Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Lubin arrow Zniszczyli graffiti Zagłębia

Zniszczyli graffiti Zagłębia

04.08.2013. Radio Elka, Iwona Adamczak
0804_graf.jpgW nocy z piątku na sobotę na terenie Lubina zniszczono kilka graffów kibiców Zagłębia Lubin. Murale powstawały przez wiele lat.   Nieznani wandale oszczędzili tylko kilka prac.

Galeria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia LubinGaleria foto: Zniszczone graffiti Zagłębia Lubin
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Najpiękniejsze graffiti Zagłębia Lubin stały się historią. Sprawcami aktów wandalizmu są prawdopodobnie kibice innych klubów sportowych. Mieszkańcy Lubina nie będą już mogli podziwiać prac przy ulicy
Bolesławieckiej, KEN „pod kładką” na Przylesiu, Mickiewicza i tych przy krajowej „trójce”. Wandale w dość profesjonalny sposób zamalowali graffiti srebrną farbą.

W ten sposób złamano niepisaną zasadę kibiców, funkcjonującą praktycznie bez zarzutu w całym kraju, która nakazuje pozostawienie prac artystów w spokoju, mimo niesnasek między sympatykami poszczególnych klubów.

Na dzień dzisiejszy lubińska policja nie otrzymała jeszcze zgłoszeń od właścicieli budynków o dokonanych zniszczeniach. Jeśli pojawią się pokrzywdzeni, funkcjonariusze będą próbowali ustalić, kto dopuścił się aktów wandalizmu. W kuluarach i nieoficjalnie mówi się, że zniszczenia związane są z dzisiejszym meczem między Śląskiem Wrocław a Wisłą Kraków.(mm)
 
Komentarze (116)
1. Dodane przez WZL, w dniu - 04-08-2013 13:45
Zapłacą za ten czyn !!!!!!!!!!!!
2. Dodane przez nv, w dniu - 04-08-2013 14:16
rekiny rekiny
3. Dodane przez ptaku, w dniu - 04-08-2013 14:36
Honorowa akcja nie ma co Zagłębia nienawidzę ale takie frajerskie akcje to dno!
4. Dodane przez ali, w dniu - 04-08-2013 14:44
Może to same lubinki sobie zamalowali wszak przeca focha mają na swoich ulubieńców hehe
5. Dodane przez masa, w dniu - 04-08-2013 14:54
Głupotą jest niszczyć grafy innych klubów. Nawet jeśli nie przepada się za danym klubem. Ostatnio też ktoś zniszczył graff Chrobrego przy ślimaku za Jerzmanową. I po co to komu? Już nie wspomne jak we Wschowie w nocy przyjeżdzają auta na lubińskich blachach i piszą na murach Zaglebie i Falubaz. Tacy są silni? A Wschowa to Unia Leszno i pojedynczy fani Chrobrego, którzy zresztą są tolerowani przez fanów Unii
6. Dodane przez MKS, w dniu - 04-08-2013 15:00
KTO MIECZEM WOJUJE TEN OD MIECZA GINIE, PRZEPOMNIJMY ŻE ZAGŁEBIE PIERWSZE ZACZEŁO TĄ ZABAWE I ZAMALOWAŁO MALUNKI MIEDZI LEGNICA, WIEC MAJĄ ZA SWOJE ;)
7. Dodane przez Daniel, w dniu - 04-08-2013 15:24
no i bardzo dobrze! ;))))))))))))))))))))) i tak zagłębie to leszcze
8. Dodane przez MKS, w dniu - 04-08-2013 15:35
Wisła ??? Dno totalne i tyle ,,, Kraków ma tylko Cracovię :) Wisła Myślenice hehehe :) A miedź to dno
9. Dodane przez MKs, w dniu - 04-08-2013 15:39
Hmm może ale jest zasada : kto jest głupcem ?? Głupiec czy ten co go naśladuje ??? Może i Zagłębie zaczęło ale teraz pałęczkę frajera przejęli ci co to zrobili . pozdrawiam
10. Dodane przez Do 6 MKS, w dniu - 04-08-2013 15:42
Nawet nie wiesz kto to zrobił a zabierasz głos ale jeśli to miedź to gratuluję podpisać się wisła sharks to grubo a akcję z grafami zaczęła miedź bo gówniaże z Lubina pojechali do Legnicy i popisali mury nie grafy za to wy zniszcyliście nam graf na wylocie na Legnicę i wtedy się zaczęły głupie akcje.Tylko że z Lubina pojechało kilka aut w biały dzień do Legnicy a wy to z partyzanta nad ranem!
11. Dodane przez Elka, w dniu - 04-08-2013 15:49
Spokojnie KHGM da kase na nowe malowanie!
reklama
12. Dodane przez Chrobry!, w dniu - 04-08-2013 15:51
Elegancko! Tylko Chrobry!
13. Dodane przez JA, w dniu - 04-08-2013 15:59
Jeszcze nie tak dawno ziomusie Lubinian z Zielonej Góry zamalowali w Głogowie 2 grafy i namazali swoje symbole przy wejściu na stadion. Nie lubię Zagłębia ale uważam to za frajerskie i nikomu nie przynoszące chwały.
14. Dodane przez rico, w dniu - 04-08-2013 16:03
Pod Głogowem, przy slimaku też ostatnio ktoś zniszczył graf Chrobrego. Zapewne to robota kibiców Zagłębia. Więc to chyba też nie jest oki?
15. Dodane przez do kom 6, w dniu - 04-08-2013 16:13
Oj chyba chłopcze pomyliła się tobie kolejność. Akcja Zagłębia była odwetem za wasze niszczenie niszczenie grafów w Lubinie. Możecie przyjeżdżać i pisać po lubińskich murach ile chcecie, ale grafów nie ruszajcie. Zrobiliście inaczej i dostaliście nauczkę. Później beczeliście przed kamerami i żebraliście w rynku pieniądze na odnowienie grafa.
16. Dodane przez jan serce, w dniu - 04-08-2013 16:28
wiślackie psy i ich wrocławskie przydupasy, dla nich nie ma zasad ,jak nie noże, maczety to zabazgrać graffiti, najbardziej frajerska ekipa w kraju
17. Dodane przez Romcio, w dniu - 04-08-2013 16:29
Wisła Sharks :-) hehe. Jest winowajca jest zemsta. Logiczne chyba. Ave z waszymy grafami we Wrocławiu :-)
18. Dodane przez sprey, w dniu - 04-08-2013 16:34
do MKS nie dociekaj kto był pierwszy bo nie masz o tym pojęcia.
19. Dodane przez do kom 5, w dniu - 04-08-2013 16:37
Wschowa to nie unia  
Wschowa to Zagłębie zapamiętaj to sobie  
a chrobry we Wschowie nie istnieje jeszcze nie widzialem zeby ktoś miał gadżet chrobrego tam
20. Dodane przez 1908, w dniu - 04-08-2013 16:37
niepisana zasada o nie niszczeniu sobie grafów? hahaa u nas kazdy zydzewski graff byl jest i bedzie niszczony
21. Dodane przez rico, w dniu - 04-08-2013 16:45
Ad1 a kto zapłaci za zniszczenie grafu Chrobrego przy ślimaku? Frajerska akcja Zagłębia
22. Dodane przez dasdad, w dniu - 04-08-2013 16:57
jaka Miedz-na jednym ze zdjec jest wisla sharks
23. Dodane przez ETK, w dniu - 04-08-2013 17:00
WALKA TRWA!
24. Dodane przez snake, w dniu - 04-08-2013 17:03
obciąć łapę sk....
25. Dodane przez do MKS, w dniu - 04-08-2013 17:31
i po co kłamiesz kolego? Wtedy graf w Legnicy został zniszczony właśnie w odwecie. Nawet wasi kibice się wtedy żalili w TV. Więc nie pisz głupot bo to nie Zagłębie zaczęło a właśnie miedzianka. Można sobie malować mur tak jak pisze MASA, ale czym innym jest namalowanie napisu na pustym murze który można zamalować w minute a co innego zniszczyć czyjąś pracę, nad którą ktoś spędził kilkadzisiat godzin...
26. Dodane przez ML, w dniu - 04-08-2013 18:26
dla mnie to najwieksza glupota zamalowywac grafy
27. Dodane przez JAREK, w dniu - 04-08-2013 18:42
Nie no ten redaktorek mnie rozbawil."W ten sposob zlamana zostala niepisana zasada.....". Czlowieku masz ty wogole jakiekolwiek pojecie o ruchu kibicowskim i ich zasadach? Nie popieram takich akcji ale takie jest zycie.Zrobice donos na milicje i bedzie ok.
28. Dodane przez @MKS, w dniu - 04-08-2013 18:51
i tty ofermo wiesz ktorzy kibice pierwsi zaczeli... tak sie sklada ze g*wno wiesz bo wlasnie Zaglebie nie zaczelo pierwsze.
29. Dodane przez zazdrosc, w dniu - 04-08-2013 18:53
zazdrosc malinowych i milicjantow ze u nas potrafia malowac.
30. Dodane przez MAti, w dniu - 04-08-2013 19:29
tylko skonczony frajer mogl tak postąpić, ojj bedą dymy
31. Dodane przez leon, w dniu - 04-08-2013 19:40
swego czasu Falubazy zrobili podobny numer w Glogowie Oj slono zaplacili Miedzy innymi na dzien dobry stracili swoje oprawy przed zawodami
32. Dodane przez 12345, w dniu - 04-08-2013 19:41
dodac warto ze falubaz tez pomalowal graf w glogowie jakis czas temu... wiec wcale oni tacy honorowi nie sa!
33. Dodane przez REKIN, w dniu - 04-08-2013 19:46
"W ten sposób złamano niepisaną zasadę kibiców, funkcjonującą praktycznie bez zarzutu w całym kraju, która nakazuje pozostawienie prac artystów w spokoju, mimo niesnasek między sympatykami poszczególnych klubów." 
Prosze już nie wymyślać jakichś nowych "niepisanych" zasad bo akurat zamalowywanie grafów innych klubów jest akurat czymś normalnym i bardzo często spotykanym zwłaszcza w mistach derbowych.
34. Dodane przez WSH, w dniu - 04-08-2013 19:57
Bbawo Wisła
35. Dodane przez AwJUDE, w dniu - 04-08-2013 20:01
Dla przypomnienia, to śmiedź pierwsza maznela grafa przy torach i miala odwet.OBY TYM (...)ŁAPSKA ODPADŁY
36. Dodane przez do MKS, w dniu - 04-08-2013 20:02
Miedzi Legnica w to nie mieszaj. Też jesteśmy przeciwko niszczeniu grafów. Szczególnie, że były to grafy Zagłębia namalowane w Lubinie. Szczerze nienawidzę Zagłębia, ale to ich miasto i ich mury. Niech sobie tam malują co chcą. Graf nie odda, dlatego (...) akcja.
37. Dodane przez gogo, w dniu - 04-08-2013 20:12
z tego co wiem te cale zaglebie we wschowie to chowa barwy przed wjazdem do wschowy :)
38. Dodane przez Liquid, w dniu - 04-08-2013 20:14
Wiślaki wieśniaki, nic nie może być ładne.
39. Dodane przez do MKS, w dniu - 04-08-2013 20:22
MKS, nie wypowiadaj się w imieniu kibiców Miedzi. My również potępiamy takie akcje, bo nie sztuką jest zamalować grafa. Wiadomo, że on nie odda. Grafy były namalowane w Lubinie i mimo niechęci do ZL, muszę przyznać, że to ich miasto i ich mury tudzież ich sprawa co sobie malują. I przestańcie już przywoływać zniszczonego grafa Miedzi, bo to śmieszne jest. Każdy ma swoje za uszami, a teraz od dłuższego czasu był spokój w tym temacie.
40. Dodane przez Lubinianka, w dniu - 04-08-2013 21:03
Nieważne, czy zemsta, czy nie. Dla mnie to jest zwyczajne chamstwo i reprezentowanie dna umysłowego. 
Miasto jest monitorowane, więc niech teraz szukają sprawców.
41. Dodane przez :), w dniu - 04-08-2013 21:24
Jednym słowem żałosne :))
42. Dodane przez ad19, w dniu - 04-08-2013 21:52
Hehe, jeśli Wschowa to nie Unia, to chyba z tobą coś nie tak :-) Wyjdz w szalu lub koszulce Falubazu lub Zagłebia to sam się przekonasz jak kochamy tam rumunów i żydkow. Wschowa 100% Unia i jak pisałem Chrobry jest tolerowany , ale śmieci już nie...
43. Dodane przez mks, w dniu - 04-08-2013 23:14
wstyd wstyd wstyd. Kibice kibicom nie powinni robić takich numerów. Poniżej krytyki.
44. Dodane przez Zenada, w dniu - 04-08-2013 23:31
Ludzie niemacie większych problemów??? Tylko jakies chore bazgroly??
reklama
45. Dodane przez fahuj, w dniu - 04-08-2013 23:56
BARDZO DOBRA AKCJA PROPSY
46. Dodane przez Jimmy, w dniu - 05-08-2013 00:23
W Krakowie ostatnio obsikałem graf wislackiej szmaty podeszlo jakis 3 lamusow wszyscy wylapali po lisciu. Takich to kiboli maja:) hehehe
47. Dodane przez Siódemka ?, w dniu - 05-08-2013 00:30
Lepiej powiedzcie który wystawił te grafy ???? Siódemka ?
48. Dodane przez rh, w dniu - 05-08-2013 02:36
Ty tą swoją unie schowaj w kalosze kolego, bo juz klubik zaczyna wymierac razem z kibicami. Wschowa 100% unia? bo sobie napisaliscie na murze ''sunia leszno''? dziwne. Zawsze nad wami
49. Dodane przez nn, w dniu - 05-08-2013 07:32
Walka dzieciaków  
Proszę pani oni nam pomalowali mury, to my im połamiemy kredki i pisaki . 
To Polska właśnie kraj biedy ,umów śmieciowych ,cwaniaków i kiboli
50. Dodane przez Lolo, w dniu - 05-08-2013 07:40
Czyli wychodzi na to, że krety mają u siebie... kreta. 
Podwójny kret.
51. Dodane przez Wsch, w dniu - 05-08-2013 07:57
Ad48: nie no, nie ma jak przyjechać specjanie z lubina do Wschowy i napisać Zaglebie i Falubaz:-) Jak taki jesteś kozak przed klawiaturą to wyjdz we Wschowie w koszulcce Zaglebia lub rumuów z Z.Góry to się przekonasz jak zagłębie jest kochane we Wschowie:-) Szybkie k.o - tak to by się właśnie skończyło . A Zaglębie we Wschowie to ma .... w gębie
52. Dodane przez Albert, w dniu - 05-08-2013 08:08
Być kibicem Zagłębia to jak bić konia, niby przyjemnie ale wstyd się przyznać :)
53. Dodane przez do lolo, w dniu - 05-08-2013 08:55
kreta nie mamy, bardziej sie martwię, ze to miedź była przewodnikiem po naszym mieście, bo z trójki wisła-miedź-śląsk to miedź najlepiej zna miasto.
54. Dodane przez Miszka, w dniu - 05-08-2013 09:45
nie jestem kibicem, nie lubię piłki nożnej, ale te grafy były bardzo ładne- nie rozumiem jak można było je zniszczyć; dla mnie to zwykły wandalizm i tak to trzeba nazwać; bez dorabiania ideałów
55. Dodane przez ML, w dniu - 05-08-2013 09:55
Ja bym Miedzi w to nie mieszał na waszym miejscu, a to, że w przeszłości była taka wymiana ciosów to proponuje zostawić w spokoju. Tak jak ktoś już pisał wcześniej, od dłuższego czasu był spokój, a takie wieśnickie zamalowywanie grafów innych klubów na ich terenie uważam za szczeniackie wybryki śmierdzących gnojków... Jako kibic Miedzi mam nadzieje, że winny się znajdzie. Szkoda tych grafów bo pomimo szczerej niechęci do zagłębia kilka z nich było naprawdę ciekawych.
56. Dodane przez narTaS, w dniu - 05-08-2013 10:19
Brawo Wisełka!! Leszcze z lubina się doigrały
57. Dodane przez WZL, w dniu - 05-08-2013 10:37
Pomyślcie trochę. Teraz Śląsk będzie walił głupa, że to nie oni, że oni by tak nie zrobili, że to Wisła. I tak Śląsk śpi spokojnie, bo niewinne, a Zagłębie nie pojedzie do Krakowa, bo tam i tak wszystko zamazane. I nie na kim wziąc odwetu. Jak dla mnie wspólna akcja Śląska i Wisły.
58. Dodane przez do narTaS, w dniu - 05-08-2013 11:02
czego sie doigrały? Nikomu nic nie niszczyli wiec w jakim kontekście doigranie? Bzdury piszesz i tyle. Była to na pewno wspólna akcja śląska i wisły + miedź jako przewodnik. Chodzą słuchy, że był to któryś z kurierów, co wozili się w smyczkach miedzi ostatnio po Lubinie.
59. Dodane przez HZL, w dniu - 05-08-2013 11:04
Ktos beknie i lepiej by to nie były to te lamusy z legnicy!!!!!! bo splonie wtedy ta cala cyganeria!!!!!!!!!!!
60. Dodane przez FC Lubina, w dniu - 05-08-2013 11:12
i tak znajdziemy winnego!!!!a wtedy poleje się krew!!! WZL!!!!!!!!!!!
61. Dodane przez Lolo, w dniu - 05-08-2013 11:49
Gdyby Śląsk chciał zamalować Wasze graffiti, uczyniłby to w drodze na stadion podczas ostatnich derbów. A tak się nie stało... Ogólnie akcja bardzo słaba.
62. Dodane przez TKWM, w dniu - 05-08-2013 12:25
Brawo ,akcja na duży plus
63. Dodane przez ON, w dniu - 05-08-2013 12:32
WCZORAJ LECH WRACAJĄCY Z LUBINKA ZAMALOWAŁ GRAF CHROBREGO PRZY GŁÓWNEJ ULICY. NIBY TACY HONOROWI A JEDNAK TEŻ FRAJERSCY. WIADOMO, DO NIEDAWNA ZIOMUSIE ZYDGŁĘBIA. FALUBAZ TEŻ NIEDAWNO ZROBIŁ AKCJE W GŁOGOWIE, A LUBINKI NA ŚLIMAKU - ŻAŁOŚNI JESTEŚCIE I SIEBIE WARCI.
64. Dodane przez Seba, w dniu - 05-08-2013 12:35
Dobrze zrobili, bo bardzo szpeciły te malunki miasto!
65. Dodane przez krk, w dniu - 05-08-2013 12:39
wISŁA HARKS bo plują na swoich kibiców :D
66. Dodane przez tak tak, w dniu - 05-08-2013 13:04
Jak odnowicie to wam znow przelecimy
67. Dodane przez lubinianin, w dniu - 05-08-2013 13:14
Osobiście ciesze się że zamalowali te niby grafy bo tylko szpeciły miasto myślę że powinno się odnowić ściany i niech już nikt nic tam nie maluje. 
A tak swoją drogą w Lubinie wandali nie brakuje i może któryś z miejscowych to zrobił.
68. Dodane przez miedzianka, w dniu - 05-08-2013 13:19
buhahhaha idźcie lubinki na komendę złożyć doniesienie że wam grafy zniszczono :-) 
 
Pamiętajcie TYLKO MIEDŹ LEGNICA !
69. Dodane przez frajerzy z lubina, w dniu - 05-08-2013 13:52
frajerskie to jest wasze skamlenie jak zbity pies ze wam ktos grafa zamalował. jak jestescie ogarnieci to malujcie nowe. ale ze jesteście nikim w Polsce to nie macie ludzi zeby to odnowic
70. Dodane przez wow, w dniu - 05-08-2013 14:26
Lubinianie potrafia tylko oskarżać innych a sami uważaja się za świetych, a tak nie jest.LuBIN ma tylko KGHM i gdyby nie złoża dalej zostałby wiochą za miastem.
71. Dodane przez Jose Aldo, w dniu - 05-08-2013 14:44
Wystarczy wgląd do monitoringu i się wszystko wyjaśni, a później tylko wpie(...).
72. Dodane przez miedźfan, w dniu - 05-08-2013 15:05
Na pewno KGHM zasponsoruje Wam nowe farby, szablony, artystów po ASP, itp. Całość wrzuci w koszty działalności. Bo kto bogatemu zabroni?
73. Dodane przez do 68 i 69, w dniu - 05-08-2013 15:09
jakie doniesienie, jakie skamlenie? To miedź rok temu skamlała, że aż telewizje zaprosili i do kamery lament był. ZL nie płacze jak wy. Jakiś dziennikarz pewnie popstrykał fotki i tyle. Poza tym takie sprawy nie załatwia się na policji, tylko raczej osobiście :)
74. Dodane przez ziom, w dniu - 05-08-2013 15:30
No i gitaraaa
75. Dodane przez aha.., w dniu - 05-08-2013 15:41
Do pieca z tymi frajerami! 
Co za bezczelność, żeby zamazać prace, które powstawały przez wiele godzin i niekoniecznie muszą być mocno związane z klubem. (Mam na myśli chociażby grafa na Przylesiu...) Wstyd.
76. Dodane przez g, w dniu - 05-08-2013 15:59
Jesteście śmieszni, w mieście derbowym to jest normalne. A o poziomie zagłębia niech świadczy komentarz: 
"40. Dodane przez Lubinianka, w dniu - 04-08-2013 21:03  
Nieważne, czy zemsta, czy nie. Dla mnie to jest zwyczajne chamstwo i reprezentowanie dna umysłowego.  
Miasto jest monitorowane, więc niech teraz szukają sprawców."
77. Dodane przez shark, w dniu - 05-08-2013 17:04
hahahahahha jaka znowu zasade? (...)!
78. Dodane przez AMF, w dniu - 05-08-2013 18:45
Jaka frajerska akcja ?;] jak się nie ma w mieście rywala i nie pilnuje swoich terenów to się tak dzieje ;)
79. Dodane przez eee.., w dniu - 05-08-2013 19:02
Niech tylko Zagłębie się do nich przejedzie ;)
80. Dodane przez ostry, w dniu - 05-08-2013 19:28
my już wiemy kto malował kto pomagał mogę tylko współczuć,po co wam to było? macie więcej do stracenia ...KTO SIEJE WIATR ZBIERA BURZĘ
81. Dodane przez cygan, w dniu - 05-08-2013 19:36
Ja bym poszukał pomagierów wisły wśród Waszych FC
82. Dodane przez S, w dniu - 05-08-2013 19:58
Panowie piszący pod komentarzami nr 42 i 51 to ludzie mocno potrzebujący natychmiastowej pomocy psychologa. Prawda jest taka, że we FWS nie ma żadnego Chrobrego. Jest Unia, która jak sobie była tak jest i jest z roku na rok rozrastający się FC Zagłębia. Nie piszcie farmazonów droga gimbazo o jakichs KO na miescie, bo z tego co mi wiadomo, to Unijna nie chce się wybrać na grzyby do lasu. Akcja wisły to po prostu (...)
83. Dodane przez Wiślacki, w dniu - 05-08-2013 20:32
Dzieci,dzieci....niszczenie grafów przeciwnika to normalna sprawa i nie żadna nie pisana zasada.Nie ma takiej zasady.Mało jesteście zorientowani. 
W kielcach i nowym sączu też już doświadczyli naszej obecności i się tak nie pluli jak wy.(Nie którzy chcą iść na pOLICJE z hZl czy jak wam tam) 
Wątpie ,żeby coś nam groziło z Waszej strony,jesteście ciency jak frekwencja na waszych trybunach
84. Dodane przez dfgh, w dniu - 05-08-2013 23:32
Ale pajace teraz bekniecie za zniszczenie grafów w Legnicy.Do Krakowa się cygany pofatygować to nie chcecie wziąć odwet na Wiśle tylko w Legnicy niszczycie grafy min.jeden patriotyczny na tle Polskiej flagi. 
Zagłębie Lubin to nie jest polski klub i za to im w dziób
85. Dodane przez slunskismiedz, w dniu - 05-08-2013 23:49
daje 10 dni i legnica będzie ładniejsza o kilka wrzut ZL...
86. Dodane przez skiślacko, w dniu - 06-08-2013 00:11
Odezwała sie frekwencja 3 tys. większa w 10 razy większym mieście hahaha. Żałosny klub ta skisła, noże i maczety a później udają mocnych haha
87. Dodane przez LEX&, w dniu - 06-08-2013 01:30
Wszystko w temacie, jeden z grafów przy głównej ulicy, jak słabo musi być ogarnięte miasto skoro wpada ekipa bynajmniej nie o 5 rano i maluje sobie co chce. Gdzie są "kibice" a śpią sobie gdyż rano muszą iść do gimnazjum. Teraz rozkminka do kogo należy Wschowa, i jakie to gimnazjum jest mocne tam. Przestańcie się ośmieszać gdyż nawet swojego miasta nie potraficie zabezpieczyć a wy się za Wschowę zabieracie. Czas potrzebny na wykonanie takiej akcji to nie 10 minut a co najmniej godzina.
88. Dodane przez LEX&, w dniu - 06-08-2013 01:31
Wszystko w temacie, jeden z grafów przy głównej ulicy, jak słabo musi być ogarnięte miasto skoro wpada ekipa bynajmniej nie o 5 rano i maluje sobie co chce. Gdzie są "kibice" a śpią sobie gdyż rano muszą iść do gimnazjum. Teraz rozkminka do kogo należy Wschowa, i jakie to gimnazjum jest mocne tam. Przestańcie się ośmieszać gdyż nawet swojego miasta nie potraficie zabezpieczyć a wy się za Wschowę zabieracie. Czas potrzebny na wykonanie takiej akcji to nie 10 minut a co najmniej godzina.
89. Dodane przez resume, w dniu - 06-08-2013 07:40
Jak widać dyskusja jak w oborze czy chlewie. To nie ja, to oni. Niepisane zasady? Jakie zasady w kryminalnym środowisku! Zasady obowiązywały wśród przestępców przed wojną. 
Zawiesić kopaną na dziesięć lat i bandyci znikną ze stadionów i przestaną podszywać się pod kluby. Dorabiana ideologia do grypsery i tyle. Debile wprawdzie z ulic nie znikną, ale czas to zrobić.
reklama
90. Dodane przez MKS, w dniu - 06-08-2013 08:56
Pięknie, teraz zacznie się na całego... jaką trzeba być piz*ą by niszczyć graf w L-cy po akcji Wisły. I nie spinajcie się waszą frekwencją, darmowe karnety i wejściówki fundowane przy okazji drenowania kieszeni podatników... jest powód do dumy... Cała Polska składa się na wasz żałosny klubik...
91. Dodane przez koniec, w dniu - 06-08-2013 10:29
Potężne metropolie glogow i legnica hehe
92. Dodane przez górnik, w dniu - 06-08-2013 13:11
do 89 - lecz się człowieku.  
do 90 - Jakie darmowe karnety, co ty wymyślasz chłopie? Każdy górnik płaci za karnet, tyle, że taniej niż inni, ale za darmo nikt nie dostaje. Poza tym to Kghm składa się na całą Polskę, a nie odwrotnie. Poczytaj sobie o dywidendzie, o akcjach Skarbu Państwa i nie okłamuj ludzi!
93. Dodane przez lol, w dniu - 06-08-2013 13:25
i do Legnicy i do Głogowa wiosce za lasem daleko... lubin legnicki zawsze takim pozostanie i nie ma znaczenia ile KGHM wyłoży pieniędzy by zmienić wasza wiejską mentalność.
94. Dodane przez człowiek któremu każesz się le, w dniu - 06-08-2013 14:14
re 92 
Czy to czasem nie jest tak, że teraz KGHM spłaca koszty poszukiwania złóż, budowy kopalń? A może to KGHM sam sobie to wszystko sfinansował zanim zaczęto szukać miedzi i drążyć szyby? Lecz się człowieku. 
 
A co do wcześniejszego postu. Czy widziałeś kiedykolwiek szalejących kiboli tenisa, rugby, siatkówki czy koszykówki, że o miłośnikach darta nie wspomnę czy żeglarstwa, piłki ręcznej? 
Jakoś ustawki, handel narkotykami, ćwiartowanie maczetami czy właśnie niszczenie graffiti nie jest wiązane tylko z kibolami? Czy szowinizm i pospolity bandytyzm nie wiąże się z kibolami nożnej? Dlaczego mam się leczyć z patrzenia na to wszystko i pisania prawdy? Ty wolisz pod dywanik wszystko i będzie chlew pod dywanem. Goście nie zauważą. 
A tak nawiasem, Hitler kazał palić nieprawomyślne książki a kibole niszczą niemiłe sobie graffiti. Stąd już blisko do zezwierzęcenia nie obrażając zwierząt.
95. Dodane przez ZL, w dniu - 06-08-2013 17:58
re 90 
 
Wiecie co, jesteście super! Tak - wy wszyscy, wszyscy Polacy! Utrzymujecie mój kochany klub! jesteście wspaniali, naprawde!! DZIĘKUJE!!
96. Dodane przez Lubinianin, w dniu - 06-08-2013 19:39
do kom 93. 
pokaz mi dowod ze Lubin mial kiedys w nazwie''legnicki''.ja szukalem i sie nie doszukalem.jak mi udowodnisz przyjme to na klate.druga sprawa kghm sponsoruje Zagłębie tak samo jak tauron slaska lotos lechie itp.na koniec dodam ze smiesza mnie te wasze wpisy o wiosce itp. gdzie bym w Lubinie nie pojechal na zakupy wszedzie rjestracje DGL czy DL.To jak tj teraz z 'miasta'na wies sie jezdzi na zakupy?
97. Dodane przez do 96, w dniu - 07-08-2013 06:23
Nigdy nie był oficjalny dodatek do nazwy Lubin. Legnicki miała w nazwie sytacja kolejowa - teraz jest tam bodajże Górniczy. Ale to tylko wymysły kolei bo wszak jest np.stacja Rudna Miasto a żadne to miasto. Ale pomioty z Lignicy bo tak prawidłowo powinno się nazywać i nazywało sie to miasto dorabiają sobie historię.
98. Dodane przez dgl, w dniu - 07-08-2013 12:11
a o której z lubina górniczego jedzie pociąg do legnicy?
99. Dodane przez do 94, w dniu - 07-08-2013 16:17
Jakie "spłaca"? Czy KGHM zaciągnął jakąś pożyczkę na te poszukiwania? Czy PGE spłaca budowę odkrywek, elektrowni i linii przesyłowych? Czy ORLEN spłaca budowę rafinerii i sieci stacji paliw? Sam się lecz, a na pewno doucz się, bo stanowisko, które prezentujesz warte jest co najwyżej dyskusji w knajpie.
100. Dodane przez bywalec knajpy, w dniu - 07-08-2013 17:26
Czy ty naprawdę wierzysz w to, że to krasnoludy sfinansowały budowę kopalń? Jak nie, to może kopalnie sami górnicy wybudowali fedrując za darmo zanim wyjechała pierwsza taczka z rudą?  
Z twoim "rozumowaniem" to ty nawet w knajpie byłbyś wyśmiany. 
Tak, spółki wymienione przez ciebie już spłaciły swe powstanie. KGHM do czasu pełnej prywatyzacji musi w innej formie spłacać finansowanie jego budowy. Żeby było jaśniej. W czasach PRL-u finansowano budowę zakładów, w tym i KGHM-u między innymi ze składek na emerytury bo skąd niby rząd miał wziąć kasę w gospodarce centralnie sterowanej. No tak, ty tego i tak nie zrozumiesz bo nawet z knajpy za tępotę cię wyrzucili. Na leczenie już ci za późno, ucz się i słuchaj mądrzejszych od siebie. Może kieeeeeeeedyś coś załapiesz. Chociaż wątpię w to.
101. Dodane przez Lubinianin, w dniu - 07-08-2013 19:27
do 97.dobrze wiem ze nigdy nie bylo Lubina''legnickiego'' chcialem poprostu dowodu od ciemnych. 
Lubin moim miastem Zagłębie moim zyciem!
102. Dodane przez Śląsk Wrocław, w dniu - 07-08-2013 22:31
Weźcie Lubinki nie płaczcie i nie zmyślajcie że to Śląsk akurat sprawcy się podpisali i nie ma tam na ścianch Śląsk&Wisła tylko na niektórych TS na innych Wisła także dajcie spokój przecież zrozumcie tępe śmiecie że jakbyśmy chcieli to już dawno powtarzam dawno byłoby to zrobione tumany!!!
103. Dodane przez jkj, w dniu - 07-08-2013 23:12
Miałem dziadka w Lubinie który mieszkał w Lubinie Legnickim i on jakoś to pamiętał nie dziwię się wam że wy nic nie chcecie wiedzieć na ten temat prawda jest bolesna dla was.Popytajcie ludzi którzy mieszkali wtedy tj.w latach 50tych i początku 60 tych ale ilu z nich jeszcze może mieszkać? 100 osób może trochę więcej. W większości waszych rodziców dziadków to poprzywozili na przyczepach traktorami w 70tych i 80 tych latach ze wszystkich wiosek z promienia 50 km i odrazu się wieśniaki miastowe zrobiły. Pamiętacie może wasza słynną fabrykę Defil z Lubina Legnickiego? Prawdziwy unikat: http://allegro.pl/skrzypce-lubin-legnicki-195(...)3312522669.html
104. Dodane przez jkj, w dniu - 07-08-2013 23:21
101 Nazwa fabryki w 1951r. ha ha leszcze nie wiecie a wypowiadacie się bo wam tak pasuje.Powiem ci jeszcze coś w latach 50 tych i 60 tych do Lubina Legnickiego się jezdzilo na grzyby. http://arspolonica.ocross.net/defil-dfil-lubin/
105. Dodane przez Do bywalca knajpy kom nr 100, w dniu - 08-08-2013 16:13
KGHM drogie dziecko oddał do Skarbu PAństwa całą swoją wartość. A dokładnie spłacili ją ludzie i instytucje, które nabyły akcje tego przedsiębiorstwa. Normalnie jak firma wchodzi na giełdę, to pieniądze a akcji trafiają do firmy i są przeznaczone na jej rozwój. Tak postąpił np. pan Miłek wprowadzając na giełdę swoją spółkę NG2. Natomiast przy prywatyzowaniu firm państwowych całość dochodu ze sprzedaży akcji trafiła do Skarbu Państwa. Jest winą rządzących, że sprzedali firmę za śmieszny pieniądz i pozbyli się dochodów z dywidendy. Na tyle firmę rząd wycenił i tyle za nią dostał. Także doucz się dzieciaku i dopiero zabieraj głos w dyskusji. Wg mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby państwo sprzedało te swoje śmieszne 32% udziałów i odpier... się od zarządzania tą firmą. I wtedy wy płaczki z okolicznych zapyziałych i szarych jak papier toaletowy miasteczek przestalibyście w końcu wylewać swoje żale na forach. A swoją drogą fajnie się czyta, że tylu ludzi zazdrości nam bogatego klubu piłkarskiego w Ekstraklasie. :) Sio dzieciaczki na swoje boiska dopingować podrzędnych kopaczy :*
106. Dodane przez A swoją drogą, w dniu - 08-08-2013 16:18
Wolę mieszkać w Lubinie Legnickim, niż w samej Legnicy, gdzie stacjonujący sołdaci Armii Radzieckiej napłodzili kibiców miejscowego podrzędnego klubiku piłkarskiego :)
107. Dodane przez drogie dziecko, w dniu - 08-08-2013 17:59
Kochany wapniaku. Ludzie nabywając akcje niczego nie spłacali, stali się akcjonariuszami i nic więcej. Bredzisz o zgarnięciu kasy ze sprzedaży akcji przez skarb państwa. Rządzący nie pozbyli się własności KGHM bo jak dobrze wiesz a kłamiesz z przyzwyczajenia, państwo nadal jest współwłaścicielem KGHM. Dywidendę również państwo ma wypłacaną. A teraz najlepsze. Wytłumacz mi proszę, mi głupiemu, jak można wypłacać sobie dywidendę z firmy nie będącej spółką akcyjną? Doucz się kochany wapniaku. Część kasy ze sprzedaży akcji również została w KGHM. 
 
A co do klubu to trudno zazdrościć klubu handlującego meczami. Widocznie nie jest aż tak bogaty, że musiał kupczyć. A może to klub już tak nędzny moralnie, że nawet mając kasę musi przekręty robić. Przyznasz wapniaku drogi, że trudno zazdrościć TAKIEGO klubu.
108. Dodane przez Panie mądry, w dniu - 08-08-2013 20:05
Jednak zazdrościsz i jakiś kompleksik masz bo nie wierze żeby siedzieć tyle w temacie i dyskutować o klubie piłkarskim,którego się nie nawidzi zazdrośc przez ciebie przemawia i tyle.Jeśli chodzi o kupczenie to tylko bogaty może kupić akurat weź się chłopie za babe wyjdź z domu a nie miedziowe i Zagłębie!
109. Dodane przez Pan mądfry, w dniu - 08-08-2013 21:17
Wskaż gdzie przemawia przeze mnie zazdrość. Kompleks? A niby jaki? Że preferuję uczciwość a nie krętactwo? Wybacz kochany wapniaku, ale akurat wolę oglądać mecze Zagłębia niż Chrobrego. Nienawidzi a nie "nie nawidzi". Babe to ty masz w nosie i możesz sobie pofedrować jak nikt nie będzie widział. Tylko nie zeżryj!
110. Dodane przez Do głąba, w dniu - 09-08-2013 02:29
Nie dość że dziecko to jeszcze kłamczuszek. "Część kasy ze sprzedaży akcji również została w KGHM" Heheh napisz mi kłamczuszku skąd masz takie informacje? Nie wiesz, nie znasz się, głupi jesteś i próbujesz naginać fakty do swojej chorej teorii. Dywidendy państwo ma wypłacane proporcjonalnie do posiadanych akcji, a tych jest coś koło 32% Państwo jest takim samym współwłaścicielem firmy jak pozostali akcjonariusze (nie ma większości) tylko dzięki temu, że pozostały akcjonariat jest rozproszony zachowuje decydujący głos na WZA. A pan minister Rostowski znalazł sposób jak zjeść ciastko i mieć ciastko - pozbył się 10% akcji za śmieszny pieniądz i nałożył na firmę podatek od wydobycia miedzi i srebra. Takie jest u nas prawo w kraju.
111. Dodane przez głupi głąb, w dniu - 09-08-2013 08:23
Wystarczy poczytać sobie o prywatyzacji w prospektach giełdowych. 
Np. w 2010 KGHM nie wpłacił do skarbu państwa 60 mln z dywidendy. Kasa została w KGHM. 
 
Wg domów maklerskich prywatyzacja zmniejszyła nawis inflacyjny tym samym mimo pozornie nikłego zysku dla finansów państwa było to dobre pociągnięcie. Prawie 160 złotych za akcję w 2009 to była wówczas dobra cena. Dla KGHM i dla inwestorów. Również dla mnie. :) Rozproszonego akcjonariusza. 
Pamiętasz, że ceny akcji spadały nawet poniżej 90 złotych? Chyba jakoś uszło ci to uwagi. Kłamczuszku-manipulancie. 
Prawo w naszym kraju jest prawem, że się tak wyrażę - uśrednionym. Ani nie zbyt restrykcyjne, ani zbyt swobodne. Podatek od kopalin był w Polsce już za panowania Piastów i gospodarka rozwijała się. Vide prawo górnicze na Śląsku i za panowania Kazimierza Wielkiego.  
 
Jeszcze raz, kasa z prywatyzacji w części została w KGHM-ie. Patrz na rok 2009 i 2010 ... i nie kłam już.
112. Dodane przez Manipulator, w dniu - 09-08-2013 09:23
Skarb Państwa sprzedał akcje po 103 zł manipulatorze a nie po 160. Więc nie próbuj pseudoekonomicznym bełkotem zamaskować swojej niewiedzy. 60 mln z dywidendy nie wpłacił do Skarbu PAństwa? Nie wiem skąd masz te dane, ale nawet jakby to była prawda, to jest to zaiste wielka hojność naszego państwa - skoro na dywidendę KGHM przeznaczył 65% zysku czyli prawie 3 mld, z czego SP zgarnął 1 mld. Poza tym ja pisałem o prywatyzacji KGHM a nie o dywidendzie. Podczas prywatyzacji czyli sprzedaży akcji na giełdzie przez SP całość kasy za akcje zabiera SP. Czyli akcjonariusze spłacili do państwa koszt budowy kopalń wykupując firmę od państwa wg ustalonej przez to państwo wartości. Doucz się ignorancie i nie naginaj faktów. Nie kłam po prostu.
113. Dodane przez dede, w dniu - 09-08-2013 10:57
miedzianka niema nawet odwagi się podpisać że to oni zrobili cały czas mówią że to robota wisły a to gónwo prawda ZAPAMIĘTAJCIE JEDNO NA DOLNYM ŚLĄSKU LUBIN PANUJE I BĘDZIE PANOWAĆ PO ŻYCIA KRES
114. Dodane przez manipulatorze, w dniu - 09-08-2013 11:28
60 milionów jest faktem a z faktami się nie dyskutuje. Przynajmniej dżentelmeni o faktach nie dyskutują a ty dyskutujesz i jeszcze zarzucasz mi kłamstwo. 
103 złote przy kursie na giełdzie 89,67 to chyba dobry interes czy nie? Wycena kursu akcji na 159 była niczym innym jak ściągnięciem nawisu inflacyjnego i to się udało bo po 159 a nie po 103 był start na giełdzie i po takim kursie poszły akcje. 
Jeżeli koszt budowy kopalń był mniejszy od 3 miliardów to chyba tylko krasnoludy za friko budowały KGHM. 
Zastanów się teraz nad sobą poważnie. Jeżeli dzisiaj KGHM szacuje koszt budowy JEDNEGO BLOKU ENERGETYCZNEGO na 6 mld złotych to ile kosztowało stworzenie KGHM? 
Skoro jesteś taki biegły z zadyszką to napisz nam głupim ignorantom ile zgarnął SP z prywatyzacji a ile kosztowało wybudowanie KGHM. 
Rachunek jest prosty. A może nie?
115. Dodane przez do113, w dniu - 10-08-2013 13:58
buhaha a gdzie ten lubin? koło legnicy?
reklama
116. Dodane przez Lubinianin, w dniu - 14-08-2013 17:02
do 115 
tam gdzie jezdzisz do pracy i na zakupy :)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust