Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
gmina-polkowice.gif
Start arrow Polkowice arrow Burmistrz Polkowic nie przekaże danych

Kolejne pismo od Poczty Polskiej

Burmistrz Polkowic nie przekaże danych

28.04.2020. Radio Elka, Kasia Rososzko


(Fot. Archiwum)
Już nie drogą meilową, a w formie papierowej,  do Urzędu Gminy Polkowice dorarło pismo od Poczty Polskiej, w którym domaga się ona przekazania danych osobowych ze spisu wyborców. Burmistrz Polkowic po raz kolejny podkreśla, że danych mieszkańców gminy nie przekaże i powołuje się na opinie i analizy prawne. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- Po głębokich analizach prawnych podjąłem decyzję, aby nie przekazywać Poczcie Polskiej spisu wyborców, czyli danych wrażliwych takich jak numery PESEL czy adresy zamieszkania
mieszkańców. To trudna decyzja, ale ślubowałem, że będę stał na straży prawa i będę wykonywał swój mandat dla dobra mieszkańców. Nie znalazłem przesłanek w przepisach prawa, które umożliwiłyby mi przekazanie tych danych
- mówi Łukasz Puźniecki, burmistrz Polkowic.

Puźniecki dodaje, że przyłącza się do apelu samorządowców skierowanego do Prezydenta RP, rządu i wszystkich ugrupowań politycznych w parlamencie, o wypracowanie wspólnych decyzji, umożliwiających przeprowadzenie wyborów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i gwarantujących bezpieczeństwo ich uczestników.

Burmistrz Polkowic zapewnia także, że jeśli sytuacja prawna w tym kontekście się zmieni, ponownie podda analizie prawnej żądanie Poczty Polskiej.
 
Komentarze (108)
1. Dodane przez JolantaP, w dniu - 28-04-2020 11:34
I dobrze bo ja się nie zgadzam na udostępnianie moich danych poczcie.
2. Dodane przez Emilia, w dniu - 28-04-2020 11:40
Ja też się nie zgadzam.
3. Dodane przez Arek, w dniu - 28-04-2020 11:45
Pani Jolanto, jak będzie podstawa prawna (uchwała) to nasze zgody nie obowiązują. Tak samo jak jest Pani w bazie PESEL lub innej.
4. Dodane przez Polak, w dniu - 28-04-2020 11:48
A ja chcę czemu mi tego burmistrz zabrania???
reklama
5. Dodane przez hahah, w dniu - 28-04-2020 11:49
ale medialnie się pompuje Puzniecki, nic dziwnego przeciez ma korzenie w SLD i PO jakos :) DPL 2014 / lepsze polkowice też wiekszosc ludzi po platformie obywatelskiej
6. Dodane przez Sam, w dniu - 28-04-2020 11:50
A ja chcę głosować
7. Dodane przez Witold, w dniu - 28-04-2020 11:52
A co z łamaniem moich praw wyborczych?
8. Dodane przez ola, w dniu - 28-04-2020 11:55
bardzo dobrze. PIS jak zwykle nie szanuje prawa i za wszelką cenę chce pozostać przy władzy
9. Dodane przez arni73, w dniu - 28-04-2020 12:02
Ramię w ramię z komuchami.
10. Dodane przez Kris, w dniu - 28-04-2020 12:02
Do 7. Jedź do Mińska zagłosować Witek, na to samo wyjdzie.
11. Dodane przez do 8, w dniu - 28-04-2020 12:08
PiS chce zrobić wybory w terminach zgodnych z konstutucją. Blokowanie wyborów przez Platformę idzie w stronę anarchii. A mówienie o stanie klęski to jakaś parodia. Poczytajcie z czym się wiąże stan wyjątkowy. Polskiego budżetu na to nie stać! Zacznijcie myśleć. A nie tylko Rodo tu Rodo tam, pojęcia nie macie, a kopiujecie jakieś durne regułki z internetu. Nie pamiętacie już pseudołańcuszka z facebooka o braku zgody na wykorzystanie zdjęć|?
12. Dodane przez Ziutek, w dniu - 28-04-2020 12:09
Jakim prawem zabrania mi się głosowania w wyborach. Konstytucja gwarantuje mi prawo do głosowania w wyborach !!!
13. Dodane przez Darioo, w dniu - 28-04-2020 12:10
Ja chcę zagłosować. Mam do tego prawo. KONSTYTUCJA KONSTYTUCJA!!
14. Dodane przez Polkowiczanka, w dniu - 28-04-2020 12:21
Burmistrz odmawia mi prawa udziału w wyborach. Powołuje się na opinie prawne swoich prawników. Co to za prawnicy, którzy doradzają łamać prawo. Podstawa prawna wydania spisów wyborców to Art.99 ustawy covidowskiej. Burmistrzu zamiast oglądać się na totalną opozycję, która rozwala państwo, to wykonuj prawo!!! Głosowałam na Pana i po raz drugi nie zagłosuję!!!
15. Dodane przez LXX, w dniu - 28-04-2020 12:35
Przysłowiowe zajady robią mi się ze śmiechu jak słyszę pisowców powołującego się na konstytucję i chcących prezydenta który wielokrotnie ją łamał Co do komuny to po roku 1956 takich jazd jak pis obecnie to nie robili(byli uczciwsi)więc małolaty na ten temat niech się nie wypowiadają TAK TRZYMAĆ PANIE BURMISTRZU OBYWATELE TYLKO ZGODNIE Z PRAWEM a będzie pan mógł spokojnie patrzeć w lustro przy goleniu
16. Dodane przez mitek, w dniu - 28-04-2020 12:36
10, 100,lub tysiące firm, banków, i innych instytucji maja nasze dane i świat się nie zawalił, lecz teraz dla poczty to nie to będzie koniec Świata
17. Dodane przez Kamil, w dniu - 28-04-2020 12:56
Głosujemy!!! 
Panie burmistrzu prosze za siebie mówić ja udostępnia swoje dane co P(...) niepozwalaja dług Pan ma u nich super niedługo pójdą zdjecia w gazetach
18. Dodane przez wyborca, w dniu - 28-04-2020 12:56
Chcemy głosować ! Najlepiej zrobić lokale wyborcze, urny wyborcze, komisje wyborcze, wyprodukować jednorazowe ok 15 mln rekawiczek, 15 mln dlugopisów, 15 mln maseczek i przy wejściu do lokalu założyć. Koszt mld złoty, akurat stać Państwo Polskie. Po co przedsiębiorcą dać 1 mld, lepiej na wybory wydać
19. Dodane przez rokosz KOD -ziarzy !, w dniu - 28-04-2020 13:09
Jak rząd przelewa panu dziesiątki dodatkowych milionów to wyciąga pan łapę !! 
Darowane ponad 30 mln nie śmierdzi?? 
Na aleję JP II czy na inne inwestycje ! 
Po wyborach będziemy zbierać podpisy za pana odwołaniem w referendum. 
Jakim prawem chce pan zablokować nam Polkowiczanom udziału w wyborach. 
PIS w powiecie polkowickim w ostatnich dwóch wyborach miał 55%. 
Czy wybory Rad Osiedli i sołeckie robił pan zgodnie z prawem??? 
 
oburzony górnik
20. Dodane przez Bywatel, w dniu - 28-04-2020 13:24
Pisowskie (...) ujadają, hahaha!
21. Dodane przez Wybory w PRL, w dniu - 28-04-2020 13:26
Przypomnę panu Burmistrzowi P. jak wyglądały w PRL wybory do Sejmu. 
W Trybunie Ludu i w TV agitowano by głosować do Sejmu ,,bez skreśleń,, 
Jednym słowem karta do głosowania odebrana od komisji wyborczej trafiała od razu do urny/taki głos był uważany za ważny/, bez możliwości postawienia krzyżyka przy nazwisku kandydata ustalonego w KC PZPR i w Moskwie. Tylko odważni wchodzili do kabiny by użyć do głosowania długopisu.Naród nie miał wpływu na te wybory.PRL to był system zbrodniczy. 
Następcą PZPR była SLD z której pan P. startował do Sejmu w 2007r. 
Póżniej biegał z transparentem KOD i chyba był w PO. 
Oj kombatant z tego naszego włodarza. 
Teraz próbuje podłożyć nogę obozowi dobrej zmiany. 
To dzięki obozowi dobrej zmiany jest pan Burmistrzem !!! 
 
Krystyna
22. Dodane przez polkowiczanka, w dniu - 28-04-2020 13:32
Żądam udostępnienia moich danych!!!Już niedługo podziękujemy (...)
23. Dodane przez ola, w dniu - 28-04-2020 13:36
ale propaganda wręcz z TVP 
wy w to na prawdę wierzycie? czy jesteście utrzymywani z 500+ ?
24. Dodane przez historia prawdziwa, w dniu - 28-04-2020 13:39
W PRL do milicji czy do dozoru trafiali aktywiści z pod znaku PZPR. 
po sierpniu 1980r jeden z postulatów Solidarności był by do dozoru w kopalni czy w milicji trafiali ludzie po maturze.Komuniści wprowadzili wieczorowe szkoły partyjne do których delegowano aktywistów partyjnych. 
Po ukończeniu takiej szkoły aktywista trafiał do dozoru. 
Czas nauki był czasem oddelegowania płatnego 100%. 
Taki to był PRL.
25. Dodane przez Aga, w dniu - 28-04-2020 13:49
Jedno jest pewne, na pana Puznieckiego już na pewno nie zagłosuję. Zawiodłam się na panu. Przykre to, oddając głos na pana wierzyłam w lepsze Polkowice i lepszą przyszłość. Niestety potwierdzają się słowa pańskich przeciwników z kampanii. Jest pan marionetką pod płaszczykiem tych lepszych. Jednak korzeni się nie wytnie :(
26. Dodane przez Do JolantyP, w dniu - 28-04-2020 13:52
Ty se możesz chcieć. A tak na marginesie myślałem że odwołamy Burmistrza Polkowic w najbliższych wyborach samorządowych. Jednak stanie się to szybciej za sprawą Komisarza Gminnego.
27. Dodane przez Tomi, w dniu - 28-04-2020 13:59
Dlaczego jakieś Puzniecki zabrania mi głosować? To tak wygląda demokracja? Weź chłopie się za prace bo Polkowice jak na razie to tylko psimi odchodami zafajdane.
28. Dodane przez Jaś, w dniu - 28-04-2020 14:05
cytuję wypowiedź ministra Ł. Szumowskiego dla Gazety Prawnej:\" Minister zdrowia Łukasz Szumowski w wywiadzie dla \"DGP\" przypomniał, że w pełni bezpieczne, tradycyjne wybory mogą odbyć się za dwa lata. Dodał, że opozycja odrzuca tę rekomendację, a w takiej sytuacji bezpieczniejszą formą wyborów jest forma korespondencyjna. \"Bez zmiany konstytucji nie zmienimy terminu wyborów. Przecież nie będziemy wprowadzać co chwilę stanu nadzwyczajnego i ciągle go przedłużać. To mało poważne. Co do wyborów korespondencyjnych, to wyraźnie powiedziałem, że nie ma tu mniej i bardziej bezpiecznego miesiąca. No, poza jesienią, gdzie będziemy mieli zapewne i COVID-19, i grypę\" - ocenił Szumowski. Teraz mam pytanie czy ktoś mógłby zaproponować jakieś sensowne alternatywne wyjście zamiast spierać się o to kto ma rację i utrudniać sobie nawzajem życie? Ludzie, opamiętajcie się!
29. Dodane przez Janek, w dniu - 28-04-2020 14:05
Chciałby przeczytam obrońców wyborów,jak ewentualnie stwierdzono zakażenie. Nie życzę tego nikomu.
30. Dodane przez PO, w dniu - 28-04-2020 14:07
Ja żądam moich praw wyborczych niech burmistrz mi w tym nie przeszkadza
31. Dodane przez polkowiczanka, w dniu - 28-04-2020 14:31
Panie pużnicki i w tym momencie streliłeś sobie w kolano.Buahhhaaaa
32. Dodane przez tomek, w dniu - 28-04-2020 14:43
krzyki, że chcecie swoich praw wyborczych są tutaj delikatnie nie na miejscu,.  
 
widać nie macie pojęcia, że obowiązujące przepisy prawa w Polsce nie umożliwiają wyborów listowych w formie prezentowanej przez pis  
 
zmian nie przyjął senat, nie podpisał ustawy prezydent wiec o czym wy gadacie ?
33. Dodane przez do LXX, w dniu - 28-04-2020 14:52
ja nie wiem jak burmistrz patrzy w lustro, ale tyle razy ile on i jego swita skakali po partiach i stowarzyszeniach, zmieniając uberwienie byle tylko byc przy wladzy. to ja bym sie gleboko zastanowila
34. Dodane przez do 20, w dniu - 28-04-2020 14:54
nie tylko pisowskie ujadają, szkoda ze jak ktos chce zaglosowac to juz musi byc pisowcem, pisdzielcem itd. glupota i chamstwo nie zna granic, nauczcie sie szacunku do innych
35. Dodane przez do 21, w dniu - 28-04-2020 14:55
BRAWO ZA PRAWDĘ!!!
36. Dodane przez kameleon, w dniu - 28-04-2020 15:00
Pan Burmistrz to taki kameleon. 
w drugiej turze wyborów samorządowych otrzymał poparcie liderów PIS. 
W naszym miescie i powiecie elektorat PO czy SLD jaki bliski jest panu burmistrzowi jest marginesem. 
Szczury uciekają z tonącego okrętu. 
Gdy PO pogrążone było w afery to nasz dzielny burmistrz uciekł pod inną nazwę.Lepsze P-ce to ukryta PO. 
Kidawa ma poparcie 4% co doprowadza duże TV i portale zagraniczne do wściekłości.Wielu samorządowców chce oderwać województwa i duże miasta od 
władz centralnych/jest to landyzacja na wzór Niemiec/. 
Takie rozmontowanie Polski służy obcym siłom zagranicznym! 
Tylko państwa NARODOWE i państwowa służba zdrowia walczą skutecznie 
z koronawirusem. 
Ten rokosz jaki uprawia pan P.wygląda na zorganizowaną akcję PO. 
 
polkowiczanin
37. Dodane przez Obywatel RP, w dniu - 28-04-2020 15:09
Powinno sie głosowac bo to zgodne z konstytucja a to kogo wybierzemy to już sprawa nie dla samorzadów ani Poczty . To wszystko w POlkowicach na głowie staje powoli. Zero logiki. Raz za PISem, potem poparcie PISu a teraz przeciwko > Idzie zgłupieć dosłwonie
38. Dodane przez do 28, w dniu - 28-04-2020 15:10
Jakby ktoś nie wiedział to na weekend w kilkudziesięciu gminach odbyły się wybory uzupełniające, na normalnych zasadach w lokalach wyborczych. Skończcie siać panikę. Niech te wybory się odbędą w terminach konstytucyjnych
39. Dodane przez Bąbelek, w dniu - 28-04-2020 15:17
Dlaczego nie mogę zagłosować. Leży mi na sercu dobro ojczyzny i chcialbym zagłosowac. Nie podoba mi się to i zgadzam sie z poprzednikami :-(
40. Dodane przez TAK TO WIDZĘ, w dniu - 28-04-2020 15:17
OGŁOSIĆ REFERENDUM NA LEPSZEGO BURMISTRZA BO JA MAM GO DOSYĆ I JEGO CWANIAKOWANIA. WYBORY NIE SĄ OBOWIĄZKIEM WIĘC POLKOWICE NIE MUSZA GŁOSOWAĆ ZA NICH ZROBIĄ TO INNI W KRZJU.WYBORY SIĘ ODBĘDA. NAWET NIECH ZAGŁOSUJE 10-20% POLAKÓW TO I TAK PREZYDENT ZOSTANIE WYBRANY.
41. Dodane przez anna, w dniu - 28-04-2020 15:20
oglądam sesje w gminie na zywo, siedzą w maskach, nagle pani skarbnik maskę sciaga, parodia i straszna pokazówka, mam rozumieć że urzad gminy nie zapewnia środków dezynfekujących pracownikom i muszą oni pracować w maskach?
42. Dodane przez Pracownik KGHM, w dniu - 28-04-2020 15:37
Dlaczego Pan Burmistrz zabrania głosowania tym osobą które chcą głosować może oddać sprawę do sądu i pozwać Pana Puźnieckiego nie on ustanawia prawo
43. Dodane przez Nie górnik, w dniu - 28-04-2020 15:44
Wiecie dlaczego nie chcą wyborów??? Bo Lepszawe i spółka mają kandydatkę na prezydenta z 5% poparciem!! Ale jaja jak berety! Ha ha ha ha.
44. Dodane przez Ala, w dniu - 28-04-2020 15:45
Popieram pkt : 4,6,7,11,12,13,14,16,17,18,19,21,22,2526,27,28,30. Na 30 wypowiedzi j/w 18 jest za wyborami.Dwunastu jest przeciw więc niech nie idą do wyborów by złośliwie sprzeciwiać się wyborowi A. Dudy.
45. Dodane przez Do32, w dniu - 28-04-2020 15:48
Mówisz o tym senatorze co brał łapówki w kopertach za leczenie ludzi???!!!!
46. Dodane przez Rocky, w dniu - 28-04-2020 15:57
Co to za demokracja - Tak myslę że to nie miasto jest właścicielem danych a mieszkaniec i o zgodę można było zapytać.Jak to mozliwe że jedne koperty są zabójcze a inne i przesyłki już nie,,,,,Wystarczy Po-patrzeć na sądaże i wszystko jasne,,tonący koronawirusa się łapie. Taxse też dalej myślę że Po-Polskich Liniach lotniczych nastepna to Polska Poczta by była.Szcześć Boże Polsce i Polakom w tym wyjątkowym momencie - Prawdziwych Polaków poznaje się w biedzie.
47. Dodane przez Rocky, w dniu - 28-04-2020 15:59
(...) skoro chcecie głosować i narażać swoje zdrowie to nie szczekać tutaj tylko idźcie na Pocztę i przekażcie swoje dane. A Panu Burmistrzowi A bardzo słuszną decyzję należą się duże Brava
reklama
48. Dodane przez Anna, w dniu - 28-04-2020 16:28
Też tak sądze ,nie gadajcie głupot na burmistrza , ci z Pisu idzcie i głosujcie, powodzenia.I póżniej nie krzyczcie gdzie najbliżej w szpitalu jest respirator!!!
49. Dodane przez Emeryt, w dniu - 28-04-2020 16:43
Do19 Zapamiętaj sobie raz na zawsze, że rząd nie ma pieniędzy.
50. Dodane przez PO i PI S, w dniu - 28-04-2020 16:56
Bo to PO hehe koalicja z PIS
51. Dodane przez ja, w dniu - 28-04-2020 17:00
Według speca Gertycha jak wygra ponownie prezydent Duda to wybory będą nieważne,a jak ktoś z opozycji to juz wybory będą ważne..Nic dodac nic ując
52. Dodane przez luk, w dniu - 28-04-2020 17:05
Stare PO w koalicji z PIS hehe wystarczy wklepać nazwiska w google
53. Dodane przez ola, w dniu - 28-04-2020 17:29
Dla tych co tak bardzo chcą głosować i czują się skrzywdzeni, GŁOSOWAĆ można wszędzie nie koniecznie w miejscu zamieszkania. PISiaki niech głosują w innym miejscu. Pozarażajcie się tym COV-19 i o tyle się przysłużycie. Powodzenie krzykacze
54. Dodane przez Nico, w dniu - 28-04-2020 17:58
Brawo Panie Łukaszu a tych ujadaczy odsunietych od koryta oraz wyznawców Jarosława odsyłam do szkoły poczytacie (...) prawo
55. Dodane przez psikus 1, w dniu - 28-04-2020 17:59
A na jakiej podstawie burmistrz, który objął stanowisko naszymi głosami pozbawia nas tym samym konstytucyjnego prawa do wyrażania woli , praw wyborczych, głosowania, wolnego wyboru, wolności osobistych itd ? Czym on i jemu podobni uzurpują sobie do tego prawo ? To jest karalne i są na to paragrafy. Prawo wyborcze jest prawem gwarantowanym przez konstytucję i zgodnie z nią są ogłoszone wybory.Gdzie jesteście teraz konstytucjonaliści gdy gdy tak zwani samorządowcy odbierają nam nasze konstytucyjne prawa ? To co wyprawiaja ci pożal się boże samorządowcy prowadzi do anarchii, na ruinie kraju chcą za wszelką cene dojść do władzy, a nie mają nic do zaoferowania krajowi i społeczeństwu oprócz wścieklizny nienawiści
56. Dodane przez obserwator, w dniu - 28-04-2020 18:00
do kom.34 Używasz plugawego języka a piszesz o szacunku!
57. Dodane przez Janek, w dniu - 28-04-2020 18:11
Do 43 Piszesz nieprawdę.Kidawa -Błońska nie chce być prezydentem. Wycofała się brawo ,brawo, brawo. Obecnie czekam na samorozwiązania PO.
58. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 28-04-2020 18:34
Regionalny Burmistrz chce wpływać na losy kraju.......hipokryzja..
59. Dodane przez Maati, w dniu - 28-04-2020 18:37
do ola-Bardzo mądry komentarz. Jak tak bardzo pisiakom zalezy na głosowaniu to do boju, tylko jak sie pozarazacie to nie do szpitala ale na Nowogrodzką84/86
60. Dodane przez Spoxman, w dniu - 28-04-2020 18:52
Polkowice to tradycyjnie kierdel owiec, ktore chcą głosować w wyborach, których jeszcze nie ma. A najokazalsza Polkowiczanka udaje, że zna się na prawie, chociaż nie potrafi przeczytać ze zrozumieniem jednego tylko artykułu z ustawy tylko przepisuje brednie rozpowszechniane przez dyskretnie inteligentnych prawaków. 
Wyjaśniam owieczce: Poczta Polska nie otrzymała jeszcze USTAWOWEGO zadania zorganizowania korespondencyjnych wyborów prezydenckich w 2020 roku, więc nie ma prawa powoływać się na art. 99 i żądać udostępnienia spisów wyborców ani danych ze zbioru PESEL. Spocznij.
61. Dodane przez Do 54, w dniu - 28-04-2020 19:17
Chyba zapominasz z kim burmistrz ma koalicję, w sumie nie obrazilbym się jakby po takim hejcie się rozpadla
62. Dodane przez Do 56, w dniu - 28-04-2020 19:19
Tylko przytaczam jak innym wyborców nazywają wyborcy antypis
63. Dodane przez Ass, w dniu - 28-04-2020 19:25
Sprawdźcie w internecie, za granicą po wyborach, po dwóch tygodniach brak wzrostu zachorowań
64. Dodane przez ..., w dniu - 28-04-2020 19:40
To już lepiej niech zrobią normalne wybory, tak jak zwykle... Tyle, że zamiast normalnych lokali wyborczych niech będą otwarte namioty w których będą komitety wyborcze, urny itd....
65. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 28-04-2020 20:21
Jak czytam te komentarze to na miejscu burmistrza Puźnieckiego nie spałbym tej nocy. Po nieprzespanej nocy zastanowiłbym się nad tym co robię!
66. Dodane przez Spoxman, w dniu - 28-04-2020 20:47
Wy, od Konstytucji - "Art. 7. Organy władzy publicznej działają na podstawie i w granicach prawa." A teraz znajdźcie mi opublikowany akt prawny zlecający Poczcie Polskiej, zamiast Państwowej Komisji Wyborczej, organizację wyborów prezydenckich zamiast PKW. 
 
@Ass - sprawdź sobie sam, dlaczego we Francji zrezygnowano z II tury wyborów samorządowych. W Bawarii od 29 marca do 7 kwietnia liczba zachorowań na koronawirusa wzrosła dwukrotnie. Po przeliczeniu liczby chorych na liczbę mieszkańców okazuje się, że 29 marca na 100 tys. osób przypadało 99 chorych, natomiast 7 kwietnia było to już 200 osób.
67. Dodane przez komuno wróć ?, w dniu - 28-04-2020 20:47
do.24- BINGO 
Do roku 1980 w milicji wystarczyła ZSZ. 
Sztygar czy dyspozytor przed rokiem 1980 często miał tylko ZSZ. 
Po roku 1980 Komunisci z pod znaku PZPR wysyłali aktywistów z PZPR na szkoły wieczorowe, galopujące z urlopowaniem całkowitym/płatnym/jak na przodku. 
Takich sztygarów było ponad 50%.Przyjeżdzali na kopalnię raz w miesiącu przez 2 lata tylko po wypłatę.Dziś dzieci tych komunistycznych kacyków robią rokosz wyborczy.Sprawdzcie na wikipedii ,kto był w Gł. w latach 1980-81.I Sekr PZPR ? 
W marcu 1980r były wybory do Sejmu. 
By nie dopuscić do normalnych wyborów forsowano i wprowadzono przepis że nie potrzeba stawiać krzyżyka obok kandydata a głos jest ważny. 
Kilka miesięcy póżniej w sierpniu 1980r Naród się zbuntował i domagał się wolnych wyborów i wolnych związków zawodowych.Moskiewskie pachołki nielegalnie wprowadziły Stan Wojenny by nas zwalniać i zamykać i internować.Nikt nas nawet nie przeprosił. 
Trybunał Konstytucyjny z 16 marca 2011 uznał że Stan Wojenny był nielegalny ! 
Wszystkim poszkodowanym i represjonowanym należą się odszkodowania. 
Dziś Burmistrz chce mi zablokować możliwość wzięcia udziału w wyborach. 
Panie Pużniecki komuna nas nie zatrzymała i pan też !!!!!! 
 
opozycjonista,zwolniony W Stanie wojennym za strajki w obronie wolności pracowniczej.
68. Dodane przez Kaśka, w dniu - 28-04-2020 20:58
Brawo,dobrze,że są ludzie trzeźwo oceniający sytuację. 
Teraz hejtują lekarzy i pielęgniarki , a za chwilę spadnie hejt na listonoszy 
Kiedyś dawali 50 zł za oddany głos , teraz będą płacić za karty ze skrzynki albo sami będą je wyciągać z niezamkniętych i nimi handlować. 
A gdzie tajność głosowania skoro mam podpisywać oświadczenia. 
Tajność to tajność.
69. Dodane przez wujt głogowski, w dniu - 28-04-2020 21:08
Mati & Spoxman pisz tak dalej a PO sięgnie dna. 
Pamiętamy jak PDMP organizowało wybory do Rad Osiedli. 
To była farsa całkowicie wbrew prawu.Tak było w 2014 i w 2018r. 
Dziś udajesz zatroskanego. 
Spocznij.
reklama
70. Dodane przez 0batel, w dniu - 28-04-2020 21:55
Rzad nie ma własnych pieniedzy to pieniadze podatnikow. Rząd tylko nimi zarządza do do 19 tumoka oburzonego górniczka
71. Dodane przez Ja, w dniu - 28-04-2020 22:08
A ja chcę głosować i proszę mi tego nie bronić!!!
72. Dodane przez jola, w dniu - 28-04-2020 22:23
BrAWO.nIE ZYCZE SOBIE UJAWNIANIA ,mOICH DANYCH!!!
73. Dodane przez bezstresowiec, w dniu - 28-04-2020 22:52
Do wszystkich PISowców chcących głosować - idźcie na pocztę, podajcie swoje dane i poproście, żeby wam przyniesiono pakiet wyborczy! Wtedy sobie zagłosujecie. Nikt wam tego nie zabrania. Ja nie wyrażam zgody na podanie moich danych w związku z tym nie wywierajcie presji na Pana Burmistrza, który broni moich praw. Odczepcie się od Niego.
74. Dodane przez Do ja, w dniu - 28-04-2020 23:07
A kto ci broni? Idź już dzisiaj i głosuj ile chcesz
75. Dodane przez PO, w dniu - 28-04-2020 23:36
Kod nie burmistrz
76. Dodane przez Spoxman, w dniu - 29-04-2020 00:27
Ja też pamiętam te wybory. Odczytana lista kandydatów i głosowanie jak w PiS. Kto był niegramotny, to dostał nawet ściągę, kiedy głosować "za". A co mnie obchodzi PO?
77. Dodane przez Spoxman, w dniu - 29-04-2020 00:33
@64: Dzisiaj suweren się buntuje i domaga się sfałszowanych wyborów, byleby tylko wygrał "pińcetplus". Burmistrz niczego ci nie blokuje. Jak na razie nie ma żadnych wyborów, więc usiądź i oszczędzaj nogi.
78. Dodane przez do.23, w dniu - 29-04-2020 08:24
do .23 
Lemingi tacy jak Ty piszą z pogardą o 500+. 
W Niemczech czy Szwecji, Austrii wlk Brytanii taki program jest od 30 lat. 
Korzystają z niego emigranci którzy mają po 5 dzieci ,korzystają polskie rodziny a w Polsce SLD PSL i PO uważali że polskie dzieci to powinny chodzić po śmietnikach gdy rodzice stracą pracę? 
Zasiłek rodzinny zwany 500+ podnosi godność polskiej rodziny. 
Antypolskie media i obca Polakom prasa drwi z tego zasiłku zachęcając polskie rodziny do wyjazdu do Niemiec na zmywak i szparagi. 
 
patriota
79. Dodane przez rokosz zaplanowany, w dniu - 29-04-2020 08:40
Rokosz zaplanowany to akcja polegająca na blokowaniu wyborów włodarzy miasta kojarzonych z PO. 
Dane które blokuje Burmistrz ,,skoczek,, który zmienia ugrupowania jak rękawiczki są już w PKW i ma je POCZTA POLSKA instytucja działająca od 400 lat.Pan panie Póżniecki nie zablokuje możliwości oddania głosów Polkowiczanom.Niech pan zajmie się psimi odchodami i posikanymi przez nie hydrantami i latarniami ,które są w fatalnym stanie. 
Dość szczucia przeciw polskim władzom-do roboty. 
Wasza kandydatka Kidawa ma poparcie 4% a pan Prezydent Duda 55% i dostajecie rozwolnienia. 
PO to masa upadłościowa. 
Niech pan się weżmie do roboty. 
 
oburzony górnik
80. Dodane przez fm nie pis, w dniu - 29-04-2020 08:46
Załosny argument , " koperty śmierci" To ja się pytam; Ile osób zmarło w Polsce w wyniku dostarczenia przesyłki , listu czy jakiegokolwiek pisma???
81. Dodane przez wyborca, w dniu - 29-04-2020 08:47
Wszyscy bijący brawo burmistrzowi oraz sam burmistrz, mają nadzieję że jak odsuną w terminie wybory to wymienią Kidawę na Tuska i wygrają wybory. Tylko zapominają że, niektórzy mają dobrą pamięć i na Po już nigdy nie zagłosują. Mam też nadzieję że, obecne wybory pogrzebią platformę i już na zawsze zniknie z polityki.
82. Dodane przez Górnik, w dniu - 29-04-2020 08:54
Co z koalicją w ratuszu może niedługo wybory w Polkowicach
83. Dodane przez kiedyś Moskwa dziś Bruksela, w dniu - 29-04-2020 08:56
Pan Pużniecki w mieście które glosuje w 55% na PIS naraził się na śmieszność. 
Dane adresowe są już w PKW !!! 
Równolegle otrzymała jest POCZTA POLSKA. 
Jak ktoś ogląda WSI-24 i czyta GW to wydaje mu się że może nam mieszkańcom zablokować wybory. 
Polska to jedyny w Europie kraj który ma więcej jak 60% mediów w obcych rękach.Niemcy takich mediów nie mają więcej niż 1%. 
Prasa regionalna jest w 100% w obcych rękach. 
Czwarty rozbiór Polski który zaczął się w 1944 manifestem PKWN i trwał do 1989r. 
W 1989r rozpoczeło się rozmontowywanie Polski i przejęcie naszego majątku narodowego.Te wybory mają zablokować rozkradanie Polski i parcelowanie na  
landy jak w Niemczech. 
Panie Pużniecki zapraszam na lekcję historii i patriotyzmu. 
 
były działacz,,S,,
84. Dodane przez Maria, w dniu - 29-04-2020 09:46
Brawo Burmistrz. A prawda jest taka, że duża większość która jest za udostępnieniem spisów Poczcie nawet dobrze czytać nie potrafi, a co dopiero ustawy przeczytać. Słuchają propagandy TVP, która nawet za czasów komuny taka nie była. Pis położył 500+ na oczy suwerenowi oraz kaganiec na buzię. Wolność poszła...... .Chyba dopiero za kilkadziesiąt lat się obudzą i będą mówić nie samym chlebem człowiek żyje.
85. Dodane przez statystyk, w dniu - 29-04-2020 10:03
zadziwiające jak dużo tu negatywnych komentarzy na decyzję burmistrza, a żadna z tych oburzonych osób nie ujawniła się z imienia i nazwiska pod postem burmistrza na facebooku, może dlatego że te raptem 2 oburzone osoby musiałyby stworzyć niezliczoną ilość fałszywych profili, a na miedziowych zawsze można inaczej :polkowiczanka, Krysia, Zosia...
86. Dodane przez do 72, w dniu - 29-04-2020 10:41
Twoje dane ma kilkaset firm jak nie lepiej. pewnie nie jesteś swiadoma/swiadomy, ale wyrazając zgode jednej firmie na udostepnianie "partnerom" dane plyna i plyna
87. Dodane przez do 85, w dniu - 29-04-2020 11:20
bo to nie jest post burmistrza, tylko post profilu ktory prowadzi jeden z pracownikow urzedu, pozdrawiamy Romka
88. Dodane przez statystyk, w dniu - 29-04-2020 11:34
do 87. a co to ma do rzeczy, kto to napisał? boją się ujawnić pod postem o decyzji burmistrza, a tutaj można bo można dublować i dublować
89. Dodane przez Nico, w dniu - 29-04-2020 11:53
Do 61 wiem wiem i też bym się nie obraził a wręcz przeciwnie bardzo bym się cieszył gdyby ta współpraca się zakończyła
90. Dodane przez polkowiczanka, w dniu - 29-04-2020 11:56
PIS po wyborach wymieni wszystkich opornych burmistrzów.Już się cieszę!!!
91. Dodane przez Zbanek, w dniu - 29-04-2020 13:05
Chlopcy od sztangi juz się cieszą. Jeden już nawet przewodniczacego wymienia. Roman bój się bo oddech masz na plecach.
92. Dodane przez do 88, w dniu - 29-04-2020 13:51
Jak ktoś pracuje w jednostce gminnej i ma odrębne poglądy niż burmistrz po PO/KO/KOD/SLD etc. to z lekka obawia się o pracę. Bo wiadomo, jak ktoś z innej mańki mimo, że dobrze pracuje, to trzeba go wymienić. Można było to zobaczyć nawet w Polkowicach, jak władzę przejął obecny burmistrz
93. Dodane przez emeryt, w dniu - 29-04-2020 15:18
do92 Dokładnie tak robi twój ukochany PISS.
94. Dodane przez do 92, w dniu - 29-04-2020 18:00
co z wami jest ze wszystkim wmawiacie pis? nie można byc juz ani za konfederacja ani za psl, ani w ogole za nikim, bo fanatycy platformy wszystkich przeciwnikow nazywaja pisowcami
95. Dodane przez Do kom. 93, w dniu - 29-04-2020 18:27
Mylisz się i to bardzo. W tym przypadku to szkoła POznańska i doradztwo z dopiewa. No ale jaki Pan taki kram...
96. Dodane przez do.95, w dniu - 29-04-2020 21:19
do.95 
Mam pytanie: 
Te dyrektywy przychodzą z Poznania? 
Masa upadłościowa jaką jest PO to jak Titanic. 
Ciekawe jaką formację będzie popierał Burmistrz za 3 miesiące ,gdy na gruzach Po powstanie nowy liberalny twór.
97. Dodane przez re 92, w dniu - 29-04-2020 23:12
Ty oczywiście nie słyszałeś nigdy o czystkach gdy PiS przejął władzę? Czyścili dla pociotków nawet etaty sprzątaczek. Czy w spółkach skarbu państwa też dostaje się stołek za fachowość czy za oddawanie czci bożkowi z Mokotowa?
98. Dodane przez lech, w dniu - 30-04-2020 10:03
Burmistrz niech się zajmie żeby w mieście było czyściej bo chodząc po osiedlu widać wiele syfu a nie decydować czy ja mam głosować czy nie jak on nie chce to go nikt nie zmusza!
99. Dodane przez Wadim, w dniu - 30-04-2020 21:44
Tak czytam jak te PISiory chcą głosować niby zgodnie z Konstytucją! Czemu nie patrzą na szarganie tej Konstytucji przez PIS.
100. Dodane przez do 99, w dniu - 30-04-2020 22:02
a pan to kto? pokowiec czy jak?
101. Dodane przez koalicja strachu, w dniu - 01-05-2020 10:46
Od wyborów prezydenckich zacznie się dalsza walka o polskość. 
Kobieta ,która była hamulcem reform w sądownictwie wczoraj poszła na emeryturę.Ta emerytura to ponad 17 tyś. 
Obóz dobrej zmiany zablokował rozkradanie Polski. 
To nie tylko afera vat-250 mld 
to nie tylko grabież z OFE 182 mld 
to nie tylko grabież kamienic w Wa-wie na 120 letnich właścicieli. 
Chodzi o odkupienie przez polskie państwo kolejnych banków. 
Mimo że 80% mediów prywatnych jest przeciwnych temu rządowi, to ekipa prezydenta i PIS ma poparcie na poziomie 50%. 
PO i jej kandydatka mimo promowania i pompowania przez zagraniczne media ma poparcie 4%. 
Panie Burmistrzu niech pan nie wkłada kij w szprychy dobrej zmiany. 
Niech pan zacznie czytać polskie gazety i oglądać polskie media. 
Czas Tuska jest marną historią. 
Wybory prezydenckie to nie jest kaprys prawicy, lecz obowiązek ,który narzuca nam Konstytucja !! 
Tusk i PO jest bankrutem i niech pan przestanie go słuchać. 
Polkowiczanie będą wybierać Prezydenta i pan nam nie przeszkodzi. 
 
emeryt
102. Dodane przez Spoxman, w dniu - 01-05-2020 20:44
Emerycie, idź do głosowania, a później umieraj na covid-19. ZUS i rząd się ucieszy, parę złotych do przodu.
103. Dodane przez Janeczka, w dniu - 02-05-2020 13:48
Brawo kom. nr 60.  
 
Burmistrz nie udostępnił danych bo nie ma takiej podstawy prawnej (póki co) - działa więc zgodnie z prawem czyli tak jak powinien. 
 
btw- nie przewiduję wdawania się w dyskusję z tymi, którzy będą uprzejmi mi w dalszych komentarzach "nawtykać".
104. Dodane przez do 101, w dniu - 04-05-2020 22:24
burmistrz ma mocno zakorzenione poglady z poprzednich ugrupowań w których mocno się udzielał. pamiętam że jako młody ostro działał w  
SLD
105. Dodane przez waga, w dniu - 04-05-2020 23:38
Panie burmistrzu to jest prawo moje do głosowania i nikt, nawet pan niema prawa mnie go pozbawiać! Niech pan pamięta, że też został wybrany w wyborach ???
106. Dodane przez Spoxman, w dniu - 06-05-2020 13:24
@waga - gdzie masz wybory? Kiedy? W jaki sposób? "Ciemny lud wszystko kupi" - Jacek Kurski b.prezes TVP
107. Dodane przez pucz upadł, w dniu - 09-05-2020 11:36
Pucz upadł. 
Pan Kaczyński dogadał się z Gowinem. 
Wczoraj,8 maja Prezydent podpisał ustawę o wyborach korespondencyjnych. 
Tę ustawę Senat blokował przez 30 dni ,co było powodem, że nie można było tych wyborów przeprowadzić 10 maja.Mieszkańcy miast ,których włodarze nie chcieli udostępnić adresów mieszkańców zgłaszają doniesienia do prokuratury. 
Nasz burmistrz zablokował nam możliwość głosowania. 
Widać jego dawna partia PO i jej rokosz jest mu bliska. 
Ich kandydatka Kidawa z poparciem 2% jest pośmiewiskiem salonów !!
reklama
108. Dodane przez zaplanowany pucz, w dniu - 24-05-2020 09:13
Zaplanowany pucz,by zablokować wybory 10 maja miał jeden cel: 
podmienić Kidawę na człowieka popieranego przez klub Bilderberga. 
Ten klub jest nazywany rządem światowym. 
W dniach 30 maja 2 czerca 2019r w Szwajcarii na swiatowym spotkaniu tego klubu gościł Rafał T. 
Sam zainteresowany przyznał to publicznie. 
Klub Bilderberga zwany przez niektórych/lożą masońską/ zwalcza państwa narodowe.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama