Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Fanatycy apelują do kibiców - nie zwracajcie karnetów
W trudnych czasach pokażmy jedność
23.04.2020. Radio Elka, Tomek Jóźwiak
(Fot. Tomasz Jóźwiak)
W związku z epidemią koronawirusa, Stowarzyszenie Sympatyków Zagłębia Lubin "Zagłębie Fanatyków" zaapelowało do wszystkich kibiców o wyrozumiałość i wsparcie dla klubu poprzez nieodbieranie zwrotów za karnety meczowe. "W chwili, gdy kluby walczą o przetrwanie, każdy z nas niech zastanowi się, czy jest w stanie wesprzeć swój ukochany klub, chociaż w ten symboliczny sposób", piszą na swoich stronach kibice Zagłębia.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Apel skierowany jest do wszystkich kibiców Zagłębia, fanklubów. "Fanatycy" proponują, by sympatycy miedziowego klubu nie odbierali pieniędzy za zwrot swoich karnetów. Być może uda się dokończyć rozgrywki ekstraklasy, ale póki co, takiej decyzji jeszcze nie ma,
stąd apel "Fanatyków".
- Inne kluby sprzedają wirtualne bilety na mecz, czy też cegiełki mające wspomóc uszczuploną kasę klubową, a my pomóżmy w zaproponowany przez nas sposób. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że mamy solidnego właściciela i sponsora klubu, ale niech każdy z nas zastanowi się nad naszą propozycją i w tych trudnych czasach pokażmy jedność - piszą kibice ze stowarzyszenia.
W dobie pandemii kibice Zagłębia prowadzą szereg akcji charytatywnych. Ostatnio fani z Bolesławca przekazali personelowi szpitala zakaźnego 90 l płynów do dezynfekcji, 20 kombinezonów ochronnych, 35 maseczek ffp3, 200 rękawiczek nitrylowych i dodatkowo 1500 zł na zakup specjalistycznych masek ochronnych.
Przy okazji "Fanatycy" apelują o przywożenie butelkowanej wody niegazowanej, która trafi dla starszych, schorowanych osób w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym szpitala przy ul. Bema. Wodę można dostarczyć do siedziby byłej myjni BisAuto przy ul. Stary Lubin 39a w godzinach 8-15.
1. Dodane przez Górnik, w dniu - 23-04-2020 09:52 00 UKOCHANY KLUB ŻENADA A NIE KLUB
2. Dodane przez Arbiter, w dniu - 23-04-2020 10:29 00 Dajcie spokój z tymi karnetami. Na mecze chodzi 2-3 tys, to wiadomo że sprzedanych karnetów jest dużo mniej. Do tego i tak zazwyczaj były nabyte w bardzo preferencyjnych cenach , dzięki KGHM za pół darmo. Nawet jeśli by kibice je zwrócili to, klub za nie zapłacił by grosze w porównaniu do kilkudziesięciu milionów jakie klub dostaje z KGHMu.
3. Dodane przez do arbiter, w dniu - 23-04-2020 12:32 00 tak tak, Ty wiesz najlepiej, podobnie jak ten "mądry" pseudo górnik. Wy wiecie swoje a my kibice robimy swoje i takich płaczków mamy gdzieś!
4. Dodane przez jq, w dniu - 23-04-2020 13:35 00 Super inicjatywa ja nie odbieram kasy za karnet chociaż nie pracuję w KGHM i kupiłem go normalnie bez dofinansowań. Troszkę nie podoba mi się że klub nie wyszedł z tą inicjatywą ,ale ogólnie sopko fajnie że grypy kibicowskie działają. Myślę że akcja z cegiełkami czy wirtualnymi biletami była by fajna dla kibiców którzy nie kupują biletów. WZL
5. Dodane przez arbiter, w dniu - 23-04-2020 14:50 00 Do3: ale tak właściwie w czym masz problem? Gdzie widzisz niby jakiś płacz? Łóżka jednak nie zmyślać i nie zakłamywać rzeczywistości? Ile wg ciebie przychodzi ludzi na ostatnie mecze w Lublinie jak nie właśnie 2-3 tys? Jaki budżet ma klub jak nie kilkadziesiąt baniek? Zaoszczędzone ewentualnie pieniądze z karnetów, przy takim budżecie to na waciki im starczy;-) Podejrzewam że miesięcznie pensja Prezesa klubu jest wyższa niż wartość sprzedanych karnetów. Akcja dziesięciolecia ,hehe
6. Dodane przez Robert, w dniu - 23-04-2020 14:56 00 ja też przyłączam się do apelu kibiców i kasy nie odbiorę! A maruderzy zawsze się znajdą, szczególnie Ci z miast ościennych. Wg mnie super, że to kibice wyszli z ta inicjatywą właśnie!
7. Dodane przez adam, w dniu - 23-04-2020 15:47 00 Na Miedż Legnica sprzedano więcej karnetów niż na ZL. Ten klub to wstyd i żenada
reklama
8. Dodane przez Jańcio, w dniu - 23-04-2020 17:57 00 W Lubinie tylko piłka ręczna !!!
9. Dodane przez Edmund, w dniu - 23-04-2020 18:43 00 Panie prezydencie Raczyński mam pytanie. Kiedy miasto przejmie nożną w Lubinie którą zarządza spora grupa amatorów ? Wolę na koszulkach zawodników logo Lubin 2p06 niż KGHM.KGHM tylko marnuje kasę na nożną.Są ważniejsze sprawy.
10. Dodane przez Siatka, w dniu - 23-04-2020 19:23 00 W Lubinie tylko Cuprum.
reklama
11. Dodane przez Cygi, w dniu - 23-04-2020 20:02 00 WZL - Wieś Za Legnicą.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.