Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
5
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Irena, Teodor,
Waldemar,
DZIEŃ
LEŚNIKA I DRZEWIARZA
Do końca roku 240 dni.
Start arrow KGHM arrow W rejonie zagrożenia nie było górników

Silny wstrząs w ZG Rudna bez konsekwencji

W rejonie zagrożenia nie było górników

05.02.2022. Radio Elka, Marcin Hałusek


(Fot. Archiwum)
Do silnego wstrząsu doszło w sobotę rano w kopalni ZG Rudna. Był to jednak wstrząs sprowokowany pracami, a w rejonie zagrożenia nie działała żadna załoga i nie było konieczności podejmowania akcji ratunkowej. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do wstrząsu doszło przed godziną 7.00 na oddziale G2 w rejonie GG1 Zakładów Górniczych
Rudna. Miał siłę tzw. dziewiątki i był odczuwalny w wielu miejscach regionu. - Na oddziale nie było jednak załogi i obyło się bez konieczności prowadzenia akcji ratowniczej. Wstrząs był bardzo silny, ale sprowokowany - powiedziała nam Sylwia Jurgiel rzeczniczka prasowa KGHM.
 
Komentarze (65)
1. Dodane przez Asdf, w dniu - 05-02-2022 11:24
Polkowice dolne dziękują za pobudkę.
2. Dodane przez Zenek, w dniu - 05-02-2022 12:19
Nie za dużo tego materiału wybuchowego ładujecie ?
3. Dodane przez emeryt, w dniu - 05-02-2022 12:33
"Dziewiątka " to małe trzęsienie ziemi. Prawidłowe prowadzenie robót górniczych powinno eliminować tak potężne wstrząsy. Nie powinno się prowokować trzęsienia ziemi.
4. Dodane przez R1, w dniu - 05-02-2022 13:57
"Dziewiątka" była jak ludzie zjechali na dół około godziny 6:15.
5. Dodane przez Mati, w dniu - 05-02-2022 14:24
Teraz ruszy lawina odszkodowań za popękane ściany w budynkach.
6. Dodane przez Piotr, w dniu - 05-02-2022 15:26
Nie życzę sobie aby moim domem tak kołysało, po drugie dziecko mi się obudziło i bardzo płakało, ponieważ się wystraszyło, powtarzam, ze nie życzę sobie, tyle zarabiacie dyrektorzy , prezesi więc wam niech się bujają chaty, nie mi !!!
7. Dodane przez Flont, w dniu - 05-02-2022 15:40
Widzę sami fachowcy od fedrunku?!
8. Dodane przez pracownik, w dniu - 05-02-2022 16:25
Sprowokowany wstrząs !! w czasie zjazdu załogi 1 zmiany , no Brawo Brawo !
reklama
9. Dodane przez Karol, w dniu - 05-02-2022 16:33
W Ścinawie poczułem około 6:19
10. Dodane przez Obserwator, w dniu - 05-02-2022 17:06
Chodzą słuchy że znowu zalewa sierpola. Ktoś coś na ten temat wie?
11. Dodane przez Ola, w dniu - 05-02-2022 18:03
Tragedia, nie wiadomo, czy uciekać i czy dach nie runie na głowę. Czy takie mocne wstrząsy nie powinny być zakazane? Był czas, że się uspokoiło na chwilę, na dość długo nawet, a ostatnio pod miastem znowu tak mocne wstrząsy...
12. Dodane przez Dgl, w dniu - 05-02-2022 18:25
Sufit i ściany pękają. Litości
13. Dodane przez tytus, w dniu - 05-02-2022 18:44
i dlatego podatek miedziowy należy się mieszkańcom regionu a nie warszawiakom, za straty zdrowotne, psychiczne i moralne
14. Dodane przez do 12., w dniu - 05-02-2022 20:05
U mnie to samo, gdzie to się zgłasza?
15. Dodane przez Sierpol, w dniu - 05-02-2022 20:12
Kto tam robi? Albo maja wielkie ... albo to i lubią to.
16. Dodane przez Pa, w dniu - 05-02-2022 20:53
A na kiego grzyba się budujecie w regionie górniczym? Żeby teraz płakać?
17. Dodane przez Kris, w dniu - 05-02-2022 21:22
Zbyt długo była "cisza" na drugim. W końcu odprężyło. Bogu dzięki że nikt nie ucierpiał
18. Dodane przez Paweł, w dniu - 05-02-2022 21:24
Dziewiątka? Na pewno? Jeśli to prawda to był to jeden z najsilniejszych wstrząsów w całej historii KGHM
19. Dodane przez kierownictwo zakładu, w dniu - 05-02-2022 23:42
do kom. 6. Stary proponuję żebyś się zastanowił czy masz w głowie mózg czy dwa tiktaki, bo raczej czegoś ci brakuje pisząc takie herezje.
20. Dodane przez do kom 6, w dniu - 06-02-2022 08:32
Durniejszego komentarza już dawno nie czytałem. Człowieku możesz sobie życzyć :) Dziecko mu się rozpłakało... A w bogatym regionie życzysz sobie mieszkać? Jeśli nie, to wyprowadź się w Bieszczady, ale tam też będziesz miał nieciekawie, niedźwiedź ci chatą porusza :) Weź się człowieku nie ośmieszaj :)
21. Dodane przez Temida, w dniu - 06-02-2022 09:17
Jeżeli wstrząs był sprowokowany, jak wypowiada się rzecznik KGHM, to sprawą powinien zająć się prokurator, gdyż istnieje poważne prawdopodobieństwo narażenia życia i zdrowia mieszkańców Polkowic i miejscowości ościennych. Takie działania powinny być podawane do publicznej wiadomości z odpowiednim wyprzedzeniem, aby mieszkańcy byli przygotowani na skutki tych działań. Można było opuścić mieszkania na ten czas lub zabezpieczyć mienie. Bloki w Polkowicach mogą którejś próby nie wytrzymać i dojdzie do tragedii. W cywilizowanych regionach kraju i świata tak to się odbywa, gdzie np. mieszkańcy żyjący opodal kamieniołomów znają godziny odstrzałów. Na ten czas zamyka się ulice, a mieszkańcy wiedzą, jak mają się zachować. Co na to władze Polkowic? Czy poczyniono w tym zakresie rozmowy z KGHM? Czy zostaną podjęte działania, aby ukarać winnych za tak nieodpowiedzialne zachowanie?
22. Dodane przez Pracownikk, w dniu - 06-02-2022 10:27
Sprowokowany? W momencie tąpnięcia ludzie 1 klatka zjechali druga dojechała na dół. Pyłu pod szybem. Dyspozytor trzymał ludzi na komorach jakiś czas.
23. Dodane przez do kom 6, w dniu - 06-02-2022 10:50
Masz pretensje o roboty górnicze mieszkając w zagłebiu górniczym? Gratuluje logiki tytanie intelektu. To tak jakbys mieszkał koło autostrady i narzekał na duzy ruch i hałas samochodów
24. Dodane przez obóćsie, w dniu - 06-02-2022 11:14
do14 Do ,,Przyjaciółki" napisz.
25. Dodane przez Do 23 Piotr, w dniu - 06-02-2022 12:38
Porównujesz hałas do wstrząsu po którym ludziom pękają ściany????? Hipokryzja , mieszkając przy autostradzie to chociaż ludzie mają często zapewnione ekrany akustyczne , a wy co zapewniacie kmioty ??
26. Dodane przez Do 19 Piotr, w dniu - 06-02-2022 12:42
Hahahaha widac ze kierownictwo się odezwało, na buradztwo nic się nie poradzi , oni mają zwykłych ludzi gdzieś, co ich obchodzi to, że komuś ściany pękają, dachówki lecą?? Maja to głęboko gdzieś!!!
27. Dodane przez Do 20 Piotr, w dniu - 06-02-2022 12:48
Bogaty region ?? Co ja z tego jako zwykły obywatel mam , że mieszkam w regionie miedziowym ??? Hahaha , odpowiem bo pewnie twoj umysł jest za płytki.... NIC !!!, byście chociaż dla ludzi wybudowali jakiś szpital , że muszą w tym regionie zyc , szpital dla wszystkich nie dla wybrańców, byście wybudowali jakiś super basen dla młodzieży, to są przykłady... żadnej korzyści nie ma że jesteście na naszym terenie , dodam że moi dziadkowie pradziadkowie na tym terenie byli szybciej niż WY !
28. Dodane przez do kom 27 i 26, w dniu - 06-02-2022 13:25
do 26 nie kierownictwo a normalni ludzie się odzywają. Najwidoczniej wszyscy, którzy pracują w KGHM tez to mają gdzieś.  
do 27 gdzie ci brakuje basenów, szpitali? dziadkowie i pradziadkowie? czyli masz niewiele lat a to oznacza, że jeszcze gimnazjum w tobie drzemie hahaha. I już lepiej nic więcej nie dodawaj :)
29. Dodane przez Kimirsen, w dniu - 06-02-2022 13:51
Pani rzecznik następny raz odrobi pracę domową i nie będzie gadała głupot.  
strzelania w przodkach po to są wykonywane o 5 i 17 ponieważ po nich następuje godzina oczekiwania na ewentualne samoistne odprężenia górotworu 
 
Cieszmy się że ten wstrząs wystąpił o 6:19 a nie o 7:19 czy o 8:19, ponieważ wtedy z dołu wyjechali by kolejne kilka czarnych worków. To że dyspozytor "zamknął" ludzi na komorach to chyba w obawie przed kolejnymi wstrząsami wtórnymi które również mogłyby komuś wyrządzić krzywdę.  
.
30. Dodane przez Do 28, w dniu - 06-02-2022 14:21
I co wynika z twojego komentarza ???? Jak masz wykształcenie podstawowe to jest max ;)
31. Dodane przez Do 28, w dniu - 06-02-2022 14:23
Normalni ludzie się odzywają:))))))) jesteś zwykłym tamponem , jak spojrzysz w lustro to zobaczysz o czym mówię;) pozdrawiam cie normalny człowieku, zapatrzony tylko w siebie
32. Dodane przez Silny wstrząs w ZG Rudna bez k, w dniu - 06-02-2022 15:19
Jak można tak pisać? Totalna ignorancja. Sądzę ,że autor tych słów też nie poniósł żadnych konsekwencji. Właściwie to nie wiadomo kogo i co miał na myśli. To, że nikt z odpowiedzialnych w kopalni za prawidłowe prowadzenie robót górniczych nie poniósł konsekwencji to pewne. Ale trzeba zapytać mieszkańców okolicy bliższej i dalszej..
33. Dodane przez Do kghm, w dniu - 06-02-2022 15:31
Mieszkam w budynku poniemieckim , jak się domyślacie ten budynek powstal jako pierwszy, a dopiero później powstały kopalnie , moje pytanie brzmi następująco: dlaczego niszczycie nasze domy ?? Dlaczego w ten sposób jest pokrzywdzonych mnóstwo obywateli , jak ktoś się budował na tym terenie w ostatnich latach rozumiem, że podejmował takie ryzyko, że nowo wybudowany dom w wyniku topnieć górniczych może się uszkodzić, a co z tymi, którzy nie mieli takiego wyboru ?
34. Dodane przez pszczoła, w dniu - 06-02-2022 18:07
POPIERAM kom. nr 6
35. Dodane przez Do pszczoły, w dniu - 06-02-2022 18:30
Wielkie dzięki, dzięki takim osobom wierze w ludzi M
36. Dodane przez Dżordż, w dniu - 06-02-2022 18:38
Na tereny górnicze idealna jest tzw. kanadyjka. Juz 6 lat mkeszkam w okolicy R-9 i czasem delikatnie pęknie na łączeniu regipsu a od 7 wzwyż delikatnie huśtają żyrandole. Polecam
37. Dodane przez Tajemnicza, w dniu - 06-02-2022 18:47
Komentarz nr 6, wielkie słowa. Oczywiście się z nimi zgadzam!!!!
38. Dodane przez 29 święta prawda, w dniu - 06-02-2022 21:10
Racja.Nadmoenię tylo, że energia na poziomie 9 powinna dać ekipie od dyrektora technicznego w dół do myślenia....
39. Dodane przez do kom 30 i 31, w dniu - 06-02-2022 21:44
Poziom rynsztoku te wasze komentarze :)
40. Dodane przez Remi, w dniu - 06-02-2022 21:53
Ciekawe co zostało z oddziału G2 po takim je...nięciu
reklama
41. Dodane przez Piotr, w dniu - 06-02-2022 22:35
Rynsztok to ty, prawda boli, trudno musisz z tym jakoś zyc zadufany egoisto ;)
42. Dodane przez Olo, w dniu - 07-02-2022 05:59
Re40,rozum ci wydmuchało.
43. Dodane przez Re 20, w dniu - 07-02-2022 07:15
Do kom nr 20. A ty co nie potrafisz bez kopalni żyć ?bo lewe rączki?Bogaty region? Dla kogo ?Remonty robię za swoje a kopalnia niszczy .Będę tłuk młotkiem po każdej naprawie twój samochód a ty co miesiąc będziesz za to płacił ,zgadzasz się?Mądrala z kghm nic nie potrafiący.
44. Dodane przez do kom 41, w dniu - 07-02-2022 07:17
Prawda jest taka, że wymiękasz pokazując coraz to większą frustrację. Brak argumentów to twoja największa słabość, czy masz też inne? Trzymaj się człowieku. Czegokolwiek... :)
45. Dodane przez Krzydłowice, w dniu - 07-02-2022 09:42
Skoro sprowokowany to czemu nie było informacji wyprzedzającej ? A swoją drogą w Krzydłowicach trzęsie już co raz częściej i coraz mocniej. Może kghm powinien pomyśleć o zabezpieczeniu budynków przeciw wstrząsom. A nie czekać tylko kto przyjdzie po odszkodowanie
46. Dodane przez miasto, w dniu - 07-02-2022 10:41
A ludzie i tak dalej budują się dookoła miejsc gdzie panuje wydobycie, a później roszczenia, bo wszystko pęka...
47. Dodane przez Do 46, w dniu - 07-02-2022 12:15
To KGHM wydobywa tam gdzie ludzie mieszkają.
48. Dodane przez Górnik-inżynier, w dniu - 07-02-2022 15:37
Ludzie, ale te wasze komentarze w większości są niemerytoryczne... Przypomnę, że sprowokowany wstrząs to taki, który wystąpił w czasie wyczekiwania po robotach strzałowych - to znaczy ni mniej, ni więcej tyle, że celowo ludzie są dopuszczani do pracy dopiero, kiedy upłynie czas, w którym istnieje największe ryzyko wystąpienia wstrząsu (to jest ten czas wyczekiwania - 2, 4, 6 12 lub nawet 24 godziny od momentu odpalenia przodków). 
Jak wam popękały ściany to dzwońcie do działu szkód górniczych i umówcie się na wizję lokalną w celu ustalenia przyczyn zdarzenia i ewentualnej wysokości zadośćuczynienia.  
Jeśli kto się buduje na terenach górniczych, to robi to świadomie, prawda? Jeśli już świadomie się zdecyduje na te niedogodności, to ma prawo do dofinansowania na budowę specjalnie wzmocnionych fundamentów, za co płaci KGHM, a jeśli komuś to mało lub niewystarczająco, a wstrząsy górnicze są tak wielką traumą, to śmiało - jest wiele okolicznych miejscowości, gdzie fale sejsmiczne nie propagują. Nie trzeba od razu budować się pod Głogowem, Lubinem czy Polkowicami.  
Wstrząsy górnicze są nieodzownym elementem prowadzenia działalności górniczej, czyli dotyczy ten temat nie tylko pracowników kopalń ale i mieszkających tutaj ludzi - czy to się komuś podoba, czy nie. Jeśli komuś to tak bardzo przeszkadza, to nie musi tutaj mieszkać. Sprawa prosta. Pozdrawiam!
49. Dodane przez do 48, w dniu - 07-02-2022 17:53
Panie inżynier to nie były wstrząsy a trzęsienie ziemi, jeśli tu pracuję to mam się budować 100 czy 200 km dalej ? i tu wynajmować pokoik? Chłopie zastanów się co piszesz.
50. Dodane przez Do 48, w dniu - 07-02-2022 18:21
Ale prostacki komentarz, widać że gornik, jeszcze dodał inżynier, nie chce aby mi dom pękał, więc nie chce dzwonić do żadnego działu szkód, mówicie o tym terenie jak o waszym czyli jakby ten teren byl kghm -u , przypomnę Panu inżynierowi ze złoża wykryto 1957 roku , a żadna miejscowość nie powstała po tym okresie wszystkie juz były, ten teren w całości jest obywateli , anie kghm u , to jest nasz teren, a nie spółki państwa, bede i mam prawo mieszkać gdzie chce, dom mam po dziadkach, jest mnóstwo domów starszej generacji, nie każdego stać na nowy budynek, chyba, że wysoko postawionych w kghmie , po tych niżej to traktujecie jak parobków, niewolników
51. Dodane przez Do 48, w dniu - 07-02-2022 18:24
Nie chce waszych odszkodowań, tylko zostawcie nas w spokoju , a te wstrząsy róbcie u siebie w prywatnych chatach
52. Dodane przez Górnik-inżynier, w dniu - 07-02-2022 18:40
Panie-nie-wiadomo-kto, nigdy nie przeżyłeś prawdziwego trzęsienia ziemi, dlatego rozumiem Twoją bezsilność i rozgoryczenie. Jeśli tu pracujesz to możesz się wybudować w okolicach totalnie asejsmicznych, do których żadne wibracje związane ze wstrząsami nigdy nie docierają. Tak, wystarczy mieszkać zaledwie 20 km na zachód od Polkowic aby mieć spokój. To takie trudne? Jeśli tak, to nie marudź i opuść ten rejon. To cena, jaką wszyscy ponosimy w związku z życiem w rejonie Zagłębia Miedziowego.
53. Dodane przez Inżynier za dychę, w dniu - 07-02-2022 18:58
Nawet nie wie od kiedy powstały kopalnie na tym terenie
54. Dodane przez Do inżyniera głupotka, w dniu - 07-02-2022 19:31
Dalej piszesz brednie, że mam się przenieść lub wybudować w innym miejscu, czy to jest trudno zrozumieć to co napisałem, że mieszkam w domu, który powstał za nim wy zaczęliście wydobywać????, to wy stąd  
Prosze grzecznie, abyście się wynieśli, nie 20 km od polkowic, lecz 2000km
55. Dodane przez do 52., w dniu - 07-02-2022 21:03
Czy wiesz ile kilometrów od rejonu było czuć to trzesienie ? wiesz czy nie.
56. Dodane przez Do 52, w dniu - 07-02-2022 21:55
Inżynierek coś slabo się doinformowal , pewnie lada dzień będzie rzecznikiem :))))
57. Dodane przez Maati, w dniu - 08-02-2022 19:07
do kom.52 Jeżeli ludzie piszą że np w Ścinawie, czyli ponad 30 km na południe wstrząs był odczuwalny, to dlaczego jak piszesz 20 km na zachód miałby być nieodczuwalny??
58. Dodane przez wójt głogowski, w dniu - 08-02-2022 20:56
Wszystko zależy od rodzaju skał, ich wzajemnego ułożenia itd. 
Ja na Orzechowej nie odczuwam tych wstrząsów tak jak mieszkający np. w okolicach Jedności Robotniczej czy Kościuszki.
59. Dodane przez Mundek., w dniu - 08-02-2022 22:02
re. 58.Jak byłeś znieczulony to nie odczuwałeś , jak żyrandol lata w lewo i prawo to znaczy że jest wstrząs ,żebyś wiedział na przyszłość.
60. Dodane przez Do 59, w dniu - 08-02-2022 23:27
Tobie nie potrzeba znieczulenia ani wstrząsów a żyrandol i tak ci się buja
61. Dodane przez do.58, w dniu - 11-02-2022 07:54
do.58 
Ty nie mieszkasz w Głogowie . 
Co drugi komentarz to twój.
62. Dodane przez głogowianin, w dniu - 11-02-2022 08:16
Do 61.  
Liczyłem i wychodzi co 60-ty. 
Ty mieszkasz w Głogowie a głupoty wyPiSujesz.
63. Dodane przez Marek, w dniu - 12-02-2022 09:34
Co z górnikiem przysypanym rano na Lubinie Wschodnim?
reklama
reklama
64. Dodane przez Do 63, w dniu - 12-02-2022 10:02
Chodzi o tego przy maszynie z III zmiany? Też jestem ciekawy co z nim??
65. Dodane przez Do 63, w dniu - 12-02-2022 11:58
Chodzi o tego przy maszynie z III zmiany? Też jestem ciekawy co z nim??
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama