Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
18
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Alicja,
Eryk, Feliks,
Wenancjusz
Do końca roku 227 dni.
Start arrow Głogów arrow Z Turem pierwszy raz przy światłach

Z Turem pierwszy raz przy światłach

04.07.2012. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0704_jupiter.jpgZakończyła się instalacja jupiterów na głogowskim stadionie. Teraz trwają prace związane z ich uruchomieniem. Kibice natomiast odliczają minuty do pierwszego meczu przy sztucznym świetle. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Swoją oficjalną inaugurację jupitery będą miały 18 sierpnia podczas pojedynku z Turem Turek. Początek spotkania zaplanowano na godzinę 19.46, która ma symbolicznie nawiązywać do
daty powstania głogowskiego klubu. Wcześniej jednak przy sztucznym świetle odbędzie się mecz sparingowy. Trwają właśnie rozmowy w tej sprawie. - Dopinamy sprawy związane ze sparingiem na 28 lipca. Mielibyśmy wtedy zagrać przy światłach. Temat pilotuje zarząd klubu. Wszystko jednak jest uzależnione od pucharu Polski. Jeśli bowiem będziemy awansować do następnych rund, to kolejne mecze gramy co tydzień. To ma wpływ na to z kim i kiedy zagramy - mówi trener Ireneusz Mamrot.

Na razie nie ma oficjalnego potwierdzenia, czy sparing przy światłach zostanie rozegrany 28 lipca. Jeśli tak, byłby to ostatni test-mecz przed startem ligi. Tydzień później głogowianie podejmować będą Raków Częstochowa. (mat)

 
Komentarze (33)
1. Dodane przez fan, w dniu - 04-07-2012 11:01
Ustalili daty meczy sześć meczy w piątki.Żenada.Dużo ludzi pracuje w piątki to na pewno będzie duża frekwencja na tych meczach.Brak słów.Karnetu nie kupię bo nie będę mógł być na wszystkich meczach.Brawo zarząd.
2. Dodane przez CHRobert, w dniu - 04-07-2012 11:05
Mam pytanie techniczne, jak będzie wyglądała obsługa i konserwacja masztów i źródeł światła? Inne maszty w okolicy np Polkowice, Leszno, Zielona Góra, maja większa średnicę, drabinkę w środku i pomosty obsługowe, więc spokojnie można dostać się na górę by wyczyścić oprawy oświetleniowe lub dokonać oględzin stanu technicznego. Czyżby wirus zwany "autostradową taniością A2" także dotknął spółkę Chrobry Głogów S.A.
3. Dodane przez MichaL, w dniu - 04-07-2012 16:09
też mnie to zastanawia, jak będa obsługiwane te jupitery. za kazdym razem będzie wynajmowana firma z podnośnikiem ?- koszty to około 150-200 zł /h. Czy na tym naszym stadionie wszystko musi byc takie tandetne? trybuny z pierwszym rzedem na poziomie murawy , dach nie dający ochorny przed zacinającym zachodnim deszczem, wyposażenie lekkoatletyczne i bieznia nie spełniająca wymogów PZLA ani IAAF. i teraz te jupitery bez pomostów obsługowch. Wszechobecna taniość opanowała równiez Głogów
4. Dodane przez huta01, w dniu - 04-07-2012 17:31
Dlaczego z Turem jak już to na derby z Polkowicami tylko nie w piątek ale dziwne że nie z Rakowem
5. Dodane przez jarek d., w dniu - 04-07-2012 18:01
Na stronie Głogowski Obiekietów Sportowych jest numer telefonu do osob które beda sie zajmowały obsługa jupiterów wiec smialo mozna zadac im te pytania czy uwagi, no chyba ze brakuje Wam odwagi, lub jestescie starymi Kibicami z grupy tych " znowu w życiu mi nie wyszlo" Pozdrawiam
6. Dodane przez ccc, w dniu - 04-07-2012 18:33
widzisz Michale jak kilka lat temu każdy mówił prosi by ówczesny prezes GOSU Robert M. zrobił 1 rząd na wysokości 1,5metra. Zrezygnować z bieżni z 6 torami bo i tak żadne zawody tam nie odbędą się a główną zadaszoną trybunę zbudować od strony Wita Stwosza Pan Musiał się głośno śmiał i mówił że ten projekt jest najlepszy i spełnia wszelkie oczekiwania. Więc teraz mamy tego efekty.
7. Dodane przez W.J, w dniu - 04-07-2012 19:02
A według mnie to kasa za jupitery wydana w błoto. Kilka razy zagrają przy oświetleniu.Ot taka pokazówka. Lepiej było wydać kasę na ręczną. Ale Pan prezydent ma wspiera tylko szmaciankę nożną
8. Dodane przez elektryk, w dniu - 04-07-2012 19:51
Taniocha powiadasz?! No to niezła taniocha 2 duże bańki :D A ja sądziłem, że głogów jest taki bogaty, że stać nas na oświetlenie dla III klasowej drużyny. 
2 melony na jupitery się znalazły, to dlaczego nie dać jeszcze zarobić na ich obsłudze? Co to jest 150- 200zł z nie swoich pieniędzy?
9. Dodane przez zzz, w dniu - 04-07-2012 19:53
Z tymi piątkami ciekawy pomysł,patrząc na frekwencje w Polsce mecze w piątek cieszą się większym zainteresowaniem niż w sobotę.Liczby nie kłamią,teraz tylko czy będą tak samo będzie w Głogowie i czy aby 17/18 to nie za wcześnie jak na piątek?
reklama
10. Dodane przez Arti, w dniu - 04-07-2012 22:26
Panowie , bez obrazy, ale te jupitery wyglądają jak oświetlenie bocznicy kolejowej. Nie podobają mi się wcale. Teraz robi się oświetlenie dookoła murawy tak jak w Lubinie, Wrocławiu czy Poznaniu.
11. Dodane przez woda vel no_name, w dniu - 04-07-2012 22:51
Widzisz Michale jak można pisać bzdury, po prezesie M(...) nastał niejaki K(...) ten sam co dzisiaj jest dyrektorem a wtedy był prezesem. To on i jego koledzy typu B(...) i spółka tak zmienili projektowane obiekty, że wyglądają dzisiaj jak wyglądają. To ten sam dzisiaj (...) odpowiada za następny bubel na stadionie - za dwa miliony jupitery, bez możliwości prostej wymiany żarówek. A kwiatki dopiero wyjdą - typu kto wygrał postępowanie, jaka firma z Głogowa, jakie są gwarancje itp, itp.  
Wystarczy tylko sprawdzić, kiedy rozpoczęła się budowa stadionu i kto wtedy zarządzał spółką. Bzdury pisać łatwo - dzisiaj widać jak na dłoni partactwo ekipy, która dzisiaj rządzi w GOS -ie, nawet po tym, że nie potrafi prostych masztów i oświetlenia zrobić. patałachy to mało napisane !!!!!!!
12. Dodane przez Do nr 11, w dniu - 05-07-2012 08:12
Można sprawdzić wszystko,ja sprawdziłem i WIEM,że za zmianę projektu stadionu trzeba by było zapłacić olbrzymią karę - kto podpisał tę umowę - Ty pewno wiesz,bo Ty wiesz wszystko najlepiej!
13. Dodane przez do nr 12, w dniu - 05-07-2012 09:46
no to szybko gość sprawdził, wysłał posta o 8:12, geniusz rzec można. Ale pisze nieprawdę, odkąd za zmianę projektu się płaci ogromne kary, lepiej niech ten uczony sobie sprawdzi jakie to zmiany w tym projekcie zostały właśnie wprowadzone przez tych co ten właśnie stadion budowali, a był to KŁAK i obyło się beż żadnych kar. Karą to jest, że takie osoby piszą głupoty a ci odpowiedzialni za ten cały bałagan w GOS-ie dobrze się dalej bawią I DALEJ PRACUJĄ I STAWIAJĄ TAKIE BUBLE JAK DZISIAJ OŚWIETLENIE.
14. Dodane przez głogowianin nie po-wiec, w dniu - 05-07-2012 10:00
Ludzie w tym mieście cierpią z powodu hałasu, tranzytu przez środek miasta, zatrutego powiertza i braku osłon dźwiękochłonnych. A jakieś baraństwo wydaje lakką ręką nasze pieniądze na jakąś drużynę szmacianą.
15. Dodane przez witt, w dniu - 05-07-2012 10:20
ad 11: każdy kto pamięta jakie były problemy ze zmianą projektu 2 płyty stadionu, mianowicie z powiększeniem widowni ten wie, że zmiana projektu na 1.płycie była by bardzo kosztowna lub olbrzymia kara za zerwanie umowy. Na nieszczęście głogowian, pan M wybrał to co wybrał, chyba najgorszy projekt jaki mógł powstać, jednocześnie opóźniając ile się da remont, choć stary stadion został rozawlony w pierwszej kolejności. Zapewne liczył na to że piłka nożna się już całkiem rozpadnie, ale na szczęście się przeliczył. Bo ratowaniem piłki nożnej zajęli się prawdziwi miłośnicy tej dyscypliny, kibice których najważniejszym był klub a nie dojenie kasy z klubu.  
A do tych swoich starych tekstów mogłaś jeszcze dołożyć, że jak była Szkółka piłkarska pana D. to było lepiej. Lepiej to może i było, zwłaszcza dla tego pana który ciągną kase z miasta jednocześnie sam siebie wybierając na prezesa Szkółki ;-)
16. Dodane przez do 14, w dniu - 05-07-2012 16:37
Jakie nasze miasto jest specyficzne w Lubinie, Wrocławiu czy Legnicy nikt na napisze na drużynę ze swego miasta "szmacianka" ale czego może spodziewać się po osobach dla których sport to dwa piwa przed telewizorem.
17. Dodane przez Do 13 pisze 12, w dniu - 05-07-2012 18:32
Ten temat wałkowany jest kolejny raz,sprawdziłem to w poprzednim przypadku.
18. Dodane przez głogowianin nie po-wiec, w dniu - 05-07-2012 19:40
W Głogowie większość ludzi to osoby myślące i zdają sobie sprawę, że pakowanie grubych milionów w pustkę bez perspektyw jaką jest piłka nożna, zamiast na infrastrukturę naszego miasta to błąd za który powinno się karać przynajmniej utratą stanowiska.
19. Dodane przez glogowski kibic, w dniu - 06-07-2012 08:50
do głogowianina nie po-wca: Właśnie dlatego, że w Głogowie większość ludzi jest myśląca (co pokazują wybory), budowane jest oświetlenie na stadionie. Bo jak by nie patrzeć, unowocześnianie infrastruktury sportowej, JEST TAKŻE INWESTYCJĄ W INFRASTRUKTURĘ MIASTA! Nie da sie tego oddzielić.  
Czy hale sportowe, korty, baseny itp. zwiększają atrakcyjność każdego miasta? Oczywiście, ze tak. I tak samo jest w Głogowie.  
Więc dlaczego oświetlenie na stadionie miało by sie do tego nie zaliczać??? 
Bo miasto to nie tylko drogi, kina, osiedla, czy co tam sobie wymyślisz, ale także obiekty sportowe! Więc chyba lepiej mieć je nowoczesne, niż zapyziałe- nie? ;) 
Nie wiem dlaczego te jupitery tak Ci przeszkadzają? :/ 
Ja sie cieszę :) 
 
A co do piłki nożnej w Głogowie, to faktycznie była ona czarną dziurą, ale gdzieś ok. 6 lat temu. Dzięki poprzedniemu prezydentowi i jego ekipie. Ale od kiedy rządy w klubie objęli fanatycy, to się już zmienia. Odbudowa struktur klubu, odbudowa szkolenia, założenie akademii piłkarskiej, czy chociażby powołanie spółki akcyjnej ma właśnie spowodować, aby już więcej piłka nożna w Głogowie nie była czarną dziurą bez perspektyw!!!  
Temu też właśnie mają służyć te jupitery. Przecież teraz w takich warunkach nie wypada grać w II lidze :) Prędzej czy później Chrobry musi awansować :). Ku uciesze głogowian oczywiście :) 
Bo gdyby myśleć tak jak Ty, że to się nie opłaca, to nie potrzebne, tamto też nie itp, to dzisiaj powinniśmy mieszkać w jaskiniach :)
20. Dodane przez glogowski kibic, w dniu - 06-07-2012 09:57
do Arti 10: Rzeczywiście teraz tak się buduje oświetlenie. Ale jest pewien "drobny" warunek- musi być zadaszenie wokół całego stadionu! 
do woda vel no_name 11: Bzdury pleciesz uparciuszku :). Jak zwykle zresztą. 
Jeszcze w październiku 2006 roku kibice ChG spotkali się z Robertem M. żeby zaproponować zmiany w proponowanym przez niego projekcie stadionu. Dotyczyły one min. trybun i bieżni. Robercik zgodził się jedynie na 8 torową bieżnie, ale tylko na prostej. Twierdził, że ten proponowany przez niego projekt jest NAJLEPSZY, i nie są potrzebne żadne zmiany!!! To Robercik M. i Zbyszek R. byli największymi orędownikami takiego kształtu obiektów, jakie widzimy teraz!!! Śpieszyło się im, bo zbliżały się wybory. 
I taki właśnie projekt zaakceptowała ówczesna rada miasta, i według właśnie tego projektu go wybudowano! No i mamy to, co mamy. 
A pisanie, ze "można było zmienić", albo, że budowę kończył ktoś inny, jest zwykłym żartem. Bo świadczy o nieznajomości tematu.  
Projekt był jeden i obejmował całe obiekty, a każda jego zmiana powodowała ogromne dodatkowe koszty. Nikt by sie na to nie zgodził, bo to zwykła rozrzutność publicznych pieniędzy! Nikt też nie zmienia projektu w trakcie budowy, bo to absurd! 
Takie rzeczy jak przeznaczenie, funkcjonalność, funkcje jakie ma pełnić jak i koszty budowy BIERZE SIE POD UWAGĘ NA ETAPIE PROJEKTOWANIA, A NIE W TRAKCIE BUDOWY !!! 
Poza tym warto jeszcze wspomnieć, ze Robert M. twierdził, że na stadionie NIE BĘDZIE IMPREZ MASOWYCH !!! Tak jakby dla niego klub Chrobry NIGDY NIE ISTNIAŁ. Więc dla kogo chciał go zbudować? Na pikniki rodzinne? Zawody gimnazjalistów? A moze już wtedy planowali, że ze stadionu będzie korzystała jedynie pewna szkółka pana D.?  
Nie woda vel coś tam- za dzisiejszy kształt naszych obiektów, w całości odpowiedzialność ponosi poprzednia ekipa z Robertem M. Zbyszkiem R. na czele!!!  
I to im powinniśmy być za nie "wdzięczni" :(
21. Dodane przez popieram głogowianina, w dniu - 06-07-2012 10:39
Nie chcemy aby Głogów sie kojarzył z bandytami stadionowymi. Nie chcemy stadionów. Chcemy nowoczesnego i sprzyjającego mieszkańcom miasta, a nie wylengarmi przystadionowej korupcjogennych politruków pisowo-powcowych. Ile kibiców przychodzi regularnie na mecze? 60-80 osób. To dla nich wydajecie te miliony? Pogonić złodzieji. Żeby choc ta infrastruktura sportowa było udostępniona społeczeństwu naszego miasta. Ukarać bandytów za to!!!
22. Dodane przez prawicowy konserwatysta - kibi, w dniu - 06-07-2012 11:09
Do komentarza o nr 21. W odróżnieniu od tego komentatora jak każdy prawicowy konserwatysta - kibic Chrobrego od małego - potrafię używać polskich znaków diakrytycznych i nie popełniam błędów ortograficzno-stylistycznych. A lewaków chcę uspokoić - na mecze Chrobrego można chodzić bez obaw, bandytów nie ma tutaj żadnych. Oświetlenie stadionu to w 21 wieku normalność a nie luksus.
23. Dodane przez feliks do 21, w dniu - 06-07-2012 13:56
Śmiało podnieśmy sztandar nasz w górę, Choć burza wrogich żywiołów wyje, Choć nas dziś gnębią siły ponure, Chociaż niepewne jutro niczyje. O, bo to sztandar całej ludzkości, To hasło święte, pieśń zmartwychwstania, To tryumf pracy, sprawiedliwości, To zorza wszystkich ludów zbratania!.Ha! Zemsta straszna dzisiejszym katom, Co wysysają życie z milionów. Pogonić Pogoń Szczecin, Pogoń Ruda Śląska, Pogoń Katowice, Pogoń Staszów, Pogoń Siedlce, Pogoń Bandytów, Pogoń Złodziejów. Nie chcemy stadionów. MY i Nasz kot - znaczy społeczeństwo krytyczne i nie diakrytyczne - chcemy nowoczesnego monopolowego, dla ludu pracującego. Dziś lud roboczy wsi i miasta W jedności swojej stwarza moc, Co się po ziemi wszerz rozrasta, Jak świt łamiący wieków noc... Precz darmozjadów rodzie sępi! Czyż nie dość żerów z naszych ciał?. Nie chcemy stadionów trala la. 
Gdy lud wam krwawe szpony stępi, 
Dzień szczęścia będzie wiecznie trwał.
24. Dodane przez anty popisowiec, w dniu - 06-07-2012 15:14
Przykre ale fakt jest faktem szkoda kasy na tą drużynę - powinni sprzedać obiekt i po płaczu (partnerstwo publiczno-prywatne) chętni by się znaleźli.
25. Dodane przez kumys, w dniu - 06-07-2012 15:56
Dość wspieranie nieudaczników i pisowo-po-wskich kolesi podszywających się pod działaczy chrobrego . Nie chcemy darmozjadów w Głogowie won do Jaczowa psy. Która czwartoligowa drużyna kupuje światła z miliony złotych.
26. Dodane przez glogowski kibic, w dniu - 06-07-2012 21:53
I jeszcze jedno. Rybkowi podpisali z wykonawcą obiektów (firmą Mitex) taką umowę, że każda zmiana projektu narażała miasto na ogromne koszta. Tak, jakby koniecznie chcieli, aby cały kompleks był zbudowany według ich projektu, a nie inaczej. 
Ale to jeszcze nie wszystko. Umowa zezwalała firmie Mitex na zerwanie całego kontraktu, jeśli uzna, że ewentualne zmiany zbyt mocno ingerują w pierwotny projekt! I to z winy miasta! A Mitexowi gwarantowała ogromne odszkodowanie, ZA ZERWANIE UMOWY!!! 
Normalnie ABSURD! Takie właśnie ci magicy od Zbyszka podpisywali umowy! Zresztą przypomnijcie sobie jakie Mitex robił problemy z banalnym powiększeniem trybun na II płycie. 
Nie wiem o co rybkowym chodziło podpisując taką umowę, ale wyraźnie widać, że zabezpieczyli sobie, aby obiekty -ze stadionem włącznie- były zbudowane zgodnie z projektem wybranym przez Roberta M. 
No i czy nikogo nie dziwi fakt, ze kłótnie o to "kto jest winny budowy stadionu" wałkowany jest już tyle lat, a sami zainteresowani, w tej akurat kwestii, nabrali wody w usta??? 
Przypomina to trochę wcześniejszą sprzedaż wodociągów, gdzie miasto miało ponosić koszta, a zyski miał czerpać niemiecki właściciel.  
Widać, takie dziwne umowy były ich specjalnością.
27. Dodane przez kibic do kumys 25, w dniu - 07-07-2012 10:03
Czwartoligowa drużyna??? To Chrobry spadł??? :D Jeszcze wczoraj był w II lidze, a dzisiaj już w czwartej? :D Zdecydujcie się w końcu w której lidze gra ten nasz Chrobry, bo już zaczynacie się gubić :DDD  
A z tymi psami to cię trochę poniosło :(
28. Dodane przez glogowianin, w dniu - 08-07-2012 09:04
Jak małym trzeba być człowieczkiem żeby być aż tak przeciwko klubowi ze swojego miasta... I tak po nim jechać...  
Straszne do czego prowadzi nienawiść w połączeniu z głupotą...
29. Dodane przez re głogowski kibic, w dniu - 08-07-2012 20:00
jak każdy pisowiec i zapewne kibic potrafisz kłamać jak z nut. Każdy wtajemniczony wie i wiedział to już w 2005 roku, że obiekty budowane są w trybie zaprojektuj i wybuduj. Kłamiesz, że spotkanie takie odbyło się w październiku 2006 roku, otóż w tym czasie trwała już budowa obiektów sportowych, więc takie spotkanie nie miało by w tym czasie żadnego sensu a tym bardziej zmiany jakie niby mieli zaproponować kibice w trakcie tego spotkania. Kłamczuszku przetarg był rozstrzygnięty w trybie zaprojektuj i wybuduj, umowa została zawarta latem 2006 roku chyba w czerwcu, jak mnie pamięć nie myli. Dla wyjaśnienia stadion został zaprojektowany przez firmę budującą dopiero w połowie 2007 roku i do tego czasu panowie Kłak, Bożek, Rybak i spółka mogli w uzgodnieniu z firmą budującą dokonać wielu zmian w projektowanym stadionie. Kłamiesz po raz kolejny jak chodzi o umowę z firmą budującą obiekty sportowe w Głogowie, kłamiesz jak z nut. Kłamiesz po raz kolejny pisząc jaką to niekorzystną umowę zawarto w sprawie miejskich wodociągów. Lepiej by było abyś sobie poczytał jaki to aneks do umowy z wodociągami podpisał w imieniu pana Zubowskiego dzisiejszy prezes wodociągów. Zapewne nie wiesz, że udziałowiec niemiecki dzisiaj otrzymuje jeszcze więcej pieniędzy niż otrzymywał w wyniku zawartej umowy z ówczesnym prezesem wodociągów za Prezydenta Rybki. Zapewne też nie wiesz, że twój pupil Zubowski był oskarżycielem posiłkowym w sprawie przeciwko Prezydentowi Rybce, zapewne też nie wiesz, że Zubowski wraz z pisowskimi działaczami zgłosił sprawę wodociągów do prokuratury. zapewne też nie wiesz ile pieniędzy wydał głogowski ratusz na tą sprawę przeciwko Prezydentowi Rybce, chodzi o dziesiątki tysięcy złotych. Zapewne też nie wiesz, że sąd orzekł, że była to wzorcowa prywatyzacja i dzisiaj wiele miejskich wodociągów w Polsce jest tak przekształcanych. Zapewne nie wiesz, że zubowski, rybak i inni pisowscy działacze z niemieckim udziałowcem są w znakomitych stosunkach, zapewne też nie wiesz, że dzisiejszy prezes głogowskich wodociągów jest też prezesem w spółce niemieckiej. Zapewne też nie wiesz, że nie było byto możliwe bez zgody zubowskiego. 
Jeśli więc chcesz cokolwiek pisać to pisz prawdę i nie kłam więcej kłamczuszku. ale to takie u pisowców i zarazem kibiców głogowskich.
30. Dodane przez re 22, w dniu - 10-07-2012 11:58
No cóż! Znaki diakrytyczne nie wszędzie są łatwo dostępne, prawda? Stylistyka. No tak! Kłania się piękny język polski, nasz ojczysty. Gdzie masz brak owych błędów w twoim poście ty nasz geniuszu? Zarzucając innym niepoprawności, tym bardzie winieneś dbać o staranność. Zaniechałeś jej! Ty od "małego" jesteś taki staranny czy do "małego" prawicowy oszołomie?
31. Dodane przez głogowski kibic, w dniu - 11-07-2012 11:44
Odpowiadam numerowi 29: 
Widzę, że obrałeś typową strategię lemingów- kłamiesz w żywe oczy i idziesz w zaparte. A jeśli przedstawione przeze mnie fakty nie pasują do twojej wersji, tym gorzej dla faktów. Więc tworzysz swoje. Problem w tym, że tak się zagalopowałeś, że tracisz jakąkolwiek wiarygodność, bo sam sobie zaprzeczasz! Twoje wnioski, jakie wyciągasz ze swojej "wersji", też są całkowicie absurdalne.  
Może gdybyś częściej nazywał pnie "pisowskim kłamcą", chociaż tak w co drugim zdaniu, to wypadł byś bardziej przekonywująco ;)? Dla lemingów oczywiście :) Bo nie dla mnie :)
Do rzeczy. 
Piszesz, że obiekty budowane były w trybie zaprojektuj i buduj. No dobrze, tylko jakie to ma znaczenie? Czy coś to zmienia? Ano nic. Mitex zaprojektował cały kompleks, projekt ten został wybrany, więc Mitex został jego wykonawcą. I tyle.  
I dalej piszesz, ze projekt stadionu został wykonany w połowie 2007, więc do tego czasu można było wprowadzić wszystkie zmiany. Hmm... Problem w tym, ze sam sobie zaprzeczasz... Bo chwile wcześniej, i to w zdaniu poprzedzającym, sam piszesz, ze spotkanie kibiców w październiku 2006 roku nie miało już sensu, bo trwała już budowa obiektów, więc wszelkie zmiany były już niemożliwe. A przecież wszyscy wiemy, ze budowa obiektów rozpoczęła sie od basenów odkrytych, a nie stadionu.  
No to jak to właściwie w/g Ciebie jest? Były już te plany stadionu, czy nie? Zdecyduj się wreszcie :)
No więc odpowiadam: Oczywiście, ze były, bo projekt Mitexu obejmował CAŁY KOMPLEKS, a nie jego wybrane fragmenty! Jak to wszystko miało wyglądać, można było zobaczyć na "wizualkach", jakimi chwalił sie Robert M. chociażby w Masterze, albo na bilbordzie, jaki postawili przed stadionem, zanim wbito pierwszą łopatę. Bilbord stoi tam do dziś :). I w momencie wybrania tego projektu, i zaakceptowania przez radę miasta jego ceny (o ile pamiętam było to 49 mln.), klamka zapadła. Wszelkie zmiany wiązały się z ingerencją w pierwotny przyjęty projekt, a co za tym idzie, zmianą kosztorysu, czyli zwiększeniem kosztów. I tak jak juz napisałem wcześniej, umowa podpisana z wykonawcą zezwalała na zerwanie kontraktu, jesli proponowane zmiany będą zbyt mocno ingerowały w pierwotny projekt. I to z winy miasta. Do dzisiaj nie wiem, dlaczego "rybkowi" tak go bronili. Ich pośpiech byłbym jeszcze w stanie zrozumieć- zbliżały sie wybory, a to miała być kiełbasa wyborcza. Ale ten projekt? Bo własnie dopiero wtedy mój drogi, można było ocenić, jak to wszystko ma wyglądać, i że stadion to jedna wielka kaszana. Po to właśnie kibice ChG spotkali się z Robertem M. w październiku 2006, aby choć trochę go zmienić. A nawet więcej! Swoje propozycje składali Robertowi już wcześniej, i to kilkakrotnie! Własnie dlatego, bo liczyli, że dopóki nie zacznie się remont stadionu, można takie zmiany wprowadzić. Reakcja Roberta jest wiadoma. Wprowadzono co prawda kosmetyczne poprawki, ale ogólny wygląd stadionu się nie zmienił. Może już wtedy Robert M. wiedział, ze wiąże sie to z dużymi kosztami? Tylko dlaczego nie pomyślał na etapie projektowania? A może kierowało nim coś zupełnie innego? Może ze stadionu miał korzystać nie Chrobry, tylko ktoś inny?  
Tylko dlaczego juz w założeniu stadion nie miał być przeznaczony na imprezy masowe???!!! Jedyny stadion w 70-cio tysięcznym mieście, miasto decyduje sie w końcu na jego remont, i od razu ktoś zakłada, ze nie będą się tam odbywać imprezy masowe!!! Dziwne nie?  
Do dzisiaj nie wiem czym Robert M. się kierował, i jak były zawodnik, trener i działacz sportowy mógł zaakceptować taki bubel, i tak go bronić!? 
A jeśli dalej chcesz iść w zaparte, to dla odświeżenia Twojej pamięci polecam archiwum TV Master! Bardzo łatwo to sprawdzić. Klikasz w "archiwum", następnie wybierasz rok 2006, nastepnie miesiąc "10" i pod datą 9.10.2006 pt. "sympatycy chrobrego", masz jak byk filmik z tego wydarzenia :) 
W ogóle archiwum mastera to istna kopalnia wiedzy dla zapominalskich ;) Polecam. Może coś Ci się rozjaśni. 
 
A co do wodociągów, to oczywiście nie masz racji. Właściwie to wszystko mieszasz, gmatwasz, a i Twoje wnioski też są mylne. Czyli typowo. Ale z braku czasu daruję sobie dyskusje na ten temat :) 
Właściwie to w tej kwestii zadam tylko jedno pytanie, bo bardzo mnie ono nurtuje :)
Piszesz, ze "pisowscy działacze" są z niemieckim udziałowcem w znakomitych stosunkach. Piszesz to jako zarzut.  
Czyli co- gdyby byli w złych stosunkach, skakali sobie do gardeł i oczu, to by było lepiej? :) ;)
reklama
32. Dodane przez prawicowy konserwatysta - kibi, w dniu - 11-07-2012 16:50
Do komentarza o nr 30. W rzeczy samej pięknie zredagowany tekst. Proszę mi jednak wskazać, w jakich miejscach mojego wpisu uchybiam staranności językowej? Intryguje mnie to bardzo. Wyznając wartości prawicowe i będąc konserwatystą sądzę, że należy charakteryzować się rygorystyczną dbałością o poprawność i czystość języka, wynikającą z pobudek emocjonalnych, związanych z poczuciem, że język jest wartością wymagającą troski. Jako patriota dążę do usunięcia z języka lub niedopuszczenia do niego tych elementów, które uważam za niepoprawne lub szkodliwe. Dążenia te wynikają z przekonania, że jednostki mogą wpływać na kształt i rozwój języka. Często wynajduję niepożądane elementy językowe w tekstach pisanych lub wypowiedziach i zwracam na nie uwagę. Lewackie wypowiedzi zaśmiecają często nasz świat. Niestety. Jednocześnie jestem kibolem i bardzo dobrze, że nim jestem. Można nawet powiedzieć, że jestem kibolem wykształconym. 18 sierpnia 2012 r. o godz. 19.46 debiut drużyny przy jupiterach! Zapraszamy!
33. Dodane przez lewicujący monarchista, w dniu - 11-07-2012 21:40
Proszę bardzo. 
To co widoczne jest już na pierwszy rzut oka.  
Uciekałeś z lekcji języka polskiego i historii. W języku polskim zwyczajowo, czyli konserwatywnie z zasady, zapisujemy wiek cyframi rzymskimi. Tak więc, nie 21 wiek a XXI wiek. 
Dalej, niepoprawne stylistycznie jest użycie wyrazenia \"o nr 21\". Jak to odczytać poprawnie. Z testu narzuca się samorzutnie odczytanie \"o numerze dwudziestym pierwszym\", ale jest to sztuczne i traktowane jako nowomowa.  
Przyjrzyj się drugiemu zdaniu. Czy niczego w nim nie brakuje? 
Co to jest za godzina 19.45? 
Wg normy ISO 8601 obowiązuje zapis 19:45. Dla twej wiadomości, zasady pisowni dopuszczają również zapis godziny użyty przez ciebie, ale jest on mylący i dwuznaczny. Jako konserwatysta, bo czymże jest prawicowy konserwatysta, winieneś bardziej dbać o transparentność wypowiedzi. 
Wrócę jeszcze do owego prawicowego konserwatysty. To jest masło maślane człeku, to jest jakiś bełkot niegodny nawet takiego zarozumialca jak ty. 
Przepraszam za zwrócenie uwagi, ale oszołomów należy douczać.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama