Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Głogów arrow Ewakuacja klientów Netto

Ewakuacja klientów Netto

Ewakuacja klientów Netto

12.01.2010. Radio Elka, Iwona Adamczak
0104_radiowoz.pngGłogów. Ostrzeżenia i ostatnie doświadczenia nic nie dały. Wczoraj ok. 19.30  ewakuowano klientów i personel sklepu Netto przy ul. Armii Krajowej w Głogowie. W sklepie było słychać trzaski dachu. Zalegała na nim gruba warstwa śniegu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

O niepokojących trzaskach powiadomił strażaków klient marketu. Na miejsce wezwano także policję. - Udał się
tam patrol policji i straż pożarna. Potem wezwano dodatkowo powiatowego inspektora nadzoru budowlanego - mówi Bogdan Kaleta, rzecznik prasowy głogowskiej policji. Grubość pokrywy śnieżnej okazała się za duża. Inspektor zadecydował o zamknięciu sklepu do czasu usunięcia zalegającego na dachu śniegu.

Jak informuje policyjny rzecznik, inne wielkopowierzchniowe obiekty są już odśnieżone przez właścicieli. Czasem wymagało to jednak upomnienia. - Monitorujemy takie obiekty i powinno być już bezpiecznie - dodał B.Kaleta.(ada)

 
Komentarze (43)
1. Dodane przez george, w dniu - 12-01-2010 08:55
Taaak, najpierw musi zatrzeszczeć, bo inaczej nikt się nie ruszy... Ja bym kierownika takiego sklepu pognał precz na wypowiedzenie. 
 
A w mieście dalej bryndza, zarządzanie kryzysowe przespało weekend i wciąż pół miasta zakopanego. Panie prezydencie - co z tego, że pana służby zaczęły wreszcie odśnieżać co większe drogi, skoro nadal nie można wyjechać z parkingów, bo zawalone po kolana śniegiem? Na nic mi to pana odśnieżanie, bo nie jestem w stanie dojechać do tej odśnieżonej drogi! Wstyd dla władz miejskich, wstyd!
2. Dodane przez marian, w dniu - 12-01-2010 09:29
Typowy przykład nieodpowiedzialności ale kosztem zycia ludzkiego ,wkrotce bedzie rocznica tragedi na sląsku zawalenie sie hali wystawienniczej,czy mamy wypromowac Głogow poprzez tragedie ,odpowiedzialni pomyslcie :? :? :? :?
3. Dodane przez len, w dniu - 12-01-2010 09:40
A wez lopate i (...) jak reszta mieszkancow...
4. Dodane przez biba, w dniu - 12-01-2010 09:47
a na pytanie mojego kolegi skierowane w niedzielę do obsługi tego sklepu kiedy będzie odśnieżony parking pod sklepem usłyszał:"W przyszłym tygodniu".
5. Dodane przez Janek, w dniu - 12-01-2010 09:48
To żenada panie Prezydencie jak można tak odśnieżać i zablokować pojazdy na parkingu, to jest blokowanie wyjazdu i wjazdu na to jest artykuł,rajcy szufle w dłoń i do odśnieżania naszych parkingów nie mam jak jechać do pracy.
6. Dodane przez PRACUŚ, w dniu - 12-01-2010 09:51
do lenia 
ja koło siebie odśnieżyłem,nie będę wchodził na dach i odśnieżał komuś, 
a po drugie nie mam kwalifikacji jak TY 
BADAŃ PSYCHIATRYCZNYCH
7. Dodane przez do 3., w dniu - 12-01-2010 09:54
A nie wezme, bo po to płacę podatki i na fundusze spółdzielniowe, by mi spółdzielnia ładnie wyryła parkingowe dróżki, i łaski mi tu żadnej nie robi. Auto sam sobie odkopię, ma się rozumieć.
reklama
8. Dodane przez Głogów, tu znajdziesz swój śni, w dniu - 12-01-2010 10:05
TAK, TAK ZWOLNIĘ SIĘ Z PRACY I BĘDĘ ODŚNIEŻAŁ BO PREZYDENT (...) ZAPOMNIAŁ, ŻE BĘDZIE ZIMA I TRZEBA NA CZAS PODPISAĆ UMOWY Z FIRMAMI I ZAPEWNIĆ NORMALNE FUNKCJONOWANIE MIASTA,HAŃBA I WSTYD,ALE ZA TO NA CZAS POSTAWIŁ PARKOMETRY,
9. Dodane przez K..., w dniu - 12-01-2010 10:03
Diś prowadząc dziecko do szkoły przeżłam chwile zgrozy.Idąc,nagle niespdziewanie przed nami spadły sople!!!Były ogromne!Gdy spojrzałam w górę aż sie przeraziłam.Otóż prawie z każdego parapetu,wiszą nie małe sople!A wstarczy tylko otworzyć okno by je usunąć.Róbmy to w godzinach wieczornych jak ruch uliczny ustaje i nie ma przechdniów.Czy to taki trudne?!APELUJMY DO MIESZKAŃCÓW BY PILNOWALI TEGO PROBLEMU.Pomóżmy sobie bezpiecznie przetrwać zime...a nie bezczynnie narzekać z zalożynymi rękoma...
10. Dodane przez Anty OPS, w dniu - 12-01-2010 10:12
Oto przykład dbania o klientów. Na początku Castorama, kilka lat było jej obojętne aby podłączyć oświetlenie i sygnalizację, żeby bezpiecznie do nich dojechać i wyjechać. W niedzielę Jysk, Media Expert i Komfort. Wczoraj Netto. Widać, że króluje tu zasada, żeby zbudować po kosztach, zatrudnić 3 osoby do obsługi sklepu, oszczędzać na wszystkim włącznie z bezpieczeństwem klientów. Tylko kasa się liczy. Najważniejsze żeby klient zostawił pieniądze. Ale czy zrobi to bezpiecznie nikogo nie obchodzi. Niestety szybko zapominamy o tych rażących zaniedbaniach i dalej kupujemy w takich sklepach. Inspektor budowlany powinien wystawić wysokie mandaty, a dodatkową karą i myślę bardziej dotkliwszą jest zamknięcie sklepu i straty z braku sprzedaży.
11. Dodane przez Głogów, w dniu - 12-01-2010 10:17
Ludzie sami nie wiedzą czego chcą !! jak nic nie zrobią źle a jak już robią to jeszcze gorzej widać jakiś wygodniś się tu wypowiada ale tak to już jest jak się ma dwie lewe ręce i czeka się aż ktoś zrobi za Ciebie !!!
12. Dodane przez kąsanie, w dniu - 12-01-2010 10:39
Oj zimo! zimo ! coś ty narobiła jak nie mróz to ludzki jad nas zabije :cry
13. Dodane przez Ali, w dniu - 12-01-2010 10:42
do 10 Jysk, Media Expert i Komfort wynajmują tylko powierzchnię a właściciel to inna firma Nie wiem czy poinformowali właściciela o zalegającym śniegu
14. Dodane przez utopi, w dniu - 12-01-2010 10:56
ludzie narzekacie a nie dzwonicie jak widzicie zagrożenie telefon w dłoń i 998 strażacy na pewno pomogą
15. Dodane przez chcę płacić, w dniu - 12-01-2010 11:08
Panie rzeczniku kto i kiedy odśnieży parkometry ludzie aż się garna na płatne miejsca parkingowe,a nie mają możliwości nabijać Wam kasę.
16. Dodane przez Ali baba 40 i mędrców, w dniu - 12-01-2010 11:11
Co za bzdury kto inny jest właścicielem obiektu, a jak się okaże, że Chińczyk, to czekamy jak przyjedzie z Pekinu na wiosnę sprwdzić co jest. 
Bzdura obowiązek spoczywa na użytkowniku.
17. Dodane przez emeryt, w dniu - 12-01-2010 11:14
Są i tacy wygodni młodzi, że tylko patrzą jak emeryt odkopie swoje auto, oczyści teren i wyjedzie. Bardzo szybko ten właśnie młody sąsiad skradnie miejsce czyste i odśnieżone. Zamiast wypisywać brednie, weźcie łopaty i do roboty, a nie czekać na gotowiznę. patrz
18. Dodane przez do 1, w dniu - 12-01-2010 11:28
Nie od razu Rzym zbudowano !
19. Dodane przez A pogonić leniucha łopatą, w dniu - 12-01-2010 11:30
SŁUSZNIE POWIEDZIANE SZANOWNY PANIE EMERYCIE, sam to przerabiałem wczoraj
20. Dodane przez re 1 i 5., w dniu - 12-01-2010 11:33
Chyba wam na dekiel wali, skoro chcecie, aby wam ktoś odkopał na parkingu auto ?! To jest wasz problem ! Przy moim garażu sam musiałem odgarnąć śnieg, aby móc wyjechać z niego samochodem i nie oglądałem się na nikogo !
21. Dodane przez murzyn, w dniu - 12-01-2010 11:35
Dokładnie, obowiązek odśnieżenia dachu spoczywa na użytkowniku.
22. Dodane przez lola, w dniu - 12-01-2010 11:37
Bo załoga tego sklepu, włącznie z kierownictwem albo pali fajki,albo wykłada towar. W 2009 roku tylko 1 raz umyto tam okna, a co tam się dzieje wokół sklepu ( gdzie jego teren) szkoda słów wielki brud i nic wiecej.
23. Dodane przez taaa, w dniu - 12-01-2010 11:40
Najbardziej wkurzające jest jak sobie odkopię wjazd na posesję a mi taki pługiem przejedzie i zrobi górę śniegu nie do pokonania... I pozostaje tylko raz jeszcze brać łopatę w ręce...;/ Ręcę już opadają...;/
24. Dodane przez WT, w dniu - 12-01-2010 11:44
Jak by każdy użytkownik parkingu oczyścił miejsce pod swój samochód problemu by nie było ja tak zrobiłem
25. Dodane przez nativ, w dniu - 12-01-2010 12:40
Jak to nie odśnieżają wczoraj o 22 30 odśnieżał pług parking na starym mieście. 
Tyle tylko,że przed wjazdem na parking na staszica jest napisane,że to parking dla klientów siłowni. 
Czyżby miasto sprzedało komuś parking na starym mieście? 
Przecież podobno było za mało miejsc parkingowych na starym mieście więc wprowadzono opłaty za parkowanie. 
No i jeśli nie jest to teren miasta czemu odśnieża to sita kiedy reszta miasta leży pod śniegiem. 
Takich pytań zadawać jednak w tym mieście się nie powinno.Może ktoś nam to jednak prostaczką wyjaśni bo jakoś pojąć nie możemy.
26. Dodane przez W castoramie, w dniu - 12-01-2010 12:42
W castoramie na zapleczu jest fabryka w której produkują szufle do odśnieżania i nam za to nie płacą a towar idzie jak ciepłe bułki ale to chyba nie wyzysk?
27. Dodane przez kontroler MPK, w dniu - 12-01-2010 13:25
Ciekawe czy te z Ramy łopaty maja homologację UE 
są bezpieczne i ekologiczne trza sprawdzić
28. Dodane przez WACEK, w dniu - 12-01-2010 13:28
klepią TAM ŁOPATY KLEPIĄ I TO na 14 fajerek aż huczy w mieście nawet jedną mi syn przyniósł dostał jako premie za akord, nie mylić akordeonem
29. Dodane przez ciastoramak, w dniu - 12-01-2010 13:29
A co polak potrafi, też sobie rób i sprzedawaj a kto ci broni, zwolnij się i do dziela
30. Dodane przez czysta zawiść, w dniu - 12-01-2010 13:32
biorą jedynie za materiał,pomagają ludziom,a ty płaczesz,że robisz łopaty ktoś musi,lub trzeba było chodzić do szkoły
31. Dodane przez GRABARZ, w dniu - 12-01-2010 13:46
I DOBRZE ŻE ROBIĄ W CAŁYM MIEŚCIE NIE MOŻNA KUPIĆ
32. Dodane przez John, w dniu - 12-01-2010 15:00
Obsługa tego sklepu jest żałosna. Tam otwierają tylko jedną kasę bo inne się chyba popsuły:p Zbyt wygodni, bo nie chce im się otwierac pozostałych kas co rozluźniło by kolejki. Czasem jak ktoś zwróci im uwagę to otworzą drugą kasę ale przejdą dwie, trzy osoby i zamykają bo maja pewnie za dużo pracy. Raz widziałem, jak jedna pani zamiast szybciej obsługiwac klientów to ona sobie bajeruje z jakimś kolesiem, który stoi obok, i to jeszcze na cały głos, w ogóle się nie krępując. Pytam się czy ona tam w ogóle pracuje czy się świetnie bawi, podczas gdy ludzi stojących przy kasie szlak trafia. Netto to dziadostwo. przynajmniej ten na Armii Krajowej.
33. Dodane przez Do łopatologów, w dniu - 12-01-2010 16:11
Ciekawe czy Castorama to sklep czy zakład produkcyjny? Bo jak zakład to sie inne prawo stosuje jak się nie chodziło do szkoły to sie nie wie :eek
34. Dodane przez Darek, w dniu - 12-01-2010 17:28
Do John: Skoro szlak Cie trafia to po co chodzisz do tego Netto???A ta Pani nie jest w zakladzie karnym by nie mogla sobie porozmawiac,a skoro mimo tej rozmowy wykonuje prace to wszystko jest w porzadku.
35. Dodane przez jakiśkoleś, w dniu - 12-01-2010 19:31
spoko ten john jest zazdrosny o tę panią znam temat ale jest cienias i nie ma u niej szans choćby przychodził na zakupy dwa razy na dzień
36. Dodane przez ja, w dniu - 12-01-2010 19:41
do John to ty jestes zalosny idz do spolem to dopiero cie szlak trafi a w netto cala obsluga jest ok
37. Dodane przez T16, w dniu - 12-01-2010 21:37
Zgadzam sie z komentarzem nr. 32. naprawde obsługa musi sie jeszcze sporo uczyc, a do tego niemiła. Sam byłem swiadkiem jak sprzedawczyni z pretensjami do starszej pani bo zwróciła uwage że jest kolejka na pół sklepu (przed świętami). tylko jedna kasa otwarta. Przykre... ale prawdziwe.
38. Dodane przez gITARA, w dniu - 12-01-2010 22:47
Nie ma tu żadnej zazdrości i złośliwości w tym sklepie jestem tylko jak jest coś ciekawego z reklamy,bo obsługa wiecznie nadąsana jak niewolnicy, jedna kasa czynna,rzadko dwie jak jest przy jednej 590 0sób,przez to tracą wiele klientów i dlatego nadrabiJĄ SPRZEDAŻA W CHWILI ZAGROŻENIA KLIENTÓW /NADMIAR SNIEGU NA DACHU/
39. Dodane przez Darek, w dniu - 12-01-2010 23:48
Jeszcze raz i wyraznie napisze JAK WAM SIE NIE PODOBA TO NIE CHODZCIE!! Proste:D a gazetki z rekalami inne sklepy tez posiadaja:)
40. Dodane przez Creator, w dniu - 13-01-2010 09:36
Na budynku adeny na Sikorskiego, jest płaski dach i zalega tam od 50 do 80 (a miejscami nawet więcej) cm. śniegu. Administrator nic sobie z tego nie robi, tylko siedzi w kanciapie i popija piwko, zagryzając kiepami. Teren wokuł budynku też ludzie odśnieżali i na własny koszt sprzęt ciężki sprowadzili. Budynek jest w takim stanie, że tylko czekamy aż się zawali wszystko.
reklama
41. Dodane przez Marek, w dniu - 13-01-2010 11:39
Darek widzę,że dbasz o klientów sklepu, nie długo padnie jak PLUS Mini Mal i inne, gdzie były tam czynne po jednej kasie i do tego z nadąsaną załogą
42. Dodane przez ONA, w dniu - 17-01-2010 18:58
OBSŁUGA JEST OK TYLKO ZA MAŁO OSÓB PRACUJE BO NA WIĘCEJ NIE POZWALAJĄ
43. Dodane przez do marek, w dniu - 18-01-2010 10:07
jestes poprostu smieszny po co tam chodzisz zmien sklep
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama