Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Głogów arrow Głogowianie czekają na galerię

Głogowianie czekają na galerię

Głogowianie czekają na galerię

14.01.2009. Radio Elka, Mateusz Kowalski
thumb_0114_galeria.jpgGłogów. W ciągu najbliższych dwóch lat  w Głogowie powstaną dwie kosztowne, zrobione z wielkim rozmachem, inwestycje – galerie handlowe. Szacuje się, że w olbrzymich centrach handlowych pracę może znaleźć nawet 1400 osób.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Galeria to nie tylko miejsce handlu, ale także miejsce towarzyskich spotkań, wspólnego spędzania czasu młodzieży i dorosłych. Właśnie takie obiekty powstaną w Głogowie. Pierwszy na terenie
byłej jednostki wojskowej, przy zbiegu ulic Sikorskiego i Wojska Polskiego, drugi - porównywalny wielkością z galerią Dominikańską we Wrocławiu - na Starym Mieście.

Rada Miejska wyraziła już zgodę na przystąpienie do prac nad zmianą planu zagospodarowania przestrzennego. - Koszt jednego takiego obiektu to kilkadziesiąt milionów euro - powiedział nam Krzysztof Sadowski, naczelnik wydziału promocji i komunikacji społecznej urzędu miasta.

A co o tym sądzą głogowianie? Większość pytanych przez nas mieszkańców miasta wiadomość o budowie galerii przyjęła z wielkim entuzjazmem, twierdząc, że na razie na zakupy muszą jeździć do innych miast. Cieszy ich również fakt powstania nowych miejsc pracy. (db)

0114_galeria.jpg
























 
Komentarze (39)
1. Dodane przez J, w dniu - 14-01-2009 13:46
Ja tylko przypomnę kto był przeciwnikiem galerii 3 lata temu: Pan prezydent JZ. Bronił wówczas interesu miasta. Dziś zmienił zdanie. Gdyby nie to już dawno mielibyśmy galerię i to z multikinem.  
Hipokryzja polityczna.
2. Dodane przez głogowianin, w dniu - 14-01-2009 13:52
do kom 2 i 4 niektorym zawsze sie nie dogodzi beda krytykowac wszystko co sie da tak jak ops ktory bym z miasta (...)
3. Dodane przez Ta galeria, w dniu - 14-01-2009 14:18
...nie ma szans bytu w Głogowie, a już tymbardziej utrzymania się w tym mieście...A być może będzie za 10 lat :grin (jeśli w ogóle będzie...)
4. Dodane przez Wyborca, w dniu - 14-01-2009 14:41
Panie Prezydencie pomagać zakładom produkcyjnym już istniejącm by mogły zwiekszac zatrudnienie gdy nowe nie powstają. To jest przyszłosć rozwoju miasta a nie handel. Zgadzam się z komentarzem 1. Za dwa lata ocenimy Pana - negatywnie
5. Dodane przez Bravvo, w dniu - 14-01-2009 14:41
A ja uważam ze to jest dobry pomysł mamy tylko jedna galerie i do tego nie za ciekawa!! Głogów sie rozbudowuje...Oby tak dalej, jeszcze jak zaczną dawac mieszkania to Głogów będzie świetnym miastem
6. Dodane przez Edzio, w dniu - 14-01-2009 15:18
Galerie i tak by powstały. To nie jest niczyją zasługą. Nasycił się rynek większych miast to wchodzą do mniejszych. Czysta ekonomia. To zarobki ludzi (patrz KGHM) dają podstawę budowania galerii. Gdy biedne społeczeństwo to się nie buduje galerii.
7. Dodane przez aga, w dniu - 14-01-2009 15:28
no ciekawe w koło sklepy?? a za co będziemy kupować?? co!! nowe miejsca pracy?? bzdura!! bedzie tak jak w tej galeri co teraz mamy same pustostany i tylko pijaczki mają schronienie po kątach jej !! pan prezydent niemysli co robi a my wierzymy kazdym bzdetom
reklama
8. Dodane przez Maniek zdobywca baniek, w dniu - 14-01-2009 16:21
Krytycy zawistni z zielonego rynku handlujący zieloną pietruszk zawsze si ę znajdą. 
Czy te galerie się utrzymają to sprawa tych galeri ich prezesów by tak funkcjonować by przetrwać. Miasto może jedynie zyskać, remont ulic, zatrudnienie, atrakcyjność do Zielonej Góry (sam na zakupy jade) Leszno , Legnica.  
TYlko tęp_aki krytykują tego typu inwestycje. Bo jak nie powstaną u nas to powstaną w gminie wiejskiej Głogów
9. Dodane przez krystian, w dniu - 14-01-2009 16:59
zakłady pracy budujcie, pomożcie potrzebujacym a nie swoim rodzinom i znajomym.
10. Dodane przez Galeria :), w dniu - 14-01-2009 18:30
bardzo dobrze w koncu jakies pozadne sklepy beda :) i spokojnie kawe bedzie mozna wypic w kawiarence kiedy zona bedzie robila zakupy :D :)
11. Dodane przez Bradzo dobrze :), w dniu - 14-01-2009 18:46
wiekszosc z was tak (...)(...) ze az sie nie chce was sluchac... bardzo dobrze ze powstana te galerie nawet i trzy cztery by mogly powstac we wroclawiu jest od zarabania takich galerii i jakos sie zyje w lubinie to samo buduje sie najwieksza na dolbum slasku galerie i jest ok. Glogow sie zaczyna rozwijac coraz wiecej sie zarabia i tak ma byc :d popieram :)
12. Dodane przez do 9 (krystian), w dniu - 14-01-2009 18:45
Miasto nie jest od budowania zakładów pracy (to nie jest zadanie gminy), ale do stwarzania warunków do takiej budowy - a te zostały stworzone, tylko inwestorzy jakoś się ociągają ! Jednak prędzej, czy później przyjdą tu inwestorzy !
13. Dodane przez dziabąg, w dniu - 14-01-2009 19:31
Niektórym (...) trudno dogodzić: jak wybudowano markety na terenach gminy wiejskiej to kwękali, czemu nie w Głogowie ! Gdy planuje się budowę galerii w Głogowie - to też niedobrze ! To już jest jakaś choroba umysłów tych ludzi spod znaku opasów itp. sld-owskich (...) !
14. Dodane przez XXX, w dniu - 14-01-2009 19:08
SUPER W JEDNOSTCE MIAŁY BYC MIESZKANI8A DLA LUDZI BO WCIAZ ICH BRAKUJE A ONI STAWIAJA GALERIE I PRAKTYCZNIE BEDA 2 OBOK SIEBIE BRAK MI SŁOW....CZY KTOS W KONCU W2EZMIE SIE ZA TO WSZYSTKO
15. Dodane przez Tomasz, w dniu - 14-01-2009 20:25
wiecie dziwie sie ze tyle burakow zalozylo neta... to chyba rekord na skale kraju... 
chcecie fabryk ? brakuje wam kominow? najlepsza praca przy tasmie produkcyjnej? przestancie praca w galerii tez jest praca... tyle ze ona podniesie znacznie atrakcyjnosc miasta... moze wtedy jakas tasme dla was postawia ;) 
ps 
calkiem nie rozumie goscia od mieszkan ;)
16. Dodane przez Marta, w dniu - 14-01-2009 20:28
Chyba tytuł niezbyt trafiony. Jakoś nikt z moich znajomych nie czeka na galerie. Ale jak będą to niech sobie będą. Nie wiem tylko kto tam będzie kupować. Ale to też nie nasz problem. Gorzej będzie jak galeria splajtuje i zostanie taki moloch w Głogowie.  
A może tam będzie multikino i wreszcie bedziemy oglądać w Głogowie nowe filmy i do tego w normalnych warunkach
17. Dodane przez wyborcy, w dniu - 14-01-2009 20:32
popieramy 1 komentarz do koryta się dostali to teraz są za galeriami.pozostała wam tylko 1 wigilia. do widzenia.
18. Dodane przez re 17, w dniu - 14-01-2009 21:48
dobrze, że choć do jednego zliczyć potrafisz, przy takim poziomie wypowiedzi to i tak sukces
19. Dodane przez ja, w dniu - 15-01-2009 07:54
super w końcu jakies porządne sklepy. :)
20. Dodane przez inż. Mamoń, w dniu - 15-01-2009 07:57
Do komentarza nr. 15, własnie dzięki takim pseudo ekomomistom, mamy taka recesje w głogowie od dobrych kilkunastu lat, przepraszam a skąd sie biora pieniądze?Żeby kupować to trzeba zarabiać, a żeby zarabiać to trzeba PRODUKOWAĆ-Produkcja, utrzymuje takie gałędzie pomocnicze gospodarki jak handel, usługi i bankowość. Lepiej jest mieć w mieście jedną porządna fabryke niż 2 galerie. Przepraszam wszystkich może myslicie, że w mieście 60 pro tysięcznym zainteresowane są takie marki jak ZARA, CROOP TOWN, PABIA, SAFORA, a Blikle otworzy swoja markową cukiernie, to się mylicie, o multikinie też możemy pomarzyć.Wszystko zamknie się na jeszcze jednej Biedroncei i paru sklepów z dolnej półki. O kawiarniach też możemy zapomnieć bo w Głogowie jest tradycja picia piwa, a nie picia kawy czy czekolady. Artakcyjność miasta nie buduje się poprzez budowanie galerii, atrakcyjność miasta wyrasta z jego korzeni, a my tych korzeni nie posiadamy
21. Dodane przez pafcio, w dniu - 15-01-2009 10:56
Do komentarza 20. 
Wyobraź sobie drogi inż. Mamoniu, że znam kilka osób które narzekają, że w Głogowie nie ma gdzie się kawy napić. Jeśi ja znam osobiście kilka takich osób to można przypuszczać, że inni też znają kilka takich osób, co może stanowić dość pokaźną rzeszę chętnych napicia się kawy a nie piwa jak sugerujesz. Co do korzeni, których nie mamy zgadzam się z Tobą, jednak uważam, że możemy próbować ustanawiać nowe tradycje. Niech taką tradycją stanie się picie kawy jakiejś fajnej kawiarence (Blikle? Bardzo chętnie)w nowo powstałej galerii (jeśli powstanie). 
Trochę to myślenie ekonomiczne postawione jest na głowie, ale możemy założyć, że kiedy takie galerie powstaną i zaczną funkcjonować, to inwestorzy budujący zakłady produkcyjne też łaskawszym okiem na Głogów spojrzą...
22. Dodane przez do 16, w dniu - 15-01-2009 11:20
Najlepiej krytykować, a potem pierwsza polecisz do tych galerii jak otworzą !
23. Dodane przez Jan z Głogowa, w dniu - 15-01-2009 11:26
Do kom. 20. Jesli trzymac sie faktow to w mieście 70-tysiecznym, razem z powiatem daje blisko 90 tysiecy mieszkancow. Pod uwage mozna wziac rowniez fakt, ze strefa oddzialywania takich galerii jest znacznie wieksza i w zalozeniu ma obejmowac takie miejscowosci jak Polkowice, Przemkow, Bytom Odrzanski, Nowa Sol, Slawa, Wschowa, Góra, Rudna itp. (w ktorych takie galerie raczej nie powstana z racji liczby mieszkancow), nie pomijajac tez Leszna, Zielonej Gory czy Lubina (w ktorych takie galerie juz powstaly lub sa juz budowane). Wystarczy spojrzec na Wroclaw i jego galerie, ktorych strefa wplywow obejmowala dotychczas niemal caly Dolny Slask. Skoro taki z Ciebie erudyta to wytlumacz nam w czym np. Lubin jest lepszy od Glogowa, skoro tam juz na ukonczeniu jest galeria o powierzchni 70 tys m2 z multikinem i markami, ktore sam wczesniej wymieniles. Wiadomo, ze fabryki tez sa potrzebne i jedna duza juz nawet mamy (huta), ale jedno drugiego nigdy nie wyklucza (chyba, ze chcesz budowac fabryki w samym centrum miasta?). Co do atrakcyjnosci miasta i jego korzeni, biorac pod uwage Twoja wypowiedz mozna jedynie stwierdzic, ze albo jestes mocno niedouczony, albo tez jestes totalnym ignorantem, ktoremu do szczescia wystarczy w zupelnosci wczesniej wspomniany kufel piwa (lub tez oba przypadki jednoczesnie - niedouczony ignorant). Akurat korzenie i historie miasta mamy bardzo bogata, niewiele ustepujaca Poznaniowi czy Wroclawiowi. Ubolewac mozna jedynie nad faktem, iz w 1945r wiekszosc tkanki staromiejskiej zostala zrownana z ziemia, gdyz w przeciwnym wypadku Glogow bylby dzis jedna z perel Dolnego Slaska. Historii zmienic jednak nie mozna, Glogow odbudowywuje sie na nowo i zyskuje pewien nowy, oryginalny i niepowtarzalny w regionie klimat. Nowe "stare miato", zachowany sredniowieczny uklad urbanistyczny z uliczkami, alejkami, kawiarenkami, bulwar nad Odra z nowa przystania rzeczna w zatoce Neptuna, galerie handlowo-rekreacyjne (nie zadne blaszane hipermarktety) z multikinem i innymi rozrywkami, w przyszlosci szlak twierdzy glogowskiej, zaadoptowana fosa miejska (przed wojna rozarium z tysiacami róż) itp. stanowic beda o sile i atrakcyjnosci miasta w regionie. Budowa galerii to naturalny etap rozwoju dzisiejszych miast, a kto sie nie rozwija ten sie cofa. Dziwic mozna sie jedynie niektorym gloszonym tutaj opiniom, tak jak gdyby ludzie Ci sami musieli wylozyc pieniadze na budowe tych galerii, albo tez byli swiecie przekonani, ze to miasto chce budowac te galerie z ich podatkow? Otoz galerii nie buduje miasto tylko inwestorzy prywatni, miasto i mieszkancy moga jedynie zyskac, a nikt nikogo do odwiedzanaia tychze zmuszal nie bedzie, takze - do oburzonych - spokojnie, zajmijcie sie budowaniem fabryk, piciem piwa lub sprzedaza kiecek w butikach na zielonym rynku ;) Pozdrawiam - Jan z Głogowa
24. Dodane przez do 20, w dniu - 15-01-2009 11:29
Po twojej wypowiedzi zmień raczej imię z "..." na "gamoń" ! Skoro we wszystkich dużych miastach powstają galerie i walą tam tłumy ludzi - to dlaczego ma być inaczej (wg ciebie) w Głogowie ?! Puknij się (najlepiej w czoło) !
25. Dodane przez DO.KOM.23., w dniu - 15-01-2009 14:05
MIASTO AŻ SLYNIE BEZ TYC WSZYSTKICH DODATKÓW TYPU GALERIE , ITD Z RÓŻOWEGO MOSTU :grin A JUŻ WIELKĄ "RANGĘ "WŚRÓD MIAST POLSKI ZDOBYŁ DLA MIASTA JAN PREZYDENT ZA NAMOWĄ GURU Z KGMU "FACHOWAC" WYRZUCONEGO ZA BRAMĘ ORGANIZACJĄ SYLWESTRA NA ZIELONYM RYNKU :grin :grin :grin :grin :grin :grin CAŁA POLSKA WAM TEGO "ZAZDROŚCI' :grin :grin :grin :grin TAK TRZYMAJ JANIE A "DALEKO" ZAJDZIESZ :grin :grin :grin
26. Dodane przez Jan, w dniu - 15-01-2009 14:22
Wstydzę się za takich inzynierów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27. Dodane przez grzesiek, w dniu - 15-01-2009 16:19
jeszcze parę lat temu staliście w kolejce żeby kupić cukier i narzekaliście, teraz chcą wam wybudować galerię też narzekacie. zazdrościcie czegoś? nie ma czego, jedyny sklep tesco przez pare lat w regionie głogów - lubin - polkowice był w lubinie i narzekaliście że w głogowie nie ma tego sklepu i że musicie jechać do lubina żeby zobaczyć hipermarket, a teraz w głogowie jest tesco, castorama, mediamarkt,carefour, i to wszystko zostało wybudowane w ciągu mniej więcej 4 lat a Lubin wszystkie swoje hipermarkety w ciągu 10 lat, teraz Głogów jest podwieloma względami lepszym lepszym miastem i zasluga jest przede wszystkim tych hipermarketów, ulice są nie które w bardzo dobrym stanie niestety tylko kilka ich jest i prawie wszystkie są na koperniku w takim stanie. w ciągu 5 - 10 lat Głogów będzie jednym z najbardziej rozpoznawalnych miast w wojewódzctwie a byc moze i w Polsce. otwórzcie oczy cieszcie sie z tego co macie bo trzeba korzystac poki jeszcze mozna
28. Dodane przez ajka, w dniu - 15-01-2009 19:10
oby było kino 3d
29. Dodane przez WYPAS !, w dniu - 15-01-2009 19:54
super super jeszcze raz SUPER... dziie sie tym co narzekaja... niepoukladane w glowie maja... na co narzekacie ludzie nie masz pieniedzy nie idz do galerii kto Cie prosi siedz w domu idz do biedronki czy tesco i szukaj caly dzien gdzie taniej...
30. Dodane przez Tomasz, w dniu - 15-01-2009 20:27
od inz Mamoń  
skad sie biora pieniadze? ano z bankow? a jak? skoro bank nie ma owej kasy? bank daje kredyt z lokat ktore pokrywaja jedynie czesc tej kwoty... nastepnie te pieniadze trafiaja na konta banku jako lokata i bank dalej prowadzi akcje kredytowa... nie jest to prawda? wiec co sie stanie jak wycofamy lokaty?  
wracajac do tematu to rozwiniete gospodarki jaki maja udzial w PKB przemyslu? a jaki ten udzial jest w Glogowie? jestes facet od tasmy oderwany ;)
31. Dodane przez Adam, w dniu - 15-01-2009 20:57
Jestem Ciekaw czy w ogóle wybudują tą Galerię. Pewnie będzie ona takim samym MEGA NIEWYPAŁEM jak Galeria Dworcowa :grin :grin :grin  
A jeśli już powstanie to jaka będzie? RÓŻOWA? :grin :grin :grin  
Jak znam życie, w Głogowie powstanie kolejny budynek modny 2 dni i kaput.
32. Dodane przez g, w dniu - 15-01-2009 21:08
a jakie firmy beda budowaly te galerie? 
no jedna to juz wiem- Rank Progress, a druga?
33. Dodane przez glogowianka, w dniu - 16-01-2009 00:16
To przy dworcu pks nazywacie galeria??dobrze ze powstana porządne galerie,które przyciągna ludzi do naszego miasta.tylko błedem jest umieszczenie galerii na starym mieście..pomyślałby Pan p.Prezydencie czy starówka jest odpowiednim miejscem na taki nowoczesny budynek..zachwianie ładu przestrzennego miasta..gratuluje rozgardiaszu jaki tworzy Pan w mieście...
34. Dodane przez Bolko, w dniu - 16-01-2009 00:26
Adam, nie nazywaj galeria tego, co jest tam na pks'ie... galeria to to jest jedynie z nazwy :) W Glogowie jak do tej pory nie ma zadnej galerii... Ci, ktorzy chca teraz takie wybudowac to powazni gracze, drugi inwestor to Parkridge Retail Poland, ten sam, ktory zaadoptowal m.in. Polska Welne w Zielonej Gorze na Focus Park/Mall (na Piastowskiej tez ma byc wlasnie wielopietrowy Focus z multikinem).
35. Dodane przez do 25, w dniu - 16-01-2009 07:59
Ale żeś nagęgał, że nawet gęsi tego nie zrozumieją !
36. Dodane przez czabor, w dniu - 16-01-2009 08:04
Najgorzej jest, jak stado niedouczonych "fachowców" zabiera głos w sprawie galerii i tylko potrafią krytykować ! Ich intelekt widocznie nie pozwala na nic więcej ! Chyba, że guru kazali tak pisać ?
37. Dodane przez Malina, w dniu - 16-01-2009 10:07
Tym co się nie podoba, to by pewnie chętnie jeszcze mieszkali w ziemiankach, bez prądu, wody, toalety potem by szli do pracy w lesie rąbać drewno na opał.  
Na zakupy by jechali dwa dni do Legnicy wozem i końmi i ciągle by narzekali.  
Ludzie nikt nie zmusza by chodzić tam na zakupy. 
galerie robią poważne firmy które widzą w tym zysk. 
Nie robią tego bez interesowanie.  
Jak chcecie żyć w średniowieczu i wiecznie biadolić no cóż taka już natura polaków. 
 
Ps: Jestem Za
38. Dodane przez S P W W, w dniu - 16-01-2009 11:44
A tak ma wyglądać trzecia z planowanych galerii w Głogowie . Ma powstać na starym mieście tuż obok Lidla - w stronę mostu : www.pellene.com. - polecam , fajna wizualizacja :-)
reklama
39. Dodane przez g, w dniu - 22-01-2009 23:30
a czy ktoś wie gdzie można wyszukać jakiś projekt czy coś tej galerii na starym intertransie?
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama