Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Listopada 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Grzegorz, Jakub,
Rufin, Zdzisław
Do końca roku 33 dni.
Start arrow Głogów arrow Uczniowie stoją murem za nauczycielem

Już ponad 260 podpisów pod petycją

Uczniowie stoją murem za nauczycielem

14.09.2018. Radio Elka, Leszek Wspaniały

Komisja dyscyplinarna kuratorium oświaty, policja oraz prokuratura wyjaśniają okoliczności i przebieg zdarzeń na lekcji w Zespole Szkół Samochodowych i Budowlanych. Przypomnijmy, we wtorek jeden z nauczycieli spoliczkował ucznia i przeklinał na lekcji. Uczniowie, z którymi rozmawialiśmy twierdzą, że nauczyciel został sprowokowany i zaczęli zbiórkę podpisów w jego obronie. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Sprawa ujrzała światło dzienne, gdy młodzież z tej klasy opublikowała film w Internecie. - Od środy wyjaśniamy całą sytuacje. Nauczyciel został zawieszony w pełnieniu obowiązków. Wysłaliśmy wniosek do rzecznika dyscyplinarnego przy wojewodzie dolnośląskim. Całą sprawę zgłosiliśmy do prokuratury. W szkole nigdy nie było sygnałów czy skarg na któregokolwiek z nauczycieli. Nie było kar dyscyplinarnych.
Jesteśmy dobrą i bezpieczną szkołą. Do takich zdarzeń jak to nagrane na filmie w naszej szkole nie dochodzi. Traktujemy to jako incydent i zdarzenie jednorazowe. Wiemy, że stało się źle. Mamy tego świadomość. Trzeba teraz ponieść konsekwencje i poczekać na wyjaśnienie sprawy. Dodam, że jest to nauczyciel bardzo lubiany przez młodzież. Również sam poszkodowany uczeń oraz jego rodzice nie wnieśli do szkoły żadnej skargi
- mówi Sylwia Chodor, dyrektor ZSSiB.

Uczniowie i absolwenci stanęli w obronie nauczyciela i zbierają podpisy pod petycją. W formie papierowej już dziś tych podpisów jest ponad 260, a głosy poparcia dla pedagoga zbierane są również w Internecie. - Znamy pana Janka już dobre cztery lata i złego słowa nie można o nim powiedzieć. Uczynny, miły, zawsze pomocny. Organizował wycieczki dla uczniów. My podejrzewamy, że wcześniej nauczyciel był prowokowany. Te kilkanaście sekund filmu to nie jest całość. Nagranie miało ponoć około 50 sekund, ale nie ma filmie tego, co działo się przed całym zajściem - mówi jedna z uczennic. - Pod naszą petycją w obronie pana Janka podpisują się nie tylko obecni uczniowie, ale i absolwenci. Pan Janek jest miłą osobą i ma super podejście do ucznia. To nie jest człowiek, który zrobiłby komuś krzywdę - dodaje jej koleżanka z czwartej klasy.

- W mojej ocenie pan Janek jest bardzo dobrym nauczycielem. Miły i pomocny w każdej sytuacji. Byłem z nim i innymi uczniami na praktyce w Niemczech i pokazał się tam z bardzo dobrej strony. Zarówno jako nauczyciel, jak i pedagog. Wiemy, że postąpił źle uderzając ucznia, ale wiemy też co tam się działo. Ta klasa przekroczyła wszelkie granice - zakończył Jakub Szyksznian, uczeń ZSSiB.

 
Komentarze (124)
1. Dodane przez BB, w dniu - 14-09-2018 10:54
Po prostu jakby powiedziała pani prokurator Kołodziej pan "profesor""okazał niezadowolenie" .To może uczeń Jakub napisze co takiego się wydarzyło , że "klasa przekroczyła wszelkie granice". A pan Janek powinien pamiętać , że nerwy trzeba trzymać na wodzy jak pracuje się z młodzieżą
2. Dodane przez Olaf, w dniu - 14-09-2018 10:55
Tyle lat pracy z rozpieszczonymi (...) to nie ma się co dziwic że nie wytrzymał. Ciekaw jestem czy nauczyciele maja w trakcie kariery jakąś pomoc i szkolenia jak sobie radzić w takich i podobnych przypadkach.
3. Dodane przez UE, w dniu - 14-09-2018 10:58
Sezon ogorkowy dobiega konca,co nie znaczy,ze media sa najedzony.One musza miec zarlo,czyli pasze.Przerobia kazda bzdure w giga wydarzenie.Tak jest i w tym przypadku.Zaskoczony bylem,gdy wczoraj na kanale Supestacji,o szkolnym incydencie opowiadal Kuba Watly,ktorego cenie za blyskotliwa inteligencje.Dzisiejsza mlodziez uwazam za ofiary stanu wojennego.To ich rodzice ulegli najwiekszej demoralizacji moralnej jakiej doznala spolecznosc Polski w ostatnim stuleciu.Rachunek jaki im wystawiono czeka do zaplaty za trzydziesci,czterdziesci lat.To sa rany ktore sie tak szybko nie zablizniaja.
4. Dodane przez JA, w dniu - 14-09-2018 10:59
1. Wszystko się zgadza, tylko nie nazywaj tej dziczy młodzieżą. Młodzieży to może w klasie jest dwóch na dziesięciu.
5. Dodane przez 10LATMAMRA, w dniu - 14-09-2018 11:03
NIKT NIE DAŁ MU PRAWA DO BICIA DZIECI !!!!!!!!!!!!!!!!
6. Dodane przez etatowy, w dniu - 14-09-2018 11:05
Widocznie za długo uczy i coś psycha siada , albo się jest nauczycielem albo sie kilka srok za ogon trzyma i takie psychiczne zachowanie !
7. Dodane przez ZAKAZ, w dniu - 14-09-2018 11:06
JAKA WŁADZA TACY NAUCZYCIELE !
8. Dodane przez Ur@s, w dniu - 14-09-2018 11:17
Hmmm, "uciekał" z uczniami, czy tylko im organizował?
9. Dodane przez Rob, w dniu - 14-09-2018 11:21
To człowiek,który mnie uczył.Wychował kilka pokoleń. W czasach kiedy chodziłem do szkoły nikt złego słowa na Pana Jana nie powiedział.
10. Dodane przez Rrr, w dniu - 14-09-2018 11:35
Dyrekcja szkoły do ukarania i pan dutkowiak. To ich wina. Nauczyciele nie mają poparcia.
11. Dodane przez Ed., w dniu - 14-09-2018 11:41
Może miał czekać, aż mu założą kosz na głowę, nie popieram przemocy,ale są granice wytrzymałości. "Obyś cudze dzieci uczył."
12. Dodane przez ....DO 7, w dniu - 14-09-2018 11:42
A co Ty chcesz od Rokaszewicza?? przecież On tutaj włodarzy.
13. Dodane przez japan, w dniu - 14-09-2018 11:48
Do 7 kom ty już polityki do tego nie mieszaj ja bym zrobił to samo z liścia, a tu afera uderzył ucznia za darmo na pewno nie dostał kiedyś ciągali za uszy aż krew ciekła , linijką po łapie i afery nie było
reklama
14. Dodane przez as, w dniu - 14-09-2018 11:54
ojciec tego ucznia powinien zlać nauczyciela za syna,nauczycie;jak chce się wyżyć to na sparingi na LEGION to mu małolaci mordę obiją
15. Dodane przez 33latek, w dniu - 14-09-2018 11:56
zajmuje miejsce pracy. MAM NADZIEJĘ ŻE ZOSTANIESZ DYSCYPLINARNIE ZWOLNIONY! A I JESZCZE RODZICE MAŁOLATA NIECH CI WYTOCZĄ PROCES. Dla mnie uderzenie dziecka, czy ucznia to zwykłe przestępstwo. Też chodziłem do szkoły, też były niektórzy zachowywali się jak ostatnie bydło. I nikt nie myślał, żeby ucznia uderzyć (chyba, że już w obronie własnej), wystarczyło wezwać starych, policję, albo postawić kilka pał do dziennika. Swoją drogą to była rzeczywistość przełomu XX i XXI wieku, więc młodzież była popegerowska. A dzisiejsza młodzież jednak jest bardziej kulturalna i lepiej wychowana. życzę ci jak najgorzej
16. Dodane przez Paweł, w dniu - 14-09-2018 12:04
Patrząc na ten krótki filmik jestem pewien, że taki sposób tłumaczenia uczniom jak czegoś nie rozumieją, tzn. uderzenie "z liścia" i przekleństwa ,świadczą, że robił to skutecznie już wcześniej. Znalazłoby się pewnie wielu uczniów, którzy już tak oberwali. Kulturalny nauczyciel NIGDY by się tak nie zachował.
17. Dodane przez Maras, w dniu - 14-09-2018 12:08
jestem absolewentem tej szkoły i z panem Jankiem lekcje miałem złoty człowiek tylko ze kiedys ludzie mieli szacunek do staryszch a nie te niedorozwoje dzisiejsze.Trzymaj sie JANEK
18. Dodane przez pytanko, w dniu - 14-09-2018 12:12
On jest z tej gazety, która najbardziej szuje Polaków? która prawie cały czas kłamie? to ten nauczyciel, co podobnie zachowywał się w hutniku?
19. Dodane przez 50,- zł, w dniu - 14-09-2018 12:13
Pan prof. powinien powiedzieć tak: nikogo nie uderzyłem, lecz jedynie powziąłem bezwiedny gest, który z pozoru zdawał się być identyczny z insynuowanym zamiarem. Po drugie - brak logicznych i dających się udowodnić okoliczności sprzyjających takowemu zachowaniu. Po trzecie - jestem osobą spokojną, nieskłonną do ponoszenia ryzyka. Do tego dochodzi roztargnienie wysokiego stopnia i przepracowanie wywołane nawałem obowiązków służbowych. Był już taki jeden, co 50,- zł skradł i głos mu z głowy nie spadł. Ponadto nauczyciel jest osobą o prawidłowo ukształtowanej, zrównoważonej osobowości, jest osobą społecznie odpowiedzialną, nieskłonną do naruszania prawa i standardów społecznych oraz liczącą się z opinią otoczenia i przejawia tendencje do unikania sytuacji ryzykownych.
20. Dodane przez Zet, w dniu - 14-09-2018 12:15
Jak to mówiła jedna pani z sejmu - Nie popieram ale rozumiem (nauczyciela).
21. Dodane przez OBB, w dniu - 14-09-2018 12:16
Bić nie wolno. Jeżeli są osoby, które nie chcą się uczyć - nie muszą. I nie można dopuścić do sytuacji, kiedy "pseudo uczniowie" odbierają takie możliwości innym i rozwalają lekcje nauczycielom. Dyrekcja szkoły ma bardzo trudne zadanie. Sposób podejścia Dyrekcji do zdarzenia jest ważny- może to być precedens w skali kraju. Trzymam kciuki.
22. Dodane przez Jolka, w dniu - 14-09-2018 12:20
A co stalo sie zanim uderzyl ucznia???
23. Dodane przez dlu, w dniu - 14-09-2018 12:22
I ja też się podpisuję za przywróceniem nauczyciela. Wyście w tej szkole chyba zwariowali!!! Bardzo dobrze zrobił- i to za mało. Kiedyś nikt nie narzekał, że dostał w łeb od nauczyciela i miał wielki szacunek. A teraz?!!! Tego co nagrywa, też wydalić ze szkoły. Takich "mądrych" szkoła już niczego nie nauczy. Naturalna selekcja życiowa zrobi z takimi porządek!!! Tyle.
24. Dodane przez były uczeń, w dniu - 14-09-2018 12:24
Mnie też uczył, nie mogę powiedzieć złego słowa z zastrzeżeniem, iż nie radził sobie zupełnie z dyscypliną na lekcjach i wtedy używał środków dyscyplinujących w postaci grubej gumy o wielkości pałki. Niejeden z uczniów miał z nią kontakt niestety.
25. Dodane przez Won, w dniu - 14-09-2018 12:29
ZERO TOLERANCJI, GDYBYŚ POSTĄPIŁ TAK Z MOIM DZIECKIEM MOI PRAWNICY STARLI BY CIĘ W PROCH. proponuję marsz poparcia dla torturujących AKowców, SBeków. Wszak oni też byli przemęczeni i zfrustrowani.
26. Dodane przez Creator, w dniu - 14-09-2018 12:57
Nie popieram takiego zachowania, ale każdy mądry wie, że coś się tam wydarzyło ze strony młodych a film jest obcięty. Poza tym dziwne, że koleś nagle filmował cała sytuację. Chyba, że nagrywa całą lekcję a potem w domu robi z materiału notatki.
27. Dodane przez aun, w dniu - 14-09-2018 13:10
"Organizował ucieczki dla uczniów" czy to jest w programie nauczania? Puścisz to redachtorku?!
28. Dodane przez obserwator, w dniu - 14-09-2018 13:11
jest nauczycielem i nie ma prawa uderzyć ucznia mógł to inaczej załatwić teraz za to beknie skoro nie panuje nad sobą
29. Dodane przez Marek, w dniu - 14-09-2018 13:12
Już nieżyjący nauczyciel "rysunku" w technikum potrafił doprowadzać ludzi do szału, nie podnosząc ręki na ucznia. Dzisiaj jego wychowankowie twierdzą że dzięki niemu są dobrymi technikami i inżynierami, ale w duchu nie chcieli by żeby uczył ich wnuków.
30. Dodane przez o, w dniu - 14-09-2018 13:32
Może wszyscy zaczniemy nawzajem się bić okazując zniecierpliwienie i złość? W pracy na ulicy w sklepie? Nikt nie ma prawa nikogo bić!!!!. A skoro nauczyciel ma tak ogromne doświadczenie powinien te sprawę załatwić inaczej. Gówniarza powinien załatwić taktycznie a nie bić. Sorry moi drodzy-nauczyciel dał 4 liter na całego i absolutnie nic go nie tłumaczy.
31. Dodane przez On, w dniu - 14-09-2018 13:34
Łac po mordach dzisiejsza młodzież, moze cos im do głowy sie wbije, niech żyje wolna polska
32. Dodane przez Kamik, w dniu - 14-09-2018 13:48
Czy może ktoś wskazać w Polskim prawie możliwość uderzenia drugiej osoby z powodu zaczepki czy prowokowanoa?
33. Dodane przez Zuza, w dniu - 14-09-2018 13:48
to co piszecie o tym nauczycielu jest straszne.Pan Janek uczy mojego syna i jest najlepszym nauczycielem w tej szkole.Większość młodzieży zachowuje się jak bydło.Nic dziwnego że nie wytrzymał
34. Dodane przez Marcin, w dniu - 14-09-2018 13:49
Tak jak myślałem nauczyciel został sprowokowany przez uczniaka. Do tego prowadzą te wszystkie nowe przepisy i bezstresowe wychowanie.
35. Dodane przez zoska, w dniu - 14-09-2018 13:53
ci co oskarżają nauczyciela to przeważnie rodzina lub dzieci czerwonych.Jeszcze dużo wody musi upłynąć za nim odwalą się od wolnej polski.
36. Dodane przez 33latek, w dniu - 14-09-2018 14:04
do kom 17 
 
(...)dzisiejsza młodzież wcale nie jest taka zła, a jak ci (...) źle w Polsce to (...) do swojego Watykanu, bo tutaj jest Polska a nie ciemnogród!
37. Dodane przez Arajl, w dniu - 14-09-2018 14:05
Co prawda, choć osobiście daleko mi do poglądów Pana Jana(Klub GP), to jednak uważa, że nie można po nim jechać jak na łysej kobyle za ten rozdmuchany incydent. Zwyczajni chłop nie wytrzymał z przedstawicielem tfu... młodzieży, który ma pstro w głowie i pewnie zwyczajnie (zasługa mamy i taty) jest niewychowany. Trzeba skończyć z bzdurą poprawnością.
38. Dodane przez Były uczeń Mechanika, w dniu - 14-09-2018 14:05
Pan Janusz i profesor Łebek z Mechanika to najlepsi nauczyciele w Głogowie. Ich byli uczniowie są dyrektorami.
39. Dodane przez wieśniak, w dniu - 14-09-2018 14:06
do kom. 31 
 
uważaj co piszesz, bo nakłaniane do przemocy względem dzieci i młodzieży jest ścigane. (...)
40. Dodane przez do kom.35, w dniu - 14-09-2018 14:11
wolna Polska? jaka wolna? Polska jest pod butem kleru. tacy jak ty jesteście pachołkami, ale czarnosukienkowych, którzy tysiąc lat już grabią ten kraj. Mikołaj Rej już mówił, że kler to największe zło jakie spotkało Polskę. To było jakieś 500 lat temu i nic się nie zmieniło. Potem mieliśmy Targowicę przez kler inspirowaną, Kościuszko powiesił kilku biskupów. Potem rządy SB-ecji która też korzystała z usług kleru. Kto nie chce odtajnienia teczek? to właśnie kler. Więc morda w kubeł. Bo każdy kto wspiera sługów kleru okrada mój kraj. A twoje kłamstwa na temat wolnej Polski są najpodlejszym łajdactwem
41. Dodane przez ja, w dniu - 14-09-2018 14:20
15. Jest tak kulturalna i wychowana jak ty, to bez kryminału się nie obejdzie. Szok!
42. Dodane przez lubinianin, w dniu - 14-09-2018 14:20
do kom. 3 
 
najbardziej zdemoralizowane to twoje pokolenie. To popegerowska mentalność. To twoje pokolenie prawdopodobnie rozkradało Polskę po 1990. A dzisiejsza cała młodzież jest na pewno bardziej uczciwa niż ty. Wracaj pod wiejski monopolowy lepiej
43. Dodane przez Zszokowana, w dniu - 14-09-2018 14:23
Jestem bardzo ciekawa co na to rodzice mądrego ucznia Nauczyciela potrafili zmieszać z błotem a brakło odwagi aby po ludzku przeprosić. Wstyd!!!
44. Dodane przez Melania, w dniu - 14-09-2018 14:25
Prosze puscic cale nagranie, a nie tylko fragment...
45. Dodane przez Tez się uczyłam niedawno, w dniu - 14-09-2018 14:26
Polskie gadanie. Za komuny było lepiej. Dostawało się linijka po ręce albo w łeb książka, super. Komuna się już dawno skończyła, ciemny narodzie. Bicie dzieci, nawet niegrzecznych, przez nauczyciela to skandal. Człowiek powinien za to odpowiedzieć. Ucznia można ukarać na mnóstwo sposobów, wstawiając jedynkę, pisząc uwagę, wzywając dyrekcje, wzywając pedagoga szkolnego, wzywając rodzica czy kierując sprawę poza szkole. Jeśli nauczyciel nie radzi sobie z dyscyplina na swoich lekcjach to JEGO sprawa. Nauczyciel surowy, twardy ma szacunek i poważanie. Nie musi nawet zbytnio się przemęczać aby na jego lekcjach była cisza i spokój. Pan nauczyciel powinien odejść z pracy skoro sobie nie radził
46. Dodane przez uczeń, w dniu - 14-09-2018 14:26
re 35 żośka biegiem do lekarza, może zdążysz bo coś głowa nie pracuje!!!!!!!!!!!!!!!!! jak ten nauczyciel nie potrafi sobie radzić z młodzieżą to niech nie uczy a nie wali po pysku tyle i aż tyle i nic go nie tłumaczy nic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Idąc twoim tokiem myślenia to w wolnej Polsce można lać po pysku ile wlezie, no to faktycznie po pariotyczno - kibolskie myślenie, widać nauczyciel jest z tego środowiska
47. Dodane przez Ony, w dniu - 14-09-2018 14:29
Nie oburzajcie się. Sami tego chcieliście. To jest nauczyciel przyszłości, pisowską naukę tylko tak można wtłaczać do głów przyszłych wyborców. Oj wraca stare wraca.
48. Dodane przez NORMALNY, w dniu - 14-09-2018 14:30
Przeczytajcie tylko dzisiejszą stronę Miedziowe.pl. 32latek przyjechał rowerem pijany na komendę. 18 pijany 18latek zdemolował pół Chojnowa. 29 latek pobił i obrabował 91 latka. 22 latka ukradła wózek dziecięcy. 43 latek trafił za kratki. Biegacz poturbował rowerzystkę i uciekł. Mówi wam to coś????
49. Dodane przez Basia, w dniu - 14-09-2018 14:45
Jeszcze jest dobra młodzież. Brawo!!!!
reklama
50. Dodane przez doktor-max, w dniu - 14-09-2018 15:07
Wstyd dla wszystkich nauczycieli w Głogowie. Komentarze innych nauczycieli to dno intelektualne i moralne. Dzisiaj na lekcji nauczyciel syna skomentował, że bardzo się cieszy ,że mu dał po pysku i on też sie nie zawcaha. Rozumiecie teraz skąd to traktowanie nauczyli przez rodiców. Sami na to pracujecie.
51. Dodane przez Vssi, w dniu - 14-09-2018 15:17
Rośnie nam narybek konfidentow
52. Dodane przez do 35., w dniu - 14-09-2018 15:18
zoska, ty sobie swojej m...y zdradzieckiej wolna Polską nie wycieraj.
53. Dodane przez Spoxman, w dniu - 14-09-2018 15:25
do 32. Przecież wskazała: Magdalena Kołodziej, prokurator z Prokuratury Okręgowej w Warszawie umorzyła śledztwo ws. pobicia kobiet na Marszu Niepodległości w 2017 roku. Decyzję uzasadniła brakiem umyślności w działaniach atakujących. Jej zdaniem ich zamiarem "nie było pobicie pokrzywdzonych, lecz okazanie niezadowolenia, że znalazły się one na trasie przemarszu". A więc, analogicznie,nauczyciel Jan R. wyraził "niezadowolenie, że obity po twarzy uczeń znalazł się w jego klasie" q.e.d. 
 
LOL
54. Dodane przez Kazik80, w dniu - 14-09-2018 15:33
Na pewno jakby dostał liscia na ulicy to zadzwoniłby by po radiowóz jeszcze!!!!
55. Dodane przez Parva patria, w dniu - 14-09-2018 15:37
Gdyby ten nauczyciel poświęcił się wyłącznie pracy dydaktycznej , to byc moze nie doszłoby do tej sytuacji. Niestety, polityka w czasach pisowskich (szczególnie ich wyznawców) potrafi wzbudzić tyle agresji, że na jej tle dochodzi do rękoczynów. Dla mnie nie ma żadnego usprawiedliwienia dla zachowania tego "pedagoga".
56. Dodane przez do kom37, w dniu - 14-09-2018 15:44
w PRL-u i Związku Radzieckim komuniści też pisali i mówili w stylu: "daleko mi do poglądów, nie popieram tej linii partyjnej, etc." ale prawda jest taka, że trolle pisowskie stosują te same metody. Dzisiaj na chyba na interii był artykuł, że Dudzie mogły pomóc wygrać wybory prezydenckie fejkowe konta na fejsie. To tylko pokazuje z kim mamy do czynienia
57. Dodane przez DGL, w dniu - 14-09-2018 16:04
Mam nadzieję, że prokuratura zajmie się zarówno tym prowokujacym i bez szacunku dla nauczycoeli uczniem, jak również tym uczniem, który nagrywał wybiórczo.
58. Dodane przez daga, w dniu - 14-09-2018 16:15
za takie zachowanie na lekcji i brak szacunlu dla nauczyciela jako matka poprawilabym jescze drugi raz i musialby jescze przeprosic nauczyciela u mnie nie zmiluj sie za chamskie zachowanie nie ma wytlumaczenia dyscyplina musi byc stoje murem za nauczycielem bo jest dobrym czowiekiem i wspanialym nauczycielem a cwaniactwo i chamstwo niech zostawia w domu dla swoich rodzicow skoro ich tak wychowuja niech pokaza ile sa warci w szkole w nauce i stopniach wstyd mi za takie zachowanie to uczniowie sa odpowiedzialni za ta afere i to oni powinni poniesc kosekwecje
59. Dodane przez Tommy, w dniu - 14-09-2018 16:22
Taki miły i sympatyczny ten nauczyciel i uczniowie go bardzo lubią. Może jeszcze nagrodę powinien dostać, przecież to pisowiec, więc to teraz takie standardy. Ludzie kiedy się opamietacie! Jak zaczną do nas strzelać?
60. Dodane przez do 50, w dniu - 14-09-2018 16:33
A dlaczego wstyd dla wszystkich nauczycieli w Głogowie?
61. Dodane przez FA, w dniu - 14-09-2018 16:39
Do Olaf (2): Dobre spostrzeżenie. Właściwie nie ma żadnych szkoleń tego typu. Jest: "Radź sobie sam, lub zmień pracę". 
33latek (15) Nie masz żadnego pojęcia, jak zmieniło się zachowanie młodzieży na gorsze przez ostatnie 20 lat, przez które uczę.
62. Dodane przez fzepka, w dniu - 14-09-2018 18:48
I to ławnik Sądu w Głogowie dopuszcza się takiego czynu. (...)
63. Dodane przez Absolwent ZSSiB, w dniu - 14-09-2018 19:00
To bardzo dobry nauczyciel, nie mówicie że dziecko dostało bo 17 lat to dorosły. (...)
64. Dodane przez JAN, w dniu - 14-09-2018 19:01
Nauczyciel został sprowokowany bo do nagrania tego fragmentu uczeń się przygotował niech pokażą całe nagranie. Konsekwencje powinien ponieść też uczeń.Prokuratura niech przesłucha uczniów to sie dowie co to za karatek z tego ucznia.
65. Dodane przez Roberts, w dniu - 14-09-2018 19:04
Nauczyciel miał rację (...)
66. Dodane przez Ja, w dniu - 14-09-2018 20:01
16. Masz rację, kulturalny uczeń nigdy by się tak nie zachował,a że nie wie co to kultura i kawał chama to ... BRAWO NAUCZYCIEL !
67. Dodane przez xxx, w dniu - 14-09-2018 20:11
Dlaczego(...) uczepiliście się PiSU?????Co byście głąby pisali, jakby tak jak ja nie popierał żadnego ugrupowania??? Facet nerwowo nie wytrzymał walnął pryszcza w łeb i tyle.
68. Dodane przez bynek, w dniu - 14-09-2018 20:39
Tez jestem zsamochodówki rocznik 1978-1981 to prawda teraz są inne czasy nauczyciele stracili szacunek po przemianach w kraju,rodzice uczniów wymagają wychowania ich dzieci,a sami nie umieją ich wychować młodzież bywa bezczelna nie szanuje starszych,rosną pokolenia snobów i egoistów.Powtarzam nauczyciel powinien mieć przede wszystkim szacunek i swoją godność osobistą.Za moich czasów za niesubordynację karano wyrzuceniem ze szkoły z t/w wilczym biletem.
69. Dodane przez bene, w dniu - 14-09-2018 20:42
NIE MOWIE ZE WSZYSTKA MLODZIESZ JEST ZLA BO JEST WIELE CHLOPCOW IDZIEWCZAT WPORZATKU ALE SA TEZ MLODOCIANI BANDYCI A WINE PONOSZA NIE RODZICE ALE BEZ STRESOWE WYCHOWANIE NIE WJEDNYM PRZYPATKU TO RODZICE PIERWSI PLACZA NA SWOJE DZIECI BO JAK JEDEN CZY DRUGI DOSTALBY W SKURE OD OJCA TO BY SIE ZASTANOWIL CO ROBI A TAK TO ROBIA CO CHCA TO WIDAC JAKI MAJA SZACUNEK DO STARZYCH NIE MOWIAC JUZ DO LUDZI ''JUZ WPODESZLYM WIEKU,,
70. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 14-09-2018 21:03
O czym wy tu dyskutujecie . Uderzenie człowieka w twarz jest największym upokorzeniem . Obrońcy tego PANA pewnie tego doświadczali w dzieciństwie .
71. Dodane przez UE, w dniu - 14-09-2018 21:06
do 42 - czytaj ze zrozumieniem.Dzisiejsza mlodziez nie nazywam zdemoralizowana.Sa ofiara stanu wojennego,ato zasadniccza roznica.Ich rodzicom przyszlo dorastac w latach osiemdziesiatych.To wtedy zasiano,a zbieramy dzis.
72. Dodane przez do 71, w dniu - 14-09-2018 22:01
nie zmieniaj nicków i naucz się w końcu pisać poprawnie po polsku. Bo trollujesz
73. Dodane przez Kazik, w dniu - 14-09-2018 22:09
Jak to był mój syn to gościu tą ręką co to uderzył miałby połamaną
74. Dodane przez Janek, w dniu - 14-09-2018 22:15
Pseldo rodzice wy od tych gowniarzy za niecałe pięć a może sześć latek to wy dostaniecie po pysku .
75. Dodane przez Krzys, w dniu - 14-09-2018 22:15
Moim zdaniem zaden uczen nie powinien sie odezwac bez zgody nauczyciela na odezwanie sie. W klasie powinien byc kategoryczny zakaz uzywania teledonow podczas zajec. Uczen powinien zostac wydalony z lekcji jesli zacznie lamac zasady. A wiekszosc pyskuje o przeszkadza na zakeciach. Maja za nic nauczycieli. Ale my wszyscy do tego doprowadzilismy beztresowym wychowaniem. Za dzuo dajemy a za malo wymagamy. Przyzwalamy na wszystko i pozniej jest jak jest. Tak zle nauczycoel zrobil ze uderzyl. Noe wiadomo czy sprowokowany czy moze wkoncu cos w nim peklo i tak odreagowal. Impuls zly i tak uczynil. Mozliwe ze uczen zawinil lub od dawna przeginali i meczyli nauczyciel. Nie wiadomo. Moim zdaniem zanim powstaly wszystkie komentarze powinno byc opisane wyjasnienia tego oto ucznia i nauczyciela jak do tego doszlo i powonien byc zablokowany portal do komentowania tego. Udzielic informacji ze takie cos mialo miejsce i starczy. Bo przez komentarze jeden drugiego szcuje i kazdy kazdemu zla opinie wyrabia. Jesli wina lezy po stronie ucznia powinien zostac wydalony ze szkoly tak samo jak obecny nauczyciel za uderzenie w twarz. Moze wtedy dalo by to wszystkim do myslenia ze szacunek nalezy sie kazdemu bez wyjatku kim jest i w jakim wieku. Szkoda tylko ze chlopak nie wypowiedzial sie na ten temat wraz z wlasnymi rodzicami. Bo kesli to kego wina to jesli ma godnosc osobista to powinien przeprosic nauczyciela za sprowokowanie a nauczyciel przeprosic za swoje zachowanie ze nie opanowal emocji mimo np. prowokacji. Pozdrawiam
76. Dodane przez Do 70, w dniu - 14-09-2018 22:54
Skąd wiesz że jest największym upokorzeniem czyli wychodzi że sam tego doswiadczyles i majaczysz
77. Dodane przez Nie, w dniu - 14-09-2018 23:30
O czym ta dyskusja, PROKURATURA I NA ZBITY PYSK. RODZICE NIE DAJCIE SIĘ UROBIĆ I ZASTASZYĆ. Sprawa karna i odszkodowanie. Inni się wystraszą
78. Dodane przez nauczyciel, w dniu - 15-09-2018 00:58
A ja tłumaczę młodszym kolegom nie dajcie się sprowokować, my poimęczymy się 3, 4 lata a rodzice do śmierci
79. Dodane przez Mateusz, w dniu - 15-09-2018 07:24
17-latek to już nie "dziecko" a młody mężczyzna. Zachowują się tak jak są traktowani i na ile im się pozwala. Dlaczego młodzi tak bardzo szanują nauczycieli którzy od nich wymagają, tytułują "Panowie"? Dostosowują się. Wychowanie odbierają w domu. Ten poziom edukacji nie jest obowiązkowy- jeśli jakiś uczeń przeszkadza powinien być wyproszony, a gdy powtarza się to nagminnie- wyrzucony. Bez sentymentów. Tak jak na studiach.
80. Dodane przez orwell, w dniu - 15-09-2018 09:46
to nie dzieci to patologia którą powinno się zamykać i karać
81. Dodane przez karol, w dniu - 15-09-2018 09:52
Nie ma co ukrywać, że to pokłosie bardzo słabej pracy dydaktycznej w szkole. Pewnie jak w innych głogowskich szkołach opierała się na kontrolach, korektach, wizytacjach, podejrzeniach i ogólnej destrukcji procesu wychowawczego, potem takie wyniki. Nauczyciel nie powinien nawet sprowokowany pomyśleć o czymś takim. W Głogowie jednak to norma, że szczególnie ci starsi nauczyciele zostawieni bez pomocy nadużywają przemocy zarówno psychicznej jak i fizycznej. Na dodatek są często w tym utwierdzani przez dyrektorów, że dobrze postępują. W Głogowie potrzebna jest gruntowna przemiana oświatowa zarówno na szczeblu urzędniczym jak i kierujących placówkami oświatowymi.
82. Dodane przez Zuza, w dniu - 15-09-2018 10:11
stało się trudno.jakoś uczeń który oberwał nie wniósł skargi czyli musiał czuć się winny
83. Dodane przez mistka, w dniu - 15-09-2018 11:02
Po komentarzach widać, że w Głogowie jest ogólnie przyzwolenie na przemoc i agresję w szkołach. W mojej na pewno. Często nam mówią "Morda w kubeł" jak chcesz zdać.
84. Dodane przez DGL, w dniu - 15-09-2018 11:19
On juz dawno poinnien garowac(...)A w poniedzialek na 3 miesiace do aresztu sledczego do Wrocka.Nie mial prawa uderzyc ucznia.Tak sytuacje sie zglasza dyrektorowi a i dalsza procedura pedagog i rodzice.Moge sie zalozyc ze winny bedzie uczen.To jest czlowiek Pisu to mu wlos z glowy nie spadnie.
reklama
85. Dodane przez Ja, w dniu - 15-09-2018 11:55
84. Masz syna? Wychowujesz go na takiego "cfaniaczka" jak ten "biedny, spokojny, dobry uczeń"? Obaj wylądujecie we Wrocka na Kleczkowskiej.Durniu co tu ma PiS do tego????
86. Dodane przez faru, w dniu - 15-09-2018 11:57
Gdy mój syn nazwał mnie głupkiem to też dostał z liścia, a gdybym zobaczył że powiedział tak do swojego nauczyciela to bym poprawił. Ci ludzie co bronią dzieciaka najwidoczniej są na co dzień poniżane przez swoje dzieci. Bo jeśli uczeń czy dziecko chce być szanowane powinno też samo szanować innych.
87. Dodane przez re re, w dniu - 15-09-2018 13:03
Mateuszu (79), wyprosisz ucznia za drzwi i tracisz nad nim kontrolę. Wpadnie taki na pomysł by sobie np. rozciąć rękę i masz prokuratora na karku. Taka jest dzisiejsza szkoła. 
 
karolu, trafiłeś w samą dziesiątkę. Obecnie szkoła opiera się na sprawozdawczości, ewaluacjach, itd. Papier zniesie wszystko i na papierze opiera się ocena pracy nauczyciela. Gra w papierach - dostajesz nagrody nic nie robiąc. Robisz dużo i z zaangażowaniem, młodzież cię docenia a w rezultacie nie masz już ochoty na papierologię czego skutkiem jest co najwyżej uśmiech dyrektora - ironiczny uśmiech bo przecież w papierach niczego nie masz a dyrektor też jest rozliczany przez organ założycielski. 
 
faru, nie zastanawiałeś czy aby twój syn nie miał racji? Chyba coś w tym jest, że głupkiem cię nazwał a twoja urażona duma samca alfa w stadzie kazała ci walnąć go w pysk. A co? Nie będzie mi szczyl podskakiwał. Brawo faru! Twój syn sprzeda liścia swemu synowi za kilkanaście lat, masz to jak w banku.
88. Dodane przez do kom.85, w dniu - 15-09-2018 13:14
może to ma PiS do tego durniu, że pisowskie postepowanie jest właśnie takie jak u muzułmanów? jak ten radny co znęcał się nad rodziną, albo ta o niemieckim nazwisko która próbowała grać pseudopatriotyczną Polkę i uderzyła w twarz kobietę z KOD-u czy czegoś takiego? albo ten klecha który uderzył 9latka na mszy za upuszczenie hostii? NIE JEST TO DZIWNE ŻE W TAKIE DURNIE JAK TY ICH POPIERAJĄ i jeszcze będziesz wyzywać innych od durni. kiedy pisowiec pseudopatriota wyciągnięty rodem z PRL-wskiej szkoły, partii, sądu, etc. dopuszcza się przestępstwa to niech jak przestępca poniesie karę. a nie, że jego współtowarzysze jeszcze go bronią. Gorzej skończycie niż platforma głupcy
89. Dodane przez adam, w dniu - 15-09-2018 13:15
nauczyciel jako urzednik panstwowy przekroczyl swoje uprawnienia i zlamal prawo i nie ma znczenia ze przez 40lat byl spoko zlamal prawo i za to odpowie kwestia tylko jakiego odszkodowania zazada od szkoly pokrzywdzony i nie tylko od niej
90. Dodane przez munio, w dniu - 15-09-2018 13:27
to niech teraz te 250 uczniów zlozy sie na odszkodowanie kazdy po tysiaka nazwiska wasze juz znamy
91. Dodane przez do re85., w dniu - 15-09-2018 13:30
Do 85.Za durnia to sie spotkamy w sadzie.Ja wychowalem syna na dobrego czlowieka a Kleczkowska to mnie nie strasz za cienkie pagony masz.
92. Dodane przez NORMALNY, w dniu - 15-09-2018 13:31
86. Brawo Ty! Tak samo chowałem swoich synów, wyrośli na porządnych ludzi ( mają 50 i 47 lat). Starszego syna rysunku tech.uczył śp. Łebek ,na studiach w Z.Górze zapytano go od razu: Łebek cię uczył? i miał luz.Wychowasz - masz szacunek i ludzie mają od niego szacunek. Nie wychowasz - masz bandytę, złodzieja i ludzie przez to cierpią.
93. Dodane przez Konsensus?, w dniu - 15-09-2018 15:52
proponuję, żeby pisowce założyli swoje szkoły i mogą tłuc po mordach pisowskich uczniów, możecie też tam zatrudnić takich Paetzów i innych. A od reszty społeczeństwa, od normalnego społeczeństwa WARA! i nie będzie problemu
94. Dodane przez rafał, w dniu - 15-09-2018 16:09
Kiedyś normą było zastraszanie, bicie, wymuszanie tak nauczyciele w męskich szkołach zdobywali szacunek dziś by sobie jak widać nie poradzili.
95. Dodane przez Wychwalający Ł, w dniu - 15-09-2018 17:10
Ł. Od rysunku dręczył ludzi. Ten rysunek w dobie ploterów i Auto Cad'a tak był potrzeb jak świni dzwonek
96. Dodane przez adam, w dniu - 15-09-2018 18:23
a to ciekawe ze w tej szkole uczysie 250 uczniów
97. Dodane przez Adrianek, w dniu - 15-09-2018 18:55
Do kom.93 Za kilka lat Twój nie PiS-owski synek będzie ciebie lał i wynosił z domu na narkotyki.
98. Dodane przez JA, w dniu - 15-09-2018 19:33
88 . Lecz się, tylko czy to coś da? Wątpię.
99. Dodane przez xx, w dniu - 15-09-2018 22:36
Do post97.Ty sie o to nie boj.Patrz na swoja sekte Pisowska.AMEN.
100. Dodane przez do 97, 98, w dniu - 15-09-2018 23:13
tempi jesteście. Za komuny też oszołomy gadali, że Angole nas sprzedały, a prawda o przyjaciołach ze Wschodu jest jaka jest. Podobnie jest teraz. Obłuda, fałsz są niezmienne. A im bardziej ktoś drze papę jakim to nie jest chrześcijaninem, patriotą i uczciwym człowiekiem to tym gorzej takiemu patrzy się z oczu. Skończą się wkrótce rządy kleru i takich pseudopatriotów. Już w przyszłym roku wybory, PO miało wyższe poparcie, a wy spadniecie na samo dno
101. Dodane przez adam, w dniu - 15-09-2018 23:29
@93 
popieram! niech ułomki herbu kaczki stworzą swoje szkoły, każdym nauczycielem będzie ksiądz, niech przywrócą w nich średniowiecze, a za wszelkie odstępstwa od ich chorych reguł pewnie przywrócą stosy, bo jakby inaczej... Zresztą w swoim pustych, wypełnionych łbach głupotą, średniowiecze to mają przekazywane z pokolenia na pokolenie. W tym wypadku tylko się ono zinstytucjonalizuje. i będziemy mieć prawdziwy ciemnogród.
102. Dodane przez Nauczyciel, w dniu - 16-09-2018 00:10
Nauczyciel z ponad 40 letnim stażem pracy nie powinien pracowac w szkole.
103. Dodane przez Rober, w dniu - 16-09-2018 09:43
Najgorsze, że już mamy ciemnogród. Bo jak można nazwać to, że ten nauczyciel nie poniesie odpowiedzialności za swój czyn, a jeżeli już to tylko tak na pokaz, tak aby, aby - co da pozwolenie innym na podobne zachowania. Przecież wiadomo, że w szkołach starzy dyrektorowie popierają zamordyzm aby mieć spokój. Takie mylenie szkoły z zakładem karnym doprowadza do patologii jak na załączonym obrazku. Błędy wychowawcze robione przez osoby na stołkach po szybkich kursach pedagogicznych przy uczelniach zaocznych są nagminne. Niestety w zatęchłym Głogowie jest potrzebne jak tlen wietrzenie, bo prowincją będziemy już nie tylko geograficznie.
104. Dodane przez NORMALNY, w dniu - 16-09-2018 10:00
102. Czy uczeń wychowany przez ulicę, powinien chodzić do normalnej szkoły?? Może już dawno powinien być w poprawczaku??Za kilka lat, jak nie szybciej wyląduje w pierdlu. Co wtedy napiszesz?? Wiem, napiszesz że nie chcesz go utrzymywać ze swoich podatków.
105. Dodane przez do 104, w dniu - 16-09-2018 10:31
Jak wyjaśnisz, że do innych nauczycieli uczniowie przychodzą z chęcią.
106. Dodane przez do 104, w dniu - 16-09-2018 10:53
A na której ulicy on się wychowywał? Czemu tego nie zgłosiłeś do opieki czy na policję? Nie ośmieszaj się, bo zaraz jeszcze napiszesz, że ten "nauczyciel" został pobity przez ucznia. Opinie jakie chodzą o tym nauczycielu, który jeszcze siedzi w szkole od komuny są takie a nie inne i nie biorą się one z powietrza. Zawsze jest tak, że im bardziej ktoś się ma za porządnego tym jest gorszym człowiekiem. Chodzenie do kościoła nie zwalnia nikogo od odpowiedzialności za swoje czyny. Jeżeli tego nie rozumiesz, to wyprowadź się do ruskich, albo na Ukrainę czy do arabów. Tam mniej więcej jest taka mentalność
107. Dodane przez do Rober, w dniu - 16-09-2018 11:52
Zgadzam się, mądrego przyjemnie posłuchać. Trzeba pomyśleć jak dziś tym starym nauczycielom pomóc, bo to wynik bezsilności. Co do zarządzających szkołami, wiadomo, że trzeba wymieniać ale mamy, to co mamy, powoli będzie z tym robiony porządek. Mieliśmy wszak wypadki zamiatanych afer o podłożu seksualnym, niegospodarnością, układami politycznymi, wyniszczaniem innych nauczycieli z pobudek czysto prywatnych i wiele innych. Jednak nie można tego oczyszczenia zrobić z dnia na dzień.
108. Dodane przez Ara, w dniu - 16-09-2018 13:10
Rober - akurat kulą w płot, bo dyrektorka młoda i Bogu winna. A swoją drogą "wiadomo, że trzeba wymieniać" ich na... swoich,a najlepiej na siebie.Proponuję zatem stanąć do konkursu. A jeśli Głogów "śmierdzi", może na wsi będzie lepiej.
109. Dodane przez lida, w dniu - 16-09-2018 13:22
Bardzo źle postąpił ten Pan. Dzisiaj już tak jest, że niektórzy uczniowie śmieją się, obgadują nauczycieli ale to zwykle ci słabi bez kultury i ambicji, jak wykazuje doświadczenie z takim zachowaniem kończą w rynsztokach. Takie czasy, w tej robocie trzeba być na to przygotowanym.
110. Dodane przez Rober, w dniu - 16-09-2018 14:06
Jeżeli już to "Bogu ducha winna". Czyżbyś należał do tych słabo wyuczonych edu-terorystów na stołkach kierowniczych w szkołach. Tu nie ma podziału na swoi i tamci. Tylko na mądrych i głupich. Rozumiem, że boisz się odstrzału. Nie trzeba wynosić się na wieś tylko posprzątać, a klimat się poprawi. Dlaczego nie chcesz poprawy, czyżbyś miał podobne czyny na sumieniu? Coś mi się wydaje, że tak.
111. Dodane przez NORMALNY, w dniu - 16-09-2018 14:37
105. Jak wyjaśnię? Nie muszę, większość bardzo pochlebnych opinii o tym nauczycielu samo go broni.106.Nie mnie pytaj, moich dzieci ulica nie wychowywała, zgłosić do opieki? Ha ha ha 50% tej bandy trzeba by zgłosić. Nigdy nie należałem do komuny ani do PiSu, PO czy innego badziewia. Wiesz co ci powiem mnie nie interesuje czy on uczył za komuny, mnie interesuje co on umie i jak to przekazuje.Następna sprawa, potrafisz cokolwiek mądrego sklecić by nie mieszać w to kościoła, komuny czy w ogóle polityki??? Na jakiej podstawie piszesz do mnie takie bzdury że:chodzenie do kościoła .... Jeżeli tego nie zrozumiesz ... rozbawiłeś mnie swoimi bzdetami.I na koniec, za nazwanie nauczyciela głupim czy durnym ...(dostałbym 3 razy po pysku) nie to nie wchodzi w grę, nauczyciel miał szacunek który został zniszczony przez RPD i starych strucli którzy zezwoli na to że szczaw ma większe prawa jak nauczyciel.Nie wysyłaj mnie do ruskich, czy gdziekolwiek, uczciwie przepracowałem w POLSCE 50 lat i tu jest moje miejsce, tu chcę żyć ale wśród radosnej, mądrej, dobrze wychowanej młodzieży, a nie wśród bandy "cfaniaczków"zakładających nauczycielowi kosz na głowę.
112. Dodane przez do 111., w dniu - 16-09-2018 16:15
Te pochlebne opinie są robione na siłę, na pokaz tak aby chłopinę uratować ze względu na jego długi staż w pracy i tyle na ten temat. Przypomina mi to jak kiedyś za komuny jedna ze szkół wysyłała całe klasy na głosowanie na najlepszego nauczyciela, choć wiadomo, że był i jest nikczemnym słabiakiem niecenionym wśród uczniów ale wicedyrektorem z ZNP, takie były początki tej patologii w głogowskich szkołach.
113. Dodane przez NORMALNY, w dniu - 16-09-2018 19:09
112. Pierwsze słyszę żeby uczniom z przed +-20 lat zależało na obronie nauczyciela. Ku uwadze, zobacz ile jest komentów potępiających tego ucznia?? No przecież on nic nie winien, to takie dobre dziecko. Szok. Myślę że zdecydowana ilośc komentarzy jest napisana przez małolatów i rodziców wychowanych bezstresową metodą, z kluczami na szyi.Być może opamiętają się, jak mama czy tata od swojej latorośli dostaną po buzi.
114. Dodane przez do 113, w dniu - 16-09-2018 21:12
Problemy ze wzrokiem? Czytaj ze zrozumieniem, o tym piszę. Piłeś nie pisz.
115. Dodane przez NORMALNY, w dniu - 17-09-2018 08:42
115. Ćpałeś, nie pisz.Piszesz o nauczycielach, ja o uczniach. Bez odbioru.
116. Dodane przez Przemek, w dniu - 17-09-2018 08:43
Wszystko rozumiem, że był-jest dobrym nauczycielem, że do tej pory nie było zadnych skarg na niego itd. Ale odpowiedzialnośc za to musi ponieść. Teraz wszyscy krzyczą, że uczniowie winni, że "dobrze żę dostał" itd. Ale czy w takim razie dajemy przyzwolenie na przemoc fizyczną w takich sytuacjach? Czy w takim razie szef firmy może uderzyć pracownika który zawalił robotę? Czy policjant może uderzyć osobę, którą właśnie kontroluje? Konduktor może uderzyć pasażera bez biletu? Jednak przykład nauczyciel-uczeń to nie tylko sytuacja, w której mamy do czynienia z kimś kto "ma władzę" i "podwładnym" - tu jest dorosły kontra jakby nie było dziecko. Przemoc fizyczna jest absolutnie niedopuszczalna. Ludzie! Zacznijcie myśleć! Bo zaraz się okaże, że bicie po mordzie będzie dopuszczalne wszędzie i w każdej sytuacji.
117. Dodane przez re 110, w dniu - 17-09-2018 21:01
Toś sobie popisał, toś się popisał i tylko te przecinki. Przygarniał kocioł garnków i a sam usmolony. Te przecinki! 
Chcesz poprawy w szkolnictwie na wzór sądownictwa od TK po KRS i SN? Kto ma zreformować szkolnictwo? Niedouczona posłanka z Jawora może?
118. Dodane przez do NORMALNEGO, w dniu - 17-09-2018 21:17
Normalnym możesz się zwać, tylko czy to świadczy o twej normalności? Niech ci tam. 
Łyżka dziegciu zepsuje beczkę miodu. Jan Rz. Nie jest zwyrodnialców, on tylko chadzał sobie po klasie z gumową pałką i tak dla relaksu spoliczkował ucznia. Mam w nosie pisaninę, że zrobił to sprowokowany, pierwszy raz i tym podobne głupoty. Mnie również nic nie obchodzi, że uczył "za komuny", ale nie jest mi już obojętne bicie po gębie ucznia choćby był genialnym dydaktykiem. Autor 106 postu nie miesza Kościoła do tej sprawy. Zauważa tylko, że chodzenie do kościoła nie czyni automatycznie nikogo dobrym człowiekiem. Nikt temu nauczycielowi na głowę kosza nie zakładał, nikt nie stosował wobec niego przemocy fizycznej a on jak zwykły cham i prostak uderzył ucznia w twarz. Panisko się znalazło jakby parobka miał przed sobą w folwarku. Nie te czasy i nie mieszaj do tego praw dziecka. Uważasz, że dzieciak może "brać w pysk" od dorosłego tylko dlatego, że dorosły ma nad nim przewagę wagi, zależności? 
Spuentuję to krótko - Ty nie jesteś normalny.
119. Dodane przez Stary belfer, w dniu - 17-09-2018 21:32
Mam za sobą ponad czterdzieści lat pracy w szkole podstawowej, gimnazjum, szkole zawodowej, technikum i liceum. Nigdy nie uderzyłem żadnego ucznia a miałem uczniów z różnych środowisk, o różnym stosunku do nauki w szkole, zdolnych i takich, którzy woleli by chyba węgiel w szkolnej kotłowni przerzucać byle nie musieli obliczać pola kwadratu, słabych i silniejszych pod koniec pracy w szkole. 
J. R. nie wytrzymał czy może dopiero teraz wyszło na zewnątrz co działo się wcześniej. Normalny jest jakiś dziwny, wg niego nauczyciela usprawiedliwia coś tam, coś tam. Skąd my to znamy? Żołnierze Sonderkommando podobnie się usprawiedliwiali. Może przesadzilem, ale może da to do myślenia usprawiedliwiającym nauczyciela.
120. Dodane przez Też pedagog, w dniu - 18-09-2018 13:44
1) Bicia absolutnie nie popieram. To nie jest rozwiązanie. 
2) Ale nauczyciela będę bronił, bo przypuszczam, że w tym momencie przelała się czara goryczy, być może nagromadzonej przez lata. Spójrzmy prawdzie w oczy: młodzież robi się coraz bardziej wredna, nie mają zasad, szacunku do starszych i niektórzy tylko patrzą, żeby przykozaczyć i wrzucić film na YT. 
 
Szkoda nauczyciela, będzie miał niepotrzebny smród. 
 
Gdyby to moje dziecko tak nabroiło to nie tylko bym go nie bronił, ale miałby szlaban na wszystko ("klapsa" 17-latkowi już nie miałbym odwagi dawać :-) ).
121. Dodane przez re 120, w dniu - 18-09-2018 22:45
Pozwolę sobie na zastrzeżenie. Czara goryczy mogła się przelać i owszem. Czy to usprawiedliwia zbrodnię na wizerunku pedagoga? Dobry nauczyciel da sobie radę z każdym huncwotem i jeszcze raz napiszę - przez czterdzieści lat pracy nie uderzyłem żadnego ucznia. To porażka Jana Rz. i tyle. Nic go nie usprawiedliwia i jak to napisał jeden z internautów: Siadanie w pierwszej ławce w kościele nie czyni z nikogo lepszym i Jan Rz. zapomniał o zasadach zawartych choćby w katechizmie. Nauczyciel sam nawalił w pory i sam narobił smrodu a skoro tak to niech wywieje ze szkoły razem ze swym smrodem.
122. Dodane przez joe, w dniu - 20-09-2018 07:17
Zgadzam się, też proszę zwrócić uwagę na nauczycielki i nauczycieli nadużywających przemocy psychicznej bo często z tego większe dramaty. Z tym jest większy kłopot w naszej oświacie.
123. Dodane przez barca, w dniu - 21-09-2018 11:49
Cytując klasyka \"jestem za a nawet przeciw\" Gówniarz na pewno zdrowo przegiął doprowadzając nauczyciela do takiej reakcji. To jednak nie usprawiedliwia niestety nauczyciela który nie ma prawa używać przemocy w czasie lekcji. Nauczyciel musi zostać ukarany, a uczeń pod opiekę kuratora.
124. Dodane przez Re 123, w dniu - 23-09-2018 17:59
Uczeń spoliczkowany ma dostać kuratora? Z wielu postów wynika, że ów nauczyciel już wcześniej pozwalał sobie na ekscesy na lekcjach.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama