Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Lubin. Drugi rok z rzędu juniorzy Zagłębia zdobyli tytuł mistrza Polski. Piłkarze prowadzeni przez trenera Andrzeja Turkowskiego wysokim 5:0 nad Koroną Kielce zakończyli swój udział w turnieju finałowym mistrzostw kraju.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Lubinianie rozpoczęli udział w turnieju od wygranej z Lechem Poznań po konkursie rzutów karnych. Następnie po dramatycznym boju pokonali Stal Rzeszów 4:3. Dziś już ekipie Korony Kielce nie zostawili
cienia złudzeń. Zagłębie wygrało 5:0 po dwóch golach Szymona Sołtyńskiego oraz Karola Fryzowicza, Mariusza Szuszkiewicza i Mariusza Malarowskiego. Tym samym Miedziowi obronili tytuł mistrza Polski wywalczony przed rokiem.
- Gratulację należą się przede wszystkim piłkarzom, bo walczyli niesamowicie w tym 36-stopniowym upale. Mecz zdecydowanie pod nasze dyktando, o czym świadczy wynik. Zabiegaliśmy Koronę, oni już pod koniec meczu nie mieli siły walczyć. Chłopcy wykazali ogromny charakter. Turniej finałowy wcale nie był łatwy, o czym świadczą wyniki wcześniejszych spotkań. Ale obroniliśmy tytuł zdobyty przed rokiem, a zawsze się mówi, że trudniej jest bronić niż zdobywać. I tak chyba faktycznie było - podsumował trener Andrzej Turkowski. (lw)
1. Dodane przez fan, w dniu - 10-07-2010 16:45 Gratulacje chłopaki!!! Mamy najlepsza młodzież w Polsce WZL!!!
2. Dodane przez WZL, w dniu - 10-07-2010 19:42 Lubin miasto mistrzów
3. Dodane przez fanatyk, w dniu - 10-07-2010 19:50 Pytanie: W którym roku juniorzy Chrobrego zdobyli mistrzostwo Polski?
4. Dodane przez maroko, w dniu - 10-07-2010 20:14 Korumpowac trzeba umiec, wygrywac uczciwie również trzeba się nauczyć. Można pozazdroscić, to prawda, ale gdyby sponsorem było tylko miasto, a nie notowana na giełdzie w Londynie spoółka, to byłoby inaczej
5. Dodane przez normalny, w dniu - 10-07-2010 23:29 Lubińskie gimnazja mają wakacje i znów spinają bary (3 kom) gratulacje!
6. Dodane przez do kom 4, w dniu - 11-07-2010 00:14 Gdyby babcia miała wąsy byłaby dziadkiem. VW sponsoruje drużynę z Wolfsburga, Philips lokalny PSV. Tu ma KGHM siedzibę, tu powstały pierwsze kopalnie i są nadal i stąd pracuje w KGHM najwięcej ludzi czy to się komuś podoba czy nie. Tak więc KGHM sponsoruje lokalną drużynę. Proste ale nie dla wszystkich.
7. Dodane przez Miś, w dniu - 11-07-2010 10:20 do kom 6: Czy najwiecej ludzi to pracownicy z Lubina? -raczej nie. KGHM-patataj...
reklama
8. Dodane przez Livia, w dniu - 11-07-2010 10:43 6.Prawda.Idąc tokiem myślenia sąsiadów z G. to Orlen powinien sponsorowac' wszystkie kluby ,w których ma swoje stacje benzynowe Orlen to Płock,KGHM to Lubin.Poza tym sponsorem naszej młodzieży jest CuprumArena czyli pan Miłek
9. Dodane przez do 6, w dniu - 11-07-2010 11:18 w kghm pracuje najwięcej ludzi z lubina? (...). a głogów, polkowice i okoliczne miejscowości? na pewno w sumie jest ich więcej niz w lubinku legnickim
10. Dodane przez do8, w dniu - 11-07-2010 11:59 nie do konca tak jest, bo Orlen musi walczyc o klientow sprzedjae glownie w detalu, a KGHM nie ma sieci sklepow, wiec nie potrzebna mu reklama poprzez klub pilkarski! wiec po co reklama KGHm w postaci druzyny dla przecietnego odbiorcy drutow miedzianych np z Bialegostoku?
11. Dodane przez do kom 9 i 10, w dniu - 11-07-2010 13:43 W sumie to zbierzcie jeszcze z 10 miejscowości to może będzie was tyle pracowało w KGHM co w Jednym Lubinie Do kom. 10. KGHM dba o swój wizerunek i wypełnia swoją misję dla lokalnej społeczności. Większość górników to kibice Zagłębia a wy możecie dalej się napinać. Napiszcie do VW aby sponsorował Chrobrego bo kilku waszych pracuje w ich salonie samochodowym
reklama
12. Dodane przez do kom 10, w dniu - 11-07-2010 13:45 I jeszcze jedno, Orlen nie musi walczyć o klientów bo jego głównymi odbiorcami są wielkie firmy a nie detaliści tak więc reklama w sporcie nie jest mu potrzebna a jednak to robi. Podobnie jest z KGHM. Proste ale nie pod Serbami.
13. Dodane przez Spirytus, w dniu - 11-07-2010 14:30 Juniorzy z Lubina po raz drugi mistrzem Polski Juniorów Starszych. Gratulacje! Komentarze z pod budki z piwem zachowajcie tam gdzie ich miejsce.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.