Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
25
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Jarosław, Marek,
Wasyl
Do końca roku 250 dni.
Start arrow Głogów arrow Kontrolerzy też mają problemy

Kontrolerzy też mają problemy

Kontrolerzy też mają problemy

19.03.2008. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0319_kasownik.jpgGłogów. Jak się okazuje nie tylko pasażerowie mają problemy z biletami elektronicznymi w głogowskich autobusach. Nie do końca z tym systemem radzą sobie także kontrolerzy. Czasem w trakcie kontroli okazuje się, że bilet nie jest skasowany, mimo wcześniejszego zalogowania. - Bywa, że winni są kontrolerzy, którzy nie opanowali jeszcze obsługi czytników – tłumaczy Robert Grodecki, prezes komunikacji miejskiej w Głogowie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Było kilka takich sytuacji, że pasażer zalogował się do systemu, lecz kontrolerzy twierdzili inaczej. Wydaje mi się, że to wynika z nie do końca opanowanej obsługi systemu przez kontrolerów. Dla nich system elektroniczny
to też wyzwanie
- mówi R. Grodecki. Władze komunikacji analizowały potem takie przypadki. W większości sytuacji okazywało się, że rzeczywiście były zalogowane, ale kontrolerzy źle odczytali informacje z czytników. W tym tygodniu odbyło się kolejne spotkanie pracownika komunikacji z kontrolerami, na którym jeszcze raz przećwiczono procedury kontroli. - Mam nadzieję, że więcej takich sytuacji już nie będzie - stwierdza prezes.

Zupełnie inaczej traktowani będą pasażerowie, którzy naprawdę nie skasowali biletu. Jak dodaje prezes Grodecki, tłumaczenie się roztargnieniem czy niewiedzą, nie będzie akceptowane. - Brak logowania, mimo posiadanego biletu, będzie traktowany jako jazda „na gapę” - stwierdza R. Grodecki.

Należy dodać, że nowy system zobowiązuje pasażerów do zalogowania karty za każdym razem po wejściu do autobusu. Dotyczy to wszystkich rodzajów karty. (mat)

 
Komentarze (15)
1. Dodane przez pasazerka, w dniu - 19-03-2008 10:16
te bilety elektroniczne to szczyt głupoty żeby osoba w wieku 70lay miała posiada taką karte i pamieta o zakogowaniu i wylogowaniu się za każdym razem
2. Dodane przez pasazer, w dniu - 19-03-2008 12:19
ludzie starsi z ledwoscia wchodza do autobusy i jeszcze maja kasowac bilety,przesada troszke!!
3. Dodane przez Lion, w dniu - 19-03-2008 12:21
pasażerka szczyt głupoty to jest żeby tysięczny raz przypominać Tobie , że NIE TRZEBA się wylogowywać. 
Wylogowanie dotyczy TYLKO karty imiennej przy wysiadaniu na jednym z 4 pierwszych przystankach i NIE jest obowiązkowe!
4. Dodane przez Marta, w dniu - 19-03-2008 12:46
Zgadam się w 100%, że obarczanie osób starszych obowiązkiem pamiętania i logowania się do systemu jest bezsensowne. Elektronika sama w sobie jest dla takich osób trudna. Totalna pomyłka.
5. Dodane przez ,,,,,,,,, w dniu - 19-03-2008 12:49
i po co było tyle zamieszania robic!!!! :x
6. Dodane przez Marta, w dniu - 19-03-2008 13:09
Lion - to nie zmienia faktu, że dla osób starszych taka karta elektroniczna jest wielkim utrudnieniem. Osoby powyżej 70 r życia do tej pory nie musiały posiadać żadnego biletu, tylko dowód potwierdzający ich wiek. Teraz nie dość, że za zakupienie karty muszą zapłącić 10 zł, to przy każdym wejściu do autobusu muszą się zalogować. Wylogowywać nie muszą, ale zalogować muszą. Dla Ciebie może to i pikuś, jednak ja widziałam już pare starszych osób, które nie wiedziały co robić. Jedna starsza Pani nawet sie popłakała. I teraz wyobraź sobie taką osobę, która zapomni się zalogować, bo nie jest przyzwyczajona tak jak my do kasowania biletów po wejściu do autobusu. I co ? Ma zostać ukarana mandatem ? Bzdura! Uważam, że to jest zmuszanie ludzi do takich "udogodnień". Klient powinien mieć prawo wyboru, czy chce taką kartę czy nie. Pewnie ma prawda, bo bilet zawsze może kupić u kierowcy, tylko dlaczego on jest droższy o te 20 gr co ?
7. Dodane przez Lion, w dniu - 19-03-2008 14:57
Marta widać, że nie wiesz co mówisz - jeśli posiada ulgę na bezpłatne przejazdy za kartę nie płaci kaucji. Bilet u kierowcy jest droższy o 20 gr ponieważ jakby nie był to by wszyscy kupowali bilety w autobusie i wtedy na pewno autobusy jeździły punktualnie...  
A po za tym jaka elektronika w karcie. Widać, że nie korzystasz z GKM. Wystarczy przyłożyć - nawet przez portfel lub torebkę - nic nie trzeba naciskać wpisywać. Trwa to nawet krócej niż bilet papierowy. A osoby starsze, z bezpłatnymi przejazdami przy kontroli powinny być traktowane zupełnie inaczej i tu należy kontrolerów przeszkolić i powinna zadbać o to KM, aby nie karać takich osób jeśliby nie skasowały a wytłumaczyć i pokazać co i jak.
8. Dodane przez Ula, w dniu - 19-03-2008 15:36
Należe do grona przeciwnikw karty. Do tej pory biety kupowałam w kiosku i było ok. Pracuję od rana do wieczora i nie mam czasu na bieganie po Głogowie w celu doładowania karty. Nie stac mnie bedzie na jednorazowe doładowanie w wysokości 50 zł i qwyjdzie na to, że raz w tygodniu bedę musiała doładowywać. I te wpadki przy kontolach - to woła o pomstę do nieba. Komunikacja uważa, że nic się nie stało, moze nawet przeprosiła. Ale nie wie ile wstydu najadła się ta osoba. A stracony czas tej osoby w celu wyjaśnienia sprawy. A co do kupowania biletów u kierwców to horror dopiero się zacznie. teraz każdy mógl sobie kupić w kiosku a tak będzie kupowac u kierowcy
9. Dodane przez Marta, w dniu - 19-03-2008 15:37
Widac Lion, że nie wszystko widać, bo korzystam z GKM. I proponuje wytłumacz osobie starszej. I wtedy może jednak wszytsko zauważysz. A za kartę się płaci 10 zł. Chyba, że są błędy w regulaminie, tak jak błędy w całym tym systemie. I faktycznie dali człowiekowi wybór, albo droższy bilet u kierowcy, albo karta. A już jednorazowych biletów tańszych nie dali. A ludzie i tak kupują u kierowcy. Twoje bronienie (mogę się domyślać tylko, że firmy w której pracujesz) jest naprawdę bronieniem bezpodstawnym. Głogów nie jest nie wiadomo jak wielkim miastem, by takie karty były potrzebne. Nie dość że powprowadzali udogodnienia, to jeszcze mamy najdroższe bilety chyba w województwie, jak i nie dalej. Zielona Góra, czy Wrocław, tam od lat bilety są w takiej samej cenie 1 zł i 2 zł. A miasta jakie duże. Nasza komunikacja naprawdę się ceni nieziemsko.
10. Dodane przez wiolka, w dniu - 19-03-2008 17:37
te karty to naprawde szczyt głupoty....jestem przeciwniczka tych kart chociaz ja posiadam....ale z poczatku nie umiałam sie nia obsługiwac:):) ale dla ludzi starszych to jest straszen utrudnienie takie karty...pozdrawiam:)
11. Dodane przez Krzys, w dniu - 20-03-2008 00:26
Były bilety. Nikt nienarzekał, a oni tylko utrudniają. A karte niestety przy tak częstym wyciąganiu można również zgubić. Wodzę, że niezłe niesmaski wychodzą z tych kart.
12. Dodane przez Lion, w dniu - 20-03-2008 07:21
Marto - nie pracuje w KM jest to nie możliwe, bo jeszcze się uczę, codziennie dojeżdżam autobusem do szkoły i korzystam z GKM. Jeszcze raz Cię informuje, że osoby z 100% ulgą NIE PŁACĄ kaucji! Bilet jednorazowy pozostał,tylko w zmienionej formie. Twoje tłumaczenie, że ludzie i tak kupują u kierowcy jest bezsensu, bo teraz kupuje tylko jakaś cześć, a gdyby bilet u kierowcy kosztował "normalnie" to by go kupowało 3 razy więcej osób. Dlatego, że Głogów nie jest takim wielkim miastem i nie stać go na straty w KM instaluje system, który będzie zbierał informacje o tym ile, kiedy jakim autobusem ludzi jeździ tak aby racjonalnie dostosować tabor do potrzeb, właśnie przez to, że Głogów nie jest takim duży miastem ceny są takie a nie inne i trzeba robić coś aby zoptymalizować wykorzystanie taboru. Ceny biletów ustala Rada Miasta, a nie KM... bo choć KM do spółka z o.o. to ze 100% udziałem Głogowa. 
Do Uli: Nie musisz ładować od razu za 50 zł! za co najmniej 5 i nie jest to aż tak dużo. Chociaż z drugiej strony jeśli zależy Ci na oszczędnościach to warto byłoby zasilić za 50 zł ponieważ wtedy bilet normalny kosztuje 2zł a nie 2,20, ale to jest Twój wybór czy chcesz w ostatecznym rachunku zaoszczędzić, czy zaoszczędzić pozornie, płacąc częściej mniejsze kwoty. 
Do krzyś: jakbyś czytał moje wypowiedzi to byś wiedział, że do skasowania karty nie trzeba jej wyciągać z portfela, torebki- system działa przez pole magnetyczne..
13. Dodane przez Marta, w dniu - 20-03-2008 11:11
Lion - i regulaminie jest napisane, że ustalona jest kwota manipulacyjna 10 zł. Nie ma tam ani słowa o tym, że są z niej zwolnione osoby ze zniżką 100%. I w praktyce wiem, że zwalniane nie są. A to, że chcą sprawdzić rentowność kursów to bardzo miło z ich strony. ALe własnie z uwagi na to, że Głogów jest niewielkim miastem można to zrobić innymi sposobami. Ale lepiej na siłę ludzi zmuszać do kupowania kart. Do doładowanie kart sa tylko 2 punkty w Głogowie. No to jest super wygodne :)) Śmieszne
reklama
14. Dodane przez Lion, w dniu - 20-03-2008 12:16
Kilka nieścisłości: są 3 punkty, a nie 2 i tu zgadzam się zdecydowanie za mało. 
w regulaminie jest napisane, że jest kaucja to prawda i nie ma nic więcej, ale wiem w praktyce, że nie płacą kaucji. 
Są też inne metody sprawdzania wykorzystania taboru tj. bramki liczące, ale jest to o wiele droższe i też nie do końca skuteczne, mógłby to robić człowiek ale autobusów jest 30, i też jednej osobie ciężko to byłoby zrobić
15. Dodane przez Marta, w dniu - 20-03-2008 19:57
Po 1. To trzeba też słuchać kierowców i konrolerów, a nie wydziwiać z kartami bo niektórym się nie chce ruszyć tyłka. Pracowałam kiedyś w firmie świadczącej usługi przewozów osobowych i wiem jak to wygląda. Więc bajeczek mi nie wciskaj, że to wszystko jest takie trudne i drogie. Wystarczy dobrze się zorganizować, a nie na siłę uszczęśliwiać ludzi. 
Po 2. Ty patrz, a ja z praktyki wiem, że płacą kaucję. Moim rodzicom kazali, więc zrezygnowali z tej karty. I ich znajomi mieli podobny problem. Więc nie wiem skąd ta twoja praktyka.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama