Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Nowe władze Głogowa kontynuują rozmowy z inwestorem, który miał wybudować galerię handlową przy skrzyżowaniu ulic Sikorskiego i Wojska Polskiego. Do pierwszego spotkania już doszło, ale niewiele ono przyniosło.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak powiedział nam Piotr Poznański, zastępca prezydenta miasta, deweloper wciąż nie określił się jednoznacznie w sprawie budowy galerii. - Będziemy musieli wrócić do rozmów
- mówił zastępca.
Przypomnijmy, obiekt miał być gotowy w połowie tego roku, ale termin już dawno nie jest aktualny. Po pierwsze prace opóźnił brak porozumienia wcześniejszych władz miasta i powiatu w sprawie wydania decyzji zezwalającej na budowę drogi wokół budynku. Kiedy decyzja była gotowa, uchylił ją wojewoda. Po drugie sam deweloper wysyłał niejasne komunikaty, które mogły sugerować, że nie jest już zainteresowany budową.
Obecne władze miasta przygotowują nowy projekt drogi wokół galerii i zamierzają ubiegać się o nowe zezwolenie starosty na jej budowę. Gdy tylko dokument będzie gotowy, zostanie przestawiony inwestorowi. Od niego będzie zależało, co dalej z inwestycją.
1. Dodane przez ehh, w dniu - 20-01-2015 10:39 00 a na Piłsudskiego już fundamenty leją ...
2. Dodane przez OooO, w dniu - 20-01-2015 10:42 00 haha , teraz błagają inwestora by zechciał postawić galerie , chodź ten wie że to nieopłacalne , zwłaszcza że pod Głogowem ruszyła budowa galerii . . .
3. Dodane przez . . ., w dniu - 20-01-2015 10:45 00 ALE JAJA MIASTO BŁAGA INWESTORA O GALERIE . . .
4. Dodane przez kgggj, w dniu - 20-01-2015 10:46 00 gdyby inwestor chciał to już w tamtym roku ruszyła by budowa . . .
5. Dodane przez hgfhjnfkh, w dniu - 20-01-2015 10:53 00 już wcześniej inwestor nie zamierzał budowa galerii w Głogowie a jeśli pod Głogowem ruszyła budowa innej galerii to tym bardziej ta niepowstanie . . .
6. Dodane przez kjdopajsfakl, w dniu - 20-01-2015 10:57 00 w niedalekim Lubinie galeria jest już prawie 6 lat , i dwie inne . . .
7. Dodane przez nklnbkb.k, w dniu - 20-01-2015 11:08 00 i tak Głogów , zostanie bez perspektyw na przyszłość
8. Dodane przez jkhajlk, w dniu - 20-01-2015 11:09 00 miasto musi prosić o galerie a we wsi po Głogowem galeria się buduje . . .
9. Dodane przez :D, w dniu - 20-01-2015 11:16 00 haha :D ale się ubawiłem :D
reklama
10. Dodane przez fksflskf, w dniu - 20-01-2015 11:16 00 ale jaja . . .
11. Dodane przez jskdjkbds, w dniu - 20-01-2015 11:17 00 to są jakieś kpiny . . .
12. Dodane przez mac, w dniu - 20-01-2015 11:46 00 Moim zdaniem jest to żenada i farsa,więc żeby to skończyć należałoby pogonić tego inwestora i poszukać innej formy rozwiązania problemu
13. Dodane przez dab, w dniu - 20-01-2015 11:49 00 Ale po co? Na Koperniku stawiają już fundamenty, z końcem roku galeria będzie gotowa. Inwestor Galerii Marcredo chyba tylko czeka żeby sprzedać działkę, ładna sumka wpadnie.
14. Dodane przez dariusz, w dniu - 20-01-2015 11:53 00 BRAWO nowa władza jednak moze coś załatwić wiedziałem oddając głos w wyborach
15. Dodane przez De, w dniu - 20-01-2015 12:22 00 Typowa logika wydawania publicznych pieniędzy. Władze miasta przygotują projekt za nasze pieniądze potem przedstawią inwestorowi i on podejmie decyzje co dalej... Nie prościej ustalić NAJPIERW z inwestorem czy jest zainteresowany i jakie ma wymagania dot. projektu dróg wokół galerii i potem przestąpić do tworzenia nowego projektu? A nie wywalić publiczne pieniądze na coś co może okazać się bezużyteczne? HALO? to są nasze pieniądze, z naszych podatków, nie pozwólmy okradać się na każdym kroku!
16. Dodane przez biko, w dniu - 20-01-2015 13:00 00 a dlaczego jest ktoś zdziwiony. Jedna galeria wystarczy, jeden salon samochodowy też wystarczy - trzeba sobie jasno powiedzieć taka jest siła nabywcza głogowian. Starówka prawie cała do wynajęcia. Trzeba sobie jasno powiedzieć Głogów za chwilę będzie miała rangę Przemkowa, Bytomia Odrzańskiego itp. Głogów przespał swoje lata 90-te i tego już się nie nadgoni.
17. Dodane przez tam, w dniu - 20-01-2015 13:14 00 Jedna "blaszanka" przy Ratuszu, druga przy Starostwie - gratulacje
18. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 20-01-2015 13:29 00 do kom. 2, 5 i 8 mieszkam na ul. Oriona i nie czuję żebym mieszkała pod Głogowem lub na wsi
19. Dodane przez płoty, w dniu - 20-01-2015 13:59 00 I znowu blacha, nie nauczył sie poprzedni prezio że bez jasnych planów co do terenu nie sprzedaje się działki? Blachy i plany. Współczuję Rokaszewiczowi, że sie z tym musi szarpać, bo i tak chyba nic nie wskóra.
20. Dodane przez Sfasd, w dniu - 20-01-2015 14:05 00 i tak galerii w samym Głogowie nie będzie . . .
21. Dodane przez GG, w dniu - 20-01-2015 14:18 00 problem z galerią a w nie dalekim Lubinie są 3 galerie cuprum arena , indomo i srebra promenada , a te pseudo galerie Głogowskie Galeria Głogów czy Galeria Dworcowa to jakaś kpina że to się galerią nazywa . . .
22. Dodane przez re 18, w dniu - 20-01-2015 14:34 00 re18 kobieto teren za krajową 12 czyli za za ulicą Piłsudzkiego , jest już teren gminy wiejskiej , czyli wieś . . . więc galeria która powstaje jest na terenie wiejskim
23. Dodane przez fhffhfhj, w dniu - 20-01-2015 14:39 00 w Lubinie maja galerie już od 6ciu lat . . . a w Głogowie nadal , nic . . . taki to zacofany Głogów
24. Dodane przez Kto pod kim dołki kopie, w dniu - 20-01-2015 14:55 00 Mam wrażenie, że jako starosta Rafael robił wszystko, żeby galeria w centrum nie powstała a teraz będzie się tłumaczył i opowiadał pierd.ły jak bardzo się stara-żenujące.
25. Dodane przez sds, w dniu - 20-01-2015 15:03 00 Głogów , jest opóźniony w rozwoju o kilka lat w prównaniu do Lubina i Legnicy . . .
26. Dodane przez gege, w dniu - 20-01-2015 15:27 00 prawicowcy i poprzedni prezydent blokowali budowę galerii już od końca lat dziewięćdziesiątych, kiedy uniemożliwili budowę POLIMENI kładąc kłody pod nogi prezydentowi Rybce. W kńcu pewnie dopięli swego. Galerie będą ale nie w centrum a na terenie gminy wiejskiej.
27. Dodane przez rysiu, w dniu - 20-01-2015 16:05 00 Najpierw rafalala blokował budowę galerii opieszale wydając pozwolenia i decyzje będąc starostą a teraz całkowicie zerwie umowę z wykonawcą. Wychodzi pewnie z założenia że po co firmy mają płacić do kasy miejskiej podatki jak mogą płacić gminie wiejskiej. Tragedia.
28. Dodane przez rezerwista JW 1527, w dniu - 20-01-2015 16:09 00 szkoda powycinanych drzew ktore tam rosly.
29. Dodane przez hejo, w dniu - 20-01-2015 16:11 00 PINOKIO NIE KŁAM BO DO DRZWI OD WŁASNEGO GABINETU SIĘ NIE ZMIEŚCISZ
30. Dodane przez porter, w dniu - 20-01-2015 16:29 00 do 24. Byc moze ktoregos dnia mie olsni i tez bede mial takie same wrazenie.I jezeli tak sie stanie i zapadnie nieowracalnie decyzja o zaprzestaniu pieprzenia o galerii to moim zdaniem bedzie znaczylo,ze Glogow jako miasto ze swoimii wlodarzami wraca do normalnosci.Pomysl aby zlokalizowac galerie w miejscu zaznaczonym okazalyym plotem jest pomyslem ktory klasyfikuje sie w tym samym szeregu co oslawiona stacja Rynek i prusko-glogowski blok koszarowy.Chcialbym za swego zywota poznac kulisy tych inwestycji jak i zamierzenia pod tytulem Galeria. To ostatnie to az sie prosi o zlecenie dla instytucji ktore z nadania konstytucyjnego powinno chronic interesy Panstwa.
31. Dodane przez re 24, w dniu - 20-01-2015 16:42 00 re 24 galeria i tak niepowstanie w samym Głogowie już większe szanse są na taką inwestycje na terenie gminy wiejskiej , czyli na wsi . . .
32. Dodane przez fsgsd, w dniu - 20-01-2015 16:44 00 najszybciej jeśli jaką klwiek galerie otworzą to w 2016 a nie w tym roku , niech nikt się nie łudzi w Jeleniej Górze budują dwie galerie już od pół roku i otwarte zostaną pod koniec tego . . .
33. Dodane przez gdsgghr, w dniu - 20-01-2015 16:49 00 Parodia , inne miasta mają galerie od lat a Głogów nadal bez . . .
34. Dodane przez g, w dniu - 20-01-2015 16:49 00 żądnych galerii w centrum, przecież Głogów będzie zakorkowany!!!!! Jak już coś tam budować to tylko mieszania.
35. Dodane przez lswjffswosw, w dniu - 20-01-2015 16:50 00 Lubin liczniejszy om kilka tysięcy mieszkańców więcej niż Głogów ma galerie od 6ciu lat a tu nadal nic . . .
36. Dodane przez DW, w dniu - 20-01-2015 18:00 00 A może inwestor obawia się, że instytucja utrudniająca wykonanie drogi od strony ulicy Sikorskiego będzie chciała wpływać na działalność i zakres galerii. Szczególnie w dni świąteczne.
37. Dodane przez re34, w dniu - 20-01-2015 18:41 00 ja ci dam mieszkania...nie po to miasto sprzedawało tanio grunt by inwestor postawił teraz tam bloki swoją drogą to ,że inwestor miał taki zamysł by wydymać miasto i zrobić mieszkaniówkę słyszałem już 3 lata temu....
38. Dodane przez xxx, w dniu - 20-01-2015 19:01 00 lepiej niech zakład pracy wybuduja taki jak w lesznie jest eurocomfort .
39. Dodane przez wolny najmita, w dniu - 20-01-2015 19:05 00 Głogów, aby się rozwijał winien wchłonąć całą gminę wiejską plus co najmniej Słone,Kamione, Nielubię z zachodu oraz Jaczów od Południa. Wtedy można by coś pomyśleć o rozwoju. Wtedy i galerie będą na terenie miejskim a i liczba mieszkańców się zwiększy wraz podatkami. Ale obecny Prezydent nie zrealizuje tego pomysłu, gdyż za dużo jest powiązań biznesowo - rodzinno-towarzyskich. Uważam że takie powiększenie jak w Zielonej Górze jest nam potrzebne i niezbędne by miasto jakoś nadążało za innymi.
40. Dodane przez hini, w dniu - 20-01-2015 19:25 00 Ratuszowi to się nadają do zamiatania ulic a nie do rządzenia miastem. Kabaret z galeriami trwa już dobre 3-4lata i ciągle to samo.
41. Dodane przez zico, w dniu - 20-01-2015 19:28 00 Kłamczuszkowi bardziej zależy na pompowaniu pieniędzy w gminę wiejską niż na płacących podatki dla miasta, dlatego powstanie tylko galeria na peryferiach miasta.
42. Dodane przez ratuszowa, w dniu - 20-01-2015 19:38 00 To co się dzieje ostatnio w Ratuszu to jakiś kabaret. Najpierw priorytetują temat galerii w mieście, później mówią że jednak wstrzymujemy nad tym prace, potem jak się już nie udało odwołać spotkania z inwestorem to znowu temat pierwszoplanowy, a po spotkaniu mówią że jednak odpuszczamy. Karuzela na całego, a u szefa drzwi się nie zamykają i doradców coraz więcej. Niech Szef sam zacznie myśleć i decydoeać bo z takim bałaganem organizacyjnym nie da się dłużej wytrzymać.
43. Dodane przez Milena, w dniu - 20-01-2015 22:37 00 Do 22 Co z tego, że jest to teren gminy wiejskiej? Nie jest to wieś, chyba, że się tam wychowałeś/łaś, chociaż byłoby to trudne w szczerym polu bez dachu nad głową. To jak wiadomo są tereny niezamieszkałe jedynie podlegające pod gminę wiejską, ale wystarczyłoby podpisać kilka dokumentów i mogłyby należeć do gminy miejskiej. Nie zapominaj, że Głogów jest na prawach grodzkich.
A co do galerii to chyba lepiej żeby znajdowała się na obrzeżach, po co korkować miasto. Jeśli ktoś będzie chciał pójść to i tak tam pójdzie. Szkoda tylko, że miasto doczekało się kolejnego blaszanego płotu...
44. Dodane przez . . ., w dniu - 21-01-2015 00:13 00 porażka . . .
reklama
45. Dodane przez csdvgbd, w dniu - 21-01-2015 10:40 00 i tak na wiosce nic się niezmienni . . .
46. Dodane przez k., w dniu - 21-01-2015 11:18 00 Jestem za włączeniem "fikcyjnych" terenów wiejskich gdzie są usytuowane hipermarkety tuż za granicami administracyjnymi miasta! Te sklepy generują obrót dzięki mieszkańcom miasta a podatki płacą tam gdzie taniej czyli do gminy wiejskiej! Jest to wyzysk lub pasożytnictwo jak kto woli.
Serby, Ruszowice, Jaczów (Północna część) powinny już od kilku lat być miastem! Skoro tam jest miasto nie nie okłamujmy się ,że tam jest wieś!
Zamiast Słone i Kamionę proponowałbym Grodziec mały, tuż za mostem. Miasto ma bardzo niesymetryczny kształt a tereny północne (za odrą) za bardziej atrakcyjne dla urbanizacji niż tereny za zachód (tam jest Huta). Skoro obwodnica ma przebiegać po zachodniej stronie miasta powinno się urbanizować północą część.
Automatycznie zwiększy się liczba mieszkańców, wpływy z podatków, postrzeganie Głogowa będzie inne na poziomie województw , łatwiej będzie o pieniądze na większe projekty infrastrukturalne.
Mnie bardzo irytuje logika gdzie po jednej stronie ulicy jestem w mieście a po drugiej na wsi np. Ul. Piłsudskiego lub Legnicka!!!
Miasto nie musi kończyć się na Odrze! To właśnie rzeka ogranicza rozwój miasta od północy, to tylko rzeka mamy XXI wiek ,technologia budowy mostów nie jest nauką kosmiczną!
Fundusze UE na normalizację nadbrzeża odry, przebudowy koryta rzeki i nowa przeprawa mostowa w celu zurbanizowanie terenu obecnie WYKLUCZONEGO. Takie projekty widziałem realizowane w Irlandii, ponad 70% wsparcia UE...co więcej dla miejscowości liczących kilka tysięcy mieszkańców byle tylko skrócić mieszkańcom dojazd do domu o 2km!!!
Panie prezydencie nie ma Pan nic do stracenia, w tej strategii jest metoda.
47. Dodane przez He he, w dniu - 21-01-2015 13:24 00 To że Głogów zyska po włączeniu bogatych gmin wiejskich do miasta jest oczywiste,tylko dlaczego mieszkańcy tych gmin mieliby rezygnować ze swojego jakiegoś tam bogactwa na rzecz Głogowa,typowo komunistyczne myślenie żadnej współpracy zabrać i tyle ,to właśnie dlatego Głogów przestał się rozwijać i powoli zamienia się w skansen.Zaoferujcie coś gminą wiejskim to może się przyłączą bo przyłączenie gminy wiejskiej do miejskiej oznacza de facto jej likwidację a więc pozbycie się własnych dochodów i podniesienia podatków,co z tego że miasto zyska skoro oni stracą to połączenia gmin potrzeba zgody obu stron anie tylko chęć zysku miasta to Krym że można sobie przyjść i coś wziąć bo taki mamy interes.
48. Dodane przez fjlds, w dniu - 21-01-2015 13:43 00 Co na to pan Rokaszewicz - Prezydent Głogowa. Tak krytykował swojego poprzednika a tu widzę, że dopiero się dla niego schody zaczynają. A co będzie dalej? Może ta pani od fikołków co pomoże. Sami fachowcy. Tragedia. Miała być galeria a tu nici z tego............ A tak krytykowali poprzednich Prezydentów !!!!! Gdzie teraz elektorat Pana Prezydenta. Wody w usta nabrali, czy co ??????
49. Dodane przez DW, w dniu - 21-01-2015 14:24 00 Panie "k"gdyby był pan prezydentem wiedział by, że zmiana granic gminy miejskiej wymagał zgody nie tylko włodarzy gminy wiejskiej. A jako przedsiębiorca pozbyłby się pan wpływów do własnej kasy.
50. Dodane przez brygada RR do dzieła, w dniu - 21-01-2015 15:00 00 Dlaczego sklepy sieciowe, które generują największe zyski dzięki mieszkańcom Głogowa, płacą b.małe podatki i to w dodatku do gminy wiejskiej. Niech płacą do gminnej kasy. Czy nowy prezydent coś w końcu zrobi w tym temacie, czy będzie dalej udawał że wszystko jest OK?
51. Dodane przez zbych, w dniu - 21-01-2015 15:06 00 Następna sieć handlowa będzie płacić ogromne pieniądze do gminy wiejskiej, a miasto dalej będzie tracić mnóstwo pieniędzy przez niechęć rafalali do galerii w mieście. Tylko pogrstulować nowej władzy ratuszowej.
52. Dodane przez kopi, w dniu - 21-01-2015 15:09 00 Rafael kompletnie nie ma koncepcji na galerie w mieście. Zbychu i Rychu podpowiadają mu co ma robić a on chce myśleć samodzielnie.
53. Dodane przez wiadomo, w dniu - 21-01-2015 15:14 00 Ciekawe czy Kłamczuszek dzieli się wypłatą z tatusiem i wujciem?
54. Dodane przez k., w dniu - 21-01-2015 15:31 00 Re, 47:
To skoro gmina wiejska jest taka bogata to odgrodźmy się płotem 5m wysokości i niech mieszkańcy gminy wiejskiej jeżdżą do Lubina do szpitala, na zakupy, do szkoły, do banku, do przedszkola, do lekarza, na pocztę, do sklepu (i tak każdy jeździ ..itp ??? Zgadzasz się?
Masz rację twierdząc ,że mieszkańcy gminy wiejskiej powinni dostać coś w zamian..lecz czy wzrost wartości gruntów i nieruchomości nie jest wystarczający? Popatrz na problem z szerszej perspektywy ..ile gmina wiejska daje od siebie a ile korzysta dla lokalnego społeczeństwa np. wymienione wyżej usługi!
Czy zaprzeczysz ,że tereny pod hipermarkety to jednak już miasto oraz ,że jest to jednak żerowanie na gminie miejskiej? Przecież gdyby nie bezpośrednie sąsiedztwo gminy miejskiej to ŻADEN INWESTOR NIE CHCIAŁBY TAM BUDOWAĆ NICZEGO!!!
55. Dodane przez k., w dniu - 21-01-2015 15:40 00 re 49: To właśnie rola prezydenta by przekonać mieszkańców tych wsi pod-głogowskich by zgodzili się być włączeni do miasta.
Skoro gmina wiejska wygrywa przez niskie podatki od nieruchomości proszę obniżyć je w mieście do poziomu tych z gminy wiejskiej lub przekonać mieszkańców gmin wiejskich ,że wraz z urbanizacją tych terenów będzie większy popyt na tereny pod budownictwo jednorodzinne! Grunty "rolników" staną się działkami budowlanymi a nie rolnymi - czyż to nie jest KORZYŚĆ DLA MIESZKAŃCÓW GMINY WIEJSKIEJ!
56. Dodane przez vdbdf, w dniu - 21-01-2015 16:28 00 Głogów daje się (...). . . W Lubinie czy Legnicy , wszystkie sklepy , centra handlowe i galerie są w granicach miast , tylko w Głogowie wszystko po za . . .
57. Dodane przez kfsfakln;fkl, w dniu - 21-01-2015 16:33 00 na zakupy to akurat z Głogowa jeżdżą na wsi wokół miasta lub do innych miast , najczęściej do Lubina ale i często też do Legnicy , Zielonej Góry i Leszna . . .
58. Dodane przez ;lfgsgd, w dniu - 21-01-2015 16:37 00 Głogów może w 2020 będzie miał galerie . . . Pewnie władze pod koniec kadencji ruszą temat by wygrać wybory . . .
59. Dodane przez hgkchcfhj, w dniu - 21-01-2015 16:41 00 w niedalekim Lubinie są 3 galerie z windami i schodami ruchomymi , to w Głogowianie nawet takich nowoczesnych rozwiązań nie ma . . . już nie mówiąc o parkingu piętrowym . . . Obwodnica też marzenie z ciętej Głogowskiej Głowy
60. Dodane przez bal nad bale, w dniu - 21-01-2015 16:43 00 Nie mogę wyjść z podziwu nad logiką wielu postów. Jak można mieć pretensje do psa, że szczeka? Kupcie sobie żółwia, nie mruczy, nie szczeka i szybko nie biega. Granica gdzieś musi być pomiędzy wsią a miastem. Jest w tej chwili wzdłuż Piłsudskiego i Orzechowej itd. Gdyby ją przesunąć o kilkaset metrów to następny ślimak będzie się ślimaczył, że mogłaby być jeszcze dalej. Przez ostatnich osiem lat mieszkańcy Głogowa wybrali sobie nieudacznika a pretensje mają do wójta gminy wiejskiej i do jej mieszkańców, ze byli mądrzejsi od nich. W łeb się puknęli dopiero po ośmiu latach a durni nadal. 48 i 52 post to szczyty chamstwa, obłudy i zakłamania. Osiem lat Zubowski nie zrobił nic by powstała galeria a jak już coś zrobił to mimo pouczeń ze starostwa i tak zrobił źle czego skutek mamy dziś, na wsi powstaje galeria a w centrum miasta kolejny blaszany płot. Czy naprawdę Rokaszewicz musi po Wielkim Budowniczym Blaszanych Płotów sprzątać? Chciałbym zobaczyć minę "fjlds" jak ta "pani od fikołków" wytnie mu numer i zrobi więcej w cztery lata niż Zubowski w osiem.
61. Dodane przez rostack, w dniu - 21-01-2015 18:44 00 do 60.Nie pukneli sie.Jak byli glupi,tak sa nadal.Roznica dajaca mandat Rokaszewiczowi niewielka.Przy frekwencjijaka byla to prawie cale miasto powinno sie puknac.Nie zanosi sie aby tak sie wprzyszlosci stalo.Swoja szanse miasto przegralo w 2004 roku,za rzadow wcale nie mniejszego nieudacznika jaki jest Rybka. Polimeni wyrobilo na rynku inwestorow marketowych opinie,aby to miasto omijac,co pozniej bylo widac.Uzbrojony teren miedzy cmentarzem a ul.Pilsudckiego nie budzi zainteresowania/MPZP aktulny od 2000 roku/.
62. Dodane przez gdwgsed, w dniu - 21-01-2015 19:00 00 Galerie zapewne otworzą w 2020 , bo pod koniec kadencji rozpoczną budowę by wygrać wybory . . .
63. Dodane przez DW, w dniu - 21-01-2015 19:04 00 Zapytajmy w starostwie byłego wójta jak On to zrobił, że tak chętnie powstawały galerie i supermarkety? Czy tylko obniżył podatki. Nie uważam, że była to niska cena gruntów, ale też ich powierzchnia. Wszędzie na cywilizowanym świecie handel skupia się w centrum miasta. Buduje wielopiętrowe budynki z podziemnymi parkingami by przyciągnąć klientów.
64. Dodane przez sfdadgwg, w dniu - 21-01-2015 19:11 00 I tak jeszcze lata będzie jeździło do Lubina do galerii na zakupy , kina , basen , na hale na imprezy
65. Dodane przez fsknl, w dniu - 21-01-2015 19:15 00 Głogów robi się prowincją . . .
66. Dodane przez sdfafawefwa, w dniu - 21-01-2015 19:25 00 56,57,58,59 jesteś dyslektykiem? Jeśli uważasz ,że nam mieszkańcom Głogowa najbardziej brakuje schodów ruchomych to jesteś po prostu wieśniakiem, w d**** byłeś i G***** widziałeś!
P.S Galeria handlowa już się buduje w Głogowie, podjedź na ulicę Piłsudskiego (obok Tesco) to zobaczysz na własne oczy.
Jeśli chcesz opluwać to wysil się chociaż na rzeczowe argumenty! Napisz co lub kto zawinił,że galeria Marcredo nie powstaje, dlaczego inwestor się wycofał?
67. Dodane przez zrabarg, w dniu - 21-01-2015 19:50 00 Pacanów i Wąchock przy Głogowie to pikuś.
68. Dodane przez re66, w dniu - 21-01-2015 20:48 00 re.66 od kiedy to w Głogowie jest tesco , carfur ,castoram ? wszystkie te sklepy leżą na wsiach wokół miasta . . . i galeria też powstaje na teranie gminy wiejskiej a nie miejskiej . . .
69. Dodane przez re47, w dniu - 21-01-2015 20:49 00 re47 ale beka :D
70. Dodane przez jkgm,ngvbmn, w dniu - 22-01-2015 10:03 00 Właśnie w samym Głogowie , największym sklepem jest biedronka . . . a na wsiach wokół miasta są duże sklepy a i galeria będzie na wsi a nie w mieście . . .
71. Dodane przez rr, w dniu - 23-01-2015 11:27 00 połączyć gminę wiejską z miejską mniej pieniędzy na wypłaty
72. Dodane przez Bramka samobójcza, w dniu - 23-01-2015 17:44 00 Nareszcie grafik-propagandzista przyznał, że jego prezydent jest od komunistów.
73. Dodane przez zrabarg, w dniu - 24-01-2015 00:11 00 Zanim strzelisz komuś bramkę to dobrze popatrz która jest twoja.
74. Dodane przez eddy, w dniu - 24-01-2015 08:40 00 glogow miasto bez galerii-buduje się niby cos pod glogowem ale ja tam się nie pojawie wole do lubina jechać
75. Dodane przez ropa, w dniu - 24-01-2015 11:18 00 ad74: Możesz sobie nawet pojechać do Bydgoszczy i tam kupować, masz takie prawo i możesz z niego korzystać
76. Dodane przez Re: 73, w dniu - 24-01-2015 15:00 00 Bardzo udana grafika Panie Grafiku-Grabarzu ale nie trzeba było aż tak bardzo o sobie autoironicznie, i jeszcze jedno, ten trik z lustrzanym odbiciem imienia to suchar, nie mówiąc już o samym imieniu. Pozdrawiam
77. Dodane przez zrabarg, w dniu - 24-01-2015 18:54 00 Jak odpowiesz to będę zaskoczony. Nawiasem pisząc, długo kombinowałeś z ty "lustrzanym odbiciem".
78. Dodane przez Re: 77, w dniu - 24-01-2015 20:35 00 Słabo, musisz się bardziej postarać, bo Ci Rafael po premii pojedzie. Sugeruję odejście od linii geriatrycznej,... no wiesz jakiś element ludowy, wiosenny może pocztówka z Korei Północnej albo z Kuby i/lub Wenezueli. Pozdrawiam
79. Dodane przez zrabarg, w dniu - 25-01-2015 02:09 00 Gówniarzeria nie szanuje przeszłości i stworzyła Patriotyczny Głogów. Zsyłkę nam car robił to i przyzwyczajeni jesteśmy, teraz choć klimat lepszy dla staruchów. Gieńka ze sobą nie bierzemy, niech młodzik komuszy dalej zasiada za karę w radzie u zubczyków.
reklama
80. Dodane przez do 70 i 71, w dniu - 25-01-2015 09:10 00 No, jakby polaczyc gmine wieską z miejską - byłaby kupa oszczędności. Miliony. A i galerię mielibyśmy wtedy w mieście
81. Dodane przez Antek, w dniu - 25-01-2015 10:22 00 ANI mostu ani galerii nie będzie w Głogowie.WSTYD>
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.