Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
27
Listopada 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Dominik, Leonard,
Maksymilian, Walery
Do końca roku 34 dni.
Start arrow Głogów arrow Radomski: Ma to usprawnić obsługę i zmniejszyć kolejki

Pomysł radnego. Co na to zarząd powiatu?

Radomski: Ma to usprawnić obsługę i zmniejszyć kolejki

06.11.2019. Radio Elka, Leszek Wspaniały

Radny powiatowy z Głogowa Andrzej Radomski podaje pomysł i jednocześnie składa interpelację w sprawie wprowadzenia zmian organizacyjnych w funkcjonowaniu Wydziału Komunikacji. Chce, aby petenci tegoż wydziału mieli możliwość płatności kartą i nie musieli chodzić i tracić czasu na płacenie gotówką w kasie starostwa. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Jednak nie chodzi tylko i wyłącznie o wspomniany wydział, ale również wydziały: geodezyjny i kartograficzny oraz finansowo-budżetowy. - Chodzi o to, aby wprowadzić możliwość płacenia
kartą płatniczą bezpośrednio przy stanowisku obsługi. Takie rozwiązania zastosowano już m.in. w powiatach milickim czy wolsztyńskim. Tam mieszkańcy chwalą sobie takie rozwiązanie -
mówi A. Radomski.

Jak mówi nam radny - bank prowadzący rachunek powiatu oferuje praktycznie bezpłatną obsługę takich terminali - to zaledwie 1 zł rocznie. Ponadto samorządy od 1 września 2018 roku mogą uczestniczyć w programie „Polska bezgotówkowa”, który trwa do końca sierpnia 2021 roku. - Wprowadzenie możliwości płatności bezpośrednio w Wydziale Komunikacji i w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej podniesie standard obsługi mieszkańców powiatu i usprawni samą obsługę, zmniejszy kolejki - kończy A. Radomski.

Niebawem powinniśmy poznać stanowisko zarządu powiatu i odpowiedź na interpelację radnego.
 
Komentarze (29)
1. Dodane przez brawo, w dniu - 06-11-2019 09:30
W koncu radny poszedł po rozum do głowy. Pomysł trafiony.
2. Dodane przez Marek&, w dniu - 06-11-2019 09:38
W czasach płatności kartami powinna to być oczywista oczywistość Pomyśł radnego wystarczy mu chyba na całą kadencję no i medal się należy Reszcie odpowiedzialnych za ułatwianie życia klientom po premi
3. Dodane przez WK, w dniu - 06-11-2019 09:46
W praktyce wygląda to tak że idąc płacić do kasy, Pani z wydziału i tak w tym czasie ogarnia nasze papiery. Podejście do kasy i zapłacenie trwa max 5 minut. Lepiej niech Pan Radny zacznie ogarniać kolejki w WK. Może rejestracja na daną godzinę tak jak jest w Polkowicach, przynajmniej nie trzeba warować na korytarzu tylko przychodzi się na czas.
4. Dodane przez Ja, w dniu - 06-11-2019 09:49
I co kobieta z kasy bedzie robić ? Chce pan pozbawić ją stanowiska ? . Troche ruchu jeszcze nikomu nie zaszkodziło a wrecz przeciwnie .
5. Dodane przez Paweł, w dniu - 06-11-2019 09:55
Od dawna można płacić kartą w kasie. Przynajmniej za opłaty komunikacyjne.
6. Dodane przez Petent, w dniu - 06-11-2019 10:06
Ten cały wydział komunikacji to jeden wielki rak.
7. Dodane przez Polak, w dniu - 06-11-2019 10:25
BRAWO
reklama
8. Dodane przez mieszkaniec powiatu, w dniu - 06-11-2019 11:25
a co na to pan starosta ? czyli niedoszły Poseł??
9. Dodane przez Kierowca, w dniu - 06-11-2019 13:09
Do WK z komentarza nr 3. Od dawna można na stronie www Starostwa, dokonać rezerwacji wizyty na konkretny dzień i godzinę.
10. Dodane przez Na chłodno, w dniu - 06-11-2019 13:13
Wystarczy przeczytać uważnie post Pawła i po co się podniecać inicjatywą radnego od tęczowego piątku. 
Kasa jest od przyjmowania wpłat petentów urzędu i radny chyba nie doczytał ustawy o samorządach.
11. Dodane przez do 8, w dniu - 06-11-2019 13:15
Niedoszły poseł to Radomski. Dla przypomnienia startował z list samoobrony.
12. Dodane przez Płatnik, w dniu - 06-11-2019 13:22
Domyślam sie,że ktoś podpowiedział Panu Radnemu ten pomysł ale chwała za interwencjęń
13. Dodane przez VIP, w dniu - 06-11-2019 14:39
Cztery miesiące wstecz rejestrowałem samochód i,oczywiście,opłatę zrobiłem kartą!Panie Radny!Niech Pan wraca na ziemię!!!!
14. Dodane przez Rob, w dniu - 06-11-2019 15:18
Do kom.5 Czytaj ze zrozumieniem
15. Dodane przez do 13, w dniu - 06-11-2019 16:49
czytaj kolego ze zrozumieniem. Chodzi o możliwość płacenia przy okienku a nie latanie do kasy, gdzie rzeczywiście można płacić kartą ale trzeba znów stać kolejce
16. Dodane przez do 14, 15 czyli..., w dniu - 06-11-2019 17:20
... czytającego bez zrozumienia tego co czyta. 
Kasa musiałaby być fiskalna, od tego jest kasa urzędu. Czytaj chłopie uważnie: [...] W praktyce wygląda to tak że idąc płacić do kasy, Pani z wydziału i tak w tym czasie ogarnia nasze papiery. Podejście do kasy i zapłacenie trwa max 5 minut.[...] 
O co kruszysz kopie, nie stoi się dwa razy w kolejce a raz. Kumasz czy łopatą?
17. Dodane przez Mat, w dniu - 06-11-2019 17:49
Może chodzi o to że poszczególne wydziały pracuje dłużej niż kasa. Teraz była by możliwość dokonania opłaty bez chodzenia między pokojami.
18. Dodane przez Andrzej Radomski, w dniu - 06-11-2019 22:04
Szanowni Państwo, tak jak Wami, tak i mną kieruje dobro mieszkańców naszego Powiatu i działanie w miarę możliwości prawnych, na dobro naszej społeczności. Uważam, że wprowadzenie terminali zmniejszy znacząco kolejki. Proszę wybaczyć, że zacznę mówić technicznie. Idzie mieszkaniec Powiatu Głogowskiego do Wydziału Komunikacji, stoi w umówionej wcześnie kolejce. Oczywiście ona się spóźnia, a dlaczego się opóźnia? Wydział z nieznanych dla niego powodów nie wyrabia. W końcu mieszkaniec jest w wydziale, załatwia sprawę i dostaje na kartce napisaną kwotę jaką ma zapłacić. I biegnie na wyższe piętro do kasy, a tam kolejka. W końcu płaci, ale zajmuje to przynajmniej 15 minut, jak nie dłużej. Nie mówię tutaj już o osobach chorych, niepełnosprawnych, którzy muszą korzystać z windy by wdrapać się wyżej. Płatność kartą jest zabiegiem prostym do obsługi i myślę, że prawie 100% transakcji będzie tak przebiegało. Te magiczne 15 min. biegających po wpłatę do kasy, razy ilość mieszkańców w ciągu zmniejszy znacząco kolejki. Można mnie nie lubić, hejtować, ale myślę, że proponuje dobre rozwiązanie i proszę o jego poparcie. Pozdrawiam serdecznie.
19. Dodane przez Skoll, w dniu - 07-11-2019 06:08
1. platnosc przy okienku powinna byc juz od lat 
2. dodac mozliwosc platnosci przelewem - place w domu, a w okienku tylko pokazuje dowod wplaty 
3. wprowadzic calkowita rejestracje przez net, gdzie do wydzialu przychodziloby sie tylko okazac potwierdzenie wplaty (lub zaplacic) i odebrac tablice 
4. XXI wiek, a sa ludzie dla ktorych ich czas nie ma zadnej wartosci i nie szkoda im stac te kilka-kilkanascie minut w kolejce...
20. Dodane przez xx, w dniu - 07-11-2019 07:45
Proszę się nie przejmowac Panie Radny..jeszcze się taki nie znalazł coby wszystkim dogodził i zawsze znajdą się osoby z czegos niezadowolone co musza swoją frustrację,żółc wylac..to tak jak totalna ,ktora wszystko co zrobi nawet dobrego PIS zawsze jest na nie...
21. Dodane przez Kubica, w dniu - 07-11-2019 08:56
Skoro wydział się nie wyrabia to może trzeba zatrudnić więcej osób do obsługi? Albo zwolnić tych, którzy się nie wyrabiają i przyjąć młodszych, energiczniej szych?
22. Dodane przez Edison, w dniu - 07-11-2019 09:21
Bardzo dobry pomysł panie Radomski. 
 
Mam nadzieję, że zakończy się ta propozycja pozytywnie.
23. Dodane przez Gzegorz, w dniu - 07-11-2019 09:23
W swoim życiu bardzo wiele razy byłem w wydziale komunikacji i konieczność podejścia paru kroków do kasy jest najmniej ważnym i znaczącym problemem ... a jak Pan Radomski pisze o 15 min stania w kolejce do kasy i to przynajmniej, to aż się uśmiechnąłem, nigdy nie widziałem więcej niż 2 os tam stojących- 2 min i po wszystkim, no może 3 jak chciałem o pogodzie porozmawiać. Od razu widać, że ten Pan o jakim problemie słyszał, coś ktoś mu powiedział, ale sam chyba problemu nie doświadczył, już o sprawdzeniu tego nie mówiąc ...Wystarczy porozmawiać z ludźmi pracującymi w wydziale, osobami które z usług tego wydziału często korzystają i wiele rzeczy się wyjaśni. Problemy są inne, ale niech radni sami pomyślą i kombinują, rozmawiają. Nikt za nich odwalać roboty nie będzie, za coś Ci nasi "reprezentanci" kasę biorą ...
24. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 07-11-2019 09:26
Tak Panie radny, nie przejmuj się Pan krytyką bo jeszcze się taki nie urodził.... 
Może Pan radny wypowie się, a "xx" poprze tę wypowiedź o kradzieży państwa PiS ni mniej ni więcej jak ćwierć biliona złotych Polakom mającym środki w OFE. Zakładając, że średnio Polak ma zgromadzonych sto tysięcy złotych na koncie w OFE to państwo, to opiekuńcze państwo zgarnie dwieście czterdzieści miliardów za samo przeniesienie środków na IKE. 
Zgarnięcie kasy przez PO-PSL kilka lat temu to był pikuś. 
 
Wracając do meritum, wziąć pod uwagę post "Skoll'a" i po kłótni a radny będzie mógł nam wytłumaczyć dobrą zmianę w naszym portfelu.
25. Dodane przez Barbara, w dniu - 07-11-2019 09:48
Proponuję wprowadzić otwartą salę obsługi klienta i kolejki np znikną.Pamiętacie kolejki w ZUS zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki od kiedy klient widzi jak pracują Panie w okienkach.
26. Dodane przez MAX, w dniu - 07-11-2019 09:52
Niechby to był najlepszy pomysł, to radny Radomski lepiej niech się nie wychyla. Kompromitacja ciągnie się za nim jak .......
27. Dodane przez DW, w dniu - 07-11-2019 10:17
Pierwsza i jedyna inicjatywa nie polityczna radnego, którą poznałem i popieram.
28. Dodane przez Interesant, w dniu - 13-11-2019 02:04
Lepiej niech wyremontują w końcu toalety w tym starostwie. Bo cuchnie czasami już na wejściu starymi i zapchanymi rurami. Czy nikt z urzędników tego nie czuje?
reklama
29. Dodane przez Łukasz, w dniu - 17-11-2019 15:08
Za tego starosty i powiat popada w ruinę i budynek powiatu. Coraz więcej ludzi się na nim poznaje. Łapciuch zwykły.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama