Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
8
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Marek, Michał,
Piotr, Stanisław,

MIĘDZYNARODOWY
DZIEŃ ZWYCIĘSTWA
Do końca roku 237 dni.
Start arrow Głogów arrow Kobieta potrącona na pasach

Kobieta potrącona na pasach

Kobieta potrącona na pasach

22.05.2009. Radio Elka, Maciej Iżycki
1209_na_pasach.jpgGłogów. Groźny wypadek na skrzyżowaniu ulic Wojska Polskiego i Kościuszki. Samochód potrącił kobietę. Ofiara wypadku w ciężki stanie trafiła na oddział intensywnej terapii głogowskiego szpitala.  Sprawca wypadku był trzeźwy. Okoliczności zdarzenia bada policja.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Kierujący volkswagenem golfem, mieszkaniec gminy Niegosławice w województwie lubuskim, potrącił na przejściu dla pieszych 67-letnią
mieszkankę Głogowa. Kobieta z poważnymi obrażeniami trafiła do szpitala. W tej chwili trwają nasze ustalenia i dopiero po ich zakończeniu będziemy mogli stwierdzić kto ponosi winę
- poinformował Bogdan Kaleta, rzecznik głogowskiej policji.

Jak się nieoficjalnie dowiedzieliśmy, kiedy ofiara wypadku przechodziła na pasach przez jezdnię, dwaj inni kierowcy zatrzymali się przed przejściem dla pieszych. Kierujący volkswagenem sprawca zdarzenia zbyt szybko jechał drugim pasem. Mimo gwałtownego hamownia, nie zdołał zatrzymać się przed 67-latką. (mai)
 
Komentarze (38)
1. Dodane przez stały internauta, w dniu - 22-05-2009 11:39
Jeżeli się nie zdążył zatrzymać przed przejściem dla pieszych ,gdzie z drugiej strony zatrzymały się samochody celem przepuszczenia pieszego to chyba nie trzeba wielkiej filozofii kto jest winny tego potrącenia.To tylko dzieje się w Polsce gdzie pieszy musi przebiegać po pasach ale nie zawsze i tak może zdążyć ,tak to tylko jest w Polsce niestety.(chamstwo,bezmyślność,głupota).
2. Dodane przez w., w dniu - 22-05-2009 12:02
karygodne zachowanie kierowcy ,nie jechal rozwaznie, wyprzedzal na przejsciu dla pieszych, a to powazne wykroczenie drogowe, na dodatek ze sporymi konsekwencjami. za glupote trzeba placic, calkiem mozliwe, ze posiedzi teraz z poltora roku za kratkami
3. Dodane przez xyz, w dniu - 22-05-2009 12:48
trzeba uwazac szczególnie w taka pogode droga hamowania jest wieksza a co do komentarza 1 pojedz do Lwowa to zobaczysz jak tam jezdzą
4. Dodane przez Witold, w dniu - 22-05-2009 13:00
Stara historia, która powtarza się ciągle na przejściach dla pieszych. 
W sznurku jadących aut w końcu jeden kierowca zatrzyma się łaskawie żeby przepuścić przechodnia. Pieszy przygarbiony, gotowy do startu już od dłusższego czasu rozgląda się w lewo i prawo, jednak w sznurku aut jadących z drugiej strony nie ma kierowcy, który "zmarnuje" 20 sekund swego drogocennego czasu i zatrzyma się przed pasami. 
...I teraz dwie opcje: kierowca, który się zatrzymał rusza dalej bo pieszy nie przechodzi. Druga opcja: zdesperowany niekończącym się czekaniem pieszy wpada jak japoński kamikaze wymuszając zatrzymanie się drugiego sznurka kierowców. Uda się lub nie. Istna paranoja.
5. Dodane przez SZPROTA, w dniu - 22-05-2009 13:18
Wczoraj na pasach na ul.Chopina w biały dzień pedzący taksówkarz mało mnie nie rozjechał, zwracam na nich uwagę bacznie bo przepisy drogowe chyba nie obowiazują kierowców taxi.Parkowanie na pasach przy wejściu do bloku, wyprzedzanie na ciągłej, i przede wszystkim prędkość, tutaj nie znają granic.(wiem ze nie wszycy oczywiście tak jeżdżą tylko szoda że ta część nieodpowiedzialna psuje im opinię)
6. Dodane przez zbyszek 11, w dniu - 22-05-2009 15:01
Zgadzam sie co do opini pierwszego komentarza.Jestem też kierowcą , jadąc ulicą zwalniam przed przejściem dla pieszych zatrzymuję sie by piesi przeszli było już ich kilku a kierowca za mną po klaksonie i przez otwarte okno cytuje,,po sie zatrzymujesz ja śpiesze'' są ludzie którzy nie powinni siadać za kierownice tzw.chamy
7. Dodane przez pieszy kierowca, w dniu - 22-05-2009 17:34
Na legnickiej kolo cmentarza- przejscie przez ulice graniczy z cudem. Zazwyczaj tymi kierowcami, ktorzy udaja, ze nie widza pieszego dochodzacego do pasow sa faceci, ale mnie przytrafila sie sytuacja z...kobieta (?!). 
Szlam na cmentarz od strony parkingu (sama jestem kierowca) kolo zakladu poprawczego. 
Widzialam samochod jadacy od strony skrzyzowania z kierunku Legnicy, ale byl on na tyle daleko, ze jako kierowca wiedzialam, ze zdazy sie spokojnie zatrzymac. Jadnak- jak to jest w mentalnosci pieszego, to wejscie na pasy nie bylo zdecydowane i pewne, tylko z doza ograniczonego zaufana do jadacego auta. Bylam juz prawie w polowie drogi, kiedy auto zatrzymalo sie przed pasami, a kierujaca autem kobieta otworzyla okno i zaczela mnie opierniczac, ze przechodze i na koniec jeszcze popukala sie w glowe :x  
Moje zazkoszenie graniczylo z szokiem. Zatkalo mnie i nic nie odpowiedzialam- choc do uleglych i spokojnych raczej nie naleze. Kiedy podeszlam do kiosku ze zniczami przy cmentarzu o wszystkim opowiedzialam Pani, ktora tam sprzedaje. Wtedy uswiadomilam sobie jak gleboko jestesmy w czarnej D...z kultura jazdy i w ogole w stosunku do innych ludzi. 
To straszne, ze tak mozna sie zachowywac. Do dzis nie moge sobie darowac, ze nie zapamietalam nr uata tej pani, bo moze kiedys trafilabym sie okazja, zeby jej wygarnac na temat jej kultury :roll
8. Dodane przez Aneta, w dniu - 22-05-2009 20:06
To nie jest wina kierowcy, jak ludzie chodzą jak waryjaci. A jak co do czego to wszystka wina na kierowców co nie bo tak najlepiej. Zastanówmy się a nie wbiegamy na pasy jak szaleńcy jest wiele takich sytuacji. Bezmyślność ludzka nie zna granic. Przecież nie wierze żeby kierowca chciał spowodować do cholery wypadek. Wiecie co się dzieje jet wtorek jak ludzie zachowuja się w okolicach targowiska dosłownie wbiegają na pasy nie patrzą się a jak coś do czegos dojdzie to już wina spada na kierowce!!
9. Dodane przez asienka, w dniu - 22-05-2009 20:54
moi drodzy nie zawsze winni sa kierowcy ..piesi tez nie maja oleju w glowie bo sama widze jak w glogowie przechodzi sie przez pasy ciezko ludziom wejsc na nie lepiej 5 metrow od nich isc na szage..jesli chodzi o ten wypadek...policja zbada kto byl winny.. stało sie trudno kierowca bedzie musial z tym zyc a poszkodowanej pani zycze szybkiego powrotu do zdrowia
10. Dodane przez Gość, w dniu - 22-05-2009 21:55
Dwa tygodnie temu miałam podobną sytuację.  
Chciałam z moimi córeczkami przejść przez pasy na wysokości sklepu B******** przy ul.W. Stwosza.  
Widząc mnie czekającą na chodniku, auta z lewej strony zatrzymały się by nas przepuścić. Gdy byłyśmy już w połowie pasów, nagle z prawej strony z impetem wyjechało czarne Renault Laguna (nowy model) jadące w kierunku Piastowa. Pan Kierowca z tego auta w ogóle nie zwalniając przejechał nam prawie po palcach. Nie muszę opisywać jak byłyśmy przerażone. Wystarczyłoby, żeby któraś z córeczek zrobiła krok do przodu i wolę nie myśleć co by się stało. 
Szkoda, ze kamera zainstalowana w okolicy jest trochę za daleko. 
Tak na marginesie pozdrawiam "MIŁEGO" Pana może teraz to czyta. Życzę mu więcej kultury i rozwagi za kierownicą!
11. Dodane przez marian, w dniu - 22-05-2009 22:12
Faktycznie ludzie przechodzący 
przez pasy powinni troche też uważac, a nie przebiegac jak ta pani. Współczuje kierowcy, i poszkodowanej. wina leży w obojgu.
12. Dodane przez driver75, w dniu - 22-05-2009 23:12
Straszna tragedia dla ofiary,jej rodziny ale i sprawcy i jego otoczenia.Do tego doprowadza głupota tego typu kierowców pokroju ,,naszego" głogowskiego kierowcy BMW czarnego kombi z ul.(...) który też niebawem kogoś zabije lub okaleczy.Zastanawia mnie w tym artykule jedno, a mianowicie to czemu nie pisze Pan redaktor o tym,że długość drogi hamowania była ponad 40m(co widać na asfalcie),czyli kierowca pędził grubo ponad to co jest dozwolone w terenie zabudowanym,a po drugie kierowca miał 20 no może 22 lata,czy ktoś tu steruje tym jak artykuł ma odebrać czytelnik? Jakoś o kierowcach autobusów i tirów pisze się grubo,dużo i wyczerpująco,a o wypadkach kierowców wszów (osobówek)coś Panowie i Panie ubogo piszecie.
reklama
13. Dodane przez ela, w dniu - 22-05-2009 22:26
w dzisiejszym wypadku winny był tylko i wyłącznie kierwoca,byłam świadkiem tego wypadku i widziałam z jaką prędkością on jechał.Niecałe pól minuty wczesniej to jaa przechodzilam przez te pasy;(
14. Dodane przez zbyszek11, w dniu - 22-05-2009 22:47
co niektórym kierowcą brak kultury to fakt ,ale i ludzie chodzą jak ,,święte krowy''.
15. Dodane przez arras, w dniu - 22-05-2009 23:08
to jest bardzo przykra sprawa,nikomu nie życzę żeby znalazł się w takiej sytuacji.jednak uważam że winę ponosi kierowca folgzwagena.w tym miejscu jest 40 na godz.proponuję tyle lat paki, ile było po wyżej.
16. Dodane przez P..., w dniu - 22-05-2009 23:16
Widziałem to zdarzenie na własne oczy niezbyt przyjemny widok i jestem pewien ze winę ponosi kierowca !!! Jechac ponad 100 km/h na terenie zabudowanym i to jescze na przejsciu dla pieszych to chyba lekka przesada !!! A kobieta miała prawo niezauwarzyc kierowcy jadocego poniewaz za samochode który przepuscił tę kobietę stał duzy tir który kompletnie zasłaniał widocznosc drugiego pasa !!! 
Pani Ani życze powrotu do zdrowia , a kierowcom i to zwłaszcza tym młodym zycze tego aby pomysleli jak jezdza , sam za niecałe pół roku ide na prawo jazdy ale po tym co widziałem nie bede szalał na drodze
17. Dodane przez P..., w dniu - 22-05-2009 23:31
Wypowiem sie krótko, wina lezy po stronie kierowcy słowa te skierowane sa do p. Anety . Akurat zdazyło sie to gdy szedłem do szkoły i widziałem całe to zdarzenie , nie był to zbyt miły widok dla oczu lecącej kobiety niczym marionetka :( kierowca jechał ponad 120 km/h jak nie wiecej hamował duzo przed pasami lecz nie zdazył wychamowac a kobieta przechodząca przez te pasy nie była wstanie zobaczyc tego kierowcy bo za samochodem który ja przepuscił stał tir z naczepą i zasłaniał drugi pas !!! wiec co tu duzo mówic kto widział to i był przy tym wie czyja to wina !!! ja nie jestem jeszcze kierowca bo mam 17 lat ale po tym co widziałem bede uwaznie jezdził i zwracał uwage na ludzi.
18. Dodane przez asienka, w dniu - 22-05-2009 23:49
arras az mi cie zal jak to czytam...tyle lat paki ile bylo powyzej???nie tobie osadzac innych...tak sie sklada ze znam tego chlopaka niechce go bronic ale jesli myslisz ze zrobil to bo chcial to pusty jestes i tyle..gdyby czlowiek wiedzial ze spadnie -usiadłby...
19. Dodane przez Basia, w dniu - 22-05-2009 23:53
macie racje niech głogowska policja wkącu cos z tym zrobi bo nawet nie mam jak przejsc po pasach, bynajmniej tam gdzie nie ma świateł,trzeba albo biec albo czekac aż jakis samochód się zatrzyma
20. Dodane przez Aneta, w dniu - 23-05-2009 00:03
Nie wierze że kierowca zrobił to umyślnie i nie chciał tego zrobić napewno.No i co ztego żebył młody i starszym kierowca zdarzają się wypadki ale był trzeźwy i to też chyba ważne! Nikt by nie chciał tej tragedii ani sytuacji jaka się zdarzyła bo zarówno ta Pani lezy w szpitalu jak i cierpi kierowca poczujcie się teraz w jego sytuacji, kazdy człowiek popełnia jakieś błedy i się spieszy chociaż by do pracy. A czy nie zdarzyło się nikomu z was nigdy przekroczyć prędkości nie wierze w to? Bo nikt z nas nie jest święty. Szkoda mi bardzo tych dwuch osób. Pani życze wszystkiego dobrego aby szczęśliwie się wszystko skończyło z jej zdrowiem. Natomiast kierowcy nie życze nic złego bo napewno teraz cierpi i przeżywa szok i załamanie.Ludzie jestesmy tylko ludźmi i ja bym chciała aby ta sytuacja dobrze skończyła się dla dwóch stron naprawde. Bo nikt z nas nie jest idealny i kazdy ma cos na sumieniu. Więc oby jak najmniej wypadków i takich zdarzeń było, bo to tragedia dla dwóch stron :sigh
21. Dodane przez Aneta, w dniu - 23-05-2009 00:18
Wiecie co możecie po mnie jeździć ale do cholery on nie zrobił tego umyślnie kto z nas był chciał przeżyć taką sytuacje i szok. To jest tragedia może jechał szybko ale to nie znaczy że wariat drogowy i od razu pudło albo paka. A czy wy nigdy nie spieszycie się do pracy ja np. spiesze się nieraz to było rano ludzie różne sytuacje w życiu się zdażają.A dlaczego tak pesymistycznie podchodzić niech każdy zacznie pierw zmieniać siebie a nie jeździć po kimś. Czy nigdy nikt z was nie popełnił żadnego wykroczenia w swoim życiu ? hm. Nie wierze nie ma ideałów ale może wam się akurat udało uniknąć tragedii. Ludzie popełniają błedy na nich się uczą. Wiem coś na ten temat bo kiedyś doświadczyłam poważnego błędu. Pomyślcie co przeżywają bliscy tych dwóch stron jako to dla nich tragedia.Lepiej pomóc sobie nawzajem skoro już do tego doszło niż wsadzać kogoś do paki.
22. Dodane przez Coolio, w dniu - 23-05-2009 00:30
Uwaga dla kierowców: Przed przejściem dla pieszych zachowaj szczególną ostrożność! Uwaga dla pieszych: Zabrania się wchodzenia na jezdnię przed nadjeżdżającym pojazdem! Są niekulturalni kierowcy i piesze "święte krowy". Każdemu kierowcy przydałoby się od czasu do czasu pospacerować pieszo i spróbować przejść przez ruchliwą ulicę w godzinach szczytu. Wtedy może zacząłby inaczej patrzeć na pieszych stojących minutami przed przejściem. Miałem kilkakrotnie taką wątpliwą przyjemność, w dodatku z dziecięcym wózkiem. Ja wychodzę z następującego założenia: jeśli jest mały ruch nie zatrzymuję się specjalnie, aby przepuścić pieszego (chyba, że inwalida lub z dzieckiem). Kiedy ruch jest duży z obu stron przepuszczam pieszych wykonując manewr zatrzymania odpowiednio wcześnie, by nie spowodować zagrożenia dla jadących za mną. Ale notorycznie jestem też świadkiem nie zatrzymywania się aut jadących z naprzeciwka, podczas gdy ja stoję przed przejściem. To poważne wykroczenie drogowe i strasznie niebezpieczna sytuacja. Z tego samego powodu, gdy sam przechodzę przez ulicę i ktoś ustąpi mi pierwszeństwa nie wejdę na pasy, jeśli nie zatrzymają się auta z obu stron (zwłaszcza jeśli idę z dzieckiem). I na koniec uwaga do pieszych "świętych krów": pasy nie zwalniają od myślenia! Zdarzyło mi się hamować z piskiem przed pieszym, który wszedł na pasy kilka metrów przed moim autem i gestykulował, że jest na przejściu. To byłaby oczywiście moja wina, ale jak powiedział jeden z bohaterów komedii Stanisława Barei "Jako kulturalny kierowca jestem przyjacielem wszystkich pieszych, ALE JEZDNIA TO NIE PASTWISKO!!!"
23. Dodane przez kodi jak, w dniu - 23-05-2009 07:46
do kom nr 18 .Niewiem czy znasz kierowce ale jak taki idiota na ograniczeniu do 40km/h jedzie grubo ponad setke w podczas deszczu, to ja uważam że powinien ponieść koszty całej akcji począwszy od przyjazdu karetki poprzez leczenie poszkodowanej osoby skończywszy na poniesieniu kosztów rehabilitacji..Niech sobie teraz chłop usiązie i pomyśli co by trzuł gdyby ktoś to zrobił jago matce...Pozdrawiam..kierowca
24. Dodane przez Aga, w dniu - 23-05-2009 11:36
 
Zgadzam się z Tobą nie ma ideaów i każdy popełnia błedy jedni większe drudzy mniejsze no ale niestety za błedy trzeba płacić i wydaje mi się że odpowiednią karą dla spieszącego się kierowcy który nie zachowuje bezpieczeństwa zbliżając się do przejścia dla pieszych i w konsekwencji dochodzi do takiej tragedi to powinien niestety ponieść najwyższą karę!!!!
25. Dodane przez Wiesiek, w dniu - 23-05-2009 14:24
Do Asieńki - to, że znasz bezmyślnego prawie mordercę, nie zmienia stopnia jego ciężkiej winy, ani nie usprawiedliwia, Biedaczyna na pewno nie chciał zabić, ale za kierownicą trzeba myśleć, żeby wychodziło to, co się chce, a nie - jakoś tak wyszło... A na wyścigi - to zapraszam na tor, a nie na ulice, gdzie byle złomem można łatwo przegonić innych- bo przecież wszyscy to ramole, bo nie umieją depnąć! A potem pisk i - co to i skąd się pojawiło na jakichś pasach?
26. Dodane przez Aga, w dniu - 23-05-2009 14:30
Aneta - Zgadzam się z Tobą nie ma ideaów i każdy popełnia błedy jedni większe drudzy mniejsze no ale niestety za błedy trzeba płacić i wydaje mi się że odpowiednią karą dla spieszącego się kierowcy który nie zachowuje bezpieczeństwa zbliżając się do przejścia dla pieszych i w konsekwencji dochodzi do takiej tragedi to powinien niestety ponieść najwyższą karę!!!! 
Ps. Jeszcze do Twojego komentarza nr 8 sądze że 67-letnia Pani nie chodzi po pasach jak wariat a skoro jest ograniczenie do 40 na godzine to normalnie myślący kierowca z wyobraźnią nie jedzie powyżej 100/h. a poza tym co z niego za kierowca skoro dopóścił się takiego wykroczenia i zamiast wyjść z auta i pomóc poszkodowanej to wyszedł i oglądał jakie ma uszkodzenia auta - karygodne zachowanie!!!!!!
27. Dodane przez Aneta, w dniu - 23-05-2009 19:47
Znam tą osobe jest to mi osoba bardzo bliska na którą zawsze mogłam liczyć.więcej nic nie powiem tragedia, której nie da się cofnąć.Żeby można było cofnąć czas ale tego się nie da.Gdy się człowiek spieszy to się diabeł cieszy. :cry Żeby tylko wszystko w miare się dobrze skończyło dla dwóch stron :cry
28. Dodane przez Ewelka, w dniu - 23-05-2009 21:14
Słyszałam od znajomego który widział ten wypadek że kierowca jako pierwszy znalazł się przy tej kobiecie i próbował jej pomóc, a reszta tylko stała i się patrzyła. Sam dzwonił po policje i karetke, nawet pobiegł po apteczke, chłopak chyba ma sumienie i pewnie żałuje że tak się stało, jak nie wiecie jak było to tego nie komentujcie!!!
29. Dodane przez Aneta, w dniu - 23-05-2009 22:14
Rozmawiałam z kierowcą gdyż jest to moj dobry przyjaciel którego znam kilka lat. W jego imieniu chciałabym sprostować tą sprawe.Nie jechał wcale grubo ponad 120 ,Sam dzwonił po policje i karetkę,był jako pierwszy przy niej gdy inni się tylko patrzyli i nic nie reagowali. Chciał jej pomóc udzielić pierwszej pomocy.Nie oglądał wcale swojego samochodu, ma sumienie i żaluje. Niechce iść do więzienia.
30. Dodane przez Tommi, w dniu - 24-05-2009 07:21
Takie są fakty: 
1, Jechał ze zbyt dużą prędkością, niedostosowaną do warunków otoczenia. 
2. Nie zachował należytej ostrożności zbliżając się do przejścia dla pieszych. 
3. Nie ustąpił pierszeństwa pieszemu znajdującemu się na przejściu. 
4. Spowodował poważny wypadek drogowy w którym została poszkodowana kobieta. 
5. Okoliczność łagodząca-nie uciekł z miejsca zdarzenia, próbował udzielać pomocy. 
Prawo mówi: "jeśli działaniem swym wyrządziłeś krzywdę - musisz za to zapłacić." i nie jest ważne czy wcześniej byłeś miłym grzecznym i ułożonym. Zapłacić musisz! 
P.s. Do Anety i innych usprawiedliwiających kierowców: pieszy w starciu z autem nie ma szans. Prawdą jest, że czasem chodzą jak święte krowy. ASle czy to oznacza, że możemy ich zabijać za ich głupotę?
31. Dodane przez asienka, w dniu - 24-05-2009 15:29
ludzie jego skazujecie a co sie dzieje z kierowcami ktorzy po alkoholu wsiadaja za kierownice i zabijaja czlowieka-nie potracaja lecz zabijaja..to jest dopiero umyslne ...i co z takimi sie dzieje?malo ktory idzie za kratki i nie mowcie ze nie ..malo sie o tym czyta??nie bronie kierowcy ale wierze ze nie chcial tego...nie bede go ani winic ani bronic stwierdzam tylko ze inni zabijaja i nie ponosza konsewkencji a jego chcielibyscie najlepiej wsadzic do paki na 30 lat..pomyslcie zanim cokolwiek napiszecie,,tyczy sie do arras,,Wiesiek a tobie tez radzilabym sie zastanowic zanim nazwiesz kogos morderca-ciekawa jestem czy ty az taki pokorniutki jestes za kierownica
32. Dodane przez ZiC, w dniu - 24-05-2009 16:35
do kom. 8 dodane przez Aneta!!! ty musisz być klasycznym przykładem BLONDYNKI (jak Miś o bardzo małym rozumku!): "... wbiegamy na pasy jak szaleńcy..."!!! Jeżeli 67-letnia kobieta "wbiega" na pasy, to tylko pozazdrościć takiej kondycji!!! Czego i tobie życzę!! No i zdrowia!! bo o rozum itd. itp.!!!
33. Dodane przez radek, w dniu - 25-05-2009 11:20
To wszystko przez ta babe mogla popatrzec sie dobrze a nie wybiegac na jezdnie!!! :(
34. Dodane przez asienka, w dniu - 25-05-2009 13:08
nie ma sensu teraz wybiegac myslami kto byl winien stalo sie cos co nie powinno sie stac boli mnie tylko ze uwaza sie ze kierowca to morderca a to byl jego pierwszy wypadek..nie jest muz tym dobrze czuje sie winny bo wie ze zle zrobil..byl u tej pani w szpitalu i zalamal sie zastanawia mnie tylko fakt dlaczego takich ludzi chce sie skazac na najgorsza meke a prawdziwi mordercy bandyci chodza na wolnosci..czyzby nasza wladza sama obawiala sie o swoje zycie???
35. Dodane przez Domka, w dniu - 26-05-2009 18:50
Przestańcie pisać takie głupoty.Ludzie czasami się spieszą i zdarzają się gorsze sytuacje..A wy już od razu ze pirat drogowy! Znam tą osobę najlepiej z was wszystkich,i wiem ze nigdy nie chciał nikomu krzywdy zrobić.To porządny chłopak,na pewno żałuje ze tak się stało,ale niestety czasu się nie da cofnąć.Rozumiem żal rodziny,potraconej kobiety ale kierowca tez cierpi i jest załamany ta cała sytuacja.Bardzo to przeżywa,pierwszy raz miał styczność z taka sytuacja.Więc okażcie Mu trochę wyrozumiałości.Każdemu się zdarza ze popełni jakiś błąd w życiu.A przecież człowiek uczy się na swoich błędach... :cry I nie mówcie ze pójdzie siedzieć bo nie jest przestępca i nikogo nie zabił! Łatwo się stoi z boku i krytykuje sytuację. Tłum gapiów,którzy maja satysfakcje bo coś się stało.Skoro już tacy mądrzy jesteście i byliście świadkami tej sytuacji to dlaczego nie pomogliście tylko patrzyliście??? Patrzcie na siebie.I proszę miejcie odrobinę szacunku do samych siebie i do kierowcy.Mam nadzieje ze ta sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona i oby się to dobrze skończyło dla obu stron.Pozdrawiam;)
36. Dodane przez asienka, w dniu - 27-05-2009 04:25
Domka-masz racje wszyscy sa mocni w gebie te komentarze a bo ja widzialem ten wypadek badz widzialam a nikt nie pomogl tej kobiecie jeszcze smia mowic ze auto kierowca ogladal.(...) widzieliscie a jesli nawet juz to widac brak wam piatej klepki ...brak mi slow normalnie ludzie opamietajcie sie kazdemu sie noga podwija taka kolej rzeczy...nie ktorzy to juz nawet pochowali ta pania a pani Ania dochodzi juz do siebie...tak sie sklada ze kierowca nie jest obojetny na ta sytuacje pomogl poszkodowanej i w szpitalu tez ja odwiedzil nie jeden na jego miejscu zabunkrowalby sie ...
reklama
37. Dodane przez asienka, w dniu - 27-05-2009 01:19
ach jeszcze do eli nie cale pol minuty wczesniej przechodzilas przez pasy??widzialas z jaka on predkoscia jechal ?masz fotoradar w galach czy motorek w tylku...zal mi cie dziewczyno chcesz sie popisac i gadasz bzdury kolezankom sie chwalisz jaka tragedie widzialas??puknij sie w glowe
38. Dodane przez swiadek zdarzenia, w dniu - 27-05-2009 01:27
aga???pusta kobieto kierowca oglądał auto kobieto myslisz wogole czy masz tak bujna wyobraznie ...co ty mozesz wiedziec chcesz wiedziec prawde?tak sie sklada ze wine ponosza oboje tej sytuacji ta pani wchodzac na pasy byla bardzo nie zdecydowana wchodzila i schodzila z pasow i pech chcial ze rzeczywiscie wybiegla na pasy i stalo sie..sa tez inni swiadkowie nie tylko ja..kierowca jako jedyny udzielil poszkodowanej pomocy bo nawet pan,,kierowca tira,,na pytanie pana policjanta czy pomogl ktos tej pani odpowiedzial nie po co skoro ten pan od razu do niej pobiegl...cala reszta stala i patrzyla nikt nie zareagowal i to bylo w porzadku??/reszte sama sobie dopowiedz
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama