Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
19
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Augustyn, Celestyn,
Iwo, Mikołaj, Piotr,

DZIEŃ DOBRYCH
UCZYNKÓW
Do końca roku 226 dni.
Start arrow Głogów arrow Większość ankietowanych za tymczasową przeprawą

Większość ankietowanych za tymczasową przeprawą

Większość ankietowanych za tymczasową przeprawą

03.12.2013. Radio Elka, Maciej Iżycki
0528_most_kolejowy_1.jpgGłogowianie chcą tymczasowej przeprawy przez Odrę po moście kolejowym. Tyle wynika z konsultacji społecznych przeprowadzonych w mieście. Badania zlecił prezydent Jan Zubowski. Ankiety wypełniło ponad tysiąc osób. Za dostosowanie mostu kolejowego do ruchu samochodów opowiedziało się blisko osiemset osób.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Badanie rozpoczęło się 25 listopada i zakończyło się w poniedziałek 2 grudnia. Ankieterzy zbadali 1002 osoby. - W świetle wielu ostatnich medialnych wypowiedzi, wyniki badania są dla mnie zaskoczeniem. Za dostosowaniem mostu do ruchu kołowego opowiedziało się 795 głogowian,
to jest 79,5 procent badanych. Przeciwnych tej inwestycji było 171 głogowian. Tylko 36 osób nie miało zdania na ten temat. Wyniki ankiety są dla mnie potwierdzeniem, że ta koncepcja jest prawidłowa -
poinformował prezydent Zubowski.

Wyniki badania nie oznaczają jednak tego, że władze miasta natychmiast przystąpią do realizacji zadania. W jeszcze w tym roku powinna być gotowa dokumentacja techniczna tego przedsięwzięcia. Ostateczna decyzja będzie należała do radnych, jednak na razie inwestycja została wycofana z projektu budżetu na przyszły rok.

- Jeżeli czekaliśmy tyle lat, to poczekamy jeszcze kilka miesięcy. Przedstawiciel władz wojewódzkich zapowiedział, że w lutym powinna być gotowa Strategia Dla Polski Zachodniej, a w tym dokumencie mają być ujęte środki finansowe na budowę obwodnicy Głogowa wraz z drugą przeprawą przez Odrę. Jeżeli w tym dokumencie znajdą się konkretne zapisy i konkretne terminy i środki, to zaproponuję, żeby zrezygnować z tego działania. Jeżeli jednak tych konkretów nie będzie, będę proponował radnym przyjęcie tego wniosku do budżetu - mówi prezydent. (mai)
 
Komentarze (62)
1. Dodane przez ja, w dniu - 03-12-2013 15:15
następny szwindel rządzących, ciekawe skąd wzięle tych ankietowanych?? wszystkich zapytać, a nie garstkę swoich...
2. Dodane przez Karol, w dniu - 03-12-2013 15:16
Ciekawe gdzie te badania robili?. Zapewne w Urzędzie pod okiem rzecznika i wśród Kiboli Radnego Bożka,bo w mieście i na osiedlach głogowskich nie było widać ankieterów. Panie Zubowski ,najlepiej głosować jest przez Internet ,lecz niech to zrobią niezależny ośrodek a nie ludzie Panu podlegli.
3. Dodane przez ankieter?, w dniu - 03-12-2013 16:12
Nie znam nikogo kto wypełniał ankietę.Gdzie byli ankieterzy?
4. Dodane przez 9, w dniu - 03-12-2013 16:13
To jest niezły Wał Wałowy
5. Dodane przez Kolejarz, w dniu - 03-12-2013 16:37
przyjmijmy, że ankieta została przeprowadzona profesjonalnie, to gratuluje prezydentowi Zubowskiemu wygranej w przyszłorocznych wyborach samorządowych
6. Dodane przez kibic, w dniu - 03-12-2013 16:37
Jeżeli ktoś uważa, że badanie zostało sfałszowane to niech idzie do prokuratury. I ponad 1000 ankietowanych to nie garstka, niewiele osób ma wątpliwości, jeszcze mniej jest przeciw. Za jest przytłaczająca większość.
7. Dodane przez zdziwionh, w dniu - 03-12-2013 16:41
Wynik podobny jak w wyborach na białorusi. :) 
 
Niech mi ktoś wyjaśni dlaczego na Facebooku bylo 2 razy więcej przeciwników tej inwestycji niż zwolenników, a w ankietach nagle takie poparcie.  
 
Ciekawe gdzie były robione te konsultacje, w mojej okolicy nie było ankieterów.
8. Dodane przez ?, w dniu - 03-12-2013 16:41
a robili! 
chodzili po domach,blokach! 
i to dosc daleko od urzedu i wcale nie ma tu ich znajomych! 
przestancie sie czepiac!
9. Dodane przez re, w dniu - 03-12-2013 17:14
lepszy wróbel w garści niż golab na dachu:) 
 
lepsza tymczasowa przeprawa niż legenda o POwskim moscie
10. Dodane przez dgl, w dniu - 03-12-2013 17:35
najlepiej nich zbada ich i ich prezesa lekarz,a za badania i dokumentacje zaplaci z wlasnej kieszeni bo od mojej kasy wara
reklama
11. Dodane przez patrzacy z boku, w dniu - 03-12-2013 17:45
prowizorki najdluzej sluza ale tylko w Polsce.Dalej sie nie wypowiadam.
12. Dodane przez Głogowianin, w dniu - 03-12-2013 17:59
Jeżeli prezydent kłamie to co tu się dziwić mieszkańcom. Ja osobiście nie znam nikogo kto byłby za tą inwestycją. Wszystko zależało od tego jak zostało zadane pytanie. władze miasta w ogóle nie poinformowały mieszkańców o tym, że przebudowa mostu wstrzyma rewitalizacje linii kolejowej do Leszna i na wiele lat odłoży budowę prawdziwej obwodnicy i mostu. Kolejna fanaberia prezydenta za grube miliony z naszych kieszeni...
13. Dodane przez za mostem, w dniu - 03-12-2013 19:13
A ja osobiście znam wiele osób, które sa za tą inwestycją. Nie jestesmy dziećmi i wiemy o co chodziło w ankiecie. hehe "na wiele lat odłoży budowe obowdnicy i mostu". Prędzej obecny most się zawali niz bziemy mieć nową obwodnicę i most.
14. Dodane przez wojt, w dniu - 03-12-2013 19:23
Większość ankietowanych? u mnie nikogo nie było, ale farsa. Jestem zdecydowanie przeciwny temu pomysłowi, on tylko oddali prawdziwą obwodnicę z mostem. Zresztą prezydent nie ma już w radzie większości, więc mam nadzieje, że ten pomysł szybko upadnie.
15. Dodane przez andrzej, w dniu - 03-12-2013 19:27
do pana Karola chodzily ankieterki i były u mnie nie skorzystałem ponieważ ankieta to glupi pomysl lokator z budowlanych
16. Dodane przez Barbra, w dniu - 03-12-2013 19:30
800 osób ,,za" to trochę mało w 70-tysięcznym mieście, aby tak ,,o" wydać kilkanaście milionów złotych.Pomijam fakt, że te samochody w liczbie kilku tysięcy dziennie musiałyby się włączyć do kwioobiegu gdzieś w okolicach PKS-u i I LO. No i jak wiadomo prowizorki są długowieczne więc o prawdziwym drugim moście w ciągu najbliższej dekady będzie można tylko pomarzyć.
17. Dodane przez wielkopolanin, w dniu - 03-12-2013 19:38
Po moście kolejowym powinny jeździć pociągi do Leszna! 
Głogów powinien mieć połączenie z resztą świata. 
Bo inaczej na zawsze pozostanie grajdołem
18. Dodane przez Creator, w dniu - 03-12-2013 19:46
W mieście, które zamieszkuje 70 tysięcy mieszkańców, przebadano 1002 osoby - no to rzeczywiście rzetelne i miarodajne badanie.
19. Dodane przez ted, w dniu - 03-12-2013 19:47
Ankieta wyglądała następująco: 
 
Czy nie masz nic przeciwko wykorzystaniu mostu kolejowego jako przeprawy samochodowej? 
1.[ ]TAK, nie mam nic przeciwko 
2.[ ]NIE, nie mam nic przeciwko
20. Dodane przez Re 12, w dniu - 03-12-2013 20:12
Adaptacja mostu nie wstrzyma rewitalizacji linii na odcinku Głogów - Leszno. Sprawdź sobie na stronie komitetu ktory zbiera podpisy, tam to jest wyjaśnione.
21. Dodane przez ciekawski, w dniu - 03-12-2013 20:37
Niech lepiej prezydent zamiast 16 milionów na tymczasówkę wyda 54 na prawdziwy most. Lepiej już spłacać kredyt kilka lat dłużej a mieć prawdziwy most niż inwestować tak duże pieniądze w jednokierunkową prowizorkę którą i tak za kilka lat trzeba będzie rozebrać. 
 
Poza tym nie wierzę, że to by było tylko 16 mln, znając życie okazałoby się potem, że potrzeba by potem do tego dołożyć podobnie jak do sukiennic. W końcu mostowi kolejowemu potrzebny też jest remont.
22. Dodane przez Jan, w dniu - 03-12-2013 20:49
Niech lepiej prezydent zamiast 16 milionów na tymczasówkę wyda 54 na prawdziwy most. Lepiej jest spłacać kredyt kilka lat dłużej a mieć prawdziwy most niż inwestować tak duże pieniądze w jednokierunkową prowizorkę którą i tak za kilka lat trzeba będzie rozebrać. 
 
Poza tym nie wierzę, że to by było tylko 16 mln, znając życie okazałoby się potem, że potrzeba by potem do tego dołożyć podobnie jak do sukiennic. W końcu mostowi kolejowemu potrzebny też jest remont.
23. Dodane przez ciekawe, ciekawe, w dniu - 03-12-2013 21:35
Mam trochę znajomych w mieście. Żaden z nich nie słyszał o żadnym ankieterze. Znajomi są z ulic: Armii Krajowej, Wojska Polskiego, Chopina, Jagiellońskiej, Orzechowej po miejskiej stronie, Ułanów Polskich, gen. Sikorskiego, Połanieckiej, Władysława Łokietka, Sportowa, Wioślarska, Spadzista, Listopadowa, Garncarska, Grodzka i jeszcze paru innych. U nikogo ankieterów nie było i u ich sąsiadów również. To jak to tak? Ale mogło się i tak zdarzyć, niech tam. 
Gdzie są konsultacje z organizacjami, przedsiębiorcami? Ci których znam są przeciwko w 75%, odwrotnie jak i prezydenta w ankiecie. 
 
ted 
Ty jeden wiesz jak było. :) 
Psu na budę ta inwestycja a ci co jej bronią to bronią nie dlatego, że jest potrzebna a dla samej przekory i pójścia w zaparte za Wielkim Nieomylnym Mrukiem. 
 
Cóż Panie Prezydencie miasta Głogowa. Daje Pan ciała kolejny już raz a na dodatek ośmieszył się Pan.
24. Dodane przez kjkl,,n,k, w dniu - 03-12-2013 22:06
A Ja jestem za bo to jest bardziej REALNE NIŻELI nowy most
25. Dodane przez re 19, w dniu - 03-12-2013 22:23
Jeżeli tak była sporządzona ankieta to 100% było za ha ha
26. Dodane przez mostowiak, w dniu - 03-12-2013 22:24
Do 20 droga na moście kolejowym może mocno zagrozić rewitalizacji tej linii kolejowej z kilku względów: 
1 Mają być remontowane oba tory od Ostrowa Wielkopolskiego do Głogowa, Zubowski wstrzyma więc rewitalizację jednego toru na odcinku Głogów - Grodziec Mały. 
2 Mają być zelektryfikowane oba tory, czyli wstrzyma to elektryfikację jednego toru.  
3 W trakcie rewitalizacji mają zostać odremontowane mosty przez Odrę dla obu torów, wstrzyma to remont mostu po którym pójdzie droga. 
4 Równoległy ruch samochodów i pociągów jadących tuż obok siebie pomiędzy Głogowem i Grodźcem może być niebezpieczny. 
5 Ministerstwo transportu miałoby idealną wymówkę, żeby wstrzymać całą rewitalizację, podobnie jak zrobiło niedawno wstrzymując rewitalizację linii Legnica - Lubin - Rudna ze względów ochrony środowiska. :) Nie dostarczajmy im sami głupich wymówek do wstrzymania tej ogromnej inwestycji, oni tam tylko szukają pretekstu. 
 
Czasem warto poczytać sobie PDFy opracowane przez ministerstwo transportu i PKP PLK zamiast Facebooka.
27. Dodane przez xxx, w dniu - 03-12-2013 22:33
kuźwa jaka ankieta ... gdzie, kiedy ... wrrrrr
28. Dodane przez Michal, w dniu - 03-12-2013 23:46
Jaka ankieta??????Cos takiego wogole bylo????Qrde chyba przespalem to po pracy(pracuje do 22.00.Kolejna sciema i nic wiecej.A z drugiej strony widac jakie poparcie ma Zubowski w 70tysiecznym miescie:):):):)Gratuluje
29. Dodane przez ja, w dniu - 03-12-2013 23:49
a dajcie juz spokój to jest a...wykonalne
30. Dodane przez re 27, w dniu - 04-12-2013 00:05
No jak? Nie widziałeś? 
Ankieter bujał się na linie z wieży ratusza i rozrzucał. Wypełniaj każdy kto chciał. Tanio by żyło się lepiej.
31. Dodane przez elf, w dniu - 04-12-2013 07:18
... a sie gawiedź rozpisała !
32. Dodane przez ankietowany33, w dniu - 04-12-2013 07:43
u mnie była ankieterka w niedziele wieczorem koło 19tej. Głosowałem na NIE. bo uważam ze prowizoryczny most to głupota, ale przyznam że ankieta była tak napisana tendencyjnie i jak ktos nie był w temacie to mógł się nie zorientowac żeby głosowac na nie. pytanie było ułozone pokretnie i nie oddawało pełni sprawy. Jak zwykle nasza głogowska władza chciała z ludzi zrobić wały.... odwołac tego b@rana p. "Z"
33. Dodane przez Głogowianka, w dniu - 04-12-2013 07:47
A to ciekawe, bo ze strony https://www.facebook.com/media/set/?set=a.355(...)07383228&type=1 wynika zupełnie co innego. Może chodzili z tą ankietą do zaprzyjaźnionych osób?
34. Dodane przez Sceptyczna, w dniu - 04-12-2013 08:06
Kto wie, czy ta inwestycje nie rozrośnie się do wartości nowego mostu. Czy mają zgodę z ochrony środowiska? Czy mają zatwierdzoną dokumentację na adaptację mostu i drogi dojazdowe? Czy nie będzie protestu ze strony "Zielonych"? Jedno małe gniazdo ptaków na Żarkowie, spowodowało odsunięcie inwestycji w czasie, a tutaj terenów zielonych jest więcej. Czy rozmawiali z właścicielami gruntów, o ile dana droga ma przejść przez tereny prywatne?
35. Dodane przez . . ., w dniu - 04-12-2013 09:05
tymczasówka jest mniej kosztowna a tymbardziej bardziej realna . . . 
A nawet w POlsce funkcojnóją takie mosty
36. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 04-12-2013 09:26
To samo było na internecie. Zadali pytanie czy chcesz przeprawę przez most kolejowy czy też ma zostać tak jak jest. Pytania o nowy most nie było.
37. Dodane przez do kom35, w dniu - 04-12-2013 09:29
Japończycy mówią, że jak jesteś biedny nie kupuj tanich rzeczy i nie buduj prowizorek. Przecież i tak, trzeba będzie kiedyś wybudować nowy most. Stać nas na podwójne koszty?
38. Dodane przez TYLE NA TEMAT BUDOWY GALERII :, w dniu - 04-12-2013 09:49
TYLE NA TEMAT BUDOWY GALERII :D 
 
Nie ma pośpiechu budowa ruszy dopiero na wiosnę. 
Inwestor zmienia termin otwarcia galerii  
 
Quote: 
W 2015 roku a nie jak wcześniej planowano na przyszłoroczne święta Bożego Narodzenia ma zostać oficjalnie oddana do użytku galeria handlowa Marcredo, której budowa rusza u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Sikorskiego w Głogowie. Teren w ostatnim czasie został wyrównany i ogrodzony blaszanym płotem. - W pierwszych miesiącach 2014r. podpiszemy umowę z generalnym wykonawcą i prace ruszą pełną parą - zapewniał kolejny raz na konferencji Mariusz Kelles - Krauz, przedstawiciel firmy, która buduje galerie. Ta inwestycja to również wyzwanie dla władz miasta, które wspólnie z inwestorem wybudują drogę łączącą ulicę Sikorskiego z Wojska Polskiego i dwa nowe ronda.
39. Dodane przez jedno pytanie, w dniu - 04-12-2013 09:56
Czy można poznać pytania zawarte w ankiecie? A może jet to tajemnica ze względu na bezpieczeństwo miasta? :) 
A może tylko dlatego by żyło się lepiej?
40. Dodane przez Kamil, w dniu - 04-12-2013 10:10
Do kom 19. Jeśli faktycznie pytanie w ankiecie było ułożone w ten sposób to taka ankieta jest nic nie warta! Pytanie w ankiecie NIE MOŻE SUGEROWAĆ ODPOWIEDZI! Odpowiedzi także zawierały "nie mam nic przeciwko" co jest skandaliczne i niedopuszczalne w ankietach! Jeśli taka ankieta byłaby przeprowadzona na zlecenie jakiegoś podmiotu to firma badająca byłaby skończona na zawsze! Widać czyste intencje króla głogowa i jego pod-wiernych sługusów! Niestety ankieta nie powinna zawierać szczegółów(konsekwencji dostosowania mostu kolejowego do ruchu kołowego ) , pytanie w ankiecie musi być krótkie, zwięzłe i ZROZUMIAŁE a odpowiedzi JASNE I KLAROWNE. Jakie zamówienie - taki wynik. Osoby niedoinformowane zapraszam do kom 26.
41. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 04-12-2013 10:19
Ten most tymczasowy to dość kiepskie rozwiązanie, będzie się zaczynał na tym wąskim wiadukcie koło energetyki a kończył w Grodźcu Małym. Czyli jak ktoś będzie chciał dojechać do Leszna to i tak będzie wrócić się pod betonowy most. Poza tym ten most będzie jednokierunkowy. 
 
Za 2 lata kończy się dzierżawa tego mostu od PKP i nie wiadomo czy zgodzą się ją miastu przedłużyć. Budowanie na nieswoim obiekcie jest bardzo ryzykowne. 
 
Ciekawe czy projektanci wzięli pod uwagę fakt, że mosty kolejowe są od lat nieremontowane, więc przed budową tymczasówki trzeba by wyremontować oba mosty.
42. Dodane przez Kamil, w dniu - 04-12-2013 10:22
Czy jest tu ktoś to mógłby się wypowiedzieć odnośnie wymagań formalnych(bezpieczeństwa) takiej przeprawy? Jak będzie wyglądać akcja ratownicza gdy dojdzie na moście kolejowym z 1 pasem ruchu w 1 kierunku do wypadku? jak udzielić pomocy ? helikopter? gdzie wylądować? jak usunąć z niego blokujące samochody? Jak włączyć się do ruchu po zjechaniu z tego mostu by nie tworzyć dokładnie takiego samego korku ulicznego jak w przypadku 1 mostu? Te banalne pytanie rozwiewają potrzebę wywalania 16 mln(wg prezydenta) na tą "inwestycję" , sukiennice też miały kosztować ułamek tego co wyniosły!!!
43. Dodane przez olo, w dniu - 04-12-2013 10:32
Dajcie spokój z tym mostem, kpina i marnowanie kasy. Panu Z. już dziękujemy, popisał się już budując szklarnie.
reklama
44. Dodane przez ania, w dniu - 04-12-2013 11:54
a ja też chcę wypełnić ankietę!!! 1000 ankiet to można samemu wypełnić jak sie chce! ja chcę prawdziwego badania!!! a nie, że znajomki wypełnią po 30 każdy :/ 
 
Aubowski nie ośmieszaj się! w dobie internetu ankieta powinna być ogólnodostępna i wypełniana elektronicznie, sprawa powinna być nagłośniona, żeby mieć chociaż 10 % głosów mieszkańców - a to też jest mało, żeby ankieta była wiarygodna, a nie 1 tys, żenua!!!
45. Dodane przez dgl, w dniu - 04-12-2013 11:58
Ta ankieta jest tak samo wiarygodna jak badania (nie)toksyczności gazów wydobywających sie z szybu SG-2 zlecone CBJ-owi...
46. Dodane przez hmmm, w dniu - 04-12-2013 12:17
Koszt przeprowadzenia internetowej ankiety to...godzina pracy informatyka i kilka komunikatów na stonie glogow.pl ,ewentualnie miedziowe.pl ... zasięg byłby przynajmniej kilkukrotnie większy a i wyniki bardziej adekwatne NO I KOSZT MNIEJSZY panie prezydencie ! No i nie dałoby się wtedy podsuwać tych ankiet ustalonym osobom...
47. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 04-12-2013 13:39
jeżeli ktokolwiek uważa że przy robieniu ankiety, gdzie trzeba było podać numer pesel, doszło do naruszenia prawa czy zostały sfałszowane, to niech idzie do prokuratury! Most jest potrzebny, na nowy nie ma co liczyć, więc lepsza adaptacja mostu kolejowego niż czekanie na kasę z warszawki, której i tak nie będzie.
48. Dodane przez most, w dniu - 04-12-2013 14:39
Proponuje aby tą tymczasową przeprawę mostową zacząć od szklarni koło ratusza, chociaż będzie dużo zwiedzających, a naszego prezia i jego rzecznika postawić żeby bilety sprzedawali, w końcu ta inwestycja musi się zwrócić
49. Dodane przez glogowiak, w dniu - 04-12-2013 16:41
Lepiej poczekać na kasę z Warszawy a te 16 mln przeznaczyć na remont strasznie dziurawych ulic na terenie naszego miasta. 
 
Poza tym jakże bardzo naiwnym trzeba być żeby myśleć że przystosowanie mostu kolejowego dla aut wraz z drogą dojazdową (półtora kilometra) będzie kosztować tylko 16 mln, dla porównania remont wałów Chrobrego (2 km) kosztował 30 mln. 
Bądźmy realistami koszt tej tymczasówki to co najmniej 30 milionów, wszystko wyjdzie po przetargach. Chyba że prezydent zrobi radnych w bambuko jak z sukiennicami najpierw poprosi o 16 milionów a po kilku miesiącach budowy będzie będzie domagał się od radnych kolejnych dodatkowych pieniędzy na to bo niby wyjdą jakieś dodatkowe koszty. 
 
Jak już prezydent chce tak bardzo zbudować tą tymczasówkę to niech załatwi na to dofinansowanie unijne 85 procent a nie naciąga głogowskich podatników.
50. Dodane przez Głogowianka, w dniu - 04-12-2013 15:40
Jestem ścisłowcem i na studiach uczono mnie, że zaprzeczenie zaprzeczenia jest potwierdzeniem. Więc na odpowiedź 2[ ]NIE, nie mam nic przeciwko oznacza zgodę, czyli: Tak "mam nic przeciwko" natomiast 1.[ ]TAK, nie mam nic przeciwko to również zgoda. Może ktoś mi to jaśniej objaśni.
51. Dodane przez mieszkańcu, w dniu - 04-12-2013 16:49
re 47 
Czy możesz zamieścić link do tej ankiety? Czy w ankiecie faktycznie należało podać nr PESEL? przecież to złamanie prawa! Ankiety mają to do siebie, że są anonimowe a jak ma się anonimowość do tego co piszesz? 
Ktoś tutaj chce zrobić z czytającego wała?
52. Dodane przez do kom. 50, w dniu - 04-12-2013 17:24
no przecież kom. 19 to żart :)
53. Dodane przez re 52, w dniu - 04-12-2013 19:52
Czego wymagasz od "ścisłowca" podpisującego się jako głogowianka, przepraszam - Głogowianka. Co to za uczelnia przyjęła o tak ciasnym rozumowaniu i jaka szkoła dała maturę?
54. Dodane przez Anna Nowak, w dniu - 04-12-2013 19:54
Ankieta wyglądała następująco:  
 
Czy nie masz nic przeciwko wykorzystaniu mostu kolejowego jako przeprawy samochodowej?  
1.[ ]TAK, nie mam nic przeciwko  
2.[ ]NIE, nie mam nic przeciwko 
 
Obydwie odpowiedzi są równoznaczne, więc pytanie ankietowe nie ma sensu
55. Dodane przez do kom. 54, w dniu - 04-12-2013 21:33
Nie wyczuwasz ironii, przecież ktoś sobie robi jaja z tą wersją ankiety...
56. Dodane przez re 53, w dniu - 04-12-2013 21:34
Jak widać nie tylko ja się na ten żart nabrałam. Nie widziałam przecież ankiety. W kom. 52 wyjaśniono mi mój błąd i ok. Dziękuję za odpowiedź. Nikogo swoim wpisem nie atakowałam i nikomu nie ubliżałam, więc dlaczego Ty mi ubliżasz?
57. Dodane przez odpowiem, w dniu - 04-12-2013 22:33
Ubliżyłem? No tak, zagalopowałem się niestety. Przepraszam, ale jestem drażliwy gdy widzę twórczość człowieka po studiach. Matura kiedyś pozwalała stwierdzić, że człowiek jest inteligentem a dzisiaj nawet studia jakby uległy deprecjacji. 
Życzę na przyszłość więcej rozwagi i uwagi Polko głogowianko. :) 
Pozdrawiam. Jeszcze raz przepraszam jeśli sprawiłem przykrość.
58. Dodane przez misiek, w dniu - 06-12-2013 00:06
jacy ankietowani ? 1000 osób z 70000 miasta ma zezwolić miastu na tak dużą inwestycję ? a reszta nie ma prawa głosu ????
59. Dodane przez do misiek, w dniu - 06-12-2013 09:20
hm, czesto takst, ze o inwestycjach decyuje niewielkie grono. Np 15 czy 20 radnych . czasem tylko 1 glos przewaza...
60. Dodane przez Głogowianka, w dniu - 08-12-2013 14:19
Pan Zubowski zapomniał rozdać ankiety pozostałym głogowianom, z tego co czytam to faktycznie ankiety wypełnili tylko pracownicy urzedu i to pod okiem kierowników działu. A my mamy się zgodzić na zrobienie przeprawy przez most kolejowy..........niby mądry , a jednak głupi.Lepiej Janku postaw nowy most to i będą Cię mieszkańcy wspominać i pamietać ze zrobiłeś coś pożytecznego dla Głogowa, bo narazieto niczym sie nie wykazałeś.Więć rob starania aby wybudować nowy most.
reklama
61. Dodane przez Gabrycha, w dniu - 08-12-2013 14:34
Nowy most i już!!!!
62. Dodane przez ???, w dniu - 08-12-2013 21:30
Panie zubowski my chcemy nowy most a nie prowizorke.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust