Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
18
Maja 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Alicja,
Eryk, Feliks,
Wenancjusz
Do końca roku 227 dni.
Start arrow Głogów arrow Inwestor zgodził się na kino

Inwestor zgodził się na kino

Inwestor zgodził się na kino

12.03.2013. Radio Elka, Maciej Iżycki
0312_galeria.jpgBędzie nowoczesne kino w Głogowie. Władze miasta  doszły do porozumienia z inwestorem, który buduje galerię handlową na terenie dawnej jednostki wojskowej. - Współpraca z tą firmą układa się dobrze, jednak rozmowy na temat kina nie były wcale łatwe – twierdzi prezydent Jan Zubowski.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Rozmowy z inwestorem już w zasadzie dobiegają do końca. Dotyczyły one kształtu galerii. Zależało nam na tym, by w jak największym stopniu spełniała
ona oczekiwania mieszkańców miasta. Mamy już potwierdzenie, że przy przy galerii powstanie kino z trzema salami. Myślę, że ta informacja jest ważna dla głogowian
- mówi prezydent Zubowski.

Nie tylko o kinie władze miasta rozmawiały z inwestorem. Negocjowano również pojemność parkingów. Ostatecznie ustalono, że w galerii będzie trzy poziomowy parking. Będzie na nim miejsce dla 900 pojazdów.

Teren pod budowę jest już przygotowany. Wkrótce rozpocznie się budowa zarówno samej galerii, jak i drogi łączącej ulice Wojska Polskiego i Sikorskiego. Otwarcie galerii zaplanowano na drugą połowę przyszłego roku. (mai)
 
Komentarze (63)
1. Dodane przez jakiś_wyborca, w dniu - 12-03-2013 12:26
Czyli cała wizualizacja idzie w łeb.... czekamy na nową. 3-poziomowy parking - czyli jest szansa ze chociaż dwa poziomy będą zadaszone. Gdyby nie nasz prezydent to nie było by kina, chyba będę na niego ponownie głosował. Starosta męczy się z drogą 329 i szpitalem a Pan Prezydent sprytnie dogadał się i załatwił kino. W takim razie nie posyłam dziecka do Gimnazjum w ogólniaku - Dziękuje Panie Prezydencie
2. Dodane przez ja, w dniu - 12-03-2013 12:48
hahaha 
prezydent nic tu nie mógł wskórać. O tym czy bedzie kino decydowała kasa, tylko i wyłącznie, a nie dobry gest inwestora ze względu na wielkie oczy pana prezydenta. 
jeżeli decydujesz o tym na kogo głosować na podstawie takich pierdół to nie dziwię sie teraz czemu obecny prezio jest drugą już kadencję...
3. Dodane przez obserwator, w dniu - 12-03-2013 12:49
do komentarza nr 1 - dobra ironia :) A generalnie to cieszę się, że będzie przynajmniej dwupoziomowa galeria, a nie kolejna hala z blachy. Ja rozumiem, że polityka ma swoje prawa, ale Pan prezydent niech daruje sobie te teksty o staraniu się o kino, bo jeśli coś by się nie opłacało to by tego nie "załatwił", widocznie jest ekonomiczny sens budowy kina i dlatego inwestor się na nie zdecydował.
4. Dodane przez kawa, w dniu - 12-03-2013 12:57
całkiem przyjemna będzie ta galeria i fajnie że będą witryny zewnętrzne co nieco "ożywi" Ulicę Wojska Polskiego.
5. Dodane przez Tiger, w dniu - 12-03-2013 13:09
Chleb, wódka i igrzyska.
6. Dodane przez Ja, w dniu - 12-03-2013 13:11
Jestem wzruszona...a co w Głogowie idzie łatwo? Panowie bierzecie ogromne pensje, przestancie płakać, że ta praca jest taka ciężka, trudne rozmowy, negocjacje....normalnie osmieszacie sie. Jak tak trudno to wracajcie do poprzednich zajec i nie jęczeć tu!!!!!
7. Dodane przez do 1, w dniu - 12-03-2013 13:33
Retyyyy... Chłopie, ktoś płaci Ci za tę propagandę? No masakra wręcz.
8. Dodane przez GŁOGOWIANIN, w dniu - 12-03-2013 13:52
Brawo ZUBOWSKI!
9. Dodane przez demistyfikator, w dniu - 12-03-2013 13:58
No to panie zubowski, skoro masz pan taką siłę przebicia, to dlaczego od początku pana prezydentury, bite 6 lat, nie potrafisz pan ściągnąć ani jednego inwestora do specjalnej strefy ekonomicznej?!?!? Razem ze swoimi zausznikami bijesz pan zwykłą, pijarową pianę, siejesz pan propagandę nie swojego sukcesu i myślisz pan, że ciemny lud znów to kupi. A prawda jest taka, że za sale kinowe w nowej galerii trzeba nam podziękować obrotnemu inwestorowi z Hamburga (tak, tak, Ci znienawidzeni przez pisowców Niemcy). Brawo Elbfonds GmbH!
10. Dodane przez xXx, w dniu - 12-03-2013 14:09
Och jaki nasz prezydent jest super i cudowny. Wszystko załatwi...załatwi sobie....załatwi synkowi... załatwi koleżkom i rodzinie.....i na koniec nas załatwi.
11. Dodane przez normal, w dniu - 12-03-2013 14:11
Krzysztofie Sadowski przestań pisać tutaj poematy i swoim prezydencie Janie Zubowskim bo to ona 10 lat temu był przeciwny budowie Galerii. Dawno już by była kino a dzisiaj pisanie takich bzdur to szkoda czasu Sadowski. Weź się do roboty to jest do konkretnej pracy a nie bajdurzenia.
12. Dodane przez Matys, w dniu - 12-03-2013 14:17
i znów opozycja będzie płakać w komenatarzach, bo kino to kolejna rzecz, która udała się w mieście za rządów prezydenta Zubowskiego
reklama
13. Dodane przez jakiś_wyborca, w dniu - 12-03-2013 14:21
oj oj :) nie umiecie się bawić. Nasze miasto to szopka więc ironia się zawsze przyda, przynajmniej miski będziemy mieli bardziej uśmiechnięte. A kto nie rozumie że ironia i sarkazm pozwala znosić po ludzku te szały na linii Miasto - Powiat ten powinien czytać na ekranie pudelka:)
14. Dodane przez Z, w dniu - 12-03-2013 14:27
I tak najszybciej za półtorej roku otwoezą tą galerjie , wiec do tego czasu wiele sie jeszcze moze zmienić. Jak juz bedzie gotowa to wtedy sie cieszcie ze jest kino i parking , a na dzień dzisiejszy można jedynie podyskutować i to z wielkim dystansem. A te moze nawet i 20 misiecy jeszcze żyjcie bez galerji , puki nieotworzą wrót tego jakgrze wspaniałęgo przedsiewzieęcia jakiem bedzie oewa galerjia
15. Dodane przez Tomek, w dniu - 12-03-2013 14:33
Zdecydowała ekonomia i kalkulacje inwestora, a ratusz już się podpina pod sukces...
16. Dodane przez Marta, w dniu - 12-03-2013 14:33
ale jad opozycji, która nie może pogodzić się z sukcesem prezydenta!
17. Dodane przez Rozkmina, w dniu - 12-03-2013 15:34
inwestor o tym zadecydował ze będa 3 sale . Miasto by miało cokolwiek dopowiedzenia lub powiat czy gmina gdbyby kóreś znich było wspoł inwestorem . A inwestor zdecydował sie na 3 sale. A w takim Lubinie nieco większym bo 80tysiecznym mieście działąją dwa kina jedno ma dwie sale a dgógir kino ma 5 sal i oba kina zarabiają. A w głogowie będa chodziasz 3 ale czy będą na siebie zarabiały ?
18. Dodane przez PR prezydenta, w dniu - 12-03-2013 16:01
hahaha a 2 tygodnie temu na miedziowym napisałem że kino jest już dawno zatwierdzone w nowym planie - w planach komercjalizacji które mam przed sobą!!! A Pan PREZYDENT roztaczał wizje jak to On z inwestorem negocjuje...Śmiech na sali.
19. Dodane przez Kamil, w dniu - 12-03-2013 16:12
rzecznik prasowy miał dzisiaj pełne ręce roboty pisząc pochwały dla swojego Pana. Kwestia kina była już rozstrzygnięta kilka tygodni temu ale Prezydent chciał na tym wypłynąć. Tak czy inaczej dobrze , że kino będzie. Myślę ,ze krytyka konstruktywna przynosi skutek! Mam nadzieję, że to już koniec ery sukiennic, tabliczek, fontann i pomników a początek myślenia rozwojowego: obwodnica, most (miasto stać go wybudować za własne środki jeśli stać wydać 50 mln na kanalizę). Brawo za przygotowanie prospektu o budownictwie mieszkaniowym: http://www.glogow.pl/images/stories/OBSZARY%20ROZWOJOWE%20POD%20BUDOWNICTWO%20MIESZKANIOWE.ppt
20. Dodane przez rychu, w dniu - 12-03-2013 16:23
najbardziej smieszne jest to,ze ci co sa zwolennikami kapitalizmu mysla jak socjalisci.Jezeli wybudowane kino nie bedzie przynosic korzysci to kto do tego interesu bedzie doplacal tylko prosze nie pisac,ze gajowy.
21. Dodane przez Paweł, w dniu - 12-03-2013 16:24
i tak jeszcze 20 miesiecy głogów będzie bez galerji chyba ze sie spręzą to październik/listopad 2014 otworzą
22. Dodane przez yyyyyyyyyyyy, w dniu - 12-03-2013 16:30
W Lubienie maja od dawna galerjie i Obwodnice tzw.3 i od praiwe dwóch lat jest też ulica maczka łacząca ulece hutniczą z KEN i legnicką . to jadac z głogowa do legnicy można w lUBINIE wybierac czy jechać stara trasa i przez ronno a poźniej miedzy galerjia a tesco czy koło castoramy jadać a kto woli szybciej i wygodneij to w LUbinie skreca w prawo przed stadjonem w dół i jedzie mijajać ustronei i real i wyskokujesz na legnickeij zyskujesz czasu paliwa i z użycie nerówów na keirówców tirów . 
W Lubinie moga sobie poradzić , A w głogowie nie ? 
Kiedy most i obwodnice wybudóją ? Bo na galerji to i jeszcze przynajmneij połtorej roku poczeka miasto
23. Dodane przez P, w dniu - 12-03-2013 16:37
Włąśnie w Lubie mogą wybierac któreyk pojadą i głogowianie cyz polkowiczanie i innei np. leszno , zielona góra . Jadąc przez Lubin wybierają któredyk pojechac dalej na kegnice . A w głogowie jakie masz wybór kierunek most i staneiw wkorkach i tu jest wybór co podczas stanie mozna robic pogadać na CB czy zadzwnonic do żony że jakzwykle sotrisz. A co do galerji to tez poczekajmy połtorej roku zobczaymy co sie z tego urodzi
24. Dodane przez G, w dniu - 12-03-2013 16:52
W Lubinie jest wybór co do objazdu miasta , co do wyścia do kina tez jest wybór , a w głogowie co ? 
kierunek most
25. Dodane przez wagaryyyyy, w dniu - 12-03-2013 17:16
A możę otworzą we wrześniu 3014 dla uczniów żeby mieli gdzie chodzić na wgary :P
26. Dodane przez jjj, w dniu - 12-03-2013 17:18
albo będzie szłowe otwarcie na sylwka 2014 a nowy rok 2015 i zjadą sie elity na szłowe otwarcie MEGA ZACNEJ inwestycji
27. Dodane przez KO KO EUROSPOKO, w dniu - 12-03-2013 17:28
do kom. 20 a co ciebie to obchodzi kto będzie dopłacał? To ryzyko inwestora nie twoje.. zdziwisz się,że kino będzie lepiej prosperować niż to w Cuprum Arenie..
28. Dodane przez Bogusław Dębski, w dniu - 12-03-2013 19:30
Może i "nasz" szanowny Prezydent rozmawiał na temat kina i może miał jakiś wpływ na decyzję, ale tak jeż w życiu już jest,- coś za coś, nic za darmo. Jeżeli ratusz kupuje ziemię i buduje drogę t/z łącznik między ulicą Sikorskiego, a Wojska Polskiego i robi to za inwestora, bo to jest obowiązek inwestora, budowę dróg dojazdowych, parkingów, ronda i na inwestorze ciąży obowiązek usunąć t/z uciążliwość nadmiernego ruchu. Przed przystąpieniem do inwestycji, inwestor ma obowiązek przeprowadzić analizę skutków ubocznych na środowisko i wszelkie uboczne skutki usunąć na własny koszt, a za tym jaki mamy interes budowy wewnętrznej drogi? PO wybudowaniu będziemy musieli drogę remontować, sprzątać i odśnieżać, a gdzie nasz interes?
29. Dodane przez DECKBOY, w dniu - 12-03-2013 19:37
Ucz ucz się pan panie zubowski od burmistrza/burmistrzów Polkowic!!!! gdyby nie strefa ekonomiczna tam to nie było by wydatkowania tych pieniędzy zarobionych tam w pana galerii. Tysiące Naszych mieszkańców jeździ tam do pracy. Wstyd żeby nawet jednej firmy produkcyjnej nie ściągnąć przez tyle lat. Żenada i pan o tym wie.
30. Dodane przez ggg, w dniu - 12-03-2013 19:59
Ile w Lubiniu mieszka ludzie 80 tysięcy???? Skat ty masz te dane, chłopie Lubin ma ok 70 tysięcy max.
31. Dodane przez fina-glogow, w dniu - 12-03-2013 20:05
w biznesie nie ma sentymentów! zapewne jest tajna umowa dająca spore ulgi inwestorowi tak by móc skompensować nieduże dochody kina. pożyjemy - zobaczymy...niezdrowo tak podniecać się wizjami Wielkiego Jana.
32. Dodane przez Przedsiębiorca, w dniu - 12-03-2013 20:16
Bardzo się cieszę ,że wiekszość komentujących dostrzega ogromną nieudolność i przypisyawanie sobie zasług przez Prezydenta .To że będzie kino to przemyślana ekonomicznie i podyktowana wieloma względami decyzja bez jakiegokolwiek wpływu pana Prezydenta tylko autonomiczna decyzja inwestora.
33. Dodane przez fina-glogow, w dniu - 12-03-2013 20:28
w biznesie nie ma sentymentów! zapewne jest tajna umowa dająca spore ulgi inwestorowi tak by móc skompensować nieduże dochody kina. pożyjemy - zobaczymy...niezdrowo tak podniecać się wizjami Wielkiego Jana.
34. Dodane przez do 9, w dniu - 12-03-2013 20:49
A dlaczego tak samo nie martwisz się o POnad 30 % terenów strefy, które są w gestii Starostwa Powiatowego rządzonego przez PO/SLD ???!!!
35. Dodane przez polkoRICO z Polkowic, w dniu - 12-03-2013 21:47
Trzeba przyznać że Galeria na wizualizacji wygląda dużo lepiej niż ta w Lubinie która przypomina troche bunkier
36. Dodane przez re 34, w dniu - 12-03-2013 21:49
Z tymi 30% to żartujesz. Poza tym, to głównie staraniem starostwa ściągnięto ostatnio inwestora. Jak właściciel strefy, czyli miasto rządzone przez prezydenta Zubowskiego ściągnie trzy razy tyle inwestorów co starostwo to pogadamy. No! Niech ci będzie, dwa razy tyle. 
Pamiętaj jeszcze o jednym, podatki, podatki są w gestii gminy a nie starostwa i pamiętać należy, że to polityką podatkową ściąga się inwestorów. 
Tylko skąd takie coś może o tym wiedzieć, prawda?
37. Dodane przez xyz, w dniu - 12-03-2013 21:51
niewiem czy te wpisy niepiszą u pani posłanki z jedynie słusznej parti przeciesz od prezydentury pan Zuboskiego coś w tym miescie sie buduje przypomnijcie sobie czasy poprzdników
38. Dodane przez Paweł, w dniu - 12-03-2013 22:02
Czyli w przyszłym roku będziemy mieć dwie Galerie z dwoma kinami.
39. Dodane przez MiSz, w dniu - 12-03-2013 22:06
Zubek mistrz negocjacji. Teraz napisze może poradnik jak nagocjować i jakich argumentów używać w negocjacjach. 
Skąd się ten facet urwał? Propaganda sukcesu.
40. Dodane przez konsument, w dniu - 12-03-2013 22:24
Negocjowano pojemność parkingu, tz. jaka odpłatność za postój i ile można zdoić
41. Dodane przez obserwer, w dniu - 13-03-2013 00:39
ach uwielbiam to!Na 40 komentarzy mniej więcej 90-95 % to filozofie lemingów "udowadniające", ze prezydent z galerią albo kinem "nie ma nic wspólnego"! I tworzą cudaczno-wymyślne argumenty rzekomo to potwierdzające! hehe Jest to o tyle zabawne, ze zapewne to te same osoby przez 6 ostatnich lat obwiniały prezydenta za... BRAK galerii handlowej! hehe. Teraz jak już będzie, stają na głowie, aby "udowodnić", że ani miasto, ani tym bardziej prezydent nie ma z tym nic wspólnego hehe.  
Trzeba przyznać, że przewrotność sympatyków PO i partii pochodnych jest zaiste komiczna hehe!!!! 
Rozumowanie tych ludków jest proste i nieskomplikowane: wszystko co w mieście złe- prezydent; wszystko co w mieście dobre- przypadek, zbieg okoliczności, wola inwestora, Marsjanie, ale na pewno NIE PREZYDENT hehe!  
 
Ciekawe ile im poślica płaci za te wypociny? hihi
reklama
42. Dodane przez A.Jerzuk, w dniu - 13-03-2013 08:31
re41 Szanowny kolego "obserwator",nie mów, że wszyscy którzy są przeciwni Panu Janowi są z jedynej słusznej partii PO. Ja uważam, że ta partia, to patria oszustów, która w wielu sprawach społeczno, polityczno i gospodarczo okłamała społeczeństwo. W obecnej sytuacji takim oszustem w naszej lokalnej polityce jest "nasz" Jan mimo, że to ja głośno go popierałem i na niego głosowałem, czego dzisiaj się wstydzę.
43. Dodane przez polityk, w dniu - 13-03-2013 08:34
Piękne rozegranie, otwarcie galerii przed wyborami samorządowymi
44. Dodane przez Kamil, w dniu - 13-03-2013 09:27
NIECH WIELMOŻNY PREZYDENT wynegocjuje z inwestorami aby lokowali swoje siedziby w Głogowskiej strefie a nie każdej innej w Polsce!! Miasto wymiera, popada w totalną prowincjonalność, potrzeba wskrzeszenia rozwoju gospodarczego, podpięcia miasta pod nowe ciągi komunikacyjne. Niech i te grunty ze strefy oddadzą za symboliczną złotówkę, ważniejsze są miejsca pracy niż jednorazowy zastrzyk gotówki. Prawdziwy gospodarz miasta powinien i z samym diabłem pakt podpisać byle tylko wybudować obwodnicę, most, łącznik S3-S5. Miasto ma roczne przychody rzędu 300 mln zł i jestem pewien iż wszyscy mieszkańcy byliby zgodni, że lepiej poświecić jeden rok i uciąć wszystkie inne wydatki do absolutnego minimum a całą resztę przeznaczyć na inwestycje, zaciągnąć kredyt inwestycyjny- zbudować most, obwodnicę, uzbroić hektary nowych gruntów wokół miasta i STARAĆ SIĘ O UDZIAŁ UE lub o REFUNDACJĘ!!!! za kilka lat Głogów byłby innym miastem!!
45. Dodane przez no, no, no, w dniu - 13-03-2013 09:55
Głosuję na Ciebie Kamil. Startuj! 
wg
46. Dodane przez Paweł, w dniu - 13-03-2013 10:18
DO komętarza 30go  
LUBIN MIAŁ 83490mieszkańców teraz liczy sobie niecałę 76tyś. A tylko dlatego że jest moda na osiedlanie sie wokół miasta na tzw.wsiach które juz sa tak caisne ze wygladaja jak osiedla.
47. Dodane przez M, w dniu - 13-03-2013 10:22
Galeria galerią, ale żeby to funkcjonowało ludzie muszą robić tam zakupy -> ludzie muszą mieć pieniądze na zakupy -> ludzie muszą pieniądze zarabiać -> ludzie żeby zarabiać muszą mieć pracę -> żeby była praca muszą być miejsca pracy: zakłady, fabryki. To tak z tą galerią jak z wisienką na torcie: dostaliśmy wisienkę, tylko tortu nie ma! :/
48. Dodane przez U, w dniu - 13-03-2013 10:22
Lubin ma od jakis 3 lat miedzy 74 a 76tyś mieszkańcó
49. Dodane przez M, w dniu - 13-03-2013 10:27
głogów do 2020 ma marne szanse na most i obwodnice.
50. Dodane przez Tomasz, w dniu - 13-03-2013 10:30
do Kamil 
ja bym sie nie zgodzil na utopienie pieniedzy miasta w most... nie samym chlebem czlowiek zyje !!! juz wiekszosc wydatkow pochlonely drogi !!! a gdzie miejsce chocby na kulture ??? pod mostem ??? brak innych inwestycji mi bardziej przeszkadza niz korki na moscie i ruch przez centrum miasta... zaden most z upadlego miasta orla nie zrobi... nalezy inwestowac w miasto i jego spoleczenstwo a nie drogi ktore zupelnie nie przelozyly sie na wzrost dobrobytu w miescie !!! z tym pomyslem zadluzysz miasto a ludzie nadal beda bezrobotni i pozbawieni szans... no tak beda dwa mosty... wieksza mozliwosc aby jakos to sensownie zakonczyc :(
51. Dodane przez L, w dniu - 13-03-2013 10:48
za półtorej roku sie okarze co będize w tym i ztym miastem . A jak ktoś tu wspomniał ze będą dwie galerjie i dwa kina to ciekaw jestem jak te dwa kina będą ciągły i zarabiały na siebie , głogów to juz tylko 65tysieczne maisto , wieć neibedzie takich obrotów jak np. w ZIELONEJ GÓRZE czy już teraz liczacej tylko 98tyś.mieszkańców Legnicy lub takim Lubinie liczącym juz tylko 76tyś
52. Dodane przez Kamil, w dniu - 13-03-2013 11:25
Do Tomasz (kom.50) Niestety mijasz się z prawdą, rozwoju gospodarczego nie zastąpisz kulturą..jest pewna hierarchia potrzeb człowieka (czyt. trójkąt Maslowa) - sekwencja potrzeb od najbardziej podstawowych (wynikających z funkcji życiowych), do potrzeb wyższego poziomu, które aktywizują się dopiero po zaspokojeniu niższych. KULTURA może rozwijać jeśli zaspokoisz inne potrzeby - MIEJSCA PRACY, POCZUCIE BEZPIECZEŃSTWA w tym finansowego. Prawdopodobnie jesteś zatrudniony gdzieś w ośrodku kulturalnym stad takie a nie inne rozumowanie. Pamiętaj iż TYLKO REGIONY dobrze skomunikowane mogą się rozwijać i dlatego inwestycje typu obwodnica, most, łącznik S3-S5 są tak bardzo potrzebne. Jeśli widziałeś kiedyś inne aglomeracje to zapewne zwróciłeś uwagę, że strefy przemysłowe, fabryki są ZAWSZE ŚWIETNIE SKOMUNIKOWANE ba.. przeważnie są położone tuż przy autostradach!!!
53. Dodane przez LUBIN, w dniu - 13-03-2013 11:57
W LUBINIE wybódowali łacznik ulicy hutniczej z KEN i legnicką o dłogości niecałe 3.6km , i miasto owszme odkorkowane , ale inwestycji wzdłoże tej drogi jka narazie brak a na planach maisto zaznaczone jako tererny inwestycyjne , więc nietylko w głogowie macie tkaie problemy bo i Lubin też sie boryka ztym wszystkeim z czym wy sie borykacie. Miasta i włądze bardzo podobne nawet powieszchiowo i podwzgledem lidzby mieskzańców są to podobne miasta z tymi samymi porblemami . Pozdro z Lubina i wytrwałości i motyacji do działąnia życzę
54. Dodane przez Paweł, w dniu - 13-03-2013 12:33
Głogów aglomeracjią ? 
Nasz regjin jest nazywany miedzową metropoljią licząca 490tys.mieszkanócw , ale co ztego skoro i tak akze maistożyje stwoim rytmem swoimi roblemami i na wałesne kopyto każdy ciągnie . więc w naszym regjona najbliższe metropoljie to Wrocłąw metropoljia licząca juz 1.1tyś mieszkańcó i poznańska licząca 900tyś a tak to same mniejsze miejscowości coraz wolniej ciagnące do przodu . Takie jest moje zdanie
55. Dodane przez skromne zdanie, w dniu - 13-03-2013 13:24
Każdy mądry , ale prawda jest że jaja jak beraty co sie dzieje. Most i obwodnica to pewnie odległe plany bo jak za jakieś połtorej roku otworzą galerjie to bendom miec SUKCES i dopiero po czasie dalej sie wezma za myślenie co dalej z tym misatem zrobić. Żeby sie neinarobić a zarobić i pokazać że cokolwiek w mieście sie dzieje
56. Dodane przez rany boskie, w dniu - 13-03-2013 13:45
Galerija, bendom, galerije, dłógości..itd Czy wy analfabeci nie macie auto-korekcji błędów w przeglądarkach czy jak?????
57. Dodane przez Z, w dniu - 13-03-2013 15:03
Może niekażdy ma
58. Dodane przez P, w dniu - 13-03-2013 17:32
Ale dyskusjia i tak dopiero za połtorej roku sie wszyscy dowiem cy z tego wszystkiego wyjdzie
59. Dodane przez df, w dniu - 13-03-2013 22:02
Dobrze brawo brawo , co sie dzjeje chcoiarz , galeria bedzie naprawde wielka . prezydent działa oby tak dalej. !
60. Dodane przez ksywa, w dniu - 13-03-2013 22:31
Kurcze,zwatpilem jak sie pisze.Poltora roku czy poltorej rokej? Miodek ratunku.
61. Dodane przez ., w dniu - 14-03-2013 07:43
Wlielu ludzi tak jak mówi tak też i pisze
62. Dodane przez *, w dniu - 16-03-2013 10:37
Pewnie pan janek obiecał, że nie będą musieli się dokładać do przebudowy drug komunikacyjnych przy galerii. Zajefajny z niego negocjator. Może jeszcze aquapark dołożą :)
63. Dodane przez romek, w dniu - 25-03-2013 17:04
Fajna ta galeria , teraz w starostwie już całkiem nic nie załatwisz bo wszystkie baby będą łazić.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama