Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
16
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Andrzej, Honorat,
Jędrzej, Szymon
Do końca roku 229 dni.
Start arrow Głogów arrow Galeria za trzy lata?

Galeria za trzy lata?

Galeria za trzy lata?

27.12.2011. Radio Elka, Maciej Iżycki
1227_koszary.jpgJednym z najważniejszych zadań, jakim zajmował się wydział rozwoju miasta, było kupienie od Agencji Mienia Wojskowego działek na terenie głogowskich koszar. - W ciągu najbliższych lat powstać ma tam duża galeria handlowa – informuje Andrzej Krężel, naczelnik wydziału rozwoju miasta.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Starania o kupno działek na terenie garnizonu trwały dwa lata. W tym roku zakończyły się one sukcesem. Własnością gminy stały się ponad dwa hektary w centrum Głogowa. Z miejskiej kasy wydano na to ponad trzy miliony złotych.

-
Jedna z tych działek została już kopiona. Jeśli chodzi o drugą, to akt notarialny zostanie podpisany jutro. W tej chwili trwa projektowanie drogi, która skomunikuje ten obszar. Zostanie ona wybudowana w 2013 roku - informuje naczelnik Krężel.

Kupione od wojska tereny, przeznaczone mają być pod budownictwo mieszkaniowe i galerię handlową. Gmina podpisała już nawet porozumienie z firmą, która zainteresowana jest budową takiej galerii w mieście. - Jest to spółka z Poznania z kapitałem niemieckim. Z porozumienia i z harmonogramu w nim zawartego wynika, że ta inwestycja ma się rozpocząć w 2013 roku, a w 2015, jeżeli nic nie stanie na przeszkodzie, głogowianie będą mogli rozbić zakupy w nowej galerii - mówi Andrzej Krężel.

Nowe centrum, które w przyszłości powstać ma na powojskowych terenach, stanowić ma przeciwwagę dla głogowskiej starówki. Zdaniem władz miasta, inwestycja ożywi tą cześć miasta, na której powstanie galeria. (mai)
 
Komentarze (48)
1. Dodane przez galerniczka, w dniu - 27-12-2011 11:50
Zróbmy coś wielkiego,co przebije nawet WZL!
2. Dodane przez Asahi, w dniu - 27-12-2011 11:55
A co z budynkami koszarowymi i pozostałymi?
3. Dodane przez Tass, w dniu - 27-12-2011 11:57
Kiedy jakaś fabryka powstanie,lub poważna firma zainwestuje?Nie chcemy mieć samych galerii gdzie ludzie zarabiają najniższą krajową!
4. Dodane przez lolen, w dniu - 27-12-2011 12:08
Panie naczelniku Krezel!.Porozumienie o ktorym Pan wspomina ma taka sama moc prawna i sprawcza jak ubiegloroczny snieg na plo ny rolne we wspomnianym roku Panskim2015.DOKONCZ wasci najpierw rozwoj miasta przy a.Wolnosci.Dla przypomnienia chodzi o apartamentowiec,nie wspomniwszy Pan ani slowem o przeprawie po kolejowym moscie w poprzek Odry.Nie psujcie nam w miare ostatnich dni roku.
5. Dodane przez hmm, w dniu - 27-12-2011 12:13
w Glogowie to zawsze maja refleks, jak nie ze strefa to z galeria, nie wiem kto tam rzadzi, kto teraz bedzie kupowal i jezdzil do glogowa, klienta sie buduje od poczatku. jesli nie bedzie galeria lepsza od lubinskiej, albo od Zielonogorskiej to zycze powodzenia. zreszta i tak kupe ludzi sie wyprowadza z Glogowa. bo nawet do glupiego kina nie ma gdzie wyjsc.
6. Dodane przez Anna i Marek, w dniu - 27-12-2011 12:26
Jeśli będzie to galeria tylko z nazwy,która w rzeczywistości okaże się zwykłym pasażem handlowym to nadal będziemy jeździć na zakupy do "Cuprum-Arena" w Lubinie.Zresztą do kina Helios i tak trzeba tam jeżdżić:)
7. Dodane przez Stefan, w dniu - 27-12-2011 12:47
Wszystko OK. elegancko....tylko jedno pytanie, dlaczego spółka z Niemieckim kapitałem?. Czy w kraju nie ma dostatecznie bogatych ludzi z odpowiednim kapitałem?
8. Dodane przez wisznu, w dniu - 27-12-2011 12:52
Przestańcie juz mamić tych ludzi.myślą że ludzi mają za stado baranów. za rok przyleci królowa angielska do głogowa i co uwierzycie?
9. Dodane przez resident, w dniu - 27-12-2011 13:35
będziemy mogli ROZBIĆ zakupy w nowej galerii?
10. Dodane przez Lokerbie, w dniu - 27-12-2011 13:40
sorki, ale galeria lubińska jest fatalna!! wole Z.G-mam nadzieję, że będzie to sieć, jak Parkrige(czy jakoś tak)-a klimat dla inwestorów też tworzy się latami... 
potem fama idzie w świat!! jak po tym gdy poprzedni prezydent nie potrafił z urzędnikami wydać zgodnej z prawem decyzji, która pozwoliłaby otworzyć galerię Polimeni... poczytajcie, to było z jakichś 9 lat temu...i do dziś nas omijają inwestorzy tej branży oraz innych!!
11. Dodane przez xxx, w dniu - 27-12-2011 13:46
Oby ta galeria nie była taka jak na poniatowskiego......
reklama
12. Dodane przez ja, w dniu - 27-12-2011 13:54
Jeszcze nam Kaufland potrzebny w Głogowie, czy do władz miasta nigdy nie dotrze, że galerie i duże sieci handlowe to pompa wysysająca pieniądze z regionu???
13. Dodane przez Johny, w dniu - 27-12-2011 14:15
8 lat temu koledzy z opozycji blokowali powstanie galerii, ale zaraz po wygranytch wyborach zmienili zdanie. Sęk jednak w tym, że nie wiedza jak się do tego zabrać. Nic z tego nie będzie. Jak zwykle kolejna propaganda.
14. Dodane przez ROBERT, w dniu - 27-12-2011 14:17
HAHAHAHA TO SIE USMIALEM ,,WIELKA GALERIA" PEWNIE POWSTANA ZE DWIE NA WZÓR DWORCOWEJ HEHEHE A TAK POWAZNIE TO POLECIL BYM ŻEBY WLADZA WZIELA SIE WKONCU ZA MOST GALERIA NIE JEST DO KONCA POTRZEBNA I SIE ZNUDZI I PEWNIE PO PARU LATACH MIASTO BEDZIE DOPLACAC ZA JEJ UTRZYMANIE Z BUDRZETU A MOST SIE PRZYDA PEWNIE PRZYNIESIE WIEKSZE KORZYSCI MIASTU NIZ GALERIA
15. Dodane przez nie w temacie,ale, w dniu - 27-12-2011 14:22
Każdy Polak będzie mógł sobie kupić Greka(taki rodzaj adopcji),być może w galerii. 
Ów Grek będzie za Ciebie wszystko robić: 
- będzie spać do 10 
- pić kawę w kawiarni 
- nie pogardzi lampką wina w winiarni 
- walnie drinka z ouzo 
- wybierze się cukierni na loda i ciastko 
- oglądać TV 
- pójdzie na mecz 
- poopala się na plaży 
- popluska w morzu 
- poflirtuje z dziewczętami 
- poplotkuje z przyjaciółmi 
- potańczy 
Ty nie będziesz musiał nic robić! 
Sorry! 
Jedną czynność trzeba będzie wykonać - pracować na niego,ale to tak niewiele za takie poświęcenie z jego strony.
16. Dodane przez do 5, w dniu - 27-12-2011 14:30
Moje gratulacje! 
Wyprowadzić się z miasta,bo w nim nie ma kina! 
Przepraszam,masz rację - ostatnio wiele osób tak robi,wyprowadzają się do: Serbów,Kluczy,Wilkowa,Jerzmanowej,Jaczowa,Przedmościa i innych wsi. 
Dlaczego?! 
Bo mają cynk,mają dostęp do planu zabudowy przestrzennej tych miejscowości. 
A tam co,multipleksy będą budować! 
I tak trzymać,słuszną linię ma nasza władza.
17. Dodane przez Royalista, w dniu - 27-12-2011 14:34
Re 8. 
Szansa jest,mamy lądowisko między cmentarzem a szpitalem. 
Ja bym nie tracił nadziei na Twoim miejscu!
18. Dodane przez Borek, w dniu - 27-12-2011 14:39
takiego prezydenta nam trzeba. Wspaniały, uczciwy człowiek. Widać u wszystkich pieniaczy zazdrość, że ktoś coś robi pożytecznego dla tego miasta. na pewno zagłosuję na obecnego prezydenta, bo nie chcę jeżdzić po Lubinach, Wrocławiach, czy Zielonych Górach. Niech żyje nam Jan Kazimierz, Odnowiciel tego miasta
19. Dodane przez Borek, w dniu - 27-12-2011 14:39
takiego prezydenta nam trzeba. Wspaniały, uczciwy człowiek. Widać u wszystkich pieniaczy zazdrość, że ktoś coś robi pożytecznego dla tego miasta. na pewno zagłosuję na obecnego prezydenta, bo nie chcę jeżdzić po Lubinach, Wrocławiach, czy Zielonych Górach. Niech żyje nam Jan Kazimierz, Odnowiciel tego miasta
20. Dodane przez teresa, w dniu - 27-12-2011 14:42
już wcześniej miały być galerie i nic jakoś cisza a inwestorzy się wycofali, w ogóle nasz Głogów robi się coraz bardziej uboższy, nawet strefa ekonomiczna coraz bardziej zarasta a co z obietnicami że do strefy będą ściągnięci inwestorzy póki co cisza ciekawe do kiedy??????
21. Dodane przez Ja, w dniu - 27-12-2011 15:22
do 3. 
a gdzie Ty masz galerię w Głogowie? :D
22. Dodane przez były mieszkabniec, w dniu - 27-12-2011 15:39
Ja czytam i widzę co się dzieje w Głogowie to mnie radość przepełnia że wyprowadziłem się z tego miasta.
23. Dodane przez studentka, w dniu - 27-12-2011 15:46
Pewnie budujcie galerię, żeby dzieciaki miały gdzie na wagarach przesiadywać, bo przecież Wy ślepi jesteście i nie widzicie co dzieje się w Lubinie, Wrocławiu itp miastach, gdzie królują galerie handlowe? Dzieciaki zamiast chodzić do szkoły szlajają się po galeriach... Jeśli tak bardzo zależy Wam na rozwoju polskiego społeczeństwa, to kiepsko widzę to wszystko.
24. Dodane przez konsument, w dniu - 27-12-2011 17:02
Niedługo na jedzenie i opłaty nie będziemy mieć, a Wy o jakiejś galerii! 
Macie pieniądze to jedźcie do Wrocławia,Warszawy,Londynu,Paryża czy Nowego Jorku na zakupy,ktoś Wam zabrania? 
Najwięcej do powiedzenia mają zawsze Ci co mają najmniej - pieniędzy. 
Do Biedronki lećcie migiem,tylko mi tam wszystkiego nie wykupić! 
Galernicy! 
W Biedronce to zostawcie coś dla mnie.
25. Dodane przez A.Jerzuk, w dniu - 27-12-2011 18:13
re.12 
Masz racje kolego,...to są pompy, które wysysają nasze pieniądze.
26. Dodane przez Pawele, w dniu - 27-12-2011 19:40
Ciekawe kto w niej będzie kupował jak padnie KGHM dzięki PO.
27. Dodane przez Pryk, w dniu - 27-12-2011 20:24
do 18. 
ODNOWICIEL !!! HAHAHAHAHAHA No, tyle nam nowych miejsc pracy odnowił, że hej !!
28. Dodane przez Tomasz, w dniu - 27-12-2011 22:58
do kom 1 i podobnych... 
krotko mozna to skomentowac "wszedzie dobrze gdzie nas nie ma" 
fakt brak nam galerii... fakt takze i to ze to pompy wysysajace nasze pieniadze... ale pomyslmy dlaczego nasi biznesmeni nie potrafia byc konkurencyjni z odleglymi galeriami ??? dlaczego nie sa w stanie zaoferowac nam wielu marek ??? wlasnie... przed galeriami nie uciekniemy... i tu uwazam ze wyjatkowo dobrze miasto skozysta na obecnosci owych galerii dlaczego ??? dlatego ze po pierwsze pojawia sie na starowce co uczyni ja bardziej konkurencyjna w regionie(obecnie planowana jest IGI ale na bazie PKS moga powstac nawet 2 niezalezne galerie !!! i to bardzo duze) do tego dojdzie owa galeria pokoszarowa... wowczas nie tylko obszar starego miasta skozysta na sporym ruchu ale rowniez i obszar miedzy starowka a obecnymi koszarami czyli aleja wolnosci i okolice (kiedys to przeciez bylo nasze centrum ;) ) temu rejonowi groziloby "wyludnienie" i upadek przy zdecydowanej dominacji starego miasta a tak prawdopodobnie w dalszej przyszlosci owy teren rowniez bedzie mmogl liczyc na inwestycje...  
moim zdaniem brakuje jednak innych inwestycji ktore mogloby miasto sfinansowac kozystajac z pieniedzy zewnetrznych a ktore znacznie podniosloby atrakcyjnosc naszego miasta w regionie (wspomniane galerie i tak kiedys powstana) to miedzy innymi odbudowa teatru wraz z uniwersalna i nowoczesna scena... zagospodarowac ruiny kosciola sw Mikolaja... budowa portu bo przeciez juz od przyszlego roku zaczna plywac statki !!! budowa nadodrzanskiego bulwaru (etapami tak jak bedzie powstawala zabudowa) i mniejsze inwestycje na starowce (budowa drog zagospodarowanie fosy wiecej zieleni na drogach starego miasta ale rowniez i wieksza dyscyplina parkujacych tam samochodow bo przejsc nie ma jak...) 
na koniec zalety Glogowa vs Lubin 
-centrum miasta choc w budowie i wieloma wadami to jednak bije na lopatki to co jest w Lubinie 
- obiekty sportowe /choc w Lubinie KGHM zbudowal stadion to i tak nie mamy czego sie wstydzic mamy nowe baseny hale i zaplecze sportowe choc wlasnie Lubin bedzie budowal hale (co obciazy podatnikow suma 50 mln plus odsetki) i wowczas sytuacja sie zmieni... jednak nadal nie mamy sie czego wstydzic ;)  
- dochody miasta wyzsze na jednago mieszkanca w Glogowie co za tym idzie wyzsze inwestycje w miescie  
- reurbanizacja w Glogowie / odbudowa starego miasta 
- wieksza liczba wybudowanych mieszkan i domow w Glogowie / Lubin buduje sie poza miastem a to sie ladnie tak nazywa dezurbanizacja ;) to powolne procesy jednak poczekajcie a zobaczycie ;) 
- moim zadniem wieksza dbalosc o poprawna "urbanistyke" w Glogowie czyli odbudowa centrum rewitalizacja Zarkowa zabudowa pola na brzostowie na zlotej podkowie i planowana w okolicy Zarkowa takze powstajace nowe bloki w okolicy juz istniejacej zabudowy dalsza zabudowa osiedla pisatow... 
jest wiele zalet naszego miasta nie mamy czego sie wstydzic sa takze i wady ktore nalezy usuwac badz minimalizowac jednak glowy do gory Glogow to fajne miasto 
 
ps 
dawno nie dyskutowalem z ksieciuniem lubinskim :) jestes tu ???
29. Dodane przez janko muzykant, w dniu - 27-12-2011 21:27
Bardzo popieram wpis nr 3 i powtórzę no kiedy powstanie nowa fabryka ? lub fabryczka.
30. Dodane przez do 14, w dniu - 27-12-2011 22:20
Most - to jest w kompetencji twoich PO-nieudaczników z Urzędu Marszałkowskiego, więc do nich miej pytania, dlaczego w Głogowie nie ma drugiego mostu ?
31. Dodane przez realista, w dniu - 27-12-2011 23:22
Wszyscy bezrobotni i zarabiający najniższą krajową pewnie bardzo chętnie pójdą na zakupy do galerii, bo przecież takich jest coraz więcej w naszym kochanym starzejącym się mieści. Brawo rządzący miastem, więcej takich inwestycji to na pewno będziemy dobrze prosperującym i rozwijającym się miastem. Młodzież opuści nasze miasto i zostaną sami emeryci i renciści, którzy chętnie wybiorą się na spacer do galerii, bo na zakupy to nie będą mieli pieniędzy. Staczamy się, ale to nie interesuje nikogo.
32. Dodane przez Karolina, w dniu - 28-12-2011 00:09
Dokończę jedną a potem kolejną budujcie. Pasaż IGA czy IGI, bo w każdym źródle jest inaczej miał być gotowy w 2010 a już prawie 2012...
33. Dodane przez ROBERT, w dniu - 28-12-2011 07:02
do 30 sie gosciu zastanów co muwisz most to to powinien byc w kompetencji kazdej waładzy w miescie a ze kazda wladza jest nieudolna to kazdy o tym wie wiec nie gadaj ze tylko PO bo PIS tez !!!!
34. Dodane przez Zenek, w dniu - 28-12-2011 07:11
Wspaniały pomysł! 
A co z ludźmi, którzy chcą pacy? Powiedzmy soie szczerze, małe sklepy w okolicy padną, a Ci mali przedsiębiorcy od lat płacący do kasy miasta podatki jak się poczują. To ma być ukłon w ich stroną za lata pracy? To nie ożywi tego regionu a tylko dobije i wyprowadzi pieniądze z miasta. Ubogie myślenie włodarzy miasta. Pozorne korzyści i ciągle docenianie tego co nie pochodzi z naszego regionu. Może bardziej należałoby pomyśleć o rodzinach, przedszkolach, żłobkach. To rodziny z dziećmi najczęściej pozostają w mieście. Niestety statystyki tylko potwierdzają kierunek działań naszego prezydenta. Wybudować drogi, a wtedy inni szybko przejadą przez Głogów np. do większej galerii. Co Panowie radni zrobiliście dla bezrobotnych? Czy promujecie lokalne firmy? Czy parkingi pod galeriami też będą płatne? --> równość interesów małych i średnich przedsiębiorców. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy na placu targowym. Moim życzeniem jest to by ożywić starówkę i wrócić z imprezami w te okolice. Mali restauratorzy pewnie by się ucieszyli a tak pakują manatki i jadą z interesem do innego miasta.
35. Dodane przez masakra, w dniu - 28-12-2011 09:32
za 3 lata galeria, szkoda slow, dobrze ze wyprowadzilem sie do Legnicy, zupelnie innaczej, jak chce isc do kina to ide, chce cos zjesc fajnego na miescie to zjem. sam sie zaskoczylem, bo nie znosilem Legnicy,a tu popatrz. 
 
a odnosnie Strefy, w Legnicy na strefie Winkelman i Wezi Tec rozbodowuja hale, stawiajac nowe, ciezko jest pogadac z wladzami strefy, by robili te hale w glogowie, gdzie sa pracownicy, w legnicy nie ma kto juz tam pracowac. ale za to u nas najwazniejsze jest: most drogowy na kolejowym, malowanie balustrad na starej odrze na moscie, nie rmeontowanym od hohoh. galeria za 3 lata? gdzie juz galerie beda przezytkiem, bedzie cos nowego pewnie. powodzenia zycze.
36. Dodane przez re 34 - Zenek, w dniu - 28-12-2011 10:27
Zenku co Ty mądry jesteś! 
Życzenie Twe odnośnie Starówki-jej mieszkańcy mają w pompie imprezy,oni chcą mieć spokój. 
Tzw. restauratorzy likwidują swoje interesy: 
- jest kryzys,którego nie ma i nie było(ludzie nie wydaja tyle na spotkania restauracyjne) 
- czynsze są bardzo wysokie 
- lokatorom przeszkadza hałas z ogródków konsumpcyjnych 
- wspólnoty mieszkaniowe nie zgadzają się na wyszynk alkoholu. 
Idąc torem Twego rozumowania,myślę ,że bardzo dobrze się stało ,że nie wybudowano mostu koło Głogowa,bo cały ruch odbywałby się tamtędy i nikt by nic u nas nie kupił. 
Natenczas należałoby ów most udostępnić tylko ciężarówkom(ich kierowcy i tak nic nie kupują)a osobowe skierować nakazem do miasta(najlepiej jeszcze z obowiązkowymi zakupami). 
Parkingi pod galeriami będą płatne jeśli tak sobie zażyczy właściciel terenu. 
A nowe miejsca pracy? 
Nie łudźmy się,położenie geograficzne miasta jest złe; 
- daleko od autostrady 
- bliżej do drogi Zielona Góra - Wrocław 
- niedługo,katastrofalny stan torów kolejowych. 
Inwestorzy nie myślą o rozbudowie,dumają jak przetrwać kryzys.Jak ich skusić? 
Nie pobierajmy od nich żadnych opłat i podatków(jeśli to zgodne z prawem),może będzie praca. 
A wtedy Zenek napisze - cyt."czy promujecie lokalne firmy?,gdzie równość interesów małych i średnich przedsiębiorców?" 
Interesy małych i średnich przedsiębiorstw są jak interesy ludzi - małe,średnie i duże. 
Mały interes padnie pierwszy. 
Ale na ten temat powinien wypowiedzieć się urolog. 
Zenku życzę Ci ,żeby Twój interes stał jak Huta Katowice,sorki - ona chyba leży. 
P.S. Tylko Viagra może postawić nasze interesy!
37. Dodane przez ktg, w dniu - 28-12-2011 11:03
jak powstawała galeria w lubinie to byłem zainteresowany dzierżawą lokalu ... zgadnijcie ile sobie zażyczyli ... 6.5 tyś EURO!!! kogo na to stać? jeśli powstanie galeria to będzie to pewny upadek dla mniejszych firm , osiedlowych sklepików i gastronomii w głogowie... a Głogów to nie jest bogate miasto , to nie rynek usług jak w Lesznie czy Poznaniu. Najpierw stwórzcie miejsca pracy, zamiast wykupywać drogie tereny, dajcie pieniądze przedsiembiorcą na doposażenie pracowników... wiadomo nie od dziś, że takie pieniądze wspomagają przedsiembiorcę a pracownika musi utrzymywać przez dwa lata. Inwestujcie w ludzi.... bo w nich jest potencjał, obniżajcie podatki to zobaczycie rozwój w regionie, ludzie zamiast oddawać pańswu wola zatrudnić wiecej osób , osoby zatrudnione i tak wydaja pieniądze w regionie, tworzy się rynek usług a co za tym idzie rozwój regionu.
38. Dodane przez do masakra, w dniu - 28-12-2011 11:55
Z Tobą to faktycznie jest jakaś masakra. 
U Ciebie w Legnicy też chcą most drogowy na kolejowym posadowić? 
Sięgając w głąb mej pamięci widzę,żeś Ty masakro jest tą osoba, która(jesteś biznesmenem z Głogowa zamieszkałym w Legnicy i przenoszącym tam swe przedsiębiorstwo)często porusza sprawę tzw.strefy. 
Myślę,że Ty byłbyś dobrym ambasadorem Głogowa,takim głogowskim attache przystrefowym.Zaprosiłbyś inwestorów na coś fajnego do jedzenia na mieście, w galerii, a potem do kina i tam byś ich ściemniał(bardzo dobre miejsce ze względu na ergonomię). 
A oni nazajutrz przywieźliby do Głogowa hale - na lawetach - bo szybko i tanio. 
Czemu w Legnicy nie ma pracowników? 
Czy "ho" jest jednostką czasu tolerowaną przez SI i wynosi 10 lat? 
Tak wygląda,że z tym mostem malowanym to około 2,5 ho. 
Następne - nie mogą rozbudowywać tych hal w Głogowie bo ich tu nie ma. 
Ale najlepsze jest to cyt."sam siebie zaskoczyłem"-ale się naśmiałem - normalnie kabaret. 
Pisz częściej,proszę.
39. Dodane przez Tomasz, w dniu - 28-12-2011 11:56
do kom 36 
najlatwiej wszystko zwalic na mieszkancow... 
a powiedz mi prosze czy to mieszkancy budowali te "domki" ktore nie sa przystosowane do takiej dzialalnosci ???? dlaczego zaistniala taka sytuacja ??? czy nie dlatego ze deweloper wybudowal budynek ktory nie zapewnia ciszy mieszkanca w przypadku gdy w lokalu jest prowadzona "glosna" dzialalnosc ??? takze ci ktorzy kupowali owe lokale liczyli sie tylko z cena !!! bo przeciez lokal na etapie budowy przystosowany pod taka dzialalnosc jest znacznie drozszy !!!! zadam wiec pytanie dlaczego nie obwiniasz wlasciciela lokalu za to ze prowadzi taka dzialalnosc w lokalu do tego nie przystosowanym ??? i uwierz nic tu nie zmieni dorazne dzialanie gdy na etapie budowy pominie sie ten "szczegol"... 
to jedna strona medalu druga to to ze po prostu brakuje klientow !!!! owszem pojawiaja sie i to tlumnie ale tylko z jakiejs okazji !!! np walentynki i nie ma doslownie wolnych miejsc !!! ale przez wieksza czesc roku po prostu pustki... jak myslisz jaka jest tego przyczyna ??? bo lokale za wczesnie zamykaja ???? jesli tak to dlaczego we wspomnianych wczesniej walentynkach nie jest to problem ??? takze zauwaz ze w retuszowej i gospodzie moga odbywac sie glosne imprezy ktore nie przeszkadzaja mieszkanca i co ??? dlaczego im brak klientow ??? obrazili sie ??? wszyscy ??? dlaczego "padl" netpun ??? bo mial za wielu klientow ???  
wymienie Ci pare przyczyn ktore uwazam za "bardziej prawdziwe" 
najwazniejsza to to ze po 18 na starowce nie ma zadnych atrakcji (tylko wspomniane lokale)... spacery po starowce nie sa za bardzo atrakcyjne bo prosze zauwazyc jak trudno porusza sie tam teraz pieszo !!! wszedzie trzeba uwazac na samochody !!! one nawet gdy stoja zaparkowane sa nadal przeszkoda dla pieszych... ale to oczywiscie nie jest widac dla wielu przeszkoda ;) niszcza to miejsce a pozniej dziwia sie ze jest tam tak nieprzyjemnie... 
zbyt malo imprez na rynku i w okolicach... nie chodzi tu nawet o te najwieksze ale o takie male nawet bez okazji takich bo jest cieplo bo jest weekend... mozna w kazdy weekend lata powiedzmy w sobote po 16 organizowac uliczne "zabawy"... zapytasz a co tam mialo by byc ??? hehe wszystko niech muzeum zorganizuje choc 2 takie imprezy (zwiedzanie runin kosciola sw Mikolaja zwiedzanie ratusza fortyfikacji fosy do tego gry i zabawy dla dzieci przewodnik itd) mamy szkole muzyczna czy nie mozne zorganizowac ona paru plenerowych koncertow ??? mamy pare stowarzyszen czy one nie moga w ramach swoich statutow zorganizowac chocby tylko kweste z towarzyszacymi zabawami ??? takze kluby sportowe moglyby zorganizowac choc jeden weekend pokazac spoleczenstwu swoja dzialalnosc ale rowniez dzieki temu "wciagnac" w swoje szeregi mlodych ludzi... zobacz ile mozna zrobic w ramach tego co jest w miescie !!! a to nie wszystko zeby tylko wszpomniec o ulicznych teatrach wystawach plenerowych koncertach towarzyszacych itd... jednak wazne jest jedno zawsze w sobote i zawsze po 16 zobaczysz jakie tlumy beda wowczas w lokalach ;) a to tylko poczatek !!! bo przeciez przed nami jeszcze bulwary nadodrzanskie port odbudowa teatru adaptacja ruin kosciola sw Mikolaja.... juz dzis nalezy o tym myslec i w to inwestowac !!! same drogi i mieszkania jak widac szczescia nie daja... wiecej odwagi prezydencie miasta !!!!
40. Dodane przez pytanie do 39, w dniu - 28-12-2011 12:33
Jakież to atrakcje po godzinie 18 chciałyby ujrzeć oczy Twe na Starówce?(takie małe haiku,no prawie) 
Wolnych lokali na Stary Mieście około 100,złap sobie rybę. 
A budowany pasaż IGI,ponoć będzie mieć w umowie sprzedaży obowiązek stały na wyszynk alkoholu w gastronomii i wspólnoty tego nie zablokują. 
Gastronomicy tam się właśnie przeniosą i część wokół Ratusza zacznie obumierać.
41. Dodane przez Re 36, w dniu - 28-12-2011 14:46
OD ZENKA: Dlaczego nie odniosłeś się do tego: "Może bardziej należałoby pomyśleć o rodzinach, przedszkolach, żłobkach. To rodziny z dziećmi najczęściej pozostają w mieście. Niestety statystyki tylko potwierdzają kierunek działań naszego prezydenta."? Zabrakło Ci Viagry?
42. Dodane przez glog, w dniu - 28-12-2011 14:53
Nie ma klientów w lokalach bo młodzież wyjechała za pracą do innych miast i za granicę, a emeryci i rodzice z dziećmi wolą spędzać wolny czas w domu.
43. Dodane przez beret, w dniu - 28-12-2011 14:54
Jak to cyt."same drogi ... nic nie dają". 
Zły stan dróg powoduje rozwój usług w mieście: 
- zakłady naprawiające uszkodzone zawieszenie i ogumienie 
- pralnie chemiczne(czyszczenie chemiczne płaszczy i kurtek po ochlapaniu wodą zgromadzoną w dziurach w uszkodzonej nawierzchni drogi.
reklama
44. Dodane przez tu 36 do Zenka, w dniu - 28-12-2011 15:09
Nie rozumiem zdania - cyt."To rodziny z dziećmi najczęściej pozostają w mieście"
45. Dodane przez jeszcze raz do Zenka, w dniu - 28-12-2011 15:12
Wyjaw mi te dane statystyczne,bo nie wiem czego dotyczą.
46. Dodane przez Tomasz, w dniu - 28-12-2011 15:56
do kom 40 
po 18 to glownie teatr i multikino planowane w rowniez planowanej galerii IGA (nie tej budowanej) ale i "deptaki" dzis trudno sie chodzi po starowce co dopiero mowic tu o spacerowaniu !!!  
piszesz ze jest sporo wolnych lokali na starowce i co ??? skoro blokuja wspolnoty to dlaczego nie ma dzialalnosci w tych pozostalych ??? tam tez blokuja wspolnoty??? nie kpij z inteligencji czytajacych... nie wszedzie sa wspolnoty... 
piszesz ze budowany pasaz IGI ma miec w umowach... ale co ma miec ??? takie zapisy mozna sobie o w d wsadzic... jesli uciazliwosc lokalu bedzie znaczna to mieszkaniec (nawet nie wspolnota) moze dochodzic swoich praw bo o prawa rodziny dba konstytucja a nie jakies tam zapisy w jakis tam umowach.... jedyna droga jest wybudowanie takiego budynku ktory zapewnia komfort mieszkancow przy dzialajacych knajpach i tyle... w pasazu IGI choc sie troche postarano i np sciany sa wykonane w lepszej technologii... ale czy wstawiono szyby o podwyzszonej dzwiekoszczelnosci ??? tego nie wiem... wiem takze ze nie ma w tym budynku (mieszkaniach) wymuszonej wentylacji a jak wiadomo w grawitacyjnej rozszczelnia sie okna i je nawet otwiera (przy braku roznicy temperatur wentylacja przestaje dzialac) i co wtedy ??? glupia oszczednosc i pa pa alkocholu.... 
czytajac Ciebie mam wrazenie ze cala masa klientow odchodzi z kwitkiem... wiem ze nie kazdy lokal im odpowiada ale czy nie jest prawda ze jesli by tylko ich tak duzo bylo to by ratuszowa pekala w szwach???? albo gospoda ??? przeciez one nie maja konfliktu ze wspolnotami !!!! takze jak tu czytam protektor by na tym skozystal a widac musza ograniczac dzialalnosc...  
masz straszna mentalnosc faszysty... dorosnij... to od mieszkancow zalezy rozkwit badz upadek kazdego osiedla... jesli uciazliwosc dla mieszkancow na starowce wzrosnie to "jakosc" mieszkancow spadnie (bogatsi czy tez "zaradniejsi" szybko sie wyprowadza) a to doprowadzi do upadku tego osiedla... chcesz bawic sie w dzielnicy "patologii" ??? prosze jedz do Legnicy i baw sie na Zakaczawiu hehe budynki kiedys zacne ale mieszkancy juz nie ;)
47. Dodane przez re 38, w dniu - 29-12-2011 08:39
Wystarczy, że ciebie bret ciśnie w szyję i z braku tchu same bzdety ci wychodzą.
48. Dodane przez Klaudia, w dniu - 23-01-2012 12:04
Zgadzam się z komentarzem i jeździe do "Cuprum Arena" . . A co do kina, to może tym też mógł by się ktoś zająć? Nie dość że nasze kino jest stare to jeszcze filmy w nim puszczane nie są ani trochę na czasie, żeby oglądnąć dobry film trzeba wyjeżdżać z miasta.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust