Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Głogów arrow Dwie wersje zdarzeń - policji i kibiców

Dwie wersje zdarzeń - policji i kibiców

Dwie wersje zdarzeń - policji i kibiców

24.03.2009. Radio Elka, Maciej Iżycki
0324_kania.jpgGłogów. Kibice Chrobrego zaprzeczają wersji zdarzeń przedstawionej przez policję. Jak twierdzą, w autokarze, którym wracali z meczu w Słubicach, nie doszło do żadnych przepychanek czy awantur. Zdaniem policji właśnie to było przyczyną tego, że jeden z autobusów wylądował w rowie. Zdaniem Marcina Kani, prezesa Stowarzyszenia Sympatyków Chrobrego Głogów, żadnych awantur w autobusie nie było.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Z mojego punktu widzenia, relacji innych kibiców, którzy byli w autokarze wynika, że zdarzenia opisywane przez policję, nie
miały miejsca. Nikt nie wpadł na kierowcę. W autokarze panował spokój. Nie było żadnych przepychanek
- twierdzi Kania.

Zdaniem prezesa Stowarzyszenia Sympatyków Chrobrego Głogów, policja badając sprawę nie powinna opierać się tylko na zeznaniach kierowcy. - Powinni przyjrzeć zachowaniu policjantów, gdy doszło już do wypadku. Tylko jeden z nich udzielał nam pomocy i pomagał wydostać się autokaru. Pozostali patrzyli na to i szydzili z nas - powiedział kibic. (mai)
 
Komentarze (66)
1. Dodane przez JP 100%, w dniu - 24-03-2009 15:00
Dobrze , że chłopaki z wypadkowego autokaru .... dali rade i się nie potłukil .. bo mimo ze końcowy efekt nie jest dramatyczny to w środku czułem zupełnie co innego ...  
A Szponty .... Brak Słów !!!!!!!!!!!!!!
2. Dodane przez banda ohclejów, w dniu - 24-03-2009 15:01
o przepraszam , to w końcu kierowca był pijany czy kibole 8) bo jak się mają zeznania trzeźwego kierowcy do bęłkotu uchlanych kiboli?Sami oceńcie :p
3. Dodane przez ..., w dniu - 24-03-2009 15:03
kierowca jechal za szybko, za co został ukarany mandatem, w pewnym momencie stracił panowanie nad autokarem i zaczął raptownie hamować co spowodowało ze zniosło go na sąsiedni pas chcąc wrócić na właściwy pas nie popatrzył w lusterko i zepchnoł 2 autokar do rowy sa na to świadkowie a policja wydaje oswiadczenie po przesłuchaniu 2 kibiców którzy zenali tak jak było wiec dlaczego wydaje się takie bzdurne oświadczenia? dla czego nie zostało napisane że kierowca przekroczył prędkość i nie dostosował jej do złych warunków drogowych? może pan Kaleta odpowie na te pytania? kolejne pytanie do policji dlaczego nie udzielali pomocy poszkodowanym w wypadku tylko stali i sie śmiali? tylko jeden policjant pomagał kibicą a reszta miała to głęboko gdzieś a jeden policjant był nad wyraz miły ii powiedział cytuję "Jebie mnie to że coś wam sie stało a nawet żałuje że nić wiecej sie nie stało" pytam sie czy to jest policja? to sa jakieś kpiny. Na szczęście mamy wasze zachowanie nagrane i nie zostawimy tego tak. Więc może zamiast wydawać jakieś śmieszne i nie prawdziwe oświadczenia policja zacznie zauważać fakty a nie opierać oświadczenie na domniemaniach i zeznaniach kierowcy który zawsze będzie mówił tak żeby być niewinnym
4. Dodane przez podatnik, w dniu - 24-03-2009 15:04
Szacunek dla policjanta, który pomagał, a inni.....brak słów! W radiowej wersji było, o tym, szkoda, że nie ma w relacji na portalu! Zamiast pomagać robili zdjęcia!
5. Dodane przez Roman, w dniu - 24-03-2009 15:09
Widzę już Policja ładne historie puszcza do prasy ! Nie długo pewnie usłyszymy o strzelaninie, kradzieży kołpaków a prawda jest taka że pozwolili jechać autokarom zbyt szybko podczas gdy warunki na drodze na to nie pozwalały. 
Teraz nagle mówią o jakiś przepychankach ! a skąd oni o tym mogą wiedzieć przecież nie jechali w/w autokarem. 
Czemu nie napiszą że pozwolili jechać zbyt szybko, że warunki były fatalne i za miast po wszystkim pomagać poszkodowanym to robią fotki i szukają winnych.
reklama
6. Dodane przez ciekawski, w dniu - 24-03-2009 15:09
Jestem ciekaw dlaczego policja ujawnia szczegóły śledztwa, czy chodzi, o to, żeby zaszkodzić kibicom?? Czy może zwalić winę na kibiców nie zauważając braku profesjonalizmu ze strony stróżów prawa i nie udzieleniu pomocy bezpośrednio po wypadku??
7. Dodane przez Anka, w dniu - 24-03-2009 15:10
W Łodzi na juwenaliach jak Policja Strzelała do młodych ludzi z ostrej amunicji to też najpierw winą obarczali tych do których strzelali.
8. Dodane przez temida, w dniu - 24-03-2009 15:12
Czy policja twierdzi, że wszyscy pasażerowie byli pod wpływem alkoholu?? może posiada jakieś dowody? Kibiom, których pomówiono, o niewłaściwe zachowanie i picie alkoholu jezeli zachowywali się odpowiednio i nie pili alkoholu, co nie jest zakazane proponuje złożyc pozew do sądu o naruszenie dóbr osobistych!
9. Dodane przez do kom 2, w dniu - 24-03-2009 15:13
a skąd wiesz sam polewałeś? czy koledzy Ci na komendzie mówili?
10. Dodane przez elo, w dniu - 24-03-2009 15:14
Najwyraźniej nadażyła się okazja żeby podeptać pięty komendantowi :grin a kto za tym stoi ? Kto tak bardzo nienawidzi pana Kalety; z racji tej że nie pisiok \"sprawiedliwy tebeesiak\" :eek ???
11. Dodane przez s, w dniu - 24-03-2009 15:15
Byłem i widzialem. Fakt zadne z policjantow poza tym jednym nam nie pomagał wyjsc, a przeciez w czasie wpadku do rowu ktos mogl spac, chodzic po autousie itd i moglo sie komus stac cos powaznego. Pomagal tylko jeden policjant i kibice z pierwszego autokaru za co serdeczne dzieki. o zadnych awanturach w pierwszym autobusie tez nie ma mowy
12. Dodane przez SLU, w dniu - 24-03-2009 16:40
Widziałem całe zdarzenie bo jechałem samochodem prywatnym i było tak jak w 1 wiadomości że 1 autokar jadąc zbyt szybko zajechał drogę drugiemu i ten wypadł z drogi. 
Policja zamiast pomagać stała i śmiała się że szkoda że się nikt nie zabił. Tylko 1 osoba coś próbowała zrobić reszta ręce w kieszeni i od razu fałszywe oskarżenia. (...)
13. Dodane przez w., w dniu - 24-03-2009 15:22
Policja chciala z kibiców zrobic bandytow( nie pierwszy zreszta raz) a strzelili sobie w kolano... bedzie jeszcze niezla afera:)
14. Dodane przez Olaf, w dniu - 24-03-2009 15:23
Stare Milicyjno-ubeckie metody działania ciągle są kultywowane i propagandy. 
Kłamstwo, zakłamanie, brak wykształcenia, brak ambicji i pretensje do całego świata że się pracuje w tym resorcie. 
To potem nic dziwnego że sami nie wiedzą jak to było i szukają wszędzie winnych. 
Ja tam im nigdy nie wierze !
15. Dodane przez ja, w dniu - 24-03-2009 15:24
jaki bełkot kibiców? kibic który był przesłuchiwany został wcześniej przebadany alkomatem i wykazał on 0,00. Wiec gamoniu z 2 komentarza jak coś piszesz to opieraj sie na faktach a nie na przypuszczeniach tak jak zrobiła to policja
16. Dodane przez m., w dniu - 24-03-2009 15:27
ludzie...co to w ogóle jest. zdjęcia są autentyczne ale ten opis całego zdarzenia nie pasuje tu kompletnie. policja jechała zbyt szybko prowadząc 1 autokar nie zważając na warunki panujące w tym samym czasie na drodze. Policja zawsze na tego typu wyjazdach narzuca tempo jazdy. Autokary jechały stanowczo za szybko i ta prędkość zapoczątkowała poślizg,a nie zamieszki czy picie alkoholu !!!!
17. Dodane przez ty z 4, w dniu - 24-03-2009 15:27
co się czepiasz , inni wykonywali czynności służbowe zgodnie z procedurą w takich przypadkach . A co uchlanemu pomoże , mogli zabrać łatajstwo na izbę i tak byli wyrozumiali
18. Dodane przez jajo, w dniu - 24-03-2009 15:33
...taak też tam byłem tylko ten gruby i łysy pomagał nas wyciągać reszta tylko łapy zacierała i się chichrali z nas i fotki cykali hieny
19. Dodane przez hutnik, w dniu - 24-03-2009 15:36
wracałem z pracy i jechałem ponad 110 km na godz. a te dwa autobusy mnie wyprzedziły... padał deszcz
20. Dodane przez kiero, w dniu - 24-03-2009 15:37
A jak myślicie co ma powiedzieć kierowca, który żyje z tego, że wozi codziennie ludzi. Ma poiwiedzieć prawdę- zadzierać z policją (drogówka !) przecież to dla niego zawodowy wyrok śmierci, a z czego utrzyma rodzinę? , nawet mu się nie dziwię.
21. Dodane przez ja, w dniu - 24-03-2009 15:49
jaki bełkot kibiców? kibic który był przesłuchiwany został wcześniej przebadany alkomatem i wykazał on 0,00.
22. Dodane przez neutralny, w dniu - 24-03-2009 15:57
no tak kibice sa zawsze swięci! I jak zawsze w kupie siła i kibice pewnie uważacie że jest was więcej to racja ma być po waszej stronie ? Bzdura!!!!a kierowca mógł dostać mandat za to że wióżł pijaczyny i nie panował nad sytuacją. A jak bym był Policjantem też buym nie pomógł za co za te wyzwiska na stadionie, za rzucanie czasami butelkami itp. WYBACZCIE sami zgotowaliście sobie taki los
23. Dodane przez pamiętamy, w dniu - 24-03-2009 16:02
Rzecznik policji orzekł tak naprawde o winie, czy taka jest jego rola? Czy za, to bierze pieniądze, nie jest sędzią przecież! Jak głogowski policjant zabił samochodem dziewczyne nie było jednoznacznych wypowiedzi co do winy, nie było...
24. Dodane przez ;], w dniu - 24-03-2009 17:09
jestescie zalosni piszac takie bzdury .. " w kupie sila " a gdyby naprawde stala sie tragedia? pisalibyscie tu calkiem inne rzeczy. ;] A co do policji to bark slow jak mozna nie pomoc drugiemu czlowiekowi ...
25. Dodane przez mis, w dniu - 24-03-2009 17:24
anioleczki takich to tylko pala uspokojic zawsze niewinni dziwie sie bardzo ze jeszcze odwazny przewoznik sie znalazl aby te bande kibicow wozic najlepiej pasowal by do nich woz drabiniasty a nie autokar nie potrafia nic uszanowac nawet autokaru banda rozrabiakow i nic wiecej niech na pieszo chodza
26. Dodane przez DGL, w dniu - 24-03-2009 17:52
Trzeźwi kibole?? Wracali po meczu?? w autobusie?? Niezła bajeczka :grin :grin
27. Dodane przez upss, w dniu - 24-03-2009 18:34
kibole ładnie o sobie mówia zawsze niewinni i grzeczni :grin a to są moim zdaniem bandyci w grupie są silni a jak co do czego przyjdzie to uciekają i wręcz błagaja o pomoc policji której tak nienawidza banda cieniasów tak jak i ten ich ukochany klubik MZKS Z TRADYCJAMI CZYLI OD LAT zadnych osiągnieć
28. Dodane przez afgas, w dniu - 24-03-2009 18:36
hehe tez mi poszkodowani. trza było na piechotę dybać a nie się wozić autokarem. znając naszych głogowskich huliganów dałbym sobie rękę obciąć że się tam szamotali, a teraz głupa palą. no ale najlepiej w tej całej sytuacji zwalić winę na kierowcę i funkcjonariuszy policji. niewinni, a pozamykać ich wszystkich, dozory podawać, niechaj sobie kolejny wyjazdowy mecz z relacji telewizji master obejżą.
29. Dodane przez ja, w dniu - 24-03-2009 19:34
to może miej pretensje do policji ze maja popsute alkomaty i to na komendzie.... a jeśli nie wiesz czegoś na pewno to sie nie wypowiadaj bo już Kaleta zachował sie jako sędzia, prokurator, i znawca wypadków w swoim oświadczeniu w którym nic nie jest prawdą i jest oparte tylko na domniemaniach. a tak wogóle to w Polsce jest coś takiego jak domniemanie niewinności dopóki się komuś nie udowodni winy więc jak ma sie to do oswiadczenia Kalety?? skoro nic jeszcze nie jest zbadane i sa to tylko domniemania??? kolejny raz policja a raczej milicyjne zomo chce rozgłośnić że to kibice są wszystkiemu winni a banda debili takich jak autor 26 komentarza zamiast starać dowiedzieć sie prawdy oczernia ludzi....
30. Dodane przez trzeźwy, w dniu - 24-03-2009 19:45
Najechałem na ten wypadek, część kibiców pijanych w sztok.Dwóch od razu poszło w długą piechotą, może się bali Policji. Aż wstyd. Kto to utrzymuje i daje pieniądze na autobusy. Ale co się dziwić w TV Master pokazywano wielką fetę kibiców, szlachetny przewodniczący Marcin K. (PO) wypowiadał się pięknie o sponsorach imprezy ( ze szczególnym uwzględnieniem Pani Poseł) a obok na stole stały dwie butelki BOLS - pełne. A ludziom będzie mydlił oczy, że kibice nie piją. Może Pani Poseł wspomoże chore dzieci a nie robi pokazówki typu bal charytatywny (30 par) a nie sponsoruje partyjnego kolegę i rzekomy KLUB KIBICA> Na zdrowie Panowie 
A tak nawiasem mówiąc czy Pani POseł też musi zamknąć swój biznes (prywatne przedszkole) jak mówi guru TUSK. Czy jej sprawiedliwość nie dotyczy. A fe Pani Poseł za publiczne pieniądze!
31. Dodane przez ZOMO, w dniu - 24-03-2009 22:28
Na początku stwierdzam, że jestem za Policją i im wierzę a nie (pseudo)kibicom. Popieram też zdanie neutralnego. Kibice zawsze niewinni, wszyscy winni w około tylko nie oni. Burdy na stadionach, zdemolowane stadiony, pobicia, ściany pomazane grafitii to też nie wasza sprawka. Normalnie nie można czytać takich bredni ze strony kiboli (bo kibicami to oni nie są). Za pieniądze podatników cała banda jest eskortowana na mecze. Nie dziwię się też, że policja wam nie pomogła. Za te wszystkie wyzwiska też bym wam nie pomógł. Nie wydaje mi się, żeby było to miłe słyszeć jak cały stadion ryczy "(...) Policję", a później taki policjant ma pomagać tym krzyczącym. Ciekawe też jest ilu z was kibole pomogło by policjantom gdyby oni mieli wypadek. Założę się, że byście ich okradli, pobili, zostawili w rowie, na dodatek nakręcili byście filmik i zamieścili na YouTube jak to zgnębiliście policję. Uważam że i tak Policja obchodzi się z wami bardzo delikatnie. Powinni was pałować dzień i noc. Ale wam to już chyba nic nie pomoże.
32. Dodane przez w., w dniu - 24-03-2009 20:43
do kom. 30 - czy ty kolego naprawde jestes zdrowy psychicznie?? akurat byles na miejscu, jak bylo to pozno w niedziele i zero ruchu na ulicach. pijani w sztok?? moze Ty lubisz chlac z kolesiami po blokiem albo w piwnicy bo akurat wsrod kibicow Chrobrego jest wiele osob cwiczacych rozne dyscypliny sportowe i nie tykaja alkoholu. i takich jak ja jest bardzo wielu tumanie!!!
33. Dodane przez do trzeźwy, w dniu - 24-03-2009 21:04
Taki z Ciebie trzeźwy ... Najechałeś na wypadek ?? co ... jak te szponty .. stałes i sie pewnie gapiłeś .. a czy badałeś kogoś alkomatem , że stwierdzas ziż wszyscy byli pijani ... piechota szło wile osób .. bo perspektywa tania na polu przez min. 2 h nie przystraja miłych nastroi .. Jak Cię słucham .. to wydaje mi się ze ty chyba jestes jakimś społeczniakiem , albo i gorzej :( :( ... Taki Czaczyk Sprzedawczyk :grin
34. Dodane przez adler, w dniu - 24-03-2009 21:16
Jestem ciekaw po co dalsze czynnosci sledcze, przeciez godny nastepca milicjanta pacyfikujacego manifestacje w Lubinie i rowerzysty pan rzecznik juz wydał wyrok! A co z tymi, którzy nie udzialali pomocy ofiarom wypadku??
35. Dodane przez byly kibic, w dniu - 24-03-2009 21:22
do niedawna bylem kibicem i wiadomo ze nikt na mecze nie jezdzi zeby siedziec spokojnie, bardzo mozliwe ze to prawda
reklama
36. Dodane przez Sierżant..., w dniu - 24-03-2009 21:25
A gdzie się pochowali oficerowie głogowskiej Policji, gdzie byli kiedy podwładni doprowadzili do bałaganu na drodze?
37. Dodane przez Jerzy, w dniu - 24-03-2009 21:34
trzeźwy a może jesteś naćpany
38. Dodane przez CP, w dniu - 24-03-2009 21:40
Śmieszna, a raczej żałosna jest strona policji w tej całej sytuacji.... Mam nadzieje, że Kibice "rozdmuchają" tą sprawę i nie popuszczą im tego....
39. Dodane przez WZL, w dniu - 24-03-2009 23:10
Jestem kibicem Zagłebia, ale jakoś bardziej prawdziwa dla mnie jest wersja Głogowian wracających z meczu. Takie kom jak ten 31. są pisane przez ludzi zupełnie nie wiedzących w jakim siwiecie żyją. Słyszałeś coś może w oststnich latach o jakis demolkach w Lubinie albo w Głogowie? Człowieku, już nie te czasy, teraz liczą się pożądne oprawy i głośny doping na trybunach. Chłopaki z Głogowa, trzymajcie się!
40. Dodane przez ona, w dniu - 24-03-2009 23:55
Jak zwykle, kibice źli, policja dobra... Brak słów... :cry :cry :cry
41. Dodane przez kibic, w dniu - 25-03-2009 00:40
Ofiary wypadku !!! Chyba ofiary losu !!! Czy widzieliście zdjęcia ??? Czy ktoś miał problemy z wyjściem z autobusu ??? problemy to chyba mieli Ci, co byli nawaleni alkoholem, przecież z takiego pochylenia to wyszedłby bez szwanku każdy, średnio inteligentny trzeźwy szympans, ale oczywiście nie nasi wspaniali kibice wspaniałego klubu piłki kopanej z którejś tam ligi. Wy oczywiście jesteście niewinni i cała Policja znęca się nad Wami, bidulkami, niewinnymi, grzecznymi kibicami
42. Dodane przez prawda, w dniu - 25-03-2009 06:50
TO JEST ZUPEŁNY IDIOTYZM CO SIE DZIEJE. JAKIEŚ STADIONY ZA MILOINY, TO JAKIEŚ ATESTOWANE SIEDZENIA, MONITORIG, POSIŁKI POLICJI , (...) ESKORTA POLICJI DLA AUTOBUSÓW WRACAJĄCYCH Z MECZU, TO JEST PARANOJA, POLICJA NIE MA CO ROBIĆ TYLKO JAKIŚ MANIAKÓW ESKORTOWAĆ, WIDZIAŁ KTOŚ ESKORTĘ POLICJI DZIECI JADĄCYCH NA WYCIECZKĘ, CZY AUTOBUSU MIEJSKIEGO, CZY WCZASOWICZÓW, CZY JAKIEJŚ PIELGRZYMKI CZY LINI REGULARNEJ DO NOWEJ SOLI?? POLICJA TYLKO JEŹDZI ŻEBY PILNOWAĆ ŻEBY CI KIBICE NIC NIE ZROBILI SAMI SOBIE, STADIONOM, AUTOBUSOM, WIEC SAMI WIDZICIE ZE TO BYDŁO TREZBA CHRONIĆ PRZED SAMYMI SOBIE, WIEC W CZAS KRYZYSU POWINNO SIE DAĆ POKÓJ TAKIM MECZOM ITP. KUPCIE SOBIE BROWAR I DO BARU NA tv MECZ A NIE ŁAZIĆ PO ZIMNYCH STADIONACH. A NIE P(...) ŻE BYLI TREZZŹWI, MOZE 1 ALBO 3 ALE REZTA PIJANA JAK ZAWSZE I NA KAŻDEJ IMPREZIE W KONCU TO NIE BYŁ BALET ANI TEATR TO BYŁO WIDOWISKO DLA PROSTAKÓW WIEC PIWO TO PODSTAWA.
43. Dodane przez KAI, w dniu - 25-03-2009 04:48
wiecie czemu policja tak mowi, bo przepisy nie regulują dokładnie jak jest, za kolumnę pod eskortą odpowiada ten kto prowadzi wiecpierwszy radiowóz, wtedy kierowca nie ma obowiązku przestrzegać np zakazu wjazdu czy prędkośći, więc prawnie nie mógł jechać za szybko wiec nie mowicie ze tak było. zresztą i tak sie chłop poświęcił żeby was wieźć ja bym nigdy takiego zlecenia nie przyjął, a poicja ma problem teraz bo niby nie wina kierowcy ale są potłuczeni i co z nimi robić ?? ktoś musi im dać odszkodowanie ,, a że w autobusie jest zawsze głośno i zawsze jest harmider to nawet na szkolnych wycieczkach tak jest, a po stronie policji stoiją przepisy porządkowe art 309 ze za zakłucanie spokoju można wyrzucić pasażera,wiec ich wyrzucił do rowu hehe a ja gadanie że policja nie pomogła jest śmieszne, oni zabezpieczyli teren i wezwali pogotowie, co wiecej mają robić jak są pałarzamiz prewencji takimi od lania kiboli?? tylko jeden miał uprawnienia to sie zabrał do roboty inni są w pełni usprawiedliwienie, było wezwanie i zabezpieczenie terenu wiec sie nie macie o co czepiać i oby wiecej was nikt nie zabrał kupcie sobie autobus i sami o niego dbajcie.
44. Dodane przez do kom 41, w dniu - 25-03-2009 06:13
obiecali ci awans za komentarze? całe życie nie można być krawężnikiem. Chodzi przecież, o to, że nawet z mniej groźnie wyglądających wypadków ludzie nie wychodzili cało. , Pisz dalej, pewnie liczysz, na to, że w końcu cię docenia, bo jesteś zainteligenta na, to zeby ciągle machac pałą!!!
45. Dodane przez rowerem w las jak rzecznik był, w dniu - 25-03-2009 06:15
Jak zwykle policja dobra, a podatnicy źli...Brak słów
46. Dodane przez puszek okruszek, w dniu - 25-03-2009 06:22
Kaleta wydał WYROK, a potem stwierdził, że sprawa jest wyjaśniana, może dziennikarze się potrudzą i zadadzą Kalecie kilka pytań np. kto dał mu prawo, do orzekania o winie w trakcie czynności wyjaśniających??
47. Dodane przez Fan, w dniu - 25-03-2009 07:15
Po co wy ludzie dyskutujecie z tymi ćwierćinteligentami, przez to oni czują się ważni, a przecież w gruncie rzeczy to pseudokibice dla przeciętnego Kowalskiego są g...o ważni :grin :grin :grin
48. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 25-03-2009 07:42
Brawo Policja , ale mam tylko jedno pytanie , kto zapłaci za eskortowanie tej ekipy pan jan ? , bo ja jako podatnik sobie nie życzę , co to za obywatele specjalnej troski że należy ich eskortować . To chyba jakieś jaja ?
49. Dodane przez do kom 47, w dniu - 25-03-2009 09:20
Jeśli widzisz coś złego w tym że ktoś interesuje się sportem i ma jakąś pasje, to znaczy że jesteś g...ważnym pseudo-człowiekiem, a w głowie zamiast mózgu masz kredki :grin :grin :grin
50. Dodane przez PARANOJA, w dniu - 25-03-2009 09:47
JAK MOZNA W TAK BEZCZELNY SPOSÓB KŁAMAĆ PANIE KOMENDANCIE? I PAN SIE NAZYWA OBROŃCĄ PRAWA I PORZĄDKU? STOWARZYSZENIE KIBICÓW POWINNO PANA ZASKARŻYĆ DO SĄDU O OBRAZE MORALNĄ I PUBLICZNIE DOMAGAĆ SIE PRZEPROSIN!!!! A PODWŁADNI KOMENDANTA POWINNI ODPOWIADAĆ ZA BRAK UDZIELANIA POMOCY W WYPADKU!!!
51. Dodane przez chrobriki, w dniu - 25-03-2009 10:09
Brawo panie komendancie , trzeba było to chuligaństwo dobrze pałą pookładać , pijaczki pod pseudo nazwą kobice, jedzie toto uchlać sie i mają czelność mieć jakieś allllooo do policji. Pałą ich i na izbę , następnym razem!!!
52. Dodane przez rzecznik, w dniu - 25-03-2009 10:30
Dlaczego Kaleta wskazał winnych, czy on decuduje o winie?? Po co biegły jak Kaleta wie lepiej!!
53. Dodane przez zdzisiu, w dniu - 25-03-2009 10:35
Przez szereg ostatnich lat glogowscy kibice nozni potwierdzili ze potrafia pomagac, dzielic sie, organizowac, ale zawsze znajdzie sie na kilkudziesieciu 2-3 takich co zespuja cale starania duzej rzeszy ludzi. Szkoda tylko ze teraz tymi 2-3 osobnikami jest policja ktora jak zwykle chce wszystkim udowodnic ze to kibice sa BE.
54. Dodane przez policja, w dniu - 25-03-2009 10:46
Najlepiej wszystko zgonic na kibicow - przeciez oni glosu nie maja. No to pragne poinformowac pana Kalete ze jest takie Stowarzyszenie Sympatykow Chrobrego Glogow i sa to wykształceni ludzie ktorzy mam nadzieje oskarza pana za rzucanie fałszywych oskarżen i brak udzielenia pomocy podczas wypadku.
55. Dodane przez maddoxxx, w dniu - 25-03-2009 11:01
tak . jak coś się stanie to błaganie o policję wołanie o pomoc . a jak nic się nie dzieje to za plecami policji wyzwiska w ich kierunku , obelgi i szydzenie . kibice chrobrego to chlejusy i tylko jeżdżą zadym szukać . tacy z nich kibice jak i ze mnie czyli żaden .
56. Dodane przez kawa, w dniu - 25-03-2009 11:34
Masz racje z ciebie to żaden kibic, w ogóle co ty wiesz o kibicowaniu? jak tylko przed monitorem siedzisz i piszesz takie farmazony? lepiej przełącz na TVP2 bo lecą skoki i Adam Małysz skacze a to ulubiona dyscyplina takich ćwoków jak TY.
57. Dodane przez hahahaha, w dniu - 25-03-2009 11:36
ale hóligan na zdjęciu :D:D:D hahahaahahahahahaha
58. Dodane przez bramkarz, w dniu - 25-03-2009 11:56
wypraszam sobie wyzwiska i wrzucanie wszystkich kibiców do jednego worka. sam jestem sympatykiem Chrobrego, jeżdżę w miarę możliwości na wyjazdy i nigdy nie piję alkoholu, na co dzień pracuję, założyłem rodzinę i jestem normalnym obywatelem wykształconym, pracującym i płacącym podatki. więc niech większość komentujących ugryzie się w język albo pomyśli 3 razy wypisując bzdurne komentarze. a bójki rozróby i inne pierdy to wy pamiętacie z zeszłego wieku chyba i żyjecie komunistyczną przeszłością. teraz się liczy doping i oprawa. a jak ktoś myśli jaka to policja święta niech zapozna się z akcją policji na derbach stolicy WIDELEC 741 albo pójdzie na mecz zobaczyć jak to wygląda dziś a nie żyje przeszłością i stereotypami bo normalni ludzie też jeżdżą na mecze bo lubią. koniec i amen.
59. Dodane przez ziomeczek, w dniu - 25-03-2009 13:19
Do hahaha zapraszam do Słownika :D hehehe JP
60. Dodane przez anty OPS, w dniu - 25-03-2009 16:35
Jeśli kibole są tacy grzeczni i starają się wmówić całemu światu, że wszyscy się na nich uwzięli to dlaczego na każdym meczu jest pełno policji i ochrony. Jeśli bylibyście tacy grzeczni jak sami twierdzicie to nie potrzeba by było tylu policjantów, ochroniarzy, eskortowania na mecze. Ale gdyby nie te zabezpieczenia to aż strach pomyśleć co byście robili, szczególnie po przegranym meczu.
61. Dodane przez zasada, w dniu - 25-03-2009 23:35
Po przeczytaniu tych komentarzy, doniesień, uważam, że sczcęściem w nieszczęściu jest to, że nikt nie zginął w tym zdarzeniu, a mogło wielu.., więc wszyscy cieszmy się, że jesteśmy jescze na tym padole razem i zakończym tą bezprzedmiotową dyskusję o niczym!!!, wyróżniam policjanta, który w oczach kibiców potrafił się znaleźć i on wystarczył na pierwszą pomoc!!, a koledzy gdzie byli, nie potrafili pomóc???, to jest solidarność???, rozumię pomoc szeroko, w czasie katastrofy, nie tylko w takim przypadku - policji, kibice nie oglądacie się na innych, a sami w takiej sytuacji pomagajcie sobie. Co niektórzy spieprzyli z autobusu i mieli was - rannych głęboko w tyle. Pozdrawiam kibiców.., wasz anioł stróż!!!
62. Dodane przez re 61, w dniu - 26-03-2009 09:27
O pomaganie sobie, do kibiców nie musisz apelować, z tym nie było kłopotu, chętnych do tego było więcej niż trzeba. Prawdą jest też, że takowa-poważniejsza nie była jakoś szczególnie potrzebna. Szacun dla policjanta, który też nam pomagał, co robili inni policjanci-pozostawiam ich sumieniu. Fakt fachowa pomoc przeszkolonych w pierwszej pomocy policjantów, nie była potrzebna, ale tu pojawia się pytanie- skąd oni o tym w pierwszej chwili wiedzieli ? Sądze gdyby takowa była jednak potrzebna, np. byli ranni, funkcjonariusze by "się ockneli" i pomogli do czasu przyjazdu karetek i nie byłoby z tym problemu. Tak samo gdyby to rozbił sie radiowóz, napewno kibice udzielili by pomocy, wszyscy jesteśmy ludzmi i nie ważne kim jest osoba której pomagasz lub ratujesz życie policjant, kibic innego klubu, czy ktokolwiek inny.
63. Dodane przez KFChG, w dniu - 26-03-2009 10:05
A.C.A.B `przeczytajcie soboe gazete Lubuska ! co oni tam wymyslaja :P
64. Dodane przez KFChG, w dniu - 26-03-2009 10:09
Do komentarza 19 Koles czym ty jechałes ?? bo napewno nie wyprzedzalismy zadnego auta mielismy eskorte policji (JP) i był zakaz wyprzedzania a pozatym autobus jedzie góra 90 km/h
65. Dodane przez do 64, w dniu - 26-03-2009 22:46
autobus jedzie ile wlezie, jeden do 90 inny 100 inny 130 - dalej eskorta policji poza terenem zabudowanym nie wiąże się z zakazem wyprzedzania tej eskorty tak samo kateki policji, to nie miasto nieuku wiec jak nic nie wiesz to nie pisz
reklama
66. Dodane przez KFChG, w dniu - 27-03-2009 16:18
Do 65 Komentarza. wala mnie przepisy.trzymam sie tego ze zadnego samochodu nie wyprzedzalismy i ten koles z komenta 19 niech nie sciemnia.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust