Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
4
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Florian, Grzegorz,
Michał, Monika,

DZIEŃ STRAŻAKA,
HUTNIKA I KOMINIARZA
Do końca roku 241 dni.
Start arrow Głogów arrow Druga tura w Jerzmanowej

Druga tura w Jerzmanowej

Druga tura w Jerzmanowej

22.11.2010. Radio Elka, Mateusz Kowalski
1122_jerzmanowa.jpgJerzmanowa. Alicja Serdak zdobyła najwięcej głosów w walce o stanowisko wójta gminy Jerzmanowa. Nie udało jej się jednak wygrać w pierwszej turze. Za dwa tygodnie w szranki z nią stanie Lesław Golba. Na obecną wójt oddano 41,7 procent głosów. Jej rywal zdobył 26,7 procent. Frekwencja w gminie wyniosła 66,8 procent. Znany jest też skład rady gminy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Alicja Serdak zdobyła 545 głosów, Lesław Golba 349. Dalej uplasowali się Tomasz Kalinowski i Józef Wąsik.
Obaj kandydaci zdobyli po nieco ponad 15 procent głosów. Zaledwie 8 głosów i poparcie 0,6 proc zdobył Tadeusz Sozański.

Radnymi w gminie Jerzmanowa zostali: Mariola Sienkiewicz, Stefan Nyk, Zenobiusz Zachmyc, Tomasz Pawłowski, Tadeusz Perczyński, Sławomir Kurek, Waldemar Wołczyński, Aleksander Makara, Jan Woźniak, Ewelina Pierzak, Daniel Wieliczko, Władysława Piotrowska, Janusz Makowiecki, Paweł Jaworek i Jacek Buczyński.
 
Komentarze (54)
1. Dodane przez Jaczów, w dniu - 22-11-2010 01:35
Jesteśmy z tobą Alicja, damy radę.
2. Dodane przez xy, w dniu - 22-11-2010 04:34
Kalinowskiemu gratulujemy wyniku :D:D:D:D:D:D:D i jego klakierom z osiedla truskawkowego :D:D:D:D:D:D:D
3. Dodane przez głogowianin, w dniu - 22-11-2010 08:23
I nadal będzie to wiocha zabita dechamiiiiii:)
4. Dodane przez AS, w dniu - 22-11-2010 08:30
DRODZY PAŃSTWO, MAM NADZIEJĘ, IZ W II TURZE PRZEJDZIE PAN GOLBA, MA U MNIE PEŁNE POPARCIE, MAM DOSYĆ KŁAMSTWA I CIEMNOTY PRZEZ KOLEJNE 4 LATA, MAM NADZIEJĘ ŻE RDZENNI MIESZKAŃCY DOKONAJĄ DOBREGO WYBORU. A OSIEDLE TRUSKAWKOWE POZOSTAWMY W SPOKOJU, ONI SOBIE PORADZĄ, W KOŃCU TO "POWODZIANIE".
5. Dodane przez roki, w dniu - 22-11-2010 08:30
Panie Adamie B. Dziękujemy Panu za kampanię . Myślę ,że ma Pan odrobinę honoru i ustąpi ze stanowiska szefa D.V . A najlepiej proszę zlikwidować ten dziwny twór :( :( :( :(
6. Dodane przez Klakier, w dniu - 22-11-2010 08:36
do xz szkoda komentować tylko człowiek nie znający demokracji może takie głupoty pisać.
7. Dodane przez wyborca, w dniu - 22-11-2010 10:34
wyniki są inne:A.Serdak 812 głosów,Golba 440
8. Dodane przez joł joł, w dniu - 22-11-2010 10:48
e wy z Truskawkowego kupujcie gumiaki bo następne 4 lata będzecie się taplać w błocie hahaha
9. Dodane przez martyna, w dniu - 22-11-2010 11:40
zastanówmy się nad wyborem II-tury chcemy stare czy nowe? powinniśmy iść do przodu
10. Dodane przez joł joł, w dniu - 22-11-2010 12:35
I za to podziękujcie Adasiowi . To człowiek chory na walkę i zrobi wszystko ,żeby mieć z kim wojować . 
Za nic nie dopuści ,żeby obecna wójt opuściła swoje stanowisko . Myślę ,że powinien zasponsorować gumiaki mieszkańcom truskawek .
11. Dodane przez Mika, w dniu - 22-11-2010 12:59
Widać że niektórzy są za Panią Alicja!!!Może i my na nią też zagłosujemy jeśli dotrzyma obiecanego słowa którego nam obiecała!!! 
Pani Alicjo czekamy na rozsądną decyzję Pani wie o co chodzi!!!!!
12. Dodane przez Mika, w dniu - 22-11-2010 13:05
Bardzo się cieszymy że Pan Wieliczko został Radnym Kurowic:-)Trzymamy za Pana Daniela kciuki:-)Bardzo wiele zrobił dla tej wsi:-) 
Jesteśmy z Panem:-)
reklama
13. Dodane przez 222, w dniu - 22-11-2010 15:19
Brawo ADAŚ Wasza nienawiść sama was zniszczyła ,no i zbrataliście się z Adasiem B człowiekiem zakłamanym ,oszustem ,to przez niego popłyneliście . :cry
14. Dodane przez al, w dniu - 22-11-2010 16:04
AS spadła ilość zwolenników w stosunku do poprzednich wyborów. Ale beton z Jerzmanowej robi swoje. Najbardziej jej zagraly bloki -bo stara wies wiadomo. Bloki nisko sie cenia.Za marny dlugopisik sprzedaly sie swojemu kolesiowi a on ma ich gleboko w nosie. Nic dla nich nie zrobil i nigdy nie zrobi.On za to wybuduje sobie palac a oni nigdy z blokow nie wyjda.
15. Dodane przez Adam i Ewa, w dniu - 22-11-2010 16:04
Panie Adamie . Panu mówimy DZIĘKUJEMY . Proszę sprawdzić czy czasem w Grochowicach albo innej jeszcze dalej położonej miejscowości nie chcą Pańskiego stowarzyszenia i Pańskiej osoby . Bo w Jerzmanowej JUŻ NIE :eek :eek :eek :eek :eek
16. Dodane przez mira, w dniu - 22-11-2010 19:18
Myślę ,że gdyby nie adaś to sprawa dróg na truskawkach byłaby już dawno skończona . Wyeliminujcie go z życia Jerzmanowej a sprawy same się poukładają :upset
17. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 22-11-2010 19:22
I tak ALICJA WYGRA nIECH DOKONCZY TO CO ZACZEŁA A NIE TERAZ PRZYJDZIE GOLBA I POWIE ŻE ON SALE WYBUDOWAŁ W GMINIE I OBIECUJE ŻE ZROBI DROGE NA TRUSKAWKOWEJ TAK JAKBY INNYM MIESZKAŃCOM DROGA NIE BYŁA POTRZEBNA TYLKO TRUSKAWKOWEJ ONI WIEDZIELI OD KOGO KUPILI DZIAŁKI ZA GROSZE TO NIECH SOBIE DROGE ZROBIĄ Z WŁAŚCICIELEM :cry
18. Dodane przez Jeszcze nie, w dniu - 22-11-2010 19:51
Do ad.10 i jemu podobnych. Jeszcze się tak nie cieszcie.Nie zauważyliście, że Jaczów wygrał z wójtową. Oni nie pozwolą na jej bezkarność. Nowa rada nie będzie taka posłuszna i niegramotna jak dotychczasowa. A i los AS nie jest jeszcze przesądzony.  
I nie czepiajcie się A.B. bo mu do pięt nie dorastacie. On stawia na społecznikostwo, dobro ludzi a wy na własne koryta dla których zrobicie wszystko. Wynik wyborów jest w dużej mierze konsekwencją złych układów w gminie - uwikłania rodzinnych klanów w posady i zlecenia w gminie. Pamiętajcie nikt nie jest wieczny i kiedyś się wam to skończy.
19. Dodane przez mieszkaniec bloków, w dniu - 22-11-2010 20:26
do 'al' Burak jesteś i tyle jest demokracja i każdy ma prawo głosować jak chce a my mieszkańcy bloków mamy wasze osiedle,drogi i was głęboko w d......
20. Dodane przez xy, w dniu - 22-11-2010 20:29
:cry
21. Dodane przez itd, w dniu - 22-11-2010 20:46
Do 11i16 Grzeszycie niewyobrażalną naiwnością - sądzeniem, że inni mają taką wolę jaką wy mielibyście. Tyle dowodów na złą wolę nie umieć zauważyć to już masochizm.  
Do 17 - nie raz tak bywa w życiu,że panoszy się głupota,zawiść i trudno z nią wygrać - mądrego można namówić na głupstwo odwrotnie to nieosiągalne.
22. Dodane przez cd, w dniu - 22-11-2010 21:04
I jeszcze jedno do 11 i 16 - jeżeli tak wierzycie AS to poczekajcie chwilę i na sto procent przekonacie się co zrobi w sprawie truskawek w swojej następnej kadencji!!! Już zrobiła wstęp wnosząc do Sądu kolejną sprawę by przesiedzieć w spokoju kolejną kadencję, mając w nosie swoje publiczne deklaracje o tym co zrobi, gdy zapadną wyroki WSA.Wtedy odezwijcie się.
23. Dodane przez ad. 19, w dniu - 22-11-2010 21:45
Nożyce się odezwały. A ten poziom jest nam znany od dawna.Niżej nie można.Dno.
24. Dodane przez poprwka ad. do 19 nie 20, w dniu - 22-11-2010 21:54
Komentarz dot."nożyc" odnosi się oczywiście do autora z poz. 19.
25. Dodane przez :D, w dniu - 22-11-2010 22:12
bedziecie chcieli koscic nam trawniki 8)
26. Dodane przez do 18, w dniu - 22-11-2010 22:56
mało wiesz o adamie b. ale wkrótce ujawni się cała prawda o jego społecznikostwie i innych sprawach.a swoją drogą to w kampanii nie pojawił się na żadnym spotkamiu, czego się boi prawdy,którą znamy...
27. Dodane przez bloki 2, w dniu - 22-11-2010 23:43
do "al" kolego\koleżanko w tym momencie obrazasz kazda jedna osobe mieszkajaca na blokach... to tak samo jak ja bym powiedziala ze kazda jedna osoba z osiedla tytła sie w bagnie przed domem na wlasne zyczenie i na dodatek nic nie potrafi z tym zrobic... tylko ja wychodzac do sklepu ide przez czysciutki asfalt wlasnie dlatego ze glosowalam na alutke a wy wychodzice w gnoj bo prowadzicie z nia wojny... taka prawda P.S w tesco sa wyprzedaze na sliczne gumiaczki polecam !!!
28. Dodane przez bloki 3, w dniu - 23-11-2010 11:29
Oddam glos na kandydata ,ktory nie bedzie robil drog pieniaczom z os.truskawkowego. Gumiaki kupowac . Chcieliscie na wies to teraz macie wies hahahaha :zzz tak wogole pieknie. PO przegralo wszedzie i wszystko. :zzz :zzz
29. Dodane przez jesiek ze jaczewa, w dniu - 23-11-2010 12:07
a jedno z kandydatów połopklejał mi całe łogrodzenie a juści przegroł a taki był pikny i młody
reklama
30. Dodane przez Lusia, w dniu - 23-11-2010 12:26
Widzialam piekne gumiaki w kwiatki ,polecam je wszystkim mieszaczom z osiedla truskawkowego. Czas zmienic Platforme na tratwe :zzz :zzz a kapitanem lokalnej tratwy wyznaczyc Diane Z. :zzz :zzz :zzz
31. Dodane przez łanioł, w dniu - 23-11-2010 13:00
widać w kim Ala ma elektorat tylko na nienawiści do nowych i sprzeciwiającym się jej. Szkoda, że naród Polski jak ma za dobrze to sasiadowi brony podłoży OT TAK. A co ma mieć lepiej. Najgorsze to, że wierzący w Boga i kłamstwa.
32. Dodane przez Adam B, w dniu - 23-11-2010 13:08
nastepny piknik osiedlowy to truskawki w gumiakach i kamizelkach ratunkowych :grin :grin
33. Dodane przez Dżesika ze Potoczka, w dniu - 23-11-2010 14:07
Drogi Jaśku ze jaczewa jo też głosowała na młodego, tak piknie godoł na zebraniu, że pszyszłom do dom z kraśnymi licami i z wrażenia zapomniała kolacyje naszykować staremu
34. Dodane przez LUDZIOM Ziemi, w dniu - 23-11-2010 15:17
...wieś niewymownie piękna i inspirująca 
woń krowiego łajna wszechogarniająca 
cały ranek z tobą chcę ubijać masło 
później zarżnąć prosię, zasiąść do obiadu... oto kawałek tekstu Tymona piosnka z filmu Wesele, DEDYKOWANA MIESZKAŃCOM TRUSKALANDU
35. Dodane przez Taka gmina, w dniu - 23-11-2010 17:44
Żeby było jasne, ja nie mam problemu mieszkańców truskawek. Ale to co czytam w wypowiedziach ich przeciwników to straszne - jak oni zieją nienawiścią. Skąd się to bierze - z ich chrześcijańskiej miłości, którą z całym zakłamaniem niedzielami demonstrują. Dotyczy to oczywiście nie całego społeczeństwa wsi tylko tych postaci, które pełnią ważne role w istniejącym układzie władzy i prywatnych interesów. Inni są przez nich tylko manipulowani o co nie jest trudno w takim środowisku. Nie tacy wielcy dyktatorzy żerując na nieświadomości i naiwności dużych mas zdobywali łatwo władzę by ograbiać i eliminować innych. Jest to działanie w myśl filozofii Kalego - to co jest dobre dla mnie jest dobre, nawet, jeżeli jest złe dla innych. Widzicie tylko własny interes zawłaszczając gminę do tego celu - wszystko dla nas, dla innych nic - inni w gminie niech się taplają w błocie, grunt, że wy możecie przechadzać się po czystym asfalcie - jak piszecie z nieukrywanym zadowoleniem. Wasz tryumfalizm powyborczy poraża, bo potwierdza zawiść i kierowanie się niskimi instynktami. Do tych, którzy czują się zawiedzeni wynikiem wyborczym - słowo pocieszenia, że nie takie totalitaryzmy upadały a to, że demokracja ma swoje wady wiemy. Decydujące w tym systemie kryterium większości w wyborach nie zawsze oznacza najlepszy wybór.Nie ma bowiem znaku równości pomiędzy większością a dojrzałością, sprawiedliwością i podobnymi, oczekiwanymi wartościami.
36. Dodane przez blokers, w dniu - 23-11-2010 17:58
Najwyższy czas zrozumieć, że gmina Jerzmanowa nie dzieli się na osiedle Truskawkowe i resztę, ale jak mawiał Pawlak na mądrych i głupich, a miejsce zamieszkania nie stanowi o tym, kto jakim jest człowiekiem. Powodzenia Pani Wójt! :)
37. Dodane przez do 35, w dniu - 23-11-2010 23:55
biedacy.... tez nam jest smutno :zzz na otarcie łez to powiem tyle.... ze ma snieg padac i ma byc poniezej 0 wiec jak narazie nie musicie gumiakow kupowac. ale łopaty do odsniezania :zzz :zzz :zzz pozenij stopnieje snieg to sie przesiadziecie na "tratwe", Pania Kapitan juz macie , a jak woda opadnie to gumiaki :zzz :zzz :grin :grin
38. Dodane przez do Taka Gmina, w dniu - 24-11-2010 07:58
Czyli nowy wójt powinien nabić kabzę Panu D i zapłać mu za działki pod drogi (drogi te dalej są prywatnymi drogami Pana D) - to czyli jak ja podziele pole na działki to nie dość że zainkasuję od właścicieli to jeszcze gmina będzie musiała mi zapłaćić za drogi dojazdowe. To byłby dopiero przekręt, skąd bym wiedział że np. Pan D nie podzieliłby się kasą z Wójtem - i to wszystko z naszych podatków
39. Dodane przez do38, w dniu - 24-11-2010 14:52
Zrobiono jednak wodę z mózgów. Drogi cały czas były i są drogami gminnymi o tym świadczy księga wieczysta i potwierdziły to wyrok WSA oraz decyzja SKO w powiązaniu z uchwałą Rady Gminy zgodną z planem zagospodarowania przestrzennego. Wójtowa tylko z powodu zlej woli i w obronie własnej odpowiedzialności/popełniła błędy dając pretekst panu D./ciągle miesza by nie dopuścić do przyznania się przed mieszkańcami do swoich błędów. Sprawa odszkodowania za grunt pod drogi jest sprawą oddzielną - tylko pomiędzy wójtem a panem D. i to niech rozstrzyga sąd a nie chciejstwo kogokolwiek.Prawa mieszkańców są jasne i powinny być mieszane z konfliktem wójta z panem D. To jest też ich prywatny konflikt i to prawdopodobnie decyduje o jego eskalacji.Jeszcze raz mówię popatrzcie w dokumenty a nie dajcie się wodzić za nos. Trochę wysiłku i porofesjonalności w tej gminie potrzeba. Dodam, że wójtowa może wygrać z D., gdyby chciała ale mam wątpliwości czy o to jej chodzi. Jak długo będzie się ciągać po sądach tak długo nie będzie musiała się rozliczać ze swoich błędów i następną kadencję w spokoju przesiedzi.Ludzie czy wy nie chcecie niczego rozumieć bo wam tak wygodnie /!!!/ czy tkwicie w układzie popierającym co tłumaczy wasze czytelne i bezsensowne argumenty? Naprawdę płakać się chce gdy się czyta taki wywód. A jak to jest z przejmowaniem gruntów pod drogi na infrastrukturę gminną to radzę się dokształcić - zadać sobie odrobinę trudu sięgając do przepisów. Ręce opadają - to tak jak przemawiać do ściany.
40. Dodane przez do 38, w dniu - 24-11-2010 15:06
I jeszcze jedno, że drogi są drogami gminnymi sama wójt przyznała podkładając radzie gminy projekt uchwały w r. 2009 w którym chciała pozbawić tych dróg statusu dróg gminnych/słynna sesja rady oprotestowana przez mieszkańców osiedla truskawkowego/. To co czego chciała pozbawić tego statusu jeżeli nie miałyby one statusu dróg gminnych.
41. Dodane przez do 39, w dniu - 25-11-2010 07:51
Mam kilka pytań: 
1 Jesteś pewien że w Ksiegach Wieczystych właścicelami tych terenów jest gmina (nie interesują mnie jakies wyroki tylko zaps w KW) 
2 Czy jak kupowaliście działki to podpisywaliście ze sprzedającym jakieś oświadczenie o nieodpłatnym przekazaniu gminie tych działek. 
3. Jakie jest Twoje prywatne zdanie czy gmina powinna płacić Panu D (tak czy nie) krótko uzasadnij dlaczego 
4. Jak to się stało że kupowaliście działki na II klasie gleby, teraz żeby odrolnic działki pod drogi gmina musiałby wydac kilka set tysięcy zł - czy tego nikt nie sprawdzał. 
 
Jak znajdziesz chwilę to odpisz, może mnie i innych mieszkańców gminy przekonasz do swoich racji. Napisz jakie widziesz rozwiązanie tej sprawy?
42. Dodane przez Do 41, w dniu - 25-11-2010 21:39
Ad 1. Tak, gmina jest właścicielem tych dróg, mamy na to dokumenty - odpisy KW z lat poprzednich i bieżące.Zresztą można to sprawdzić w Sądzie Rejonowym. 
Ad.2. Nie było takich oświadczeń, kupowano działki tylko pod budowę domu bez części, które mogłyby być przeznaczone pod drogi.Gmina była od początku, tj. od uprawomocnienia się decyzji podziałowej i jej wniosku do ksiąg wieczystych właścicielem wszystkich dróg na osiedlu. Więc nikt nie stawiał takiego warunku. 
Ad. 3. To już w tym momencie należy do kompetencji sądu, który prowadzi tę sprawę z powództwa pana D. Nie mnie to oceniać. Mieszkańcom na tym nie zależy, zdają sobie sprawę, że byłby to koszt dla gminy. Z drugiej jednak strony, gdy widzi się jakie wydatki niezbyt zasadnie ponoszono z budżetu gminy to dziwnym wydaje się stanowisko wójta - chyba nie chodzi o samą wysokość kwoty.  
Ad.4. Tego tematu nie znam dobrze - coś mi się wydaje, że tu nie chodzi tylko o tak wysoką klasę ziemi- przynajmniej nie w całości. To przecież gmina zdecydowała w Planie zagospodarowania przestrzennego o powstaniu osiedla na tej klasy gruntach. 
Mieszkańcy odrolniali swoje działki sami od razu po zakupie. Gmina nie odrolniła gruntu pod drogi do dzisiaj nie dlatego, że kwestionowała ich status - bo nie kwestionowała go do 2004 r. tj. do czasu poróżnienia się z panem D./decyzja podziałowa z 1999 r./. Gmina zwyczajnie nie dopełniła swoich obowiązków we właściwym czasie, podobnie jak do tej pory nie odrolniła gruntu pod już od dawna asfaltowymi drogami na osiedlu Parkowym, na którym nigdy nie kwestionowała swojej ich własności. Gdyby dopełniła swych obowiązków we właściwym czasie nie byłoby problemu -set tysięcy zł a znacznie, bardzo znacznie mniej. W międzyczasie zmieniły się przepisy, stawki, ponadto dochodzą odsetki i zapłata następuje już w innym trybie / przymusowego ściągania/ co niestety duużo więcej kosztuje. Ale ta sprawa nie ma w związku z tzw. problemem dróg na os.truskawkowym - jest to zwykłe zaniedbanie ze strony gminy, która nawet w czasie, kiedy bez zastrzeżeń uznawała je za gminne a trwało to ponad cztery lata nie pamiętała o ich odrolnieniu. Koszt odrolnienia gruntów pod drogi gminne zawsze poniesie gmina - takie są przepisy. Tu problemem ze względu na znaczący koszt jest zaniedbanie gminy przez niezrobienie tego we właściwym czasie - to jest problem/wina gminy a nie wina mieszkańców osiedla. Czy np. mieszkańcy osiedla Parkowego są winni temu, że dzisiaj gmina zapłaci prawdopodobnie zamiast kilkunastu jednak kilkaset tysięcy tylko dlatego, że urzędnicy zapomnieli to zrobić we właściwym czasie? 
Ze względu na to, że nie jest to chyba najlepsze miejsce na szczegółowe omówienia proszę /w zależności od uznania/ odezwać się na e-mail udostępniony dla Jerzmanowskiego Towarzystwa Inicjatyw Społecznych. Otrzyma Pan/Pani bardziej szczegółowe informacje, także o pomysłach rozwiązania problemu. E-mail: batz_consult@pseudonim.pl 
Pozdrawiam
43. Dodane przez BS, w dniu - 26-11-2010 19:29
drogi "Mieszkańcu Bloków" z tego co słyszałem od mieszkanca innego bloku i wystarczy sie przejsc pani AS nie doklada sie do ocieplania budynku czy łatania dziurawego dachu. Jedna strona budynku jest ocieplona a druga nie. Mieszkancy musza za własne pieniedze łatać i odnawiac budynek bo gmina ma ich w D... Wiec wesołych świąt aby twój budynek nie musiał być nagle ocieplany (powiesz teraz, że juz jest...). no cóż taka nasza "polskość" nie dac nikomu a nie daj Boże sie podzielić. patetyczny jesteś.
44. Dodane przez Miś, w dniu - 26-11-2010 19:50
a ja bym wszystkim życzył aby nie mieli takich problemów. Aby poprostu pójśc do Gminy po pozwolenie na gaz czy wode lub kanalize, i aby pracownik podpisał wnioski (a nie przepraszał mnie, że musi pani AS pierwsza to zobaczeć i mam wrócić za pare dni). tak po prostu. (a jest tak w innych gminach w Polsce gdzie załatwiane są sprawy mieszkańców z uśmiechem i serdecznością, bo wiedzą, że jak sie wybuduje to gmina dostaje moje pieniądze).
45. Dodane przez Alicja niePorozumienie 2010, w dniu - 26-11-2010 19:56
Dziennikarze z programu "UWAGA" i "Ekspress Reporterów" bacznie przyglądają się naszej Gminie! Może w końcu Polska zobaczy co tu sie dzieje.
46. Dodane przez Do mika, w dniu - 27-11-2010 15:06
A co takiego PAN wieliczko zrobił dla Kurowic!jedynie skutecznie skłócił kurowice z modłą.A najzabawniejsze jest to ze jest teraz radnym obu tych wsi :)hahahahahaha
47. Dodane przez juzio83.3.252149., w dniu - 29-11-2010 08:48
przestańcie już warczeć na siebie, już drugi tydzień młócie plewy a w worku pusto. Alicja Serdak Wójt Gminy Jerzmanowa i tego jej życzę.
48. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 29-11-2010 11:58
Do 43 osiedle truskawki myślało że nas mieszkańców bloków kupi za dwie beczki wody ,żenada !!!teraz widać po wyborach jak nas BLOKERSÓW lubicie !!!
49. Dodane przez 555, w dniu - 29-11-2010 12:10
ALICJA WÓJTEM !!! :) :)
50. Dodane przez BLOKERS, w dniu - 29-11-2010 19:17
Brawo 48 tak trzymać!!! A do 43 daję sobie rękę uciąć, że gdyby tak AS chciała dołożyć coś do utrzymania bloków to pewnie pierwszy byś krzyczał, że to nie zgodne z prawem skoro mają swoją spółdzielnię to niech sobie radzą.Znamy takich altruistów, dla których punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. A demokrecję postrzegają jak wyżej cytowany W. Kowalski w "Samych swoich" "sąd sądem, ale sprawiedliwość musi być po mojej stronie"!!!!
51. Dodane przez do49i50, w dniu - 01-12-2010 20:21
Wyraźnie widać, że w imieniu mieszkańców bloków wypowiadają się dwie osoby, które bronią własnego interesu a nie interesu mieszkańców. Posuwają się nie tylko do zawłaszczania głosu w ich imieniu ale też, jak skarżą się mieszkańcy do straszenia ich podwyżką czynszu w przypadku zmiany wójta. Jest to kolejny obrzydliwy chwyt by nie dopuścić do wyboru nowego wójta. Za jak naiwnych i strachliwych uznają mieszkańców bloków - chociaż po tym działaniu można przypuszczać, jak wielu innych paskudnych chwytów imają się obrońcy starego wójta i własnych pozycji w starych układach. 
A co do dowożenia wody działkowiczom, to jak można każdy dobry gest tak dezawuować/ bo nie szkodził nikomu oprócz tym, którzy właśnie mieli możliwości a nic nie zrobili, nie pomogli tym ludziom, których reprezentantami tak się mienią. Chyba jest im wstyd, że ktoś wyraźnie zwrócił uwagę na problem. Zobaczymy, jak w następnej kadencji podziękujecie tym mieszkańcom za poparcie. Mam wrażenie, że nic się nie zmieni. Tyle lat w fotelach doprowadza do lenistwa i dużej arogancji - co widać.
52. Dodane przez bloki, w dniu - 05-12-2010 20:08
Może doczekamy się wody na działkach za podziękowanie w wyborach na Panią. Mieszkańcy
53. Dodane przez bloki, w dniu - 05-12-2010 20:18
Tak trzeba ludziom doprowadzić wode na działki .Jak można ich tak traktować.To są tacy sami ludzie jak wszędzie.
54. Dodane przez hakuna matata, w dniu - 06-12-2010 16:34
świetlice :)
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust