Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
21
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Donata, Jan,
Tymoteusz, Wiktor
Do końca roku 224 dni.
Start arrow Głogów arrow Nie chcą płacić za awarię

Nie chcą płacić za awarię

Nie chcą płacić za awarię

17.03.2009. Radio Elka, Iwona Adamczak
0317_wodomierz.jpgGłogów. - Opłaty za ubytki wody są ogromne - skarżą się mieszkańcy domów przy ulicy Folwarcznej. Niektórzy z lokatorów muszą dopłacić nawet po kilkaset złotych. Jak twierdzą, muszą pokrywać koszty ubytków wody, spowodowane awarią. Mieszkańcy Żarkowa postanowili złożyć skargę do władz miasta.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Chodzi o to, że zostaliśmy bezpodstawnie obciążeni fakturami korygującymi. Przez cały rok płaciłam rachunki według wskazania wodomierza w domu i teraz nie rozumiem, skąd się wzięły tak duże ubytki. W moim przypadku jest to ponad 280 zł. dopłaty, a suma rachunków za cały ubiegły
rok to nieco ponad 800 zł
- żali się Bogusława Kulesza.

Inni mieszkańcy domów przy ul. Folwarcznej do zapłacenia mają jeszcze większe kwoty. Jak twierdzą, ZGM chce ich obciążyć kosztami ubytków wody, które miały miejsce podczas wymiany instalacji kanalizacyjnej. - W budynku numer 3 jest hydrofor i główny licznik. Mieszkańcy tego bloku twierdzą, że podczas tej inwestycji zostało uszkodzone ujęcie wody i ta lała się strumieniami. Nie rozumiem więc w czym myśmy zawinili - powiedziała inna mieszkanka osiedla.

Lokatorzy postanowili napisać protest w tej sprawie do władz miasta. Podpisało się pod nim kilkudziesięciu mieszkańców Żarkowa. Dokument trafił już do ratusza. - Adresatem takich protestów jest nie tylko urząd miejski, ale też Zakład Gospodarki Mieszkaniowej i tam też to pismo trafi. Z pełną starannością przyjrzymy się tej sprawie i protest mieszkańców ulicy Folwarcznej zostanie rozpatrzony. Tego typu skargi wpływają do nas często. Każda taka sytuacja jest wnikliwie badana - zapewnia Krzysztof Sadowski, naczelnik wydziału promocji miasta.

Mieszkańcy Żarkowa liczą na to, że ich protest szybko zostanie rozpatrzony, a wystawione faktury korygujące anulowane. (mai)

 
Komentarze (17)
1. Dodane przez Adam, w dniu - 17-03-2009 11:06
To samo mamy my na przemyslowej 25, zlozylismy odwolanie do ZGM i czekamy na odpowiedz, ale to sa jaja i probuja na ludzi zrzucic odpowiedzialnosc za swoje zaniedbania.
2. Dodane przez Władysław, w dniu - 17-03-2009 11:25
A ja nie zamierzam płacić faktury korygującej,ani tez się od niej nie odwoływać to jest bezprawie,abym płacił z ubytki.Posiadam w domu atestowane i oplombowane wodomierze przez ZGM i te wskazanie jest dla mnie miernikiem mojego zużycia wody.ZGM proszę wskazać mi podstawę prawna takiego naliczania i podać mnie do Sądu, może patrzeć za Waszą bezsensowna myślą obciążycie nas za lokatorów,którzy nie płacą czynszów,a za Wami ruszy energetyka i gazownia.Szukajcie winnych ubytków,a nie uczciwych lokatorów,którzy systematycznie płacą jeszcze do tych wysokich rachunków dokładacie korekty.WSTYD
3. Dodane przez PARANOJA, w dniu - 17-03-2009 11:28
Oczywiście, że nie płacić nie maja prawa obciążać nas za ubytki, może jeszcze np. zapłacimy za odśnieżanie dróg :grin
4. Dodane przez NABICI W WODOMIERZ., w dniu - 17-03-2009 11:53
Fakturom korygującym mówimy stanowczo NIE I BASTA.Po co nam te wodomierze?- pytam.
reklama
5. Dodane przez stały internauta, w dniu - 17-03-2009 12:06
Chciałbym się spytać jakim prawem mam płacić za faktury korygujące ze SM "Nadodrze"?Ta sama historia,jeżeli licznik mam oplombowany i płacę za faktycznie zużytą wodę to jakim prawem mam zapłacić,może mi ktoś odpowie ?
6. Dodane przez Tommi, w dniu - 17-03-2009 12:20
Niestety :( 
Większość ma ten sam problem. Ale ZGM działa na podstawie umowy o dostarczanie wody i regulaminu który każdy z nas podpisał. A tam stoi jak byk, że rozliczenia będą dokonywane na podstawie wodomierza głównego budynku. I mimo, że zdarli z nas za legalizację wodomierzy (nikomu nie potrzebną skoro to urządzenie nie służy do rozliczeń) to jeszcze pobierają comiesięczną opłatę za ich obsługę. Ale podpisaliśmy, więc zacisnąć zęby i płacić!
7. Dodane przez re, w dniu - 17-03-2009 12:56
najlepsze jest to, że w SM co miesiąc na rachunku wyszczególniona jest opłata za ubytki i jest jakaś tam kwota doliczana, a na koniec i tak wychodzi różnica
8. Dodane przez re, w dniu - 17-03-2009 12:57
trzeba chyba napisać parę maili do jakiejś tv zajmującej się takimi sprawami
9. Dodane przez Anika, w dniu - 17-03-2009 15:52
Tommi jak chcesz to sobie płać, ja mam wodomierz zużycia w domu, a tą umowę na którąś się powołujesz coś mi się zdaje,że sam jesteś jej autorem :zzz .To wobec tego jak już dokonujecie publicznych komisyjnych odczytów wodomierzy głównych ze wszystkimi lokatorami plus odczyty indywidualnie i wtedy policzymy ubytki i kto na tym zarabia.Tak więc do widzenia krwiopilcy.
10. Dodane przez Opór głupocie, w dniu - 17-03-2009 15:54
Proste nie płacić niech ADM podają nas do Sądu,a my ich też,za wszystko,a jest za co.
11. Dodane przez Adam, w dniu - 17-03-2009 18:52
Na dodatek kto płacił większe rachunki za wodę musi więcej dopłacać!!!! Za to że płacił za uczciwie!!!
12. Dodane przez xyz, w dniu - 17-03-2009 20:03
Do nr.6.Pytam jeśli w regulaminie jest ze płacimy z wodomierza głównego to dlaczego dopiero w tym roku dostalismy rozliczenie za ubytki wody.Nigdy tego niebyło.Ludzie nie płaccie?Niedługo przyniosa ubytki z energetyki ,a później za gaz itd.
13. Dodane przez bzyk, w dniu - 17-03-2009 21:05
Jak nie będziecie płacić, to przyjdzie komornik i weźmie co trzeba ! Ciekawe co wtedy - wy wszyscy ujadacze - powiecie ?! Bo, że zapłacić trzeba - to nie ulega żadnej wątpliwości, gdyż faktura przychodzi z PWiK wg głównego wodomierza na wspólnotę mieszkaniową i różnice (nie ubytki) zawsze były, są i będą, a mieszkańcy wspólnoty muszą tą różnicę pokryć, bo NIKT za nich nie zapłaci :? :? :sigh
14. Dodane przez Zbigniew, w dniu - 17-03-2009 22:28
Jeżeli są różnice pomiędzy licznikiem głównym,a wskazaniami lokatorów to znaczy, że ryczałty dla osób nie posiadających wodomierzy są za niskie/małe,lub są nieuczciwi i kradną wodę.Zamiast myśleć jak nam uczciwym dokuczyć pomyślcie nad przyczynami rozbieżności,a nie po najmniejszej lini oporu.
15. Dodane przez Dokładny, w dniu - 18-03-2009 10:59
Wpierw bym sie zapytał jak okreslana jest dokładniść wskazań głównego wodomierza wzgledem pozostałych wodomierzy. Ciekawe który wodomierz jest spisywany pierwszy wodomierz główny czy pozostałe. Aby rachunek się zgadzał to nalezało by wsystkie wodonmierze spisać w tym samym czasie bo inaczej zawsze bedą róznice.
16. Dodane przez SM, w dniu - 18-03-2009 11:01
Pewnego razu stwierdziłem że za dużo płacę za wodę i postanowiłem sprawdzić mój wodomierz jak sie okazało przełamywał on o 20% w stosunku do drugiego i naliczał za duzo. Ciekawe gdzie w tedy była SM że foktury korygującej wystawić mi nie chcieli. a ile jest takich przypadków ??
reklama
17. Dodane przez uNISTA, w dniu - 18-03-2009 15:28
Nie płaćmy,mamy UE
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust