Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
5
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Irena, Teodor,
Waldemar,
DZIEŃ
LEŚNIKA I DRZEWIARZA
Do końca roku 240 dni.
Start arrow Głogów arrow PiS liczył na więcej, lewica cieszy się tego co jest

PiS liczył na więcej, lewica cieszy się tego co jest

PiS liczył na więcej, lewica cieszy się tego co jest

21.06.2010. Radio Elka, Maciej Iżycki
0621_wybor1.jpgGłogów. - Cieszę się z wyniku osiągniętego przez naszego lidera - tak komentuje wczorajsze wybory Jan Zubowski, prezydent głogowa i szef lokalnych struktur Prawa i Sprawiedliwości. Na kandydata PiS-u zagłosowało niemal 37 procent tych, którzy poszli urn. Również lewica ma powody do radości. Choć ich kandydat nie przeszedł do drugiej tury wyborów, to jednak uzyskał w Głogowie niemal dziewiętnastoprocentowe poparcie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Jesteśmy zadowoleni, ale pozostaje jednak pewien niedosyt. Wydawało nam się, że wynik będzie lepszy. Liczyliśmy na to, że wyborcy dokładniej przeanalizują działania rządu PO i wyciągną z tego wnioski - powiedział nam Jan Zubowski.

Jak
stwierdził lider głogowskiego PiS-u, podobnie jak większość zaskoczony jest bardzo dobrym wynikiem wyborczym kandydata lewicy - Grzegorza Napieralskiego. Zbigniew Sienkiewicz, przewodniczący rady powiatowej SLD, wysokim poparciem szefa partii tak bardzo zdziwiony nie jest. - Liczyłem na taki wynik. Podczas spotkań w naszych kołach mówiłem, że będzie on oscylował w okolicach piętnastu procent. Jeśli chodzi o samego kandydata, to myślę, że jest to nagroda za jego pracę - twierdzi Zbigniew Sienkiewicz.

Wybory prezydenckie rozstrzygną się w drugiej turze. Jej wynik zależy między innymi od tego, na kogo przekażą swe głosy ci, którzy odpadli z wyścigu w ostatnią niedzielę. - Ważne jest, żeby nie popełnić błędu. Grzegorz Napieralski nie może kazać wyborcom, którzy na niego głosowali, by poparli któregoś z dwóch pozostałych na ringu graczy. Elektorat sam powinien zadecydować na kogo zagłosować - mówi Sienkiewicz.

Druga tura wyborów prezydenckich odbędzie się 4 lipca. (mai)
 
Komentarze (34)
1. Dodane przez KENOBI, w dniu - 21-06-2010 12:02
Dlaczego nikt nic nie mówi i nie pisze o zwycięstwie PO w Głogowie .Czyżby nasze media były takie same jak TV publiczna.
2. Dodane przez Panie prezydencie, w dniu - 21-06-2010 12:04
przecież nie oceniamy rządu bo wybieramy prezydenta. jaki to ma mieć związek z rządem? Jeśli rząd czegoś nie zrobił to tylko dlatego, że PiS i Lecha Kaczyński blokował. Zwycięstwo KJomorowskiego wlaśnie mądrość Polaków potwierdza. Mnie dziwi tylko że pisowski kandydat na prezydenta walczy z premierem i rzadem i zachowuje się tak jakby kandydował na Premiera a nie prezydenta.
3. Dodane przez elrab, w dniu - 21-06-2010 12:05
same sukcesy 19% Kaczyński - piłka nożna II liga .ekstraklasa piłka ręczna (zaraz ,zaraz dzięki Sadowskiemu czy Śląskowi Wr.)Mniejsza o to sukces to sukces
4. Dodane przez olo, w dniu - 21-06-2010 13:04
To jest sygnał, że PO może sie obawiać przyszłych wyborów. Sygnał dla Pani Ewy Drozd, że wygrać wybory prezydenckie będzie ciężko i bez poparcia kandydata lewicy RR nie pokona Zubowskiego. Chociaż jeżeli pracownicy KGHM-u nie zapomnieli Pani postawy w spr. sprzedazy akcji...... to lipa Pani Poseł.
reklama
5. Dodane przez Anna, w dniu - 21-06-2010 13:05
Pracownicy KGHM-u którzy w pierwszej turze głosowali na Napieralskiego, w kolejnej swój głos poparcia ofiarują Kaczyńskiemu.
6. Dodane przez AntyPOwiec, w dniu - 21-06-2010 13:29
Na szczęście o wyniku Komorowskiego nie decyduje Lubin przyznaje Marek Wojnarowski, szef lubińskich struktur PO.  
To jest wypowiedź z lubin.pl
7. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 21-06-2010 13:40
Może mieć obawy Pan Prezydent Zubowski o swoją reelekcję, bo pomimo rządu PiS w Głogowie, wykupione z podatków głogowian audycje propagandowe w lokalnej telewizji, to wybory w Głogowie wygrała jednak pomijana przez lokalną TV Platforma Obywatelska.
8. Dodane przez h2o, w dniu - 21-06-2010 13:50
Zubowski nawet nie ma kontrkandydata! No bo chyba nie spec od wody?
9. Dodane przez WidziMiś, w dniu - 21-06-2010 16:25
Do AntyPOwiec (kom. 6): Na szczęście w wyborach samorządowych jesienią już jak najbardziej Lubin będzie decydował :D
10. Dodane przez miśka, w dniu - 21-06-2010 19:01
Wg. mnie to Zubowski sam dobrze wie, że nie ma szans w nadchodzących wyborach. Lepiej niechby sam zrezygnował z kandydowania, to chociaż może zachowa twarz. A kontrkandydata ma i to mocnego: lewica ostro pnie się do góry . I chociaż nie jestem lewicowa, to wolę SLD od PIS-u, a czasami nawet i od PO.
11. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 21-06-2010 19:03
Ciekaw jestem ile w tych wyborach było współczucia, ile było powodzi i ile zwykłej dla Polaków niechęci do uczenia się na błędach i wyciąganiu nauki z przeszłości. 
Zgadza się Anno, głosując na Kaczyńskiego w drugiej turze wreszcie będzie można zdelegalizować SLD i ich przybudówki związkowe. Brawo za wybór!
12. Dodane przez Emu, w dniu - 21-06-2010 19:21
Za Pana Zubowskiego więcej w Głogowie zostało zrobione niż za kadencji wszystkich wcześniejszych prezydentów razem wziętych. Mam poglądy lewicowe, nie jestem i nie byłem za PIS'em ale w wyborach zagłosuję na Pana Zubowskiego. Patrzę obiektywnie i widze ile zostało zrobione.
13. Dodane przez rachunek jest prosty, w dniu - 21-06-2010 19:39
PO+SLD ma razem ponad 20 000 głosów w powiecie przeciwko PiS, który ma 12 000. Pozamiatane panowie. PiS może się już pakować. Odbudujemy Głogów po pisowskich zniszczeniach.
14. Dodane przez Waudaś, w dniu - 21-06-2010 21:46
Nie masz racji PO(...) z komentarza 11 
Myślę że w tych wyborach nie było żadnego współczucia, bardziej zwykła ludzka niechęć. Część czuje niechęć do PO to zagłosowała na Kaczyńskiego druga część to samo do PIS i zagłosowali na tego drugiego. Czyli ok. 45% ma niechęć do polityki i siedzi w domu. Z pozostałych 55% ok. 75 czuje niechęć do kandydata wystawionego przez znienawidzone ugrupowanie. Dobrze że 25% z 55% uprawnionych do głosowania głosuje z własnym sumieniem. A to że 45% nie poszło na wybory to jest właśnie wyciąganie wniosków z uczenia się na błędach z przeszłości, także z tej niedalekiej. I jeszcze jedno prędzej zlikwidowana zostanie ta cała grupa wzajemnej adoracji pod nazwą po lub pis niż SLD i związki.
15. Dodane przez re, w dniu - 21-06-2010 21:50
do EMU. No chyba jednak nie patrzysz obiektywnie. Parę dróg i chodników i dwa socjalne bloki to aż tak dużo?! Skoro jesteś obiektywny to za Rybki też powstały mieszkania socjalne, drogi powstały w strefie ekonomicznej, powstała ul. Poniatowskiego (obwodnica), kompleks sportowy, oczyszczalnia ścieków, powstała PWSZ, remont moku, odbudowa ratusza etc. Więc faktycznie bądź obiektywny. Zubowski niczym więcej się nie wyróżnił, weź sobie jego ulotkę wyborczą z roku 2006 i sam oceń. Obaj mają sukcesy jak i porażki.
16. Dodane przez obserwator, w dniu - 22-06-2010 08:36
w interesie pracowników KGHM jest głosowanie na J. Kaczyńskiego, bo PO ma w planach sprzedaż m.in. tej firmy!
17. Dodane przez normalny, w dniu - 22-06-2010 09:22
do kom.16. Nie siej głupiej pisowskiej propagandy.Pracownicy KGHM nie są "ciemnym ludem" i doskonale wiedzą, jak zagłosować, aby pracować w spokoju.Nie podgrzewaj atmosfery wojny"polsko-polskiej".
18. Dodane przez Kenobi, w dniu - 22-06-2010 10:43
Do komentarza nr.17.Tak trzymać od tej propagandy i populizmu PiS-u już mnie mdli ,jak dobrze pamiętam prywtyzacja KGHM-u rozpoczęła się jeszcze przed tym jak PO doszło do władzy .Prawa ekonomii rządzą gospodarką jak tego nie zrozumiecie będziecie mięli drugą Grecję.Jak na razie Polska pod rzadami PO z kryzysem radzi sobie najlepiej w Europie a może i na świecie.To kto jest winny ?
19. Dodane przez ad 12 itp, w dniu - 22-06-2010 11:42
to co zostalo zrobione w glogowie to tylko i wylacznie zadania wlasne gminy narzucone przez ustawe o samorzadzie gminnym nic ponad to wiec nie wiem skad ten entuzjazm...co do komorowskiego...coz lepszy niby on od kaczynskiego ale nie dla naszego zaglebiowego regionu, jak sprywatyzuja kghm...bedzie masa bezrobotnych a co za tym idzie wiele dla nich swiadczen z PUP czy MOPS, a te podatki ktore placi kazdy z tych gornikow, to nie sa male pieniadze a przeciez one takze ida do budzetu,duzo by tu mowic o stratach, wiec wiecej szkody jak pozytku ze sprzedazy...ale to wymaga myslenia analitycznego, perspektywicznego a tego wielu osobom w tym rzadzacym, brakuje niestety :(
20. Dodane przez obiwan, w dniu - 22-06-2010 11:53
I myślicie że pisorki uchronią kghm przed zakusami prywatyzacji???? o ludu niewierny....proś o rozum, o naiwności wielka, proś o rozum i zdejmij bielmo z oka. nie wierzę, że mam tylu naiwnych ziomali. Ludzie POsłuchajcie, co naprawdę mówi PO, a potem podnoście larum. W tym mieście tylko pani POseł zabiegała o cokolwiek, reszta z pisiołków tylko się gapiła i olewała kolejne sprawy - do wygrania sprawy!!! tyle tylko, że trzeba było ruszyć tyłki i trochę popracować, no i może się spocić przy okazji, a to białym kołnierzykom nie w smak, ale kasę i to niezłą brać to oj tak oj tak!Żal.pl i tyle, biedne to miasto. Co robił pis przez te 4 lata, że dopiero teraz na hura robi remonty dróg, chodników i czego tam jeszcze, a i sam Jan widoczny wszędzie. Do tej pory siedział w klimatyzowanym gabineciku za ładnym biurkiem i słał zagadkowe usmiechy niczym Dama z łasiczką- jeno uro nie ten.
21. Dodane przez Re 15, w dniu - 22-06-2010 12:41
Zapomniałeś dodać, że Rybka wybudował rondo na Koperniku proporcjonalne do jego wzrostu i rządów, które jest udręką dla kierowców.
22. Dodane przez obiektywna, w dniu - 22-06-2010 13:22
Drodzy moi naście lat temu zaczęły się strajki bo ludzie chcieli skończyć z komuną, wprowadzić demokrację - kto to rozpoczynał przede wszystkim górnicy. Drodzy panowie i panie co to jest demokracja - właśnie to co mamy -prywatyzacja-część polskiego majątku trafiła w ręce prywatne a to co zostało panowie górnicy bronicie jak lwy. Zadaję pytanie po co walczyliście o demokrację - tylko dla innych minima i praca do 65 roku w prywatnych firmach, tak? a dla was tylko przywileje. Czy żyjemy w tym samym kraju? jeżeli tak to wszyscy powinni tak samo być traktowani i pracować i żyć na takich samych zasadach. Obiektywnie jeżeli wy macie iść na emeryturę po 20 czy 25 latach pracy to my też tak chcemy jeżeli wy macie podwyżki to my też tak chcemy, dla was przywileje a my co. Boicie się że po wyborach zostaniecie sprzedani a co my mamy się bać o wasze stołki? Przecież jak sprzedawali inne zakłady to wy mieliście nas w nosie, a co mają powiedzieć ludzie będący na zasiłkach po zlikwidowanych pgr-ach i innych zakładach, jak się powiedziało a to trzeba powiedzieć i b. Będę głosowała w drugiej II turze na p. Komorowskiego ponieważ chcę jednakowego traktowania. Górnicy to egoiści i widzą tylko czubek własnego nosa, a przekonała mnie do tego znajoma twierdząca że jak innym zabrali przywileje to trudno niech chociaż górnikom je zostawią -biedni górnicy, zarabiający kilka razy więcej niż inni, a płaczących na każdym kroku, mało zarabiacie to odklejcie tyłki od waszych stołków i pozwólcie innym popracować a wy do budowlanki, transportu itp. Dobrze decydować o innych jak się jest w dużej grupie - no to my wyborcy Komorowskiego pokażemy wam jak się głosuje. Wszystkich, którzy uważają tak jak ja namawiam do wzięcia udziału w wyborach II tury na p.Komorowskiego. I nie boję się odzewu z waszej strony, nie zamierzam również odpyskowywać na wasze komentarze, ja swoje powiedziałam drodzy moi. W naszym kraju demokracja wywalczona przez moich obywateli pozwala mi na wolność słowa i to też uczyniłam. Pozdrawiam
23. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 22-06-2010 13:31
Waudaś 
Jak w takim razie wytłumaczysz podział Polski na zwolenników Kaczyńskiego i Komorowskiego? Jak wytłumaczysz narodowy kociokwik po tragedii smoleńskiej i nagły wzrost notowań już nie św. pamięci Lecha Kaczyńskiego a jego brata? Czy nie zauważyłeś ile ponownie obiecał powodzianom Kaczyński podobnie jak jego brat wcześniej trzy miliony mieszkań? I ciemny lud to kupił jakby powiedział klasyk PiSowskiej propagandy Kurski! Współczucie było widoczne od 10 kwietnia jak nigdy i przełożyło się to w poważnej części na sympatie. 
Żeby była jasność, głosowałem na Korwina i nadal jestem zwolennikiem jedynego trzeźwo myślącego polityka co jednak ma swój minus - spadek po wielu latach peerelu zniszczył normalność w społeczeństwie mającym mentalność świni czekającej na pełne koryta bez jakiejkolwiek pracy. Daj jeść i daj spokój. Czy owe 45 procent nie głosujących było tylko zawiedzionych dotychczasowymi rządami? W większości to wygodniccy lenie i wieczni malkontenci mający pretensje do całego świata, że im w życiu nic nie wyszło.
24. Dodane przez do kom.21, w dniu - 22-06-2010 13:50
Normalni i dobrzy kierowcy nie narzekają na to rondo.Z Twojego wpisu widać,że jesteś człowiekiem złośliwym.Gdyby to rondo nie spełniało swojego przeznaczenia to obecne wladze by go zlikwidowały a tymczasem został zrobiony jego remont.
25. Dodane przez RE 24, w dniu - 22-06-2010 14:27
jEŻELI JESTEŚ TAK NORMALNYM I DOBRYM KIEROWCĄ TO SPRÓBÓJ WYKONAĆ MANEWR SKRĘTU NA TYM "WSPANIAŁYM" RYBKOWYM RONDZIE TIREM.ZAZNACZAM, ŻE NA ŻE Z ULIC: GWIAŹDZISTA, GALILEUSZA, KEPLERRA NIE MA ZAKAZU WJAZDU DLA TEGO TYPU POJAZDÓW - TO MOŻE CO NIECO ZROZUMIESZ ZE "WSPANIAŁYCH" RZĄDÓW RYBKI
26. Dodane przez re. 23, w dniu - 22-06-2010 19:55
"wójcie" może komentuj sprawy na których się znasz ? np. jak wyhodować jakiegoś OPaSa czy może "rybkę" w akwarium ? To co starasz się komentować wyraźnie cię przerasta ! POmyśl chwilę nad sobą, może coś wydedykujesz ?! POwo... :eek :upset :eek
27. Dodane przez Waudaś do wójta, w dniu - 22-06-2010 20:57
Ty głosowałeś na Korwina i takie jest twoje prawo, ja nie mam prawa podważać twojej decyzji a tym bardziej jej wyśmiewać, jedno co mogę to mieć inne zdanie i je mam. Ja głosowałem na Napieralskiego i takie jest moje prawo. Jeśli chodzi o podział na zwolenników Komorowskiego i Kaczyńskiego, to jest takim samym podziałem jak podział między nami. Chociaż może nie do końca. Przynajmniej ja uważam że w tym wypadku nie ma żadnej różnicy, który niedojda zostanie Prezydenta. Żadnego kociokwiku po tak zwanej tragedii smoleńskiej nie zauważyłem, może tylko ta szopa pod ratuszem w Głogowie i zmiany w programie telewizyjnym, wzrostu notowań też nie zauważyłem przynajmniej po sobie. Powodzianom obiecują i ci z PO i ci z PiS a nawet ci z PSL. No cóż mój kandydat też obiecywał bo taka jest polityka. Twój nie obiecywał bo i tak nikt by w to nie uwierzył. Co do 45% to przynajmniej połowa z nich ma to wszystko w du... i ja to potrafię zrozumieć, tym bardziej że ci których znam nie głosują i nie narzekają na wybrańców. Oczywiście są tacy którzy nie robią nic i są niezadowoleni, ale uważam że nikt do nich nie był stanie trafić, a szkoda, przynajmniej dla Napieralskiego. Słabe struktury w Głogowie. Ale kto to miał zrobić Zbyszek Sienkiewicz-bzdura. 
Na koniec i Ty i ja znaleźliśmy się na marginesie wyborów i niepotrzebne były nasze dyskusje naście lat temu. Ja już nie mam kandydata na Prezydenta więc nie będę głosował, Ty też nie, więc niech się dzieje wola nieba, jak powiedział polski pisarz i nie był ewangelistą.  
I jeszcze jedno. Ordynacja niestety nie ogranicza progu frekwencji. Wybieramy prezydenta i całe wybory zmierzają do tego żeby wybrać jednego z ... nie wiem ilu. To jeśli w całej Polsce do wyborów wstawi się 10 osób i sześciu zagłosuje na Komorowskiego a czterech na Korwin-Mikke to i tak Komorowski będzie pełno prawnym Prezydentem. Mimo że miał tylko dwa głosy więcej od kontrkandydata, a ponda trzydzieści siedem milionów obywateli tego kraju miało to gdzieś.
28. Dodane przez Waudaś, w dniu - 22-06-2010 22:01
Do kom 26 
Jeśli możesz to rozwiń swoją myśl, ponieważ ja też nie rozumiem co miałeś na myśli, pisząc to co napisałeś,
29. Dodane przez do kom 28, w dniu - 22-06-2010 22:36
pisałem do "wójta" i on to zrozumiał ! Ty nie musisz...
30. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 22-06-2010 23:16
:grin  
re 26 
Czyżbyś był jednym z nich, tych cichociemnych miejskich? Nie współczuję, życzę natomiast dużo zdrowia. 
re Waudaś 
Piszesz, że nie zauważyłeś kociokwiku a jednocześnie pokazujesz na ratusz. A kociokwik do dziś trwający przed pałacem na Krakowskim Przedmieściu 51 to niby co? 
Mój kandydat nie obiecywał niczego. Jest zbyt poważnym człowiekiem by obiecywać w naszych warunkach popapranej demokracji gdzie byle lump ma taki sam głos jak każdy normalny człowiek.  
Piszesz, że nie mamy już kandydata. :?  
Ja mam nadal, bo nie mogę sobie pozwolić na zmarnowanie tej jednej trzydziestomilionowej nawet szansy by nie postawić krzyżyka zagradzającego drogę populizmowi i przechrzcie udającego dobrotliwego wujaszka. Tym razem będzie to głosowanie negatywne ale niestety taka jest demokracja. 
re 25 
Można bez problemu to zrobić nawet 24 metrowym łamańcem. Nie potrafisz to przesiądź się na malucha.
31. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 22-06-2010 23:19
re 29 
Zrozumiałem. Jesteś małym, zakompleksionym, zdegenerowanym konsumentem moich podatków. Mimo wszystko, nadal życzę dużo zdrowia.
32. Dodane przez Do wójta, w dniu - 23-06-2010 11:51
Możliwe że kociokwik trwa nadal ale nic mnie to nie obchodzi, nie moja sprawa. Jeśli są tacy którzy chcą śpiewać swoje żałosne piosenki niech to robią, pod tym względem jest wolność. Mi to nie przeszkadza może dlatego że jest za daleko i w Głogowie nie słychać, a do Warszawy po prostu nie jeżdżę. 
Jeśli chodzi o twojego kandydata może jest poważny, możliwe że tylko telewizja próbuje przedstawić jego wypowiedzi w inny świetle, nie wiem, nigdy go nie słyszałem na żywo. Choć muszę się przyznać że jakieś dwadzieścia lat temu gdy mówił o prywatyzacji w służbie zdrowia to wtedy uważałem go za niebezpiecznego szaleńca. Dziś wiem że miał rację, dodatkowo uważam że to jedyny sposób na uzdrowienie tego co jest obecnie. Może sam na starość zaczynam być wariatem. 
Pamiętam też że chciał ograniczenia prawa wyborczego przynajmniej dla kobiet, nie pamiętam czy dla lumpów też, ale myślę, że Ty też uważasz to za lekką paranoje. 
Ja kandydata na prezydenta w tych wyborach już nie mam, ale jeszcze nie wiem co zrobię 4 lipca. Dla mnie obydwoje są nijacy.  
Sądzę jednak że jeśli Kaczyński wygra to będzie koniec PiSu brak wodza zniszczy ugrupowanie. Przyznasz chyba że całkiem miła perspektywa, warta nawet tych pięciu lat płacenia z naszych podatków. 
Jestem pewien że po wyborach w przyszłym roku PO i SLD stworzą koalicję większościową pozwalającą na przegłosowywanie weta i Prezydent będzie mógł skoczyć sobie na .... albo na kielicha.
reklama
33. Dodane przez ekoloficznie??, w dniu - 23-06-2010 11:56
W Białołęce na kilku drzewach jeden obok drugiego wiszą poprzybijane plakaty Kaczyńskiego. 
 
PS.Mam nadzieję że Elka doda mój komentarz :)
34. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 23-06-2010 21:49
Waudaś. Każdy ma swoją jakąś tam paranoję, Korwin też. Ale to już chyba jego ostatnie wybory i na wiele lat trzeba będzie zapomnieć o prawdziwym liberalizmie w polskiej polityce. Szkoda, bo nawet jak nie traktować tego poważnie to chociaż ciekawie było. Pozwolę też sobie na małą dygresję dotyczącą "służby" zdrowia. Czy przypominasz sobie zapędy byłego ministra zdrowia Religi? To chyba był minister w rządzie obecnego kandydata na prezydenta Jarosława K.* Otóż ów minister z błogosławieństwem obecnego kandydata na spadek po bracie założył iż opieka ma być bezpłatna ale część świadczeń czyli po naszemu leczenia będzie płatna. Jak się to ma do obiecanek kandydata Jarosława K.* ksywa Kłamczuszek? 
A teraz prywatyzacja czyli w ujęciu Jarosława K.* komercjalizacja co wg niego jest tym samym. Pomijając kwestie językowe należy popatrzeć na PRYWATNE działy lecznictwa i do tego dodać weterynarzy. Wychodzi na to, że prywatnego nie należy się bać i dodając do tego kontrakty wychodzi na to, że należy prywatyzować lub komunalizować ale w połączeniu z komercjalizacją. 
Ale rozpisałem się chyba nadmiernie a zakończyć trzeba jednak stwierdzeniem - NIE MASZ WIĘKSZEGO ŁGARZA NAD JAROSŁAWA K.* 
* Jarosław K.,były premier rządu RP, piroman palący kukły prezydenta,kawaler bez domu i konta w banku, nie ma prawa jazdy, uznany przez niezawisły sąd trzykrotnie za łgarza i skazany na odszczekanie tych łgarstw.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama