Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Około trzydziestu kilometrów dróg brakuje, by most w Ciechanowie-Radoszycach mógł w pełni służyć kierowcom i odciążyć przeprawę w Głogowie. Zdaniem Leszka Locha, dyrektora Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu, brakujące i zniszczone odcinki będą wybudowane w ciągu pięciu lat.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Cały czas są robione starania i przebudowywane te ciągi. Musimy poszerzyć część istniejących dróg i wybudować na nowo kolejne tak, by mogły z nich korzystać także pojazdy powyżej 12 ton. Cały czas tez projektowane są obejścia wielu miejscowości.
W perspektywie do 2020 roku powinny być wykonane te dojazdy - mówi L. Loch.
Projektowane drogi to w większości nowe trasy, w tym obwodnice Rudnej i kilku innych miejscowości. Oprócz tego potrzeba wypracować wiele uzgodnień i wykupów działek. Zdaniem dyrektora to właśnie te procedury w dużej mierze opóźniają prace. Przy projektowaniu uwzględniona musi być też rozbudowa zbiornika Żelazny Most. - Kroki spółki dotyczą obejścia Rynarcic i Rudnej. KGHM chce sobie zabezpieczyć zbiornik Żelazny Most i odsunąć przebieg drogi o kilkaset metrów od niego. Da im to też możliwość rozbudowy zbiornika w przyszłości - wyjaśnia L. Loch.
Most oddany do użytku został dwa lata temu. Ze względu jednak na brak dobrych dróg dojazdowych niewielu kierowców z niego korzysta. Budowa dróg miała ruszyć od razu po otwarciu przeprawy. Tak się jednak nie stało, bo w budżecie województwa nie zabezpieczono na to zadanie odpowiednich środków. Także w tym roku radni sejmiku wycofali pieniądze z budżetu.
1. Dodane przez czytelnik, w dniu - 21-10-2014 10:26 00 KGHM ma projekt rozbudowy żelaznego mostu wiec kwestia dogadania się i przekazania projektu. Wykup działek pod te drogi ... no cóż proszę pana decyzja ZRID (pozwolenie na budowę+podział działek) ma to do siebie, że nadaje jej się rygor natychmiastowej wykonalności a tym samym odszkodowanie za przejęcie działek pod budowę drogi/dróg idzie swoim tokiem a budowa dróg swoim. tak więc wiadomo, że chodzi gł. o kasę.
2. Dodane przez DGL, w dniu - 21-10-2014 11:27 00 No tak wybudować most za kilkadziesiąt milionów złotych z którego nikt nie korzysta można. Wybudować drogi i obwodnice do tego mostu można. Poszerzać istniejące drogi w tym ciągu komunikacyjnym można.
Wszystko ładnie i pięknie lecz dlaczego ten most nie powstał w Głogowie czyli tam gdzie ten ruch jest największy bo ponad 20 tys pojazdów na dobę?
Dlaczego zamiast zbudować obwodnicę Głogowa i nowy most państwo woli zbudować most na wsi + 30 km dróg co kosztowo przekroczy koszt budowy obwodnicy Głogowa?
To jest skandal i tą sprawę należy nagłośnić w programach typu Uwaga i podobne! Miasto od 10 lat stara się o most, ciągle słyszy się o programach i o listach a most powstaje na totalnym zadupiu gdzie nie ma nawet dróg dojazdowych!
Nie widzę innej możliwości niż CAŁKOWITA BLOKADA mostu aż politycy nie usiądą z nami do negocjacji. trzeba im sensownie przedstawić argumenty i unaocznić marnowanie pieniędzy na inwestycje typu most w Radoszycach!
3. Dodane przez mostowy, w dniu - 21-10-2014 11:24 00 Kto zapłaci głowa za błędne decyzje dot. budowy mostu w polu z którego korzystają tylko miejscowi? Nasza pani poseł może coś powie na ten temat okazja jest wybory blisko
4. Dodane przez alphard, w dniu - 21-10-2014 12:55 00 Most jest wspaniały i jest tam, gdzie być powinien. Plany jego wybudowania właśnie w tym miejscu były od dawna i nie przypadkowo wybrano tę właśnie lokalizację. Przeprawa tym mostem umożliwia szybkie połączenie Zagłębia Miedziowego z Lesznem a dalej Poznaniem i północą kraju. Głogów nie jest tutaj węzłem. Choć jego mieszkańcy najchętniej widzieliby drugą przeprawę na Odrze u siebie. Trzeba jednak myśleć kompleksowo i perspektywicznie. Jeśli zostaną wybudowane drogi w gminach Rudna i Lubin, umożliwiające ruch ciężkim samochodom, cały tranzyt z południa Dolnego Śląska do Poznania przejdzie przez Radoszyce i siłą rzeczy odciąży Głogów. Mądrzy ludzie już o tym pomyśleli.
5. Dodane przez Kt, w dniu - 21-10-2014 12:58 00 Najpierw wybudujemy most,potem doprowadzimy rzekę i ok! A Głogów niech się męczy z tym rozpadającym się staruszkiem.
6. Dodane przez kuba zszywacz, w dniu - 21-10-2014 13:01 00 Nieprawdą jest ,że z mostu nikt nie korzysta.To tylko zazdrość i zawiść małych ludków,takich przykurczy skamlących. Korzystają wszyscy ,którzy chcą. A że poniżej 12 ton to i dobrze.Co znaczy ,że korzystają tylko miejscowi? Pomijając ,że to nie jest prawda to co macie do miejscowych.Blokujcie w Głogowie,strajkujcie,piszcie słowem róbta co chceta a od mostu w Radoszycach wara.
7. Dodane przez DDD, w dniu - 21-10-2014 13:49 00 Tym mostem jeżdżą mieszkańcy powiatu Górskiego jak i z wielkopolski i z dalsza i nie jest tak że nikt z niego nie korzysta . . . A jest np.z Lubina bliżej i szybciej do Leszna przez ten most niż most w Głogowie . a bliżej jest o 11km i szybciej nawet o 20 min. To jest ogromna różnica zwłaszcza dla ruchu tranzytowego . . . I 0 fotoradarów na trasie . . . I mniejszy ruch a drogi nie są tragiczne . . .
8. Dodane przez Marek, w dniu - 21-10-2014 14:59 00 Jak fajnie jeździ się tam rowerem. Ruch prawie żaden, cisza, spokój sporo zielonego. Można pobrykać.
9. Dodane przez DGL, w dniu - 21-10-2014 15:45 00 Obwodnica Głogowa i nowy most będzie kosztować mniej niż most w Radoszycach + 30 km nowej drogi...więc jeśli się łudzicie ,że województwo da na to pieniądze to żyjecie w świecie bajek
10. Dodane przez Jan, w dniu - 21-10-2014 17:31 00 Kolego z kom 7. To jest powiat Górowski a nie Górski.
11. Dodane przez Kawa, w dniu - 22-10-2014 07:41 00 Głogowianie zamiast narzekać łopaty w dłoń i wykopcie sobie tunel. Więcej energii zużywasz klepiąc w klawisze. To takie Polskie ponarzekać
12. Dodane przez glogowiak, w dniu - 23-10-2014 10:38 00 Bardzo śmieszne. To ja na przekór zaproponuję Lubinianie weźcie kilofy w dłoń i wykopcie sobie tunel na S3 w Bolkowie na który rząd nie chciał dać kasy.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.