Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
17
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Bruno, Sławomir,
Weronika, Wiktor
Do końca roku 228 dni.
Start arrow Głogów arrow Komisja wciąż nie zdecydowała

Komisja wciąż nie zdecydowała

22.03.2015. Radio Elka, Mateusz Kowalski
0322_logo.jpgTrzy logotypy wybrano do finału konkursu na nowe logo Głogowa. Komisja, w skład której weszli między innymi prezydent i jego zastępczyni, żadnej z prac nie oceniła na tyle dobrze, by jej autorowi przyznać nagrodę.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Autorzy trzech wybranych prac zostali poproszeni, by wprowadzić w nich pewne modyfikacje. Każdy autor otrzymał wytyczne i miał się do nich
zastosować. Poprawione logotypy powinny zostać nadesłane do ratusza dziś rano. Wtedy zostaną ponownie ocenione i być może któryś z nich zostanie wybrana na nowy znak promujący Głogów. Może się jednak okazać, że mimo poprawek, nadal żadna z prac nie zyska aprobaty i wtedy nowe logo nie zostanie wybrane. Ostateczna decyzja ma zapaść najpóźniej w środę.

Finałową trójkę można zobaczyć w portalu miedziowe.pl. Dodajmy, że dwie prace zgłosili głogowianie, trzecią - z kołem kamienic wokół nazwy miasta - przysłano z Krakowa.

Trzy finałowe logotypy. (Fot. Gmina Miejska Głogów)
 
Komentarze (17)
1. Dodane przez Łukasz, w dniu - 23-03-2015 07:23
Żadne z nich nie kojarzą się z miastem, poza tym nawet nie wiadomo, co przedstawia.
2. Dodane przez tez logotyp, w dniu - 23-03-2015 07:36
Aby wyjsc z twarza z niefortunnego pomyslu ? autorom prac przyznac pieniazki za trud bez obowiazku wykorzystania ktorejs z prac.Kropka Amen
3. Dodane przez do kom.1, w dniu - 23-03-2015 08:35
Na 1 logo wg mnie jest most, kolegiata i odra 
na 2 logo kamienice 
na 3 logo chyba most 
 
Mi się najbardziej kojarzyło z Głogowem chyba to logo co było z kolegiatom , gałązkom głogu i zamkiem
4. Dodane przez ja, w dniu - 23-03-2015 08:43
1. most,odra kolegiata...ale to nie jest cały głogów, choć z tych 3 badziewiów to chyba najlepszy pomysl
5. Dodane przez FG, w dniu - 23-03-2015 08:43
1. Kreskowy logotyp rzeki, mostu i Kolegiaty. Jak na logo promujące miasto ma minus - jest niezrozumiałe nawet dla Głogowian.  
 
Kolejne dwa to kurioza: 
 
2. Z Krakowa przyszło logo SIEDMIORAMIENNEJ gwiazdy. Dlaczego takie? Myślę, że zdjęcie dostarcza wyjaśnienia, nie ma to jak promowanie... tradycji krakowskich.  
 
3. Logo PENDOLINO (?), wyraża chyba nasze wykopane miejsce z wszelkich połączeń kolejowych. Ewentualnie można widzieć w nim wronę (kruka?), wszak nie rozdziobią nas ni kruki nie wrony.  
 
Żeby było jasne: cała a zadymka z logami, to zabawa pod publiczkę, a ,,nagroda'' w wysokości 3T nie zachęciła firm z prawdziwego zdarzenia do udziału w tym konkursie. 3000 zł za logo może proponować jakaś gmina wiejska, a nie 70 000 miasto. 
(...)
6. Dodane przez DD, w dniu - 23-03-2015 08:50
ten po lewo przedstawia most i wieże 
ten u dołu most 
a ten po prawej to jest na styl logo dużych Polskich miast ta kolorystyka , jak np. Wrocław , Bydgoszcz  
Głogów już ma za sobą czasy świetności
reklama
7. Dodane przez Festung Glogau, w dniu - 23-03-2015 08:52
Totalna lipa.Były prace znacznie lepsze.Dziadostwo i tyle.
8. Dodane przez emkz, w dniu - 23-03-2015 09:04
ten pierwszy (z różowym mostem, Odrą i katedrą) się kojarzy - mi się podoba:-)
9. Dodane przez Tomek, w dniu - 23-03-2015 09:10
Wybierając logotyp trzeba mieć na uwadze jego wykorzystanie w różnych materiałach i różnych wielkościach. 
O ile pierwsze logo może i nawiązuje np. do mostu różowego i kolegiaty,to czcionka napisu jest niefortunna, niepraktyczna. Przy małej wielkości logotypu kompletnie nieczytelna. 
Drugi (okrągły) to nie bardzo wiem w ogóle o co chodzi.  
Trzecia wersja czcionka ok, ale symbol graficzny niewiele mówi, a jak będzie czarno białe całe to już tylko kreski. 
Liczyłem, że logo będzie z hasłem tzw. misją Miasta Głogów. 
Ale jakbym miał z tych trzech wybrać to pierwszy
10. Dodane przez D, w dniu - 23-03-2015 09:34
Bardzo kiepski wybór.
11. Dodane przez GŁOGOWIANIN, w dniu - 23-03-2015 11:34
Logo pierwsze.  
Warmia i Mazury reklamują się hasłem: Warmia i Mazury - moje miejsce. 
Znów plagiat.... Pan Rafael Rokaszewicz lubi kupować plagiaty. To przestaje być śmieszne i zabawne. 
Co na to twórcy hasła reklamowego Warmii i Mazur? Już wiedzą? 
(...) 
 
Różowy most - jako wyróżnik naszego miasta - pomyłka. Chociażby na trasie S3 jest kilka tak pomalowanych obiektów mostowych. To już żadna atrakcja.  
Kolegiata w logo? Głogowianie wiedzą "o co chodzi". Mieszkańcy Polski i goście z zagranicy? Dla nich to po prostu wyobrażenie kościoła lub wieży ratuszowej. Przez zupełny przypadek - jest takich nawet kilka w każdym mieście i przynajmniej jeden w każdej wsi. Żaden wyróżnik.
12. Dodane przez GŁOGOWIANIN, w dniu - 23-03-2015 11:46
Logo drugie. 
Kamienice jako wyróżnik miasta.  
Genialne w swojej prostocie.  
Proponuje również wyróżnic miasto tym, że są w nim ulice, chodniki i ławki. Równie odkrywcze. 
Dramat.
13. Dodane przez Corrado, w dniu - 23-03-2015 11:47
To na dole kojarzy się ze Spodkiem w Katowicach.
14. Dodane przez gość, w dniu - 23-03-2015 13:42
Projekt logo powinien być wykonany w wersji czarno-białej i kolorowej (dopuszczalne jest użycie maksymalnie 4 kolorów)- biorąc pod uwagę wytyczne regulaminu jedno już dawno powinno odpaść :)
15. Dodane przez emkz, w dniu - 23-03-2015 17:18
Ja już wiem o co chodzi z drugim: to są kamienice przy jednym z największym w Europie rond... Ha!
16. Dodane przez rob, w dniu - 23-03-2015 19:13
Panie Prezydencie i komisjo, szczerze... Nie wybierajcie żadnego z nich. Regulamin mówi/ł, że konkurs może zostać nierozstrzygnięty więc dla dobra miasta niech taki będzie bo wstyd takie coś pokazywać....
reklama
17. Dodane przez Adam, w dniu - 24-03-2015 10:46
Konkurs słabiutki ,jak zwykle u Rokaszewicza mnóstwo szału wokół i co ? Bida jak diabli. Obawiam sie ze jednak wybiorą jakaś prace, bo przecież Rafael nigdy nie popełnia błędów, wiec jak ma sie przyznać do porażki !
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust