Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
W 2. lidze piłkarskiej pierwsze zwycięstwo odniósł Górnik Polkowice, który wygrał na wyjeździe z Legionovią 2:1. Miejscowi objęli prowadzenie w 31 min. W 64 min. z rzutu karnego wyrówał Michał Bednarski. Zwycięską bramkę dla polkowiczan strzelił w 90 min. Mateusz Magdziak.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Po sześciu kolejkach Górnik zajmuje 15. miejsce w ligowej stawce. W najbliższej serii spotkań polkowiczan czeka trudne zadanie. Ekipa trenera Dobiego podejmie trzecią w stawce Garbarnię Kraków. Mecz w sobotę 31 sieprnia na stadionie przy Kopalnianej o 19:00.
1. Dodane przez Ciekawy, w dniu - 26-08-2019 08:44 00 Najważniejsze czy na fb klubu będą zdjęcia? Czy fotograf był na miejscu? Czy będzie w galerii co najmniej 50 zdjęć piłkarzy? Z przodu, z boku, z tyłu, w locie i nie tylko?
2. Dodane przez jopek, w dniu - 26-08-2019 09:54 00 Ciekawy ma racje W czasach kiedy wszystkie kluby sportowe swój marketing prowadza w Internecie Górnik powinien tego nie robic, nie przyciągać widzów i cofnąć sie do lat osiemdziesiątych. O albo do czasów kiedy pod przewodnictwem bylej władzy zostawał jednym z najbardziej skorumpowanych klubów w kraju
3. Dodane przez Polkowice, w dniu - 26-08-2019 10:50 00 Nasz dyrektor to mistrz fb w każdym szanujący się klubie w Polsce Dyrektor to były piłkarz mający pojęcie o co tu chodzi w futbolu transfery itp. Nasz mistrz fb słaby jest gościu!!!
4. Dodane przez Ciekawy zatroskany, w dniu - 26-08-2019 11:19 00 i czy znajdzie czas na obrabianie zdjęć, i na sesję rady miejskiej, i na komisje jednocześnie ????
5. Dodane przez lol, w dniu - 26-08-2019 13:49 00 A w ktorym to szanującym sie klubie za marketing i prowadzenie fanpage klubu odpowiada były pisarz i co ma wspólnego marketingowiec klubu z robieniem transferów?
Warto tez pamietac, ze każdy radny gdzies pracuje, wiec nie wiem, czemu tylko temu jednemu praca ma kolidować z obowiązkami radnego.
I jednak od marketingu i prowadzenia fanpage to lepiej miec dyrektora, który jest mistrzem fb.
I w dalszym ciagu nie jest tak, jak w czasach kiedy burmistrzem byl p. Stanczyszyn a w sporcie sedzial p. Wabik. W dalszym ciagu obecnie nie srubujemy rekordu kupionych meczy
Pozdrawiam, Włodek
6. Dodane przez lol, w dniu - 26-08-2019 21:53 00 oczywiscie byly pilkarz nie byly pisarz
Pozdrawiam, Włodek
7. Dodane przez Kibol, w dniu - 26-08-2019 22:55 00 Michał Bednarski zawodnik z Głogowa który miał okazje zadebiutować w barwach 1 drużyny CHG strzeli nawet bramkę ale Nicinski nie widział dla niego miejsca a chłopak została królem strzelców 3 ligi a widać ze w 2 tez będzie strzelał i ma 21 lat. Za to daje się grać takiemu Kowalczykowi ktory nie potrafi do pustej bramki strzeli.
8. Dodane przez Liga, w dniu - 26-08-2019 23:19 00 Włodek daj spokój jak można pobierać pieniądze z kasy gminy za robienie zdjęć i być mocnym na fb ja pytam gdzie sponsorzy od tego jest dyrektor żeby działać nasz Pan radny może sciemniac dzieci z podstawowki nie nasz tu nagroda burger. Aqua park można wygrać bilet stary słaby jesteś ściągnij 3 piłkarzy doswiadczonych Wioska Polkowice DPL!!!
9. Dodane przez nie ta liga, w dniu - 27-08-2019 07:35 00 robić zdjęcia i wrzucać posty na fb to każdy nastolatek potrafi, proponuję w ramach oszczędności zatrudnić stażystę z PUP, a pan radny będzie miał więcej czasu na rzecz miasta
10. Dodane przez ech, w dniu - 27-08-2019 08:06 00 Każdy klub ma jakiś marketing i nie wiem co w tym złego. Dzieki akcjom matkeringowym można przyciągnąć kibiców, z czego klub tez ma zysk. Choćby niższe koszty organizacji meczu. Pamiętajmy poprzednie akcje marketingowe - we wrześniu wisi billboard z info o meczu, który byl w maju. A Szulc nie jest dyrektorem od ściągania piłkarzy. O to trzeba miec pretensje do dyrektora klubu, trenera i prezesa. Marketingowiec jest po to żeby być mocnym na db i wydajesz mu dobra opinię. Pozdrawiam, Włodek
11. Dodane przez do Włodka, w dniu - 27-08-2019 10:44 00 to co robi pan radny Szulc z powodzeniem może wykonywać inna osoba za mniejszą stawkę, tu należy szukać "niższych kosztów organizacji",bo to nie wymaga jakiś szczególnych zdolności
12. Dodane przez ech, w dniu - 27-08-2019 12:37 00 Nie znam stawki p. Szulca i zastanawiam sie czemu, skoro nie wymaga to szczególnych zdolności, nikt wcześniej sie tym nie zajmował i nie robił takich akcji marketingowych jak on. Ja widzę roznice między wiszącymi miesiącami billboardami a tym co jest teraz. Doceniam tez, ze pieniądze nie idą już na kupowanie sędziów i przekupowanie przeciwników, (...) Pozdrawiam, Włodek
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.