Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Głogów arrow Znowu śmierć na ulicy

Znowu śmierć na ulicy

Znowu śmierć na ulicy

21.11.2009. Radio Elka, Maciej Iżycki
thumb_0210_karetka_noca.jpgGłogów. Śmiertelny wypadek na ulicy Gwiaździstej. 29 – letni kierowca potrącił kobietę.  Mimo pomocy udzielonej przez ratowników pogotowia, kobieta zmarła. To już drugi śmiertelny wypadek w tym miesiącu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do tragedii doszło około godziny 17.20. Kobieta przechodziła przez jezdnię w pobliżu przejścia dla pieszych. 29-latek potrącił ją chryslerem
Voyagerem. Na miejsce wezwane zostało pogotowie. Niestety, mimo pomocy jakiej próbowali udzielić jej ratownicy, kobieta zmarła.

Nie wiadomo jeszcze co było przyczyną zdarzenia. Trwają w tej sprawie policyjne czynności. Szczegóły tragedii ustalają też biegli. To drugie śmiertelne potrącenie pieszego w tym miesiącu. Do podobnego wypadku doszło niespełna dwa tygodnie temu na osiedlu Piastów Śląskich. Wówczas sprawca zbiegł miejsca zdarzenia. Okazało się, że był pijany. Mężczyzna, który dziś potrącił kobietę był trzeźwy. Został zatrzymany przez policję. (mai)
 
Komentarze (113)
1. Dodane przez Z-A, w dniu - 21-11-2009 20:05
I ponowna tragedia. Gdzie jest szefowa głogowskiej drogówki? Komendancie, czas na radykalne posunięcia! WYRAZY WSPÓŁCZUCIA DLA NAJBLIŻSZYCH TRAGICZNIE ZMARŁEJ KOBIETY.
2. Dodane przez Do rzecznika policji, w dniu - 21-11-2009 20:09
Wysyp mandatów i kolejna tragedia. Dlaczego?
3. Dodane przez hello, w dniu - 21-11-2009 20:27
Zrobic tam światła i problem z głowy.Jak były tam dziury to jezdzili wolniej
4. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 21-11-2009 21:05
A policja chwali sie wszem i wobec że robią akcje typu "Bezpieczny pojazd" i wystawia ponad 30 mandatów za brak włączonych świateł lub niezapięte pasy i statystyki się zgadzają. A ja się pytam gdzie są stróże prawa jak naprawde są potrzebni??? Jak szaleją po drogach młodzi ludzie to udają że niczego nie widzą. Małoletni przestępcy szaleją po blokowiskach i nic się z tym nie robi-dopiero ABW musi robić w tym mieście porządek bo ... .
5. Dodane przez smutne ale prawdziwe, w dniu - 21-11-2009 21:47
Niech policja w końcu w Głogowie weźmie się do roboty. Niech wyłapuje prawdziwych piratów drogowych a nie tylko wystawia mandaty tym co najwolniej jeżdżą- bo tylko ich jest w stanie zatrzymać :sigh  
SZKODA KOBITKI
6. Dodane przez OkO, w dniu - 21-11-2009 22:22
A może zacząć jeździć wolniej? i przestrzegać przepisów?oraz przestać się ostrzegać na cb i światłami?
7. Dodane przez goscha, w dniu - 21-11-2009 22:33
Oczywiście głębokie wyrazy współczucia dla najbliższych:(!!!Ale zarazem apel dla pieszych aby 10 razy przemyśleli jak mają zamiar przejść na drugą stronę jezdni. Może to się skończyć jak ten nieszczęśliwy wypadek i nie z winy kierowcy, a ów ten o to kierowca może ponosić niemiłe konsekwencje i gryźć go sumienie do końca życia! A więc zastanówcie się!!! Jestem zarówno pieszym jak i kierowcą!
8. Dodane przez Głogowianka, w dniu - 21-11-2009 22:36
Tragedia !!! Strach się gdziekolwiek ruszyć :sigh wyrazy współczucia dla rodziny :sigh
reklama
9. Dodane przez driver, w dniu - 21-11-2009 22:37
Starsi z mietków też powinni być łapani , a nie tylko gówniarze z bmw. Jedni i drudzy jeżdża, ze pożal się choc sa wyjątki... o złotówach nie wspomnę...
10. Dodane przez on, w dniu - 21-11-2009 22:44
"Kobieta przechodziła przez jezdnię w pobliżu przejścia dla pieszych." To nie przechodziła na pasach!!! Wystarczy byc kierowcą to bedzie się wiedziało, że osoba wychodząca na jezdnię po zmroku może byc nie zauważona przy właczonych swiatłach mijania i w dodatku ubrana w ciemne kolory
11. Dodane przez głgowianin, w dniu - 21-11-2009 22:53
ile jeszcze trzeba ofiar aby coś się ruszyło w tym mieście. Gdzie ta policja. Dlaczego wszędzie mają nieoznakowane radiowozy z wideorejestratorami tylko w głogowie raj dla wariatów za kierownicą. Może tak szefowa drogówki powie ile mandatów wystawili od czasu zakupu wideorejestratora.
12. Dodane przez onex, w dniu - 21-11-2009 23:05
pewnie wkroczyła na jezdnie z myślą że pojazd się zatrzyma.. tam jest ograniczenie do 40 ze względu na targowisko niestety średnia prędkość w tym miejscu to 60 .. do kom nr 3 światła nic nie dadzą myślę że pora zacząć montować fotoradary w mieście .. przechodziłem obok ok 18.30 i ten Voyager miał ślady po potrąceniu.. maska wgnieciona i szyba rozbita .. 
wyrazy współczucia :sigh
13. Dodane przez Bartek, w dniu - 21-11-2009 23:11
Ludzie ja was kompletnie nie rozumiem! Co ma policja do tego wypadku? Jak bardzo by się nie starali to i tak zawsze znajdzie się jakiś pirat lub debil, który jeździ po alkoholu! Głogów ma ponad 70tyś ludzi, policja ma chodzić za każdym z nas i pilnować co robimy? Zastanówcie się! Jeżeli ludzie sami nie zrozumieją i nie nauczą się zachowania na drodze to policja nic nie zmieni.
14. Dodane przez ja, w dniu - 21-11-2009 23:26
to sie pod moim blokiem stało :O .. ponoć ją przechodni próbowali ratować :|
15. Dodane przez A P E L ! ! !, w dniu - 21-11-2009 23:45
Pomyślcie czasami ludzie!!! Wg Was każdy wypadek to od razu wina kierowcy, tak za pewne uważa ta część społeczeństwa, która nie wsiada nigdy za kółko! Prawda jest taka, że nie wszyscy, którzy jeżdżą po drogach to wariaci i mordercy, lecz ludzie, którzy wchodzą na drogę nie patrząc czy coś jedzie, a czasami widząc jadące auto-to Samobójcy! Nie tylko kierujący muszą uważać na drogach, ale przede wszystkim piesi powinni. Czytając opis wydarzenia sami widzicie: "Kobieta przechodziła przez jezdnię w pobliżu przejścia dla pieszych." Jak wszyscy wiemy ciężko nam przechodzić przez pasy i w widocznych miejscach, a później wszyscy ganią kierowcę, który niczemu winny być może wracał z pracy do domu, do rodziny i również nie wrócił! Kolejna Tragedia na drodze! Ludzie obudźcie się, najwyższa pora! Zanim wejdziecie na jezdnię oglądnijcie się czy nic nie jedzie, aby bezpiecznie przekroczyć drogę!
16. Dodane przez kita, w dniu - 21-11-2009 23:56
Sprawa zawsze jest prosta: skoro nastąpiło spotkanie pieszego z pojazdem, to wifocznie pieszy wszedł tuż przed nasjeżdżającym samochodem !!! Innej możliwości nie ma !!! :?
17. Dodane przez GPS, w dniu - 22-11-2009 00:08
Oczywiście najlepiej winę zgonić na Szefową Drogówki i Ją ciągać za to wydarzenie, a może lepiej byłoby każdemu "Pieszemu z tendencjami do wchodzenia pod koła"(tacy właśnie ludzie są)zamontować GPSy, a w autach czujniki, tak aby samochody automatycznie zatrzymywały się przed tymi, którzy uważając, że zawsze mają pierwszeństwo wchodząc ślepo na jezdnię. Zawsze jak się coś wydarzy to winę ponosi Policja, bo przecież: "Policja i Straż Miejska powinna wyjść na ulice, bo od tego oni są, od tego są oni;)" Ludzie czy każde 50m drogi powinien pilnować policjant? Czy nie łatwiej jest używać mózgu, jak to się powinno robić od urodzenia, o ile każdy go ma;) Wtedy to dużo bezpieczniej by się żyło! Gdyby piesi myśleli i patrzyli zanim "WLEZĄ" na drogę, a kierowcy zwracali uwagę na ograniczenia i warunki jazdy to możnaby czuć się bezpiecznie na drodze zarówno jako pieszy i kierowca!!!
18. Dodane przez greg, w dniu - 22-11-2009 00:08
Skoro był trzeźwy i nie uciekł, to dlaczego został zatrzymany? Czyzby to była ciotka komendanta?
19. Dodane przez Ona 24, w dniu - 22-11-2009 00:18
Jestem kierowcą od 5 lat - jeżdżę ostrożnie, szczególnie w mieście, bo nie wyobrażam sobie żebym miała potrącić psa, a co dopiero pieszego. I powiem jedno: jeżeli jezdnia jest słabo oświetlona, jest ciemno, z naprzeciwka świeci światłami inne auto, to naprawdę sztuką jest wypatrzeć na ciemnym asfalcie kogokolwiek... brak wyobraźni spowodował to, co się stało. Należy się tylko zastanowić, czy ofiarą nie jest także ten młody chłopak, który był trzeźwy, może jechał przepisowo, i w zwyczajnie ludzki sposób NIE ZAUWAŻYł tej Pani, bo było to fizycznie niemożliwe... a traumę będzie przeżywał do końca życia.
20. Dodane przez Piesi, w dniu - 22-11-2009 08:04
Popieram komentarz Apel powiedzcie mi ile razy było blisko do potrącenia również na Gwiazdzistej na wysokości konsylium na łuku. Tam ludzie notorycznie wbiegają na jezdnię a ty wyjeżdzasz nikogo nie widząć. Drugą sprawą są też parkingi przy jezdni i ludzie którzy wychodzą między samochodami. Oczywiście ogromne współczucie dla rodziny zmarłej, ale również dla kierowcy i jego rodziny bo on teraz też będzie żył ze świadomością że pozbawił człowieka życia. A skoro pozostał na miejscu zdarzenia to być może nie ma sobie nicdo zarzucenia jako kierowca?
21. Dodane przez _ewitka_, w dniu - 22-11-2009 08:46
Do kom. 13. Wyraźnie jest napisane że kierowca był trzeźwy!!!! Nie oceniaj wszystkich kierowców tak samo!!! W pełni popieram kom. 15. Sama jestem kierowcą i choć jeżdżę zgodnie z przepisami kilka razy musiałam gwałtownie hamować bo wchodzą takie święte krowy na jezdnie bez sprawdzania czy coś jedzie. I jeszcze pokazuje ci że masz sie puknąć w czoło. Współczucia dla rodziny!
22. Dodane przez Jacek, w dniu - 22-11-2009 08:52
Jest to tragedia.Jednak rodzi sie pytanie?:,mieszkam w pobliżu i co dzień widzę,jak ludzie chodza jak chcą!.Szczególnie na łuku Gwiazdzistej{szczególnie rano gdy prowadzadzieci do przedszkola ,czy młodzi idą do szkoły}jak równiez na targowisko.Komisariat policji obok!.Może w godz.porannych policjańci zamiast pic kawę wyszli by w ten rejon na patrol a ci z Drogówki co sie tam zjeżdrzaja wyjechali by w teren!!!.Lepiej by na pewno było.Pod rozwagę to daję Komendantowi.
23. Dodane przez KRZYZU, w dniu - 22-11-2009 09:24
CO WY LUDZIE GADACIE??!!WPISZCIE SOBIE W SLOWNIKU CO TO ZNACZY WYPADEK A DOPIERO POZNIEJ DO KOMENTOWANIA SIE BIERZCIE...KIEROWCA JECHAL VOYAGEREM ALBO CZYMS TAKIM WIEC NAPEWNO "50" NIE PRZEKROCZYL....TRZEBA ZACZAC OD TEGO ZE CIEMNO TAM JAK W DUPIE I DLATEGO POTRACIL BIEDNA BABKE... A JAK ONA SIE ZACHOWALA TEZ NIE WIEMY... WIEC DLATEGO PRZESTANCIE WKONCU PIEPRZYC NA TEMAT TYCH MLODYCH GLOGOWSKICH "RAJDOWCOW" JAKOS DZIWNYM TRAFEM ONIE NIE BIORA UDZIALU W ZADNYCH GLOGOWSKICH WYPADKACH...ZAUWAZYLISCIE TO??? MASAKRA CZLOWIEK NIE WIE CO PISAC TO PISZE CO MU SLINA NA JEZYK PRZYNOSI... A I JESZCZE JEDNA POLICJA W GLOGOWIE AKURAT DAJE RADY.... POZDRAWIAM WSZYSKICH NIEDZIELNYCH KIEROWCOW...
24. Dodane przez kaska, w dniu - 22-11-2009 09:58
"Kobieta przechodziła przez jezdnię w pobliżu przejścia dla pieszych" czyli nie tak do końca wina kierowcy...
25. Dodane przez tomek, w dniu - 22-11-2009 10:05
Popieram 15 kom. ludzie wchodzą na pasy nie patrząc czy coś nie nadjeżdża.Przykładem jest Plac 1000-Lecia przejście dla pieszych za rondem :sigh
26. Dodane przez niebieska, w dniu - 22-11-2009 10:08
pieszy jest zwany niechronionym uczestnikiem ruchu drogowego. To znaczy w skrócie, ze w starciu z samochodem ma marne szanse. Nie pomoże policja, mandat ani fotoradar na pieszego którego nie widać na drodze, który wkroczy zbyt gwałtownie na jezdnię lub przechodzi w miejscu nie przeznaczonym do tego..... oczywiście nie przesądzam tu o winie, ale na nic pieszemu pierwszeństwo na pasach kiedy trafi np. na niewyspanego kierowce.... wtedy ma jedynie pierwszeństwo w drodze na cmentarz.. jeżeli je wymusi to tym bardziej.. a ile razy wam, kierowcy wpakowali się piesi pod koła, nawet nie rozglądając się na boki, jak koń w klapkach na oczach? a ile razy wy kierowcy zatrzymaliście się pieszemu przed pasami? kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem....
27. Dodane przez rysiek, w dniu - 22-11-2009 10:23
za mało dróg i za dużo samochodów. gdzie ta obwodnica?
28. Dodane przez Driver-ka, w dniu - 22-11-2009 10:37
Pirat drogowy bo potrącił piesza?? Zastanówcie się ludzie!!! Każdemu z nas mogło się to zdarzyć i na pewno owy kierowca nie zrobił tego specjalnie-potrącić człowieka śmiertelnie, kto normalny bo to zrobił umyślnie!!! Dajcie chłopu spokój i przestańcie obwiniać jego i Szefową Drogówki która nie ma wpływu na takie wypadki. Tragedia stało się nikt wcale tego nie chciał. Ostatnio sama bym potrąciła babcie bo wylazła z między samochodów, było ciemno i kobiecinka do tego na ciemno ubrana!!! 
 
Wyrazy współczucia dla rodziny!!! A sprawcy wypadku współczuję i trzymaj się chłopie- pamiętaj to nie twoja wina!!!
29. Dodane przez 92729, w dniu - 22-11-2009 10:43
Nie czepiajmy się policji. Dwoją się i troją aby było bezpieczniej. Pomyślcie co byłoby gdyby ich nie było. Sami byśmy sie pozabijali bez żadnej wojny.Nie rozumiem też zarzutów, że tylko potrafią dawać mandaty za głupoty a piratów drogowych nie łapią. A czy te głupoty to jest naruszenie prawa drogowego czy tez i nie . Piszączy chyba nie dokońca są sprawiedliwi.
30. Dodane przez dfgfh, w dniu - 22-11-2009 10:48
a moze zaczac przchodzic przez pasy dla pieszych bo po to sa zrobione a nie obok nich.... nie wincie za azdym razem kierowcy bo o tej fgodzinie ejst juz ciemno i jak jedzie samochod jeszcze z przeciwka to tej osoby niestety nie widac jak nie idzie przez pasy a po drugie tam nie zawsze dziala oswietlenie uliczne...
31. Dodane przez Darko, w dniu - 22-11-2009 11:58
A wie ktoś gdzie to się dokładnie stało?? na którym przejściu?? :eek
32. Dodane przez hfhfhfh, w dniu - 22-11-2009 12:15
to nie jest wina KIEROWCY tylko pieszego bo wszedł bezposrednio pod auto...wiec nie piszcie ze to wina kierwocy ....
33. Dodane przez gorgo, w dniu - 22-11-2009 12:29
Widziałem ten samochód zaraz po wypadku na pewno nie jechał przepisowo w gnioty na masce mówiły same za siebie po za tym ta droga jest bobrze oświetlona.Ograniczenie do 40km taką prędkością nie można zabić człowieka wyobraźnia i jeszcze raz wy....... :?
reklama
34. Dodane przez Za Lubuską, w dniu - 22-11-2009 12:34
KIEROWCA NIE MIAŁ PRAWA JAZDY!
35. Dodane przez Miasto ginących ludzi, w dniu - 22-11-2009 13:03
W porównywalnych wielkością miastach zachodniej europy, kierujący jeżdżą bardzo wolno, a kto się wychyli jest od razu zatrzymywany przez policję(chyba ukrywają się pod ziemią). A fotoradary stoją przy większości skrzyżowań i prostych, dłuższych odcinkach ulic. Ta tragedia jest efektem zaniedbań ze strony wszystkich osób odpowiedzialnych za bezpieczeństwo w Głogowie. A kobieta w wieku 80-lat nie wbiegła na jezdnię.
36. Dodane przez aha, w dniu - 22-11-2009 13:23
to nie bylo na przejsciu dla pieszych
37. Dodane przez do kom 34, w dniu - 22-11-2009 13:29
chyba poj..........ly ci się wypadki??? :p
38. Dodane przez as, w dniu - 22-11-2009 14:22
do kom.33. porownaj sobie jakby jakis maly fiat uderzyl w postawnego mezczyzne z predkoscia 50km/h a voyager z duzo wieksza masa uderzyl w starsza kobiete - dalej ci sie zdaje ze nie mozna zabic?
39. Dodane przez kierowca!!!, w dniu - 22-11-2009 14:47
Co wy ludzie macie do młodych kierowców sam posiadam prawo jazdy od roku!nie macie sie kogo czepiac to oczywiscie do mlodych kierowcow cza sie przyczepic ! dajcie przyklad gdzie mlody kierowca kogos zabil z wlasnej winy oczywiscie współczucia dla rodziny ! młodzi z bmw... nie no ja nie moge moze czas pozamykac calkiem drogi?
40. Dodane przez Mgda, w dniu - 22-11-2009 15:56
a weźcie się też za pieszych nie tylko za kierowców chodzą po jezdni za przeproszeniem jak święte krowy zachęcam do Akcji PIESZY
41. Dodane przez aaa, w dniu - 22-11-2009 15:57
najbardziej poj....e jest to ze komentarze wpisuja ludzie ktorzy nie maja pojecia o przepisach ruchu drogowego, malolaty ktore nie rozumieja pewnych rzeczy. bo ptracil, bo napewno jakby jechal wolniej to by nie zabil, wcale nie trzeba jechac jak wariat zeby kogos zabic, czasem bardzo nieszczesliwy zbieg okolicznosci, mam nadzieje ze niektorzy co beda niedlugo mogli poruszac sie na drogach zrozumieja jak ciezko jezdzi sie wlasnie ok godz 17 kiedy to juz robi sie prawie ciemno i jak oslepiaja reflektory innych pojazdow i naprawde nie widac tych pieszych, wiadomo uwage zwracac trzeba ale piesi tez powinni to robic a nie wchodzic na pasy i nie rozgladac sie- to przeciez sa na pasach i maja pierszenstwo- ale trzeba zrozumiec ze auto nie zatrzyma sie w miejscu, szczegolnie o takiej porze roku kiedy robi sie slisko i szybko ciemno
42. Dodane przez ile jeszcze ofiar ?, w dniu - 22-11-2009 16:10
Ile jeszcze musi zginać pieszych abyście wyszli z biura panowie i panie w białych czapeczkach, i stójcie tam gdzie możecie wpłynąć na bezpieczeństwo a nie wypisać MANDAT dla pani komisarz Lew w spódnicy.
43. Dodane przez wer, w dniu - 22-11-2009 16:15
Aby rozwiać wasze domysły jak to było to proponował bym aby redakcja portalu udostępniła zapis z kamery która jest zainstalowana na wieżowcu przy Gwiaździstej 1 oczywiście o ile była ustawiona w tą strone kamera i jeśli uda się redakcji dotrzeć do tego zapisu.
44. Dodane przez jjj, w dniu - 22-11-2009 16:27
Znowu przyczyną tragedii jest to, że piesi chodzą po jezdni a nie chodnikami iw miejscach dozwolonych. Dwa tygodnie temu na Piastowie zginęła kobieta bo spacerowała sobie jezdnią pomimo tego że obok był chodnik. Proponuję aby Policja wzięła się w końcu za pieszych żeby nie łazili jak święte krowy!!!
45. Dodane przez do niebieska, w dniu - 22-11-2009 16:48
zatrzymałem się przed pasami dla pieszych i najechał na mnie z tyłu
46. Dodane przez byłamwidziałam, w dniu - 22-11-2009 16:50
z tego co widziałam ta kobieta szła nie po pasach a za nimi,więc przepisów nie złamał kierowca a pieszy.na tym odcinku jest naprawdę ciemno i często dochodzi do wypadków.ten 29 latek przez całe życie będzie myślał że zabił kobietę to wystarczająca kara dla niego.bo na pewno tego nie chciał a jechał z niedużą prędkością!!!
47. Dodane przez xxx, w dniu - 22-11-2009 17:07
lepiej wymieńmy co innego panie z 1-go postu, szefoawa rd jest ok, jeżeli jej nie lubisz to po3widz jej to bezpośrednio, nie zrobisz tego, bo jesteś za cienki do Niej!!!
48. Dodane przez boszka, w dniu - 22-11-2009 17:18
jak widac kierowca trzezwy a kobieta nie zyje nie zawsze wina kierowcy piesi chodza nie patrzac a to nie stety trzeba sie popatrzec a nie pchac sie pod kola
49. Dodane przez jan kos, w dniu - 22-11-2009 18:41
i tak to bedzie jeśli ludzie nie mają rozumu, wieczorem w samochodzie w moieście słabo coś widać, starsi ludzie chodzą na szaro ubrani a policja faktycznie gdzie jest ? ale w stosunku do pieszych, chyba u nas zapomniano o tym że pieszych trzeba łapać i ładować im mandaty, ile razy na tej gwiaździstej ludzie przechodzą na łuku albo na przystanek albo do apteki a przejście dopiero koło 13 no i jeśli tak łażą jak świete krowy to co jakiś czas jedna z nich musi paść śmiercią naturalną.
50. Dodane przez rafcio28, w dniu - 22-11-2009 18:46
Chodzic po przejsciu i bedzie spoko,a nie zbawi te 10 metrow blizej!!!!!Po to sa pasy!!!!!!
51. Dodane przez bat, w dniu - 22-11-2009 18:59
"Kobieta przechodziła przez jezdnię w pobliżu przejścia dla pieszych". i wszyscy na kierowce ale taka prawda że piesi nie zwracają uwagi na auta i przebiegają przez drogę. w pobliżu przejścia dla pieszych wiec kierowca mógł się zupełnie nie spodziewać ze kobieta wejdzie na drogę. Bo widząc osobę stojacą przy pasach wiemy ze bedzie przechodzic. Pieszy przechodząc przez drogę w nie odpowiednim miejscu łamie prawo.
52. Dodane przez Przykre, w dniu - 22-11-2009 19:22
To był WYPADEK!!! Każdemu kierowcy mogło się wydażyć. Mam prowko 8 lat. Mam wiele tysięcy kilometrów na swoim koncie. Ludzie chodza jak ŚWIĘTE KROWY. W dzień łatwo ich zauważyć. Niestety wieczorem przy nadjeżdżającym z na przeciwka aucie jest niemożliwością zauważyć pieszego bez odblasków. Każdy kto jeździ po ciemku doskonale o tym wie. Przykre jest to co się stało, ale jeżeli wszyscy nie będziemy się pilnować problem sam nie zniknie!!! Bądźmy rozsądni na drodze!!! Wszyscy i PIESI i KIEROWCY!!! innej opcji nie ma. Znam sprawce wypadku. Jest załamany, to nie jest oziębły małolat, który dorwał się do nowego auta!!!
53. Dodane przez maja, w dniu - 22-11-2009 19:26
Kierowca może trzeźwy ale bez prawa jazdy,w pierwszej kolejności to jego nie powinno być na drodze.
54. Dodane przez niestety, w dniu - 22-11-2009 19:31
niestety, pisze się razem!!do 48
55. Dodane przez aga, w dniu - 22-11-2009 19:32
A ja jeszcze w tym roku nie widziałam policjanta na drodze, a jeżdżę codziennie po Głogowie wiele kilometrów i czułabym się bezpieczniej gdybym ich widziała
56. Dodane przez yyy-ca, w dniu - 22-11-2009 19:37
do xxx .... post. nr. 1 powiedział bez mydła i wazeliny nie radzi sobie i tyle.
57. Dodane przez dramat, w dniu - 22-11-2009 19:50
to wielka tragedia dla rodziny zmarłej, lecz również ogromny dramat dla kierowcy i jego rodziny.Od naczelniczki proszę się odczepić bo żadnej winy ona nie ponosi. Ta kobieta przechodziła po zmroku w miejscu gdzie nie powinna się znaleźć, tak miała daleko do pasów... Teraz wszyscy zastanówmy się czy warto być leniwym i pakować się miedzy autami na jezdnię... każdy człowiek widząc zagrożenie jest w stanie zatrzymać się od razu, auto niestety choćby nawet jechało przepisowo posiada DROGĘ HAMOWANIA już nawet nie wspominam o cennym czasie zanim kierowca dostrzeże zagrożenie i odpowiednio zareaguje. Sam jestem i pieszym i kierowcą,gdy jestem pieszym wolę zatrzymać się i poczekać, nawet na pasach, nie pakując się tym samym pod koła samochodu gdyż sam nie chciałbym być na miejscu tego nieszczęsnego kierowcy... sam miałem już niejedną przygodę że pieszy wyskoczył mi pod koła niczym święta krowa, w tej sytuacji policja powinna wziąć się za nas obywateli, a nie kierowców, nie zapominajmy że kierowców jest tylko polowa społeczności a bezmyślnymi pieszymi jesteśmy wszyscy bez wyjątku bo z całą pewnością każdy kiedyś przeszedł w miejscu niedozwolonym. Mam prośbę do policji o piesze patrole w godzinach zmożonego ruchu i surowe karanie osób przechodzących w miejscach niedozwolonych.
58. Dodane przez OkO, w dniu - 22-11-2009 19:50
Do wszystkich płaczących, że policja nic nie robi: 
po 1wsze zacznijcie jeździć zgodnie z przepisami 
po 2 gie zacznij kontrolować swoje dziecko jak jeździ twoim autem 
a po 3cie tak 4 fun to może niech każdy policjant siedzi obok nas żeby nas pilnował czy jeździmy bezpiecznie? Ja rozumiem że każdy pieszy ma pierwszeństwo na pasach ale WAS TAM DO CHOLERY PO CIEMKU NIE WIDAĆ. Inna sparawa: idą ludzie obwodnicą zero odblasków i niedziwota że ludzie giną : /
59. Dodane przez monika, w dniu - 22-11-2009 21:30
jestem młodym kierowcą i uważam że to niespawiedliwe wrzucac wszystkich do jednego wora , zmarła bo była starszą kobietą , bo weszła o zmroku na ulicę , bo nie rozejrzala się czy coś jedzie , bo myslala że zdąży albo że kierowca się zatrzyma , faktem jest że wyszla po smierć współczuję obu stronom wypadku , i prośba do pieszych kiedy jadę jesteście praktycznie niewidoczni po zmroku nawet na oświetlonym przejsciu bo znikacie ubrani w ciemne rzeczy na ciemnej ulicy wsród oslepiających swiateł aut z naprzeciwka , a ja tylko wracam do domu z pracy i moge niezauważyc kiedy pojawicie mi się przed maską pomimo tego że uważam , czasem wystarczy nieszczęsliwie upaść a czasem trzeba wleżć pod koła samochodu , na dwupasmówkach jeden kierowca zatrzyma sie przed pasami a drugi gna nie patrząc na nic i co dopiero glosno jak zabije każdy musi uważać na drodze kiedy idę na pieszo trzy razy oglądam się czy faktycznie mogę przejśc bo mam swiadomość że auto jest odemnie większe i to nie ja mu zrobię krzywde tylko ono mi to tak niewiele do zapamiętania, skóra mi cierpnie kiedy muszę odprowadzić córkę znajomych kiedy do nas przychodzi jest jak koń dorożkaża włazi na jezdnie nawet sie nie ogląda czy cos jedzie , albo podbiega do samego krawężnika i raptownie sie zatrzymuje , teraz idzie koło mnie ale pierwszy powrót do domu w jej towarzystwie był dla mnie straszny więc to równiez rodzice powinni uczyc swoje dzieci jak się zachować na jezdni wystarczy sie trzymac zasad i wtedy to juz naprawdę tylko samobujca albo kompletny roztrzepaniec będzie powodem smierci na drodze
60. Dodane przez pawelcki, w dniu - 22-11-2009 19:59
WIĘCEJ CZYNNYCH FOTORADARÓW!!! W MIEŚCIE:)
61. Dodane przez hyyy, w dniu - 22-11-2009 20:12
byłem wiem jak było wszytsko widziałem pieszy wszedł na droge i nawet nie było szans na hamowanie ....a wy ludzie nie piszcie plot jak nie wiecie
62. Dodane przez Pati, w dniu - 22-11-2009 20:56
Przejścia dla pieszych są nieoświetlone!!! Jeżdżę tą drogą codziennie po 17 i za każdym razem minimalną prędkością, bo już nie raz jakiś roztargniony ciemno ubrany pieszy wszedł. A inna sprawą jest brak odblasków :upset
63. Dodane przez MAGDA, w dniu - 22-11-2009 21:11
http://www.uzyjwyobrazni.pl/ 
 
 
i chyba wszystko na temat
64. Dodane przez soczewa, w dniu - 22-11-2009 21:40
podsumowujac te komentarze. Predkosc daje sie we znaki . Dlatego zmniejszyli z 60 na 50 i co to dalo? Prawdopodobnie nic.W spolczucia dla rodzin...
65. Dodane przez prawda w oczy kole, w dniu - 22-11-2009 21:57
ludziska przestancie to komentowac, bo znowu zbiora sie w sile i beda nas z radarem nekac mandatami.
66. Dodane przez Anty OPS, w dniu - 22-11-2009 22:11
Tyle się mówi o używaniu odblasków przez pieszych i rowerzystów po za miastem, na nieoświetlonych drogach. Ale w mieście jest taka samo. Pieszy bez odblasków pomimo oświetlenia ulicznego jest prawie niewidoczny. Sytuacja jest jeszcze gorsza jeżeli z naprzeciwka jedzie inny pojazd. Osobiście miałem podobną sytuację na ul. Gwiaździstej koło EKO. Było ciemno, z naprzeciwka jechały samochody, moja prędkość 50 km/h; w ostatniej chwili zobaczyłem pieszych na przejściu. Byli ubrani w ciemne ubrania, byli kompletnie niewidoczni. Myślę, że sytuację znacznie poprawiło by oświetlenie przejść dla pieszych silnym światłem, a nie tylko tym ulicznym, które jest słabe. Dobrze oświetlona ulica to obwodnica od TESCO do skrzyżowania z ulicą Gwiaździstą. Zamontowano tam bardzo mocne lampy. Reszt miasta oświetlona jak by światłem ekonomicznym.
67. Dodane przez duduś, w dniu - 23-11-2009 00:17
do Anty OPS 
zgadzam się z tobą w 100% ale jak mi wiadomo to na ulicy Gwiazdzistej obowiązuje prędkość 40 km/h na całej jej długości bo też jestem kierowcą jednośladu ale jestem
68. Dodane przez głogowianin, w dniu - 23-11-2009 08:47
do kom. 65 co znaczy nękać radarami - jak będziesz jeździł zgodnie z przepisami to nic ci nie zrobią.
69. Dodane przez Anty OPS, w dniu - 23-11-2009 09:00
Do duduś: 
 
Przyznaję się, że przekroczyłem prędkość wtedy. Jednak moja rzeczywista prędkość była 45 km/h, bo licznik w zawyża o 5km/h. 
 
P. S. 
Niech pierwszy rzuci kamień, kto nigdy nie przekroczył prędkości.
70. Dodane przez Creator, w dniu - 23-11-2009 09:02
Najgorzej jak święte krowy z kościoła wychodzą to wtedy przepisy nie istnieją dla pieszych. Wiem co się na piastowie dzieje. Masakra.
71. Dodane przez Pirat, w dniu - 23-11-2009 09:18
jeżdżę przepisowo tak jak policjanci np. na rondzie i w innych miejscach :grin
72. Dodane przez obserwator, w dniu - 23-11-2009 11:27
Proszę Państwa śmierć to śmierć. Uważam że skoro ten człowiek nie miał prawa jazdy to co robił za kierownicą tego samochodu. Jednym słowem morderstwo z premedytacją!!!!!!Powinien dostać 25 lat tak na przemyślenie własnej głupoty.
73. Dodane przez spójrz rodzinie w oczy, w dniu - 23-11-2009 13:04
Masz ZUPEŁNĄ rację Obserwator, ale co z tego jak Goguś jest już na wolności, normalnie szok.ZABIŁ BEZ PRAWA JAZDY I WOLNY O ZGROZO JUTRO ZAPEWNE ZNOWU WYJEDZIE NA ULICE :cry
74. Dodane przez ziuta, w dniu - 23-11-2009 13:17
światła zrobić na Koperniku i Piastowie !!!!!! Chodniki też !!!!!!
75. Dodane przez za kierownicy, w dniu - 23-11-2009 14:04
rozdawać kamizelki tym co chodzą po jezdni gdzie się tylko da z napisem JESTEM NIENORMALNY/A
reklama
76. Dodane przez radarowiec, w dniu - 23-11-2009 14:25
do post. nr 63 dziękujemy ci magda
77. Dodane przez taka jest prawda, w dniu - 23-11-2009 14:28
do kom.37 nic nikomu się nie pomyliło prawka nie miał i nikt go nie złapał wcześniej :?
78. Dodane przez użyłem wyobraźni, w dniu - 23-11-2009 14:52
do 63 rzeczywiście super filmik chyba szkoleniowy ze Szczytna
79. Dodane przez Magda, w dniu - 23-11-2009 15:04
Kampania, która się zaczęła (zdaje się, że nazywa się NIEWIDOCZNI), skierowana jest nie tylko do kierowców, ale przede wszystkim do pieszych!! 
 
KIEROWCA CIĘ NIE WIDZI!  
 
POSTAW SIĘ RÓWNIEŻ NA MIEJSCU KIEROWCY, KTÓRY CZĘSTO NIE MA SZANS NA REAKCJĘ BO JESTEŚ N I E W I D O C Z N Y ! (pomijając bezmyślne wtargnięcia na jezdnię)
80. Dodane przez SYLWIA, w dniu - 23-11-2009 16:12
:cry ZNAM KIEROWCĘ I JESTEM PEWNA ŻE NAPEWNO SAM TO PRZEŻYWA TO JEST POŻĄDNY CZŁOWIEK MAM MAŁE DZIECKO :cry TYLKO JEDNO MNIE ZASTANAWIA GDZIE TEJ (...) BYŁA OPIEKUNKA TO ONA TERAZ POWINNA DOSTAC PO TYŁKU A NIE ON I DLA CZEGO NIE PRZECHODZIŁA PO PASACH A NIE OBOK SZKODA MI JEST JEGO I ZABITEJ A JESZCZE JEDNO NIECH TAM ZROBIA LEBSZE OSWIETLENIE :p
81. Dodane przez Bez Prawka, w dniu - 23-11-2009 17:27
co do jazdy bez prawka powiem wam tak, że osoby bez uprawnień w większości prowadzą samochód lepiej od was i na pewno przestrzegają bardziej przepisów dlatego nie są łapani na kontrolach przez policje. Policjant nie ma podstaw do zatrzymania z wyglądu sprawnego auta jadącego zgodnie z przepisami.Szkoda kobiety i szkoda kierowcy. Moim zdaniem to czysty przypadek postawcie sie troche na miejscu tego kierowcy, myśle że nie wsiadł do samochodu z zamiarem "dzisiaj kogoś przejade"do kom.72 módl sie aby tobie sie nie zdarzyło nigdy coś podobnego. Czasami na los człowiek nie ma wpływu. Wyrazy współczucie rodzinie.
82. Dodane przez kolo, w dniu - 23-11-2009 17:32
Mi też go szkoda,ale 25 lat to bym mu walnął nie ma wytłumaczenia takiej GŁUPOTY WINNY
83. Dodane przez Egzamin, w dniu - 23-11-2009 18:11
rzeczywiście super porządny jeździł bez prawa jazdy i prawo miał gdzieś prawo  
a tak już jest jak się nie ma właściwych umiejętności więc za własną głupotę się płaci
84. Dodane przez Struś PEDZIWIATR, w dniu - 23-11-2009 18:13
do Magdy post nr. 79 tak tak kampania się zaczęła NIEWIDOCZNI ale chyba policjanci
85. Dodane przez YYY, w dniu - 23-11-2009 19:00
RÓWNIEZ ZNAM KIEROWCE TO NORMALNY CHŁOPAK KTÓRY MA MAŁE DZIECKO RODZINE I WOGÓLE ....A JAKAS STARSZA KOBIETA KTÓRA BYŁA CHORA I NIE POWINNA PORUSZAC SIE BEZ OPIEKI ZRYPAŁA ZYCIE MŁODEMU CZŁOWIEKOWI ......WYRAZY WSPOŁCZUCIA DLA KIERWOWCY..
86. Dodane przez 40 KM/H, w dniu - 23-11-2009 19:05
NA PEWNO JECHAŁ SZYBCIEJ JAK DRESIARZ BMKI
87. Dodane przez pawelcki, w dniu - 23-11-2009 19:38
Gość raz że jeździł bez prawa jazdy a dwa czasami w obszarze zabudowanym przesadzał z prędkościami!!!
88. Dodane przez Anna, w dniu - 23-11-2009 20:35
Wielka tragedia dla rodziny zmarłej jak również dożywotnie obciążenie psychiczne dla kierowcy.Nie chcę tu nikogo winić, bo nie byłam świadkiem tego nieszczęśliwego wydarzenia.Nie mam prawka więc jestem bezstronna, chciałbym jednak zaapelować do ludzi starszych bardzo często w dobrej kondycji! Nie wiem co się ostatnio dzieje ale coraz częściej zauważam ,że starsi ludzie zachowują się jakoś dziwnie : w autobusach ,w przychodniach,na ulicy, a nawet o zgrozo w kościele.Wychodzą z założenia \"mnie się wszystko należy"/.Rozpychają się przysłowiowymi"łokciami"wręcz brutalnie.W przychodni mało oczu nie wydrapią,nikogo nawet obłożnie chorego nie przepuszczą.Rozumiem szacunek dla starszych się należy ale ze strony starszych też powinien być szacunek dla drugiego człowieka.Niestety przechodząc przez ulicę należy się najpierw zatrzymać /bez względu na to ile masz lat/ bo inaczej możemy nie zdążyć wymusić pierwszeństwo nawet będąc na pasach.
89. Dodane przez 123, w dniu - 23-11-2009 21:12
w domu siedzieć !!!
90. Dodane przez moim zdaniem, w dniu - 24-11-2009 10:48
Powinno się więcej zwracać uwagę pieszym, nie mówię zaraz karać i pokazywać im gdzie i jak mają chodzić,  
stanąć z boku z gwizdkiem palcem pogrozić i skierować na pasy wtedy na taką osobę po przeraźliwym gwizdku zwracają uwagę i inni piesi , czasem poczucie wstydu lepsze niż mandat, jak się zawróci taką osobę i pod pręgierzem spojrzeń wraca na chodnik.
91. Dodane przez Nie tylko kodeks+ wyobraźnia, w dniu - 24-11-2009 10:58
Patrząc tak obiektywnie to że jest tak nie winię ani kierowców ani policji bo same kontrole samochodów to nie wszystko potrzeba wyobraźni pieszego że jezdnia jest dla pojazdów i nawet na pasach może być różnie coś może zawieźć np.hamulce dlatego wchodząc na jezdnię musimy być bardzo ostrożni sam kodeks drogowy nas nie ochroni.
92. Dodane przez widzę to, w dniu - 24-11-2009 12:48
słusznie zwróćcie też baczną uwagę na pieszych jak np. na Sikorskiego/ dawnego Buczka , Camargo często przebiegają przez jezdnie na czerwonym świetle, wnioski nasuwają się same, popatrzcie i tam.
93. Dodane przez Dlaczego?, w dniu - 24-11-2009 14:43
Oj, chyba głogowska policja drogowa ZAPOMNIAŁA O PIESZYCH. A swoją drogą jak facet po wyroku Sądowym, prawdopodobnie przez 6-lat kierował samochodami bez prawa jazdy? Nikt z policjantów tego nie wiedział?
94. Dodane przez stach kierowca, w dniu - 24-11-2009 17:40
do Sylwi zakaz prowadzenia pojazdow na 3 lata ,pytam za co moze takze za podobne zdażenie i ty mowisz,że on jest normalnym człowiekie Ty także jesteś normalną ze ,nic nie rozumiesz
95. Dodane przez E, w dniu - 24-11-2009 18:04
największą przyczyną tego wypadku jest organizacja ruchu drogowego, więcej oświetlenia, znaków ograniczających prędkość, przejść dla pieszych z sygnalizacją świetlną ... nie wiem czym wg was policja zawiniła - że nie złapała akurat jednego z kilkudziesięciu tys kierowców? no rzczywiście szefowa drogówki najbardziej zawiniła dlaczego nie zatrzymała samochodu chrysler odrazu mogła przewidzieć ze spowoduje wypadek! buahaha cóż za bzdura! 
facet bez prawka nie powinien wsiadać za kółko a nasza gmina powinna zadbać o dobrą organizację ruchu drogowego  
Biedna starsza kobieta- kondolencje dla rodziny
96. Dodane przez z motyką na księżyc, w dniu - 24-11-2009 22:52
a nikt jej nie kazał być szefową :zzz
97. Dodane przez JURAND, w dniu - 24-11-2009 23:01
DO 95 BUAHAHA - NIE MA LUDZI NIE ZASTĄPIONYCH
98. Dodane przez Mirek, w dniu - 25-11-2009 00:37
Tam jest ograniczenie do 40, a starsza kobieta pod koła raczej nie wbiegła. Precz z piractwoem na drogach.
99. Dodane przez głupota własna, w dniu - 25-11-2009 10:06
gdyby miał prawo jazdy, doświadczenie to nic by się nie stało teraz będzie żył z świadomością zabiłem człowieka
100. Dodane przez Twardowski, w dniu - 25-11-2009 10:20
właśnie z motyką na księżyc
101. Dodane przez nr, w dniu - 25-11-2009 12:27
Troszkę z innej beczki... 
Po 1.: 
Kierowca miał zabrane prawo jazdy na OKRES 3 LAT!- więc, co recydywa??? 
Po 2.: 
Dlaczego LOKALNE MEDIA nie (...), tak jak na pijanego małolata w Be eM We ??? 
Po 3.: 
Z ofiary robi się osobę niepełnosprawną, zarazem wybielając DŻENTELMENA, KTÓRY STRACIŁ PRAWO JAZDY NA OKRES 3 LAT NA PEWNO NIE ZA PRZEKROCZENIE PROMILI!!! 
Po 4.: 
Milicja udziela lakoniczne odpowiedzi, czyżby to był ktoś z hmmmm...??? lub inny blisko "spokrewniony"??? 
Po 5.: 
Na innych forach pisze się o kierowcy wiadomosci typu " itak mu nic nie zrobia hehe"...
102. Dodane przez szok, w dniu - 25-11-2009 12:57
nie każdy siedzi, nie każdy jest ustawiony
103. Dodane przez Żal..., w dniu - 25-11-2009 14:28
Ludzie! Kobieta nie była spokrewniona z komendantem ani... ByłaWspaniałą Kobietą! Zastanówcie się czasem i nie szukajcie sensacji - to Jej życia nie wróci!!! Bez względu na to czyja wina...
104. Dodane przez olek, w dniu - 25-11-2009 17:29
Draznia mnie wasze komentarze... sami sie zachowujecie jak (...)... Dlaczego nikt nie bierze pod uwage opcji z wtargnięciem na jezdnie?? coto za brednie ze srednia predkoscia wynoszaca 60km/h na ograniczeniu do 40?? stoisz tam i co?? fotoradar masz w okularach (...)?? piszesz tak bo nie stac cie na auto albo jezdzisz tylko w niedziele!! wiadz osle jeden z drugim i pokaz swoje umiejetnosci!! Moze to byl niefart?? nie obwiniam tej kobiety ale wiadomo ze nawet przy 30 km/h mozna zabic czlowieka... 
wszyscy jestescie jak hołowczyc... ciekawe co byscie pisali gdyby to wam sie wydarzylo?? czego oczywiscie pieszym nie zycze bo wam owszem... troche zrozumienia... wszyscy byscie (...) po miesci gdyby tylko bylo was stac na mandaty... zenada
105. Dodane przez Anna, w dniu - 25-11-2009 18:41
Do 104/ Jest Pan oburzony i pisze ogólnikowo "wkładając wszystkich do jednego worka".Radziłabym przeczytać komentarze od "a"do"z" wtedy zrozumie Pan ,że wiele z nich jest bardzo pouczających.Myślę ,że Panu też się przyda trochę nauki i to nie tylko w kwestii przepisów ruchu drogowego :(
106. Dodane przez Z motyką na księżyc, w dniu - 25-11-2009 19:52
Można być lubianym,uśmiechniętym, ale w pracy zawodowej, od której zależy ludzkie życie-trzeba być fachowcem!
107. Dodane przez hej olek, w dniu - 25-11-2009 20:02
do 104 o czym Twoje wywody bo chyba nie o tym wypadku z soboty.siedzący za kierownicą , nie powinien siedzieć za kierownicą, lecz w pierdlu .ty OLek chyba u psychoterapeuty(coś nerwowy jestes,stań twardo na ziemi i wyluzuj nie ubliżaj wszystkim ,którzy mają inne zdanie wwalnij sete i idź spać)
108. Dodane przez kwadra, w dniu - 25-11-2009 21:54
Ty z motyką na księżyc, nie dałeś sam rady to odpuśc!!!
109. Dodane przez kwadra, w dniu - 25-11-2009 21:58
Ty mistrzu "z motyką na księżyc", nie dałeś sam rady to odpuśc!!!
110. Dodane przez negatyw, w dniu - 25-11-2009 23:22
95% negatwywnych opinii to od nas samych, też od tych, którzy odeszli z tego środowiska, szkoda, że się tak krzywdzimy!!!. Dajmy wypowiedziec się opinii publicznej, ludziom bezstronnym, będzie lepiej dla przyszłości tej formacji. Jak tak dalej będzie, to sami się doprowadzimy do patologii.
111. Dodane przez fakt, w dniu - 26-11-2009 08:43
Popieram 95, te opinie, to nie opinie mieszkańców bez munduru, to rodzaj ludzi, którzy kiedyś pisali anonimy, np. na J.M., i dalej bzdury piszą, kiedyś wyjdzie kto to zrobił, oj bedzie wstyd, bedzie wstyd proszę pana...( najciemniej pod latarnią, no nie???)
reklama
112. Dodane przez neg, w dniu - 26-11-2009 14:42
Zgadzam się z komentarzami 110 i 111, zobaczcie, że w zdarzeniu z Polkowic, gdzie pijany kierowca potrącił 71 latka nie ma zainteresowania ze strony mieszkańców, po prostu tam sami swoi nie nakręcają spirali, pozdro dla negatywów
113. Dodane przez esja, w dniu - 12-07-2011 18:13
efektem wypadku jest rozpad małżeństwa kierowcy-(...),szukał zapomnienia tej tragedi,jestem kolega,5 letni synek utracił wówczas ojca,wszystko im się rozpadło..szkoda słów :cry
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama