Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
6
Maja 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Benedykta, Benita,
Jan, Judyta, Jurand
Do końca roku 239 dni.
Start arrow Głogów arrow Strażnicy wrócą na ulice?

Strażnicy wrócą na ulice?

Strażnicy wrócą na ulice?

05.03.2010. Radio Elka, Maciej Iżycki
0305_straz_miejska.jpgGłogów. Czy w Głogowie powstanie Straż Miejska? Bardzo możliwe. Z takim pomysłem od pewnego czasu noszą się władze miasta. Zdaniem prezydenta Jana Zubowskiego, taka służba miałaby co robić w Głogowie.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Straż Miejska to nie jest nowy pomysł. Przed laty taka formacja funkcjonowała w mieście. Wówczas jednak, nie do końca się sprawdziła. Od wielu lat, władze miasta zamiast utrzymywać strażników, utrzymują policyjne etaty w komendzie powiatowej.

- Po dziesięciu latach funkcjonowania
tych dodatkowych etatów, dochodzimy do wniosku, że bardziej zasadne i opłacalne dla gminy miejskiej będzie przeznaczenie tych pieniędzy na utrzymanie Straży Miejskiej
- powiedział nam prezydent Zubowski.

Władze miasta rozmawiały już na ten temat z komendantem głogowskiej policji. Z końcem sierpnia kończy się, zawarta pięć lat temu, umowa z policją. Jak twierdzi prezydent, pod koniec roku, podczas tworzenia budżetu na przyszły rok, będzie można myśleć o przeznaczeniu środków na stworzenie Straży Miejskiej.

- W ciągu ostatnich kilkunastu latach zmienił się system prawny w Polsce. Straż Miejska otrzymała więcej kompetencji. Również Głogów ma wiele potrzeb, których policja nie do końca jest w stanie spełnić - twierdzi prezydent.

Zdaniem władz miasta, Straż Miejska mogłaby zająć się między innymi egzekwowaniem od właścicieli psów, sprzątania po swych pupilach. Strażnicy mieliby się zająć także egzekwowaniem opłat za parkowanie na płatnych parkingach. - Dbaliby również o porządek na ulicach. Patrole Straży Miejskiej mogłyby również dyscyplinować młodzież, która nie zawsze właściwie zachowuje się na ulicach - twierdzi Jan Zubowski. (mai)
 
Komentarze (58)
1. Dodane przez mis, w dniu - 05-03-2010 10:53
Panie Janku niezpomnij jeszcze dodac ze sie kupi foto radar zeby mogli fotki robic kierowca bo to jest norma strazy nie pilnuja porzadku tylko zajmuja siefotoradarem dochod wiekrzu\y
2. Dodane przez Chudy, w dniu - 05-03-2010 10:54
Już kiedyś była straż miejska w glogowie Zdecydowanie chory pomysł Będzie tak jak w innych miastach zakupią fotoradary i będą stać przy drodze i fotki robić zamiast pilnować porządku
3. Dodane przez NIe!, w dniu - 05-03-2010 11:32
Tylko nie to! znowu (...) niespełnionych ludzi ktorzy nie dostali się do policji wyjdzie na ulice i będą czuć się jak Chuck Norris, zaczną czepiac się wszystkiego i wszystkich! o NIE!!!!!
4. Dodane przez hmm, w dniu - 05-03-2010 11:21
I znowu zacznie się zakładanie blokad na koła aut i wlepianie mandatów, a huligani nadal będę rozrabiać.
5. Dodane przez prezi, w dniu - 05-03-2010 11:26
popieram kom. 1 i 2 straż miejska woli karać kierowców niż porządku pilnować!!!
6. Dodane przez CO JUZ BYLO, w dniu - 05-03-2010 11:30
BYL A SIE NIE SPRAWDZILO ALE PRZED WYBORAMI MOZNA OBSADZIC SYTANOWISKO KMENDANTA ZASTEPCOW NI I PO KUMOTERSKU STRAZNIKOW,,POMYSLCIE PO CO ABY PILNOWALI ZLE ZAPARKOWANYCH AUT BYLEM DUMNY ZE MIESZKAM W MIESCIE GDZIE NIEMA STRAZY MIEJSKIEJ BEDAC NP E LESZNIE BTRZYDZ MI SIE JAK WIDZE STRAZNIKOW KTORZY SZUKAJA ZLE ZAPARKOWANYCH AUT,,OBUDZ SIE PREZYDENCIE WYTRZYMAJ POL ROKU,,A POTEM NA POSLA POPRE CIE NIE ROB STRAZY MIEJSKIEJ W GLOGOWIE,,CUYBA ZE CHCEZ ZOSTAC KOMENDANTEM,,POZDROWKA
reklama
7. Dodane przez Karol, w dniu - 05-03-2010 11:32
Uważam, że Straż Miejska, pracująca na rzecz mieszkańców, a nie przeciwko nim, powinna funkcjonować w naszym mieście. Psie odchody, ogólny bałagan i panoszące się chamstwo powinno być przedmiotem zainteresowania strażników. Jeżeli do tego dobierze się kompetentnych i życzliwych ludzi, będzie to dobre posunięcie.
8. Dodane przez kinia, w dniu - 05-03-2010 11:41
no właśnie po co straż miejska Jak już ma być to niech ograniczą się do pilnowania porzadku(wandali)Jeśli chodzi o auta to niech spadają!!!!!!!!!!!
9. Dodane przez Zizi, w dniu - 05-03-2010 11:44
A karanie lamiacych przepisy kierowcow to nie jest element porzadku pilnowania? ktos kto jedzie jak debil szybko czy parkuje tam gdzie nie wolno jest takim samym chuliganem jak ten co lamie lawke w parku. Inna miara dla nas i inna dla pozostalych? żenada!!!!!!!
10. Dodane przez SEY, w dniu - 05-03-2010 11:45
Aby straż miejska była skuteczna w egzekwowaniu obowiązków od właścicieli psów (psie odchody), to powinna chodzić po cywilnemu.
11. Dodane przez Tomek, w dniu - 05-03-2010 11:47
Powstanie Straży Miejskiej popieram jak najbardziej !!! Jak będziecie jechać z dozwoloną prędkością to nie zrobią Wam zdjęć, w mieście to 50 km/godz. W końcu zrobią porządek z tymi psiarzami i żle zaparkowanymi samochodami na terenach zielonych i nie tylko! Policja powinna zajmować się poważniejszymi sprawami :)
12. Dodane przez zorro, w dniu - 05-03-2010 11:48
Będą pilnować płatnych stref parkowania- tu oto chodzi
13. Dodane przez głogowianin, w dniu - 05-03-2010 11:51
Popieram powstanie Straży Miejskiej. Nareszcie będzie porzadek na mieście i przed blokami. Brawo Panie Prezydencie!!!
14. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-03-2010 12:12
Straż miejska pilnujący psich odchodów? 
Straż miejska łapiąca przeklinających małolatów? 
Straż miejska pilnująca dozorców przed blokami? 
A może tak sami zaczniemy się pilnować? Czy potrzebujemy na każdym rogu ulicy, na każdym skwerku, na każdej ulicy strażnika naszej moralności? 
Nie bądźmy naiwni, nawet stu strażników nie jest w stanie upilnować miasta. Czy ktoś widział na tym zgniłym Zachodzie tyle straży miejskich oprócz policji co u nas? A jest chyba czyściej. Zamiast dziesięciu strażników jeden policjant i facet z odkurzaczem na kółkach i po psich odchodach. Jest jednak jedno ale. Jak sami nie przypilnujemy naszych psów, jak sami nie nauczymy naszych dzieci, że przeklinanie jest de mode, jak sami nie nauczymy się, że przepisy ruchu drogowego są po to by ich przestrzegać to i dziesięć straży miejskich niczego nie załatwi. 
 
A przed blokami głogowianin jest czyściej niż przed prywatnymi posesjami bo w blokach mieszkają ludzie i pracują prawdziwe dozorczynie., 
Tak jest przynajmniej przed blikiem gdzie mieszkają znajomi.
15. Dodane przez elrab, w dniu - 05-03-2010 12:41
Wreszcie ktoś nauczy porządku psiarzy (nie dotyczy właścicieli psów )
16. Dodane przez osaczony, w dniu - 05-03-2010 13:24
popieram jak najbardziej bo Policję to może gdzieś w tym zapadłym powiecie widać ale na osiedlach Głogowa już nie. A zobaczcie pod blokami samo psie (...) i psiarze się tym ani nie przejmują ! parę mandatów i pójdą po rozum do głowy
17. Dodane przez ULLA, w dniu - 05-03-2010 13:06
Uważam, że Straż Miejska, pracująca na rzecz mieszkańców, a nie przeciwko nim, powinna funkcjonować w naszym mieście. Psie odchody, ogólny bałagan i panoszące się chamstwo powinno być przedmiotem zainteresowania strażników. Jeżeli do tego dobierze się kompetentnych i życzliwych ludzi, będzie to dobre posunięcie. 
 
 
BARDZO DOBRY POMYSŁ  
 
 
 
POPIERAM!!!!
18. Dodane przez asd, w dniu - 05-03-2010 13:07
A JA MAM PYTANIE BO PO ZIMIE TO ZOSTAŁY TYLKO KUPY PUPILÓW I JAK W PRZYSZŁOŚCI MIELIBY USTALIĆ CZYJA TO KUPA ? JEŚLI ZOBACZĄ WŁAŚCICIELA Z PSEM ROBIĄCYM ÓW KUPĘ A TERAZ CO PO DNA? ŻENADA ZAKUP AUT SPRZĘTU TO JUŻ LEPIEJ DAJCIE PIENIĄDZE POLICJI A NIE DO ŚMIETNIKA.
19. Dodane przez Komendant Czesio, w dniu - 05-03-2010 13:18
Gratuluje Panie Ptrezydencie kolejnego niesłychanie przebojowego i wręcz rewolucyjnego pomysłu. :sigh Bardzo prosze o więcej takich przemyslanych posunięć :grin
20. Dodane przez xxx, w dniu - 05-03-2010 13:26
Straż miejska to (...)!!Pieniądze za darmo beda brali lepiej pare etatów w Policji jak już otworzyć.
21. Dodane przez CBŚ, w dniu - 05-03-2010 13:23
paranoja widać ktoś w rodzinie pracy szuka i muszą mu stworzyć jakieś miejsce [nie ma to jak mieć znajomości] :grin piszecie że fajny pomysł zobaczymy jak zaczną na was zarabiać fotoradary i blokady pójdą w ruch :upset [Anarchia.pl] :zzz
22. Dodane przez Leon, w dniu - 05-03-2010 13:48
Tak psia straż jest nam potrzebna bo to jest największy problem i innych nie ma!! 1 głupota 
straż foto radarowa jest nam potrzebna bo za szybko jeździmy ?? 2 głupota !! Ci co jeżdżą będą jeździć. Wystarczy medialnie nagłośnić że foto radar policja wystawiła w mieście i wszyscy wolniej jeżdzą nie trzeba straży miejskiej.  
Parkowanie na trawniku i zakładanie blokad?? 3 głupota. Może niech w pierw Pan Janek stworzy nam wiecej miejsc parkingowych to w tedy nie będzie problemu z terenami zielonymi. Nie będzie wieczornej walki pod blokiem kto pierwszy auto postawi a kto rano mandat zastanie!!  
Wprowadzenie straży miejskiej spowoduje jedynie wzrost nienawiści do strażników i władzy no chyba że Pan Janek chce opozycji kukułcze jajo zostawić bo liczy na przegraną w wyborach !!
23. Dodane przez maly, w dniu - 05-03-2010 13:59
Wczoraj własnie ich widzilem spacerujacych ,ul. alei wolnosci,i bardzo sie zdziwiłam :))) czyzby juz zaczeli chodzi ,moim zdaniem to dobry pomysł !!
24. Dodane przez antyleon, w dniu - 05-03-2010 14:14
nie wiem czy ty leon, siedzący w zaciszu pewnej głogowskiej uczelni jesteś z Panem Prezydentem na Ty ? Domyślam się, ze nie, więc trochę kultury by ci się przydało. A właśnie z powodów , o których piszesz straż miejska jest potrzebna !Popieram te głosy, które mówią o braku Policji na głogowskich osiedlach. To teraz pieniądze wyrzucane w błoto. Może u Ciebie w Jerzmanowej czy innym Jaczowie (bez obrażania ich mieszkańców)Policja spaceruje wieczorami po ulicach, w Głogowie dzielnicowego znam tylko z fotografii!!! A problem zaśmiecania skwerów i chodników przez psie odchody jest coraz pokaźniejszy. leon wypuści swoje zwierzę na łąkę i ma problem z głowy, ale w Głogowie potrzebujemy nie głupiego medrkowania tylko poważnego podejścia do problemów
25. Dodane przez baśka, w dniu - 05-03-2010 14:25
Straż miejska czasu na kupki nie będzie miała czasu. Wszak potrzeba parkingowych na te strefy płatnego parkowania. Ludzi do tego nie zatrudnią bo koszty nigdy się nie zwrócą. A tak bedzie to straż miejska a nie pracownik specjalnie zatrudniony.
26. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-03-2010 14:49
Właśnie przed chwilą usłyszałem prezydenta w eLce. 
Powtarzam wobec jeszcze raz te same zarzuty przeciwko tworzeniu straży miejskiej. 
Prezydent posłużył się jeszcze jednym argumentem: Będzie miał kto wystawiać mandaty za parkowanie bez opłat!!! Toi po co utworzono kilka czy kilkanaście stanowisk "biurkowych"? Teraz jeszcze kilkadziesiąt etatów w straży. 
asd 
Masz rację. Policzmy ile etatów trzeba będzie stworzyć dodatkowo. Gdyby te pieniądze faktycznie przeznaczyć tylko na dziesięć etatów w policji mamy problem z głowy a dodatkowo trzeba przypomnieć, że jednak Policja to chyba większy nie tylko autorytet ale i możliwości działania.
27. Dodane przez Janoosik, w dniu - 05-03-2010 15:02
Zagłosuję w najbliższych wyborach tylko na przeciwników powstania straży miejskiej. Każdy radny który będzie za jest u mnie skreślony. Ludzie przecież już mieliśmy Straż Miejską w tym mieście i pamiętacie jak było w trakcie i jak się skończyło ? Nie wchodzi się dwa razy do tej samej wody...
28. Dodane przez konfident, w dniu - 05-03-2010 15:11
Posłuchaj czasami ludzi Janek , tych którzy mieszkają w tym mieście i którzy dali tobie legitymację do sprawowania władzy. Skoro sobie tego NIE ŻYCZYMY to NIE chcemy żadnej straży miejskiej.  
 
Nie jesteś panem na włościach tylko naszym reprezentantem.  
 
Wybory zweryfikują twoje przemyślane decyzje.  
 
 
NIE ZAGŁOSUJĘ NA CIEBIE WŁAŚNIE DLA TEGO.  
 
Ręce precz od naszych kieszeni. 
 
Za porządek w mieście odpowiada Policja skoro nie umiesz wyegzekwować postanowień umowy to nie świadczy źle o policji tylko o TOBIE.
29. Dodane przez jacek, w dniu - 05-03-2010 15:50
Popieram pomysł stworzenia Straży Miejskiej w Głogowie. Policja mogłaby zająć się wtedy ważnymi sprawami a nie pierdołami. Może pojawia się też wspólne patrole policji i straży. Będzie to sporo kosztować miasto. Lubin ma chyba ich 50 i bulą kupę forsy. Ile będzie nas to kosztować Panie Prezydencie ? Poproszę o skalkulowanie kosztów utrzymania SM w Głogowie.
30. Dodane przez www, w dniu - 05-03-2010 16:19
POTRZEBNI JELENIE DO PILNOWANIA PARKOMETRÓW,SZKODA GADAĆ
31. Dodane przez asd, w dniu - 05-03-2010 16:33
Jeszcze jedno jeśli zima wykończyła budżet a to tylko normalna zima a pieniędzy nima to skąd kaska na auta, komputery,wprowadzenie systemu komputerowego czyli cały system, infrastruktura oraz administracja bo ktoś wypłaty musi naliczyć chyba że faktycznie liczy się tylko na zysk do kasy a nie o bezpieczeństwo obywatela się dba LEPIEJ PRZYWRÓCIĆ ORMO ONI NIE BRALI PIENIĘDZY PANIE PREZYDENCIE A ZWAŁ JAK ZWAŁ BYLE POŻYTEK BYŁ ;)
32. Dodane przez ka, w dniu - 05-03-2010 17:00
Pan Janek na komendanta!! kolejny idiotyczny pomysł rządzącej ekipy
33. Dodane przez Tomasz, w dniu - 05-03-2010 19:53
zastanawiam sie dlaczego tak boicie sie strazy a tak bardzo zalezy na etatach policji? czyzby policja byla "bezpieczniejsza"? wlasnie mozna lamac prawo a oni(policjanci) tym sie nie przejmuja!!! pytanie po co wiec placic policji? a moze tak zaoszczedzic i nic nie placic? efekt przypominam jest ten sam!!!! oczywiscie dla spokoju sumienia mozna wydac te pieniadze wiec moze cala sumke damy na tace? tez mozemy oczekiwac czegos co i tak w najgorszym przypadku bedzie tak samo wygladalo ;) 
nie oszukujmy sie w Glogowie jest samowolka tak z samochodami jak i psami!!!! wiecej ludzi widac ma samochody(boja sie bo widac lamia prawo a co gorsze maja tego swiadomosc!!!!) ale czy z tego powodu mamy tolerowac zle zaparkowane samochody? czy ograniczenia predkosci sa szkodliwe? z jakiego sa powodu?
34. Dodane przez ZA, w dniu - 05-03-2010 17:17
Popieram ten pomysł niech się wezmą za właścicieli psów i piratów drogowych!!! Na fotoradary są sposoby jazda zgodnie z przepisami lub antyradar dobrej firmy i kosztujący ponad 1600 polecam:)
35. Dodane przez do 26, w dniu - 05-03-2010 19:55
Czy znasz chociaż jeden przypadek, kiedy policjant dał komuś mandat za rzucenie peta, za psie kupy, za parkowanie na trawnikach itd. ??? Dlatego po to ma być straż miejska, gdyż dla wielu mieszkańców miasta te w/w problemy są najbardziej dokuczliwe i wkurzające !!!
36. Dodane przez re 14 i 26, w dniu - 05-03-2010 19:57
E - ty tam wójcie, lepiej weź się za pilnowanie sołtysów !
37. Dodane przez Leo, w dniu - 05-03-2010 20:06
Będą etaty dla synowych, zięciów, teściów, teściowych. Po prostu dla swoich. Skuteczna walka z bezrobociem. Brawo, wreszcie nowe miejsca pracy. Tu znajdziesz pieniądze.
38. Dodane przez Giewont, w dniu - 05-03-2010 21:25
To dobry pomysł.
39. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 05-03-2010 22:35
A znasz choć jeden przypadek kiedy to straż pod komendą niejakiego (...) dowaliła mandat za peta rzuconego na chodnik. Ja nie! Nie spotkałem się też z przypadkiem ukarania właściciela psa za walenie przez jego pupila na trawnik. A jak karał policjant i owszem. Tak iż daruj sobie tego rodzaju argumenty. 
 
do 36. 
Wójt miejski nie jest niedouku od pilnowania sołtysów. Jakbyś na szkołę kamieniami nie rzucał to wiedziałbyś, że wójt i sołtys to nieomal równorzędne rangą funkcje w dawnych czasach. Gdybyś chciał się bronić, że to teraźniejszość też mam dla ciebie przykrą wiadomość. Wójt nie rządzi dzisiaj w mieście a na wsi Głogów wsią nie jest (...)
reklama
40. Dodane przez glogowianin, w dniu - 05-03-2010 22:29
Janek nas zamęczy, to smutny Prezydent, nie ma pomysłu na rozwój miasta, brak parkingów = strefy płatne + straż miejska do karania, psie odchody = bajer rzecznika Sadowskiego i brak akcji sprzątania. Prezydent z PISu serwuje nam miasto Policyjne, już nie długo będziemy wyjście z domu do znajomych konsultować z sekretarzem Strzęciwilkiem. Kto chce mieszkać w takim mieście niech głosuje na Zubowskiego !!! :sigh
41. Dodane przez taki jeden, w dniu - 05-03-2010 22:21
Panie Wójcie Ja Pana bardzo Proszę!! Nie potrzebujemy niepełnosprawnych którzy nie mogli się dostać do POLICJI.. tam na gorze nie macie na co pieniędzy 
wydawać? 
Czy zwykła kiełbasa przed wyborcza? trochę nie udana... 
wydawac?
42. Dodane przez Zyga, w dniu - 05-03-2010 22:41
a czy to prawda ze w strefie platnego parkowania prace dostala corka sasiadki pana prezydenta a i sama sasiadka wybiera sie tez tam do pracy? jakby kto nie wiedzial o kogo chodzi to chodzi o tych ktorzy ciagle paraduja z prezydentem na bankietach.moi sasiedzi to najczesciej mniejszosc etniczna ale kto wie moze i ktos z nich bedzie kiedys prezydentem wiec i moze mnie cos uda sie znalezc?
43. Dodane przez molu, w dniu - 05-03-2010 23:54
Znowu będą się kłócić o premie za mandaty i to cał ich robota .Całe ich zajęcie to wlepianie mandatów za złe parkowanie a w ciemną uliczkę nie wejdzie jeden z drugim.
44. Dodane przez mARTA, w dniu - 06-03-2010 02:55
Panie i panowie 
Mamy juz drugi nie wypalony pomysł naszych głogowskich radnych i władz. Pierwszy to bilety elektroniczne bez możliwości doładowania przez internet a teraz te parkometry. 
W zwiazku z tym, ze mam dużo różnych, równie "dobrych" pomysłów chyba będe kandydować na Prezydenta naszego miasta 
Np. zrobienie bramek przy wejściu na Aleję Wolności, Stare miasto itd. No i oczywiście płatne wjazdy go Głogowa - ale to już nie mój pomysł. Osoba, która już o tym napisała w komentarzach, będzie miała zapewnione stanowisko najgłówniejszego doradcy. 
A Po powiatowe to chyba się cieszy. Mieć powiat i miasto, ale bedzie frajda. 
Czyli zostaję JA NIEZALEŻNA
45. Dodane przez wyborca, w dniu - 06-03-2010 08:29
Po co ????????????????? nie chcemy mieszkać w mieście pełnym nakazów i zakazów
46. Dodane przez WOJ, w dniu - 06-03-2010 10:14
Normalnym ludziom Straż nie przeszkadza.
47. Dodane przez murzyn, w dniu - 06-03-2010 10:23
Poczytajcie sobie w internecie o straży miejskiej i rekrutacji do tej formacji. W nie których miastach w Polsce testy kwalifikacyjne są trudniejsze niż w Policji. Więc nie mówcie, że to nieudacznicy. 
 
Sam chętni przyjął bym się do SM i pilnował porzadku, żeby wandale nie niszczyli mienia publicznego, prawidłowo parkowali, jeździli zgodnie z przepisami, sprzątali po psie. widzę, że macie dużo na sumieniu że tak bronicie się panicznie przed Strażą miejską.
48. Dodane przez kaja, w dniu - 06-03-2010 17:44
super pomysł, dawno już powinna być w naszym mieście straż miejska, zawsze troszkę by było więcej porządku i bezpieczniej.Policja sobie nie radzi więc może oni by byli skuteczniejsi :) np. w walce z wandalami.
49. Dodane przez wyborca, w dniu - 06-03-2010 19:32
prezydent obecny powinien jako niwe hasła wyborcze przyjąć - "rozbudowa systemu parkometrów (zamiast parkingów), wprowadzenie straży miejskiej do ściągania pieniędzy za parkowanie i wlepiania mandatów za parkowanie. Jeśli z tymi hasłami mieszkańcy go znowu wybiorą, to znaczy, że tego chcą. A jak chcą to będą to mieli. I wszystko na ten temat. Cała ta kłotnia jest niepotrzebna. 
 
P.S. Widać jak jeden chory pomysł rodzi następne, jeszcze bardziej chore: Na początku był sport niedoinwestowany. Ale go wykorzystano do wygrania wyborów. Teraz sport chce kasy, kasy i jeszcze raz kasy. Tyle z budżetu dać nie można. A więc robimy parkometry - będą na nich zarabiać (czyli mieszkancy płacić). No ale system parkometrów jest kosztowny, obsługa, biuro, etaty itd. Więc szybko kasy nie będzie. Trzeba więc system wzmocnić, a więc więcej parkometrów. Ale więcej nie ogarną obecne służby. A więc trzeba straż miejską. Ale straż to dodatkowe koszty. Trzeba więc nowe parkometry i radary. Bo to da większe dochody. Ale nowy sprzęt i więcej strazników to znowu większe koszty. A więc podniesiemy ceny biletów za parkowanie. itd. itd. Tylko kto za to wszystko zapłaci? Amerykanie czy Głogowianie? 
 
Pozostaje odpowiedź na pytanie, czy parkując pod własnym domem cięzko zapracowany samochód będziemy rzeczywiście spać spokojnie i czy nie okaże się rano, że jakiś strażnik miejski bardso naszego samochodu pilnował. I bedziemy mieli mandat za wycieraczką, szyny na kołach i perspektywę chandryczenia się z władzą albo zapłacenia. Nie wzrośnie więc poziom bezpieczeństwa bo przestępcy nie boją się i tak starży miejskiej. Wzrośnie na pewno stres i poziom frustracji mieszkańców. Przybędzie nawet przestępstw i spraw sądowych, bo pewnie nieraz ktoś takiemu strażnikowi przywali, jak mu nerwy puszczą.
50. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 06-03-2010 19:46
Może zrobimy zakłady? 
Kto zobaczy więcej strażników miejskich na osiedlach niż w strefach płatnego parkowania? 
 
Daję fory. Strefy płatnego parkowania - 4 
Osiedla - 1
51. Dodane przez do 46, w dniu - 06-03-2010 20:21
Tylko tym wszystkim spod znaku SLD, OPS i PO zawsze to nie odpowiada, bo mają coś na sumieniu ! Nic dziwnego, że z amokiem bali się ci sami walki z korupcją prowadzoną przez PiS ! Teraz, po wielu PO-aferach już wiemy skąd ten strach !
52. Dodane przez Abdul, w dniu - 07-03-2010 09:06
Najlepiej przeszkolony strażnik nigdy nie będzie tym czym jest policjant.Mieliśmy Straż Miejską w tym mieście i nic dobrego nie wyszło. 
Widocznie ktoś z radnych zwietrzył interes na powołaniu straży, taki pomysł to nieporozumienie.
53. Dodane przez Kajfasz, w dniu - 07-03-2010 09:24
NIE dla straży miejskiej, naprawdę u nas potrzeba wybudować kilka parkingów, wówczas nie będę stawał na chodniku a jak strażnicy będą ganiać ierowców to gdzie mamy parkować?? w lubinie jest giełda więc co sobotę strażnicy jej pilnują a u nas jak będzie duży parking przy targu to już problem z głowy. Kasa dla policji, policja dobrze działa jest coraz bezpieczniej, strefy będą pilnowali ludzie zatruydnieni za grosze a strażnik zaraz będzie chciał tyle co policjant paranoja, nie licząc już budynku straży miejskiej, księgowej, radiowozów, i komendanta i innych ludzi których na drodze nie zobaczymy a w policji tylko czyste etaty, komendant nie chce od miasta kasy na księgową bo na to ma z góry, wiec nie dajmy się wkopać w tę debilna straż, remontujmy drogi, podnieśmy podatek od psa za który ludzie z sity posprzątają odchody, skoro właściciele tego nie robią, ja nie będę sprzątał po psie wiec sobie go nie kupię. i tyle wszystko będzie ok, spokojnnie nie gadajmy tylko róbmy żeby było lepiej i spokojniej byle nie ze strażą, a jak się władzę uprą to ja chce REFERENDUM!!!!!
54. Dodane przez SOŁTYS GŁOGOWSKI, w dniu - 07-03-2010 11:16
BZDURY  
BĘDĄ TYLKO POD RATUSZEM I PARKOMETRY,PARKOMETRY
55. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 07-03-2010 12:23
Bo nikt nie chce już w rządzie Lipca, Leppera. 
Dlatego PiSuar poszedł na boczny tor. Dość afer! :grin
56. Dodane przez xxxxxx, w dniu - 09-03-2010 20:39
Straż miejska po co??? jest tyle innych potrzeb w miescie, a nie na darmozjadów. UJMA DLA MIASTA!!!
reklama
57. Dodane przez Zbychu, w dniu - 12-03-2010 09:26
Wreszcie straż miejska zrobiłaby porządek,z jeżdzącymi po chodnikach i trawnikach,i parkującymi na klatkach schodowych.
58. Dodane przez kork, w dniu - 12-03-2010 11:29
IM DŁUŻEJ U WŁADZY TYM GŁUPSZE POMYSŁY PORA WRACAĆ DO SZKOŁY .TA STRUKTURA NIGDZIE SIĘ NIE SPRAWDZA TYLKO WSZYSCY UDAJĄ ŻE JEST POTRZEBNA .MAJĄ OSTATECZNIE GZIE OBSADZAĆ RODZINKĘ I KOLESIÓW .A KOSZTY PANOWIE .CIEKAWE CZY PŁATNA STREFA POKRYJE KOSZT UTRZYMANIA TYCH MUNDURKOWYCH KTÓRZY W ŚWIETLE PRAWA NIE MOGĄ NIC ZROBIĆ
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama