Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow P. Ręczna arrow Chrobry Głogów - Czuwaj Przemyśl 40:26
Chrobry Głogów - Czuwaj Przemyśl 40:26
27 lutego 2013, Głogów

foto: Leszek Wspaniały
 
Komentarze (20)
1. Dodane przez Stirliz, w dniu - 27-02-2013 23:50
z Harcerzami to każdy by wygrał poza Zuchami , czyli SPR to nie Zuchy tylko .........to by było na tyle reszta będzie w Play offach ale raczej bez nadziei skoro zarząd dopuszcza myśli o degradacji...
2. Dodane przez kibol z ręcznej, w dniu - 28-02-2013 00:47
wynik ciszy , choć jeszcze wiele do zrobienia i wygrania
3. Dodane przez Adam Wojcik Japa., w dniu - 28-02-2013 07:53
Trzeba Wygrywac Nastepne Mecze!!
4. Dodane przez kibic, w dniu - 28-02-2013 08:00
Ta wygrana to i tak musztarda po obiedzie
reklama
5. Dodane przez karolina, w dniu - 28-02-2013 10:19
Co się dzieje??? ludzie drodzy kibice nie odwracajcie się od drużyny i przyjdźcie na halę dopingować nasz SPR nawet jak mu nie idzie bo naprawdę chłopaki chcą grać udowodnili to wygrywając z Przemyślem i zasługują na większą frekwencję na trybunach a nie same prawie puste miejsca.
6. Dodane przez x, w dniu - 28-02-2013 13:59
Na meczu może z 500 osób, ale wszędzie frekwencja podana znacznie wyższa. Widać ktoś w klubie musi się mocno dowartościować, bo widzowie nie dopisują. Na następny mecz dmuchane lalki trzeba pousadzać, albo wyciąć ludzi z tektury, żeby trybuny zapełnić!
7. Dodane przez fff, w dniu - 28-02-2013 16:10
środek tygodnia...
8. Dodane przez rachmistrz, w dniu - 28-02-2013 16:47
500 osób na trybunach w hali. 
To 40% miejsc siedzących. 
Ostatnie mecze na trawie to nawet nie 500 osób, gdyby nawet liczyć trybunę krytą to zaledwie 25%. (...)
9. Dodane przez statystyka tylko dla...., w dniu - 28-02-2013 18:01
Kto ma obsesję na punkcie liczenia kibiców? 
Odpowiedź prosta jak drut :DDDDDD 
Niech nawet będzie 300, ale wiernych. Na dobre i złe. 
Dopingujących drużynę tak jak we wczorajszym meczu! 
Gratuluję wygranej. Najważniejsze +2 punkty!
10. Dodane przez KSIĘGOWY, w dniu - 28-02-2013 19:48
NA NAJWYŻSZEJ KLASIE ROZGRYWKOWEJ 500 OSÓB?? NO SZOK!! TO NIESAMOWITE, ŻE ZAJĘTYCH BYŁO 38% MIEJSC! NA STADIONIE NA 2300 MIEJSC (TRYBUNA GOŚCI ZAZWYCZAJ PUSTA) NA TRZECIĄ KLASĘ ROZGRYWKOWĄ PRZYCHODZI PODOBNY ODSETEK!!
11. Dodane przez kd, w dniu - 28-02-2013 20:13
no tak kibicowac ale jednak jak widac te 20 zł za bilety nie kazdy chce płacic zeby ogladac słabą gre
12. Dodane przez trtu tu tu, w dniu - 28-02-2013 22:28
Jak zwykle. SPR Chrobry wygrał, to nie ma jak "pojeździć" po Zawodnikach i drużynie. Zawsze można przecież znaleźć temat zastępczy. Tym razem, to ile było zajętych, a ile pustych miejsc. 
do 10 
Byłeś, policzyłeś, że piszesz o 500 osobach? oj, księgowy! Ty to chyba liczysz barany na łące. Przy Wita Stwosza?
13. Dodane przez FAJNO, w dniu - 28-02-2013 22:30
NIE ILOŚĆ A JAKOŚĆ SIĘ LICZY!!!!!!!!
14. Dodane przez pic kłak, w dniu - 28-02-2013 22:48
dajcie sobie już spokój pseudo kibolki chrobrika III klasowego i dyletanci z obiektów sportowych. Sami dla siebie dla swojego dowartościowania piszecie te wypociny. Są one tak głupkowate jak te wasze pisowsko-kibolowskie trzy zwoje w waszych puszkach mózgowych.
15. Dodane przez niech tam, w dniu - 28-02-2013 22:57
I już `psy szczekają......` ;D
16. Dodane przez do księgowego, w dniu - 28-02-2013 23:12
Jeżeli z 2500 500 to ten sam odsetek co z 1200 500 to kim ty u diabła jesteś KSIĘGOWY?
17. Dodane przez Do fszystkich, w dniu - 01-03-2013 08:03
Bardzo wartościowe uwagi.Gratuluję.
18. Dodane przez pytam, w dniu - 01-03-2013 08:45
na jakim meczu nożnych było 500??
19. Dodane przez do 17, w dniu - 01-03-2013 16:30
Racja, już nawet 500 bywa baardzo rzadko. Żeby nie dzieciaki z Akademii, to w ogóle- jakieś 100- 200 dorosłych by było.
reklama
20. Dodane przez no popatrzcie tylko..., w dniu - 01-03-2013 16:32
INFO DLA KSIĘGOWYCH I TEGO TYPU: Na sportowych faktach jest napisane, że na meczu było 900 kibiców.  
Na peeewno ktoś z redakcji jest wrogiem mzksu, że tak zawyża frekwencję w hali na "ręcznych" :DDDD
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
reklama
 

reklama
robust