Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
Start arrow Piłka nożna arrow Chrobry z licencją

Chrobry z licencją

05.07.2011. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0705_mzks.jpgMZKS Chrobry Głogów otrzymał licencję na grę w II lidze. Sprawa nie do końca jednak była taka oczywista.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Klub jest bowiem mocno zadłużony wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego. Nie udało się też w terminie przekształcić stowarzyszenia w spółkę akcyjną.
W pierwotnym terminie, gdy władze Polskiego Związku Piłki Nożnej przyznawały licencje drugoligowym zespołom, temat Chrobrego nie był poruszany. W tym tygodniu zarząd klubu dostarczył dodatkowe dokumenty. Obradująca dziś Komisja ds. Licencji Klubowych przyznała Chrobremu licencję. W związku z zadłużeniem klubu wydano ją na zasadzie nadzoru finansowego, podobnie jak w przypadku kilku innych klubów drugiej ligi.

Jutro podopieczni Ireneusza Mamrota rozegrają pierwszy sparing. O godzinie 11 zmierzą się ze Śląskiem Wrocław występującym w Młodej Ekstraklasie. W tym tygodniu znany ma też być terminarz rozgrywek II ligi. (mat)
 
Komentarze (57)
1. Dodane przez drobne, w dniu - 05-07-2011 13:43
jakie mocno?? tych 500 czy 600 tys to dużo?? w porównaniu do ręcznej to drobne!
2. Dodane przez Janowski, w dniu - 05-07-2011 14:04
I bardzo dobrze. Czekamy na derby. Pozdrowienia z Legnicy.
3. Dodane przez ZariI, w dniu - 05-07-2011 15:10
tylko warto doddac ze zadłuzenie jest spowodowene władza poprzedników czerwonej elipy pana P. Z. i nie wielu innych, szkoda tylko ze osoby te nie zostana pociagniete do odpowiedzialnosci...
4. Dodane przez ali, w dniu - 05-07-2011 15:33
A ekstraklasa :grin bez kibiców przyjezdnych-tak sobie zagłosowali,żal.pl
5. Dodane przez Janek, w dniu - 05-07-2011 15:34
Do 1 mylisz się nożna ma prawie milion,a ręczna 2 miliony.Ale tu 3 liga a ręczna ekstraliga.Nie widzisz różnicy.ręczna jeżdzi po całej Polsce a wy najwyżej do Rzepina.
6. Dodane przez szczypior-ek, w dniu - 05-07-2011 16:37
do "ali": co ty chłopcze chciałeś "powiedzieć" tym swoim wpisem? :grin  
do "janek": eh...Janq, masz jakieś niestworzone informacje. Przecież były podawane dane dofinasowywanych przez miasto stowarzyszeń i NAJWIĘCEJ do staje mzks. Poszperaj w archiwum, bo artykuł był na elce. Chodziło o podział środkow dla stowarzyszeń na rok 2011.
reklama
7. Dodane przez Janek, w dniu - 05-07-2011 18:05
do 6 czytaj chłopie ze zrozumieniem i myśl trochę,tutaj chodzi o zadłużenie klubów które jest w artykule.zawsze na kilko forach wtrącasz swoje beznadziejne trzy grosze,jeżeli to ta sama osoba pod tym imieniem.
8. Dodane przez normalny, w dniu - 05-07-2011 19:42
Tylko jak i MZKS jak i SPR z dotacji miasta nie może spłacać zadłużenia w ZUS i US! Tylko pieniądze MUSZĄ być przeznaczyć na szkolenia i wynajem GOSu! 
A to że MZKS dostaje najwięcej to zrozumiałe. Bo ten klub oddał miastu wszystkie swoje tereny czyli kilka hektarów w centrum miasta wartych kilkanaście milionów złotych, na których teraz jest GOS więc łachy nie robią! a jakie tereny oddał SPR?  
 
Po za tym jest licencja i to się liczy w przyszłości będzie spółka i długi dla piłkarskiego Chrobrego przestanie być problemem.
9. Dodane przez Dodane przez M, w dniu - 05-07-2011 19:53
Która władza Chrobrego zrobiła dług 160 tys w tym roku.
10. Dodane przez feler, w dniu - 05-07-2011 19:56
zadłużenie w roku 2010 wzrosło o prawie 200 000 tysięcy złotych, nie wydaje mi sie żeby w tym czasie rządzili czerwoni, raczej byli to i są do dzisiaj czarni to jest pan bożek i jego koledzy. ktoś nie pisze prawdy!! ae to nic nowego.
11. Dodane przez Do 9, w dniu - 05-07-2011 20:53
jak byś był doinformowany to ta sama władza zapowiedziała wyprostować ten dług na zero do września więc nie rób zamętu
12. Dodane przez donek, w dniu - 05-07-2011 21:14
a które 800 tys
13. Dodane przez Mario, w dniu - 05-07-2011 21:15
do kom9: Jak władza mogła zrobić dług w TYM roku? jeśli do końca roku jeszcze 6 m-cy? Możesz bardziej rozjaśnić swoje "logiczne" myślenie? :grin
14. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-07-2011 21:20
normalny 
Od kogo MZKS "dostał", bo nie kupił ani nie dostał w spadku po Niemcach owe tereny w centrum miasta? Zaznaczam - W CENTRUM MIASTA. :)  
A teraz będzie problem, na długi trzeba zarobić! 
Czym? Taką grą? Chyba, że ratusz zarzadzi szkołom spędy na stadion. Może wówczas? 
Pieniądze powinno się dawać za osiągnięcia a nie za otrzymane ZA DŁUGI tereny za które NIGDY MZKS nawet podatków by nie był w stanie płacić.
15. Dodane przez normal, w dniu - 05-07-2011 21:28
mzks nigdy nie posiadał żadnych terenów i oiektów sportowych, ktos kto mówi takie bzdury zwyczajnie kłamie. Zapewne była to forma dzierzawy lub inna forma np. użytkowania ale nigdy mzks nie miał praw właścicielskich do terenów przy ulicy Wita Stwosza - kto pisze inaczej pisze nieprawdę.
16. Dodane przez do11, w dniu - 05-07-2011 22:14
Moze niech porzadza dluzej i splaca zaległości wobec ZUS, zaległości Chrobrego!
17. Dodane przez do 11, w dniu - 05-07-2011 22:17
tak wyprostują to na moście kolejowym i kolejnym głupim pomyśle Janka i jego świty tak jak wojska polskiego  
chłopie super zrobią SA a ty za to zapłacisz
18. Dodane przez gabon, w dniu - 05-07-2011 22:31
wieczna spinka i płacz tęczowych do CHROBREGO ! Co wy żyć bez niego nie możecie? boli was że dostał licencje? że gra już ligę wyżej i za niedługo będzie spółka?  
Chyba tak bo nasze podnoszenie się z kolan po rządach takich fachowców jak Pawlakach, Sienkiewiczach i innych Spiżeskich doprowadziły do upadku. 
We wrześniu będzie nowy rozdział kluby i wasz klubik Tęcza (bo z Chrobrym nie ma NIC wspólnego) niszowego sportu też na tym zyska a blokujecie i jąszycie jak możecie a spłaca wam 2 miliony długu po Breczewskim i Mu_si_ale!
19. Dodane przez re janek, w dniu - 05-07-2011 22:46
Widzę, że nie potrafisz dyskutować w cywilizowany sposób. Jestes małym, krótkowzrocznym i zadufanym w sobie człowieczkiem. Moje 3 grosze są beznadziejne? A twoje to takie naj, naj, naj? Weź więcej nie odpisuj, bo szkoda czasu na czytanie twoich obraźliwych bochomazów! :grin
20. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-07-2011 23:13
do gabona 
Tęczowi są tak samo Chrobrym jak spece od kopania szmacianki. Jest jednak różnica, ręczni grają w najwyższej klasie rozgrywek a MZKS a nie Chrobry plącze się nieco wyżej od ligi wiejskiej. To kto się spina? PiSzesz - niszowa dyscyplina sportu. No tak, skoro ty innej dyscypliny sportu jak kopana nigdy nie widziałeś, bo nie jesteś w stanie zrozumieć piękna takiej gry jak szczypiorniak, to nie miej pretensji do ludzi nieco inteligentniejszych niż ty, że potrafią docenić niuanse tej gry. Zrozumiałeś? Może rozbić na krótsze zdania lub równoważniki żeby dotarło? 
Po wakacjach do szkoły wracaj i nadrabiaj zaległości to może i wzniesiesz się nieco wyżej niż wielbienie bezkrytyczne kopaczy z Kołłątaja.
21. Dodane przez Kopernik, w dniu - 05-07-2011 23:38
SPRowcy jak zwykle mają najwięcej powiedzenia na temat Chrobrego :x  
kompleksy?
22. Dodane przez re 14,15, w dniu - 05-07-2011 23:48
Tak,tak... 
 
No więc jak ich nigdy nie miał, to jak mógł oddać je miastu. Nie miał nic, to oddał nic? Skoro nie były nigdy jego, to gdzie był/jest właściciel tego wszystkiego, nie dba o swą właśność, pozwala aby ktoś inny zarabiał na jego własności. Nam jakim więc majątku i kogo działa GOS? Zastanówcie się zanim coś napiszecie, zero pomyślunku, oddał a nie było jego, nie stać na zapłatę podatków za teren, a podatki płaci właściciel, zdecydujcie się.
23. Dodane przez gabon, w dniu - 05-07-2011 23:55
sołtysie jak Ja na szczypiorniaka chodziłem oglądać Gośko, Wojtka Skołozdrzego na czele czy Konrada czy Janka gdy grali jeszcze na hali wojskowej, to Ty nie wiedziałeś gdzie ta hala się w Głogowie znajduje.  
My wszyscy wiemy że dla ciebie Chrobry to TYLKO kibole, szmacianka i takie tam a SPR i jego dług 2 milionowy (pewnie PIS go zrobił hehe) to nic nie znaczący szczegół. Same ochy i achy w twoich postach i wynoszenie na Piedestał. Piszesz że ręczna taka ważna a zainteresowanie jest tym sportem w Głogowie na takim samym poziomie jak 3 liga piłki nożnej.  
Dodatkowo my zdiagnozowaliśmy już twoją chorobę i jak wiemy jest ona nie uleczalna i boli oj boli 8)
24. Dodane przez maciek, w dniu - 05-07-2011 23:58
wojcie glogowski, drogi panie Kazimierzu, skad w panu tyle jadu? Chrobry zagra wam na nosach jak awansuje z marszu dp 1 ligi
25. Dodane przez donek, w dniu - 06-07-2011 00:13
A czy wiadomo już czy reczni też przystąpią do tej spólki z nożnymi? Podobno zarząd ręcznych był temu przeciwny.Czy ktoś wie czy już się określili? Bo ciągle jak mowa o spólce to tylko MZKS i MZKS. A co z SPRem? Ile oni mają na dzień dzisiejszy zadłużenia i ile ewentualnie nas będzie kosztować spłata ich długów?
26. Dodane przez Zagłebiak z Lubina, w dniu - 06-07-2011 00:34
do kom 20: Chrobrego nie lubię, bo wiadomo że jestem kibicem ZL, ale czytając twoje wpisy ręce opadają. Piszesz to o ludziach nieco bardziej inteligentniejszych niż raczej ty sam, bo czytając twoje dyrdymały można się nieźle pośmiać. Kompleksy? Dziś czytałem twój wpis pod informacja o budowie nowej hali w Lubinie i powstaje pytanie, czy ty jesteś aby na pewno zdrowy? Koleś, wyluzuj trochę bo ci żyłka pęknie, a wchodząc komuś w tyłek nigdy nic nie osiągniesz...
27. Dodane przez anty wójt, w dniu - 06-07-2011 06:04
prosze wszystkich nie zniżajcie się do poziomu wójta. człowiek jest chory więc zostawcie go w spokoju. kiedys mu zadałem pytanie rzeczowe ale on w swoim stylu odpowiedział oczywiście uzywając w swojej wypowiedzi swoje słynne PiS. nie napisał nic konstruktywnego wiec sobie powiedziałem że już nigdy z nim nie będe dyskutował i jestem zdrowszy .pozdro dla normalnym
28. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-07-2011 07:10
A dlaczego niby nie lubisz Chrobrego? Ty jakiś dewiant jesteś czy co? Nie lubi Chrobrego a Lubi Zagłębie! Co ci Chrobry zrobił takiego w życiu, że pałasz niechęcią, delikatnie PiSząc, do DRUŻYNY. Gdybyś pałał niechęcią do kibiców innej drużyny to bym jeszcze rozumiał twoją dolegliwość. A może ty jesteś KIBOL? W tym przypadku rozumiem. I jak to naPiSałeś? Wyluzuj! 
A z tym włażeniem w tyłek toś się nieco zagalopował, bez sensu. Chyba, że sam to robisz to wiesz na czym to polega. 
Aha! Kiboli nie lubię jak nie lubi się szkodników.
29. Dodane przez Mariusz, w dniu - 06-07-2011 07:43
Czy wam się to podoba czy nie, Chrobry oddał te grunty miasto w zamian miasto obiecało wspierać klub finansowo. 
Tak jest skonstruowana umowa między miastem a Chrobrym są na to dokumenty i to są FAKTY. 
Co do przystąpienia SPRu do spółki oni nie chcą tego za bardzo zrobić bo ludzie odpowiedzialni w nim za ten dług ponad 2 milionowy będą musieli zostać pociągnięci do odpowiedzialności a szkoda bo jest to dla nich jedyna szansa jak Chrobrego by wyjścia na prostą i zacząć z czystym kontem. 
 
Co do wójta i jego wazeliny w tematach o Lubinie to tam już się na nim też poznali i wiedzą jaka to dwulicowa.... niech dalej sobie każdy sam dokończy.
30. Dodane przez do gabon, w dniu - 06-07-2011 07:47
Panie Gabon do km 18 nie widziałem żadnego wpisu na temat SPR i mzks a ty musiałeś JAKA NAPINKA CZŁOWIEKU WIDZĘ ŻE KAŻDY NEGATYWNY WPIS NA TEMAT MZKS ALBO PIS TO JUŻ NAPINKA SPR WEDŁUG CIEBIE INNYCH TWOICH WSPÓŁBRATYMCÓW  
 
TO TY JESTEŚ CHORY NA TYM PUNKCIE TO TACY JAK TY ZACZYNAJĄ NAPINKĘ I ROBIĄ ZAMĘNT W TYM MIEŚCIE  
 
PROŚBA DO CIEBIE I INNYCH Z TWOJEJ BRANŻY  
 
ZAJMIJCIE SIĘ SOBĄ I SWOJĄ UKOCHANĄ DRUŻYNĄ NAUCZCIE SIĘ JĄ SZANOWAĆ I INNYCH A RESZTA PRZYJDZIE SAMA 
 
pozdrawiam 
Krokodyl
31. Dodane przez Pan P, w dniu - 06-07-2011 08:17
temat o licencji a barany o dlugach piszą hahaha :grin :grin
32. Dodane przez lopez, w dniu - 06-07-2011 08:17
Mam pytanie dlaczego nie ma żadnej strony internetowej poświęconej piłce ręcznej? Kibice Chrobrego mają jedną bardzo fajną gdzie można dużo przeczytać co się dzieje w klubie, wyniki, relacje, wywiady a nasza leży odłogiem od kilku lat. 
Wójcie Głogowski może ty się tym zajmiesz masz tyle czasu na pisanie w internecie?
33. Dodane przez do kom. Nr 8, w dniu - 06-07-2011 08:18
Coś mi sięwydaje chłopie, że Ty nie jesteś normalny. Ciebie trzeba natychmiast leczyć psychiatrycznie. Kiedy to te kluby były właścicielem tych terenów i niby jakim sposobem miałyby je nabyć? Jak już ktoś pisze - ONI nie bnyliby w stanie zapłacićpodatków od nieruchomości. Jak piszesz, że nie można płąciśskłądek na ZUS i podatków do US to po jakiego grzyba ten awans, który bęzie generował tylko dodatkowe koszty i to miliolone??? Lecz się "nienormalny" noirmalny, póki jeszcze można coś w tym twoim mózgu uratować.
34. Dodane przez Zagłebiak z Lubina, w dniu - 06-07-2011 09:07
Nie przepadam za Chrobrym, bo jestem z Lubina i to jest raczej naturalne, działa to w dwie strony. Ale jednocześnie nie życze wam źle, fajnie że też u was zaczyna coś się dziać. A czy jestem "kibolem"? Jeśli nazywasz tak kogoś kto co dwa tyg chodzi kulturalnie dopingować swoją drużyne, niejednokrotnie pojedzie dopingować na wyjeździe, utożsamia się z klubem choćby poprzez noszenie klubowych, gadżetów, szalika. To nazywaj to sobie jak chcesz, dla mnie pasja jaką jest piłka nożna, czy ręczna to nic złego. I właśnie dlatego mam szacunek dla kibiców z Głogowa że nie odwrócili się od swojego klubu, ale to nie znaczy że muszę wam kibicować
35. Dodane przez gabon, w dniu - 06-07-2011 09:13
Długi były zrobione za czasów poprzedniej władzy gdzie nie odprowadzano składek i podatku dochodowego od premii stąd te zaległości się wzięły. 
 
Co do krokodyla jak nie zauważyłeś wieczne lamenty do Chrobrego mają tacy tęczowi kibice spru i od nich się zawsze zaczyna polemika. 
Co do terenów to proponuje troszkę zorientować się w temacie by potem pisać takie głupoty jak 33.
36. Dodane przez Wujek, w dniu - 06-07-2011 09:29
Dobra rada: nie odpisywać osobnikowi podpisującemu się wójt głogowski, nie kramić trolla! Przecież on niedługo zadławi się własną nienawiścią i zgryzotą, i nikt nie będzie płakał po tym kuriozum :grin
37. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-07-2011 11:21
do maciusia i reszty 
Skoro moja choroba jest uleczalna to wyleczcie mnie z niej. Dwulicowością nazywasz - Mariusz - trzeźwy osąd? Ciekawe podejście do sprawy, powiedziałbym dość oryginalne. Co ty z tą wazeliną? Uważasz, że niePiSanie o wazelinie spowoduje utratę jednego dnia? Kto cię tego uczył? 
Granie na nosie - maciuś - dlaczego MZKS ma mi grać na nosie? Ależ życzę drużynie nie tylko awansu do I ligi ale nawet do ekstraklasy. Czym innym jest jednak życzenie a czym innym realizm. Kazimierzu? No tak, sPiSkowa teoria dziejów.  
Nie (...) pan P. - Owe długi, jakby nie patrzeć, są integralną częścią tematu. To przez nie PZPN zastanawiał się nad przyznaniem licencji. 
lopez. Jak będę miał dość czasu to może, kto wie. :)  
Wracając jeszcze do (...) gabona. Czyżbyś oglądał mecze przy Wojska Polskiego? No proszę! Taki stary a skleroza go jeszcze nie dopadła! Widziałem, kibicowałem razem z kumplami z ogólniaka chadzając polną drogą lub przez koszary i coś mi się wydaje gabon, że z lekka konfabulujesz. 
A co do terenów Chrobrego. W czasie gdy budowano halę przy Kołłątaja i ręczna i nożna były w jednym klubie. Dlaczego w takim razie tylko obecny MZKS a nie Chrobry miałby dostawać dotacje "za oddanie terenów"?
38. Dodane przez do wójta, w dniu - 06-07-2011 09:39
ale z ciebie jest malutki człowieczek porównujesz piłkę ręczną gdzie jest może z 5 lig po 10 zespołów do nożnej gdzie w samej 1,2,3 lidze jest razem ok.80 klubów(nie chce mi się dokładnie liczyć).Kolejna sprawa to ilość zawodników do ręcznej wystarczy w kadrze 12-14 do nożnej 20 więc kasa większa musi być na szmaciankę jak to piszesz ale twój SPR ma mimo to dług 2 razy większy od MZKS-u gdzie 5 lat temu jak byli vice mistrzem byli na zero tak ze to jest sztuka zrobić taki dług a noga wszystkie zadłużenia prócz US i ZUS(nie chcą się zgodzić na raty) ma pospłacane i ten dług nie jest winą obecnej władzy ja w przypadku twojej ręcznej!!
39. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-07-2011 11:19
Ależ nikt nie każe ci kochać Chrobrego. Masz swoje Zagłębie. 
Jeszcze raz do twojego poprzedniego postu. 
Gdzieś ty zobaczył wazelinę? Dlaczego nie wazeliną nazywasz to, że podoba mi się projekt waszej hali? Jeżeli sam nie potrafisz docenić, że ktoś chce mieć porządną halę to naprawdę nie jest mój a twój problem. PiSzesz o inteligencji. Czy ty wiesz aby na pewno o czym PiSzesz? A co do kibolstwa to właśnie dałeś temu wyraz, że wystarczy być z innego miasta i kibicem innej dyscypliny żeby pałać do owego kogoś niechęcią żeby delikatnie naPiSać. 
Kompleks? Jeżeli kompleksem nazywasz to, że jedna drużyna gra w trzeciej lidze a ta, której kibicuję w najwyższej klasie to o czym mowa? O kompleksie? To czym jest wg ciebie kompleks? A może rzecz dotyczy hali? Tutaj też nie wiesz o czym PiSzesz bo wyraźnie naPiSałem - Macie piękny projekt, którego nie potraficie docenić a ja chciałbym by taka hala stanęła w Głogowie. 
Lepiej żebyś buraki zbierał za oborą niż PiSał o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia. 
Zdrowia życzę.
40. Dodane przez jackp, w dniu - 06-07-2011 11:20
JEDNEN WIELKI CHROBRY.
41. Dodane przez Normal, w dniu - 06-07-2011 11:58
Piłka ręczna ma podobną wielkość długu do nożnej, ktoś kto wymyśla niebotyczne kwoty niech najpierw sprawdzi. Dla ciekawskich mogę wysłać dokumenty, które pokażą ze mzks Chrobry mosty nie był właścicielem obiektów sportowych. Powtarzam nigdy a piszących te bzdury o obiektach i długach odsyłam do żródeł
42. Dodane przez gabon, w dniu - 06-07-2011 13:34
Wójcie widzisz ja chodziłem na ręczną nawet jak już nie grali na wojskowej a na Piastowie w sp.3 gdy awansowali do 1 ligi i potem dzięki wycofaniu się Metalplastu Oborniki tak samo jak dwa lata temu zajmując 11 miejsce utrzymali się w 1 lidze. 
I cieszyć będę się jak znów szczypiorniści Głogowscy zagrają w pomarańczowych koszulkach z herbem na piersi. 
 
Do Normala jak masz te kwity to podaj numer gg zgłoszę się i chętnie się zapoznam.
43. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-07-2011 14:05
Normal. 
Zaślepieni fani kopanej i tak wiedzą lepiej. Zawsze. Nawet jak zobaczą czarno na białym to i tak powiedzą: Nikt nam nie wmówi, że czarne jest czarne a białe jest białe.
44. Dodane przez re 41 i re 37, w dniu - 06-07-2011 14:09
Zrób zdjęcie lub lepiej scana tych dokumentów i podaj tu linka gdzie to wrzuciłeś. Być może Chrobry nie był właścicielem obiektów sportowych, ale widocznie posiadał na tyle własności, aby skutecznie je oddać miastu. 
 
Dlaczego w takim razie tylko obecny MZKS a nie Chrobry miałby dostawać dotacje "za oddanie terenów"? 
 
Dlatego, że w chwili podziału klubu na osobne stowarzyszenia, ręczna wszystkiego się zrzekła, aktywów-czyli obiektów i pozostałego majątku, jak i pasywów czyli swoich długów pozostawiając je do spłacnia MZKS-owi, przy okazji robiąc parę niezłych numerów. Powstało nowe stowarzyszenie SPR bez długów, które nic ze starym MZKS-em nie miało wspólnego, nawet odcieli się od barw i herbu.
45. Dodane przez maciek, w dniu - 06-07-2011 14:20
Kazik! Jeszcze raz apeluję o spokój!
46. Dodane przez re 21- vel kopernik, w dniu - 06-07-2011 14:34
:grin Ależ mnie ubawiłeś! :grin Komplexy II (III) ligowego mzksu?! Zastanów się chłopie zanim znów napiszesz taką głupotę :grin
reklama
47. Dodane przez Ciekawski, w dniu - 06-07-2011 14:35
Jak już jakiś mądrala pisze o poprzednikach ekipy Bożka to niech pisze prawdę. Niech poda ile jakiego zadłużenia miał klub w poprzednich latach i ile wówczas dostawał z kasy miejskiej. Nie oszukujcie mieszkańcó Głogowa tymi klamstwami.
48. Dodane przez do gabon, w dniu - 06-07-2011 18:13
Witaj Gabon tęczowi a ile MZKS (no chyba że nie wiesz) ma kolorów w swoich barwach śmiało można ich nazwać tęczowymi. 
 
pomyśl zanim coś napiszesz i daj już spokój z NAPINKĄ bo to już staje się NUDNE 
pozdrawiam 
krokodyl
49. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-07-2011 19:26
maciusiu - zrób siusiu i idź spać bo ci mamusia bęcki sprawi.
50. Dodane przez kibic glogowski, w dniu - 06-07-2011 20:48
To jak to w końcu jest z tym SPRem i jego 3 milionowym długiem?Chcą w koncu do tej spółki akcyjnej czy nie?Bo wyglada na to że wszyscy płaczą o MZKSie i jego długach a o ręcznych cisza.Wygląda na to że jak zwykle ręczni chcą po cichutku i psim swędem na gotowe.A potem będziemy spłacać ich długi z naszych pieniędzy.W końcu 800 tys. długu MZKSu, a 3 mln.! SPRu to jest "trochę" różnicy! 
Jest tam u tych ręcznych jakiś zarząd?Gdzieś można się czegoś dowiedzieć co sie tam dzieje i jaki mają dług i w jakim tempie im rosnie?Jest tam przecież w zarządzie jeszcze ten co jest odpowiedzialne za długi, więc może się wypowie na ten temat. 
O nożnych można się dowiedzieć wszystkiego-grają w otwarte karty.A u ręcznych? Jak zwykle wszystko owiane tajemnicą i cicho sza.
51. Dodane przez kibic ChG, w dniu - 07-07-2011 00:03
Zapamiętajcie sobie: Chrobry jest tylko jeden.POMARAŃCZOWO-CZARNY! 
To MZKS jest spadkobiercą historii i tradycji(jaka by ona nie była) wielosekcyjnego klubu MZKS Chrobry Głogów. To ręczni a nie nożni odłączyli się od MZKSu i zaczeli tworzyć swoją historię na nowo- co ciągle podkreślają. To reczni pozbyli się w ten sposób wszelkich długów i zaczeli od zera, zostawiając wszystko MZKSowi.To ręczni wreszcie zmienili herb i barwy i odcięli się od całej sportowej wspólnej przeszłosci.Jedyne co sobie zostawili to nazwe Chrobry.Więc skoro tęczowi kibice ciągle płaczą że nie chcą mieć nic wspólnego z MZKSem,barwami,kibicami,zarządem i całą resztą, to powinni jeszcze zmienić nazwe i będzie po bólu. Przynajmniej wstyd jaki przynoszą Temu Miastu będą robić pod swoim szyldem i na własne konto. 
Ciekawe że nazwa Chrobry im już nie przeszkadza. 
P.S. A patron głogowskiej hali, patron turniejów jakie ręczni co roku organizują i zarazem twórca głogowskiego szczypiorniaka czyli RYSZARD MATUSZAK jest "nasz" czy "wasz" tęczowe oszołomy? Tylko dobrze sie zastanówcie- ś.p. Ryszard Matuszak tworzył szczypiorniaka jeszcze w pomarańczowo-czarnym MZKSie.A przecież wy jak wiadomo nie chcecie mieć z tym nic wspólnego...
52. Dodane przez bbb, w dniu - 07-07-2011 08:17
To co było dobre z punktu widzenia Tęczy jest ich a to co złe czyli długi MZKSu. 
Ja bym poszedł dlatego dalej i wpłynął na ich zarząd by usunęli z ich nazwy klubu CHROBRY bo z tym słowem nie mają NIC wspólnego. I nazwali się jak tam sobie chcą.
53. Dodane przez gabon, w dniu - 07-07-2011 10:00
nie wiedziałem do tej pory, że Matuszak jest patronem nożnej.Teraz mamy prawo jako zagorzali zwolennicy MZKS do wyrzucenia tęczowych z naszej historii klubu!
54. Dodane przez co mi zrobisz jak mnie złapies, w dniu - 07-07-2011 19:58
Napiszę krótko i zwięźle: pocałujcie mnie, tęczowego Kibica SPR Chrobry Głogów w D... :grin
55. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 07-07-2011 22:56
A trzeba było zastrzeć, że tylko ci z czystymi gębami żeby im nie capiło. 
No to teraz będziesz musiał bardzo uważać jak ci klucze wypadną, upadnie czapeczka. Stado z MZKS tylko czeka na takie okazje.
56. Dodane przez re 56, w dniu - 08-07-2011 07:37
To o czym ty marzysz wójcie, raczej nie interesuje wspomnianej grupy.
57. Dodane przez kibol, w dniu - 08-07-2011 22:24
no to jak to jest z tymi recznymi i tym 3 milionowym długiem?Jedyne co potraficie przy trudnych pytaniach to pocałujcie mnie w d... ?Ktoś zabierze jakiś głos?Wchodzą tęczowi do tej naszej spółki i na naszych warunkach czy nie?Czy dalej nie chcą mieć z nami nic wspólnego?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama