Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
26
Listopada 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Delfin, Jan, Konrad,
Leonard
Do końca roku 35 dni.
Start arrow Głogów arrow Nie ma lewoskrętów

Otwierają skrzyżowanie

Nie ma lewoskrętów

16.11.2019. Radio Elka, Leszek Wspaniały

(fot. Leszek Wspaniały)
W nadchodzący poniedziałek wraca ruch na skrzyżowanie Alei Wolności z Bramą Brzostowską w Głogowie. Służby zamontowały już oznakowanie pionowe i poziomie. 18 listopada pojedziemy przez to skrzyżowanie, ale już po zmienionej organizacji ruchu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

W największym skrócie - z każdego kierunku
wjeżdżając na to skrzyżowanie pojedziemy na wprost lub tylko w prawo. Lewoskrętów nie ma w ogóle. Jadąc od mostu będziemy mogli poruszać się na wprost lub w prawo w Aleje Wolności. Z Alei tylko w prawo na rondo. Z ronda prosto lub w prawo na starówkę, a ze starówki tylko w prawo w stronę mostu.
 
Komentarze (60)
1. Dodane przez Maciej, w dniu - 16-11-2019 08:00
Tylko czekać ile stłuczek będzie przez pierwsze miesiące, po zrobieniu zigzaków ;o
2. Dodane przez Glogowianin, w dniu - 16-11-2019 08:05
I po co takie rozwiązanie skoro pokazało to wcześniei że nie jest przyczyną korków te skrzyżowanie... Ktoś widocznie źle się czuje....
3. Dodane przez ON, w dniu - 16-11-2019 08:08
No i git malina, 21 wiek a w mieście światła co 10m i to jeszcze musza być bezkolizyjne bo inaczej wypadki. Czasami myślę czy nie lepiej by ludzie wrócili do bryczek skoro kierowcy nie potrafią myśleć to chociaż koń za nich by pomyślał.
4. Dodane przez No i super!, w dniu - 16-11-2019 08:22
No i super! Nareszcie ktoś się odważył zrobić porządek z przejazdem przez miasto.
5. Dodane przez Mama, w dniu - 16-11-2019 08:41
I co to ma pomóc? Od pół roku wolności jest całkiem zamknięta A korki na rondzie są dalej. Poza zwiększeniem emisji spalin w centrum miasta innych korzyści nie ma i nie będzie
6. Dodane przez urbanista, w dniu - 16-11-2019 08:45
Niestety jedna z głupszych decyzji komunikacyjnych.Cały ruch przeniesiony zostanie na zakorkowane i tak duże rondo, skrzyżowanie Sikorskiego z Jedności i Stare miasto.Władze miasta powinny dbać o interes mieszkańców którzy tutaj mieszkają,pracują.A wygląda to tak że bardziej dba się o kierowców tranzytowych.Którzy potrzebują tylko miasto przejechać aby dostać się na drugi brzeg Odry i żeby nie musieli za długo stać w korku.A właśnie jak będą stali to albo zaczną w końcu nasze miasto omijać szerokim łukiem albo GDDKiA weźmie się w końcu za budowę mostu.Miasto nie powinno się tutaj układać z GDDKiA i wręcz przeciwnie,powinno wnioskować o kolejne przejścia dla pieszych itp.Może ktoś w końcu przebudzi się i powstanie obwodnica z nowym mostem.W innych miastach buduje się celowo lewoskręty aby odkorkować ruch,skrócić i uprościć kierowcom drogę.A u nas na odwrót to co było wykonane,funkcjonowało,trzeba zniszczyć i na nowo zakorkować miasto.Do tej pory kierowca który chciał pojechać w stronę mostu z Wolności,wykonał skręt w lewo i już go nie było ,a teraz będzie stał z resztą podobnych mu kierowców w zakorkowanym rondzie.Nigdy nie sądziłem że ktoś może wpaść na tak głupi pomysł.
7. Dodane przez kierowca, w dniu - 16-11-2019 08:54
A te zawijasy przy skrzyżowaniu jadąc w kierunku ronda a zwłaszcza z ronda w kierunku to po co?! 
Przez takie coś będzie tam pełno kolizji przez co znowu miasto będzie zakorkowane!  
Porażka
8. Dodane przez Bacha, w dniu - 16-11-2019 09:09
Super!Jeszcze zlikwidować przejście dla pieszych przed mostem i będzie ciut mniej korków w mieście.
9. Dodane przez Mieszczuch, w dniu - 16-11-2019 09:25
Niech usuną te obrzydliwe światła sygnalizacji. Po co one będą mrugać?
10. Dodane przez J-23, w dniu - 16-11-2019 09:59
...gratulacje dla projektanta.Kilka stłuczek i przetarć na tych ,,wywijasach,, i bedzie kolejna zmiana
reklama
11. Dodane przez Creator, w dniu - 16-11-2019 10:11
Beznadzieja. Tirowcy wymyślili bo w korkach stoją a nasze władze na taką głupotę przystały...
12. Dodane przez 123, w dniu - 16-11-2019 10:20
korek na rondzie będzie się ciągnął od Wilkowa do Jerzmanowej
13. Dodane przez Mały Żuczek, w dniu - 16-11-2019 11:53
do: 6. 
W punkt. 
Wcześniej z parkingu równoległego do Bramy Brzostowskiej na Aleję: skręć w prawo, miń skrzyżowanie. 200m. 2 minuty 
Teraz: jedź prosto, skręć na rondo, drugi zjazd, jedź Sikorskiego, skręć w Jedności, skręć w Aleję i nawróć w razie potrzeby... 2 kilometry? A czas w godzinach szczytu: godzina, jak nie lepiej... 
A to tylko jeden scenariusz... 
Serdeczne dzięki!!!
14. Dodane przez ???!!!, w dniu - 16-11-2019 12:11
Niby oczywista sprawa, a gawiedź daje upust swoim dyrdymałom ???!!!
15. Dodane przez Przejezdny, w dniu - 16-11-2019 12:32
Żadne hocki klocki nie usprawnią tego przejazdu .Żeby nastąpiła poprawa przejezdności przez to miasto należy pobudować drugą nitkę mostu wraz z objazdem . Przecież połowa kierowców musi jechać przez miasto mimo że nie mają żadnego interesu w nim załatwiać a mogliby z powodzeniem jechać obwodnicą . Tylko obwodnica i most są w stanie usprawnić ruch w kierunku Sławy i Wschowy .
16. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-11-2019 13:10
Ja ze swoich obserwacji widzę że korkują miasto nie mieszkańcy a przejezdni którzy jadą mostem . Wniosek nasuwa się sam . Ale nikt z decydentów nie wpadł jeszcze na ten pomysł mimo ze przez ostatnie dwadzieścia lat postulują mieszkańcy o budowę obwodnicy i budowę drugiego mostu . Żadne lewoskręty i prawoskręty nie usprawnią przepustowości mostu a on ma kluczowe znaczenie w opuszczeniu miasta tak samo jak to przejście koło zamku . To zatory na moście i tym przejściu są wąskim gardłem dla komunikacji miasta które regularnie jest blokowane przez opuszczających Głogów kierowców .
17. Dodane przez Mm, w dniu - 16-11-2019 13:22
Głupszego pomysłu to ja nie widziałam!
18. Dodane przez Pogratulować głupoty, w dniu - 16-11-2019 13:51
To będzie najniebezpieczniejsze skrzyżowanie w mieście. Niech tylko śnieg spadnie i przysypie trochę namalowane pasy ruchu. Kierowcy z zewnętrznych pasów będą automatycznie wpadać na wewnętrzny pas, a ci z wewnętrznego żeby uniknąć kolizji będą lądować na wysokich krawężnikach i na pasach zieleni. Głupota doprowadzi do wypadków i jeszcze większych korków.
19. Dodane przez Do Przejezdnego., w dniu - 16-11-2019 14:23
No i popatrz, obcy a zna się na bolączkach Głogowa lepiej od głogowian. 
Wyobraź sobie Przejezdny, że owi przemądrzali głogowianie co to wszystkie rozumy pożądali, głosowali na gościa co to on sam i jego PiS wykreślili budowę obwodnicy z mostem na sześć lat.
20. Dodane przez Mondry, w dniu - 16-11-2019 14:27
Wszędzie pełno słupków, znaków, pasów, wysepek - tylko tak jakoś rozumu w tym wszystkim brak...
21. Dodane przez Ignorancja, w dniu - 16-11-2019 15:08
Ignorancja władz jest niewiarygodna. Już teraz na Sikorskiego wieczny korek przy zjeździe na Aleję. A beedie tylko gorzej. Jak stanę na światłach koło Jakubowa to już do Głogowa będę jechał w korku
22. Dodane przez Glogowianin, w dniu - 16-11-2019 16:27
PEWNIE POSEL GLOGOWSKI MACZAL W TYM PALCE I PRZYPISZE SWOJE ZASLUGI I DOLOZY ZE JAK ZBUDUJA NOWY MOST TO TEZ DZIEKI NIEMU
23. Dodane przez kierowca, w dniu - 16-11-2019 17:08
A czy włodarze miasta,tudzież osoby decyzyjne biorą pod uwagę scenariusz popsutego ciągnika siodłowego z naczepą na moście,blokującego dwa pasy ruchu i w tym samym czasie wypadek większy komunikacyjny po drugiej stronie Odry.Rannych motorówką będą wozić przez Odrę? 21 wiek i wstyd na cały świat. Czy wtedy znajdzie się winny odpowiedzialny za taki stan rzeczy?
24. Dodane przez do 23, w dniu - 16-11-2019 18:00
Bredzisz gościu: w Ścinawie i Nowej Soli też jest jeden most i jakoś nie słyszałem aby motorówkami przewozili rannych przez Odrę ???!!! 
Zrób zimne okłady na głowę to ci przejdzie !!!
25. Dodane przez do 24, w dniu - 16-11-2019 18:49
W Ścinawie będą budować dwa mosty... 
Nowa Sól ma obwodnicę a ruch przez Odrę nie jest tranzytowi konieczny. Za most to możesz nad jezioro albo na grzyby jechać. 
 
W Głogowie tranzyt ciśnie przez środek miasta. Zamiast pomóc mieszkańcom, to się im życie utrudnia. A korki będą coraz większe. Rondo, Sikorskiego i Jedności to wieczny korek... Jak ma się odkorkować, jak wszystkich w jedno miejsce kierują!?!
26. Dodane przez WsKs, w dniu - 16-11-2019 19:58
do kom. 18 - pogratulować fantazji, ale z fizyki nie jesteś chyba mistrzem.Przeczytaj swój wywód jeszcze raz, pewnie załapiesz
27. Dodane przez Re 26, w dniu - 16-11-2019 21:13
On ma rację a fizyki nie oszukasz. Wczoraj fantazją lub jazdą na pamięć popisywali się kierowcy ciężarowych. Gdy pasy będą słabo widoczne to ziści się przepowiednia z 18 postu. Podobnie było i dziś z osobówkami.
28. Dodane przez xyz, w dniu - 16-11-2019 22:51
Zlikwidować przejście dla pieszych przy moście. Przechodzą tam spacerowicze. A spacerowicz spaceruje czyli może 100 metrów dalej przejść przejściem podziemnym. Ciekawa też jestem czy na pasach od McDonalda do Rossmanna będzie ścieżka dla rowerów. Wcześniej była a teraz jakoś jej nie namalowali. Ktoś zapomniał czy to celowe działanie?
29. Dodane przez Do 26, w dniu - 16-11-2019 23:47
Ja już musiałem ostro hamować bo leszczyniak jadąc prosto wbił się chyba nieświadomie na mój pas. Dobrze, że TIR za mną jechał powoli. Jak zasypie linie to co chwila będą stłuczki. Lipne rozwiązanie
reklama
30. Dodane przez Zosia, w dniu - 17-11-2019 00:18
Zjeżdżając z ronda w kierunku Leszna z pasami jest coś nie tak. Jadący lewym pasem (wcześniej skręt w Aleję Wolności) najeżdżają na auta jadące środkowym. Osoby kompetentne proszę o sprawdzenie.
31. Dodane przez Zygmunt, w dniu - 17-11-2019 02:16
Za te oznakowanie poziome to autorowi "NALEŻY SIĘ" nagroda Nobla albo większa bo bezpieczeństwo na drodze to zbyt poważna sprawa by ją powierzyć drogowcom.
32. Dodane przez Kobyła, w dniu - 17-11-2019 07:50
Światła to przeżytek. KORZYSTAJĄ ZEŃ TYLKO FIRMY OBSŁUGUJĄCE AUTOMATYKĘ! Ronda i kładki napowietrzne rozładowują ruch
33. Dodane przez ilka, w dniu - 17-11-2019 08:23
Kryminał dla tego, który wymyślił te cuda. Zakorkowanie miasta przesunęło się na Al.Wolności i Stare Miasto. Obecnie wyjechać ze Starego Miasta w kierunku ronda przy fosie w godzinach szczytu graniczy z cudem. Za te nowe linie ktoś powinien odpowiedzieć. Poza tym postawić policję na przejściu koło zamku, gdzie nie ma ścieżki rowerowej, a nikt się do tego nie stosuje.
34. Dodane przez Do 26, w dniu - 17-11-2019 09:43
Chyba nie wiesz o czym pisze kom.18 bo ma rację, a fizyka tylko będzie to potwierdzać. Nagłe zjechanie na prawą stronę spowoduje wypadki, a kierowcy nie będą świadomi zagrożenia bo znak przy zjeździe z ronda jest mało widoczny.
35. Dodane przez XxX, w dniu - 17-11-2019 09:44
Czyli Głogów znów może zasłynąć w programie "Absurdy Drogowe"? Szkoda, że cały ruch jest ładowany na i tak załadowane rondo. Porażka.
36. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 17-11-2019 09:56
Generalnie rozwiązanie uważam za dobre z pewnymi zastrzeżeniami. Problemem jest wydostanie się ze starego miasta w kierunku miasta. Można wyjechać np. startowałową, a następnie koszarowa i następnie godzinami czekać jak ktoś uprzejmy pozwoli włączyć się do ruchu, albo po prostu wbić się na chama. Można też wyjechać starowalowa, a następnie staromiejska co też nie jest idealnym rozwiązaniem, bo tutaj również zmierzamy w kierunku runda. Z kolei wyjazd na Piastów czy Kopernik z pominięciem ronda jest możliwy jedynie od Piotra skargi. Wymaga więc objechania całego starego miasta. Tutaj widzę spory problem. Wz związku z tym całe rondo mamy zakorkowane. Potrzeba obwodnica. Czy w ciągu 12 czy 329 Jerzmanówka nie ma znaczenia. Chociaż osobiście wolał bym w ciągu 329 bo nie ukrywam że to rozwiązanie byłoby korzystniejsze dla osób jadących np. z Wrocławia, czy np. Legnicy, Lubina itp. chociaż na wysokości Dankowic też byłoby ok.
37. Dodane przez Andrzej, w dniu - 17-11-2019 10:52
Dziwny ten Głogów, niby z potencjałem. Szkoda.
38. Dodane przez Jaś, w dniu - 17-11-2019 13:51
Już niedługo przekonamy się o głupocie tego skrzyżowania (bez skrętów), jak będą kolizje za kolizją.
39. Dodane przez WsKs, w dniu - 17-11-2019 15:48
OK. Z tą fizyką wyjechałem, bo zaintrygowało mnie, że (cyt.)"kierowcy z zewnętrznych pasów będą automatycznie wpadać na wewnętrzny pas" - podczas gdy raczej wylatuje się na zewnątrz łuku :-). Rozumiem, co miał na myśli kom. 18. Pozostaje mieć nadzieję, że po zjeździe z ronda kierowcy zobaczą nad i obok lewego pasa wyraźny znak pionowy D-14a ( w wersji dla trzech pasów) i będzie tak bezkolizyjnie, jak nieco dalej na wysokości Lidla, gdzie od lat włączają się do jazdy na Leszno z pasa prawego. Będzie chyba bardzo potrzebna jazda na suwak, żeby środkowy pas ronda (lewy po zjeździe na Leszno) nie stał długo!
40. Dodane przez A, w dniu - 17-11-2019 17:32
Fatalne oznakowanie ronda Żołnierzy Wyklętych powoduje od lat częste kolizje i nikt się tym nie przejmuje. Podobnie będzie tutaj. 
Miał ktoś Łeb.
41. Dodane przez Pati, w dniu - 17-11-2019 18:33
Rondo jest dobrze oznakowane. Problemem są kierowcy nie potrafiący jeździć po rondach z dwoma pasami ruchu.
42. Dodane przez E., w dniu - 18-11-2019 06:25
Dołączam się do kom.18 i innych rozsądnie myślących i realnie!Mało to było przypadków...wystarczy po 1 kolizji z obu stron lub kolejny niewybuch,co jeszcze, ktoś zwiedzający most od góry,zwyczajny codzienny przejazd erki, czy policji do np.wypadku od strony Serbów chociażby...A przy moście mamy codzienny koreczek, nie biorę już opcji lata i weekendowych korków pod uwagę, czy dojazdu na imprezę koło zamku...bo to hiper korki wtedy i....zróbmy moi mili "korytarz zycia"tuz przed mostami, na moście w tych koreczkach...MEGA POTRZEBNA OBWPDNICA i 2 most zeby czesc kierowców swobodnie mogli ominąć Głogów, nie mając potrzeby przez niego przejechania.. 
 
A może zamiast tych zawijanych pasów..dziwnych decyzji na objazdy do np starego miasta...to trzeba bylo dac rondo bezkolizyjne...przed dużym rondem ;0)
43. Dodane przez Krzychu, w dniu - 18-11-2019 10:01
A do których liń poziomych sie stosować, bo wg mnie stare są dalej, a ktoś pijany po imprezie u rokosza gdzie na ten głupi pomysł wpadli chciał poprawić i pojechał zygzakiem. 
Najgłupszy pomysł za jego kadencji.
44. Dodane przez Częstokloc, w dniu - 18-11-2019 14:46
Tam będzie więcej kolizji niż na rondzie zołnierzy wyklętych .
45. Dodane przez Częstokloc, w dniu - 18-11-2019 14:47
Ps zaczekajmy na pierszy śnieg kiedy pasy nie będą widoczne
46. Dodane przez re 42, w dniu - 18-11-2019 19:30
Masz w zupełności rację, potrzebna jest obwodnica z drugim mostem i korepetycje z języka polskiego. 
 
43 
Tylko prostak i cham mógł spłodzić ten post.
47. Dodane przez Dlaczego, w dniu - 18-11-2019 19:50
Brak słów na ignorancję władzy. Ręce opadają. :/
48. Dodane przez re 47, w dniu - 18-11-2019 22:29
Czegoś ty się naćpał? Od kiedy to prezydent miasta decyduje jak malować pasy na drodze krajowej będącej w gestii DDDKiA i GDDKiA czy jak teraz PiS nazwał ten twór. Prezydent może postulować takie czy inne rozwiązania, ale techniczna strona to Wrocław.
49. Dodane przez TomaszDGL, w dniu - 18-11-2019 23:53
Do kom 36 
Panie Głogowianin generalnie to jest pan tak samo ciemny jak i ten kto wymyślił to rozwiązanie jak i je wprowadził w życie...  
totalnie mnie zaskakuje to że władze miasta skupiły się na tranzycie a nie na rozwoju miasta i zapewnieniu jemu jego mieszkańcom wygody i bezpieczeństwa... przepustowość miasta dla tranzytu jest ograniczona! gdy miasto się korkuje to przepustowość tranzytowa miasta spada dramatycznie! Jednym rozsądnym rozwiązaniem bez oczywiście obwodnicy z drugim a nawet trzecim mostem jest zatrzymywanie na rogatkach tranzytu tak by nadmiar samochodów nie zablokował płynności ruchu w mieście a tym samym nie spowodować dramatycznego spadku przepustowości! prezydent miasta lewicowy polityk lansuje się tym że słucha mieszkańców i pozwala im np wydać pieniądze w ramach budżetu obywatelskiego... ale tu nawet nas mieszkańców nie pytał o zdanie... taki grzech pierworodny postsowieckich socjalistów w Polsce...  
oczywiste wady tego rozwiązania to diametralne wręcz pogorszenie bezpieczeństwa w sytuacjach kryzysowych! prezydent (tfu) miasta skoncentrował ruch miasta i tranzytu na jednym rondzie! pierwszą jakąś alternatywą przekroczenia tranzytowej drogi w mieście to dopiero skrzyżowanie z ul Chopina! ale to tylko połowiczne bo ta trasa i tak od dawna się blokuje a po drugie nigdzie nie pojedzie się ulicą Budowlanych w przypadku zablokowanego dużego ronda! jakikolwiek problem ze zjazdem z dużego ronda paraliżuje większość miasta! jak w takiej sytuacji mamy zapewnić pomoc lekarską mieszkańcom? ile wyniesie realny czas dojazdu karetki do potrzebującego pomocy? czy prezydent brał to w ogóle pod uwagę? dziś był tego najlepszy przykład! były stłuczki które blokowały duże rondo a ono sparaliżowało prawie całe miasto! gdy będziesz miał zdrowotny problem to czy jesteś pewien że karetka zdąży do ciebie dojechać? ja nie... martwię się o bezpieczeństwo swojej rodziny! i dlaczego? Bo mamy taką miernotę w ratuszu która nie potrafi myśleć perspektywicznie... liczą się tylko jakieś doraźnie zyski polityczne... gratuluje niech teraz te miernoty polityczne startują w wyborach w Sławie czy Wschowie bo im ten pomysł zapewne bardzo się podoba...  
kolejną sprawą tego samego problemu jest zlikwidowanie jedną nieprzemyślaną decyzją jedynego ciągu komunikacyjnego głogowskiego śródmieścia! ten ciąg razem ze starym miastem tworzył tkankę centrotwórczą naszego miasta! nasze centrum niestety od lat niedomaga! potrzeba jego rewitalizacji nie poprzez remonty a poprzez przemyślane rozwiązania uatrakcyjniające to miejsce! by mogło konkurować na rynku handlu i usług! miasto straciło już zbyt wiele handlu! dalsze straty w dłuższej perspektywie ograniczą rozwój miasta! a co zrobił prezydent? wysłał swoich urzędników do wiejskiej galerii... to tam ma być przyszłe miasto czy jak? w zasobach spółdzielni jest na Koperniku sporo pustych lokali dlaczego tam prezydent nie otworzył filii ratusza dla mieszkańców? tylko na wsi? no i to teraz zniszczenie ciągu komunikacyjnego... nie dość że wcześniej zbudowano w jego ciągu szczurzą norę którą nazwano przejściem podziemnym brrr to teraz prezydent zabłysnął... kolejny raz...  
 
żeby nie było że tylko krytykuję... to akurat to miejsce można było usprawnić choć oczywiście nie usunąć problemów bo bez obwodnicy nie da się tego zrobić... po pierwsze o czym rozmawiałem z prezydentem parę już lat temu należałoby zamknąć "tranzyt" samochodów przez starówkę uniemożliwiając ominięcie dużego ronda przez starówkę... dlaczego to takie ważne? bo zjazd z dużego ronda w kierunku mostu zwęża się do jednego pasa ruchu! główna trasa to dwa pasy a do tego dochodzą dwa wjazdy ze starego miasta! na stan obecny po zmianach oczywiście... to nie piesi pod muzeum! To wy w samochodach jesteście korkiem! to całkiem podobna sytuacja to zwężenia do jednego pasa autostrady... przypomnijcie sobie co się wtedy dzieje... mocno spada wówczas przepustowość takiej drogi... a u nas takich pasów jest trzy czy nawet cztery które muszą "zmieścić" się na jednym pasie mostu! ten tranzyt to dodatkowy strumień który mocno ogranicza przepustowość bo kierowcy zwalniają by się wzajemnie przepuszczać czy nawet się zatrzymują a to powoduje zatrzymanie ruchu na rondzie! a w dzisiejszym rozwiązaniu rondo paraliżuje miasto... dlatego przywróciłbym sygnalizację świetlną ale dodatkowo wprowadziłbym również na wjeździe od Lidla! by nie było przypadkowego wpuszczania i uprzejmości blokującej przepustowość... jak prezydent otworzy bulwar i zezwoli na prawo skręt na most to już będzie zupełnie pozamiatane...
50. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-11-2019 09:26
Przed budową bulwaru można było ze Starego Miasta wjechać na Bramę Brzostowską i tym samym na most trzema zjazdami. Z Grodzkiej, z Długiej i z Nadodrzańskiej. Rondo jak było zakorkowane tak jest i teraz gdy z Nadodrzańskiej wyjechać nie można. Sprawa jest prosta, kto chce jechać przez most musi w jechać na Bramę Brzostowską i czy zrobi to z ronda czy z pozostałych ulic ze Starego Miasta to nie ma znaczenia. Most ma określoną przepustowość i żadne ograniczenia tego nie zmienią. Likwidacja wjazdu na most od Alei Wolności również w minimalnym stopniu zwiększy przepustowość, ale tylko ze względu na ułatwienie przejazdu przez skrzyżowanie Aleja Wolności-Grodzka z Bramą Brzostowską. Żadne chocki-klocki czy inne hokusy-pokusy nie odkorkują ronda i tym samym miasta.  
Tylko i wyłącznie obwodnica może to zmienić i ewentualnie powrót do pomysłu Zubowskiego, ale Jana Zubowskiego a nie jego synalka udostępnienia dla ruchu samochodowego mostu kolejowego. Tyle tylko, że to ostatnie rozwiązanie staje się nierealne bo PLK przebudowała linię kolejową i szansa na ruch kołowy przez most kolejowy staje się nierealna mając w perspektywie drugi tor i elektryfikację. 
Pozostaje tylko naciskać na rządzących by jednak budować obwodnicę z czym samorząd miasta, choćby prezydent stanął na uszach i jeszcze nimi klaskał rady sobie nie da. 
Na koniec, ciekawie będzie wyglądała sytuacja miasta gdy zacznie się remont mostu na Starej Odrze. Oj, będzie ciekawie.
51. Dodane przez DGL, w dniu - 19-11-2019 10:12
WCZORAJ GŁOGÓW STANĄŁ!!!!!! DOSŁOWNIE STANĄŁ!!!! PRZEZ PONAD 3 GODZINY SZNUR SAMOCHODÓW NA WSZYSTKICH ULICACH WZDŁUŻ TRANZYTU, BO DZIĘKI "ŚWIETNYM" POMYSŁOM ROKASZA I JEGO "FACHOWCOM" CAŁY RUCH ZOSTAŁ PRZEZ GŁUPOTĘ SKIEROWANY NA DUŻE RONDO I ZAKORKOWAŁ DOSŁOWNIE CAŁE CENTRUM MIASTA!!!!!! PODOBNIE RZECZ MA SIĘ Z TEATREM, KTÓRY MIAŁ KOSZTOWAĆ OK15MLN A WYSZŁO PRAWIE 35MLN + MILION ROCZNIE NA UTRZYMANIE, A I TAK WYJDZIE PEWNIE PONAD 2MILIONY!!!!! ALE DLA GŁOGOWIAN WAŻNIEJSZE SĄ IMPREZKI I TAKI PSEUDOPREZYDENT IM PASUJE :(
52. Dodane przez Prety, w dniu - 19-11-2019 10:16
Dziwne, że o otwarciu Alei Wolności jest piękny artykuł, a o wczorajszych korkach, które sparaliżowało całe miasto już nie ma :) ?
53. Dodane przez TomaszDGL, w dniu - 19-11-2019 12:03
do kom 50 
uparty trollu to że brakuje ci i tobie podobnym wiedzy nie znaczy że inni są również tak głupi...  
most ma swoją przepustowość maksymalną to prawda ale prawdą jest też i to że w przypadku tworzenia się korku ta przepustowość ekstremalnie potrafi spaść! i tu powinny być skierowane działania aby utrzymywać przepustowość na możliwie wysokim poziomie! być może tracąc maksymalną przepustowość jednak z gwarancją utrzymywania jej powyżej akceptowalnego poziomu...  
Każdy normalny zdrowo myślący człowiek posiadający minimum wiedzy i inteligencji wie że upłynnienie ruchu przed miejscem gdzie tworzą się korki tylko pogorszy sytuację... szkoda że tak mało jest takich ludzi w ratuszu i szkoda że prezydent do nich nie należy czego dowodem jest funkcjonujące rozwiązanie... do tej pory czoło korku tworzyło się przed samym mostem gdzie po prostu jest zwężenie drogi... upłynnienie tego miejsca utrzyma przepustowość na wysokim poziomie! likwidacja sygnalizacji świetlnej tylko zwiększa presję na tworzenie się korków a tym samym ekstremalnego spadku przepustowości mostu... ale co taki prostak..... taki internetowy troll czerpiący satysfakcję z przepychanek słownych w komentarzach może o tym wiedzieć? co o zgrozo może o tym wiedzieć lewicowy prezydent miasta???  
Likwidacja sygnalizacji świetlnej i przejazdu z alei na starówkę to nie tylko korek na rondzie! To likwidacja śródmiejskiego ciągu komunikacyjnego! który nie blokował się gdy tranzyt stał na rondzie! dziś już tej alternatywy nie ma!!!!!!! stoi tranzyt stoi miasto... swoim nieodpowiedzialnym fantazjowaniem nie popartym rzeczową wiedzą ani też doświadczeniem prezydent miasta doprowadził do sytuacji gdzie jakikolwiek zablokowany zjazd z dużego ronda blokuje już nie tylko tranzyt ale i całe miasto! jest to zbrodnia na żywym organizmie miasta!
54. Dodane przez do kom-53, w dniu - 19-11-2019 14:41
winny "lewicowy prezydent miasta" , no tak , i to tylko w twoim opisie problemu, a pytanie-co prawicowy prezydent Głogowa zrobił żeby było lepiej jeździć nam-Głogowianom,czemu nie wybudował kolejnej przeprawy przez Odrę?? ale tak to tylko prawicowy ślepiec może PISać, a czytać się tego nie da.
55. Dodane przez a'la uparty troll, w dniu - 19-11-2019 19:17
Jak wpuścisz samochody z Alei Wolności to przepustowość mostu wzrośnie a samochody w magiczny sposób zaczną nagle szybciej jechać. Jak można pogorszyć sytuację skoro most ma taką a nie inną przepustowość? Jak zobaczą ich mniej za sobą to zaczną nagle szybciej jechać?  
Światła i wyjazd z Alei Wolności pogarszały sytuację bo skrzyżowanie było nagminnie blokowane przez samochody jadące od ronda a nie opuszczające skrzyżowania gdy dla Alei Wolności było zielone światło. 
Każdy myślący wie, że to jedyne wyjście gdy poseł PiS z Głogowa głosował za odroczeniem budowy obwodnicy jak pisał ten niby uparty troll. Z twojego postu to już nie trollowanie wyłazi a słoma z butów i niedouczenie.
56. Dodane przez Krzychu, w dniu - 19-11-2019 20:28
kom 53 dokładnie tak jak piszesz masz rację ze wszystkim. Pozostaje nadzieja, że za parę dni szybko się zorientują co narobili.
57. Dodane przez TomaszDGL, w dniu - 19-11-2019 21:12
Jesteś upartym ignorantem... 
Nigdzie nie pisałem o żadnym dodatkowym ruchu z alei bo to już jest fantazjowanie! bo jaki to dodatkowy ruch? to ten sam strumień! bo co jak zamkniemy aleję to nie pojadą? albo pojadą na inny most? cały czas piszę że tylko maksymalna przepustowość mostu jest stała... spada zaś ekstremalnie przy korku... przepustowość skrzyżowania sterowanego sygnalizacją świetlną powinna być z założenia niższa niż przepustowość samego mostu... sytuację zmieniają samochody wjeżdżające ze strony starówki... gdybyś nie był takim strasznie upartym i odpornym na wiedzę ignorantem to choć postarałbyś się zrozumieć o czym napisałem...  
Zyskiem nie jest więc wzrost nominalnej przepustowości mostu a jedynie eliminacja korków na samym moście które wprost prowadzą do ekstremalnego spadku przepustowości mostu... oczywiście nadmiar samochodów stanie wcześniej jednak wówczas nie spowoduje korku na moście!
58. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 19-11-2019 23:17
Czy ty naprawdę wierzysz w to co napisałeś? Czy samochody korkują most czy miasto? Na moście NIE MA KORKÓW!!! Piszesz o zatrzymaniu samochodów w mieście żeby most się nie korkował? Na moście korków nie widziałem a na mieście i owszem. Kierowcy korkowali skrzyżowanie z Aleją Wolności bo mają w nosie przepis o zakazie wjazdu na skrzyżowanie gdy nie można go opuścić przed zmianą świateł. Obecne rozwiązanie jednak usprawnia ruch choć nie likwiduje całkowicie korków. Niejednokrotnie samochody stały w Alei Wolności nie mogąc wjechać w Bramę Brzostowską. W jaki sposób usprawniło to ruch? Przejazd w Grodzką był wielokrotnie niemożliwy przez dwa, trzy cykle dla więcej jak dwóch samochodów. Co taki myślący z poziomu podeszwy może o tym wiedzieć? Czy jesteś w stanie to ogarnąć czy nadal tylko potrafisz obrażać. Co ma lewicowość prezydenta do ruchu drogowego? Miotasz się jak opętany chcąc za wszelką cenę udowodnić, że to Słońce krąży wokół Ziemi.  
 
Jeszcze raz przeczytaj sobie koniec twego postu: Zyskiem nie jest więc wzrost nominalnej przepustowości mostu a jedynie eliminacja korków na samym moście które wprost prowadzą do ekstremalnego spadku przepustowości mostu... oczywiście nadmiar samochodów stanie wcześniej jednak wówczas nie spowoduje korku na moście! 
Teraz odpowiedź na pytanie, proste pytanie. 
Czy rozłożenie korków po całym mieście jest lepsze dla mieszczuchów? 
Pytanie drugie: Co to jest korek drogowy bo ja takowego na moście nie widziałem a na ulicach i owszem. 
Może przestań bucu obrażać i gonić w piętkę.
reklama
59. Dodane przez do sołtysa, w dniu - 20-11-2019 11:10
Przestań się już kompromitować bo twoje wypociny nie mają składu ni ładu. Dobrze, że piszesz pod pseudonimem bo ludzie na ulicy zabiliby cię śmiechem mieście
60. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 20-11-2019 15:20
Brak argumentów i nerwy ponoszą? Napój się melissy. Może pomoże.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama