Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
26
Grudnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Dionizy, Szczepan

BOŻE NARODZENIE
Do końca roku 5 dni.
Start arrow Głogów arrow Prezes czeka na oficjalną skargę

Prezes czeka na oficjalną skargę

Prezes czeka na oficjalną skargę

21.05.2009. Radio Elka, Maciej Iżycki
0209_autobusy.jpgGłogów. - Mimo, że sygnalizowałem, że będę wysiadał z żoną na wózku inwalidzkim, kierowca nie obniżył wozu - żali się na kierowcę Komunikacji Miejskiej, jeden z naszych słuchaczy. - Zawsze staramy się reagować na takie sygnały,ale muszą one trafiać bezpośrednio do nas, a nie do mediów - odpowiada Robert Grodecki, prezes komunikacyjnej spółki.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak powiedział nam słuchacz, który postanowił zadzwonić do naszej redakcji, nie była to jedyna niemiła przygoda z kierowcami Komunikacji Miejskiej. Jeden z nich nie zatrzymał się na przystanku, na którym czekał z
niepełnosprawną żoną. Drugi natomiast pomylił trasę. Nie umożliwił również bezpiecznego wyjścia z wozu kobiecie na wózku inwalidzkim. - Sygnalizowałem, że będę wysiadał z wózkiem. Miał więc obowiązek obniżyć podłogę. Nie zrobił tego, a jeszcze na uwagi zareagował bardzo agresywnie. Dla Głogowa takie zachowanie to po prostu kompromitacja - powiedział nam zdenerwowany pasażer.

Co na to prezes Komunikacji Miejskiej? Jak nam powiedział Robert Grodecki, nie będzie mógł interweniować w tej sprawie, jeśli nie wpłynie do niego oficjalna skarga na zachowanie kierowców. - Często o takich sytuacjach dowiaduję się dopiero z mediów. Pasażerowie, korzystający z naszych usług, do nas powinni kierować wszelkie uwagi i skargi na zachowanie kierowców, a ich zachowanie zależy głównie od ich kultury osobistej - informuje szef komunikacyjnej spółki. (mai)
 
Komentarze (28)
1. Dodane przez Alex, w dniu - 21-05-2009 15:58 0 0
skandal;/  
Ale prawda jest taka,nie raz jechalem do szkoly i poprostu kierowca nie zatrzymal sie na przestanku.Zdarzalo sie to kilka razy;/a wracajac ze szkoly kiedy szlem na autobus i kierowca widzial ze biegne i jesem juz kolo autobusu to zamykal drzwi i jechal jak czlowiek sie czuje jak go tak traktuja??
2. Dodane przez balbina, w dniu - 21-05-2009 19:08 0 0
kierowcy nie obniżają też podłogi, gdy wsiada/wysiada osoba z dzieciątekiem w wózku :(
3. Dodane przez asia, w dniu - 21-05-2009 19:29 0 0
wstyd się...
4. Dodane przez Tutuś, w dniu - 21-05-2009 20:23 0 0
A może nie wiecie ale nie w każdym autobusie można obniżyć podłogę a w tych co nawet można dość często system ten jest niesprawny! Tak więc pretensje miejcie też do firmy a nie tylko do kierowców. Pasażerowie też nie są bez winy!
reklama
5. Dodane przez skandal w bialy dzien, w dniu - 21-05-2009 20:35 0 0
na pewno poskutkuje skarga ale dlatego ze wiadomosc dostala sie do mediow
6. Dodane przez sharon, w dniu - 21-05-2009 20:43 0 0
zgadzam się z poprzednikami! Jechałam ostatnio, kiedy chciałam wyśiąść stanęłam koło drzwi a kierowca (konkretnie pani E.)popatrzyła się i z głupim uśmieszkiem pojechała dalej !Wielka paniusia (dosłownie wielka)
7. Dodane przez przezorny, w dniu - 21-05-2009 21:03 0 0
Wina leży zawsze po obu stronach.Nie twierdzę, że w każdym przypadku,ale jeśli wsiada kilka osób i z pretensjami do kierowcy, że jedzie spóźniony(a on musiał sprzedawać bilety i wydawać ze 100 zł., albo stać w korku) to czasem nawet najbardziej spokojny człowiek nie wytrzyma.Nie wszyscy kierowcy są gburami, ale nie wszyscy pasażerowie aniołkami.A ogólnie wszyscy jesteśmy znerwicowani. odbiegając od tematu kierowcy aut osobowych też nie są święci, czasami na przejściu przejeżdżają prawie po palcach albo po piętach i do kogo wtedy się skarżyć?
8. Dodane przez Pasażerka, w dniu - 21-05-2009 21:09 0 0
Oczywiście, że nie wszystkie autobusy mają obniżaną podłogę. To trzeba sprawdzać na rozkładach jazdy. Wiele razy jechałam autobusem, gdzie korzystałam z tego typu usługi. Nigdy, powtarzam nigdy nie spotkałam się z tym, że kierowca podłogi nie obniżył. Bądźmy mili dla siebie i nie krytykujmy bez powodu.
9. Dodane przez żabomiś, w dniu - 21-05-2009 21:35 0 0
No cóż...Panie Kierowco...pozostaje życzyć Panu aby nigdy nie znalazł sie Pan w podobnej sytuacji, której rozwiązanie zależy od.. No własnie? Od czego? kultury osobistej ? dobrego wychowania, a może od zwykłego szacunku dla drugiej osoby ?
10. Dodane przez Ewa, w dniu - 21-05-2009 21:43 0 0
Wczoraj wracałam linią 57 do domu z placu 1000 lecia ok godziny 17 30 wysiadając na przystanu obroncow pokoju2 pan kierowca nie dosc ze niezatrzymał sie w zatoczce autobusowej bo pozniej by z niej nie wyjechał ( korki) to otworzył drzwi tylko na chwile mozna powiedziec teoretycznie przedemną wysiadałą starsza kobieta o lasce ktorą o mało co drzwi nie prztrzasneły to jest skandal !!!!!! Stary kierowca bezmyslny i dotego nieuprzejmy !!!!!!!!! Wstyd
11. Dodane przez żabomiś, w dniu - 21-05-2009 21:46 0 0
No cóż...Panie Kierowco...pozostaje tylko życzyć aby nigdy nie znalazł się Pan w podobnej sytuacji, której rozwiązanie zależy od...No właśnie, od czego? kultury osobistej, dobrego wychowania, a może zwykłego szacunku wobec innych...?
12. Dodane przez driver75, w dniu - 21-05-2009 21:59 0 0
A może ,,powybijać" kierowców autobusów? I jak zawsze piszę kierowcy źli,kanary źli tylko pasażerowie cudni.
13. Dodane przez anty OPS, w dniu - 21-05-2009 22:14 0 0
A pasażerowie to są już bez winy. Tak samo jak wśród kierowców zdarzają się chamy tak samo wśród pasażerów jest sporo chamów. Ośmielę się nawet stwierdzić, że wśród pasażerów jest więcej chamów bo jest po prostu więcej pasażerów niż kierowców.
14. Dodane przez Marta, w dniu - 21-05-2009 22:21 0 0
Bardzo często jeżdzę autobusami naszej komunikacji. Większość kierowców jest uprzejma. Ale niestety wystarczy kilku żeby wszystko popsuć. Kiedyś chciałam złożyć telefonicznie skargę na kierowcę,żę nie zatrzymał się na przystanku i mi się nie udało. Podałam nawet nr autobusu i planowaną godzine odjazdu.Ale uprzejma pani z Komunikacji mi powiedziała, ze powinnam skargę złożyć osobiście. A ja po prostu nie mam czasu latać ze skargami.No i zrezygnowałam. A co do pani kierowcy (nie wiem czy ma na imię E.). Trochę kultury tej pani to by się przydało. Dwukrotnie byłam świadkiem jak pani kierowca zachowała się po prostu chamsko.  
I taki mały apel do nieuprzejmych kierowców -bierzcie przykład z tych uprzejmych. 
I drugi apel do Prezesa. Zacznijcie przyjmować skargi również telefonicznie. Przecież można wsiąść od osoby składającej skargę nr telefonu, adres itp
15. Dodane przez Podrużny, w dniu - 21-05-2009 22:43 0 0
Panie Prezesie zapomina Pan kto pana utrzymuje To są nasze podatki, które płacimy dla Gminy Miejskiej Głogów. Pan więcej zajmuje się polityką PIS-u niż FIRMĄ. Siadaj Pan za kierownicą CIUCHCI i ruszaj Pan świadczyć usługi. Do Roboty.
16. Dodane przez .!!, w dniu - 21-05-2009 22:49 0 0
zamiast kursów BHP powinni zrobić kursy kultury osobistej do drugiej osoby ! 
jak i kierowcom tak i 'kanarom' kiedyś jeździłam często autobusami teraz już tego nie robię tak często ponieważ albo autobus się spóźnia dobre 15 minut albo się nie zatrzymuje na przystankach. 
Raz kierowca mi powiedział że powinnam wstać jeśli chciałabym wysiąść, jedna kobieta pewnego razu wstała to kierowca tak zahamował że ona wylądowała na kolanach a on nawet nie zareagował choć to widział.  
MOŻE KTOŚ ZROBI Z TYM PORZĄDEK - W KOŃCU !!!!
17. Dodane przez do analfabety z nr 15, w dniu - 22-05-2009 08:04 0 0
Ty (...) - jak chcesz dyskutować, to najpierw naucz się języka polskiego (Podrużny !) !!!
18. Dodane przez stach, w dniu - 22-05-2009 08:11 0 0
Do,, 1,,- nie chodz do szkoły- bo nic Ci to nie pomoże.SZEDŁEM a nie szlem koziołku matołku
19. Dodane przez Creator, w dniu - 22-05-2009 08:46 0 0
Ten siwy brodaty, zarośnięty w okularach "kierowiec" przebija wszystkich. Jak widzę, że on jedzie to czekam na następny autobus. A swoją drogą to on chyba przewodniczący związków jest w KM, bo już by dawno z roboty wyleciał.
20. Dodane przez do 17, 18, w dniu - 22-05-2009 11:07 0 0
Ty sie zgłoś do konkursu "Dyktando", bo wielki nauczyciel na forum sie znalazl! To tylko komenty, wiec niektórzy umyślnie wymyślają rózne tego typu bledy jak "podrużny" A ty przestan przezywac i trzymaja sie meritum sprawy!!!! :grin
21. Dodane przez 18, w dniu - 22-05-2009 12:02 0 0
Ty 20 kandyduj do Europarlamentu,tam Twoje -komenty-znajdą może poparcie.Jezyk ojczysty Cię męczy?,to do Brukseli.Może jesteś tym siwym brodatym (kierofco w ałtobusie)tak Ci pasuje?
22. Dodane przez Dyktando, w dniu - 22-05-2009 12:14 0 0
Piszesz , nie wiesz czy ż czy rz?. ,,komentarze,, bywaj Ty panie meeeeeritum
23. Dodane przez Z frustrowany, w dniu - 22-05-2009 12:48 0 0
Podobno jesteśmy narodem chrześcijańskim???
24. Dodane przez xxx, w dniu - 22-05-2009 12:58 0 0
ogólnie kierowca jest najgorszy bez kultury itp ale żeby wymagac od nich kultury trzeba ja też posiadac pozdrowienia dla niezadowolonych
25. Dodane przez dot, w dniu - 22-05-2009 13:13 0 0
Ja tez jeżdżę codziennie autobusem konkretnie 53. I powiem, że co do kierowców to tylko kilku jest kulturalnych i na poziomie. Większość to aż strach wsiadać. Co do drobnych w autobusie to się ostatnio z kierowcą kłóciłam bo cały tydzień jeżdżę i resztę oni mi wydają, a często jest to po 5 gr i 10 gr. A w szczególności Pani o której mowa wcześniej, ona zawsze ma czas żeby w drobniakach 10 gr wydać. To jak na koniec tygodnia takiemu jednemu (co to o manicure dba strasznie i szpony ma jak jastrząb) dałam te drobne to mnie omal z autobusu nie wywalił. I jak kulturalnie i spokojnie mu mówię, że to jest reszta którą oni wydają pasażerom to mi powiedział, że mam sobie w dupe wsadzić. I to właśnie są nasi kierowcy. Dłużo można pisać i przykładów podawać, tylko czy to coś zmieni??? A i wrócę jeszcze do Pani ona to nawet dzień dobry nie umie odpowiedzieć, jak ją rano widzę to zaraz humor tracę, bo po jej minie to widać jak bardzo lubi tą pracę. Jak się jej nie podoba to niech zmieni nikt za nią płakać nie będzie. A Prezes zdziwiony, to niech zrobi ankietę wśród pasażerów to się wszystkiego dowie. A o kartach to nawet nie wspomnę pomysł tak poroniony, że szkoda gadać.
26. Dodane przez tores, w dniu - 22-05-2009 19:48 0 0
do sharon ,jesli faktycznie mialo miejsce takie zdarzenie to czemu nie zlozylas skargi,a skoro znasz inicjaly to byloby ci latwiej,a tak poza tym to zobaczcie jak sie jezdzi po Glogowie jakie sa korki,jak kierowcy autobusow jezdza kolko za kolkiem bez przerwy bo maja opoznienia,nawet do toalety nie maja czasu wyjsc,a co do sprawnosci autobusow to jest wiele do powiedzenia,moim zdaniem miejmy troszke wyrozumialosci,a chamskie przypadki likwidujmy skladajac skarge,bo na forum kazdy jest odwazny do nazekan,pozdrawiam kierowcow i pasazerow :)
27. Dodane przez Kuba, w dniu - 22-05-2009 21:31 0 0
Popieram wypowiedz poprzednika,wszyscy maja tylko pretensje,rzuca1,50 i chca jechac pod sama klatke,proponuje przesiasc sie do swojego auta i przebijac sie przez zapchany Glogow ,czesto jezdze autobusem i widze co kierowcy robia zeby byc na czas szacunek dla tych ludzia jak ktos nie ma auta zawsze mozna rowerem,powdycha sie troszke spalin i zapomni jacy to "dranie" ci kierowcy autobusow a tak poza konkursem nam polakom zawsze cos nie pasuje,jak zaczniemy miec do siebie szacunek to i lepiej sie bedzie zylo.
reklama
28. Dodane przez ktoś, w dniu - 23-05-2009 15:13 0 0
Nie wiem dlaczego przyczepiliście się do pani E.(kom.6) a może chodziło o panią G. Podejrzewam ze napewno. Pani G. jest chamska i złosliwa kilka razy spotkało mnie jak sprawdzała bilety w autobusie nr53,(widocznie ma dużo czasu) nie wypuszczała ludzi pierwszymi drzwiami...Inne panie jeżdżące dużymi autobusami, a jest ich kilka są naprawdę sympatyczne :) pozdrawiam.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
reklama
reklama
robust