Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
28
Kwietnia 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Maria, Paweł,
Waleria
Do końca roku 247 dni.
Start arrow Głogów arrow Płacisz albo masz blokadę

Płacisz albo masz blokadę

Płacisz albo masz blokadę

10.02.2010. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0210_blokada.jpgGłogów. Spore zaskoczenie spotkało panią Żanetę, która przyjechała do znajomych na osiedle Złota Podkowa w Głogowie. Gdy po kilku godzinach chciała odjechać swoim samochodem, okazało się, że ma założoną blokadę na tylne koło. W ten sposób unieruchomił ją właściciel terenu, na którym znajduje się osiedlowy parking. Policja sprawdza teraz, kto zawinił w tej sytuacji.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

- Przyjechałam z wizytą do koleżanki. Po drodze zrobiłam zakupy w sklepie osiedlowym i na parkingu zostawiłam samochód. U znajomej wypiłam kawę i zasiedziałam się trochę. Gdy wróciłam na parking, okazało się, że mam zablokowany wóz. Zadzwoniłam po policję - opowiada pani Żaneta.

Parking, na którym kobieta zostawiła samochód, znajduje się przy
sklepie. Co prawda przy wjeździe w ulicę stoi znak informujący o terenie prywatnym, jednak przy sklepie jest informacja: „zakaz parkowania powyżej 15 minut” oraz „tylko dla klientów”. Nigdzie nie ma ostrzeżenia, że kierowcy powinni liczyć się z założeniem blokady na koła.

Po interwencji policji blokada została zdjęta, a strony podpisały ugodę, że nie mają żadnych roszczeń wobec siebie.

Jak się okazało, nie był to pierwszy taki przypadek na osiedlu Złota Podkowa. Właściciel terenu unieruchomił już kilka pojazdów, które wjechały na parking bez zezwolenia i opłacenia wjazdu. - Zaczęło się w miniony piątek. Uważa, że to jego prywatny teren i nikt bez zezwolenia nie ma prawa tu parkować. Nie wiem czy robi to legalnie czy też nie - powiedział nam jeden z mieszkańców.

Policja bada teraz sprawę i wyjaśnia, czy właściciel terenu miał prawo w ten sposób ukarać kierowcę. Rzecznik Bogdan Kaleta nie chce na razie komentować zajścia. Powiedział jednak, że przepisy są w takich sytuacjach bardzo niejednoznaczne. Na terenie prywatnym nie obowiązują obecnie przepisy ruchu drogowego. I tak jest w tym przypadku. Mieszkańcy muszą opłacać swoje miejsca parkingowe, a goście, którzy nie zapłacą, muszą liczyć się z blokadą. Policja bada też inny wątek sprawy. Na blokadzie widniała informacja, że o ich stosowaniu wie policja. Funkcjonariusze, którzy przybyli na miejsce, byli tym faktem zaskoczeni. (mat)
 
Komentarze (48)
1. Dodane przez głogowianin, w dniu - 10-02-2010 09:50
To jest chore!! To teraz nie mozna nawet pojechac do znajomych ?? ten włąsciciel tereny to może jeszcze wymyśli opłate klimatyczna dla osób przebywających na jego terenie?? tak za niby swieże powietrze :upset Paranoja
2. Dodane przez ja, w dniu - 10-02-2010 10:16
a ty chcialbys zeby przed twoimi oknami parkowala jakas baba ktora przyjechala sobie do kolezaneczki? watpie...
3. Dodane przez do głogowianina, w dniu - 10-02-2010 10:31
do kom.1Przyjacielu to nie jest chore - to jest teren prywatny.Zobacz w dobrej encyklopedii co to jest teren prywatnyTeren prywatny to jest moja własność i nie wiem czy to rozumiesz ?
4. Dodane przez ja, w dniu - 10-02-2010 10:35
Ten właściciel to znzny miejski piueniacz, ze wszystkimi ma na pieńku.Bardzo dobrze, że do tej sprawy została zaangażowana została policja, mam nadzieję że sprawa zostanie rozwiązana.Na marginesie na głogowskich forach internetowych jest wiele tematów i opinii(niepochlebnych) o tym Panu, sprawcy zamieszania.
5. Dodane przez ty, w dniu - 10-02-2010 10:41
koleżanka czy nie koleżanka co za różnica 
a jak przyjedzie jakaś rodzinka to też blokada 
ten gość za bardzo się panoszy 
totalny ignorant
6. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 10-02-2010 10:43
Ale on chyba sie cieszyl ze tam zaparkowala skoro unieruchomil jej pojazd. Jesli by mu ten samochod tak naprawde przeszkadzal to zadzwonilby na policje i kazal go usunac. Zalozyl blokade to znaczy ze mu auto nie przeszkadzalo tylko chcial zrobic kobiecie na zlosc. Teraz jak ona przyszla i zobaczyla ze nie da sie pojechac tym samochodem to powinna go zostawic na dlugo. Powod prosty - "zepsul" jej samochod wiec nim nie bedzie jezdzila. Nie powinny takie kary w ogole istniec, jesli w danym miejscu jest zakaz parkowania to najwyzej mozna odholowac samochod na koszt wlasciciela w celu usuniecia pojazdu z miejsca niebezpiecznego czy utrudniajacego ruch, jesli w innych miastach straz miejska zaklada blokade to znaczy ze w tamtym miejscu nie jest niebezpiecznie parkowac i nie powinno byc zakazu parkowania.
7. Dodane przez buractwo, w dniu - 10-02-2010 10:44
Buraczkarnia i tyle
8. Dodane przez prawnik, w dniu - 10-02-2010 10:51
Jaka ugoda to bezprawie tylko odpowiednie służby i to w uzasadnionych przypadkach mogą blokować, odholować pojazd, 
ja bym go do Sądu podał, że mi uniemożliwił pilny terminowy dojazd na podpisanie wielomilionowej umowy, wtedy byśmy zobaczyli kto był na prawie.Panie rzeczniku co ma wspólnego płacenie i nie płacenie za parking z bezprawnym blokowaniem,pan jak zwykle niby wygadany rzecznik,ale głowa w piasek,bo po co się wychylać królowi Złotego Kopyta.
9. Dodane przez ada, w dniu - 10-02-2010 10:55
Stanie tak pod oknem i zacznie gazować- ciekawe czy ta pani z 1 kom - chciała by powąchać spaliny jak prywatne to nalezy szanowac tyle jest parkingow ze niech sobie stawiaja a posesja prywatna tez ma swoje prawa
10. Dodane przez Bea, w dniu - 10-02-2010 11:12
No fakt jakby zaparkował JAKIŚ FACET to pewnie ty "ja" byłbyś zadowolony (...) Faktycznie koniec świata że kobieta zaparkowała na PARKINGU Niech właściciel postawi sobie MUR i nie wpuszcza nikogo będzie miał z głowy! jakaś paranoja naprawde współcze temu kto tam mieszka
reklama
11. Dodane przez do kom. 1, w dniu - 10-02-2010 11:20
Paranoja - to jest z ciebie ! Pomyśl (jeżeli cię na to stać) spokojnie, co to jest własność PRYWATNA, a dopiero wtedy zabieraj głos !
12. Dodane przez Maja, w dniu - 10-02-2010 11:21
Następnym razem właściciel terenu zacznie strzelać do klientów fryzjera, przedszkola,sklepu z narzędziami, sklepu sporzywczego i wszystkich innych, którzy śmią przyjechać na coraz sławniejsze osiedle "Złota Podkowa".Omijajcie to miejsce z daleka tam bardzo zły właściciel na was czeka!
13. Dodane przez haracz, w dniu - 10-02-2010 11:47
Słuchajta ludzie ja niestety mieszkam w tych blokach.Znam sytuację.Pan właściciel budując bloki powinien zapewnić miejsca parkingowe , takie jest prawo. Ale zrobił to tylko przy pierwszym bloku.Później sobie policzył że można dorobić , i miejsca parkingowe są płatne. To tak samo jakby właściciel terenu ( spółdzielnia czy starostwo ) w Głogowie kazali płacić Wam za parkingi przy wszystkich blokach w Głogowie . Także te cwaniaczki którzy pieją o własności niech lecą z kaską i płacą za stanie przy "swoich" blokach.Pozdro
14. Dodane przez rob, w dniu - 10-02-2010 12:08
Co policja chce wyjaśniać?! Kodeks ruchu drogowego jasno określa kto i w jakich okolicznościach, może pojazd odcholować bądź zablokować i na pewno nie może zrobić tego zwykła osoba nawet na terenie prywatym. Auto było zaparkowane na parkingu czyli w miejscu do tego przeznaczonym i jedynym prawnym rozwiązaniem było wezwanie pani do zapłaty, jeżeli parking był oznaczony jako płatny i właściciel tego parkingu ma zarejestrowaną pod tym kątem działalność. Wtedy wystawia rachunek, a jeżeli ktoś nie zamierza zapłacić pozostaje tylko droga sądowa. O żadnym blokowaniu i odcholowywaniu nie ma mowy bo jest to bezprawne działanie i faktycznie kobieta może podać faceta do sądu.
15. Dodane przez LEA, w dniu - 10-02-2010 12:37
CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM. TA BABA ZAPARKOWAŁA NA PARKINGU SKLEPOWYM, GDZIE MOŻNA PARKOWAĆ DO 15 MIN!!! A TA (...) POLAZŁA NA KAWKĘ DO KOLEŻANKI. PRZYJEZDZASZ NA ZAKUPY, CHCESZ ZAPARKOWAC, OCZYWISCIE W SKLEPIE NIKOGO NIE MA, A PARKING ZASTAWIONY. DOBRZE (...), ZE JEJ ZALOZYLI BLOKADE. NIECH SIE CZYTAC NAUCZY!!!
16. Dodane przez Złota rączka, w dniu - 10-02-2010 12:29
wożę ze soba parę niezbędnych narzędzi albo dał bym po łbie temu właścicielowi albo bym usunoł blokadę we własnyym zakresie, a kto mu dał takie prawo ograniczania wolności innym ?????????????
17. Dodane przez Do (...)rzecznika, w dniu - 10-02-2010 12:45
Panie rzeczniku-mieszkańcu Złotej Podkowy-strach Pana obleciał? To jest przestępstwo i nie ma nad czym deliberować!
18. Dodane przez glogowianin, w dniu - 10-02-2010 13:24
Dajcie spokój z takimi incydentami, jak Jan wygra wybory blokady beda na calym miescie, straz Jana o to zadba. Głosujcie na Jana, nie wychodzcie z domu, bedzie miodzio.
19. Dodane przez ROBS, w dniu - 10-02-2010 13:35
Zakładając blokadę na koło tego samochodu zostało naruszone podstawowe prawo do własności. Bez zgody właścicielki nie mógł ten człowiek dotknąć jej samochodu. Przy okazji: prawo to jest łamane w również trakcie wkładania mandatu za brak opłaty parkingowej za szybę pojazdu, co gorsza w obu przypadkach (kartka na szybie wycieraczki, metalowa blokada na kole) mogą być przyczyną kolizji w ruchu drogowym. W kraju z normalnym systemem prawnym takie właśnie sytuacje powinny być przedmiotem zainteresowania prokuratury. U nas niestety zgodnie z orzecznictwem NSA kwitek za szybą jest traktowany jako doręczenie w trybie administracyjnym. Żyjemy w państwie bzdurnych i sprzecznych przepisów prawnych.
20. Dodane przez kami, w dniu - 10-02-2010 14:07
widać od razu jakie kto ma pojęcie o własności, od dziś wolność i swoboda. Tylko nie na moim terenie bo to moje, a reszta niech zjeżdż. I racja tylko naiwni będą bulić przy parkometrach
21. Dodane przez Ignac, w dniu - 10-02-2010 14:32
PEWNIE TAKA MODA W GŁOGOWIE.POCZEKAJMY JAK RUSZĄ PARKOMETRY - POWODZENIA OPTYMISTOM:(
22. Dodane przez TWÓJ ZNAJOMY Z OSIEDLA, w dniu - 10-02-2010 14:32
POWINNA TA PANI NAROBIĆ SZUMU I RABANU SKORO JEST SKLEP JEST TAM I PARKING TO JAKIE OGRANICZENIA NA TERENIE NAWET I PRYWATNYM A CO JA NIE MOGĘ CHODZIĆ PO SKLEPIE NP. 4 GODZIN I CO WTEDY TEŻ MI POJAZD ZABLOKUJĄ 
OGRANICZA TO SWOBODY OBYWATELSKI
23. Dodane przez darek, w dniu - 10-02-2010 15:53
Teren prywatny, to teren prywatny!!!!!!!!!!! 
Trzeba szanować czyjąś własność. Ktoś kto mieszka w domku jednorodzinnym, zostawił by otwartą furtkę, to czy to znaczy że może tam każdy wjechać i sobie auto zostawić. A właściciel nic nie może zrobić. Jeśli jest tam sklep, to czemu właściciel sklepu nie postara się o miejsca parkingowe. Kto wydał zgodę na budowę bloku, gdzie do okoła jest tak mało miejsca. Ludzie kupowali tam mieszkania i mogli dokładnie czytać czyj teren jest do o koła. Przecież to nie jest parking miejski. Każdy z nas nie życzył by sobie żeby bez zezwolenia parkowano na jego terenie. Więc o co tu chodzi. Co ma sprawdzać policja. Niech sprawdzą czyja ziemia, czy są znaki informujące odnośnie terenu. A że nie pisze na znaku, że będzie blokada zakładana. W końcu właściciel nie musi się tłumaczyć co będzie tam robił. Gdyby to było na mojej ziemi to zaczął bym tam jeździć koparką tak żeby uszkodzić kilka aut. Bo ich tam nie powinno być. Zacznijcie szanować czyjąś własność, a nie tylko patrzeć na swoje tyłki i liczyć że wszystko do okoła będzie za friko.
24. Dodane przez Monika., w dniu - 10-02-2010 16:14
Ale fajnie piszecie w tych komentarzach. Właściciel nie miał prawa założyć blokady. Ukarać właściciela. Podać go do sądu itd. itd.  
Jeśli jest to czyjaś własność, to o czym tu mowa, bo ja nie rozumiem. Parking jest oznaczony że to teren prywatny. Więc można powiedzieć że ci ludzie wtargnęli na jego tere.
25. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 10-02-2010 16:38
ażne wydają mi się dwie sprawy. 
1. Zostały zrobione zakupy w sklepie do którego jak mniemam przynależy parking lub jest w jakiś inny sposób z nim związany. 
2. Nikt, poza policją i strażą miejską - nie ma prawa zakładać blokady na koła samochodu. 
3. Kierująca została bezprawnie pozbawiona możliwości korzystania ze swego dobra a to oznacza bezprawne działanie. 
 
Dziwi mnie trochę postawa policjantów. Podejrzewam, że gdyby właścicielem parkingu była inna osoba niż pan .... :grin zostałby może nawet skuty i odwieziony na komisariat. 
 
Ważne też wydaje się i to, że owa własność prywatna w postaci parkingu została oddana w użytkowanie publiczne a to oznacza częściowe zrzeczenia się możliwości dysponowania tym dobrem. 
A co by było gdyby owa kierująca była bardziej, powiedzmy rezolutna i nie opowiedziała o wizycie i kawie u koleżanki? 
Kolejny raz uczciwość przegrywa z chamstwem i pieniactwem.
26. Dodane przez Piotrek, w dniu - 10-02-2010 17:45
Nawet jakby ta Pani chciała zaparkować zgodnie z przepisami to nie miała takiej możliwości. Dookoła osiedla nie ma żadnych miejsc parkingowych. Developer świadomie wprowadził kupujących w błąd zapewniając ich że będą miejsca parkingowe. Zapomniał dodać że będą płatne 61 zł miesięcznie za parkowanie pod chmurką. TO I TAK MAŁO BO PIERWSZA WERSJA TO BYŁO 120 ZŁ. CIEKAWE KIEDY PODNIESIE OPŁATE ????
27. Dodane przez bolo, w dniu - 10-02-2010 18:46
a wy mieszkańcy trefnego bloku nie podskakiwac bo jak rozłościcie jasnie wielmoznego pana własciciela to bedziecie sie po linach spuszczac do mieszkań bo przeciez klatki schodowe tez moga byc jego 
 
p.s. powodzonka w sprzedaży kolejnych apartamentów
28. Dodane przez HA HA, w dniu - 10-02-2010 19:28
DO PANA Z 22.  
A JAK PRZYJEDZIE DZIESIEC SAMOCHODÓW I BEDA STALI 4 GODZINY TO JAK INNI ZROBIA ZAKUPY. CO KTO PIERWSZY TEN LEPSZY ?????
29. Dodane przez młody, w dniu - 10-02-2010 20:02
ja bym osiedle złota podkowa zaorał.... ale najpierw trzeba by było nad głogów rozłożyć folie żeby się nie kurzyło...
30. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 10-02-2010 20:24
HA HA 
To niech parking większy zrobi. Taki żeby starczyło na następnych 10 samochodów więcej. 
A może by tak zaprowadzić regulamin zakupów sklepowych. Na jeden towar można patrzeć nie dłużej jak 3 sekundy i nie więcej jak na dwadzieścia produktów.  
Można inaczej, niech każdy wozi własny parking.
31. Dodane przez globi, w dniu - 10-02-2010 20:26
Za parkowanie bierze już opłaty kilka lat, ale faktury zaczął wystawiać dopiero niedawno.
32. Dodane przez ????, w dniu - 10-02-2010 20:35
do 27.  
Chyba sam trefnie mieszkasz. My w blokach spółdzielczych jesteśmy w większości właścicielami gruntu pod blokami i do okoła. A Wam na Złotej Podkowie było taniej bez parkingu. Bo chyba nie liczyliście że za darmo ktoś Wam da parkingi. Przecież ktoś musi ponieść tego koszty. Bo jeśli za darmo ktoś miał by robić parkingi to poproszę do mojego taty, bo koło domu parkuje 2 samochody na trawniku i na pewno by chciał parking za darmo. Tak tylko mentalność polaków wygląda, że wszystko za darmo się należy i ktoś musi.
33. Dodane przez obi, w dniu - 10-02-2010 21:43
albo parking albo trawnik niestery
34. Dodane przez Kasia, w dniu - 10-02-2010 21:44
Człowiek musi płacić za parking 61 zł i mu na auto z tartaku się kurzy. No ale developer zapewniał że w miejscu tartaku powstanie galeria, może to ten słynny FOCUS, a może po prostu namalował kilka obrazów na starość i chce je pokazach szerszej publiczności. Kto wie może ma talent :) Oj ma DO NABIJANIA LUDZI W BUTELKĘ
35. Dodane przez 10 oszołomów, w dniu - 10-02-2010 21:54
do ha ha 
a pfi 
a kto mi zabroni chodzić po sklepie 4 godz. a jak ktoś chce zadbać o klienta to niech zrobi większy parking 
przyjadę tam specjalnie i będę chodził po sklepie, aż mnie nogi zabolą i niech tylko mi zablokują auto 
PRAWO RYNKU I TYLE
36. Dodane przez BURAK Z ŁĄKI, w dniu - 10-02-2010 21:57
POPIERAM KOM. WÓJTA
37. Dodane przez zuzek, w dniu - 10-02-2010 22:11
Polecam przeczytanie UCHWAŁY Nr XIX/177/2008 
 
Rady Miejskiej w Głogowie 
z dnia 24 czerwca 2008 roku 
 
w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego 
Osiedla "Złota Podkowa" w Głogowie. 
 
szczególnie par. 14  
http://sit.glogow.pl/Plan/zlota_podkowa_zm_2008.htm 
 
mapka http://sit.glogow.pl/Plan/Images/Zlota_Podkow(...)_kolor_1000.gif
38. Dodane przez milan, w dniu - 10-02-2010 22:45
Co wy nie którzy może wiecie 
ja mieszkam w tym bloku i mi tez załozył blokade. bo nie płacę za parking i nie będę płacił bo pan ten właściciel ogłaszając się zapewniał mnie iż moje mieszkanie będzie wraz z parkingiem zamykanym na pilota lub kartę Chip nie wspomnę o komórce lokatorskiej a w moim bloku nawet piwnic nie ma.To jest oszustwo. poza tym co wy gadacie czy wy robicie opłatę za parkowanie pod swoimi wykupionymi mieszkaniami spódzielczymi???? Nie napewno nie zdziera zwas zadna spódzielnia!!! poza tym teren prywatny jaki prywatny ja płacę podatki od uzytkowania gruntu. według mnie ten pan powinien ponisć konsekwencję bo poza tym nakazał to robic swoim pracownikom z kontroli pojazdów. A dla tych co nie wiedzą to ten pan nie jest już właścicielem tego terenu bo jakiś 2,5 roku włascicielem terenu jest jego córka i to od niej zakupiłem mieszkanie.Jescze jedno jak pobierał opłaty to nie wystawiał nikomu kwitów potwierdzenia nim powinna się zająć dodatko SKARBÓWka!!!!! pozdro
39. Dodane przez do 32, w dniu - 10-02-2010 22:46
widziałeś oferowane miejsca parkingowe? totalne ciemności i błoto. osiedle Łątkowe i tyle.
40. Dodane przez Jugol, w dniu - 10-02-2010 23:03
Teren prywatny, nie wchodzić, bo zamiast blokady na koło , odstrzeli jeszcze pan i władca na krańcu świata :x
41. Dodane przez KASIA, w dniu - 11-02-2010 07:06
W planie zagospodarowania przestrzennego jest wyraznie napisane że parkingi mają być oświetlone. O opłacie za parkowanie nic nie ma. 
Nawet podobno mamy mieć studzienki ścieżki rowerowe :)
42. Dodane przez Bugi, w dniu - 11-02-2010 07:11
Po co inwestorowi kawałki ziemi między blokami ?  
ano po to żeby ludzi dręczyć i nimi manipulować, a jest w tym naprawdę dobry. To szeryf rządzi nadal tym wszystkim - jak kupowałem mieszkanie miał pełnomocnictwo- dzieci są tylko marionetkami.
43. Dodane przez bezprawie w imieniu prawa, w dniu - 11-02-2010 08:25
pan rzecznik policji to niech się poda do dymisji za takie skomentowanie sprawy, żenada 
czy on ma jakiś przełożonych co patrzą na jego czasami nie poważne wypowiedzi
44. Dodane przez WŁAŚNIE PODKOWĄ W KOŁO, w dniu - 11-02-2010 10:15
CO TU BADAĆ PANIE RZECZNIKU (...) 
ZŁAMAŁ PRAWO I BASTA 
NAD CZYM TU DELIBEROWAĆ TO MOŻE TAK KAŻDY BĘDZIE BIEGAŁ Z BLOKADĄ PO OSIEDLACH I BLOKOWAŁ POJAZDY 
BO PRZEPISY NIE JASNE 
TAK ALE TYLKO DLA POLICJI I WYBRAŃCÓW
45. Dodane przez badacz, w dniu - 11-02-2010 11:04
jakbym mieszkał na Złotej Podkowie to też bym sprawę dogłębnie badał dopóki by mi żyłka nie pękła :grin
46. Dodane przez Fuego, w dniu - 11-02-2010 11:10
To sobie szeryf reklamę zrobił, od dziś jest dla mnie "królem" marketingu! Już widzę te kolejki chętnych po następne mieszkania. :grin
reklama
47. Dodane przez Lolo, w dniu - 12-02-2010 17:23
Powodzenia panie deweloper w dalszych sprzedażach mieszkań. Hihi . Już widze te tłumy i kolejki po mieszkania. Ja już bym tam mieszkania nie kupił. I po co pod ludźmi dołki kopać tylko źle pan na tym wychodzi . Zachęcające to to nie jest, co słyszę i czytam.
reklama
48. Dodane przez pawcio xxx, w dniu - 15-02-2010 23:42
ja bym specjalnie tam za parkował samochód a dopiero dał bym po palic gosciowi on na to musi miec zezwolenie z miasta na wykonywanie tej czynnosci i odpowiedni atest (...)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama