wszystkie opisane powyżej wypowiedzi są dostępne na stonach portalu elka5.fm w gazecie lubuskiej i na portalu e-głogowska.
18. Dodane przez nadzdziwiony, w dniu - 14-11-2007 13:37
Dziękuję Ci zdziwiony za bardzo szczegółowe informacje w sprawie M, Są SZOKUJACE,ciekawe co teraz powie pani Anna M,i rzecznik prezydenta,teraz sie okaże że za opieszałość prezydenta,brak decyzji powiecie,że ktoś chce go zniszczyć,sam sie w tą sprawę uwikłał.WSTYD NAD WSTYD
19. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 14-11-2007 13:46
Hmmmm... Ja za to tylko trochę krócej. Kiedy na początku roku nowy Zarząd Miasta "dobił" działalność innego stowarzyszenia, do którego przez parenaście lat przychodzili młodzi ludzie (i nie tylko) aby dowiedzieć się czegoś o historii, regionaliźmie itd (oczywiście działo się tak bez alkoholu - a wręcz mozna by powiedzieć odciągano w ten sposób młodzież od tego typu "rozrywek") wtedy była cisza jak makiem zasiał. Nie było żadnego rozpaczania i stwierdzeń, że niszczy się w mieście kulturę i miejsce tak licznie odwiedzane. Ale co robić... To już przeszłość... Ale dzięki temu inni mogą choć przez chwilę poczuć jak to jest...
20. Dodane przez paragraf kolo papugi, w dniu - 14-11-2007 14:08
Pani radna uszy do góry!Prezydent pomoże! 
Trzeba było policjantom kolejke postawić a członkom komisji dać darmowe zaproszenia na Piana Party :grin i niebyłoby sprawy. 
Wpadła Pani po uszy w to bagno i trzeba je wysoko teraz trzymac żeby prezydent mógł Pania za nie wyciagnąć. 
Bez urazy, ale takie smutne rzeczy tu o Pani piszą. 
Trzymam kciuki za Panią na sali sądowej, ufam że zwycięzy prawo i sprawiedliwość.
21. Dodane przez zniesmaczona, w dniu - 14-11-2007 14:48
Jestem zdecydowanie ZA istnieniem klubu MeyDey! Natomiast PRZECIW osobie, która swoją pychą, chciwością, lekcewarzeniem dla prawa i uporczywym brakiem samokrytycyzmu obraża się na wszystkich i na wszystko a swoich błędów nie widzi.Więcej pokory, to jeszcze nikomu niezaszkodziło.
22. Dodane przez poinformowana u źródła, w dniu - 14-11-2007 16:37
Pani Milicz reprezentowala do wyborow stronnictwo Chrzescijansko- Narodowe (czy jakos tak to sie nazywa? Tam gdzie jest p. rychlik) ale teraz juz ja nie obchodzi ta dziialka! Ma ich wszystkich gleboko w...nooo..sami sie domyslcie gdzie :grin
23. Dodane przez pomyslcie o innych, w dniu - 14-11-2007 16:53
Ludzie jestem pelnoletni jak przychodzi weekend chce sie gdzies rozerwac ide np na mrf posluchac dobrej muzyki przy piwku a nie do jakiegos baru czy speluny gdzie tylko dym i smrod -pomyslcie o tej starszej mlodziezy-na imprezach rockowych zawsze jest piwo  
przyklad mokowska wentylatorownia
24. Dodane przez Do autora wpisu nr 23., w dniu - 14-11-2007 18:26
Chłopie nikt ci nie zabrania chodzenia na koncerty i łykania browca.Pomyliłeś chyba tematy?Chodzi o to żeby ten browar był sprzedawany legalnie i tylko pełnoletnim czyli min. tobie.Cała filozofia.Dobrze,że jest Meydey, niech się tam odbywają zajefajne koncery i niech można będzie łykać browar.O to własnie chodzi.Jest jedno ale,ZGODNIE Z PRAWEM!
25. Dodane przez Tadeusz, w dniu - 16-11-2007 10:09
Jeżeli mam wierzyć,że osobista niechęć jednej osoby,tak bardzo chce zaszkodzić działalności klubu to dlaczego p.Ania nie chce tej osoby ujawnić,byłoby to dla niej duża linią obrony i innym spojrzeniem internautów na to całe zamieszanie wokół jej osoby i klubu,na podstawie tych pisanych informacji jest to stawiane w takim świetle,że tylko ONA jest winna,a może tak wcale nie jest.Wiadomo co mogą zrobić złośliwi,i nie życzliwi,odtrąceni.
26. Dodane przez zosia, w dniu - 16-11-2007 10:30
Kto nasłał na Meydey i na Panią Anię policję i komisję ds.alkoholowych?PREZYDENT ZUBOWSKI!!!!!! 
Tylko jaki ma cel? 
Tak się odpłaca Pani Ani, która zorganizowała w swoim klubie "Bal prawicy",bawili sie tam radni,prezydent,jego zastepcy i cała ta moherowa koalicja a teraz chcą zamknąć klub a Pani Ania będzie przez PREZYDENTA miała proces w sądzie.Tak sie nie godzi!!!
27. Dodane przez Janusz z okolicy Glogowa, w dniu - 16-11-2007 15:25
masz Zosiu zupełną racje,a czemu nikt nie powie ile dobrego zrobiła pani Anna dla młodzieży,ten klub to jeden z nielicznych klubów,gdzie młodzi ludzie mogą się bawić bezpiecznie.Pytam ile było interwencji policji,ile osób zabrano do izby wytrzeźwień,ile było bójek i pobić w tym lokalu,a ile w Protektorze.Tyle lat już funkcjonuje MAYDAY i nagle coś sie zmieniło ,ale co?Gdzie ta młodzież ma pójść.Ostatni klub w mieście "ktoś" chce zamknąć.
28. Dodane przez Ewelina i Rafał, w dniu - 22-01-2008 20:58
PANI ANIU! GLOWA DO GORY!!! TA WREDNA (...) REPORTERKA ZALATWIAJACA SWOJE INTERESY PRZEZ (...) NIE ZNISZCZY PANI I KLUBU! CALA MLODZIEZ JEST Z PANIA NIE TYLKO Z GLOGOWA BO Z CALEJ POLSKI SLASK MALOPOLSKA ŁODZKIE SWIETOKSZYSKIE WIELKOPOLSKIE I WSZYSTKIE INNE GDZIE JEST MLODZIEZ ZESPOLY GRAJACE NA MAYDAY ROCK FESTIWALU POZNALI PANIA KLUB JEGO PRACOWNIKOW I JAK BEDZIE TRZEBA POJDA ZA PANIA W OGIEN!!PROSZE BYC TEGO PEWNĄ!!! SZANUJEMY PANIA ZA TO JAKA PANI JEST I CO ROBI, CAŁUJEMY Z KATOWIC!EWELINA I RAFAL.
reklama
29. Dodane przez hahahah, w dniu - 22-01-2008 21:29
zubowski raczej lubi pania anie to rybka plum plum jej nie znosil - a jego pol polski ;) (...) pozdrawiam i czekam hapiendu pani milicz
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust