Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
14
Czerwca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Eliza, Justyna,
Walerian
Do końca roku 200 dni.
Start arrow Głogów arrow Druga przeprawa jet konieczna. Choćby nawet tymczasowa

Druga przeprawa jet konieczna. Choćby nawet tymczasowa

Druga przeprawa jet konieczna. Choćby nawet tymczasowa

07.10.2013. Radio Elka, Maciej Iżycki
1007_korki.jpgPrace na moście nad starorzeczem Odry znowu sparaliżowały miasto. W sobotę, żeby wyjechać i wjechać do Głogowa, trzeba było odstać swoje w kilometrowych kolejkach. Kolejny raz okazało się jak bardzo miastu potrzebna druga przeprawa przez rzekę. Choćby tymczasowa po moście kolejowym. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na pomysł dostosowania mostu kolejowego, po którym sporadycznie jeżdżą pociągi, do ruchu samochodów, obecne władze miasta wpadły tuż przed ostatnimi wyborami samorządowymi. Do końca kadencji prezydenta Zubowskiego pozostał rok. Wiele wskazuje na to, że do kolejnych wyborów ten pomysł
nie zostanie zrealizowany.

Władze miasta zleciły przygotowanie dokumentacji związanej z dostosowaniem kolejowego mostu do ruchu samochodowego. Niestety prace nad nią bardzo się przeciągnęły. Powodem były uwagi Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska. Projektant musiał uwzględnić w dokumencie między innymi takie oświetlenie mostu, które nie będzie przeszkadzało żyjącym w jego pobliżu nietoperzom i ptakom, czy też przepustu pod drogą dla żab.

Jak informuje Leszek Rybak, zastępca prezydenta Głogowa, ustalenia projektanta z Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska już się zakończyły. - Otrzymaliśmy pismo informujące o tym, że RDOŚ zaakceptował rozwiązania proponowane przez projektanta. Oznacza to, że dokumentacja może zostać dokończona - mówi wiceprezydent Rybak.

Gotowy projekt dostosowania mostu kolejowego do ruchu samochodów oraz budowy dróg dojazdowych do niego, pozwoli gminie na rozpoczęcie procedury związanej z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Ewentualne prace będą mogły rozpocząć się w przyszłym roku, o ile znajdą się w budżecie miasta pieniądze na to zadanie. Do tego czasu nadal trzeba liczyć się z korkami. (mai)
 
Komentarze (49)
1. Dodane przez Ojciec., w dniu - 07-10-2013 09:58
Szkoda gadać! Jak zwykle skończy się na obietnicach.Ochrona środowiska? Jak auta stoją w korku w mieście i kopcą godzinę szkodząc mieszkańca to kto się tym przejmuje? Ważne jest żabka! Brak słów.
2. Dodane przez roby, w dniu - 07-10-2013 10:10
Tydzień temu był Kaczyński i nawet nie podjął tematu budowy nowego mostu. Czyli wiadomo że nic go nie obchodzą potrzeby społeczeństwa, nie miał zamiaru nawet wysłuchać ludzi i ich lokalnych problemów. Chodzi mu tylko by zrobić sobie reklamę i znów dopchać się do władzy. Jego słowa to czysta demagogia i zero problemów. Nie warto na niego głosować
3. Dodane przez rwd, w dniu - 07-10-2013 10:14
... a POtem pretensje do prezydenta miasta, że ta inwestycja idzie kiepsko do przodu ?  
Z materiału jasno wynika, że opóźnienia są z powodu Dyrekcji Ochrony Środowiska, w której rządzą urzędnicy z nadania Platformy Obywatelskiej !
4. Dodane przez men xxl, w dniu - 07-10-2013 10:33
Obietnice obietnice obietnice ....p,Drozd bravo i dzieki za most
reklama
5. Dodane przez hmmmm, w dniu - 07-10-2013 10:35
zaraz zaraz. jesli powstanie 2 most w glogowie to czym politycy beda nas kusic? tak wiec ten most powstac najzwyczjniej w swiecie NIE MOZE
6. Dodane przez *****, w dniu - 07-10-2013 10:40
BLA BLA BLA A CZŁOWIEK BOI SIĘ ZWŁASZCZA W WEKEND WYJECHAĆ ZA MIASTO ŻEBY POWRÓT WIECZOREM NIE SKOŃCZYŁ SIĘ NERWAMI POZDRAWIAM WŁODARZY MIEJSKICH I ŻYCZĘ POWROTÓW W KORKACH
7. Dodane przez kasia, w dniu - 07-10-2013 10:42
uważam że opisywana inwestycja na pewno się nie rozpocznie bo będzie zbyt droga.... Więc poruszanie tego tematu bo sobotnich korkach jest tylko mydleniem oczu. Dlaczego nie było wcześniej informacji o planowanym remoncie??
8. Dodane przez baba, w dniu - 07-10-2013 10:43
Tusk z Nowakiem ogłosili plan budowy obwodnic do 2020 roku-pani poseł Ewo, dlaczego nie ma tam Głogowa??
9. Dodane przez Jeszcze Głogowianin....., w dniu - 07-10-2013 10:49
Głogów tu znajdziesz pieniądze. Uważam że lepiej dać reklamę Głogów omijaj to miasto szerokim łukiem a najlepiej dla mieszkających w nim ludzi uciekaj z Głogowa do innego miasta bo tu dużo się robi ale nie tego co powinno.
10. Dodane przez ? ? ?, w dniu - 07-10-2013 11:29
Gdzie lepiej się wyprowadzic do Lubina czy Legnicy ? ? ?
11. Dodane przez . . ., w dniu - 07-10-2013 11:30
zaPOmnijcie o drodze i moscie
12. Dodane przez za odry, w dniu - 07-10-2013 11:30
most kolejowy dla aut dojazd do mostu utwardzenie wału wogle poszerzenie drogi wyjazd z mostu ale teraz pytanie jeden most kolejowy czy dwa mosty kolejowe bedą dostosowane wyjazd z mostu koło elektrowni a potem aleją wolności kto to wymyślił bedzie jeszcze gorzej przeprawa powina być przed głogowem miedzy wilkowem a serbami mija głogów bokiem wtedy to miało by sens
13. Dodane przez ma, w dniu - 07-10-2013 11:48
Ale słyszałem że na moście kolejowym są jakieś robaczki czy zwierzaczki i ekolodzy blokują.Najlepiej truć całe miasto niż robaczki. ;-)
14. Dodane przez Co się czepiacie!, w dniu - 07-10-2013 11:48
Przecież jest druga przeprawa - w Ciechanowie - i korków nie będzie,bo jeździ tamtędy kilkadziesiąt samochodów dziennie.Tylko Wy leniwi jesteście i Wam się nie chce tamtędy jechać - jasne,łatwiej się czepiać!
15. Dodane przez Ola, w dniu - 07-10-2013 12:20
Pani "baba", a czy prezydent Zubowski zadbał o to, żeby przygotowano dokumentację dla budowy obwodnicy Głogowa? NIE - więc nie było czego wpisywać, na liście są tylko inwestycje gotowe do realizacji!!! 
Przypominam, czas przygotowania dokumentacji 6 lat, a Głogów nawet nie zaczął!!!
16. Dodane przez Ola, w dniu - 07-10-2013 12:23
Do "za ordy" mostu między Wilkowem a Serbami nie będzie bo to obszar chroniony NATURA 2000. Pogódźcie się z tym wreszcie i przestańcie o tym pisać! 
Jedyna szansa na most to zachodnia strona Głogowa między terenami inwestycyjnymi a Hutą.
17. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 07-10-2013 12:53
Do kom15.Ja sie zoba zgadzam.Ile lat prezydentem Glogowa jest pan zubowski chyba wiecej niz 6 lat.Zamiast wydac pieniadze na ta dokumentacje ,to on wydal na sukiennice.Ja jako mieszkanie urodzony w Glogowie i zamieszkaly z calo odpowiedzialnoscia pisze ze pan Prezydent Miasta Zubowski i pani Posel EWA DROZD oni sa winni ze nie bedzie nowego mostu iobwodnicy kropka i koniec.
18. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 07-10-2013 13:38
Ola wez sie lepiej za gotowanie obiadu anie za polityke.Jeda pania Ewe juz mamy co sie wziela za polityke i co mamy,nowy most i obwodnice.Ja bede pisal bo mnie pani Ewa zawiodla.Ja glosowalem 2x na ta pania.
19. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 07-10-2013 13:39
Ola zapominasz, że dokumentacje przygotowuje ministerstwo transportu czyli szanowny minister Nowak a nie prezydent czy starosta głogowski. Za słabo posłowie i władze miasta oraz powiatu naciskały w ministerstwie w sprawie tej dokumentacji i przez 5 lat nie zrobiono praktycznie nic w kierunku nowego mostu. 
 
Wiecie co najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że w planach inwestycyjnych ministerstwa transportu i PKP na lata 2014-2020 znalazła się elektryfikacja i rewitalizacja linii kolejowej Głogów - Leszno a obwodnica już nie. Czyli jak masz prezydent zrobi tymczasówkę, mogą mu ją np za 4 lata kazać rozebrać, bo kolejarze będą wymieniać tory i puszczać kable oraz robić generalny remont mostów kolejowych. Koszt tej tymczasowej przeprawy jest ogromny bo to kilkanaście milionów czyli 1/3 kosztów postawienia nowego mostu, most w Radoszycach kosztował tylko 54 mln.
20. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 07-10-2013 13:47
Ola nie wprowadzaj mieszkańców naszego miasta w błąd. Można budować mosty na terenie Natury 2000, po prostu trzeba mieć na to więcej pozwoleń środowiskowych i tyle. Przecież mosty w Radoszycach i Brzegu Dolnym są właśnie poprowadzone przez teren łęgów odrzańskich czyli Natura 2000 i większych problemów z tym nie było.
21. Dodane przez re, w dniu - 07-10-2013 14:57
Rodacy! 
 
Zrezygnujmy z finansowania CCHROBREGO GŁOGÓW a te kase ( ok 2mln zł) przeznaczyć na spłate kredytu na budowę nowej przeprawy mostowej - Głogów niech spłaca kredyt nawet 50 lat - 
 
bo z tych kopaczy i miernych kiboli nie ma pożytku zadnego
22. Dodane przez ,m.m,.,.m,., w dniu - 07-10-2013 15:20
o nowym moście możecie pomarzyć w następnej - następnej perspektywie finansowania, bo na pewno nie w 2013-2020 
ja sobie zamierzam kupić helikopter
23. Dodane przez Ola, w dniu - 07-10-2013 16:08
do mieszkaniec - zgadzam się z Tobą z tym co napisałeś w 19. Nikt nie naciskał więc Min Transportu miał to gdzieś, zabrał się za to, o czym mu marudzili inni. Co do mostu kolejowego też uważam, że nie ma co inwestować w tymczasówki i jeszcze dawać do ręki argumenty przeciw drugiemu mostowi. Co do Natury, to owszem można budować, ale jak sam stwierdziłeś trzeba się o to wyjątkowo starać, a skoro u nas starania wyglądają jak wyglądają moim zdaniem szans na budowę w obszarze chronionym nie ma. Poza tym to i tak niezbyt fortunny pomysł. DK12 biegnie po zachodniej stronie, bez sensu byłoby kierowanie całego ruchu przez naszą pseudo obwodnicę (Piłsudskiego), gdzie mamy wjazdy do kilu supermarketów. Trzeba pomyśleć perspektywicznie - czy chcemy nadal, aby cieżarówki z Huty rozjeżdżały nam miasto, a do tego tiry z firmy, które może wreszcie powstaną w strefie ekonomicznej - po co cały ten ruch kierować przez miasto nie lepiej przerzucić go już tu na drugą stronę i obejść łukiem Serby??
24. Dodane przez gerton, w dniu - 07-10-2013 16:36
a ja raszę wzorem innych miast prowadzić blokade mostu i odrazu będzie głośno w mediach itp.
25. Dodane przez ewr, w dniu - 07-10-2013 16:39
Do kom21.masz racje.W nastepnym roku wyborach musimy zmienic prezydenta naszego miasta.
26. Dodane przez Wyborca, w dniu - 07-10-2013 16:52
Wiadomość ROKU...BĘDZIE ,BĘDZIE drugi most to już PEWNE!!!!....bo przecież zbliżają się WYBORY!!!!!hła hła hła!!!!!
27. Dodane przez most, w dniu - 07-10-2013 17:28
A kto ci tu pojdzie na blokade mostu chyba Mochery.Nie z tym prezydentem na co on w mediach rozglasnial ze zrobi druga przeprawe przez most kolejowy.I ta sprawa poszla w Polske i to zaszkodzilo nam.
28. Dodane przez rychu, w dniu - 07-10-2013 17:33
z matematycznego punktu widzenia sprawa z mostem wyglada calkiem dobrze.Jezeli od godz.7 do godz.22 most jest wykorzystany w 100 procentach to od godz 22 do 6 w okolo 30 procentach co nam daje srednia 65 procent.Budowa drugiego mostu spowoduje,ze srednia spadnie do okolo 32,5 procent dlatego rodzi sie pytanie czy to nam sie oplaca,czy nie szkoda pieniedzy podobnie jak z mostem w Radoszycach?Pozdrawiam wszystkich malkontentow.
29. Dodane przez Głogów w lubuskim, w dniu - 07-10-2013 20:21
Głogów musi odejść do województwa lubuskiego. Tam mielibyśmy już dawno nowy most i obwodnicę Głogowa. We Wrocławiu mosty powstają jak grzyby po deszczu a w Głogowie nic. Wrocław tylko żeruje na mniejszych miastach i czerpie zyski z KGHM-u, z którym nie ma nic wspólnego.
30. Dodane przez obywatel, w dniu - 07-10-2013 20:43
Ola zapomniałaś o jednym w naszym mieście największym generatorem ruchu jest dw329 a nie dk12 a obwodnica na zachodzie miasta nie przejmie ruchu z jerzmanówki. Poza tym o czym my tu piszemy obwodnicy nie będzie jeszcze przez 20 lat.
31. Dodane przez zibi, w dniu - 07-10-2013 21:16
jet konieczna....pismaki kupcie sobie słowniki ortograficzne lub...
32. Dodane przez Michał, w dniu - 08-10-2013 08:53
Dlaczego zawsze dowiadujemy się o robotach drogowych dopiero wtedy jak w nich stoimy ?? Nie można poinformować wcześniej ??
33. Dodane przez Ola, w dniu - 08-10-2013 09:22
Do obywatel - jeśli bedzie obwodnica to jerzmanówkę zamkną dla tirów
34. Dodane przez . . ., w dniu - 08-10-2013 10:08
Ani obwodnicy ani galerii kina też niema .  
Lubin i Legnica mają takie udogodnienia . 
I do Lubina lub Legnicy się wyprowadzammm . . . 
Bo niewidać w głogowie przyszłości
35. Dodane przez obywatel, w dniu - 08-10-2013 10:51
Ola po zbudowaniu obwodnicy nie będą mogli zamknąć jerzmanówki dla TIRów, bo wzdłuż niej są aż 2 kopalnie w Potoczku i Jakubowie, a pewnie i niedługo będzie z niej korzystała też kopalnia w Kwielicach. Ta droga łączy ze sobą różne zakłady KGHM. 
Ale jeśliby DW329 zamknęli dla tranzytu pojawia się kolejny problem, obwodnica Głogowa nie obejmie minięcia Dankowic, czyli tranzyt by musiał mknąć po wąskich i krętych uliczkach tej wioski. 
Czyli wychodzi na to, żeby nasza przyszła obwodnica zachodnia przejęła cały tranzyt by musiała mieć 25 km długości, co oznacza ogromne koszta, a co przy oszczędnościach na budowie obwodnic oznacza marne szanse na tą inwestycję. Nikt nie da nam pół miliarda na obwodnicę Głogowa, zwłaszcza że budżet unijny na lata 2020-2030 będzie dużo skromniejszy
36. Dodane przez Andrzej, w dniu - 08-10-2013 12:42
Mniej nagród dla swoich i będzie mała cegiełka do drugiej przeprawy
37. Dodane przez miedziak, w dniu - 08-10-2013 13:31
Do kom35.nie jest tak do konca o dojazdowe drogi do kopalni musi sie zatroszczyc KGHM anie powiat czy miasto.Jak bylo trzeba jechac zalatwic do Warszawki nowy most to nasz prezydet tego nie potrafi.I widzicie mieszkancy takiego mamy prezydeta.Dobrze ze za rok wybory.Mnie to zaciekawia ze jego rzecznik Krzysiu nie wypowiada sie o moscie w Glogowskich mediach. A zawsze mial cos do powiedzenia.
38. Dodane przez obywatel, w dniu - 08-10-2013 14:29
Do 37 
Za drogi w mieście odpowiada Zubowski to fakt, ale za drogi w powiecie odpowiada już Rokaszewicz. Ponoć to powiat miał koordynować sprawy obwodnicy bo miała ona iść przez gminy Jerzmanowa, Żukowice i wiejska Głogów a tylko most miał być w Głogowie (Biechowie). Jestem ciekaw co dla budowy mostu zrobił nasz starosta i wicestarosta (bo wiemy że prezydenta tylko interesuje most na torach :)), czy byli z jakąś delegacją w ministerstwie? W końcu są z podobnej opcji politycznej co minister Nowak, więc teoretycznie powinni więcej zdziałać od Zubowskiego. Mam nieodparte wrażenie, że nasz prezydent i starosta są bardzo do siebie podobni. 
 
A jeśli chodzi o posła Zubowskiego zastanawia mnie dlaczego on ani razu nie interpelował w ministerstwie transportu w sprawie mostu, czyżby ta sprawa go nie interesowała?
39. Dodane przez nie do końca tak jest, w dniu - 08-10-2013 19:17
re 38 
Owszem, za drogi w mieście POWINIEN odpowiadać prezydent, ale tak nie jest. W mieście właścicielami dróg są: państwo, powiat i gmina. Tutaj jest pies pogrzebany. Na terenie miasta powinien być JEDEN właściciel dróg i on powinien za nie odpowiadać. Jest jednak to ALE. Ale ulice w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich i powiatowych powinny być dotowane przez zarządzających tymi drogami. Miasto powinno o nie dbać, ale za kasę przekazaną przez w/w. 
 
Podobieństwa między PO, SLD czy PiS i PSL są wówczas gdy te partie widzą w tym interes. Np. PiS pójdzie pod rękę nawet z Palikotem byle zaszkodzić PO. Przykłady to choćby ostatnie Elbląg i Warszawa. Dla własnych interesów zdolni są nawet kupczyć stołkami byle dorwać się do koryta jak choćby na Podkarpaciu ostatnio gdzie PiS oddał stołek wicemarszałka za głosy kupionych chłopków z PSL. 
 
Zapytaj Zubowskiego czy interpelował w sprawie mostu, czy tego chce czy nie to MUSI ci odpowiedzieć choć nie liczyłbym na to za bardzo bo zajęty jest teraz hołubieniem nomenklatury komuszej w POD.
40. Dodane przez obywatel, w dniu - 08-10-2013 22:52
re 39 
Nie muszę pytać go o to, na stronie sejmu pisze, że nie interpelował w sprawie mostu i obwodnicy. 
 
Prezydent miasta na zarządza drogami krajowymi, wojewódzkimi oraz powiatowymi tylko w powiatach grodzkich takich jak np Leszno i Legnica. Miasto na prawach powiatu dostaje dotację na utrzymanie dróg i musi sobie samo budować obwodnice i mosty. Powiat grodzki nie zarządza jedynie drogami ekspresowymi i autostradami.
41. Dodane przez obywatelu, w dniu - 09-10-2013 07:43
W sprawie interpelacji sam napisałeś, cyt."A jeśli chodzi o posła Zubowskiego zastanawia mnie dlaczego on ani razu nie interpelował w ministerstwie transportu w sprawie mostu, czyżby ta sprawa go nie interesowała?" 
To co tobie chodzi? 
Nie interesuje mnie jak jest bo jest źle. Chciałem pokazać jak być powinno i tyle.
42. Dodane przez , ,, , , ,, w dniu - 09-10-2013 13:02
w tym mieście nic się nie robi by myśleć o przyszości i to się nie zmieni
43. Dodane przez re 42, w dniu - 09-10-2013 13:34
Robi się, robi. Pytanie tylko czy robi się to co powinno być priorytetem?
44. Dodane przez Kibic, w dniu - 09-10-2013 15:28
Posel złożył poprawkę do budżetu na rok 2013 zabezpieczającą budowę mostu i obwodnicy. Platforma ją odrzuciła.
45. Dodane przez miedziak, w dniu - 09-10-2013 21:07
ale kom44.klamiesz.Ten posel nic nie zrobil dla naszego miasta.
46. Dodane przez Kibicu, w dniu - 09-10-2013 21:23
Jedyna poprawka jaką do budżetu zgłosił Zubowski to poprawka dot. kasy na meliorację. :)  
Masz tutaj: http://orka2.sejm.gov.pl/StenoInter7.nsf/0/1A(...)257AD1000446B8/$File/29_a_ksiazka.pdf 
 
Na stronach posła zero wiadomości na temat interpelacji w sprawie mostu. 
 
Jest jeszcze inna sprawa. Most i obwodnica Głogowa ujęte mają być wg minister w planie dla Polski Zachodniej do roku 2020. I to są fakty a nie twoje bredzenie.
47. Dodane przez obywatel, w dniu - 09-10-2013 22:49
Nie wiadomo na pewno czy Głogów znajdzie się w tej strategii Polski zachodniej, jakoś na słowo naszej posłance bym nie wierzył, obiecywała już wiele. Poza tym drogi się buduje według programu budowy dróg a nie strategii. W strategiach można obiecywać cuda nie widy a potem i tak nie ma na nie kasy w budżecie państwa. 
Posłanka obiecuje że nasza obwodnica pojawi się w nowym dolnośląskim kontrakcie terytorialnym. Jeśli to prawda, to powinna pojechać razem z naszym prezydentem, starostą i naszym drugim posłem do Wrocławia oraz Warszawy i mocno w tej sprawie zalobbować. 
Głogowianie już mają dość korków na moście a pomysł drogi na moście kolejowym jest tak samo absurdalny jak szklarnia nad sukiennicami. Po to wybieraliśmy posłów, prezydenta i starostę żeby dbali o interesy mieszkańców a nie prowadzili między sobą wojny polityczne i wypłacali sobie premie za nic robienie. Drodzy włodarze ruszcie w końcu tyłki i do roboty.
48. Dodane przez no tak, w dniu - 10-10-2013 07:27
Dobrze, że końcówka chociaż mądra. Z nią się zgadzam całkowicie. A obietnice? Noi cóż, są obietnice i obietnice. Gdyby powiedziała, że most będzie wybudowany na sto procent to bym chyba nie uwierzył.
49. Dodane przez do 46, w dniu - 11-10-2013 15:38
Była też druga poprawka na most i obwodnicę. Media o tym pisały, wystarczy sprawdzić w google. ED zagłosowała przeciw mostowi dla Głogowa.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust