Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Głogów. Ponad 5 ton papieru zużywa rocznie głogowski urząd miejski. Ratusz rozpisał właśnie przetarg na dostarczenie materiałów biurowych dla swoich pracowników. Magistrat chce kupić także 3 tysiące długopisów, 10 tysięcy foliowych koszulek i 90 tysięcy kopert. Co roku na tego typu zakupy urząd Wydaje ponad 100 tysięcy złotych.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Krzysztof Sadowski, rzecznik prezydenta, zapewnia, że od kilku lat urząd stara się ograniczać ilość zużywanego papieru. - Wprowadziliśmy elektroniczny obieg dokumentów. W tej chwili wiele dokumentów przesyłanych jest
między urzędnikami za pomocą poczty elektronicznej. To zużycie papieru maleje - przyznaje rzecznik.
Urząd „produkuje” na zewnątrz mnóstwo decyzji, które trzeba wydrukować i w wersji papierowej wysłać dalej. - Każdy taki list trzeba zapakować w kopertę, więc je też musimy kupić. Stąd taka ilość zakupów - mówi K. Sadowski.
W poprzednim roku na zakupy materiałów biurowych, papierniczych i eksploatacyjnych urząd wydał dokładnie 106 tysięcy złotych. W tym wydatki będą większe o około 30 tysięcy zł. - W zeszłym roku w przetargu pozwoliliśmy za dostarczenie zamienników. Niestety w przypadku tuszów i tonerów do drukarek to się nie sprawdziło. W tym roku dopuszczamy tylko produkty oryginalne - stwierdza K. Sadowski.
Urząd chce kupić także 1000 segregatorów, 2500 teczek, 6000 skoroszytów, 1000 płyt cd i dvd, 1500 pudełek zszywaczy i spinaczy biurowych, a także 400 tonerów i głowic do drukarek. (mat)
1. Dodane przez eeka, w dniu - 22-01-2010 10:48 eeehhh z ekologią na bakier....
2. Dodane przez głogowianin, w dniu - 22-01-2010 11:39 a po kiego czorta 1000 płyt cd i dvd czy tych danych nie można umieścić na jakimś serwerze albo dyskach twardych. Już ZUS się wykazał jak chciał kupić tysiące dyskietek. A może wprowadzić korespondencję z klientem też w wersji elektronicznej.
3. Dodane przez Jacek, w dniu - 22-01-2010 12:35 A biedne dzieci nie mają co jeść...
4. Dodane przez do; głogowianin, w dniu - 22-01-2010 12:42 a ty po co kupujesz papier toaletowy???gazeta sie podcieraj!!!!ciagle cos tym ludizom nie pasuje!!!(a czmeu to a czmeu tamto)...kazda uchawale albo dokument trzeba na kilka mozliwych sposobow zapisac,jak padnie serwer to jest to tez na plycie zapisane...stad plyty cd
5. Dodane przez #4, w dniu - 22-01-2010 17:29 a co będzie jeśli się zarysują płyty i nie będą do odczytania
6. Dodane przez mycha, w dniu - 22-01-2010 19:21 Tragiczne, to jest to, jak miernoty zabierają głos w sprawie, o której nie mają zielonego pojęcia - ale ci z OPS, SLD i PO tak mają !
7. Dodane przez mateusz-glogau, w dniu - 22-01-2010 19:34 Ludzie wydatki na artykuły biurowe w wszelakich urzędach są najbardziej podstawowe. Jak taki urząd miałby funkcjonować bez papieru kopert i całej reszty ? Co do sumy, jest to bardzo mały procent w stosunku do całego budżetu więc nie ma na co narzekać.
8. Dodane przez nar, w dniu - 22-01-2010 20:39 Dodane do Jacek. Chyba nigdy nie pracowałeś w biurze, dlatego się nie wypowiadaj.
9. Dodane przez *, w dniu - 23-01-2010 12:48 elektroniczny obieg dokumentów już funkcjonował jak Pan rzecznik przychodził do pracy więc jakie "my wprowadziliśmy" ??
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.