Wstrzymane nabory, ale dokumenty są przyjmowaneElektronicznie lub tradycyjnie |
14.04.2020. Radio Elka, Tomek Jóźwiak | ||||||||||||||
Dyżurny reporter: ![]() Mimo zawieszenia naborów, kandydaci do służby w policji mogą składać swoje aplikacje. Można to jednak zrobić wyłącznie korespondencyjnie, za pomocą e-maila lub tradycyjnej poczty. W Komendzie Powiatowej Policji w Lubinie służą do tego dwa adresy mejlowe: kpp@lubin.wr.policja.gov.pl lub oficer.prasowy@lubin.wr.policja.gov.pl. - Informujemy kandydatów do służby w policji, by nie zgłaszali się do jednostek policji prowadzących postępowania kwalifikacyjne. Postępowania te zawieszone zostają do odwołania. Pamiętajmy, że wizyty w jednostkach policji wiążą się często z koniecznością poruszania środkami komunikacji zbiorowej oraz przebywaniem wśród większej ilości nieznanych nam osób. Oczekując na przyjęcie w zamkniętych pomieszczeniach również jesteśmy narażeni na kontakt z obcymi osobami - tłumaczy Sylwia Serafin, oficer prasowy lubińskiej policji. Przypominamy tylko o wymaganych dokumentach, które należy załączyć do swojej aplikacji. Są to: podanie o przyjęcie do służby w policji, wypełniony kwestionariusz osobowy, dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (kserokopie - oryginały dokumentów do wglądu), w przypadku wystawienia tych dokumentów w językach obcych - ich tłumaczenie, kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby (oryginały dokumentów do wglądu), książeczka wojskowa zawierająca wpis potwierdzający odbycie zasadniczej służby wojskowej lub przeniesienie do rezerwy.
reklama
|
reklama
reklama
reklama