Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
5
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Irena, Teodor,
Waldemar,
DZIEŃ
LEŚNIKA I DRZEWIARZA
Do końca roku 240 dni.
Start arrow Głogów arrow Rodzinny konflikt interesów?

Rodzinny konflikt interesów?

18.02.2014. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0218_most_kolejowy.jpgPrezydent Głogowa Jan Zubowski chce wykorzystać most kolejowy nad Odrą do transportu kołowego. Tymczasem jego syn - poseł Wojciech Zubowski - walczy o przywrócenie połączenia kolejowego między Głogowem a Lesznem właśnie po tym moście.

Zdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�uZdj�cia czytelnik�w do artyku�u
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
W komentarzach internetowych mieszkańcy miasta sugerowali, by panowie przy niedzielnym obiedzie ustalili, czy most kolejowy ma służyć pociągom czy samochodom. Zdaniem
Wojciecha Zubowskiego oba pomysły się nie wykluczają. - Prezydent chce, by po tym moście jednocześnie mogły poruszać się samochody i pociągi. Te dwie opcje się nie wykluczają. W Polsce są już stosowane takie rozwiązania, by jeden most służył zarówno ruchowi kołowemu jak i kolejowemu - mówi W. Zubowski.

O przywróceniu połączenia kolejowego ostatnio znów zrobiło się głośniej. Mówi się o planach zelektryfikowania tej trasy. Taką deklarację złożyło ministerstwo infrastruktury. To samo ministerstwo zapewnia o planach budowy obwodnicy Głogowa z drugim mostem. Jeśli obie obietnice zostaną spełnione, pomysł, by po jednym moście jeździły samochody i pociągi, zostanie odłożony na półkę.
 
Komentarze (22)
1. Dodane przez ???, w dniu - 18-02-2014 10:41
JAKI KONFLIKT INTERESÓW ? 
PRZECIEŻ W GŁOGOWIE SĄ DWA NIEZALEŻNE OBOK SIEBIE MOSTY KOLEJOWE I PO JEDNYM (WSCHODNIM) TYLKO MA BYĆ POPROWADZONA DROGA DLA SAMOCHODÓW, A DRUGIM MOSTEM (ZACHODNIM) NADAL OBECNIE JEŻDŻĄ POCIĄGI ! 
WIĘC W CZYM PROBLEM MACIE TZW. INTERNETOWI, POŻAL SIĘ BOŻE, KOMENTATORZY ?
2. Dodane przez JANUSZ, w dniu - 18-02-2014 10:52
TU MAMY DO CZYNIENIA Z SAMYMI KONFLIKTAMI INTERESÓW I RODZINNYMI I PARTYJNYMI I NAWET LOKALNYMI.WYJDZIE WAM TO BOKIEM JUŻ W MAJU W PIERWSZYCH Z CZTERECH ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ WYBORACH,TĄ SPOŁECZNĄ PETYCJĘ PODPISAŁO PODOBNO PONAD 10 TYŚ OSÓB A TO NIE KTO INNY JAK WKURZENI WYBORCY?
3. Dodane przez Marek, w dniu - 18-02-2014 10:53
Zapewne obaj wykażą się skutecznością. Zablokują oba projekty i nie będzie nic. To takie nasze.
4. Dodane przez Ignac, w dniu - 18-02-2014 11:19
Most kolejowy rozwiąże tylko problem mieszkańców ostrowa tumskiego.Na Starej Odrze dalej wąskie gardło...
5. Dodane przez Władek, w dniu - 18-02-2014 11:26
Zadziwiająca jest pełnia wiedzy pana posła i pana prezydenta na temat inżynieri mostów. 
Chylmy pokłony nad renesansową wiedzą tych panów z PIS, ciekaw jestem ich zdania na palące tematy fizyki jądrowej.
reklama
6. Dodane przez Petycja, w dniu - 18-02-2014 11:30
To chyba wiadomo ,że nie ma chyba mieszkańca co nie chciał by drugiego mostu,z tego co widziałem to nie podpisywali tylko Ci co nie umieją pisać .Szkoda tylko ,ze zbierali tylko kilka dni?
7. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 18-02-2014 12:31
Do 1  
Projekty te wykluczają się z kilku powodów: 
- Tory między mostami idą tuż obok siebie, a to nie byłoby bezpieczne, 
- Rewitalizowane i elektryfikowane mają być oba tory do Leszna a nie tylko jeden, 
 
Most drogowo-kolejowy w Grudziądzu został zbudowany w 19 wieku jako szeroki most który posiadał od razu dwukierunkową jezdnię i jedną nitke torów, w niczym nie przypomina głogowskiego mostu.
8. Dodane przez luzytanka, w dniu - 18-02-2014 12:43
Widać, że w Głogowioe brakuje absolwentów pilitechnik!!!! przecież istnieją mosty po których jeżdżą i samochody i pociagi o tranwajach nie wspomnę i jaki tu konflikt interesów po prostu trzeba porozmawiać z inżynierem a nie magistrem !!!!i po politechnice a nie po AGH czy WSZ
9. Dodane przez FYJH, w dniu - 18-02-2014 15:16
JESZCZE TROCHĘ I SIĘ POZABIJAJĄ . . . 
ŻAL CO SIĘ WYPRAWIA W TYM MIEŚĆIE . . .
10. Dodane przez igor, w dniu - 18-02-2014 15:17
ludzie sa dwie nitki torow tor nr1 i tor nr2 obecnie po torze nr 1 odbywa sie towarowy ruch pociagow i towarzysz chce przywrocenia pociagow osobowych po tym torze ,a tor nr 2 jest zamkniety do ruchu pociagow i towarzysz senior chce przywrocic ruch samochodowy ,po jakie szkole jest autor tego tematu.
11. Dodane przez Olaf, w dniu - 18-02-2014 16:26
do 8 a to magister nie może mieć tytułu inż ? tak pytam bo moja wiedza w tym względzie jest chyba niedostateczna
12. Dodane przez TRANWAJ....:-), w dniu - 18-02-2014 16:51
Hehe Luzytanka pewnie po AGH i często jeźdiła "tranwajem":-)
13. Dodane przez nie kolejarz, w dniu - 18-02-2014 19:53
Wprawdzie nie jestem kolejarzem, ale kolej ma swoje przepisy i jestem teraz ciekaw, czy kierowcy będą musieli zdawać na mechanika(maszynistę) czy maszyniści będą musieli zdawać na prawo jazdy. Żartuję, ale na kolei są takie przepisy, że nawet zrobienie zwykłego niestrzeżonego przejazdu kolejowego to tona papierów i kilka lat formalności. Zelektryfikowana linia to zwiększony ruch a to oznaczałoby ni mniej ni więcej jak ciągle zamknięty przejazd dla ruchu kołowego.
14. Dodane przez bolek, w dniu - 18-02-2014 21:20
super pomysł z tym kolejowym mostem jedno nie wyklucza drugiego. Przeprawa przez most kolejowy jest pewna i szybka , natomiast druga przeprawa koło huty , dzisiaj już bliżej Biechowa wątpliwa, Skąd rząd da na skrót S3 500mln to min. Mieliśmy 5lat temu zapewnienie posła Protasiewicza, że w tym roku mamy jeździć po nowym moście przytakiwała mu Pani Drozd i co..........!! a pamiętajmy w budżecie województwa było na dokumentację 3mln. Kiełbaska wyborcza PO nie spełnienia. Obietnice wyborcze Pana i pani można oglądać w archiwum TV Master polecam!!!!
15. Dodane przez do 2, w dniu - 18-02-2014 22:03
Ci wkurzeni wyborcy to mogą być wkurzeni, ale na urzędasów z PO w urzędzie marszałkowskim bo to do nich należy budowa mostu, a nie do jakiegoś tam prezia czy wójta !!! 
Jeżeli o to ci chodziło to PO dno ???
16. Dodane przez MiSz, w dniu - 18-02-2014 22:26
To ten kolejowy jeszcze nie jest przystosowany?
17. Dodane przez fotopolska.eu, w dniu - 19-02-2014 02:34
Porównajcie sobie most drogowo-kolejowy w Grudziądzu z mostem kolejowym w Głogowie. Tych mostów kompletnie nie można porównać.
18. Dodane przez zoro, w dniu - 19-02-2014 10:49
Tak czy inaczej most kolejowy powinien być dostosowany do ruchu kołowego nawet w ograniczonym zakresie.
19. Dodane przez sfddf, w dniu - 19-02-2014 12:59
Ja widziałem most gdzie był wąski na jedną nitkę i był kołowo-szynowy i jeżdżą nim i pociągi i auta i niema problemu tylko w głogowie odwieczny problem . . .
20. Dodane przez glogowski, w dniu - 19-02-2014 15:34
Przecież po rewitalizacji o którą walczy młody Zubowski oba tory do Leszna zostaną wyremontowane i po obu będą śmigać pociągi. Może i osobowe jak się uda je przywrócić. Ja tu nie widzę miejsca na tymczasową drogę. 
 
Wbrew pozorom to nie jest jakaś lokalna linia kolejowa. To jest część szlaku towarowego z Łodzi do Niemiec i z Poznania do Czech. Po remoncie ruch kolejowy (towarowy) na tym moście mocno wzrośnie.
21. Dodane przez podróżnik, w dniu - 23-02-2014 10:40
Głogów most kolejowy 
Grudziądz most drogowo-kolejowy
reklama
22. Dodane przez ekolog, w dniu - 24-02-2014 06:59
Pomysł z mieszaniem ruchu kołowego z kolejowym całkiem niezły. Skorzystają zwłaszcza właściciele dużych SUV-ów z antenami CB. Będą mogli pobierać prąd z trakcji elektrycznej. Będzie zabawnie, oj będzie zabawa.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama