Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
18
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Alicja,
Eryk, Feliks,
Wenancjusz
Do końca roku 227 dni.
Start arrow Głogów arrow Władze naciskają w sprawie multikina

Władze naciskają w sprawie multikina

Władze naciskają w sprawie multikina

29.01.2013. Radio Elka, Maciej Iżycki
0129_kino.jpgCzy w Głogowie powstanie multikino? Zdaniem władz miasta mogłoby ono funkcjonować przy galerii handlowej, która budowana jest na terenie dawnej jednostki wojskowej. Od kilku miesięcy władze miasta przekonują inwestora do tego pomysłu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Rozmowy na ten temat są prowadzone. Cały czas naciskamy, by w Głogowie powstało multikino. Niestety. Inwestor cały czas uzależnia to od wyników finansowych i kosztów budowy zarówno galerii, jak i ulicy, która połączy ulicę Sikorskiego
z ulicą Wojska Polskiego -
mówi prezydent Jan Zubowski.

Nie wiadomo więc ciągle, czy głogowianie będą mogli oglądać filmowe nowości w nowoczesnym kinie. Zdania mieszkańców miasta na ten temat są podzielone. Wielu głogowian uważa, że w mieście powinni powstać multikino. Są jednak i tacy, którzy twierdzą, że należy zadbać o kino, które w Głogowie funkcjonuje od lat.

- Mamy przecież w Głogowie kino Jubilat. Moim zdaniem należy zainwestować w jego remont. Chyba więc nie potrzebujemy nowego kina - powiedziała nam jednak z mieszkanek miasta. - Oczywiście, że przydałby się u nas multikino. W tej chwili przecież wiele osób jeździ do Lubina, Zielonej Góry lub Leszna - dodaje inna głogowianka.

Budowa galerii na dawnym wojskowym terenie już trwa. Jej zakończenie planowane jest na przyszły rok. Ostateczna decyzja w sprawie kina leży po stronie inwestora. (mai)
 
Komentarze (40)
1. Dodane przez MIeszkanek, w dniu - 29-01-2013 11:38
Pani Hanno Ż. i Panie Janie Prezydencie. Władze miasta powinny raz i porządnie porozmawiać z dyrektorami szkół. Wycieczek krajoznawczych brak, dzieci nie jeżdżą do Warszawy, w Góry czy do zamków, natomiast codziennie z Głogowa w stronę Lubina mknie conajmniej jeden autobus. Wyjazd to koszt min 30 zł plus kieszonkowe do Galerii. Rodzic 2-3 kina w roku opłaci i już nie da na wycieczkę. Dyrektor powinien myśleć, ale nie zawsze tak jest ,więc pani Hanna czy pan Jan. powinni dyrektorowi zakazać wyjazdów tylko do kina. Mają kino w Głogowie. Jubilat też jest w stanie wyświetlić filmy, może nie te 3D ale pozostałe tak. Problem zatem ma 3 wymiary  
1. kasa jedzie do Lubina - kino nasze upada 
2. Klasa jedzie do Lubina - Lubania czy Lwówka Śl. już nie zobaczy 
3. Kasa idzie od rodzica - natomiast ani dziecko ani miasto nie zyskuje.  
 
warto się nad tym zastanowić Panowie Dyrektorzy
2. Dodane przez student, w dniu - 29-01-2013 11:40
po co komu kino? Przecież Lubin jest rzut beretem... To żałosne że trzeba aż tam jeździć. Z ceny 50 zł za bilety robi się 100 z paliwem ... więc po co komu kino ? ....
3. Dodane przez onaja, w dniu - 29-01-2013 11:47
oczywiście że w naszym mieście przydało by się wreszcie jakies porzadne kino. może wkoncu zaczęlo by się cos dziać w tej naszej dziurze i nie szukało by się atrakcji kulturalnych gdzie indziej...
4. Dodane przez zbyniu, w dniu - 29-01-2013 11:52
Nie wyobrażam sobie dużej galerii bez multikina,była by to promocja naszego miasta,a napewno sciągneła by mieszkańców zarówno polkowic i pobliskich miejscowości co doło by kolorytu naszemu miastu,w którym nic się nie dzieje-bo agfapark to polkowice,galerie nowości lubin lub zielonagóra,a głogów-kicha
5. Dodane przez zakupoholiczka, w dniu - 29-01-2013 11:57
Jej to w Głogowie bedzie normalna galeria??? Czy ktoś coś bliżej wie na ten temat, jakie sklepy bedą i czy faktycznie ta budowa się już rozpoczęła ? Przeciez te kino obowiązkowo musi tam być !!!
6. Dodane przez Bolesław Ch., w dniu - 29-01-2013 12:10
Bez sensu po co w Głogowie Taka beznadziejna inwestycja jak multikino? Lubin jest niedaleko można sobie obejrzeć w Heliosie fajne filmy w 2D lub w 3D, zrobić przy okazji zakupy w galerii czy kupić bilet na meczyk Zagłębia.
7. Dodane przez głogowianin, w dniu - 29-01-2013 12:11
Do przeciwników, kino Jubilat, to nie remontowana przeszłość PRLu, nie ma formy nowoczesnego multupleksu, nie ma 3D, dzisiejsze kina lokalizuje się właśnie w takich miejscach jak kompleksy handlowe, czy galerie handlowe...w miejscu Jubilata na pewno można stworzyć coś innego, ale to inny temat, a tak a propos a co z BOLKO? też możnaby zrobić z tym miejscem porządek...
8. Dodane przez My też, w dniu - 29-01-2013 12:13
W jaki sposób miasto ma inwestować w kino jubilat skoro właścicielem jest odra kino wrocław?Multikono 3x tak!!!
9. Dodane przez kinoman, w dniu - 29-01-2013 12:22
Zarówno starosta jak i prezydent robią za pajaców a z nas robią idiotów. Po pierwsze galeria na miejscu jednostki bedzie kolejnym sklepem wielkopowierzchniowym i z galerią rozumiana jak w lubinie czy legnicy nic wspolnego nie bedzie miała oprócz samej nazwy "galeria". Nie bedzie tam multikina i tyle. Władze powinny do tego się przyznać a nie mamić i pajacowac, że rozmawiaja itp. Jak powstanie ten sklep wielkoppowierzchniowy to miasto może pozegnać sie z powstaniem w najblizszych latach prawdziwej galerii bo żaden inwestor tego typu już tu nie wejdzie. Możemy mieć kino dobre w Głogowie tylko trzeba się porozumieć i działac wspólnie. Natomiast to tez jest niemozliwe bo panowie juz walcza o prezydenture. Wniosek ustrzelić jednego i drugiego i wybrac ludzi ktorzy myśla i działaja w interesie miasta powiatu i jej mieszkańców a nie swoich partii a tak naprawde swojego malutkiego partykularnego interesu i chorych ambicji.
10. Dodane przez marco, w dniu - 29-01-2013 12:22
coś mi się wydaje że w wyniku tych negocjacji naszych włodarzy to uda im się wynegocjować , że w każdą sobotę przyjedzie pan Zdzisiek z kinem objazdowym i rozłoży przed ratuszem prześcieradło i rzutnik a z nowości to rambo3, rocky5 i inne z gatunku zabili go i uciekł.
11. Dodane przez LUZYTANKA, w dniu - 29-01-2013 12:24
cI KTÓRZY PISZA O POTRZEBIE TAKIEGO KINA W GŁOGOWIE - 65TYSIĘCZNYM MIASTECZKU NIE MAJA POJECIA O PODSTAWOWYCH ZASADACH RYNKU W GOSPODARCE RYNKOWEJ.TO NIE BUDŻETÓWKA TYPU RATUSZ, ŻE INWSTUJA NIE ZA SWOJE!!! KAZDY INWSSTOR NASTAWIONY JEST NA ZYSK A NIE NA PUSTE SALE KINOWE NO ILE W TYGODNIU PÓJDZIE LUDZI DO KINA TO NIE POZNAŃ CZY WROCŁWA GDZIE SAMYCH STACJONARNYCH STUDENTÓW JEST 200 TYSIĘSY TO 3 TAKIE MIASTA JAK GŁOGÓW O ZAOCZNYCH NIE WSPOMNE. GALERIA - CIEKAWE W PODOBNEJ WIELKOŚCI LESZNIE MUSIELI ZNALEŚĆ SOBIE AMERYKAŃSKIEGO INWSTORA BO POLSKI KAPITAŁ NIE POTRAFIŁ UTRZYMAĆ WCIĄŻ NIEWYKOZYSTANYCH SKLEPOW W TEJ GALERII, KTÓRA POŁOŻONA JEST PRZY RUCHLIWEJ DRODZE KRAJOWEJ WROCŁAW-POZNAŃ CO JEST JEJ DODATKOWYM ATUTEM I NIE DAJE RADY!!! SIE UTRZYMAC.
reklama
12. Dodane przez Stanek, w dniu - 29-01-2013 12:27
do komentarza 1: zgadzam się w 100% niestety nauczyciele przy okazji chcą sobie poganiać po sklepach w galerii jak dzieciaki siedzą na filmie :/ 
do komentarza 4: wierzysz, ze ludzie z Polkowic przyjadą do nas ? człowieku oni maja prosta drogę (i krótszą) do Lubina wiec tłuc się tutaj bankowo nie będą, nie dziwie się inwestorowi, ze nie chce wchodzić z MK, przyczyna jest prosta ludzie z Głogowa dalej będą jeździli do Lubina, Leszna czy ZG tylko teraz czasem ktoś przyjedzie z Polkowic czy Lubina (a i to wątpię bo bliżej Legnica) jednak nie przyjadą głownie na film tylko na zakupy (jeśli oczywiście oferta sklepów będzie inna niż w Lubinie) i może przy okazji zostaną na jakiś seans & wiec po co Helios będzie sam sobie rozwadniał rynek skoro i tak ludzie gnają do pobliskiego Lubina ?  
 
Ps podobno ma być u nas w Jubilacie 3D zobaczymy co z tego wyjdzie
13. Dodane przez Jan z Głogowa, w dniu - 29-01-2013 12:29
Przecież w MOKu jest kino wystarczy tylko odpowiedni repertuar a widownia zapełni się jak w zeszłym roku pojawiło się kilka nowości to kino było pełne - fakt nie ma 3D ale czy wszystkie filmy trzeba zaraz oglądać w 3D 
Ludzie jeżdżą do Lubina bo są puszczane nowości a przy okazji połazić po galerii 
pozdr :)
14. Dodane przez w, w dniu - 29-01-2013 12:34
Nieudolny prezydent i jego świta zafundowali nam głogowianom zaścianek województwa. Ani galerii, ani kina. Żałosne władze tego miasta.
15. Dodane przez donald67, w dniu - 29-01-2013 12:58
a niech sobie wybudują galerie bez kina ciekawe ile ludzi tę parogalerie będzie odwiedzac?
16. Dodane przez kino brak, w dniu - 29-01-2013 13:06
aby pan Rafael i Zubowski nie strzelili sobie w kolano tak samo jak z galeria na Piastowie bo to nie wypał a kino musi byc bo wtedy ściągnie do Głogowa ludzie z terenów pobliskich np wioski jak Pęcław Białołeka kotla itp...jak nie bedzie kina to samobój dla władz mista i ludzie dalej do kina beda jeździc 40 km wstyd....
17. Dodane przez lo, w dniu - 29-01-2013 13:33
Jej to bedzie nienormalna galeria.
18. Dodane przez xxl, w dniu - 29-01-2013 14:33
Mala miejscowosc Gora ma kino 3D a Glogow no coz LIPA!!!!!
19. Dodane przez 3d, w dniu - 29-01-2013 14:46
W Lubinie już dwa kina mają seansy w 3D. Helios i Muza.
20. Dodane przez re6, w dniu - 29-01-2013 15:29
Jak widać, pierwszy napinacz z wnioski za lasem, niejaki miedziowy zmienił nicka haha
21. Dodane przez kriss, w dniu - 29-01-2013 15:31
Ad11: po pierwsze wyłącz Caps Locka, po drugie Głogów ma 70 tyś mieszkańców a w promieniu 20 km, czyli 20 minut jazdy autem do miasta , ludzi mieszka 160 tyś i można powiedzieć że taki był by zasięg odbiorców tego typu rozrywki
22. Dodane przez Kino, w dniu - 29-01-2013 15:46
w Lubinie jest w czym wybierac MUZA ma dwie sale , HELIOS 5 sal i jak na takie miasto to wystarcza i okolice , a fitnes tez jest w CUPRUM ARENIE noi masa sklep , jest wachlarz rozpięty na klijeta kazdy cos znajediz edla siebie . Pozdro z Lubna do Głowoa śle , i zapraszamy SERDECZNIE
23. Dodane przez G., w dniu - 29-01-2013 16:02
ludzie co wy mowicie o kinie jubilat niedawno bylam tam na spektaklu , zimno fotele chyba z drewna a zapach i ogolny wyglad wsrodku odstraszaja po pierwszych sekundach przebywania tam. Miasto-wladze juz dawno mogly nawiazac kontakt z wlascicielaami aby to odnowic i juz kupe lat tem bysmy mieli fajna rozrywke :-)
24. Dodane przez galerianka, w dniu - 29-01-2013 16:09
do 6. a po co jeździć do lubina i nabijać im kasy, połazić po galerii i co zobaczyć? zeszłoroczną mega droga kolekcję? lansujacych się górników-wieśniaków? we Wrocławiu jest o wiele taniej i jest przynajmniej w czym wybrać. Nie powiem przydałoby się w Głogowie multikino, ale fakt znaleźć inwestora ciężko, strach tylko pomyśleć co będzie w tej "galerii"...już widzę jak powstają nowe bilbordy "stonki" ble..
25. Dodane przez stenia, w dniu - 29-01-2013 19:01
ja jeżdżę na zakupy do lubina do kina też bo w głogowie nie ma porządnych sklepów tylko sama chińszczyzna warto chyba pomyśleć o naszym mieście ,jesteśmy do tyłu za innymi miastami
26. Dodane przez re, w dniu - 29-01-2013 20:12
nagrajcie pomysly naszych politycznych lokalnych idiotów i bedzie kino satyry:) 
 
bo taka jest prawda ze ta cala polityczna kaste powinno rozgonic bo sa DURNIAMI i nic poza tym
27. Dodane przez MiSz, w dniu - 29-01-2013 20:30
Jan naciska inwestora by powstalo kino-negocjator czy co? 
Dla mnie sprawa jest prosta - nie trzeba inwestora prosić i naciskać by stworzył kino. 
Jeśli tego nie zrobi to nie odciągnie ludzi od centrum handlowego w Lubinie.
28. Dodane przez okib, w dniu - 29-01-2013 20:33
Inwestor uzaleznia budowe multikina w galeri od wyników finansowych i kosztów budowy !!! no szok !!! 
TO PO CO BUDUJE GALERIE !!! JAK NIE MA PIENIĘDZY... 
proponuje zrobic jakąc akcje w necie i zrobic ankietę ... co Głogowianin oczekuje w nowej galeri - proste ??
29. Dodane przez MiSz, w dniu - 29-01-2013 20:37
Do kom 1. 
Zakazać to możesz chwastom w ogródku rosnąć. 
Idąc dalej tym tokiem myślenia, zabrońmy wyjazdów dzieciom do lasów w okolicach Przemkowa przecież las jest blisko huty, która mniej śmierdzi jak fotele w Jublilacie.
reklama
30. Dodane przez Obione81, w dniu - 30-01-2013 01:14
Jestem za nowoczesnym kinem w Głogowie ! Dlaczego mamy jeździć do Lubina ? Dziwi mnie bardzo ta sytuacja, ciągle musimy być zaściankiem ? Najpierw jeździliśmy do Aquaparku do Polkowic bo w Głogowie nie było, teraz do kina do Lubina bo u Nas niema-mamy XXI w i ciągle pozostajemy w tyle-wstyd ! Co do kina Jubilat to nie bądźmy śmieszni tam już niema czego modernizować i trzeba sobie a właściwie co niektórym uświadomić !
31. Dodane przez bilu, w dniu - 30-01-2013 01:51
Ejj, co to za inwestor, który planuje otworzyć w galerii punkty gastronomiczne, a nie otwiera kina? Jak one sie utrzymają? Szczerze- max co ta galeria osiągnie to: biedronka, odzieżówka w stylu szachownicy, sklep sportowy sporting, a na deser największy w głogowie sklep chinczyka! 
Nie ma pompy, no nie ma. Będzie słabo :/
32. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 30-01-2013 07:54
Nowe kino powinno powstać, popieram w 100% starania !
33. Dodane przez i, w dniu - 30-01-2013 08:47
Nie kino ale zoo niech zrobią, a w klatkach popaprańców pozamykać i myszkę miki oraz konia
34. Dodane przez Tomasz, w dniu - 30-01-2013 09:45
ale sie rozpisaliscie :) 
po pierwsze skoro miasto prosi inwestora to dlaczego on nie mialby strzelac fochow i przy okazji nie zaoszczedzic paru zloty ??? przeciez musi pokryc 50 % kosztow budowy drogi a tak moze nie zaplaci nic i na dodatek bedzie mial kino w swojej galerii ze tan napisze gratis.. 
po drugie nigdy nie bede jezdzil do sasiedniego miasta po to zeby kupic sobie majtochy !!! nie rozumie po co mialbym to robic ??? a na koniec jakbym to zrobil to bezrobocie w miescie okropnie by wzroslo... wiec jesli po zakupy jezdzicie za miasto to nie odzywajcie sie na temat bezrobocia bo sami sie do tego przykladacie... 
po trzecie jesli w tej galerii nie bedzie kina to ich problem bo wowczas bedzie na lokalnym rynku miejsce na druga galeria w ktorej takie kino powstanie i nie bedziemy mieli tak zmonopolizowanego rynku jak w Lubinie... tam przez wiele lat nie powstanie nic co mialoby konkurowac z GC.... 
 
ps 
w mniejszym i biedniejszym Lesznie powstala galeria z kinem a jeszcze planuja budowe 2 galerii choc czy powstana jest na dzis dzien watpliwe (ciagle przekladaja terminy)
35. Dodane przez gotoxy, w dniu - 30-01-2013 10:35
na 34 komentarze 1 głos rozsądku.. LUZYTANKA masz moje 5. w tym kraju jeszcze długo nic się nie zmieni.
36. Dodane przez Leszek, w dniu - 30-01-2013 14:24
Jako rodowity obywatel Królewskiego Stolecznego Miasta Krakowa,bardzo zmatrwilem się,że inteligentne wladze Głogowa znalazly jakieś "SUKIENNICE"bardzo się martwię że milony turystów podziwiający prawdziwy rynek krakowski przestanie do nas jeżdzić ponieważ głogowskie sukiennice zabiorą nam turystow.Czy powstanie z tego powodu tyle hoteli co w Krakowie?,a może lotnisko którwe przebije krakowskie Balice.Macie w Glogowie super Prezydenta i urzędnikow w ratuszu.tylko zazdrościć tej dynamiki,i perspektywicznego myślenia. Krakow ,Wiedeń Rzym i Budapeszt niech ma się na baczności Europa-nieCały Świat jedzie ogladać glogowskie sukiennice kosztujace podatnika miliony
37. Dodane przez orwel, w dniu - 31-01-2013 13:13
Skoro właściciel z góry zakłada że chce wybudować galerię i nie przewiduje w projekcie pow. pod taką działalność to logicznie że nie może znaleźć najemcy, może jak by wysłali ofertę/zapytanie do potencjalnych właścicieli Cinema City, Heliosa, Multikina czy co tam jeszcze jest na rynku, to myślę że może ktoś by się zainteresował a jak nie to trudno i mieli by wytłumaczenie. 
A tak to moim zdaniem poszli na łatwiznę i po początkowej euforii związanej z otwarciem, pewnie głogowianie i okoliczni mieszkańcy nadal będą jeździć do Zielonej, Leszna, Legnicy a dla niech będzie się to wiązało z zaliczeniem finansowej klapy, utracie kilkudziesięciu najemców z braku klientów i będą zmuszeni ponieść dodatkowe koszta na przerobienie tej "galerii" na Mega Aldiego czy BIG Biedronkę. 
 
Sorry za ten pesymizm ale coraz mniej wierzę w powodzenie tego projektu ale może to i lepiej bo dzięki takiemu podejściu Niemców do tej inwestycji coraz bardziej rosną szansę że na starym mieście w przyszłości powstanie galeria z prawdziwego zdarzenia a nie kolejny kolejny dyskont czy tam pasaż ala Tesco.
38. Dodane przez Adam, w dniu - 31-01-2013 14:32
Władze na tym etapie to mogą sobie naciskać na ... W zasadzie to i tak wykazały się taktem, bo mogły sobie zażyczyć Stadionu na 60 tys. widzów, filharmonii albo na ten przykład oceanarium. Jakże by to wpłynęło na atrakcyjność naszego miasta, a ile miejsc pracy! Problem z tym,że takie oderwane od ekonomicznej rzeczywistości pomysły mogą się rodzić tylko w głowach polityków, którzy specjalizują się w wydawaniu nie swoich pieniędzy i zaciąganiu długów, które nie oni będą spłacać. Gdyby w Głogowie był rynek na multikino to ono już dawno by w Głogowie było. Nie oszukujmy się, w Lubinie też nie byłoby galerii i multikina, gdyby nie kasa i zaangażowanie właściciela CCC. Naciski nie miały na to żadnego wpływu.
reklama
39. Dodane przez Adam, w dniu - 31-01-2013 14:37
Do Leszka. Szanowny Krakusie. Wy najpierw mieliście sukiennice, a potem (w nich) Carefoura. My mamy Carefoura więc czas na sukiennice.
40. Dodane przez inwestor, w dniu - 02-02-2013 23:10
nie było w planach multikina i nie będzie chyba że miasto samo sobie je wybuduje i koniec. Pozdrawiam
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust