Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
22
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cecylia, Marek
Do końca roku 39 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Nester prezentuje "konkrety"

Czwarty kandydat na burmistrza Polkowic

Nester prezentuje "konkrety"

29.01.2024. Radio Elka, Kasia Rososzko

(fot. Kasia Rososzko)
Związany z Platformą Obywatelską Krzysztof Nester to czwarty kandydat, który powalczy o fotel burmistrza Polkowic w zbliżających się wyborach samorządowych. Ogłosił to dziś (29.01) podczas konwencji wyborczej, prezentując swoich kandydatów na gminnych radnych, zastępcę oraz „konkrety”, czyli założenia swojego programu wyborczego. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Przez wiele miesięcy rozmawialiśmy o tym w jaki sposób widzielibyśmy naszą gminę w przyszłości. Podczas tych wielu pomysłów, które padały, padało też pewne stwierdzenie mówiące o tym, że potrzebujemy konkretów. Dlatego „Konkrety dla Polkowic” to nasze hasło. Mamy konkretny plan, konkretną wizję i potrzebujemy konkretnych ludzi - mówił Krzysztof Nester.

Nester swój start w wyborach ogłosił „z pompą”, w formie uroczystej konwencji wyborczej w jednej z polkowickich sal bankietowych. Zaprezentował
także kandydatów na radnych gminy we wszystkich trzech okręgach oraz swojego zastępcę. Po wygranych wyborach funkcję tę miałby pełnić Bartosz Muszyński, sportowiec i prezes Armii Polkowice.

- Razem z Krzysztofem usiedliśmy wspólnie do stołu i doszliśmy do porozumienia co do wizji i przyszłości Polkowic. Do wielu tematów podchodzimy podobnie i udało nam się wypracować konkretny plan na następne 10 lat dla miasta. Z tego miejsca deklaruję rezygnację z funkcji prezesa klubu sportowego, a co ważniejsze, zgłaszam swoją gotowość do wzięcia odpowiedzialności za miasto Polkowice - mówi Bartosz Muszyński.

„Konkrety dla Polkowic” to nazwa programu wyborczego, z którym Nester zamierza iść po władzę. Obejmuje 10 założeń nawiązujących do różnych sfer życia społecznego Polkowic: zdrowie, rozwój, transport, sport, kulturę, górnictwo, seniorów, młodych, kobiety oraz sołectwa. Co ciekawe, w wielu miejscach podobnych do tych, które w 2018 roku prezentował ubiegający się o fotel burmistza Polkowic Łukasz Puźniecki. Nester obiecuje m.in. budowę domu spokojnej starości, przywrócenie Polkowickich Dni Teatru, powrót Polkowic na mapę kolejową, utworzenie interaktywnego Centrum Polskiej Miedzi pielęgnującego tradycje górnicze, kontynuacje programów zdrowotnych dla seniorów, wsparcie kobiet prowadzących działalność gospodarczą czy poprawę komunikacji publicznej na terenach wiejskich.

Krzysztof Nester to kandydat Platformy Obywatelskiej, wspierany przez polkowicki ratusz i środowisko związane dotychczas z obecnym burmistrzem Łukaszem Puźnieckim. Nester, mimo 37 lat, pochwalić może się sporym doświadczeniem zawodowym. W ciągu zaledwie jednej kadencji zdążył być radnym powiatowym, wicestarostą, prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej „Cuprum” w Polkowicach oraz - od niespełna dwóch tygodni wiceburmistrzem Polkowic. Miał także aspiracje na posła, ale wynik w postaci 757 głosów w całym okręgu legnicko-jeleniogórskim okazał się niewystarczający.

Przypomnijmy, że Krzysztof Nester to czwarty kandydat, który oficjalnie ogłosił, że będzie walczyć o fotel burmistrza Polkowic w kwietniowych wyborach. Takie deklaracje podczas konferencji prasowych złożyli też Paweł Kowalski, Mariola Kośmider oraz Wiesław Wabik. Z naszych informacji wynika, że na tym lista kandydatów się nie skończy.

 
Komentarze (144)
1. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 29-01-2024 22:24
Biznes to biznes Panie Myszyński. Kwota prawie 800 tys na armie z budżetu zobowiazuje co? A ty górniku ile zarabiasz?
2. Dodane przez Darmowa, w dniu - 29-01-2024 22:27
Darmowa promocja w gazecie polkowickiej, pan Muszyński na banerach pod Kauflandem też za środki z gminy. Fajnie tak. Ale lepszym Polkowicom po tych 5 latach już nie zaufam
3. Dodane przez Obiektywna, w dniu - 29-01-2024 22:28
Dziękuję. Jestem na nie. Białe koszule na mnie wrażenia nie robią. Już były w 2018 roku.
4. Dodane przez Bida, w dniu - 29-01-2024 22:31
Boże dopomóż, bo Polkowice upadną jak jeszcze raz tacy się dorwą do władzy!!!
5. Dodane przez XxxDdd, w dniu - 29-01-2024 22:32
A co to za pielęgniarki i pielęgniarze, miasto chyba chcą doprowadzić do agonii...
6. Dodane przez Ja, w dniu - 29-01-2024 22:34
PO i ludzie RR szykują skok na Polkowice. Mam nadzieję, że polkowicznie drugi raz się nie dadzą nabrać. Polkowice czy POlkowice+Lubin, to zależy od nas.
7. Dodane przez Konkrety, w dniu - 29-01-2024 22:34
Taaaakkk o tak konkretnie zwiną Polkowice, już nie trzeba będzie czekać 5 lat, w miesiąc pójdzie wszystko pod przysłowiowy młotek, śmiech na sali He he he
8. Dodane przez Ale jaja, w dniu - 29-01-2024 22:36
Z powiatu zrezygnował a teraz chce rządzić Polkowicami? Polkowickie dni teatru to raczej zlikwidowało jego lepsze Polkowice wymieniając dyrektora PCA. Obietnice są puste i nie wiążące co pokazała ta mijająca kadencja.
9. Dodane przez Polkowicz Anka, w dniu - 29-01-2024 22:37
Niestety z przykrością muszę napisać, że takiej szopki to dawno nie oglądałam... Suma sumarum z takimi ludźmi dług Polkowic konkretnie gwarantowany na 1000 milionów a może więcej ach nie przecież wejdzie komisarz, lub po prostu miasta już nie będzie...
10. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 29-01-2024 22:40
Ta prezentacja przypomina o niespełnionych obietnicach tej ekipy sprzed pięciu lat.
11. Dodane przez Dyzma, w dniu - 29-01-2024 22:41
p. Nester był już pan i pana kumple i pana burmistrz 5,5 roku i co zrobiliście... NIC konkretnie NIC, zadłużenie marazm niegospodarność, wstydu pan nie ma, naprawdę to co pan wyprawia jest żałosne
12. Dodane przez Obserwator, w dniu - 29-01-2024 22:43
Zabawne Nester, który pracę ma z nadań politycznych wraz z gościem, który pół miliona dostał z gminy na swój klubik chcą do ratusza razem doszli do porozumienia czyli co kasę już podzielili. Będą 4 gale a nie 2 itd.
reklama
13. Dodane przez Dobrze napisane, w dniu - 29-01-2024 22:43
Oj tak miał on wiele stanowisk, tak się zastanawiam, może to jakaś choroba.... Był już Kolekcjoner kości, a tu o proszę Kolekcjoner stanowisk, jak pięknie, no proszę
14. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 29-01-2024 22:48
Pytanie mam a pracownicy z Urzędu to byli tam w ramach pracy za gminną kasę czy prywatnie. Gubię się dla kogo oni w końcu pracują takie liski chytruski :-)
15. Dodane przez Polko, w dniu - 29-01-2024 22:50
Podpisywanie tablic rodem z PDMP Panie Nester przypomniał sobie Pan jak to z nimi robił i myśli, że Polkowice to kupią to może jeszcze szpital obiecać :-)
16. Dodane przez Polkowiczanka, w dniu - 29-01-2024 22:54
Szkoda, że radny Drobina dołaczył do tych panów.Niestety już na Pana nie zagłosuje, jak reszta sprzedał się Pan....jakie stanowisko obiecali???
17. Dodane przez abc, w dniu - 29-01-2024 23:11
Taaaak....ten pan ma doświadczenie jedynie w zmienianiu pracy.A pan Muszyński niech szuka pracy w swoim mieście, dosyć dojenia Polkowic.Myślicie, że ludzie mają klapki na oczach...
18. Dodane przez Antoni, w dniu - 29-01-2024 23:16
PO hoduje sobie następnego "kałużę" . Już kilka razy aparatczyk od kołyski zmieniał nocą barwy polityczne aby się tylko utrzymać przy korytku. To nie jest dobry kandydat.
19. Dodane przez Kartoniki, w dniu - 29-01-2024 23:22
Takie puste kartoniki to już się widziało, puste obietnice, bez pokrycia. Armia o armią straszą Polkowice, jak nie zagłosujesz to się poturbujesz takie hasło Lepsze dla Polkowic e
20. Dodane przez Lola, w dniu - 29-01-2024 23:26
I nawet nie przystojni, e... nie, nie wpisują się wizualnie, merytorycznie, kompletnie nie mam do nich przekonania. Takie KONKRETNE fiasko na starcie. Nawet oka nie można zarzucić...
21. Dodane przez Plagiat, w dniu - 29-01-2024 23:29
Przecież to czysty plagiat PDMP z 2018 roku i podpisywanie kartoników no wypisz wymaluj toż to to samo. Nawet nie mają swoich pomysłów. A ta armia jak już jest to niech się zajmie tym sportem. Bo staje się niewiarygodna, mam wrażenie, że ten sport to przykrywka żeby wyciągać z ratusza nasze pieniądze które idą na promo tego czegoś, może to trzeba zgłosić do prokuratury???
22. Dodane przez Moskorzyn, w dniu - 29-01-2024 23:34
A co tam robi sołtyska Moskorzyna??? Hej ludzie, ale macie masakrę, szkoda wsi...
23. Dodane przez Zong, w dniu - 29-01-2024 23:37
Ludzie czy wy nie macie rozumu, żeby się tak poustawiać tymi kartonika mi, jak to komicznie wygląda, no lepiej niż za PRL - u... Ja pierdziu, ale fanatyzm, mają niezłego poznańskiego spin doktorka buhhaaa
24. Dodane przez Goguś, w dniu - 29-01-2024 23:46
To jest jakaś masakra! Czy to się dzieje na prawdę ? Czy leci z nami pilot???
25. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 30-01-2024 00:23
Panie Kacprze, coś Pan zrobił?! Wierzyłem w Pana czyste intencje z tymi różnymi akcjami a teraz "pikuje Pan w dół"! Nie wierzę już Panu i myślę, że inni też będą zawiedzeni Pana wejściem do polityki.
26. Dodane przez Julek, w dniu - 30-01-2024 00:27
Armia z platformą? Kabaret.
27. Dodane przez Aaron, w dniu - 30-01-2024 00:29
Nesteriada w natarciu... Czyli Zero konkretów! Niby z Platformy, niby z Pdmp, niby ze starostwa, niby ze spółdzielni... Jesteśmy na nie! :)
28. Dodane przez Górnik, w dniu - 30-01-2024 02:22
Krzysiek, trzymaj fason i bądź silny. Nie patrz na wycie w komentarzach, to normalne, że żołnierze innej strony będą szerzyć hejt. Jeśli tak wyją powyżej to znaczy, że czują strach. Widać, że większość komentarzy pisała jedna i ta sama osoba.
29. Dodane przez Amia, w dniu - 30-01-2024 04:48
Muszyński straciłeś w oczach a stracisz jeszcze więcej pazernością swoją. Do brzegu jedź swojego miasta i tam powinieneś ubiegać się skoro chcesz być politykiem. Sport widać to była tylko przykrywką do kasyyy
30. Dodane przez Skalników, w dniu - 30-01-2024 04:50
Mariusz Skupin, że ty z platformą się ustawiłeś w szeregu i bezpartyjnymi muszyńskimi . Nie wierzę
31. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 30-01-2024 05:00
Ja proszę o jedno . 
Widząc ten cały dział promocji i zaangażowanie Kaczanowskiego i Drzymały i tego (...)proszę aby w końcu nowy włodarz ustawił ich w szeregu takim jak są inny zasłużeni pracownicy Urzędu. Przykro się widzi i pracuje w miejscu tak rozpasanym przez tego(...) nawet nie nazwę dyrektora bo obraziłabym prawdziwych kierowników nie mówiąc o dyrektorach. Puźniecki stracił wszystko w oczach i nie tylko
32. Dodane przez VW, w dniu - 30-01-2024 05:40
Drobina malutki człowieczku posadzili cię na kolankach i grzechotki zabrali. Taki ważny się czułeś i co kolejny pstryczek w nosek ??
33. Dodane przez Górnik, w dniu - 30-01-2024 05:43
Mam pytanie aby ktoś zadał panu Hajdackiemu, który walczył czy powinien z platformą w czasach kiedy KGHm miał być sprzedany ustawia się w rzędzie i będzie startował z PO do samorządu?  
Górniku obudź się i zobacz co się wyprawia.
34. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 30-01-2024 06:13
przepraszam a Kim jest Muszynski ? bo nestera znaja wszystcy az za bardzo. Platforma wystawi listy w polkowicach ?
35. Dodane przez tomrk, w dniu - 30-01-2024 06:26
Dni teatru się marzą  
Ale jakoś chyba nikt nie pamięta biletów rozdawanych "vipa" 
Pół dali zarezerwowanych dla znajomych a dla ludzi ochłapy za wielkie pieniądze  
 
Plus "teatr" w sali szkoły to tylko budowanie swojego ego a nie teatr  
Pojedź jeden z drugim do teatru i zobaczysz co to klimat miejsca  
Wy to możecie co najwyżej kabaret sobie zrobić
36. Dodane przez Kibic kosza, w dniu - 30-01-2024 06:34
Kibice Koszykówki wiedzą ze muszusnki idzie pokase bo go boli że on tylko pol miliona bidula dostawał a my wiecej na nasze koszykarki.  
 
STOP Obcym w tym mieście STOP
37. Dodane przez ula, w dniu - 30-01-2024 06:47
To jakiś żart?? 
Chlopaki podejmują schedę po burmistrzu Puznieckim 
Dzięki niemu są tam gdzie są. Dzięki niemu mają kasę i ludzi na wybory . 
A jakoś nie widać żeby go zaporosili na spotkanie 
 
Czyli co ? To ma być kontynuacja jego rządów ale udajemy ze go nie znamy? 
Może zaraz zaczną go krytykować?
38. Dodane przez Ja, w dniu - 30-01-2024 06:51
Miało być coś na miarę wielkiej gali MMA, a wyszło na miarę... gali freak fame ;-)
39. Dodane przez Robercik, w dniu - 30-01-2024 06:52
A klub radnych Łukasza puznieckiego w pełnym składzie widzę.  
I co radni Anna, Beata i Robert zrobią dzisiaj na sesji? Zmienia nazwę.  
Pokażą Burmistrzowi figę z makiem ?  
Będą udawać że oni to nigdy go nie popierali ?  
 
Jakie to wszystko udawane.
40. Dodane przez Ja, w dniu - 30-01-2024 06:58
Panie Nester mam pytanie, czy jest pan nadal pracownikiem SM Cuprum? Na mieście wróble ćwierkają, że nadal tak, a obecnie przebywa pan ... będąc jednocześnie wiceburmistrzem. Idziesz pan po bandzie. Uważaj, bo składanie fałszywych oświadczeń jest karalne.
41. Dodane przez agdzie, w dniu - 30-01-2024 07:15
To ludzie z PO to gdzie pani Joanna?  
Zrobila do Sejmu prawie 3 tys głosów a nester 700 
I nie ma dla niej miejsca na liściem? 
 
Coś się chyba chłopaki boją konkurencji
42. Dodane przez Zezol, w dniu - 30-01-2024 07:19
Jak to mawiał Kargul..lepszy wróg swój jak obcy....Wiesław wracaj szybko
43. Dodane przez Janusz, w dniu - 30-01-2024 07:19
A ja tu widzę zero konkretów i parcie na kasę przez niejaką armię co to teraz będzie się bawić w politykę. Takich specjalistów to już mieliśmy przez ostatnie 5 lat. I skończyło się na 200 mln zadłużenia. Dziękuję ale białe koszule i turkusowe kartoniki to zwykły pijar i do tego uprawuany przez ludzi skompromitowanych.
44. Dodane przez antek, w dniu - 30-01-2024 07:30
to już wiadomo skąd się wzięło 500 tys dla armii w zeszłym roku  
już dzisiaj kolejne konkursy są rozpisywane np. 250 tys na kickboxing  
 
tak się sponsoruje kolegów z partii  
nie zapomnijmy, że większość kasy poszła na imprezkę na którą armia i tak sprzedawała bilety  
 
widać mało im
45. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 30-01-2024 07:30
Szanowni Państwo chyba pomylili pojęcia. To nie są konkrety, ale zwykłe "lanie wody". Szkoda...
46. Dodane przez Mix, w dniu - 30-01-2024 07:39
Ale się ładnie odcieło towarzystwo od Puźnieckiego, najpierw z nim a jak nie pasi to kartoniki, plagiat z 2018. Ta sama prezentacja ci PDMP i nawet chwyt z podpisikami. Ani polotu ani pomysłu tylko jak zwykle w wydaniu tych ludzi puste obietnice, ale to już było i nie wróci więcej, bo ludzie głupi nie są fiu fiu fiu
47. Dodane przez W końcu, w dniu - 30-01-2024 07:41
W końcu ktoś może rozwiąże ten pożal się powiat polkowicki i wróci stary Lubin i Głogów. Tak byłoby najlepiej dla wszystkich
48. Dodane przez grzegorz, w dniu - 30-01-2024 07:48
w klubie radnych burmistrza są 4 osoby 
na spotkaniu były 3 
gdzie się podział Pan radny Grzegorz ? 
 
czy jak dzisiaj klub zmieni nazwę to wyrzucą radnego Grzegorza?
49. Dodane przez Zatroskana, w dniu - 30-01-2024 07:49
Kochani Polkowiczanie, nie oddawajmy naszej Gminy partiom politycznym. Wasz głos jest najcenniejszy, każdy głos znaczy tak wiele. 7 kwietnia zdecydujemy, czy nasza gmina będzie "pikować w dół", czy wróci do rangi liczącej się w regionie. Obecne zadłużenie jest przygnębiające. Przy obecnym budżecie spełnienie mżonek wyborczych jest niemożliwe. Kochani Wyborcy, porozmawiajcie, przedyskutujcie, zastanówcie się komu zaufać i na kogo oddać swój głos. Mamy tylu doświadczonych w pracy samorządowej, rozsądnych i mądrych Polkowiczan. Nie pozwólmy zabrać nam po raz kolejny naszego miasta.
reklama
50. Dodane przez kk, w dniu - 30-01-2024 07:52
te same kolory, te same pomysły 
czy ktoś ma wątpliwości ze to nadal układ pdmp  
krzysztof nie ukryje swojej natury (...)
51. Dodane przez Jola, w dniu - 30-01-2024 07:53
NESTER TO KONKRETNIE SKACZE ZE STOŁKA NA STOŁEK ZAPEWNE ZA KASĄ... GDYBY BYŁTAKI DLA LUDZI TO DALEJ DZIAŁAŁ BY W POWIECIE...
52. Dodane przez Adam, w dniu - 30-01-2024 07:54
Puźniecki to ukryta opcja Platformy Obywatelskiej? Cały jego klub tutaj jest? Boi się wystartować? Cała ta lepsza zmiana z 2018 to była jedna wielka porażka dla nszego miasta
53. Dodane przez MAciek, w dniu - 30-01-2024 07:57
Mydlana bańka niebawem pęknie, 7 kwiecień niedługo :).
54. Dodane przez Do 25, w dniu - 30-01-2024 08:07
Pani Zatroskana w takim razie napisze komu mamy oddać miasto? I uzasadni ;)
55. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 30-01-2024 08:12
Ta partia powinna się nazywać Polkowickie Chorągiewki
56. Dodane przez Natalia, w dniu - 30-01-2024 08:14
Pani Beatka znów znalazła nową przystań polityczną! Od Pilimona poprzez Wabika i Puźnieckiego aż do Nestera... Brawo za elokwencję!!!!
57. Dodane przez Mała, w dniu - 30-01-2024 08:16
A pani Drzymała tj to tam prywatnie czy służbowo?! Bo jako redaktor naczelna miejscowej gazety powinna być apolityczna...
58. Dodane przez Szok, w dniu - 30-01-2024 08:27
Na zdjęciach widać pracowników urzędu gminy w Polkowicach zaangażowanych w prezentację obecnego vice burmistrza i Pana Muszyńskiego. To ja mam pytanie w jakim charakterze tam byli pracowników czy prywatnie? 
 
Jeżeli w godzinach pracy to za publiczne pieniądze promowali promowanie kandydatów na Burmistrza i radnych. 
Jeżeli prywatnie to w celach prywatnych wykorzystali stronę urzędu na której po godzinach ukazał się artykuł o tym wydarzeniu. 
 
Myślę, że prokurator powinien zbadać czy nie ma tu konfliktu interesów i wykorzystania pieniędzy publicznych do celów prywatnych.
59. Dodane przez Do 55., w dniu - 30-01-2024 08:40
Piękne porównanie  
60. Dodane przez Rozweselony, w dniu - 30-01-2024 08:48
Niezły kabaret, i ci ludzie z Armii. Tragedia, 
oby ludzie nie popełnili błędu głosując na tych (...)
61. Dodane przez Wyborca, w dniu - 30-01-2024 08:49
Czy kawa z rana na przystankach też będzie, bo rano jest zimno.....
62. Dodane przez do 54, w dniu - 30-01-2024 08:52
Wróble ćwierkają,że powiat zlikwidują, więc podział będzie taki jak dawniej Polkowice, Chocianów pod Lubin, reszta gmin pod Głogów. Ciekawe ile w tym prawdy?
63. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 30-01-2024 08:52
I Pani (...) hahaha...ona nawet z ludźmi na swoim osiedlu nie potrafi się dogadać
64. Dodane przez Do 54, w dniu - 30-01-2024 08:57
Ja wskazałam swoje przemyślenia i obawy. Każdy mądry i rozsądny zdecyduje sam.
65. Dodane przez Anastazja, w dniu - 30-01-2024 09:30
Panie Nester, zmienia Pan stanowiska lotem błyskawicy. To pokazuje, że nie przyświeca Panu chęć pracy dla Mieszkańców i troska o dobro gminy, tylko idea, jak się nie narobić a zarobić. Próba "sprzedaży" Polkowic Lubinowi, to hańba i wstyd.
66. Dodane przez Witek, w dniu - 30-01-2024 10:02
WIELKIE NIE dla karierowicza. Który co chwilę rezygnuje ze stanowiska.
67. Dodane przez Do 2, w dniu - 30-01-2024 10:07
Lepsze Polkowice to teraz klub panów od kafarni, to tym nie można ufać, guzik zrobili a ujadają o wszystko.
68. Dodane przez iza, w dniu - 30-01-2024 10:14
Ja wolę Nestera niż to co było!! Widać Młodość i Przyszłość, a nie Emerytów lub karierowiczów jednego sezonu. Brawo. Brawo p. Bartku życzę powodzenia!!! Przyszłość Polkowic to ma być młodość bo stajemy się miastem starzejącym!!!!!!
69. Dodane przez do iza, w dniu - 30-01-2024 10:51
Młodość? Przyszłość? Nester, który był już wszędzie i co trzeba podkreślić bez jakichkolwiek sukcesów. Panie Anna i Beata z PCUZ, które też ciągle podpinają się pod tego, kto rządzi w Polkowicach. Dyrektor komunikacji, który sam się spalił w polityce kilka lat wcześniej. Ludzie pseudo mediów obecnej władzy. "Młodzież" z uniwersytetu trzeciego wieku, który powstał wiele lat wcześniej i zawsze wspiera aktualnie rządzących. I znamienne ukrycie obecnego burmistrza, żeby nie psuł obrazka. A do tego cwany biznesmen z Lubina ze swoją armią. Mówi, że zrezygnuje z prezesa Armii. A budowa hali widowiskowo - sportowej, to niby z myślą o kim. Człowiek, który myśli tylko o swoim biznesie kosztem wszystkich innych dyscyplin sportowych w mieście. Pieniądze pompowane przez gminę w jego biznes powinny zasilać kluby polkowickie a nie lubińską armię. A Nester chce oddać kwestie gospodarcze takiemu zastępcy? Bo sam nie zna się na tym kompletnie. Polkowiczanie zarzucają lepszym, że ściągnęli na stołki ludzi z zewnątrz a teraz chcą, żeby Polkowicami zarządzał gość z Lubina? Upadek całkowity.
70. Dodane przez do 68, w dniu - 30-01-2024 10:52
co Ty bredzisz kobieto!! jaka młodość? 20 lat skakania z kwiatka na kwiatek ze stołka na stołek. To jest dopiero karierowicz!!! Nester członek zarządu lepszych polkowic, tych lepszych Polkowic które przez ostsatnie 5 lat zadłużyły kolosalnie miasto!!! przerost administracji opanowane gazety itd. Lepsze Polkowice się pogrążyły razem z burmistrzem, którego radni od niego jak widać pouciekali! A Nester co? wystartuje pod nowym szyldem PO? czy KO? bo już spalił PDMP i Lepsze Polkowice wcześnie?
71. Dodane przez St, w dniu - 30-01-2024 10:53
A gdzie serduszka zapomnieliście czy udajecie kogoś innego. To wszystko już przerabialiśmy. Poszli won od koryta. Nigdy przenigdy.
72. Dodane przez do 68, w dniu - 30-01-2024 10:55
rozsądniej wybrać gospodarnych dziadków którzy nie zadłużali budżetu, niż żadnych władzy i pieniędzy małolatów, co zrobili w jedną kadencję 200 MILIONÓW ZADŁUŻENIA
73. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 30-01-2024 11:00
Słychać wycie, znakomicie. KONKRETNIE po zwycięstwo.
74. Dodane przez Ada, w dniu - 30-01-2024 11:01
NESTER = ZERO STABILNOŚCI
75. Dodane przez Kris, w dniu - 30-01-2024 11:02
Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Pewne zwycięstwo w nadchodzących wyborach samorządowych. Powodzenia i KONKRETNIE!
76. Dodane przez Do 68., w dniu - 30-01-2024 11:06
Do tego zadłużonego miasta nikt nie chce przyjeżdżać i się tu w tej dziurze, która powstała przez te ponad 5 lat za tych młodych karierowiczów osiedlać, iza zdejmij te okulary idź do okulisty, bo wzrok się zdecydowanie pogorszył.
77. Dodane przez Do 68, w dniu - 30-01-2024 11:08
Iza pozdrów Ryśka bo widzę, że też startuje z Nesterem
78. Dodane przez Edi, w dniu - 30-01-2024 11:28
Czekam na ocenę rządów obecnego burmistrza wystawioną przez Nestera i Muszyńskiego. Wiele osób krytykuje Puźnieckiego a chce głosować na kontynuację jego polityki i jeszcze większe zależności od Lubina. Czy Nester zapowiedział pozbycie się pseudofachowców z politycznego nadania w spółkach, urzędzie? Nie. Bo on dopiero będzie ściągał wiele osób z zewnątrz. Bo tak mu partia każe i układanie się z bezpartyjnymi. Krytykujecie Zybaczyńskiego i ludzi z jego klubu w radzie. Ale to on pierwszy zorientował się, że Puźniecki gra przeciwko Polkowicom z ludźmi z zewnątrz. To nie lepsze Polkowice rządziły w tej kadencji tylko wyłamowcy z tego ugrupowania z Puźnieckim na czele. I to burmistrz z tymi, którzy z nim odeszli z lepszych odpowiada za dzisiejsze zadłużenie gminy. A Nester chce być kontynuatorem tej polityki i przypominam, że też wystąpił z lepszych, którzy na to się nie godzili. Żądajmy otwartej debaty pomiędzy kandydatami transmitowanej w internecie. Nie dajmy się rozgrywać. Najlepiej przekreślić PdMP i LP i oddać Polkowice ludziom z Lubina. A kiedyś szczyciliśmy się, że Polkowice przez lata były silne i broniły się przed zakusami partii politycznych i ludzi z zewnątrz.
79. Dodane przez Nie, w dniu - 30-01-2024 11:39
Stop Platformie Obywatelskiej i sługusom Tuska,ludzie chyba widzicie jaki chaos stworzyli w kraju,bez uchwał robią i podejmują decyzję jak chcą,czy chcecie mieć to w gminach?gonić wszystkich związanych z platformą!Bartku Muszyński stracil pan w moich oczach i jestem rozczarowany a z pewnością odbije się to na Armii
80. Dodane przez Mario, w dniu - 30-01-2024 11:48
Chcecie nas wszystkich pozamykać w 15 min. miastach. Bez głosu na Pana...
81. Dodane przez rem, w dniu - 30-01-2024 12:03
Remix 5 lat pisał codziennie posty o burmistrzu jak jest źle, jaki to zły człowiek itd  
Ale wystarczy że burmistrz zrobił krok w tył wystawił słupa na kandydata i koleżankę na listę i już chłopak skacze że szczęścia  
 
Jaki to prosty człowiek który nie ma kręgosłupa
82. Dodane przez krzys, w dniu - 30-01-2024 12:11
jak mówią na mieście poznaniak już jedzie na dwa fronty 
ma dill z Wabikiem i Nesterem 
nie wazne kto wygra ale on kasiorę skasuje 
 
nie wierzycie ? to zobaczcie co się dzieje na stronie gminy 
zobaczycie kto będzie w gazecie polkowickiej promowany przez najbliższe miesiące 
 
kogo pracownicy chodzą tylko na konferencje 2 komitetów
83. Dodane przez Mario, w dniu - 30-01-2024 12:11
Chcecie nas wszystkich pozamykać w 15 min. miastach. Bez głosu na Pana...
84. Dodane przez za 78, w dniu - 30-01-2024 12:36
Masz rację, co do Muszyńskiego. Ma RCS w Lubinie, niech tam organizuje swoje bijatyki. Ale tam RR mu na to nie pozwoli. Dlatego skupił się na Polkowicach, gdzie skutecznie omamił najgorszego jak do tej pory burmistrza. Teraz czuje, że jeszcze więcej ugra, bo kolejny kandydat bez predyspozycji na burmistrza daje się rozgrywać. A widzi jak łatwo dostaje kolejne pieniądze, teraz lokal na swój prywatny biznes. A sport w Polkowicach upadł na pysk. Na koszykówkę nie chodzą już tłumy, na piłkę nożną tym bardziej. Może czas postawić na rozwój dzieci i młodzieży. Zajęcia sportowe w szkołach po godzinach i promocja tego a nie Armii. Ktoś powie, że tam też chodzą dzieci. Szczytne posunięcie pana Muszyńskiego? Niestety, za to nie płaci on ani gmina tylko rodzice tych dzieci! Czy ktoś z rodziców dostaje tam paragon z kasy fiskalnej? Czy kasa do kieszeni biznesmena? O warunkach, w których nikt nie powinien dopuścić do zajęć małych dzieci nie wspomnę.
85. Dodane przez joanna joanna, w dniu - 30-01-2024 12:40
Widzę że ktoś dostał zlecenie i komentarze pisze!! Widzę ze kogoś bardzo boli!! Człowieku powinieneś udać się do specjalisty.
reklama
86. Dodane przez lepsze Polkowice, w dniu - 30-01-2024 12:59
Nester miej jaja i wystartuj jako lepsze polkowice, pod tym szyldem żeście rządzili 5 lat i ludzie to dobrze zapamiętali
87. Dodane przez haha, w dniu - 30-01-2024 13:05
Nie znam się może na "pijar"....ale żeby Ci panowie byli dla mnie wiarygodni brakuje mi kota, psa i dwóch niepełnosprawnych na tych zdjęciach, aby mogli liczyć na mój głos.To są jakieś żarty.Ci panowie tak na poważnie?
88. Dodane przez Józek, w dniu - 30-01-2024 13:31
Jeszcze do władzy nie doszedł a już podzielił stołki. Czy nester zdradził kolegów z lepszych polkowic?
89. Dodane przez Lidia, w dniu - 30-01-2024 13:33
A pani kupiec chce skłócać ludzi nadal? Własne podwórko ogrodzone już nie wystarcza?
90. Dodane przez Arek, w dniu - 30-01-2024 13:47
Jacuś a Ty tam fotki to w godzinach pracy w urzędzie robiłeś oczywiście wiceburmistrzowi ?:D Platformiana parodia
91. Dodane przez Ania, w dniu - 30-01-2024 14:11
Ile pan Nester obiecuje. To wybuduje, tamto też. Wszystko będzie lepsze, tylko ska kasa na to skoro w budżecie dziura.
92. Dodane przez gornik miedziowy, w dniu - 30-01-2024 14:39
konkrety jak te Tuskowe .....tylko w kampani i dla lemingów.....
93. Dodane przez Obiekcja, w dniu - 30-01-2024 15:27
Pan M. poczuł zapach pieniędzy i lgnie do władzy. 
Jakie wykształcenie, jaka wiedzę, jaki i gdzie nabył staż służbowy na że marzy mu się vce Burmistrz ? 
Wstydu nie macie, ludzi za idiotów macie. 
Panie N. Dostać 700 kilka głosów w ostatnich wyborach i mieć dalej parcie na Władzę? 
Toż to śmiechu warte.
94. Dodane przez Polkowiczanin, w dniu - 30-01-2024 16:12
Nestera brakuje tylko na opakowaniu mleka w lodówce. Ponoć jak wygra Nestera to będziemy mieli dwóch burmistrzów
95. Dodane przez Zniesmaczony, w dniu - 30-01-2024 16:42
W nawiązaniu do "profesjonalizmu" Krzysztofa Nestera i spółki: 
 
"Komu członek zarządu powinien złożyć rezygnację? 
 
Można się tutaj spotkać z co najmniej dwoma interpretacjami: 
 
rezygnacja powinna być złożona organowi, który wybrał danego członka zarządu (zobacz np. wyrok Sądu Najwyższego z dnia 7 maja 2010 r., III CSK 176/09), 
rezygnacja powinna być złożona na ręce rady nadzorczej (jest to jednostronna czynność prawna, więc podlega dyspozycji art. 46 par. 1 pkt 8 prawa spółdzielczego, w myśl tego przepisu: do kompetencji rady należy m.in. podejmowanie uchwał w sprawach czynności prawnych dokonywanych między spółdzielnią a członkiem zarządu lub dokonywanych przez spółdzielnię w interesie członka zarządu oraz reprezentowanie spółdzielni przy tych czynnościach; z tego powodu rezygnacja powinna być kierowana do rady nadzorczej). 
 
W praktyce, zwłaszcza gdy nie mamy rady nadzorczej, rezygnację należy więc złożyć na ręce walnego zgromadzenia (art. 7 ust. 2 ustawy o spółdzielniach socjalnych: W spółdzielni socjalnej, w której liczba członków nie przekracza piętnastu, nie wybiera się rady nadzorczej, chyba że statut stanowi inaczej. W takim przypadku kompetencje rady wykonuje walne zgromadzenie)."
96. Dodane przez Ja, w dniu - 30-01-2024 16:56
I w nawiązaniu do kom. 95: 
"Rezygnacja 
 
Mandat w zarządzie spółdzielni może wygasnąć również w szczególności na skutek śmierci członka organu albo złożenia przez niego rezygnacji. 
 
Prawo spółdzielcze nie reguluje wprost dopuszczalności składania rezygnacji. Odwołując się do przepisów regulujących stosunek zlecenia (art. 746 § 2 Kodeksu cywilnego - Dz. U. z 2022 r. poz. 1360), przyjmuje się, że rezygnacja może być złożona w każdym czasie, a jeśli pełnienie funkcji jest odpłatne, to dopuszczalne jest tylko z ważnego powodu (postanowienie Sądu Najwyższego z dnia 5 października 1995 r., sygn. akt I CR 9/95). Rezygnacja powinna być składana z odpowiednim wyprzedzeniem, aby umożliwić spółdzielni uzupełnienie wakatu w zarządzie. 
 
W piśmiennictwie dotyczącym prawa spółdzielczego podnosi się, że rezygnacja powinna być składana na ręce rady nadzorczej, co ma wynikać z art. 46 § 1 pkt 8 P.s., albo na ręce organu uprawnionego do powołania/odwołania członka zarządu. W świetle orzecznictwa dotyczącego spółek handlowych (uchwała SN z 31 marca 2016 r., sygn. akt III CZP 89/15) należy jednak rozważyć składanie rezygnacji na ręce podmiotu upoważnionego do reprezentacji spółdzielni - innego członka zarządu albo pełnomocnika (art. 54 § 3 P.s.). Celem uniknięcia wątpliwości oświadczenie o rezygnacji najlepiej złożyć zarówno radzie, jak i walnemu zgromadzeniu (jeśli jest uprawnione do wprowadzania zmian w składzie zarządu) oraz do rąk innych członków zarządu."
97. Dodane przez Gość, w dniu - 30-01-2024 17:42
Rysiek F. A miałem cię za porządnego gościa.
98. Dodane przez do 97, w dniu - 30-01-2024 18:48
Czy można liczyć na rzetelny przekaz w telewizji miejscowej od kandydata na radnego? Ryśku czy twoja kamera uczciwie będzie pokazywać wszystkich kandydatów na burmistrza? Najbliższa okazja w czwartek na konferencji kolejnego kandydata. Taki test przyzwoitości. No, odrobiny przyzwoitości.
99. Dodane przez Biegacz, w dniu - 30-01-2024 19:39
Rysiu, nie wstyd ci, tak po ludzku ci nie wstyd?
100. Dodane przez kosmetyczka, w dniu - 30-01-2024 19:57
Do 99. To nie są ludzie to są PO-wcy, jeszcze tu Tuska zaproszą.
101. Dodane przez helena, w dniu - 30-01-2024 20:06
Tak dużo w komentarzach o rozliczaniu burmistrza, a czy nie jest konieczne rozliczenie wszystkich radnych kończącej się kadencji , którzy tak licznie będą ponownie startować w wyborach. Kolejne sesje to marazm, zero aktywności wielu radnych.  
A jeszcze pytanie. Czy pan Wabik już zawiązał koalicję z wiceburmistrzem Nesterem?
102. Dodane przez do 100, w dniu - 30-01-2024 21:08
To są PO-wcy, czyli ludzie, którym się wydaje, że są z najwyższej półki, a ich Tusk, to wybitny praworządny demokrata i najbardziej wpływowy polityk w Europie.
103. Dodane przez Wina Tuska, w dniu - 30-01-2024 22:53
Dlaczego nie Pan Kowalski?Bo myśli, że pozjadał wszystkie rozumy świata, jest arogancki i myśli, że wszystko zrobi lepiej. A prawda będzie taka, że bez wsparcia będzie mógł sobie pogwizdać. Przecież wszyscy wiemy aby dobrze rządzić trzeba mieć większość w radzie a on tego nie będzie miał. Będzie kolejnym pełniącym funkcje z wielkiej ambicji. Lista chęci i obietnic nic więcej. Czepiacie się obecnego burmistrza, któremu przyszło walczyć w czasie pandemii zobaczcie jak to wpłynęło na cały świat na pewno nie było lekko ale zza komputerów jestesmy specjalistami od wszystkiego. To było ale teraz jest szansa nie słuchajcie tych co szkalują ludzi z Armii oni potrafili przyciągnąć do siebie rzeszę młodych ludzi i działają prężnie i mogą to przekuć na dobre działania dalej. Panu Owsiakowi też wielu wypomina, że zarabia na tym co robi ale zobaczcie co robi i jak robi. Powodzenia w wyborze.
104. Dodane przez Do kom. 103, w dniu - 31-01-2024 06:42
Puźniecki miał większość, ale nie miał jaj, które ma Paweł Kowalski. Poza tym Polkowicom potrzebny jest dobry gospodarz(...)
reklama
105. Dodane przez Do 103, w dniu - 31-01-2024 07:11
Nie mów mi o Armii, kiedy temat dotyczy wyborów Burmistrza. Armia na sale treningowe, a nie do polityki.
106. Dodane przez Do 103., w dniu - 31-01-2024 08:02
Jak są tacy świetni to niech się zajmują tym co najlepiej potrafią, czyli mordko biciem sportowym, jak są tacy świetni to czemu pogonili ich z Lubina, Lubin dla nich zamknięty, jak tacy zaradni to czemu nie mają sponsorów, tylko miliony ciągną z urzędu, ile to już będzie przez te 5,5 roku. Ja jako Polkowiczanka nie wyrażam na to zgody. Człowieku puknij się naprawdę w głowę jak masz takie myślenie. Zgroza i strach nadciąga nad Polkowice. Boże ratuj!!!!
107. Dodane przez Zabawnie, w dniu - 31-01-2024 08:41
Chłopcy, którzy się lansują w internetach do zarządzania gminą. Zart na skalę światową hehe
108. Dodane przez RR, w dniu - 31-01-2024 09:08
Czyli nadal będzie po staremu. Ludzie z Lubina, Wrocławia i innych miast będą rządzić naszym miastem i dorabiać się kosztem mieszkańców. Zaproszą kolejnych kolegów i koleżanki do polkowickiego Urzędu i spółek, tak jak to zrobiła obecna ekipa. Mam nadzieję, że mieszkańcy nie dadzą się znowu oszukać i zrozumieją, że przyjezdnym dyrektorem, burmistrzom czy wice nigdy nie będzie zależeć na rozwoju Polkowic , bo po zakończonej pracy pojadą do siebie i będą mieli gdzieś nasze miasto i jego rozwój.
109. Dodane przez Stefan, w dniu - 31-01-2024 09:10
Może Nester i Muszyński zrobią więcej niż budki dla ptaków i miski dla psów.
110. Dodane przez Do dzieła, w dniu - 31-01-2024 09:39
Chcecie zmian, to nie glowujcie na lepsze Polkowice bis, czyli klub radnych Mariusza Zybaczyńskiego, to jest jedno i to samo. Nester szybko się poznał jakim człowiekiem jest pan do kafarni i odszedł od nich, dlatego stracił posadę starosty. Dla Mariusza jest ważniejsze okno na kafarni niż mieszkania dla ludzi kto oglądał sesje wczoraj ten słyszał jego się poznał boże  
wypociny. Pan Kowalski bez programu i potrafi się tylko lansować, bez pomysłów na rozwój gminy, pamiętam i wyniki NIK jak był prezesem aqua, Pan Wabik to powrót starej gwardii, która się teraz nie dostała do władzy, a jeszcze pan Rozmysłowski w kolejce, ale PiSowi to Polkowice dziękują . Jedyna szansa to Pani Mariola, która chce coś działać i odcięła się od starych układów i młoda siła Nester. Należy postawić albo na kobietę albo na młodość czyli Nester.
111. Dodane przez Do 109, w dniu - 31-01-2024 09:45
Nie sądzę. Polkowicom potrzebny jest Burmistrz ze strategicznym myśleniem. A może Pani Burmistrz? Kobieta gospodarzem miasta, dlaczego nie? Nowe spojrzenie, zupełnie inne postrzeganie problemów i podejście do ich rozwiązania. Zagłosujmy na Panią kandydatkę, polkowiczankę!
112. Dodane przez do 103, w dniu - 31-01-2024 10:07
Podsumowaniem rządów Puźnieckiego jest rezygnacja ze startu w tych wyborach. Wie, że nie dał kompletnie rady, zdradził ugrupowanie, które go wyniosło na stołek, uwikłał się w układy z ludźmi spoza Polkowic. On i ci, którzy zostali przy nim wiedzą, że gdyby burmistrzem został Zybaczyński, to pogoni ich wszystkich. Dlatego tak chętnie wspierają Nestera, któremu jest wszystko jedno kto na niego pracuje. Głosowanie na Nestera i Muszyńskiego, to jeszcze więcej kolegów spoza Polkowic. I tak na koniec. Owsiak robi swoje bez względu na to, kto rządzi. I sam nie ma aspiracji do rządu. Armia, to nie jest dobry kierunek dla Polkowic.
113. Dodane przez Do 110., w dniu - 31-01-2024 10:21
Ja stawiam na P. WABIKA, P. MARIOLA, spoko babeczka, ale ten Nester to jakiś fikołek, gdzie on nie był i na jakim stanowisku ot taki trutek co lata i chyba nie wie po co, a nie za kasą dużą kasą, bez klasy i nieprawdziwy..
114. Dodane przez Do 112, w dniu - 31-01-2024 10:58
To nie obecny burmistrz zdradził ugrupowanie, tylko ugrupowanie pod rzadnym wladzym Mariuszem zdradziło go. Nie chciał się godzić na ich pomysły więc się ich pozbyli. Mariusz Zybaczynski = obecny układ włącznie ze starostą, który jest dalej w LP, czyli obecnym Mariuszem zybaczynskim i wice starostą Janem. Widsc to jak na dłoni, że to jest dalej to samo kółko wzajemnej adoracji. Zmiana owszem, ale bez radnych z klubu Mariusza, bo to właśnie na niego i obecny układ z LP zagłosujecie. Albo Nester, który ma bardzo dobry program rozwoju miasta i młodych za sobą albo Mariolka, innej opcji nie ma dla tego miasta, bo będzie porażka.
115. Dodane przez do 112, w dniu - 31-01-2024 11:33
W Rosji mówią, że Ukraina napadła na Rosję a na Ukrainie, że było odwrotnie. Kto kogo zdradził oto jest pytanie ;) pewnie ten kto będzie głośniej krzyczał będzie miał racje ;)
116. Dodane przez do 110, w dniu - 31-01-2024 12:28
Twoje podsumowanie najbardziej pokazuje myślenie wyborcy w Polkowicach. Albo Kośmider albo Nester. A przecież oni mają całkowicie inne spojrzenie na miasto i gminę. Kiedyś byli razem a teraz są po przeciwnych stronach. Nester, to nie młodzież. A do tego od razu mówi, że potrzebuje wsparcia człowieka z Lubina. Kośmider mówi o odzyskaniu Polkowic dla polkowiczan. Patrząc chłodnym okiem ona najlepiej skleiłaby dzisiejszy podział w Polkowicach. Kowalski na przewodniczącego rady, bo lubi pilnować wszystkich drobiazgów.
117. Dodane przez Do 116, w dniu - 31-01-2024 13:36
Pani Kośmider też jest dobrym wyborem i może najwyższy czas postawić na kobietę na tym stanowisku. Bo panowie jak widać przez lata jak dzieci w piaskownicy.
118. Dodane przez do 114, w dniu - 31-01-2024 13:50
Przeczytaj, co napisałeś/łaś. Piszesz, że głosowanie na Zybaczyńskiego, to głosowanie na obecny układ i lepszy byłby Nester. To w końcu wg ciebie kto dzisiaj rządzi w Polkowicach? Lepsze Polkowice, czy ci, którzy wystąpili z tego ugrupowania - Puźniecki i jego klub, a teraz dołączył do nich Nester. A mnie się wydaje, że polkowiczanie wybrali w poprzednich wyborach Lepsze Polkowice, z których Puźniecki wystąpił. Wg mnie dzisiejsza władza w Polkowicach, to nie LP tylko układ Puźnieckiego z ludźmi spoza Polkowic. A to, że Puźniecki poddaje się bez próby obrony swojej kadencji tylko świadczy o tym, że to jednak on nie miał racji. Nie pisz więc, że głosowanie na Zybaczyńskiego, to głosowanie na to, co jest w tej chwili, bo to bzdura kompletna. Głosowanie na Nestera, to jest właśnie głosowanie na to, co mamy dziś plus więcej Lubina w Polkowicach.
119. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 31-01-2024 14:21
Rynkowi obiecywali chyba że zostanie burmistrzem od kamerowania
120. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 31-01-2024 14:33
Ja oddam głos na Pana Wabika i mam nadzieję, że nie połączy się z przedstawionym tu kandydatem
121. Dodane przez Do 118, w dniu - 31-01-2024 15:10
To nie burmistrz wystąpił, tylko przypomnij kto go wyrzucił z tego klubu jako przewodniczący. Chcemy ludzi, którzy zrobią coś więcej niż tylko walka o okno w kafarni, miska dla psa z wodą itp. niestety Pan Kowalski też nie jest dobrym kandydatem na burmistrza patrząc na jego powiązania i kto mu załatwił pracę w rezerwach strategicznych (PiS). Jak tos już napisał, Pani Mariola jest dobrym kandydatem, może czas postawić na kobietę, która połączy to miasto, zjadła zęby na tym samorządzie i odcięła się całkowicie od starych układów.
122. Dodane przez do 120, w dniu - 31-01-2024 15:31
Ale niech się określi przed wyborami, bo teraz wszystkie ruchy wskazują na taką koalicję.
123. Dodane przez abor, w dniu - 31-01-2024 16:41
Panie Nester popołudniowe zmiany w przedszkolach. Dzieci siedzą od 6 rano do 16 mało ? Nie mają czasu rodzice dla dzieci bo praca a pan jeszcze o popołudniowych zmianach ? Przedszkole nie dom nie matka nie ojciec. Wstyd!!!1
124. Dodane przez do 123, w dniu - 31-01-2024 18:32
Jeśli rodzic ma pracę popołudniu to znaczy, że rano będzie z dzieckiem
125. Dodane przez do 121, w dniu - 31-01-2024 19:02
Burmistrz z kilkoma radnymi wystąpili z klubu LP i utworzyli własny klub. Ale mniejsza o to. Potwierdzasz jednak, że to nie LP rządziły w tej kadencji. Okno w kafarni, to faktycznie miałki temat. Szkoda, że burmistrz celowo to blokuje i temat trzeba wywoływać na radzie. Nie wspomniałeś jednak, że na tej samej sesji ten sam radny upominał się o ul. Kopalnianą. Ale nie lubisz Zybaczyńskiego to ok. Ja próbuję oceniać, to co widzę i słyszę. Pani Mariola ma pełne kompetencje i z pewnością widziałbym ją w koalicji rządzącej w Polkowicach. Jak napisałem. Nester i Wabik, to kontynuacja tego, co mamy. Już widać przymierze. Pozostali, to Kośmider, Zybaczyński i Kowalski. Kto z nich ma największy elektorat, to się okaże.
126. Dodane przez za 123, w dniu - 31-01-2024 19:17
Masz rację. Jaka druga zmiana? Do której godziny? Bo chyba nie chodzi o rodziców pracujących na drugiej zmianie w strefie do 22.00. Dziecko ma w domu mieć czas na zabawę, zjeść kolację, być wykąpane i przy bajce czytanej przez rodzica usypiać o godz. 19.00. Rodzice mają spędzać jak najwięcej czasu z dziećmi. Czy pomysłodawcy zastanowili się ile takich dzieci byłoby do zaopiekowania? A kwestie formalne? Ilu dodatkowych pracowników trzeba zatrudnić w placówkach, kucharzy, nadzoru? Pomysł bez sensu.
127. Dodane przez Do kom. 121, w dniu - 31-01-2024 19:42
Uważaj co piszesz, bo Paweł Kowalski zapowiedział już pod innym postem, że będzie składał pozwy za szkalowanie jego dobrego imienia. Jeśli uważasz, że jesteś w sieci incognito to się mylisz - IP.
128. Dodane przez do 124, w dniu - 31-01-2024 19:54
Co dla ciebie znaczy praca rodzica małego dziecka na drugą zmianę? Czyli, do której godziny? I o której godzinie, to dziecko ma iść spać?
129. Dodane przez Do 112, w dniu - 31-01-2024 20:18
Jaki prymitywny przekaz. Pytanie kto nawalony był przez całą kadencję, kto oddał Polkowice obcym i kto teraz nie startuje bo się wstydzi własnego cienia ? Podpowiem Ten co mu platforma wcisnęła zastępcę ze spółdzielni
130. Dodane przez Kock, w dniu - 31-01-2024 20:19
Muszyński ty się wysłowić nie potrafisz, słuchałem twojego bełkotu, mówisz o samorządzie a startujesz liderem Peło bo co ci obiecał więcej mamony z gminnej kasy ?
131. Dodane przez do130, w dniu - 31-01-2024 21:32
To nagranie Muszyńskiego, to żenada kompletna. Tak mówi jakby to on miał zostać burmistrzem a Nestera przekonał do swojej wizji. Geniusz normalnie. Uzdrowiciel Polkowic. On nie wie kto jest kto i co zrobił w Polkowicach ale wie, że będzie najlepszy. Swoją drogą wystawił też opinię o Nesterze. On nie widzi w nim lidera i najlepszego kandydata na burmistrza tylko Krzysztofa, którego przekonał do swoich pomysłów. Żadnych kompetencji do pracy w zarządzaniu gminą. Ale fakt. Kasę na Armię można tak wyciągnąć.
132. Dodane przez Jola, w dniu - 01-02-2024 07:47
SKOK CHŁOPCÓW NA KASĘ I STOŁKI
133. Dodane przez do kom. 110, w dniu - 01-02-2024 09:32
Nestera nie wyrzucili ze starostwa, tylko sam odszedł. Tam za mała kasa dla niego była, trzykrotnie tyle zarabia w spółdzielni, więc o bardziej dochodowe stanowisko się postarał.
134. Dodane przez wyborca, w dniu - 01-02-2024 10:38
Hasła PO na wybory: 
Z celi do Brukseli 
prawo ,,tak jak my je rozumiemy,,
135. Dodane przez historia nieznana, w dniu - 01-02-2024 10:45
/10 ,09.2008r/ Na 2009 r. zaplanowano prywatyzację 458 przedsiębiorstw - powiedziała wiceminister skarbu państwa Joanna Szmid, odpowiadając w Sejmie na pytania posłów. /czy górnicy z firmy miedziowej mają krótką pamięć??/
136. Dodane przez wyprzedaż za PO, w dniu - 01-02-2024 10:57
11 stycznia 2010 Ministerstwo Skarbu Państwa sprzedaje 10% akcji miedziowej firmy. 
Pozostaje już tylko 31%. 
Od 18 kwietnia 2012 roku obowiązuje ustawa z 3 marca 2012 r. o podatku od wydobycia niektórych kopalin. Te niektóre kopaliny, to miedź i srebro. 
Podatek od wydobycia miedzi i srebra.
137. Dodane przez polkowiczanin, w dniu - 01-02-2024 11:24
Widzę samych lawirantów, sami się unicestwią , pewnie jeden drugiego będzie nagrywał, ech widzisz i nie grzmisz...a Robercik to sam nie wie skąd ma startować niby młoda lewica a teraz już PO...to samo Lesiu...całe życie na garnuszku związkowym a tego z PO?...nawet widać Edytę...no mieszanka że hej...
138. Dodane przez Karolina, w dniu - 01-02-2024 17:33
Brawo Moskorzyn !! Jeszcze tej gwiazdy tam brakuje ? Za chwilę jej podopieczna pani z banku która ma parcie na rządzenie ehhh co tu się wyprawia w tych plotkowicach 
Szok szok mamy nadzieję że gwiazdorstwo się nie dostanie do koryta !
139. Dodane przez metoda na wybory, w dniu - 02-02-2024 09:28
Dziś modna jest metoda: 
trzymaj się dna i pogłębiaj koryto. 
(...) 
ps.do wyborców mam pytanie: czy wiecie że w naszym mieście radni miejscy i powiatowi mają maksymalne diety jakie dopuszcza ustawa?
140. Dodane przez Ada, w dniu - 03-02-2024 10:53
Nic im nie da ten piar I białe koszule.  
To już było 5 lat temu ale ludzie są mądrzejsi i chcą zmiany. Nie mogą doczekać się kiedy ta ekipa zniknie że sceny politycznej Polkowc.
141. Dodane przez Przedsiębiorca, w dniu - 03-02-2024 15:03
Czy Muszyński oczekuje że z gminą będzie utrzymywała nadal jego prywatny biznes? Oczekuję wyjaśnienia dlaczego dostał lokal na głogowskiej za darmo i jeszcze remont mu gmina robi Co Tu Się odwala
142. Dodane przez Tomi, w dniu - 05-02-2024 17:48
Stop darmowej reklamie z budżetu gminy. Za publiczne pieniądze kampamie robią. Pani redaktor coś się pomieszało!
143. Dodane przez Adek, w dniu - 06-02-2024 21:40
Widać tu pracowników Urzędu. Kłaniają się przepisy. Miłej nocy :)
144. Dodane przez antyPiSior, w dniu - 06-03-2024 20:05
Nie głosuję na trzymających z PiSiorami
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust